Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2025
(45)
- ► Φεβρουαρίου 2025 (12)
- ► Ιανουαρίου 2025 (33)
-
►
2024
(504)
- ► Δεκεμβρίου 2024 (36)
- ► Νοεμβρίου 2024 (28)
- ► Οκτωβρίου 2024 (31)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (30)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
►
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
►
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
▼
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
-
▼
Νοεμβρίου 2012
(44)
- ΟΔΟΣ: Ανησυχητική εξέλιξη
- Είπαν:
- Ωδή στη Χαρά
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- MUTE: Η οπτικοποίηση ενός οικονομικού βιασμού
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Κοπτική και Ραπτική
- Άλεξ: Μία ιστορία για την διεθνή εικόνα της Ελλάδα...
- Ελλάς-Ιράν συμμαχία
- Ich bin ein Berliner [για την Πορτογαλία]
- ΠΕΡΔΙΚΚΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Πάλι το φάρμακο!
- ΟΔΟΣ: Λόγια
- Δήμος Πρέβεζας
- ΜΠΕΣΣΗ ΜΙΧΑΗΛ: Η γάτα του Σρέντιγκερ
- ΟΔΟΣ: Ως νεκρή φύση
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Η υπεράσπιση της Καστοριάς
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Φράγμα ακούω και φράγμα ...
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Λόγος & αντίλογος
- Απάντηση της ΟΔΟΥ
- Απόσπασμα
- Επέτειος απελευθέρωσης της πόλης
- ΗΛΙΑ ΣΙΔΕΡΗ: Χάνουμε το τρένο στα... αεροδρόμια
- ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ: Η Lady Gaga έκλεψε τις καρδιές
- ΟΔΟΣ: Τοπικές ανταποκρίσεις
- Frankfurter Allgemeine Zeitung: Ταξίδι σωτηρίας μι...
- ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΜΠΟΥΣΙΟΥ: Frankfurter Allgemeine Zeitung
- Η εφημερίδα
- ΟΔΟΣ: Ανταποκρίσεις
- Ken Robinson- Αλλαγή των εκπαιδευτικών προτύπων
- Στις απορίες των αναγνωστών για την κενή ανάρτηση ...
- Επέτειος
- ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΥ: Καστοριά, μια ξεπεσμένη αρχό...
- Thomas Adès: The Tempest
- Ανωνύμου: Η μνήμη η καλοκαιρινή… η ξεχασμένη
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Είδες η ΔΕΗ;
- Nederlands Dans Theater 2012-2013 live
- Κάποτε στην Καστοριά
- ΝΙΚΟΥ ΠΡΩΪΟΥ: Κάποιοι προτίμησαν τις τουαλέτες
- Λόγος & Αντίλογος
- ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ: Τα πέρατα του κόσμου
- Αναγνώστες έγραψαν
- Ε.Τ.: Εθελοντισμός εν... δράσει
- 14 Νοέμβρη - Respira
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Αν και η γρήγορη εναλλαγή των εικόνων κουράζει, το περιεχόμενο είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΆφετε τα παιδία ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά όλα τα παραδείγματα. Και ιδιαίτερα το παράδειγμα των παιδιών του νηπιαγωγείου που χάνουν την ευφυία τους με το καλούπωμα στο δημοτικό, καθώς επίσης και η κριτική για την παντελή απουσία των τεχνών στην εκπαίδευση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ όχι και π α ν τ ε λ ή ς απουσία των Τεχνών στην Εκπαίδευση ! Σέβομαι και τις σπουδές κάποιων ανθρώπων στις Καλές Τέχνες και τα Πολιτιστικά , καθώς και το όραμά τους, αλλά και την (ανομολόγητη ίσως) αγωνία πολλών να διοριστούν στο Δημόσιο, όμως δεν δικαιούται κανείς, για να ξεπεράσει τον "πόνο" του, να διασπείρει ψευδείς ειδήσεις ως "προσωπική άποψη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αναλογία των ωρών που διατίθενται στο πρόγραμμα σπουδών κατά την 14χρονη φοίτηση των παιδιών προκαλεί προβλήματα και παράπονα, αλλά δεν είναι αυτό ούτε το μοναδικό ούτε το κυριότερο.
Γι' αυτό χρονίζει κιόλας, γιατί δε μάθαμε να βάζουμε νερό στο κρασί μας.
Όου, συγνώμη αν προσβλήθηκαν κάποιοι ανώνυμοι, που ενώ δηλώνουν ειδήμονες φοβούνται να μας πουν το ονοματάκι σους και το επιθετάκι τους. Δεν γνωρίζω τι υπάρχει ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ στο σχολικό πρόγραμμα, ΠΡΑΚΤΙΚΑ όμως γνωρίζω ως μητέρα πως σε πολλά σχολεία την ώρα των εικαστικών δεν γίνετε απολύτως τίποτα. Η κριτική ήταν για το σύστημα και όχι για πρόσωπα, αγαπητέ -ή ξερόλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους λοιπούς υπαινιγμούς, τους αφήνω για τον κουβά με τα νερά για την τουαλέτα.
ΣΖ
Η λέξη "Πολιτιστικά" μου φέρνει ανατριχίλα, μπρρρρ
"... καθώς και το όραμά τους, αλλά και την (ανομολόγητη ίσως) αγωνία πολλών να διοριστούν στο Δημόσιο..."
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό τι είναι, η αλαζονεία και η υπεροψία του διορισμένου απέναντι στον αδιόριστο;
βρε μη χειρότερα!
"Βασίλειε" τι τον ήθελες τον ...Παντελή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον το ότι μάθαμε να βάζουμε πολύ νερό στο κρασί μας ευθύνεται, αγαπητέ κύριε Βασίλιε :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ώρες που διατίθενται για τις Τέχνες στο σχολείο είναι πραγματικά λίγες, στο Γυμνάσιο τουλάχιστον για τα Εικαστικά αφιερώνεται μόνο μία ώρα την εβδομάδα, στην ίδια αίθουσα όπου τα παιδιά διδάσκονται Μαθηματικά, Φυσική και άλλα, χωρίς μέσα και υλικά, με καθηγητές που παλεύουν να επιβάλουν την τάξη, γιατί η γενικότερη αντίληψη που έχει δυστυχώς περάσει και στα παιδιά είναι ότι οι ώρες αυτές είναι κάτι σαν διάλειμμα. Για να μην πω και για την ώρα της Μουσικής, που το αναλυτικό πρόγραμμα προβλέπει κυρίως διδασκαλία της βαρετότατης για τα παιδιά Ιστορίας της. Μάθημα Μουσικής, όπου απουσιάζει η ίδια η Μουσική. Κάπως τα ίδια ισχύουν και για τη Λογοτεχνία και το Θέατρο. Βαρετές θεωρίες, που απομακρύνουν τις ψυχές και τα μυαλά των παιδιών από την αγάπη της Τέχνης.
Έτσι δυστυχώς έχουν τα πράγματα στα σχολεία μας, και όσον αφορά τις επιστήμες και όλα τα είδη των γνώσεων που προσφέρονται.
Αλλά εντέλει το θέμα, και το πνεύμα νομίζω των όσων λέγονται στο βίντεο , δεν είναι να διαπληκτιστούμε μεταξύ μας, αλλά να δούμε πώς θα ξεφύγουμε απ' τα παλιά και άχρηστα πια, για να βρούμε αυτά που θα κάνουν καλό σε μας και τα παιδιά μας, ε;
Ώσπου νά απαντήσει ο Βασίλειος (γιατί πολύ κουλτουριάρης με φαίνεται...), αν θέλετε ρίξτε μια ματιά και στις απαντήσεις μου προς τους τρεις προηγούμενους σχολιαστές:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) ΣΖ, έχεις ακόμη τα περιθώρια να ανακαλέσεις τις συγκεκριμένες απολίτιστες εκφράσεις, τις οποίες διατύπωσες εν θερμώ.
2) Συνεύχομαι για τα μη χειρότερα! Δεν συναινώ όμως στην υποψία περί αλαζονείας διορισμένου, γιατί δεν αποκλείεται να μιλάει κάποιος που έχει παιδιά αδιόριστα... Οπότε, ας μην το παρατραβάμε στις εικασίες κι ας μένουμε στον λόγο αυτόν καθαυτόν.
3) Με σένα, φίλε, συμφωνώ απολύτως! Προτιμότερος ο Παντελεήμων.
Η κριτική ήταν για το σύστημα και όχι για πρόσωπα, αγαπητέ -ή ξερόλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήγράφει η ΣΖ.
Τί αντίφαση είναι αυτή; Μετά από μια πρόχειρη δικαιολογία, η ίδια κάνει λεκτική επίθεση και όχι κριτική.
Ας ηρεμήσουμε, κορίτσια !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠενία τέχνας κατεργάζεται.
Τώρα ως νεόφτωχοι να δείτε τί φιλότεχνοι θα γίνουμε... διότι ο πολιτισμός δεν προάγεται μόνον από τους καλλιτέχνες ή τους δασκάλους, αλλά και από τους αληθινά φιλομαθείς.
Πάλι αρχίσατε την "συζήτηση" που χρειάζεται ειδικό λογισμικό για να αποκρυπτογραφηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν ακούς, καλέ μου; Άσε τους ανθρώπους να μιλήσουν ελεύθερα! Μόνο με το δικό σου πιστολίδι λύνονται οι διαφορές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Λίγο έλειψα από κοντά σου...
Ρούλα Ζουπανιώτη, ναι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΖ
ΑΙΔΩΣ ! ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ !
ΑπάντησηΔιαγραφή