4.1.13

ΟΔΟΣ: Πρόσωπα 2012




"...Αν και οι αναγνώστες και φίλοι της εφημερίδας αποτελούν μια ειδική κατηγορία συμπολιτών με το δικό τους επίπεδο και ευαισθησίες, ωστόσο πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι εκφράζοντας τις απόψεις τους για τα πρόσωπα της χρονιάς που έφυγε, συγχρόνως φιλοτέχνησαν το πορτραίτο της πόλης και των ανθρώπων της. Με λίγες μόνο πινελιές..."

ΟΔΟΣ 3.1.2013 | 673

116 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/1/13

    Μπράβο στο κ. Διαμαντόπουλο που βγήκε ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ! Φαίνεται ότι κάτι αλλάζει στην Καστοριά και λίγοι το έχουν καταλάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/1/13

    "σ τ ο κ. Διαμαντόπουλο..."
    Ανώνυμε 1 από τα πρόσωπα της χρονιάς της ΟΔΟΥ παίρνουν Oscar αλλά και ..."Χρυσά βατόμουρα".
    Για δες το καλύτερα μήπως ο δικός σου έχει πάρει από το δεύτερο γιατί μέχρι στιγμής μεταφορά της επανάστασης αλά Γκεβάρα τον βλέπω πως κάνει (πχ. άρση εμπάργκο της Γάζας, Οικολογία versus Επενδύσεις σε Σταυρό/Στρατώνι".
    Χώρια που το βιογραφικό του βρίθει ευσήμων-παρασήμων (πλην της λαμπρής δημοσιοϋπαλληλίας του δεν μπορώ να λησμονήσω το ότι ανήκει στο σύνδεσμο φιλάθλων ιστορικής βορειοελλαδίτικης ποδοσφαιρικής ομάδας).

    Όφις
    (από το ...Foreign Office)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/1/13

    Μηπως αντι για καλο βγαινει σε κακο ολη αυτη η ιστορια με τα ΠΡΟΣΩΠΑ; Γιατι μενει η αισθηση της απαξιωσης ή της καταξιωσης απο τους συμπολιτες.
    Απαραδεκτο να μη συμπεριλαμβανεται η Ολυμπιονικης, που χαρη σε αυτην τιμηθηκε και η γενετειρα της!
    Και τι θα πει δεν ψηφιστηκε; Ας εμπαινε εκτος συναγωνισμου. Η απομονωση και η εσωστρεφεια θα μας φανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/1/13

    Ανώνυμε 1
    Σιγά και μην αλάζει κάτι! Μια ζωή ανδροκρατία της κακιάς ώρας, δυο γυναίκες μόνο κι εκείνες για αρνητικό. Έλεος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/1/13

    Αγαπητή ΟΔΟΣ
    Μπορείτε να δημοσιεύσετε τα ονόματα από τα ΠΡΟΣΩΠΑ και στο blog, για να καταλαβαίνουμε σε ποιους αναφέρονται οι υπόλοιποι σχολιαστές;
    Μόνο τα ονόματα τώρα, για ίση μεταχείριση, για όσους σας διαβάζουν στο ίντερνετ.
    Αν τα αφήσετε για αργότερα, θα χαθεί και η επικαιρότητα και η δυνατότητα να σχολιάσουμε και εμείς οι "μακρινοί συγγενείς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/1/13

    Ποια είναι τελικά τα Πρόσωπα της Χρονιάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/1/13

    ΣΤΟΝ Νο1
    ΝΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΜΕ ΟΛΟ ΚΑΜΩΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κομμουνιστής4/1/13

    Ποιος περίμενε ότι η Αριστερά θα έβγαζε Βουλευτή στην Καστοριά. Και μάλιστα τι Βουλευτή! Μάλαμα!
    Μάλιστα προχθές στο Καρναβάλι του Άργους έβαλε το ίδιο κουστούμι που φόρεσε στο πλοίο για την Γάζα: Σούπερμαν!
    Είναι να μην καμαρώνεις για έναν τέτοιο Βουλευτή?
    Είναι να μην τον βγάλεις Πρόσωπο της Χρονιάς?
    Εδώ:
    http://1.bp.blogspot.com/-9pXhHysH6AU/UOQJpVRYEQI/AAAAAAAAdq8/Y6AhpRfja3s/s640/%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD_%CE%B4%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/1/13

    @3ο σχόλιο
    Σαν λίγο Χρυσαυγίτικα μου ακούγονται αυτά. Τι ρατσισμός είναι αυτός να θέλεις να μπει κάποιος εκτός συναγωνισμού; Κι ο Διαμαντίδης ίσως; Κι ο Χρήστου; Και ο…;
    Οι άνθρωποι κρίνουν ανθρώπους, και πρέπει να σεβαστούμε το αποτέλεσμα, μακριά από ρατσισμούς! Τόσο πολλοί σας πείραξε που βγήκε πρόσωπο της Χρονιάς ένας Συναπιστής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/1/13

    Συνέχεια:
    Εξ άλλου η Γιαζιτζίδου βγήκε πέρυσι 2ο Πρόσωπο της Χρονιάς! Κάθε χρόνο να βγαίνει Πρόσωπο;;;
    Δες εδώ:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2012/02/2011-2.html
    Τι να κάνουμε, την κέρδισε φέτος ο Διαμαντόπουλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστίνα4/1/13

    Πόσο διαφορετικά θα ήταν σήμερα ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ αν είχε θέσει υποψηφιότητα ο κ. Λιούζας; Ούτε Σούπερμαν θα είχαμε, ούτε γραφικότητες στην Χαλκιδική. Αλλά έναν άνθρωπο κοντά στα προβλήματα των Καστοριανών και όχι κοντά στα προβλήματα των ξένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4/1/13

    Αγαπητή Οδός, όλοι-ες περιμένουμε την λίστα των Προσώπων, για να έχουμε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΕ4/1/13

    Τα "Χρυσά βατόμουρα" πήρε ο Διαμαντόπουλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το blog έχει παρακολουθηματικό, αρχειακό, έστω και επικουρικό χαρακτήρα, επομένως η ΟΔΟΣ εκφράζεται, αν όχι αποκλειστικά, κυρίως μέσα από την έντυπη εβδομαδιαία έκδοσή της. Κατά συνέπεια τα ονόματα των «Προσώπων της Χρονιάς», όπως και τα υπόλοιπα άρθρα, θα αναρτηθούν πολύ αργότερα στο blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος4/1/13

    ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/1/13

    Το μυαλό σας και μια λίρα ! Εδώ σάρωσαν τα κατηχητικά, οι ψαλτάδες, οι καντηλανάφτες, οι επίτροποι, οι παπάδες και οι παπαδιές και οι συγγενείς τους μέχρι τετάρτου βαθμού, άναψαν τα μέηλ, τα κινητά και τα ακίνητα (προπαντώς) κι έφτιαξαν ένα ίματζ του δικού τους, να το έχει για το επόμενο βιογραφικό του.
    Π ο λ υ έ λ ε ο ς !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4/1/13

    Αν δεν είναι πρόσωπο (θετικό ή αρνητικό) του 2012 ο Διαμαντόπουλος, τότε ποιος είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/1/13

    Ο Π ο λ υ έ λ α ι ο ς μόνο τον Λάζαρο δεν σήκωσε για να τον ψηφίσει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/1/13

    Μόλις προ ολίγου πήρα την οδό με τα πρόσωπα και λίγα μπορώ να πω για να συμμετάσχω στη συζήτηση.
    Βρήκα τις φωτογραφίες πολύ ταιριαστές σημειολογικά. Τα ψαράκια στο μπλουζάκι του βουλευτή, το υφάκι της νυν και ο καταποντισμός του τέως. Χάρηκα που άνοιξε και το Μπαϊρακτάριο και απαθανατίζεται η αντιδήμαρχος με τη φίρμα του.
    Προς τι η γκρίνια ; Εδώ πνέει νέος άνεμος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος4/1/13

    Μην τα πάρω τώρα με το κόλλημα σας με το Διαμ....
    και για τάλλα εννιά δεν έχετε τίποτα να πείτε;
    Σήμερα μιλάμε γενικά για την όλη φάση, κρατηθείτε και λίγο όταν θα βγαίνουν ένα ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος4/1/13

    9 και 10
    Πάγαινε ρε σε καναν οριλα να σε κοιτάξει, που θα με πεις εμένα ένα και το αυτό με τους Χρυσαύγουλους! Και η Μισκία έχει ξαναβγεί, αλλά για αυτήν δε λες.
    Μακριά από ρατσισμούς, εκτός αν είναι μαζί στην ίδια ασπίδα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δύο καλαμιές!5/1/13

    Σωστά γράφει η «Οδός» ότι εκλογή του κ. Διαμαντόπουλου δεν είναι μόνο έκπληξη του 2012, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας.
    Ας το συνειδητοποιήσει λοιπόν ο κ. βουλευτής, και ας στρωθεί στην δουλειά (όχι για την Χαλκιδική φυσικά, ούτε για την Γάζα, αλλά για την Καστοριά), και καλό είναι να βγάλει την στολή του «Σούπερμαν» που φόρεσε στο καρναβάλι του Ά. Ορεστικού, καβαλώντας το καλάμι με την συνάδελφό του κ. Αντωνίου (ως «Σούπεργούμαν» άρα γε;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κατερίνα Π.5/1/13

    Εμένα πάντως μου άρεσαν τα «Πρόσωπα», εκτός ίσως από τον Μητροπολίτη, και οφείλω να συγχαρώ όλους όσους συνέβαλαν σε αυτό. Μπορεί να διαφωνώ με τον κ. Διαμαντόπουλο, αλλά δεν μπορώ να μην αποδεχθώ ότι όντως ήταν το πρόσωπο της χρονιάς, αν όχι η έκπληξη της δεκαετίας, όπως γράφει η εφημερίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευαγγελίου το Ανάγνωσμα5/1/13

    Σύντροφοι! Σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ!
    Είναι αλήθεια ότι πρώτα από όλα, και πάνω από όλα, στην Δημοκρατική μας Πολιτεία, βάζετε την Εκκλησία και τον τοπικό Μητροπολίτη; Γι’ αυτό και η πρώτη επίσημη επίσκεψη του κ. Διαμαντόπουλο, ως βουλευτή, στον Σεβασμιώτατο; Και όχι στον Περιφερειάρχη, στον Αντιπεριφερειάρχη, στον Δήμαρχο, στο ΠΑΣΟΚ, στην ΝΔ, στο (οξωαπεδώ) ΚΚΕ; Ουπς! (όπως θα έκανε και ο Αλέξης!)
    Μήπως –λέγω- ο «Σούπερμαν» Ευάγγελός σας, πήγε να επισκεφτεί και το Αρχιραβίνο στο Ισραήλ; Μήπως πήγε στο Άγιον Όρος, και όχι στον «χρυσό» της Χαλκιδικής;
    Σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ λέγω!
    Ευλογείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος5/1/13

    Έκπληξη...Ναι... όντως.
    Δημόσιος Υπάλληλος με συνδικαλιστικές περγαμηνές και προοδευτική αρματωσιά!
    Τι άλλο πιο αυτονόητο από το να εκλεγεί πανηγυρικά σε καιρούς χαλεπούς ως αντίδραση στα "δυο μεγάλα κόμματα" του τραγικού εθνικού ναυαγίου;
    "Αρχή άνδρα δείκνυσι" όμως...
    (Κι όπως λέει κι ο λαός "Μεγάλη μπουκιά φάε...")

    ένας χολερικός τύπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος5/1/13

    Στο πορτραίτο δεν υπάρχουν μόνο πινελιές αλλά και μουτζούρες.
    Τυχαίο;
    Δε νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος5/1/13

    Είδαμε σήμερα στην άδεια Μητροπόλεως να χορεύει μόνη της η δημοτική αρχή. Μόνη και έρημη!
    Και πήγαν στην Ομόνοια, λέει, 3 κι ο κούκος κι εκεί.
    Μάλιστα η κυρία Ε.Γ.Μ. μας καλεί αύριο πρωί πρωί να στηθούμε στον ΟΤΕ στην Γράμμου για να καμαρώσουμε σαν αρχοντοχωριάτες για το Mega.
    Πολλά Tούρκικα σήριαλ πρέπει να βλέπει η κυρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος5/1/13

    Δηλαδή του χρόνου θα κάνουν τα Ραγκουτσάρια 5ήμερα; Αφού θα πέφτουν Δευτέρα με Τετάρτη;
    Τι πίνουν εκεί στον Δήμο και δεν μας δίνουν;
    Ή τους ψεκάζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/1/13

    Τι εννοείς κ. σχολιαστά ότι "στο πορτραίτο δεν υπάρχουν μόνο πινελιές αλλά και μουτζούρες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος6/1/13

    Οι πινελιές, όταν μάλιστα είναι μαϊστορες οι ζωγράφοι, προσφέρουν συγκίνηση, ευχαρίστηση... έχουν θετικά αποτελέσματα, ακόμη και με το μαύρο χρώμα ή ένα θλιβερό θέμα.
    Όταν όμως σκιαγραφείται μια προσωπικότητα με υστεροβουλία (αυτό που λέμε "στρατευμένη τέχνη"), τότε δεν έχουμε καλλι-τεχνικές πινελιές αλλά μουτζούρες. Αυτό ισχύει γενικά.
    Ειδικά, στην περίπτωση π.χ. των πολιτικών, δεν θεωρώ τυχαίο ότι υπερψηφίστηκε ο εν ενεργεία βουλευτής (από τον οποίον δεν έχουμε δει και τίποτε, αλλά πολλοί περιμένουν και τα γνωστά ρουσφέτια) και καταβαραθρώθηκε ο τέως, από τον οποίον δεν έχουν να περιμένουν τίποτε πλέον (παρά τα όσα επωφελήθηκαν στο παρελθόν).
    Να μου επιτρέψετε να μη συνεχίσω, γιατί δεν θέλω να κάνω ούτε τον (δημόσιο) κατήγορο του ενός ούτε τον συνήγορο του άλλου. Μεγάλα παιδιά είναι... Δεν ασχολούμαι περισσότερο από όσο τους αναλογεί. Πολύ δε περισσότερο δεν θέλω να ασχοληθώ με την περίπτωση του Μητροπολίτη, γιατί λίγο έλειψε να πεισθώ ότι η Καστοριά λιμοκτονεί και την έσωσε ο από μηχανής θεός.
    Αν έχει καμιά σημασία, το μόνο από τα 10 αυτά πρόσωπα στο οποίο συναινώ είναι ο κ. Πηχιών, σαν αποτίμηση του έργου του, στην ώριμη του ηλικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος6/1/13

    Απάντηση στο 23 και 24 σχόλιο

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=740491

    Τί λέτε τώρα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος6/1/13

    Αυτοί είναι οι άνθρωποι της κοινωνίας μας, αυτά είναι τα Πρόσωπα της χρονιάς! Σαν τις εκλογές ένα πράμα! Ψηφίζουμε τις μετριότητες των μετριοτήτων! Εξ άλλου μετριότητες μας κυβερνούν και στον τόπο μας. Από ρασοφόρους έως γραβατοφόρους. Αυτή είναι η Καστοριά και την ζούμε στο πετσί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Tatlin6/1/13

    @ Ανώνυμος 30
    Ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου. Όμως παραμένεις αθεράπευτα κλασσικός. Εδώ μιλάμε για «μετακονστρουκτιβισμοποπαρτίστικες» πινελιές. Δεν είναι απλό το θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος6/1/13

    @ 33

    Δεν ξέρω αν ο 30 είναι αθεράπευτος ή θεραπευμένος, αλλά αυτή η λέξη δικέ μου είναι για να τη βάλει κανείς, όταν παίζει "κρεμάλα" !
    μ-------------------------------ς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος6/1/13

    Μάλλον μας έφαγε η αδιαφορία λόγο κρίσης. Έχω την εντύπωση ότι άλλες χρονιές ήταν πιο πλήρης η αιτιολόγηση των ψήφων. Φέτος σαν να μη βρίσκαμε και κάτι τόσο σημαντικό. Τα ίδια και τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος7/1/13

    @32
    Ε όχι και μετριότητα των μετριοτήτων ο Δήμαρχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος7/1/13

    Γιατί βρε; Βγήκε πρόσωπο κι ο δήμαρχος;
    (έχω χάσει επισόδια;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος7/1/13

    Εκεί που έχω κάποιες αμφιβολίες είναι οι δύο περιπτώσεις, για τη Φαύστα και το Βε τσέκαμε. Αν και το χειρίστηκε καλά, αρκετά κομψά, η Οδός, πιστεύω ότι στην πρώτη περίπτωση έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρο ότι αφορά περισσότερο τον κ. Κώστα Λάκη, για τον οποίον περίμενα να γραφτούν περισσότερα για τα γραπτά του.
    Όσον αφορά στο τελευταίο, συμφωνώ ότι όντως ξεχώρισε ο συγκεκριμένος σχολιασμός, αλλά μάλλον πρέπει να προσεχθεί και πώς διαμορφώνεται ο σχολιασμός γενικότερα στην οδό και σε άλλα κείμενα, με άλλο θέμα, όπου διαλέγονται επώνυμοι, ανώνυμοι, ψευδώνυμοι, ετερώνυμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κ.Σ.7/1/13

    Καταρρέουν τα πάντα! Συμφωνώ με τον 35. Μας έφαγε η αδιαφορία λόγω κρίσης. Όλα είναι ρευστά! Κι αυτό σκιαγραφούν και τα Πρόσωπα της ΟΔΟΥ αν διαβάσει κανείς προσεχτικά τα σχόλια της εφημερίδας για κάθε ένα πρόσωπο του 2012.
    Τι άλλο μήνυμα μπορεί να στέλνουν το Νο 1 Διαμαντόπουλος, το Νο 2 Γεωργοσοπούλου-Μισκία και το Νο3 Μητροπολίτης!
    Τα Πρόσωπα είναι πετυχημένα, γιατί εκφράζουν την ιλιγγιώδη πορεία για την επόμενη εποχή, είναι οι τελευταίες αναλαμπές των άσχημων εποχών που ζούμε, είναι Πρόσωπα που ψηφίσαμε για να τα τοποθετήσουμε σε λίγο στις προσθήκες των μουσείων! Να μας θυμίζουν τι εποχές ζήσαμε.
    Οδεύουμε ολοταχώς στην επόμενη εποχή. Δεν μένει παρά να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
    Με το «χιούμορ» των Καστοριανών, όπως τόσο επιτυχημένα γράφει η εφημερίδα για τον κ. Πετσάλνικο, που παρεμπιπτόντως –ο αμετανόητος!- ήταν σήμερα στον Σταυρό! (ως τι άραγε; ως φίλος-σύντροφος του κ. Παπακωνσταντίνου; ή του κ. Τσοχατζόπουλου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος7/1/13

    Κ. Σ.

    Σοβαρολογείτε; Δεν πιστεύω ότι δεν ξέρετε πως ο τίτλος παραμένει. Τι είναι ο άνθρωπος ; Εγκληματίας; Κατάδικος;
    Ο τέως βασιλιάς αλωνίζει ανενόχλητος σχεδόν σαράντα χρόνια...
    Στα άλλα συμφωνώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος7/1/13

    Δεν υπάρχει πρωτόκολλο αγαπητέ μου για τους τέως πολιτικούς. Διορισμένος του Πετσάλνικου είσαι;
    Γι' αυτό, ούτε ο Παπουλίδης εμφανίζεται, ούτε ο Αγγελής, ούτε η Μπουζάλη, ούτε ο Καπαχτσής, ούτε ο Τσαμίσης, ούτε ο Οικονομίδης, ούτε ο Σημαιοφορίδης. Ο ΠΑΤΑΚΟΣ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ!
    Οι τίτλοι των Ευγενών μόνο στην Εσπερία υπάρχουν. Όχι στους σοσιαλιστές του Ανδρέα με τα ζιβάγκο.
    Αλλά και ο Τσαουσέσκου τόσα χρόνια στο σβέρκο τους κάθισε. Ώσπου μία μέρα...
    Πολιτικό ατόπημα και πολιτική μειονεξία χαρακτηρίζει οποιονδήποτε πολιτικό ΕΠΙΜΕΝΕΙ σαν να ειναι ο ΤΣΑΒΕΣ ή ο ΚΑΣΤΡΟ ή ο ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γεώργιος Π.7/1/13

    Για τον κύριο Νο 40 Ανώνυμο:
    "Ο τ. Βασιλιάς αλωνίζει ανενόχλητος σχεδόν σαράντα χρόνια";;
    -Για την επιχειρηματολογία σας κύριε σας συγχαίρω. Δικαιώνετε εξ άλλου το βαθύ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος 407/1/13

    Για τους/τις 41 και 42

    Καλημέρα σας και χρόνια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος7/1/13

    Απάντηση στην ερώτηση του 31

    Οι Δεσποτάδες δίνουν τώρα συνέντευξη και σε πολιτικές εφημερίδες; Στην Αυγή;
    Ε, το μόνο που μας απομένει είναι να δούμε και δηλώσεις του δικού μας στην Правда ή έστω στον Ριζοσπάστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Στεφανίδου Ε.7/1/13

    ΣΑς ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΌΧΙ ΠΟΛΎ ΑΡΓΌΤΕΡΑ Η ΛΊΣΤΑ Κ. ΜΠΑΙΡΑΚΤΆΡΗ,ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Επώνυμος8/1/13

    Για τον/την Κ.Σ.
    Πολύ καλά μας τα λέτε, αλλά έχω μόνο μία διαφωνία. Όσον αφορά σε αυτό που κοντεύει να καταντήσει εμμονή, δηλαδή την άρνηση της παρουσίας του τέως Προέδρου της Βουλής σε δημόσιες εκδηλώσεις και μάλιστα σε συνάξεις εκκλησιαστικές. Εάν άλλοι δεν συμμετέχουν είναι προσωπικό τους θέμα. Δεν ωφελούν πάντοτε οι συγκρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γούντυ ο τρυποκάρυδος8/1/13

    Για την Μύησις γιατί δεν γράφτε τίποτε;
    Εμένα κάτι δε μ' άρεσε αλλά δεν το έχω ξεκαθαρίσει ακόμη μέσα μου. Εσείς είστε κατευχαριστημένοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος8/1/13

    Έ όχι βρε Καστοριανοί να ψηφίσετε και τον δεσπότη για το φιλανθρωπικό του έργο! Από την τσέπη του τάβαλε τα λεφτά;;;;;;

    Θέλω κι εγώ έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος8/1/13

    Κανείς δεν θυμήθηκε να ψηφίσει την κυρία Μισκία για αυτά που κανει με το σύλλογο Μαζί σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΧΧ8/1/13

    Επιτέλους, τέλειωσε η παρέλαση των καρναβαλιών. Άντε του χρόνου να καθιερώσουμε τον Τύρναβο στην Καστοριά! Εκεί το πάνε οι υπέρμαχοι της... Παράδοσης!

    Επίσης να καλέσουμε την Ανίτα Πάνια. Θα βρει πολλούς "καλεσμένους" της στην παρέλαση της Μητροπόλεως! Πάρα πολλλούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος8/1/13

    Απάντηση στον φίλο πιο πάνω: Εδώ οι Καστοριανοί έχουν δήμαρχο τον Χατζησυμεωνίδη, τον Μητροπολίτη δεν θα ψήφιζαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΧΧ8/1/13

    Τι κάνει με τον σύλλογο "Μαζί σου";
    (Αφοπλιστικό ερώτημα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος8/1/13

    Δεν είδες πόσες "Τράπεζες" γράφει η οδός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος8/1/13

    Πολλές τράπεζες, μα πάρα πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος8/1/13

    ΧΧ : βοηθάει παιδάκια με ασθένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος8/1/13

    @54
    Δεν είχα και τα γυαλιά μου και μη σας πω τώρα τι διάβασα εκεί που λέει αίματος, με το συμπάθειο, αλλά αλήθεια μπερδεύτηκα, συγνώμη κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΧΧ8/1/13

    Πώς τα βοηθάει δηλαδή τα παιδάκια;
    Όπως ο Μητροπολίτης βοηθάει με τις Τράπεζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος8/1/13

    Πού ζείς; Δεν έχεις δει ποτέ στον Τύπο τόσες φωτογραφίες, τόσες εκδηλώσεις γίνονται, βιβλία, συναυλίες από νεανικά συγκροτήματα! Τόσα λεφτά μαζέβουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος8/1/13


    Αγαπητέ κ. Μπαϊρακτάρη τα σχόλια αυτά υπερβαίνουν τα εσκαμμένα (τα παραθέτω για να καταλάβετε τι εννοώ).
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΥΔΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΗΘΗ!
    (και για μιά ακόμα φορά δείχνουν ανθρώπους ανάλγητους πρόθυμους στο "ξεκατίνιασμα". Στο ξέσκισμα της αληθινής ζωής και του πόνου του καθενός)
    Δεν είμαι φίλος της κ. Μισκία ούτε τους παπαδαριού αλλά από το χιούμορ μέχρι την σαχλαμάρα είναι μεγάλη η απόσταση!

    Κωστής Παλαμάς

    ΧΧ είπε...
    Τι κάνει με τον σύλλογο "Μαζί σου";
    (Αφοπλιστικό ερώτημα;)
    8/1/13
    Ανώνυμος είπε...
    Δεν είδες πόσες "Τράπεζες" γράφει η οδός;
    8/1/13
    Ανώνυμος είπε...
    Πολλές τράπεζες, μα πάρα πολλές!
    8/1/13
    Ανώνυμος είπε...
    ΧΧ : βοηθάει παιδάκια με ασθένεια
    8/1/13
    Ανώνυμος είπε...
    @54
    Δεν είχα και τα γυαλιά μου και μη σας πω τώρα τι διάβασα εκεί που λέει αίματος, με το συμπάθειο, αλλά αλήθεια μπερδεύτηκα, συγνώμη κιόλας...
    8/1/13
    ΧΧ είπε...
    Πώς τα βοηθάει δηλαδή τα παιδάκια;
    Όπως ο Μητροπολίτης βοηθάει με τις Τράπεζες;
    8/1/13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος8/1/13

    Εντάξει, μην είστε και υπερβολικοί! Ο δικός σας τουλάχιστον δεν κάνει και τέτοια πράγματα. Για δείτε τι έγινε αλλού (κι ας βγήκε και "διάψευση")
    http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=162193&artTitle=apochorise_mitropolitis_apo_ton_agiasmo_ton_ydaton_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΧΧ8/1/13

    Αγαπητέ Κωστή Παλαμά,
    Δε ζούμε στην εποχή σου. Ευτυχώς. Πλέον ο λόγος, έστω και με κακόπιστη πρόθεση και κριτική, είναι αποδεκτός. Σήμερα, εν αντιθέσει με την εποχή σου, ΟΥΔΕΙΣ είναι υπεράνω κριτικής. Επιπλέον, στους μνημονιακούς καιρούς που ζούμε, όλοι ανεξαιρέτως οι Έλληνες είναι δύσπιστοι και κακόπιστοι με τα ΔΗΜΟΣΙΑ πρόσωπα, που μας έπνιξαν με τις καλές προθέσεις και τα παχιά λόγια, περί «εσκαμμένων».
    Ομοτράπεζος
    ΧΧ

    Υ.Γ. Και εσύ αγαπητέ Κωνσταντίνε, πράττεις δύο σφάλματα που θα μπορούσε κανείς να πει ότι υπερβαίνεις τα εσκαμμένα και ξεκατινιάζεις. 1ον το ονοματεπώνυμό σου, και 2ον το «παπαδαριό».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Άλλος Ανώνυμος8/1/13

    Καλέ μου άνθρωπε, με το 59 σχόλιο, μήπως ήπιες κανα ποτηράκι παραπάνω αυτές τις ημέρες; Πώς το έβγαλες άρον-άρον το πόρισμα;
    Αν πάρω στα σοβαρά αυτά που έγραψες, θα πρέπει -εγώ που δεν τα βρίσκω μεμπτά αυτά τα σχόλια- να αισθάνομαι ΧΥΔΑΙΑ, ΚΑΚΟΗΘΗΣ, ΑΝΑΛΓΗΤΗ, ΚΑΤΙΝΑΑΑΑ.
    Κι αυτό με τον Κωστή Παλαμά πού κολλάει;
    Μη σου κακοφανεί κι αυτό, αλλά μάλλον χρειάζεται να ηρεμήσεις. Καληνύχτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΨΨ8/1/13

    @ ΧΧ
    Από ποιο μπουλούκι ξέφυγες εσύ βρε και κοντεύεις να με τρελάνεις απόψε μ' αυτά που λες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος8/1/13

    Προς τον 62
    Ξέρεις τι θα πει ηλίθιε,
    "παιδιά με νεοπλασματική νόσο" και την οδύνη που μπορεί να κρύβει για τον κάθε γονιό κ α ι
    γ ι α τ η ν Μ ι σ κ ί α αυτό;.
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΤΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΕΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΑ;
    Σ΄αυτό και μόνον στέκομαι. Και στάσου μακρυά moy γιατί ζέχνεις όχι από ποτό αλλά από ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ και ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑ! ΠΛΥΣΟΥ

    Κωστής Παλαμάς

    Κύριε Μπαϊρακτάρη αν δεν το αναρτήσεις θα επιστρέψω και θα το κάνω επωνύμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος8/1/13

    Ηχήστε οι σάλπιγγες !

    Άγγελος Σικελιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος8/1/13

    Άντε αρχίσαν τ' άργανα, ενώ τέλειωσε το 12ήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Άλλος Ανώνυμος8/1/13

    Προς τον υποδυόμενο τον Κωστή Παλαμά
    (δεν ξέρω και πώς να σε προσφωνήσω, τρομάρα μου/σου !)
    Εν πρώτοις, σε ευχαριστώ που με αποκαλείς ηλίθιο, τιμή μου και καμάρι μου, άνθρωποι σαν κι εμένα να έχουν εμπνεύσει έναν Ντοστογιέφσκυ.
    Στο ερώτημά σου απαντώ ΝΑΙ. Καθώς και τι σημαίνει για μια μάνα "να μεγαλώνει ένα παιδί από μια σταλιά, να το φθάνει 30 χρονώ και να της δίνουν ύστερα από τέσσερα χρόνια μια σακούλα κόκκαλα", όπως άκουσα τη μάνα μου να λέει για τον γιο της.
    Δεν το κάναμε βούκινο όμως. Βρήκαμε άλλον δρόμο να πορευτούμε.
    Ικανοποιήθηκες τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΧΧ9/1/13

    Ηρέμησε Παλαμά! Ηρέμησε!
    Η κ. Μισκία είναι Αντιδήμαρχος. Δε θα μπει στο ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ, για οποιονδήποτε λόγο επικαλείσαι!
    Ακόμη και ως Πρόεδρος φιλανθρωπικού σωματείου, που κανείς δεν αμφισβητεί το φιλανθρωπικό του σκοπό. Άλλο ο σκοπός, και άλλο το μέσο. Ο ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ αγαπητέ κ. Παλαμά.
    Όποιος δεν γουστάρει κριτική, να μην ντύνεται καρναβάλι και να δίνει συνεντεύξεις στον Τραλαλά, να αφήσει τις Αλεξιάδες και τα τυρκουάζ, να αφήσει τα κοινά, και να πάει στον οίκο της.
    Κατάλαβες Παλαμά, με τα παλαμάκια για την εξουσία;
    Φτάνει πια η παρεούλα του Χατζησυμεωνίδη, που αρχίσατε να πανικοβάλλεστε γιατί θα χάσετε τις εκλογές.

    Απάντηση: ΟΧΙ. Και δεν μ' ενδιαφέρει αυτό!!!! Εσύ έβαλες το θέμα στο διάλογο, ύπουλα. Εγώ κρίνω το ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ και όχι ένα σωματείο, ούτε συναισθήματα μητέρων και παιδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος9/1/13

    Δεν τόκανες βέβαια βούκινο, την κακία όμως και την αναισθησία σου μπορείς να την φορτώνεις σε όσους άλλους υποφέρουν και πονούν ανετότατα!
    Τα ΑΘΛΙΑ λογοπαίγνια για "Τράπεζες" .."τράπεζες αίματος"... ένας Μίσκιν ποτέ δεν θα τα ξεστόμιζε...
    Καμιά σχέση λοιπόν δεν έχεις εσύ κι οι ομοτράπεζοί σου με κείνον λοιπόν. Μην γελιέσαι!

    Κωστής Παλαμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος9/1/13

    "Αρκεί να γίνεται πράξη, να εκδηλώνεται και να διαδίδεται", καταλήγει με νόημα:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2011/01/2010-9.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος9/1/13

    ΧΧ (από το Χάχας?)
    Καμιά η δική μου αν θέλεις να ξέρεις σχέση με μαφίες της τοπικής κοινωνίας, φατρίες, Καστοριανά καρναβάλια και μη. Προπαγάνδες, Παπαδες ,κόμματα και πολύ περισσότερο παλαμάκια σε οποιαδήποτε κατεύθυνση. Αν θέλετε να τα βάλετε με την αντιδήμαρχό σας τη Μισκία ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο "ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ" ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ_ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ_ΣΗΜΑΙΝΕΙ! Ε????
    Χάσατε τα όρια εκεί πέρα. Ξεπεράσατε και τους καλικαντζάρους σε ανοησία.

    Κώστης Παλαμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Άλλος Ανώνυμος9/1/13

    Επειδή ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και επειδή θέλω να κοιμηθώ σαν αρνάκι, ελπίζω, ΧΧ, η απάντησή σου με το "ύπουλα" να μην απευθύνεται σε εμένα.
    Καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΧΧ9/1/13

    Δεν μας φταίει ο Σύλλογος Μαζί σου. Η Πρόεδρος της κρίνεται! Και κρίνεται όπως κρίνεται!
    Κι ένας Πρόεδρος προσθέτει ή αφαιρεί, και σε συμβολισμό, σε έναν Σύλλογο.
    Δηλαδή αν βάλετε τον Κασιδιάρη Πρόεδρο του ΜΑΖΙ ΣΟΥ, τι θα έλεγες; Αυτόν θα τον κρίναμε, αλλά την αγαπημένη σου Μισκία δεν δικαιούμαστε να την κρίνουμε;
    Προφανώς Κωστή ζεις ακόμη στο Μεσολόγγι (της Βορείου Κορέας εννοώ).
    Χάχας
    (τουλάχιστον αυτό δεν είναι προσβλητικό για έναν ποιητή)

    ΥΓ.
    Όσον αφορά την πρότασή σου: «…σχέση με μαφίες της τοπικής κοινωνίας, φατρίες, Καστοριανά καρναβάλια και μη. Προπαγάνδες, Παπαδες ,κόμματα και πολύ περισσότερο παλαμάκια σε οποιαδήποτε κατεύθυνση», ξέρεις ποιον εκφράζει απόλυτα στην Καστοριά; Μην μου πεις δεν ξέρεις. Ε; Κωστάκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΧΧ9/1/13

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος9/1/13

    Ο Κασιδιάρης Χαχα οργανώνει τράπεζες αίματος για Έλληνες αυστηρά. Δεν είναι κατάλληλος για Πρόεδρος παρόμοιου σωματείου.
    Στο ξαναλέω δεν είμαι φίλος της Μισκία!
    Και δεν είμαι σίγουρα κάποιος παρενδυσίας καστοριανός -μα καμία σχέση!- όποτε το αν απόψεις σαν τις δικές μου για την αθλιότητα των μικροκοινωνιών που σκουλικιάζουν ζωντανές (!!!) τυχαίνει να συμπίπτουν με κάποιου εκεί στα μέρη σας έχει να κάνει μονάχα με το νόμο των πιθανοτήτων.
    Συνεχίστε το λυπηρό βιολί σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος9/1/13

    Κωστής Παλαμάς (ο προλαλήσας στο 75)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος9/1/13

    "Πινελιές και μουτζούρες"

    Ο λαλήσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος9/1/13

    "Προφανώς Κωστή ζεις ακόμη στο Μεσολόγγι (της Βορείου Κορέας εννοώ)".
    "ξέρεις ποιον εκφράζει απόλυτα στην Καστοριά; Μην μου πεις δεν ξέρεις. Ε; Κωστάκη;"

    "Κρεμάλα" θα παίξουμε τώρα σχηματίζοντας λέξεις και υπονοούμενα;
    Μίλα καθαρά χριστιανέ μου!Τι αλαμπουρνέζικα είναι αυτά?

    Σαμαλάπ Σητσώκ (έρχομαι για επενδύσεις στην Ελλάδα από Αραβία -φόρεσα ανάποδα τ' όνομά μου μη με περνάτε για παλιομοδίτη οι νεωτεριστές και λάβροι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος9/1/13

    @60 ΣΧΟΛΕΙΟ
    Ο δεσπότης του Ακτίστου φωτώς;[ όπωςς λένε]
    Θα ήταν εκνευρισμένος.Μάλλον θα είχε μέρες να δεί το άκτιστο φώς.[ όπως λένε]
    Ντροπή του να γυρίσει την πλάτη στόν Σταυρό τέτοια μέρα.
    Έτσι είναι οι πνευματικοί πατέρες που γράφουν για το άκτιστο φώς;
    ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος9/1/13

    ΣαμαλάπΣητσώκ Τί να σηναίνει άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος9/1/13

    "φόρεσα ανάποδα τ' όνομά μου"
    ο Κωστής Παλαμάς ανάποδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Βελζεβούλα (συνεχίζω)9/1/13

    Για την "Μύησις" βρε παιδιά δεν θα τοποθετηθούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αναγνωστης9/1/13

    Βελζεβούλα εσένα ο αγιασμός δέν σε έπιασε;
    Η ''Μύησις'';;;τί ήταν αυτές οι μπανάνες πού κρατούσαν;δεν μου άρεσαν καθόλου.Περίμενα κάτι καλύτερο να παρουσιάσουν, σαν ''Μύησις''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Βελζεβούλα9/1/13

    Το ερώτημά μου αναφερόταν στα Πρόσωπα της χρονιάς, όχι στην παρέλαση.
    Και στα δύο δε μου άρεσαν. Δίσκος ήταν αυτός που βγάλανε; Ο Μουσικοφιλολογικός Σύλλογος Αρμονία έχει βγάλει καλύτερο δίσκο με τα Καστοριανά τραγούδια της Χορωδίας του. Που χρόνια τον ακούμε και το χαιρόμαστε.
    Όσο για τις… μπανάνες, φαίνεται συγχέουν την παράδοση της Καστοριάς με αυτήν του Τυρνάβου. Πρέπει κάποιος να τους το πει. Μας κούρασαν με τα [....] τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος9/1/13

    Αυτό ετοιμάζομαι να κάνω και εγώ, να τους τα πώ.
    Συγγνώμη που δέν κατάλαβα ότι ρωτάς για τον δίσκο.
    Αλλού πατάει ο Σύλλογος , Αρμονία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Χριστίνα9/1/13

    Συμφωνώ άλλο Αρμονία και άλλο Μύησις. Δεν συγκρίνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος9/1/13

    Το ξενόφερτο έθιμο, ως προς την τοπική μας παράδοση, που θέλει να φέρει η Μύησις στην Καστοριά, δεν είναι μόνο το μπουρανί του Τυρνάβου!
    Είναι και της Ιαπωνίας:
    http://www.youtube.com/watch?v=mJXxol8AOks
    Της Ινδίας:
    http://www.youtube.com/watch?v=9AeQNPCc15M
    Της Ταϊλάνδης:
    http://www.youtube.com/watch?v=GNFMVUJbcL0
    Της Αιγύπτου
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/5a/Osiris_statuette_cropped.jpg
    Της Ινδονησίας
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Madurai_Meenakshi_temple_linga_retouched.jpg
    Του Μπουτάν
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Phallus_-Thunderbolt_on_side_of_house_to_Scare_of_Evil.jpg
    Της Νορβηγίας
    http://en.wikipedia.org/wiki/Freyr
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hammars_%28I%29.JPG
    Της Πορτογαλίας
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Sao_Goncalo_Pastries_@_Amarante.jpg
    Και λοιπά και λοιπά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος9/1/13

    Η καλύτερη επιλογή ο κ. Α. Πηχιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος9/1/13

    @87
    Ξέχασες να αναφέρεις φίλε και το Βεφκάνι στην FYROM:
    http://www.youtube.com/watch?v=vsGwqd5QM8o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Κώστας9/1/13

    Ίδιες απορίες έχω κι εγώ φίλε «Ανώνυμε Πρώτε του 6/1/13» για το Μητροπολίτη. Παραλίγο να πεισθώ κι εγώ ότι η Καστοριά λιμοκτονεί και την έσωσε ο από μηχανής θεός. Αυτή κι αν είναι έκπληξη της χρονιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος9/1/13

    ΣΟΥΠΕΡ-ΒΑΓΓΕΛΗΣ!
    Σας έλεγα πως είναι ΘΕΟΣ κι έσείς δε με πιστέψατε (κακό του κεφαλιού σας!
    Άλλος ένας Βαγγέλης (αείμνηστος πια- ο Γιαννόπουλος) είχε ορίσει ως πολιτιστικά κέντρα τα ...σκυλάδικα που επιχορηγούσε μέσω της Εργατικής εστίας το Υπουργείο Εργασίας που επόπτευε.
    Ο δικός μας Βαγγέλης χαρακτήρισε έτσι την Βίλα "Αμαλία":

    «Σάλο» προκάλεσε εντός της Ολομέλειας της Βουλής η δήλωση του βουλευτή Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ευ. Διαμαντόπουλου αναφορικά με τις επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ. στις βίλες Αμαλία και Κάλλας, τις οποίες χαρακτήρισε «πραγματικά πολιτιστικά κέντρα» και «δομές αλληλεγγύης».

    «Πρόκειται για πραγματικά πολιτιστικά κέντρα και δομές αλληλεγγύης στις οποίες γίνονται και μαθήματα», είπε χαρακτηριστικά εγκαλώντας τον υπουργό Δημόσιας Τάξης κ. Ν. Δένδια για «φασίζουσα νοοτροπία». Όπως είπε μάλιστα οι χώροι αυτοί «θα γίνουν εφαλτήρια που θα σας πάρουν όλους και θα σας σηκώσουν».

    Οι αναφορές αυτές προκάλεσαν αντιδράσεις. Όπως σχολίασε ο βουλευτής της ΝΔ κ. Άδ. Γεωργιάδης «ο κ. Διαμαντόπουλος μας είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι θα μας πάρει και θα μας σηκώσει όταν γίνει κυβέρνηση, μέσα από τους χώρους κοινωνικής αλληλεγγύης». Και πρόσθεσε: «Αυτό δείχνει τι πραγματικά μας περιμένει…».

    Πάντως σε δηλώσεις του στο περιστύλιο της Βουλής, ο κ. Δένδιας ερωτηθείς σχετικά αναφέρθηκε στη δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι «δεν πρόκειται να σχολιάσω δηλώσεις η σοβαρότητα των οποίων είναι πρόδηλη».

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=492212

    Όφις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Βίλλες ένθεν κι ένθεν10/1/13

    Ο ένας βουλευτής μιλά για τα πολιτιστικά κέντρα, και ο τέως μας βουλευτής (στο west channel) χορεύοντας πολιτιστικά μπροστά από φαλλούς της παρέας της Μύησις, δήλωσε ότι «πρέπει να βασιστούμε στην παράδοση και στην ιστορία μας».
    Ας εξηγήσει κανείς τι εννοεί ο κύριος βουλευτής, ότι το Μπουρανί Τυρνάβου, είναι Καστοριανή Παράδοση και τοπική Ιστορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ10/1/13

    Ανέβηκε με τα πόδια πάνω στο Γραφείο το οποίο υπηρετεί, το Γραφείο που αντιπροσωπεύει τον υπέρτατο Πολιτικό Φορέα της πόλης, λες και βρίσκεται στην κουζίνα του σπιτιού του.
    Αν η εικόνα αυτή είναι αποδεκτή από τους Ευρωπαίου Πολίτες που παρακολουθούν Τούρκικα σήριαλ, τότε προτείνω και στον Πρωθυπουργό της χώρας να χορέψει κι αυτός και να ξεχαρμανιάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ10/1/13

    (συνέχεια)
    http://www.youtube.com/watch?v=cz-VK_5IMZU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος10/1/13

    Στον Ανώνυμο που έγραψε:
    "Ο Κασιδιάρης Χαχα οργανώνει τράπεζες αίματος για Έλληνες αυστηρά. Δεν είναι κατάλληλος για Πρόεδρος παρόμοιου σωματείου. Στο ξαναλέω δεν είμαι φίλος της Μισκία!"

    Δεν κατάλαβα καλά κύριε ή κυρία μου;
    Γιατί δεν είναι κατάλληλος για Πρόεδρος παρόμοιου σωματείου ο κ. Κασιδιάρης, ενώ είναι η κ. Μισκία;
    Η κ. Μισκία οργανώνει τράπεζες αίματος για τα παιδιά της Ουγκάντα ή της Σομαλίας;

    Είναι ανάρμοστο να υπερασπίζεστε με αυτές τις θέσεις την κυρία Μασκία (προφανώς είστε ψηφοφόρος της και βρήκατε μία θεσούλα στον Δήμο) και να κατηγορείτε βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ως ακατάλληλους για φιλανθρωπικά σωματεία.

    Εγώ προχθές είδα rave χορούς και καράτε, με κάτι κορτσόπλα ξανθά ξανθά, και Αμερικανιές στυλ ΑΝΤ1, σε σικάτο (εννοείται, γιατί έχουμε και ένα επίπεδο άλφα) ξενοδοχείο!!
    Δεν είδα ούτε άκουσα τίποτε για τα παιδιά της Ουγκάντας, από την κυρία Μισκία.
    Προφανώς το κάνει από λόγους σεμνότητας και διακριτικότητας, την οποία εξ άλλου χαρακτηρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος10/1/13

    για τον 95...
    Έχεις άραγε υπόψη σου τι είναι ο Σύλλογος "Μαζί σου" και οι ανάλογοι του ανά την Ελλάδα;
    Αν λέω... αν ... υπάρχει έστω κι ένα γονιός ή παιδί, που βοηθήθηκε απο τη δράση του εν λογω Συλλογου,και σε διάβαζε εσένα και τους ομοτράπεζους"... Τι άραγε να έβγαζε ως συμπέρασμα;
    Όσο για τις "θεσουλες στο Δήμο " και τις ψηφοφορικές μου πεποιθήσεις τόχεις πλησιάσει το θέμα σε απόσταση ετων φωτός! (Θελω να πω ότι ανοηταίνεις οικτρότατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος10/1/13

    Αγαπητή Οδός,
    Είσαι εν μέρει ηθική αυτουργός για το καβάλημα του καλαμιού του βουλευτή μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Με 8.000 ευρώ το μήνα, και θεσούλα στον ΟΤΕ10/1/13

    Μετά την δυσφήμιση του τόπου μας από τον προηγούμενο βουλευτή, η παράδοση πλέον συνεχίζεται πιο αναρχικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος11/1/13

    Δεν το ήξερα ότι, εγώ, ο Δημοκράτης, που πιστεύω μόνο στην Δημοκρατία και την υπηρετώ, ότι είμαι ουσιαστικά αναρχικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Καστοριανά ματσκάλια11/1/13

    Η Αναρχία φίλε τι είναι;
    Μία άμεση Δημοκρατία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης20/1/13

    Για τον κ. Διαμαντόπουλο διαβάστε και εδώ το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!
    http://fouit.gr/2013/01/%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84/

    Ο άνθρωπος έχει χιούμορ και εσείς αρνείστε να το παραδεχτείτε. Μπράβο του και πάλι μπράβο του ! Χρωστούσα αυτό το σχόλιο, γιατί όπως λέει και η παροιμία :
    ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ

    Το καλό να λέγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Πιτσιρίκα20/1/13

    Πετάει η Ομάδα ! Συγχαρητήρια κύριε Παναγιώτη !
    Έχετε όμως και συναδέλφους που ξέρουν να αναγνωρίζουν τη δουλειά τη σωστή.

    http://fouit.gr/2013/01/%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B1-2012-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος20/1/13

    Βρε Λευτέρη-Ξεφτέρη, επειδή εγώ δε σκαμπάζω από αλληγορίες, πες μου τι θέλει να πει o ποιητής με τη φωτογραφία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης20/1/13

    Σύντροφε Ανώνυμε ! Απλά τα πράγματα...
    Είδε ο βουλευτής τη φωτογραφία και τα δημοσιεύματα που τον παρομοιάζουν με Δον Κιχότη και αντί να τρέχει τους σχολιαστές για ψύλλου πήδημα, όπως έκανε ό άλλος ο σερ τους συμπατριώτες μας, ο Ευάγγελος απάντησε με χιούμορ. Γουστάρωωωωωωωωωωωω !
    ΖΗΤΩ Η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!

    (Κοίτα μη μου βγεις γρουσούζης και μου κόψεις την αγωνιστικότητα... θα σε πάρω μαζί μου στο επόμενο ταξίδι στη γάζα !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος20/1/13

    Ωωωω! Vangelis Hidalgo/ no passaran...
    (Δηλαδή "ο Βαγγέλης ο ιδαλγός δεν θα περάσει προς τους ανεμόμυλους")
    Τέλειο!!!
    Βαγγέλη θα επιτεθώ πρώτος στις πινακίδες. Εσύ τράβα για τον ανεμόμυλο!Θα τους πάρουμε τα σώβρακα!

    karditsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος20/1/13

    Βρε Λευτέρη-Ξεφτέρη (και φίλε Ανώνυμε), κάντο μου πιο λιανά. Δε σκαμπάζω σου είπα. -Τι σχέση έχει ο ολλανδικός ανεμόμυλος, το απαγορευτικό με το Δον Κιχώτη και ο Διαμαντόπουλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος20/1/13

    πήξατε στη βλακεία .
    τι εφημερίδα είστε?
    έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος20/1/13

    "ανώνυμου 106" είσι μπούφους!
    Στα ιξηγώ παραπάν'. Δεν βλέπ'ς;
    Κι ιδώ τα λέει κι ου κυρ-Παπαναγιώτ'ς:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2013/01/don-quijote.html

    karditsa
    (άντι έμπλιξάμι μι ντιπ αγράμματ' μι φαίνιτι. Ιιιιι. Χαααα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος20/1/13

    Μην ιξάπτισι 108!
    Ιδω είνι του μπλόγκι. Η ιφιμιρίδα είνι αλλού! Πληρώντ'ς κι τ'ν παίρν'τς.
    ΠΛΗΡΟΥΣΙΣ ΙΣΥ ΚΑΜΙΑ ΦΟΥΡΑ;

    karditsa
    *αν μας προυσέξ'ς καλά θα μάθ'ς πουλλά που δε γράφ' η ιφημιρίδα...
    Αλλά κι να μη μας προυσέξ'ς πάλι καλά θα κάμ'ς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος20/1/13

    Δυστυχώς ή εγώ είμαι πολύ βλάξ ή εσείς δεν έχετε απάντηση. Πού το είδατε ότι ο κ. Διαμαντόπουλος έχει χιούμορ και του δίνετε και συγχαρητήρια; Τι σχέση έχει ο ολλανδικός ανεμόμυλος και το απαγορευτικό σήμα. Ξέρω το πρωτοσέλιδο της «Οδού» που τον χαρακτήρισε Δον Κιχώτη, αλλά τι συμβολίζει η φωτογραφία, που τόσο σας μάγεψε; Αναλύστε μου επιτέλους για να καταλάβω γιατί του λέτε «μπράβο»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος20/1/13

    @108
    Έλεος ξέλεος, αυτοί είμαστε φίλε!
    Δεν σώζουμε σε αυτό το blog τα υπαρξιακά σας, και ούτε παρέχουμε πληροφόρηση για το τι νούμερο παπούτσι φοράει η [……] και πόσες φορές [……] ο δήμαρχος.

    *Το ελληνικό ερωτηματικό είναι αυτό «;»,
    όχι το αγγλικό που χρησιμοποιείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος20/1/13

    Α μαρή καρντίτσα που μι θες κι εξυπνάδις ... Ιδώ απ τ φόρα σ μάς τον έκανις τον κυρ Παναγιώτ παπά !!! (σχόλιου 109). Άμα ίνι έτσ... κι εγώ ίμι η Παπαρήγα ! Ιένα ίνι του κόμμμα !!!
    Σύνιλθι γιατί θα σι βάλου να χορέψ τν Καραγκούνα !

    τρίκαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος20/1/13

    Γεια σου ρε 112 σπαθάτε !
    Όσο για σένα 111 νερόβραστε, άν θες αναλύσεις... να πας σε μικροβιολόγο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος20/1/13

    ...μι παραπιμπτικό του ΕΟΠΥΥ μάλιστα!

    karditsa
    (για τουν έρμου τουν 110 που θέλ' κι ανάλυσ'.Ιιιι! Χααα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος20/1/13

    Ωχού μου! Βρεεε, του 110 ίμι ιγώ!
    Τουν παρακάτ' να πάτι στουν γιατρό!

    karditsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ