[...] Μέχρι και η ΟΔΟΣ απέφυγε να αναδείξει το θέμα καθώς για την εφημερίδα υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα για την πόλη. Ώσπου την περασμένη εβδομάδα όμως, αναγνώστης, έφερε στην ΟΔΟ φωτογραφία του ίδιου οχήματος σταθμευμένου «διακριτικά» σε μη εργάσιμες ημέρα και ώρες, σε άλλη περιοχή, κάπου προς τα ευρύτερα ΛΥΒ, όπως θα λέγαμε παλιά. Λίγο παράξενο να είναι εκεί η περιουσία του λαού της Καστοριάς, χωρίς κανένα προφανή λόγο. Εκτός κι’ αν υπάρχει φυσικά. Λόγος.
Διακριτικά όπως πάντα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 9:00 και εκτός Νόμου - νομού κυκλοφορία... Ειδάλλως θα το πετύχαινε σε Φλώρινα ή Πτολεμαΐδα για ποτό (σαμπάνια)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήρε δουλειά για το σπίτι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμελημένη η Καραβαγγέλη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα ευρύτερα ΛΥΒ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΤαφόπλακα και στην Αρχιτεκτονική της Καραβαγγέλη...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοντα στην Ομονοια εμφανίζεται όλο και πιο αραιά πια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν είσαι ο ΚΝΤΜ...
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ευρύτερη περιοχή Ομόνοιας αργοπεθαίνει δυστυχώς.. Έφυγε κι η Αρχιτεκτονική.. Άραγε θα υπάρξει αξιοποίηση Ξενία σύμφωνα με λεγόμενα Μενδωνη - Αντωνίου..;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζετε ότι είναι ώρα να σκεφτούμε λίγο παραπέρα από την αρχιτεκτονική και το Ξενία; Η πόλη χρειάζεται στρατηγικά σχέδια ανάπτυξης και όχι μπαλώματα. Αλήθεια τι έγινε η έκθεση που ανέθεσε o δήμαρχος στον θεσσαλονικιό φιλαράκο για την ανάπτυξη της πόλης; Υποθέτω ότι κλείστηκε σε κάποιο συρτάρι και τελείωσε η υπόθεση. O σκοπός πέτυχε, o φιλαράκος πήρε τα πέντε χιλιάρικα και όλα τέλεια. Τώρα μεταξύ μας, με πέντε χιλιάρικα δεν γίνετε στρατηγικό σχέδιο για μία πόλη. Έτσι όμως αποφύγαμε τον δημόσιο διαγωνισμό για αναδοχή έργου.
ΑπάντησηΔιαγραφή