Κυρίως μέσω του ίντερνετ, αλλά και μέσω κάθε τεχνολογικής δυνατότητας με έξυπνες και κατανοητές διαφημίσεις που προτρέπουν τους πολίτες να συμμετάσχουν στις εκλογές, η Ευρώπη δείχνει να (ξανα)παίρνει τις τύχες της στα χέρια της και να αναμορφώνει το κοινωνικό και οικονομικό της στίγμα. Προβάλλει την ανθρώπινη αλλά και την οικολογική διάσταση της Ευρώπης και μπαίνει στην πρωτοπορία της παγκόσμιας κινητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος.
Σε αυτές τις εκλογές, ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί και η διαφήμιση των ευρωπαϊκών εκλογών με την οποία προβάλλεται (και) ως στοιχείο της σύγχρονης ευρωπαϊκής ταυτότητας η πρόσφατη απαγόρευση της εισαγωγής και της εν γένει εμπορίας του γουνοφόρου δέρματος της φώκιας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ύστερα απ’ αυτή την εξέλιξη, μόνο κάποια κράτη εκτός Ε.Ε. όπως π.χ. ο Καναδάς, οι ΗΠΑ κλπ απέμειναν να μην απαγορεύουν την εμπορία του δέρματος της φώκιας.
Στην Ελλάδα, και ακόμη χειρότερα δυστυχώς στην Καστοριά, η οποία αποτελεί σημαντικό κέντρο της γουνεμπορίας, ούτε η πολιτεία ούτε ο δήμος αλλά ούτε και οι σχετιζόμενοι φορείς δείχνουν διάθεση κατανόησης, αφομοίωσης και προβολής του κοινού ευρωπαϊκού μέλλοντος και δεν συμβάλλουν στην διαμόρφωση κοινής ευρωπαϊκής συνείδησης μέσω της δημιουργίας κοινών αρχών. Πολύ περισσότερο που όλα δείχνουν ότι η υπόθεση των απαγορεύσεων δεν άρχισε και κυρίως δεν πρόκειται να σταματήσει στην προστασία της φώκιας και μόνον.
Η διεύθυνση του σχετικού βίντεο (τίτλος: Environment - Animal Protection) για τις ευρωπαϊκές εκλογές εδώ.
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 21.5.2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.