Γιατί πρόσφατα γράφτηκε και παρουσιάστηκε με διθυράμβους ότι δεν υπάρχει καταγραφή της μουσικής αστικής παράδοσης της Καστοριάς, όταν υπάρχουν ηχογραφήσεις από το 1930; Για να μην αναφέρω τις ηχογραφήσεις του Δόϊκου, Σεκουλίδη κ.ά.
Γιατί η "Μύηση" δεν συμπεριέλαβε αυτές τις ηχογραφήσεις του 1930 στο cd; Είναι τόσο σημαντικός ο κύριος Μητσιάς, ο κύριος Γούδας, ή η κυρία Κάρκου του 2006, παρά οι ηχογραφήσεις του Χρυσού Δούκη του 1930;
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.
Γιατί πρόσφατα γράφτηκε και παρουσιάστηκε με διθυράμβους ότι δεν υπάρχει καταγραφή της μουσικής αστικής παράδοσης της Καστοριάς, όταν υπάρχουν ηχογραφήσεις από το 1930; Για να μην αναφέρω τις ηχογραφήσεις του Δόϊκου, Σεκουλίδη κ.ά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, γειά σου!
ΑπάντησηΔιαγραφή"πεθαμένος Εύζωνος"
Γεια στο στόμα σου - και στα χέρια σου- πρώτε !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί η "Μύηση" δεν συμπεριέλαβε αυτές τις ηχογραφήσεις του 1930 στο cd; Είναι τόσο σημαντικός ο κύριος Μητσιάς, ο κύριος Γούδας, ή η κυρία Κάρκου του 2006, παρά οι ηχογραφήσεις του Χρυσού Δούκη του 1930;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ βρε φίλε... σιγά να μη σε απαντήσουν. Εκεί μέσα όλοι είναι "επώνυμοι"... ποιος μας χαιρετάει εμάς;
ΑπάντησηΔιαγραφή