[...] Υπήρξαν και άλλες υπερφίαλες υποσχέσεις στο παρελθόν. Για το τραίνο στο Νεστόριο, αλλά και σχετικά πρόσφατα για την μετατροπή της περιοχής Καστοριάς σε τόπο διεθνούς Logistics. Κάτι που απλά δεν μπορεί να γίνει και ακούγεται αντίστοιχα ουτοπικό ακόμη και να το υπόσχεται κάποιος. Όπως θα ακουγόταν αν άλλος με τα σημερινά δεδομένα υποσχεθεί να γίνει ο Αλιάκμονας πλωτός (κάτι που επίσης ακούστηκε), ο βυθός της λίμνης τροφοδότης θέρμανσης των οικιών της πόλης (κι αυτό ακούστηκε), ναύσταθμος στην λίμνη για υδροπλάνα και να αποδειχθεί η Καστοριά, Κόμο.
Κατόπιν επίσημων καταστάσεων λειτουργίας των αεροδρομίων της χώρας η ΥΠΑ ( υπηρεσία παρενοχλήσεως πιλότων ) ή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας το ΚΑΚΤΑ (αεροδρόμιο Καστοριάς) λειτουργεί το αεροδρόμιο μόλις 33 ώρες!!!!! την βδομάδα. Μάλιστα κυρία Καστοριάδη μου. Έτσι θα έρθει η ανάπτυξη.....σκληρή δουλειά !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρρωσθε
Δημήτριος Αγιασοφίτης
5 ώρες την ημέρα για 2 πτήσεις την εβδομάδα, λίγο είναι;
Διαγραφήδηλαδή 4 ώρες για κάθε προσγείωση/απογείωση. Ούτε το Concorde να ήτανε.
Συγγνώμη, οι υψηλές προσωπικότητες που ταξιδεύουν με την κατσαρίδα χαίρουν ιδιαίτερης μεταχείρισης.
Αυτά αγαπητή Oδός δεν είναι απλώς υπερφίαλες υποσχέσεις. Είναι πανηλίθιες βαρύγδουπες δηλώσεις, μικρομεσαίων πολιτικών όλων των θεσμών που διαθέτει ο τόπος μας. Καληνύχτα Καστοριά.
ΑπάντησηΔιαγραφή