19.5.26

ΙΩΑΝΝΗ ΣΚΟΡΔΑ: Αγαπητή ΟΔΟΣ


ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς


Αν μπορούσε κανείς να παρέμβει στον χωροχρόνο και ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής ίδρυε την Νέα Δημοκρατία το 1990, το 2000 ή και αργότερα, τότε θα έμοιαζε σχεδόν απίθανο να το έκανε με τον τρόπο που το έπραξε το 1974 και όπως αυτός εκφράστηκε μέσω της συγκεκριμένης διακήρυξης. Ίσως απ’ όλα όσα είπε, να κρατούσε μόνο το «ανήκομεν εις την Δύσιν» –αλλά δεν είμαι σίγουρος αν συμφωνούν πια όλοι αυτοί που σήμερα τον επικαλούνται. Καθώς το «Δύση» και τότε, αλλά πολύ περισσότερο και σήμερα, σημαίνει κι άλλα πράγματα που φάνηκε να τους προκαλούν αλλεργία. Όπως τα ίσα δικαιώματα.


Στην αρχή της περασμένης εβδομάδας, ο τέως βουλευτής Καστοριάς και πρώην στέλεχος της "σημερινής" Νέας Δημοκρατίας κ. Ζήσης Τζηκαλάγιας, μέσω τοποθέτησης/ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ήρθε να προσδώσει συνέχεια και διαφορετικό τόνο από αυτόν της επιστολής αποχώρησής του από την γαλάζια παράταξη. Με κύριο στοιχείο της ανάρτησής του την επιθετικότητα προς το κόμμα που ανήκε μέχρι πρότινος, ο κ. Τζηκαλάγιας σχολίασε αναδημοσίευση που πραγματοποίησε ένα πρόσωπο γνωστό στον ίδιο και άγνωστο στους περισσότερους. Ή μπορεί – μήπως και όχι.

Το οποίο πρόσωπο, εμμέσως πλην σαφώς, επικροτούσε την πολιτική στάση του πρώην βουλευτή Καστοριάς, όπως αυτή γνωστοποιήθηκε μέσω της επιστολής αποχώρησης του. Υπάρχουν σημεία της ανάρτησης του κ. Τζηκαλάγια, που στα δικά μου μάτια τουλάχιστον έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Και σίγουρα η αναφορά δεν γίνεται για τους φοιτητικούς "αγώνες" που έδωσε υπέρ του φιλελευθερισμού και ενάντια στον μαρξισμό και φασισμό όπως ο ίδιος ανέφερε. Αυτά για τους νεότερους δεν έχουν πια ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τους νοιάζει το σήμερα, αλλά και το αύριό τους. 

Έτσι για εμένα το ενδιαφέρον βρίσκεται σε όσα ανέφερε λίγο πριν και λίγο έπειτα από την συγκεκριμένη τοποθέτησή του. Αιτιολογώντας την αποχώρησή του λίγο πολύ ως «εθνικό συμφέρον που επιτάσσει η χώρα να αλλάξει πρωθυπουργό». Συντασσόμενος ουσιαστικά με το αίτημα σύσσωμης της αντιπολίτευσης, αγνοώντας πως η εκάστοτε κυβερνητική αλλαγή μπορεί να επέλθει μέσω του κοινοβουλίου και κατ’ επέκταση των εκλογών.

Είναι άγνωστο αν κ. Τζηκαλάγιας "θεώρησε" πως έπρεπε να θυσιάσει την κομματική του καριέρα –και κατ’ επέκταση την πολιτική– αλλά στα μάτια των περισσοτέρων η συγκεκριμένη τοποθέτησή του, εκφράστηκε καθ’ υπερβολή και μόνο. Κάτι σαν να ήταν «ρητορική». Διότι ενδεχομένως να είναι αρκετά δύσκολο να ερμηνεύσει κανείς πολιτικά και σε βάθος την συγκεκριμένη γραπτή δήλωση του τέως βουλευτή.

Καθώς αν το εθνικό συμφέρον της χώρας (!) είναι να παραιτηθούν τέως βουλευτές και κομματικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, επειδή δεν συμφωνούν πολιτικά με τον πρόεδρο του κόμματός τους, τότε θα έπρεπε η γαλάζια παράταξη να αναζητήσει νέα στελέχη που θα απαρτίσουν από την αρχή το κόμμα τους.

Εκτός αν ο κ. Τζηκαλάγιας και ορισμένοι άλλοι "συναγωνιστές" του θεωρούν τον εαυτό τους ως τους μοναδικούς προσηλωμένους εκπροσώπους της ιδρυτικής διακήρυξης της Νέας Δημοκρατίας του 1974 του Κωνσταντίνου Καραμανλή και όλους τους υπόλοιπους που παραμένουν στο συγκεκριμένο κόμμα τους αντιμετωπίζουν κατά κάποιον τρόπο ως κομματικές μεταλλάξεις.

Ίσως ο κ. Τζηκαλάγιας πραγματικά να το αντιμετωπίζει από μια τέτοια οπτική σκοπιά, μπορεί όμως και όχι. Κανείς δεν μπορεί να τοποθετηθεί με απόλυτη σιγουριά. Μέσω όμως της τοποθέτησής του, επιλέγει ουσιαστικά να είναι ένας από εκείνους που με δικαιολογία την στροφή της Νέας Δημοκρατίας από τα στενά όρια της ιδρυτικής διακήρυξης του 1974, ασκούν εσωκομματική αντιπολίτευση και πιέσεις στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Μόνο που η χώρα δεν μπορεί να επιστρέψει στο 1974, ούτε και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής χρειάζεται να επιστρέψει, και ίσως αν ήταν εδώ σήμερα, να την έγραφε την ιδρυτική διακήρυξη εντελώς διαφορετικά. 

Χρήζοντας όμως κάποιοι άτυπα τους εαυτούς τους ως τους απόλυτους θεματοφύλακες της πολυσυζητημένης διακήρυξης μπορούν να εξηγήσουν τις αποκλίσεις τους. Αγνοώντας ταυτόχρονα πως όταν ιδρύθηκε το συγκεκριμένο κόμμα οι κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές συνθήκες της εποχής αντιπροσώπευαν αποκλειστικά εκείνη την πολυτάραχη περίοδο κατά την αρχή της Μεταπολίτευσης. Ενδεχομένως και κάποια χρόνια αργότερα. Όμως με κάποια ίχνη σιγουριάς και ειλικρίνειας θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει πως δεν αντιπροσωπεύει στον απόλυτο βαθμό την τρέχουσα περίοδο όπως αυτή διαμορφώθηκε 50 χρόνια μετά, διανύοντας ήδη τον 21ο αιώνα.

Όπως και αν με κάποιον μαγικό και μεταφυσικό τρόπο μπορούσε κανείς να παρέμβει στον χωροχρόνο και ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής ίδρυε την Νέα Δημοκρατία για παράδειγμα το 1990, το 2000 ή και αργότερα, τότε θα έμοιαζε σχεδόν απίθανο να το έκανε με τον τρόπο που το έπραξε το 1974 και όπως αυτός εκφράστηκε μέσω της συγκεκριμένης διακήρυξης. Ίσως απ’ όλα όσα είπε, να κρατούσε μόνο το «ανήκομεν εις την Δύσιν» –αλλά δεν είμαι σίγουρος αν συμφωνούν πια όλοι αυτοί που σήμερα τον επικαλούνται. Καθώς το «Δύση» και τότε, αλλά πολύ περισσότερο και σήμερα σημαίνει κι άλλα πράγματα που φάνηκε να τους προκαλούν αλλεργία. Όπως τα ίσα δικαιώματα. 

Τουλάχιστον με βάση τα όσα θα πρέσβευε ο συγκεκριμένος πολιτικός τον 21ο αιώνα. Και όπως όλα –και κυρίως οι απαιτήσεις της κοινωνίας από το πολιτικό προσωπικό– στο πέρασμα των ετών αλλάζουν και εξελίσσονται, τότε μοιάζει σχεδόν αναπόφευκτο πως θα ακολουθήσουν και τα κόμματα στο σύνολό τους. Αν βέβαια τα ίδια επιθυμούν να πρωταγωνιστούν στην πολιτική ζωή της χώρας και να έχουν πραγματικό λόγω ύπαρξης.

Επιστρέφοντας στα όσα ο κ. Τζηκαλάγιας έγραψε στην ανάρτησή του, εκείνο που επίσης προκάλεσε εντύπωση είναι η φράση με την οποία έκλεισε την τοποθέτησή του. «Και όλα αυτά όχι για να μας κυβερνούν αγνώμονες με αλαζονεία και νεποτισμό». Μέσω της οποίας επιβεβαίωσε ουσιαστικά πως η πολιτική του αποχώρηση από την Νέα Δημοκρατία έγινε αποκλειστικά με προσωπικές αιχμές εναντίον του πρωθυπουργού και όσων στελεχώνουν την επονομαζόμενη "ομάδα Μαξίμου".

Που δεν είναι κάποιοι άλλοι πέρα των στενών συνεργατών του Κυριάκου Μητσοτάκη. Οι οποίοι ενδεχομένως κατά τον τέως βουλευτή να είναι και οι βασικοί υπεύθυνοι για την ιδεολογική μεταστροφή του συγκεκριμένου κόμματος. Ή τουλάχιστον είναι εκείνοι οι οποίοι στηρίζουν με σθένος τις αλλαγές που έχει κάνει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και με τις οποίες δεν συμφωνεί ο ίδιος αλλά και κάποια άλλα κομματικά στελέχη.

Όμως είναι διαφορετικό πράγμα η αποχώρηση από κόμμα ενός πρώην βουλευτή συνοδευόμενη από την επιστολή παραίτησης και διαφορετικό η αποχώρηση να συνοδεύεται από προσωπικές κατηγορίες μέσω χαρακτηρισμών που έχουν γίνει καθημερινότητα στα χείλη της αντιπολίτευσης. Και που παρά την σφοδρότητά τους για την ώρα, δεν φαίνεται να έχουν το επιθυμητό δημοσκοπικό αποτέλεσμα. Τουλάχιστον για τα δύο αντιπολιτευόμενα και κυβερνητικά κόμματα, του ΠαΣοΚ και ΣυΡιζΑ.

Παραμένει άγνωστο αν κ. Τζηκαλάγιας χαρακτήρισε "αγνώμονα" τον Κυριάκο Μητσοτάκη επειδή ο ίδιος (και η οικογένεια του όπως ανέφερε) στήριξαν την εσωκομματική εκλογή του, ενώ αυτός δεν επέδειξε την αναμενόμενη –για τον ίδιο– συμπεριφορά προς το πρόσωπο του, ή αναφέρεται μέσω του συγκεκριμένου χαρακτηρισμού σε κάποιους άλλους άγνωστους για την ώρα λόγους. Αν και οι περισσότεροι έχουν εστιάσει στην βουλευτική αντιμετώπιση που έτυχε από τον πρωθυπουργό μέσω της θέσης που χάρισε ο τελευταίος στην βουλευτική του αντίπαλο κυρία Μαρία Αντωνίου μέσω του πρωθυπουργικού γραφείου της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο ’19-23.

Όπως και η αναφορά του μέσω της λέξης "νεποτισμός" φαίνεται πως έγινε αποκλειστικά για το πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη και ενδεχομένως για όλους εκείνους που απολαμβάνουν προνομιακές θέσεις. Υπό διαφορετικές συνθήκες είναι αρκετά πιθανό ο συγκεκριμένος όρος να είχε ουσιαστική σημασία τουλάχιστον όσο αφορά την πολιτική ζωή της χώρας.

Όμως εν προκειμένου, η αναφορά του δεν φαίνεται να δικαιολογείται. Καθώς ανατρέχοντας κανείς πίσω στο 2016 και τις τότε εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν το απόλυτο αουτσάιντερ παρά το τελικό αποτέλεσμα. Και δεν φάνηκε ότι το επίθετό του έπαιξε τον καθοριστικό παράγοντα για να ψηφιστεί από μερικές εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου του συγκεκριμένου κόμματος και δεν του δόθηκε απλόχερα το δαχτυλίδι της προεδρίας.

Επομένως, όταν γίνεται χρήση τέτοιων χαρακτηρισμών, καλό θα ήταν να μπορεί κάποιος να τους υποστηρίξει και όχι να τους χρησιμοποιεί ως πυροτέχνημα για μόνο το λόγο ότι προκαλούν την κοινή γνώμη. 

Και επειδή ο κ. Τζηκαλάγιας ανέφερε την συγκεκριμένη λέξη αποδίδοντάς την στον μέχρι πρότινος πρόεδρο του, καλό θα ήταν να δει μήπως αυτήν θα ταίριαζε περισσότερο στους δύο πρώην πρωθυπουργούς που εξύμνησε κατά την επιστολή αποχώρησης του αναφερόμενος στους κ.κ. Κώστα Καραμανλή και Αντώνη Σαμαρά. Πόσο δε για τον πρώην υπουργό Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο οποίος συνέδεσε το επώνυμό του με την τραγωδία των Τεμπών. Και εδώ που τα λέμε καθόλου μπράβο τους.

Ιωάννης Σκόρδας
iskord@hotmail.com

Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 27 Μαρτίου 2025, αρ. φύλλου 1266.

Επιλογή σχετικών αναρτήσεων


23 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/5/26

    Η τοποθέτηση του κουμπάρου του κ. Ζήση ως διευθυντή του νοσοκομείου της πόλης αν δεν ήταν νεποτισμός πως θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί; ως κουμπαριλίκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/5/26

      Ξεκολλάτε επιτέλους! Τι κατινιές είναι αυτές;
      Για τον άνθρωπο που έφερε την Πληροφορική στην Καστοριά από το '89, το μόνο που θυμάστε είναι είναι η κουμπαριά;
      Έχετε να προσκομίσετε απτά στοιχεία ότι ως Διοικητής του Νοσοκομείου υπήρξε ανάξιος;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/26

      Ευτυχώς που δεν αποκάλυψα ότι έχω κουμπάρο Μητροπολίτη.
      Σε ησυχία δεν θα με άφηναν, εκκλησιαστικοί και μη.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/5/26

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/5/26

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος20/5/26

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος20/5/26

      Ρε φίλε, δεν κρίνουμε τον κ. Γρηγόρη σαν άνθρωπο και επαγγελματία της πληροφορικής. Κρίνουμε τον νεποτισμό του κυρίου Τζηκαλάγια , την αρχή της "αριστείας" και τις διαδικασίες που εφαρμόζει και εφάρμοσε η ΝΔ και ο κ. Τζηκαλάγιας όταν ανήκε στο κόμμα. Ο κ. Χάτσιος μπορεί να είναι καλός [.…], αλλά αυτό δεν είναι κριτήριο για να γίνει διευθυντής νοσοκομείου. Το ίδιο ισχύει και για τον τωρινό διευθυντή που είναι [….]. Ο ίδιος ο κ. Ζήσης παραδέχτηκε ότι είπε "μια καλή κουβέντα για τον κουμπάρο του". Συμβαίνουν όλα αυτά και εσύ μιλάς για κατινιές; Κατινιά φίλε είναι να δέχεσαι ρουσφέτια και κουμπαριλίκια. Κλασική συμπεριφορά ανατολίτη ραγιά.

      Διαγραφή
    7. Δρ Λεωνίδας Παπαδημητρίου20/5/26

      Θα ήθελα να σχολιάσω δύο σας χαρακτηρισμούς, απαράδεκτους. Ο πρώην διοικητής ως "χακερ" και ο νυν σαν "καραβανάς". Πολύ θα ήθελα να μας αφιερώσετε το όνομα σας για να δούμε αν δικαιούστε για παρόμοιους χαρακτηρισμούς…

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος20/5/26

      “ ὁ ἥλιος μὴ ἐπιδυέτω ἐπὶ τῷ παροργισμῷ ὑμῶν”
      Ας ηρεμήσουμε λίγο................

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος20/5/26

      Λαμπρό το σχόλιό σας, κύριε Παπαδημητρίου! Παρακαλώ να μη λάβετε υπόψιν ότι σχολιάζω ανωνύμως. Αυτό επέλεξα για προσωπικούς λόγους.
      Συμφωνώ μαζί σας. Διαφωνώ με τον Ανώνυμο για τους εν λόγω χαρακτηρισμούς, επειδή θεωρώ ότι λαϊκίζει αποκρύπτοντας ότι ο κ. Χάτσιος έδωσε και τις νόμιμες εξετάσεις και κυρίως ως το τέλος της θητείας του δεν αποκαλύφθηκε εις βάρος του κάποια κατάχρηση, όπως δυστυχώς συμβαίνει με ανθρώπους σε θέση ευθύνης.
      Αν κάποιος ασθενής ή συνεργάτης του έχει κάποιο παράπονο ή πικρία, ας το διευθετούσε με τον ίδιο, αντί να το λέει σε άλλους εν αγνοία του. Γιατί, τότε ισχύει το “μόνον ο λόγος σου απέναντι στον δικό μου λόγο” και ο άμεσα ενδιαφερόμενος είναι ουσιαστικά απών. Άδικο αυτό. Μπορεί να καταντήσει συκοφαντία ή έστω φθηνό κουτσομπολιό. Ακόμη και σε χώρους που θεωρούνται ιεροί και πολιτισμένοι.
      Γιατί, θέλει αληθινή δύναμη, ώστε να αντέχει κάθε άνθρωπος την ευθύνη που τού αναλογεί.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος20/5/26

      Κι εσύ ρε φίλε ανώνυμε που μιλάς σαν να μας κουνάς το δάχτυλο και θέλεις να βγάλεις εμάς Κατίνες, εσύ λέγω, τον χωροφύλακα θα μας κάνεις; Μόνο ένα είναι το κριτήριο; Και ο Σαββόπουλος Γεωπόνος είναι, αλλά τον κάναμε Αντιπεριφερειάρχη, δεν τον στείλαμε στα χωράφια, για να μαζεύει βρούβες!

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος20/5/26

      Αδιακρισία έχει κατακλύσει τον τόπο. Πλήρης ισοπέδωση. Ο πληροφορικάριος “βαφτίζεται” “χάκερ”, ο στρατιωτικός “καραβανάς”, η ευλαβής γυναίκα “θεούσα”, ο παπάς “τράγος”, ο δικηγόρος “χασοδίκης”, η εργαζόμενη “καριερίστα”, ο χορευταράς “κουνιστός”, ο πετυχημένος “δημοσιοσχεσίτης”, ο ψυχίατρος “τρελογιατρός”, ο δικαίως αγανακτισμένος “άτομο με ψυχολογικά προβλήματα”. Και όλα αυτά τα προφασίζονται όσοι επιμένουν ότι ΕΙΝΑΙ οι άλλοι.
      Δεν κοιτούν πρώτα τα μούτρα τους στον καθρέφτη. Δεν το πολυψάχνουν. Δεν διασταυρώνουν πληροφορίες και μάλιστα δεν τις ελέγχουν αν είναι αληθείς και έγκυρες.
      Ας μάθουν πρώτα τί είναι τα στερεότυπα και μετά το συζητάμε.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος20/5/26

      Η γιαγιά μου τους στρατιωτικούς τους έλεγε καραβαναδες, όσο για τον όρο " χάκερ" δημοσιεύθηκε επανειλημμένα στον εθνικό τύπο και κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε. Η ουσία είναι ότι ένας στρατιωτικός και ένας επαγγελματίας της πληροφορικής δεν είναι κατάλληλοι για την εν λόγω θέση. Θα περίμενα από έναν πανεπιστημιακό δάσκαλο ότι, σεβόμενος τους φοιτητές του, θα καταδίκαζε το ρουσφέτι αντί να κατακρίνει κάποιους λαϊκούς χαρακτηρισμούς. Όσο για το δικαίωμα για τους χαρακτηρισμούς δεν νομίζω να το έχουν μόνο επώνυμοι μορφωμένοι. Σας διαβεβαιώνω όμως ότι η ακαδημαϊκή μου εκπαίδευση είναι υψηλότερη από αυτή του κ. Χατσιου, τον οποίο σαν άνθρωπο εκτιμώ ιδιαίτερα. Μια σύγκριση με την εκπαίδευση ενός στρατιωτικού είναι περιττή.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος21/5/26

      Επιμένεις να συγχέεις τα πράγματα. Χωρίς νόμιμες αποδείξεις για ρουσφέτι.
      Υπήρχε συνυποψήφιος που παραγκωνίστηκε; Κατήγγειλε κανείς παράνομη τοποθέτηση;
      Όσο για την ασύγκριτη ακαδημαϊκή σου εκπαίδευση, άιντε και να σε πιστέψουμε.
      Αυτό είναι όμως που κάνει την Καστοριά να αιμορραγεί.
      Τα παιδιά που έχουν σκορπιστεί στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, με αιτία την οικονομική κρίση και με σκοπό τη δική τους κατάρτιση και τον βιοπορισμό, γιατί να επιστρέψουν;
      Για να επαναληφθεί και στους ίδιους ό,τι έγινε με τον Γρηγόρη (και κάθε Γρηγόρη), που θα ήταν αλλιώς σήμερα στο εξωτερικό ;

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος21/5/26

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος21/5/26

      Έχεις ακούσει για [....] διαγωνισμούς ραμμένους στα μέτρα [....]; Σε ένα σοβαρό κράτος ένας τέτοιος διαγωνισμός θα ήταν στην [....], αλλά στο ελλαδισταν σκοτώνουμε τον αγγελιοφόρο για να μην μιλάμε για το θέμα. Όσο για την, όπως ειρωνευεσαι, ασύγκριτη ακαδημαϊκή μου εκπαίδευση, σε διαβεβαιώνω ότι κατά πολύ υψηλότερη από όσο εγραψα ως απάντηση στον Δρ Λεωνίδα Παπαδημητρίου.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος21/5/26

    Αχ, καημένε ανώνυμε, που έμπλεξες. Πάτησες τον κάλο του ρουσφετολογου Έλληνα και έπεσαν τα κοράκια πάνω σου, λόγω δύο άστοχων χαρακτηρισμών. Μετά απορούν γιατί μεταναστεύει οι πιο καλά εκπαιδευμένη γενιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/5/26

      Άδικα λογομαχείτε. Είναι γνωστή η Ελλάδα για την... αξιοκρατία της. Κι ακόμη πιο γνωστή η Καστοριά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/5/26

      Ακριβώς!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/5/26

      Ακριβέστατα.
      Καλό ξημέρωμα, Ελλάδα !!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος21/5/26

    Εμείς στήνουμε διαγωνισμούς δεκάδων εκατομμυρίων για να τα πάρει ο ο πεθερός του υπουργού σε μια θέση διευθυντή νοσοκομείου κολλήσαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος26/5/26

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/26

      Αγαπητή ΟΔΟΣ είναι γνωστό στην πόλη ότι αν δεν έχεις ιδιαίτερες σχέσεις με τα θεία δεν παίρνεις θεση

      Διαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ