Η σύλληψη 27χρονου νεαρού στην Εύβοια, μετά από ερώτηση βουλευτή της Χρυσής Αυγής στο Κοινοβούλιο, και συγκεκριμένα του νεαρού που διατηρούσε στο διαδίκτυο σατυρική ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης με τον τίτλο «Γέρων Παστίτσιος» κατά παραφθορά του ονόματος του γέροντα Παϊσίου, ο οποίος ως γνωστό μετά τον θάνατό του διαθέτει ένα σημαντικό αριθμό θρησκευόμενων οπαδών, μεταξύ άλλων και για τον αποδιδόμενο στον μοναχό προφητικό του λόγο, αποτελεί αναμφίβολα πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα και ανησυχητική εξέλιξη κρατικής υποκρισίας, αλλά προπαντός επικίνδυνου φονταμενταλισμού. Μια ενέργεια που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε, ούτε από τα πρώτα βήματα μιας γνήσιας θεοκρατίας, όπως αυτή εκδηλώνεται στα φανατικά ισλαμικά κράτη, στα οποία αντί του νόμου, επιβάλλεται η Σαρία, δηλαδή ο νόμος του Ισλάμ.
Στην εξέλιξη έχει συμβάλλει η κακή οικονομική κατάσταση της χώρας, η καχυποψία που χαρακτηρίζει μερικές από τις σχέσεις της Ελλάδος με τους συμμάχους και εταίρους της στον Δυτικό Κόσμο, η αισθητική ανατολίτικη υποκουλτούρα που κάνει θραύση, αλλά και τα σήριαλ της τηλεόρασης που προβάλλουν τουρκικά και μουσουλμανικά πρότυπα, καθιστώντας κατανοητές συνήθειες σαν κι’ αυτή. Φυσικά και ο (δικαιολογημένος) τρόμος του πολιτικού κατεστημένου που ευθύνεται για το κατρακύλισμα της Ελλάδας, από την απήχηση των νοοτροπιών των πολιτικών άκρων.
Το γεγονός ότι ένας νεαρός Έλληνας και οι επισκέπτες της σελίδας του επεδείκνυαν και περιέφεραν έλλειψη σεβασμού σε μια μορφή σαν τον γέροντα Παΐσιο και την μνήμη του, ενός μοναχού που δεν έχει καταταγεί ακόμη ούτε ως όσιος, έστω κι’ αν συρρέουν πλήθη με τον οβολό τους στον τάφο του, και που σατίριζαν τις αποδιδόμενες σε αυτόν προφητείες, δεν μπορεί να θεωρηθεί κακόβουλη βλασφημία.
Διότι αυτή εκτός από την κακόβουλη διάθεση, προϋποθέτει την ιδιότητα του θείου, ενώ η σάτυρα σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί αυτεπάγγελτη επέμβαση της υπηρεσίας ηλεκτρονικού εγκλήματος, η οποία σε ρυθμούς εντυπωσιακούς, προχώρησε στην σύλληψη του νεαρού για ένα αδίκημα σε βαθμό πλημμελήματος δευτερεύουσας κοινωνικής απαξίας. Την στιγμή που χιλιάδες χιλιάδων πιστών ελλήνων χριστιανών βλασφημούν ή απλά υβρίζουν με το παραμικρό τα πραγματικά θεία, χωρίς κανείς να διανοηθεί να κινήσει και μάλιστα αυτεπάγγελτα διαδικασίες αυτοφώρου, την στιγμή που κυκλοφορούν ελεύθεροι και ανέγγιχτοι ακόμη και ανεξέλεγκτοι, όσοι τέλεσαν αληθινά εγκλήματα σε βάρος του ελληνικού λαού και του κοινωνικού συνόλου, για να φτάσει η Ελλάδα στο σημερινό ξεπεσμό, είναι πολλαπλά ανησυχητικό να καθορίζει την ατζέντα της νομιμότητας και της ελευθερίας του λόγου το Ελληνικό Κοινοβούλιο -ο ναός της Δημοκρατίας- με αυτό τον τρόπο, και μάλιστα μετά από ερώτηση βουλευτή της Χρυσής Αυγής. Ένα ακόμη καμπανάκι κινδύνων εκτροπής και προχωρημένου εκφυλισμού του πολιτεύματος ήχησε δυνατά.
Πέρα από τις δαιμονοποιήσεις των σκοταδιστών για τα κίνητρα του ενδεχομένως αναιδούς και προφανώς αργόσχολου αυτού νεαρού Έλληνα, που ίσως είχε σαν χόμπι του την πρόκληση αυτών που φθάνουν σε σημεία φανερών υπερβολών απέναντι στα οποιαδήποτε ξεχωριστά χαρακτηριστικά του Παϊσίου (υπαρκτά ή όχι), η πράξη του δεν μπορεί να δικαιολογήσει μια τέτοια αντιμετώπιση. Υπενθυμίζεται ότι ακόμη και ο μητροπολίτης Καστοριάς, ο οποίος δεν έχει κακή σχέση με τα δικαστήρια, αφού αν και διαχειριστής της συγνώμης δεν έχει διστάσει να καταμηνύσει στα Δικαστήρια σε βάρος του φερόμενα αδικήματα (εξυβρίσεις και συκοφαντίες) ακόμη και μοναχούς, σχολιάζοντας πριν μερικές ημέρες την πράξη του νεαρού και όσων αναρτούσαν σατυρικά ή αρνητικά σχόλια για τον γέροντα Παΐσιο, αρκέστηκε στο να παραδώσει την πράξη στην δικαιοσύνη του Θεού. Βαριές κουβέντες και ανοικτίρμονες βεβαίως, αλλά ως εκεί και μη παρέκει.
Και να που βρέθηκαν φορείς της Πολιτείας όπως είναι οι διωκτικές αρχές που έχουν επιφορτισθεί προπαντός με το καθήκον να προστατεύουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών, ακόμη και τις καταχρήσεις τους όταν δεν παραβιάζουν τους νόμους, να καταντήσουν στο τέλος να συμπεριφερθούν ως προωθημένοι μουλάδες και Αγιοτολάχ. Προφανώς η Ελλάδα βρίσκεται σε κίνδυνο.
Σχετικές αναρτήσεις:
- Είπαν (μητροπολίτης Καστοριάς)
- Το κάστανο
* * *
Φωτό: Μία από τις δεκάδες εικόνες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο με διάφορες εκδοχές του Άη (Αγίου) σε λογοπαίγνιο, υπό τον τίτλο «Σύγχρονοι Άγιοι». Δείχνουν σατυρική διάθεση των νέων Ελλήνων, χωρίς να προκύπτει βλασφημία, αλλά μία ενδιαφέρουσα διάθεση χιούμορ. Μεταξύ άλλων εκδοχών είναι: Άη Λάηκ (από το I like του facebook), Άη Κιου, Άη Χάσου, Άη Λάϊνερ, Άη Παράτα μας, Άη Σκριμ, Αη, Αη, Αη Πουέρτο Ρίκο κ.ά.
Περισσότερα: apeleytheros.wordpress.com
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 27 Σεπτεμβρίου 2012, αρ. φύλλου 659
* * *
17.01.2014
Το Τριμελές Πρωτοδικείο Αθηνών καταδίκασε τον... Γέροντα Παστίτσιο ή κατά κόσμον Φίλιππο Λοΐζο σε δέκα μήνες φυλάκιση με αναστολή, για εξύβριση θρησκεύματος κατ’ εξακολούθηση. Υπενθυμίζεται ότι η δίωξη για εξύβριση των θείων του είχε ασκηθεί ύστερα από ερώτηση στην Βουλή του πλέον προφυλακισμένου για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, χρυσαυγίτη βουλευτή, Χρήστου Παππά.
Με απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων Αθηνών απαλλάχθηκε από την κατηγορία της εξύβρισης θρησκεύματος, ο Φίλιππος Λοΐζος, με βάση του άρθρο 8 του νόμου 4411/2016 που εξαλείφει το αξιόποινο πλημμελημάτων και πταισμάτων που είχαν τελεστεί μέχρι 31.3.2016 και απειλούνται με ποινή φυλάκισης μέχρι 2 χρόνια.
02.03.2017
Με απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων Αθηνών απαλλάχθηκε από την κατηγορία της εξύβρισης θρησκεύματος, ο Φίλιππος Λοΐζος, με βάση του άρθρο 8 του νόμου 4411/2016 που εξαλείφει το αξιόποινο πλημμελημάτων και πταισμάτων που είχαν τελεστεί μέχρι 31.3.2016 και απειλούνται με ποινή φυλάκισης μέχρι 2 χρόνια.
Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι επικαλούνται την προσβολή των συμβόλων πίστεώς τους και της θρησκείας τους και εντέλει της προσωπικότητας τους, ως αποτέλεσμα της σελίδας του Παστίτσιου και των σκίτσων του Μωάμεθ. Θέτουν προβάδισμα στην δική τους «αλήθεια» και δεν δέχονται την έστω και προκλητική κριτική σε αυτή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κριτική όμως στην «ιδέα του Παΐσιου» και την «ιδέα του Μωάμεθ» δεν μπορεί να τύχει κανενός περιορισμού, είτε συμφωνούμε με αυτήν είτε όχι, είτε προκαλεί κάποιους είτε όχι. Το Κράτος δια των οργάνων του δεν έχει καμία αρμοδιότητα να ελέγξει την «ορθότητα» της κριτικής και να περιορίσει το δικαίωμα της έκφρασης των ασκούντων αυτή και το δικαίωμα του κοινού να την εξετάσει.
Συγχαρητήρια στην «Οδός», για τις θέσεις που εκφράζει και που ξεχωρίζει από όλες τις εφημερίδες κα τα τοπικά blogs της Καστοριάς. Είναι μία ανάσα, μία ελπίδα, στην συντηρητική μούχλα που επιπλέει στα νερά της λίμνης και πνιγόμαστε σαν κοινωνία. Εύγε!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρέπει να τα βάζουμε με τους Αγίους μας. Πρέπει την Ορθοδοξία μας να την υποστηρίζουμε. Αν την χάσουμε αυτήν, θα χαθούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή600.000 ιστοσελίδες ασχολούνται με τον Παΐσιο – η πλειονότητά τους εκμεταλλεύεται τις (όποιες) προφητείες του, ισχυριζόμενες πως τις έχουν αποκρυπτογραφήσει. Επίσης, γράφοντας συχνότατα για θαύματα του Παΐσιου, ακόμα κι αν ξέρουν πως πρόκειται για απάτη –όπως απέδειξε και το τρολάρισμα του Παστίτσιου που συνελήφθη– τα σάιτ κάνουν τρελά νούμερα, προσελκύοντας έτσι ασύλληπτο αριθμό (εύ)πιστών στη σελίδα τους. Πηγή: www.lifo.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Ινδία όταν κάποιος αμφισβητεί ένα θαύμα κινδυνεύει να μπει στη φυλακή. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο ορθολογιστής Sanal Edamaruku, o οποίος χάλασε το πάρτι που είχαν στήσει οι πιστοί σε καθολικό ιερό ναό της Βομβάης. Συγκεκριμένα ο Edamaruku επισκέφτηκε το μέρος όπου δάκρυσε ένα άγαλμα του Ιησού, αλλά ο ίδιος δεν ήταν τόσο ενθουσιασμένος όπως οι υπόλοιποι χριστιανοί και αμφισβήτησε το θαύμα τονίζοντας ότι προέρχεται από διαρροή σωλήνα, που βρισκόταν πίσω από το άγαλμα. Όπως αναφέρει η Guardian, οι αρχές κατηγόρησαν στη συνέχεια τον άντρα για βλασφημία και ο ίδιος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη χώρα προκειμένου να γλιτώσει από τις απειλές που δεχόταν κατά της ζωής του, καθώς και από τριετή φυλάκιση. Ο ίδιος τώρα καλεί τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να ασκήσουν πίεση στις ινδικές αρχές ώστε να τον αθωώσουν ,καθώς όπως ανέφερε στη Guardian, υπάρχει αντίθεση μεταξύ του νόμου για την ελευθερία του λόγου και εκείνου για τη βλασφημία, ο οποίος χρονολογείται από το 1860.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα γίνουμε Ινδία :-))))))))))))))
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω μεινει τωρα ρε φιλε!!!!!!! Νταξει, ηρεμησε! Εδω δεν ασχολουμαστε να λυσουμε τα κοντινα μαςς, αλλου γιαλλου θα προλαβουμε;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά λέει ο 007! Στην Ελλάδα κινδυνεύει να μπει στη φυλακή όποιος αμφισβητεί τους πολιτικούς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχάσατε κιόλας τί έπαθαν οι συμπατριώτες μας από τα (γιατί όχι αθώα;) σχόλια τους στο Facebook ???????
Ανέφερα το παράδειγμα της Ινδίας, διότι, είναι συγκρίσιμο με τα... "θαύματα" του Παισίου. Όσοι δεν πιστεύουν σε διάφορα θαύματα... ανθρώπων, είναι η Χρυσή Αυγή -δια μέσου του Εισαγγελέα και την βοήθεια Μητροπολιτών που δίνουν συμβουλές για σεξ, για να τους υπενθυμίσει την υποχρέωσή τους να πιστεύουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 9, ακούς τί λες ;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ακούς τι λες;;;;;;;" λένε και οι Μουσουλμάνοι για τα σκίτσα του Μωάμεθ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τί λένε οι Μουσουλμάνοι (άσχετο κιόλας με το πνεύμα μου), αλλά εκείνο που ήθελα ήταν να σού επιστήσω (χριστιανικά) την προσοχή στην ασυνταξία που οδηγεί στην ασάφεια. Και μια και τόφερε η κουβέντα, και ο εν λόγω γέροντας σύστηνε να βάζουμε στις προτάσεις μας συχνά ερωτηματικό, για να μην είμαστε απόλυτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη μαλώσουμε πάλι, μέρα που είναι!!!
Διάσημος!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.lifo.gr/now/etc/19957
Θερμή παράκληση απευθύνω σε όποιον παραπέμπει σε κάποιον διαδικτυακό σύνδεσμο, να γράφει τουλάχιστον με δυο λόγια το σκεπτικό του, για να επιλέγουμε ανάλογα με τα ενδιαφέροντά μας. Δεν αναφέρομαι βέβαια στις προσωπικές αφιερώσεις !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο το όφελος από την παραπάνω διεύθυνση στο ίντερνετ ; Οι περισσότεροι λίγο-πολύ ξέρουμε τί γίνεται όχι μόνο για τον συγκεκριμένο Μοναχό, αλλά και για άλλους, ιδίως όταν οι πιστοί φανατίζονται (από άλλους ή από μόνοι τους). Εκτός εάν όλη η ιστορία γίνεται για να γίνουν φίρμες άλλοι, εμβριθείς μελετητές και αναλυτές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κυρία του Παντείου, αφού βλέπει έναν συγχωρεμένο τώρα γέροντα σαν μάγο, έναν πολιτικό άρχοντα πώς τον βλέπει ; Σαν φύλαρχο ;
Φταίω τώρα, εάν τής στείλω τα χαιρετίσματα με ένα άλλο τραγουδάκι από τη Λιλιπούπολη ;
http://www.youtube.com/watch?v=fptgFZDPmo8
Γιατί Χρυσαλιφούρφουρο, αμφιβάλλεις ότι ο Παΐσιος κατέληξε σε «ενσάρκωση μιας υπερβατικής, αόρατης δύναμης, κάτι σαν το σαμάνο, το μάγο της φυλή»;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλλάδα αθάνατη!
Πιστεύοντας ότι με ρωτάς καλοπροαίρετα θα απαντήσω λίγο αργότερα. Κι όσο κι αν δεν θέλω να σε πειράξω, προτιμώ (καθαρά για προσωπικούς λόγους) το : Χαίρε η Ελληνίς Ανατολή !
ΑπάντησηΔιαγραφή(εσύ βεβαίως μπορείς να προτιμάς ό,τι λέει η κυρία του Παντείου, καλή της ώρα!)
Γιατί καλή μου γράφεις το όνομά σου όπως λέμε "σκέτο από γιουβέτσι" ; Φρέναρε λίγο, για να σκεφτείς ότι ο άνθρωπος αλλιώς ΚΑΤΕΛΗΞΕ κι αλλιώς τον ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ. Έχει διαφορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά, πώς «κατέληξε» δηλαδή; Διαφορετικά από αυτό που τον «κατάντησαν»;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθώς το γράφεις: "ο άνθρωπος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παΐσιος (να θυμίσω -και να λάβω μέρος στην συζήτησή σας, αν μου επιτρέπετε), δεν ήταν αυτός που το 1988, εν θερμώ, πρωτοστάτησε να μην παρουσιαστεί το έργο του Καζαντζάκη «Ο τελευταίος πειρασμός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους άπιστους:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=xWIDKbTPFUc&feature=player_embedded
"Εγώ με την Ελλάδα και την Πίστη μου κι εσείς με τον Μπαθομέτη και τον Μωχαμέτη σας”.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Χρύσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφορά είναι σαφής. Κατέληξε ως άνθρωπος του Θεού και τον κατήντησαν είδωλο.
Για την Χρύσα και όποιον ενδιαφερόμενο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αληθινό σεβασμό στις όποιες αντιρρήσεις σου, απαντώ στο ερώτημά σου και παρά τη μακρηγορία μου, παρακαλώ να εμπιστευθείς την ειλικρίνειά μου.
Ανήκω σε μια γενιά που έζησε στα φοιτητικά της χρόνια την έντονη στροφή των Νέων στη ζωή της Εκκλησίας, με πνευματικές αναζητήσεις, με συχνές επισκέψεις στο Άγιον Όρος και άλλα Μοναστήρια, με Ακολουθίες και Μυστήρια. Παράλληλα όμως και με πολιτικοποιημένους Χριστιανούς που δεν εξαγοράστηκαν (όχι όλοι ευτυχώς!) από τα κόμματα εξουσίας, αλλά ανέπτυξαν τον διάλογο με την Αριστερά (στα Πανεπιστήμια και τον Τύπο, βλ. εφημερίδα Ελευθεροτυπία).
Όλη αυτή η κίνηση ήταν η απάντηση στο «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» από τους Νέους που δεν ήθελαν να ταυτιστούν με τη χούντα ούτε όμως και να αρνηθούν την πίστη τους (χρόνια πριν και ο Ντοστογιέφσκυ έγραψε στους Αδελφούς Καραμάζωφ για τους Χριστιανοσοσιαλιστές).
Για να ξεμπερδέψουν εύκολα οι συντηρητικοί με δαύτους, τούς κόλλησαν τη ρετσινιά του «Νέο-ορθόδοξου». Τόσα χρόνια όμως αναρωτιέμαι αν ο όρος είναι δόκιμος, αφού αυτό το νεο- χρησιμοποιείται όταν ένα φαινόμενο παρουσιάζεται για πρώτη φορά (π.χ. νεόκοπος) ή επανεμφανίζεται όχι μόνο με ομοιότητες αλλά και με σημαντικές διαφορές από ένα προηγούμενο (π.χ. νεοφασισμός). Η Ορθοδοξία όμως ούτε έπαψε να υπάρχει στον τόπο μας ούτε εκείνοι οι Νέοι αγωνίζονταν για κάτι διαφορετικό από την πίστη των Πατέρων (η Ορθοδοξία μένουσα εν εαυτή τα πάντα καινίζει, έγραφε το εξώφυλλο του πρώτου τεύχους της Σύναξης).
Τότε λοιπόν ήταν που έγινε γνωστός ο γέροντας Παϊσιος στο Αγιονόρος και ο γέροντας Πορφύριος στην Αθήνα. Πώς συμπεριφέρθηκαν οι Χριστιανοί έχει γραφεί σε δεκάδες καντάρια βιβλία (τώρα ψηφιακά) και δεν χωρούν και πολλά-πολλά σε μια ιστοσελίδα, όσο φιλόξενη και αν είναι (ακούς, Παναγιώτη ; )
(ακολουθεί …)
Επιτρέψτε μου να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία, και ας μην είμαι Δεσπότης (ας είναι άξιος όποιος Μητροπολίτης).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε λοιπόν έγινε το έλα να δεις ! Κυκλοφορούσαν νέοι με μακριά μαλλιά και γένεια, με ταγάρι στον ώμο και κομποσχοίνι ανά χείρας, σαν στάρετς, διάβαζαν Ρώσους θεολόγους της Διασποράς, παραθέριζαν στο Όρος, είχαν φίλους τον Μοσκώφ, τον Ζουράρι και τον Συμεών τον Περουβιανό. Γέμισε ο τόπος μανικούς εραστές !
Από τις δέκα κουβέντες που έλεγαν, οι εννιά άρχιζαν με τη φράση « ο γέροντας είπε …». Αυτό ήταν που μού προκαλούσε τη μεγαλύτερη ανατριχίλα! Γιατί ουσιαστικά μετέθεταν την ευθύνη των δικών τους πράξεων (καλών ή κακών) σε ένα άλλο πρόσωπο, το οποίο αμφιβάλλω εάν γνώριζε ή συναινούσε στο ατόπημα κάθε ξεσαλωμένου. Αυτό γέννησε την Γεροντοκρατία !
Γι’ αυτό δεν με απασχολεί σοβαρά αυτός ο σάλος σήμερα και δεν αναφέρομαι τώρα στο πρόσωπο του μακαριστού γέροντα ( και κάθε άλλου, παλαιότερου ή σύγχρονου ), αλλά στους ανθρώπους που εκμεταλλεύονται αντί να τιμούν τη μνήμη του (όπως οφείλουν να κάνουν για τον συγχωρεμένο τον παππού τους…).
Για παράδειγμα, έχει καταγραφεί ο λόγος που έλεγε συχνά ο μακαριστός Παϊσιος στα «παιδιά» του (ο Θεός να τα κάνει!) : Όταν πεθάνω, θέλω όταν αναφέρετε το όνομά μου, να λέτε και «ο Θεός να τον συγχωρέσει».
Τόσα χρόνια, δεν συνάντησα κανέναν από τους πολλούς που επαίρονται για τη «γνωριμία» τους, ο οποίος το τηρεί… Δεν αποκλείεται, με εκείνο το αστείρευτο χιούμορ που τον διέκρινε, να χαμογελάει με τα καμώματά μας, αλλά σίγουρα δέεται για εμάς και μάλιστα όταν παρασυρόμαστε σε υπερβολές που – αντί να κάνουν εκείνον Άγιο – κάνουν εμάς πιο δυστυχισμένους…
(ακολουθεί …)
Όσο για τους λεγόμενους Νέο-ορθόδοξους ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρά τα περιστασιακά ατοπήματά τους στο παρελθόν, δεν θα ήθελα με τίποτε να μείνει η αίσθηση ότι ήταν άκυροι, άχρηστοι κ.λπ. Το σημαντικότερο που πρόσφεραν ήταν η ζύμωση, που οδήγησε σε ένα ξεκαθάρισμα, σε πολλούς τομείς των προσωπικών αναζητήσεων και των κοινωνικών αγώνων.
Κλείνοντας, εύχομαι από Χρύσα σκέτη να γίνεις χρυσόστομη δέσποινα,
κι εσύ και όλες οι κοπέλες !
Σ.Σ. Το ψευδώνυμό μου είναι από τη Λιλιπούπολη, δεν είναι για φιγούρα, αλλά από αγάπη… Αν υποψιαστώ ότι κάποιος με το ψευδώνυμο «Χρύσα» μού έριξε ένα δόλωμα, για να τσιμπήσω σαν ψαράκι… να είναι ευλογημένος !
(φθάσαμε στο «δι’ ευχών»)
Πολύ ωραία τα έγραψες Χρυσαλιφούρφουρο, αν και τα ωραιοποίησες. Να προσθέσω μόνο ότι, οι τότε νέο-ορθόδοξοι (που δεν είναι άμοιροι για την σημερινή κατάσταση της κοινωνίας μας), μετεξελίχθηκαν και εκφράζονται σήμερα από την κα Κανέλλη και τον κο Παππά. Είναι ολοφάνερο, ότι η Ορθοδοξία, και τότε και σήμερα, είναι σε σοβαρό αδιέξοδο.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Χρυσαλιφούρφουρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ νομίζω κάνεις λάθος.
Αυτοί οι αριστερίζοντες φοιτητές ή γενικά οι νέοι, με τα μακριά μαλλιά και τα γένια, οι τέντυ μπόϊς, πήγαιναν στα Μάταλα και κάπνιζαν μαριχουάνα. Δεν πήγαιναν στο Άγιο Όρος (που τότε είχε σοβαρό πρόβλημα λειψανδρίας), ούτε φορούσαν κομποσχοίνι (αυτήν την μόδα την έφερε ο Χριστόδουλος).
Προφανώς δεν έζησες την δεκαετία 60-70, που ήταν άδεια τα Μοναστήρια στο Άγιο Όρος και γεμάτες οι τρύπες στα Μάταλα, όταν τότε η νεολαία με τα μακριά μαλλιά επαναστατούσε και κήρυττε την αθεΐα και έκανε sex not war.
Μετά ήρθαν οι «σκοτεινοί χρόνοι» που αναφέρεσαι.
28 και 29
ΑπάντησηΔιαγραφήτη Γεροντοκρατία την κάνατε γαργάρα ..........
Καθόλου δεν την έκανα "γαργάρα". Απλώς δεν την αναγνωρίζω, διότι δεν είμαι οπαδός.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Μαριχουάνα στοπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθώς το γράφεις, ότι δεν είσαι οπαδός.
Γιατί μπορεί και να είσαι ηγέτης στο είδος.
Ο πνευματικός σου, σού υπαγόρευσε το σχόλιο;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Μαριχουάνα στοπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ρωτάς ; Είσαι περίεργος ;
Πνεύμα αργίας, περιεργείας ...
Ανώνυμον υπ' αριθμ. 28
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπενθύμισις :
Όταν αναφέρετε το όνομα της αδελφής Γαρυφαλλιάς, να πλένετε προηγουμένως το στόμα σας με ροδόσταμο !
Ας ησυχάσουμε οι υπόλοιποι, για να δώσουμε προσοχή! Εδώ και τώρα προβλέπεται ντέρμπυ, άκρως χριστιανικόν και αγαπητικόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το Χρυσαλιφούρφουρο,
ΑπάντησηΔιαγραφή(το οποίο έχει εξίσου τις πιθανότητες
να είναι αγαπητός ή αγαπητή,
αγαπητέ/ή που έγραψες το 29ο σχόλιο)
http://www.youtube.com/watch?v=npcOEdPD2fw
Η αφιέρωση ισχύει και για τα φιλαράκια του άνθους !
@ Ανώνυμος 34
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασες το φιλαρχίας και αργολογίας.
Δε στα διδάσκει καλά.
Άσε βρε τη μαριχουάνα και σύνελθε ! Τί ξέχασα; Τα αποσιωπητικά σημαίνουν τη σιωπή, την οποία πολύ καλά μού διδάσκει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ, λύσε πρώτα το πρόβλημά σου και μετά ασχολήσου και με των άλλων... ή σού βρίσκεται μπόλικη κρυμένη φιλαρχία ;;;
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΘΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΛΟΓΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ????
Κι ύστερα αναρωτιέται ο υπ. αρ. 13 της ανώνυμης συνομοταξίας μας (και το χρυσαλιφούρφορο!), γιατί μπήκε ο"άσχετος διαδικτυακός σύνδεσμος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα για να δαυλίσει αγαπητοί αδελφοί τη φωτιά του διαβόλου ! Για να προκύψουν άλλα 28 θαυμαστά και λογοτεχνικά λίαν σχόλια. (Μέχρι και "μπάφοι" πέσανε εν τω μεταξύ!)
Να φωνάξουμε τον π. Νικόλαο να τον ξορκίσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει αυτός! Ξουτ ξουτ ξουτ!
(Live στις κάμερες φυσικά, μη του το χαλάσουμε).
@ Ξουτ, ξουτ, ξουτ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν έχεις γένεια... είσε αγενής;
Λένε τέτοια λόγια σήμερα;
ΣΗΜΕΡΑ λέμε ¨ΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΔΕΣΠΟΤΑ" !!!
και ο νοών νοήτο...
ΑΛΛΗ ΚΑΛΟΓΡΙΑ??????????? ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ????????? ΜΗΠΩΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗ ΤΗΝ ΑΛΑΝΙΑΡΑ???????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάδε Έφη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως να σε λέμε
Τάδε Εύφημια;
Είστε αδιόρθωτοι !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι αρχίσατε τα πικάντικα, πρωί πρωί κιόλας ;;;;;
Άμα σάς πάρι χαμπάρι εκείνος με τον βούρδουλα...
@ Ξουτ, ξουτ, ξουτ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να φωνάξουμε τον π. Νικόλαο; Πολλοί από εμάς εδώ ξέρουμε κι άλλον που διώχνει κόσμο ξουτ ξουτ ξουτ !!!!!!!!!! Προφανώς δεν σε συμφέρει να θυμάσαι και προτιμάς κι εσύ να χαριεντίζεσαι. Διπροσωπία;
44 και 45 (το ίδιο πρόσωπο;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμένεις αμετανόητος, αδιόρθωτος, αλλοπρόσαλος, αδιάντροπος. Έτσι θα πας μπροστά; Σταμάτα να σαχλαμαρίζεις, για να μη χρειαστεί να σε συνετίσει άλλος. ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΟΤΟΥ ΓΡΑΨΟΥΜΕ. Όσο πόνο και αν έχεις, δεν σού χρωστάμε τίποτε να μάς προκαλείς θλίψη όταν εξευτελίζεις πρόσωπα που αγαπάμε. Πιάσε κι εσύ κανα κομπολογάκι να ηρεμήσεις. Αλλιώς, ζήτα και καμιά συγγνώμη και ο Θεός βοηθός να μην έχουμε ξανά τα ίδια.
Χρόνη-Ποληχρόνη δεν μας τα λές καλά,απειλής η μου φένεται,έχεις εμμονή και εμπάθεια με κάποιο πρόσωπο ή κάνω λάθος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαπιό κομπολογάκι και συγγνώμη λές;
Ποιό αγαπημένο σου πρόσωπο εξευτελίζουμε;
αμετανόητος,αδιόρθωτος κ.λ.π.πέστα αλλού αυτά ή και στον εαυτόν σου γιατί εγώ δεν είμαι το 44 ούτε το 45.
Αφού δεν είσαι το 44 ούτε το 45, για ποιον λόγο ανακατεύεσαι; Απευθύνομαι στον σχολιαστή που έγραψε τα σχόλια με αυτούς τους αριθμούς. Ας απαντήσει ο ίδιος και ας μη θολώνει τα νερά άλλος. Ελπίζω αγαπητέ το μικρό σου όνομα να μην είναι Κυριάκος και να μη χάνεις τον έλεγχο του μυαλού σου από τον ήχο των τακουνιών. Αφού κατάλαβες τόσα πολλά από τα γραφόμενα μου, θα το καταλάβεις κι αυτό, έξυπνε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπευθύνεσαι στο 44-45, αλλά το περιεχόμενο φωτογραφίζει άλλο πρόσωπο γιαυτό να προσέχεις τί γράφεις,και να μή θλίβεις άλλο πρόσωπο,ασχολούμε με σοβαρότερα και ευχάριστα θέματα, κατάλαβεεεεεεεεεεεες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ που απευθύνεσαι σε εμένα, θα σού απαντήσω, αν και δεν μπορώ να έχω πολλά μέτωπα ανοιχτά για μάχη. Ελπίζω να διαβάζεις τα λόγια μου πιο ήρεμος από ό,τι ήσουν όταν έγραφες το σχόλιό σου. Ειρήνευε! Ασφαλώς πολύ εύκολα γίνονται παρερμηνείες. Δεν μπορούμε να τα προλάβουμε όλα. Γι’ αυτό χρειάζεται η πίστη, η εμπιστοσύνη. Πιστεύω ότι συμφωνείς. Προσωπικά, φρονώ ότι κάθε πρόβλημα λύνεται σωστά μόνο με την άμεση επικοινωνία των ενδιαφερομένων. Οι τρίτοι (όπως κάνεις εσύ τώρα) μπορεί να βοηθήσουν υποστηρικτικά, αλλά τις περισσότερες φορές βλάπτουν, γιατί δεν έχουν τα ίδια δεδομένα, άλλος μπορεί να τους φταίει και σε άλλον να ξεσπάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή όμως οι Χριστιανοί πιστεύουμε ότι στο τέλος επικρατεί η Αλήθεια και η Ζωή, εύχομαι να νιώθεις ως τα κατάβαθα της ύπαρξής σου αυτά τα σοβαρά και τα ευχάριστα στα οποία συμμετέχεις! Δικαιούμαι να αναγνωρίσεις και σε εμένα (και σε όλους τους άλλους) ανάλογη χαρά, κατά την ισοτιμίαν της πίστεως. Μην ταράζεσαι, όλοι έχουμε προβλήματα, δεν βγαίνει άκρη με την αδιάκοπη σύγκριση. Στοιχειωδώς οι άνθρωποι συμβάλλουμε στην επίλυση. Είμαστε όμως όλοι κάτω απ’ τον Θεό!
Γι’ αυτό, ας κάνουμε αγάπη! Αν είσαι στην ηλικία μεγαλύτερός μου, σού φιλώ το χέρι. Αν όμως είσαι μικρότερος, θα μού φιλήσεις το χέρι και θα πεις κι ένα τραγούδι!
Πάλιν και πολλάκις, ο Άγιος Νικόλαος θα γαληνέψει την τρικυμία.
aspra kokkina kitrina mple
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΗ ΕΣΥ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙΣ;ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΑΝΔΡΙΚΟ ΟΝΟΜΑ Η Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφή44-45
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου είπαν οι συνάδελφοι πως με ζητάει ο Χρόνης, εδώ είμαι φίλε μου ,απλώς άργησα να απαντήσω και να ξυπνήσω, γιατί ψάχναμε μέχρι αργά το βράδι τα χιονισμέμα χαντάκια, μήπως έχει πέση κανένας επιστρέφοντας απο την υποστολή της σημαίας.
Apokodikopoiiti xreiazetai kaneis gia na katalavei tous sxoliasmous, i farmaka!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυλάξει την ψυχήν σου ο Κύριος.Κύριος φυλάξει την είσοδόν σου και την έξοδόν σου από του νύν και έως του αιώνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά να εφαρμόζετε όλοι σας και όχι μέτωπα και μάχες,γιατί όποιος σπέρνει θύελλες θερίζει καταιγιδες.
Αλληλούια !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού το θυμηθήκατε πάλι τούτο; Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://manitaritoubounou.wordpress.com/2013/01/16/ekkl-arist-akad-desp-i/
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη στενοχωριέσαι, Χρυσαλιφούρφουρο !
Δεν θα είναι εκεί ο παπα Γιώργης ο Μεταλληνός, ο Ζουράρις, ο "Ψυχραιμίας", ο "Φιλαλήθης" και τόσοι άλλοι που άρχισαν αυτόν τον Διάλογο και οι περισσότεροι τήρησαν έμπρακτα συνέπεια και αξιοπρέπεια τόσα χρόνια... Παρηγορήσου καλέ, θα είναι ο Άνθιμος, ο Σιατίστης και ο Κουράκης του ΣΥΡΙΖΑ, βρε ...
Διάβασα την ανάρτηση που προτείνεται στο 60 σχόλιο και μ' άρεσε σαν πρώτη προσέγγιση, όπως συμφωνώ και με το εκεί σχόλιο της Χριστίνας.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Τί σύμπτωση... γράφει και στην "Οδό" μία Χριστίνα. Ωραία τα λέει).
ΑΔΙΚΙΑ ! Τόσα σχόλια και κανείς δεν μπήκε στον κόπο να πληροφορήσει ότι "Γαρυφαλιά" (σχ. 35) είναι το βαπτιστικό της κ. Κανέλη. Συντρόφισσα - αδελφή, το ίδιο είναι !!! ΝΕΜΕΣΙΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκ του Συνεδρίου για την Εκκλησία και την Αριστερά
Με αφορμή το 62 σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήTι ψάχνετε να βρείτε... Ποιος δίνει σημασία σε τέτοιες "λεπτομέρειες"; Μικροί-μεγάλοι παπάδες τη Μερκούρη την διάβαζαν στην εξόδιο ακολουθία της Μελίνα και όχι Αμαλία.
Αν τολμήσει όμως λαϊκός να τους διορθώσει, έχουν έτοιμη τη φόλα για την "ιεροκατηγορία" ή την ατάκα "κάνε πρώτα εσύ υπακοή!".
Κι ύστερα σου λένε "μείζων η αγάπη"...
Μεγάλη η ασθένειά μας.
http://www.youtube.com/watch?v=3bltZR3J8Lo&feature=player_embedded
ΑπάντησηΔιαγραφήΘες να μάς πεις κάτι, Δημήτρη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια άποψη για το Συνέδριο :
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4784174
Αχ αυτά τα Συνέδρια !!!
Ε λοιπόν, Παναγιώτη, είσαι αητός !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίτηδες δεν βάζω το όνομά μου, για να μη φανεί σαν κολακεία.
Ακριβώς αυτό θυμήθηκα με αφορμή τη σάτιρα στο καρναβάλι. Βλέπεις όμως εδώ τόσωσε η βουλευτική ασυλία, ενώ ο φουκαράς ο νεαρός την πλήρωσε.
Το κράτος με τα δύο μέτρα και δύο σταθμά !
Τράτζικ!!!!!!!!! 10 μήνες με αναστολή μόνο;;;;; την εφαρμογή του Νόμου 4000 τώρα!!!!!!!! και δημόσιο εξορκισμό! άντε γιατί μπήκε ο Σατανάς μέσα σας!! τεντυμπόϊδες!
ΑπάντησηΔιαγραφή@67
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι... έτσι... στο καρναβάλι όλα επιτρέπονται (μα όλα; ήθελα νάξερα άμα "σατίριζαν' τη μάνα τους έτσι πρόστυχα, τί θα έκαναν όλα αυτά τα λεβεντόπαιδα). Στον Τύπο όμως... βάζουμε και φίμωτρο άμα λάχει.
@68
Εσύ καλού-κακού... μήπως να έτρωγες ένα λουκούμι ;
Δεν είναι τυχαίο ότι οι -δημοκρατικές- χώρες που προοδεύουν είναι αυτές που προστατεύουν την ελευθερία της γνώμης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΣΑ ΣΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΑΣ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήEννοείτε ότι μέσα στα ιδανικά μας σαν έθνος είναι η σύσταση εγκληματικής οργάνωσης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε, βρε, βρε... εδώ είναι το Χρυσαλιφούρφουρο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τό είχα ξεχάσει. Τι να γίνεται άραγε; Ζει ακόμη;
Εξωραιστικος Συλλογος ...Μ α ν ι α κ ώ ν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Διεθνής Αμνηστία σε ανακοίνωσή της εκφράζει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης, αφότου δικαστήριο στην Αθήνα καταδίκασε τον 29χρονο μπλόγκερ, Φίλιππο Λοΐζο (γνωστό ως «Γέρων Παστίτσιο»), σε 10 μήνες φυλάκιση με αναστολή για προσβολή θρησκεύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Διεθνής Αμνηστία τονίζει πως «η σημαντικότητα του δικαιώματος στην ελευθερία του θρησκεύματος δεν επεκτείνεται μέχρι την προστασία από το κράτος των θρησκευτικών πεποιθήσεων ενός προσώπου από την κριτική ή τον σχολιασμό».
Όπως επισημαίνεται από την Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, «η νομοθεσία για τη βλασφημία δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για να εμποδίζεται ή να τιμωρείται η θεμιτή κριτική σε θρησκευτικούς ηγέτες ή ο αιτιολογημένος σχολιασμός δογμάτων πίστης.»
Η Διεθνής Αμνηστία καλεί τις ελληνικές αρχές να καταργήσουν την αναχρονιστική -όπως την χαρακτηρίζει- νομοθεσία περί βλασφημίας.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η ελευθερία της έκφρασης έχει δεχθεί επίθεση στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, υποστηρίζει η Διεθνής Αμνηστία.
Τον Νοέμβριο του 2012 ξεκίνησε εισαγγελική έρευνα σχετικά με το εάν οι συντελεστές της θεατρικής παράστασης Corpus Cristi παραβίασαν το νόμο περί βλασφημίας. Τον Οκτώβριο του 2012 μέλη χριστιανικών ομάδων και της Χρυσής Αυγής, περιλαμβανομένων και κάποιων βουλευτών του κόμματος, επιχείρησαν να σταματήσουν την πρεμιέρα της παράστασης, επιτιθέμενοι λεκτικά στους ηθοποιούς και σε μέλη του κοινού, και απειλώντας τους. Οι παραγωγοί αποφάσισαν να κατεβάσουν την παράσταση τρεις εβδομάδες μετά την πρεμιέρα.
Επίσης, τον Οκτώβριο του 2013 ο Κώστας Βαξεβάνης, αρχισυντάκτης του ερευνητικού περιοδικού HOT DOC και δημοσιογράφος, παραπέμφθηκε σε δίκη για παραβίαση νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, αφού δημοσίευσε τα ονόματα 2.000 Ελλήνων που φέρονται να έχουν τραπεζικούς λογαριασμούς στην Ελβετία, καλώντας για διερεύνηση ενδεχόμενης φοροδιαφυγής. Αθωώθηκε σε πρώτο βαθμό τον Νοέμβριο του 2012 και στο δεύτερο βαθμό τον Νοέμβριο του 2013.
TO BHMA
Κάλλιο αργά παρά ποτέ.....
ΑπάντησηΔιαγραφή