10/9/15

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ


ΟΔΟΣ 10.9.2015 | 802

Το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό


Στο εσωτερικό του σημερινού φύλλου καταχωρείται επιστολή αναγνώστη, ανώνυμου «φυσικά» -αφού στην Καστοριά φθάσαμε στο σημείο όσοι επικαλούνται ζητήματα που αφορούν το θέμα των Σκοπίων και την ανηλεή προπαγάνδα τους να διστάζουν να παρέμβουν επώνυμα. Την ίδια στιγμή που οι άλλοι στήνουν πανηγύρια και χορούς σε γιορτές μήλων, οσπρίων, χοίρων και άλλων τινών βρωσίμων και ποσίμων. Βεβαίως, μπορεί η προεκλογική επικαιρότητα να έχει την δική της βασική προτεραιότητα. Όμως, η φωνή αγωνίας για το πρόβλημα που για μια ακόμη φορά παρουσιάστηκε στην Πολυκάρπη, έχει τέτοια ένταση, αλλά και λογικά ερωτήματα που απευθύνονται μέσω της εφημερίδας στην διοίκηση του Δήμου Καστοριάς και ειδικά τον δήμαρχο Καστοριάς κ. Ανέστη Αγγελή και τους αρμόδιους αντιδημάρχους, που είναι δικαιολογημένο να προτάσσεται η σημασία του συμβάντος και της ανώνυμης διαμαρτυρίας.

Διαβάστε επίσης:

Λόγος & Αντίλογος
ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ:
ΚΤΕΛ Καστοριάς | συνέχεια

ΜΕΡΟΠΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΓΓΕΛ:
Στο ίδιο έργο θεατές… | «Το σπίτι των πουλιών»

Λόγος & Αντίλογος
ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ 
Αρχιερατική Μίτρα (ΙΙ)

ΖΗΣΗ ΤΖΗΚΑΛΑΓΙΑ:
Η δικαίωση της Ελένης | Νίκη του πολιτισμού

Λόγος & Αντίλογος
ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ:
Περί μήλων και άλλων...

ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
Με αφορμή ένα αληθινά έξοχο βιβλίο…

ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΠΑΓΓΟΥ:
Ένα τέλειο ζευγάρι

ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ:
Οι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες

ΟΔΟΣ:
Έρημη πόλη 

Λόγος & Αντίλογος
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΚΟΒΑΤΣΗ:
Περί Ευρωπαϊκής Ένωσης και μνημονίων

ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ:
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
ήτοι περί του ορθώς λέγειν τε και γράφειν

Λόγος & Αντίλογος
ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ ΤΟΥ ΝΕΩΤΕΡΟΥ:
Ευάγγελος Βενιζέλος

Οι υποψήφιοι των εκλογών

Η αίσθηση των πραγμάτων

Καταγγελία για εικαζόμενη σχέση του Δήμου Άργους Ορεστικού σε δηλητηριάσεις σκύλων

Πηγαίνει Ρίο ντε Τζανέϊρο η ελληνική τετράκωπος

...κι άλλα.

ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 10.9.2015 | 802



57 σχόλια:

  1. Οδαναγνώστης10/9/15

    Και πάλι και μόνο η ΟΔΟΣ! Γιατί το θέμα αυτό είναι η καυτή πατάτα που αποφεύγουν να την πάρουν στα χέρια τους όλοι. Μη εξαιρουμένων των τοπικών αρχόντων που έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης και με τους οποίους παίζουν οι διάφοροι πρόεδροι τοπικών συλλόγων. Τι εννοώ; Το γνωστό σε όσους τα παρακολουθούν: οι άρχοντες αποχωρούν από τα γλέντια νωρίς και αμέσως το ρεπερτόριο αλλάζει, παύει να είναι ελληνικό. Έτσι στρουθοκαμηλίζουν και νομίζουν ότι βγάζουν την ουρά τους απέξω. Είναι όμως έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οδόπαις10/9/15

    Για σιγά βρε Οδαναγνώστη! Κι εσύ μονόπλευρα τα βλέπεις.
    Πριν από λίγα χρόνια εδώ ο Σύλλογος των Νεομακεδονομάχων κίνησε γη και ουρανό, για να μη βρει στέγη και να μη γίνει ένα συνέδριο, γιατί κινούσε υποψίες για αντεθνική δράση. Πρόσφατα όμως ο ίδιος Σύλλογος έδωσε τον χώρο του που όλοι σεβόμαστε, για κάνει τις εργασίες της παραφυάδα της Ευαγγελικής Εκκλησίας.
    Έτσι απλά. Ή μάλλον απλοϊκά και αφελέστατα.
    Όπως δεν θα περιμέναμε ποτέ από ανθρώπους των γνώσεων και του κύρους τους.
    Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι είναι αμελητέο το θέμα που θίγεις. Σημαίνει ότι όποιος έχει κυκλώπεια όραση, στο τέλος μένει εντελώς τυφλός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/9/15

    @Οδαναγνώστης
    Αν πραγματικά θέλεις απάντηση, δεν έχεις παρά να ρωτήσεις τους ίδιους τους δημοτικούς άρχοντες. Άσε την ΟΔΟ. Ο Τύπος δημοσιεύει ερωτήματα και όποιος ξέρει από δεοντολογία στέλνει απάντηση που βάσει νόμου δημοσιεύεται.
    Εσύ όμως ως φυσικό πρόσωπο έθεσες ποτέ το ερώτημα ευθέως και προσωπικά σε κανέναν από αυτούς που μέμφεσαι;
    Γιατί απ' ό,τι καταλαβαίνω είσαι απ΄αυτούς που έχεις γνωριμία με πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στην πόλη.
    Μήπως κι εσύ και αρκετοί άλλοι περιορίζεστε στην ανταλλαγή φιλοφρονήσεων, για να τα έχετε καλά, οπότε στρουθοκαμηλίζετε και οι ίδιοι;
    Εξαιρετικό παράδειγμα ευθύτητας, οφείλω να ομολογήσω, χωρίς να ανήκω στον χώρο τους, αποτελεί η πρόσφατη ανακοίνωση του Σάκη Καρανικολόπουλου από τους "ΕΝ.ΔΗΜΟ."
    Εξηγεί σαφέστατα γιατί αρνήθηκε να ψηφίσει συγκεκριμένες προτάσεις του Δήμου.
    Δεν θα έπρεπε να είναι ο μόνος.
    Αυτό όμως ισχύει και για τους πολίτες. Κι αν τώρα γράφω ανώνυμα, είναι γιατί απαντάω σε σένα και δεν σηκώνω παντιέρα εν ονόματι όλων των ακραιφνών Ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α.Β.10/9/15

    Βλέπω δεν το βάζει κάτω ο κ. Πηχιών και μπράβο του!
    Αυτό θα πει συνέπεια σε αρχές και σταθερές αξίες και όχι προσωπικές επιθέσεις ή κολακεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/9/15

    Αγαπητή ΟΔΟΣ έστειλα το πρωί ένα σχόλιο και ακόμη να δημοσιευθεί. Γιατί; Δεν νομίζω ότι ήταν υβριστικό ή προσβλητικό. Διάλογο κάνουμε. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/9/15

    Μπράβο στο Ζήση Τζηκαλάγια που τιμά τη Νένη. Όχι σαν κάποιες άλλες που εκμεταλλεύονται αυτά που έκανε για να προβάλλουν τη μετριότητά τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/9/15

    @1
    Οχι παλι και μονο η ΟΔΟΣ! Μην ειμαστε και πλεονεκτες.
    http://oladeka.com/2015/09/%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%93%D1%83%D1%80%D0%B8-%D1%81%D0%BE-%D0%B4%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BA%D0%BE-%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D1%9A%D0%B5-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%B3%CF%85%CF%81/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/9/15

    Τι σύμπτωση! Μπήκα στο σάιτ την ώρα που αρχίσατε να δημοσιεύετε τα σχόλια; Να δούμε και το δικό μου που απαντούσα στον Οδαναγνώστη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/9/15

    @2
    ποιες ειναι οι καποιες αλλες; γιατι δε μιλας συγκεκριμενα; γιατι ξερουμε διαφορες που αν ειχαν συναντηθει μια φορα μαζι της και μετα βγηκαν και λεγαν η γραφαν σαν να ηταν αδερφες της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/9/15

    # [...] κάποιες άλλες που εκμεταλλεύονται αυτά που έκανε για να προβάλλουν τη μετριότητά τους.... #

    Ποιές ...εννοάς υπ΄αριθμ. δύο;

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οδόφραγμα11/9/15

    Σωστά γράφει ο “Οδόπαις”. Παραφυάδα. Οι ίδιοι το δήλωναν σε όλα τα δελτία τύπου που διαβάσαμε. “... της Ευαγγελικής Εκκλησίας”
    Και πού το πρόβλημα ; Μα ακριβώς, όπως οι συνειδητοί και με ιστορική γνώση Έλληνες πολίτες δεν επιτρέπουν την αντεθνική προπαγάνδα, το ίδιο και οι πιστοί της Ορθοδοξίας (που σύμφωνα με το ισχύον Σύνταγμα δεν παύει να είναι η επικρατούσα θρησκεία) δικαιούνται να εμποδίσουν τον αιρετικό προσηλυτισμό.
    Δεν είμαστε μισαλλόδοξοι και γι' αυτό δεν τίθεται θέμα με τους Ισραηλίτες, οι οποίοι τηρούν τις ιστορικές τους παραδόσεις και πρεσβεύουν μια αναγνωρισμένη θρησκεία.
    Δεν είμαστε ρατσιστές, γιατί δεν καταφερόμαστε π.χ. εναντίον των Γερμανών, αλλά θα μας βρουν απέναντι οι ναζί, παλαιοί και νέοι.
    Στο δια ταύτα. Δεν είχε καμία δουλειά ούτε υποχρέωση Σύλλογος που υπεραμύνεται των πατρίων να στεγάσει εργασίες φορέα που έρχονται σε αντίθεση με το καταστατικό του. Γιατί, οι Προτεστάντες θεωρούνται αίρεση.
    Μη βιαστείτε να μας κατακρίνετε σαν αφιλόξενους κλπ. κλπ. Δεν θα υπήρχε αντίδραση, εάν οι επισκέπτες πρώτοι δεν προκαλούσαν με την κατηγορηματική αναγραφή του θρησκεύματός τους.
    Εμείς το σβήσαμε από τις ταυτότητές μας κι αυτοί θα διαλαλούν την πραμάτεια τους ευκαίρως-ακαίρως ;

    Ποιος στρουθοκαμηλίζει, ω Οδαναγνώστα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ορθόδοξο Ανατολικό ΜΠΛΟΚ11/9/15

    "Γιατί, οι Προτεστάντες θεωρούνται αίρεση".
    ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ θεωρείτε ότι είναι αίρεση.
    Έλεος!
    (Γι' αυτό άδειασαν οι Εκκλησίες και γέμισαν οι οφ σορ εταιρίες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οδοιπλανής11/9/15

    Ας το ψάξει λίγο παραπάνω η “ΟΔΟΣ” αυτό με τα συνέδρια, γιατί έγινε πολύ της μόδας τελευταία να αριβάρουν στην απομακρυσμένη πόλη μας “φωστήρες” από το εξωτερικό και το εσωτερικό και να μας μεταλαμπαδεύουν τα φώτα τους.
    Ή να αλλάζουν τα δικά μας. Όπως θέλετε, πείτε το. Πάντως δεν αναφέρομαι ισοπεδωτικά και απαξιωτικά σε όποιον αξιόλογο διανύσει χιλιόμετρα, για να μεταδώσει τις γνώσεις του ή να ζητήσει μια τίμια συνεργασία.
    Με ποια κριτήρια γίνεται η πρόσκλησή τους έχει σημασία. Και κυρίως τί αφήνουν πίσω τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σιγά να μη σάς πω και τ' όνομά μου ...11/9/15

    @6 Ανώνυμο
    Ας πω κι εγώ κάτι, μια και ξύπνησε η μνήμη. Από όλα όσα διάβασα στο αφιέρωμα της “Οδού”, περισσότερο απ' όλα μ' έμεινε η φράση του Νίκου του Μπαλιάκα : “μας ντάντεψε όλους”.
    Αυτό τα λέει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οδοιδόκος11/9/15

    @ Οδόφραγμα
    Κάτι νομίζουν ότι κάνανε κι αυτοί οι διοργανωτές!!!!!!!!
    Αν έκαναν την προετοιμασία με διαφανείς διαδικασίες, ο πρώτος που έπρεπε να καλέσουν είναι ο Παπαστρατής!
    Το σκέφτηκε άραγε κανείς τους κι εκείνος δεν μπορούσε να έλθει;
    Ή έπρεπε να κινηθεί το σύμπαν γύρω από την κυρία που το παίζει Πρέσβειρα της Γερμανίας στον τόπο μας;
    Ή μήπως την έχουν ήδη ορίσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οδοιδόκος11/9/15

    @Οδόφραγμα
    Ναι ρεεεεεεεεε! Προσηλυτισμός είναι. Φυσικά και δεν θα καρφώνονταν με τον τίτλο του πρότζεκτ.
    Ίσα ίσα που πάνε να βγουν προοδευτικοί και φιλελεύθεροι και μπλα μπλα μπλα όσοι έχουν στη βιτρίνα τη συναδέλφωση των λαών, αλλά ταυτόχρονα προωθούν υπόγεια τα δικά τους συμφέροντα. Κορόιδα δεν είναι δύσκολο να βρεθούν. Ποτέ και πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος11/9/15

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννάν οι κότες12/9/15

    Το γραφείο κατά των Αιρέσεων ακόμα τα κλωσσάει ; Αμ δε βγαίνουν πουλιά έτσι !
    Από το πολύ το κάτσιμο θα τα σπάσουν τ' αυγά.
    Ύστερα φταίω γω ; Άμα θυμηθώ ότι διερήγνυαν τα ιμάτια τους και βρήκαν για λεία τον πάππο, ώστε να φανούν υπέρμαχοι της ορθοδόξου ημών πίστεως και του κανονικού Δικαίου ;;;
    […………] ; που καταδέχθηκε να τον βγάλουν “πρόσωπο της χρονιάς” […………] ενώ την Καστοριά δεν την αναφέρει ούτε στο βιογραφικό του στο διαδίκτυο […………] ; […………] Με χίλια έπρεπε να τρέχουν τώρα να προλάβουν τις ενέργειες που εκθετικά οδηγούν στη διάβρωση.
    Άποψή μου. Μακάρι να κάνω λάθος και να ζούμε ήδη σε έναν “όμορφο κόσμο, ηθικό, αγγελικά πλασμένο”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος12/9/15

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΕΡΟΠΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΓΓΕΛ:
    Στο ίδιο έργο θεατές… ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ «Το σπίτι των πουλιών» !!!
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ "Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΧΗΜΙΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος12/9/15

    Γιατί να το κρύβουμε άλλωστε;; Υπάρχουν [...........] στον τόπο μας. Και το δείχνουν, και το χαίρονται με τους χορούς τους και τα πανηγύρια τους. Με γεια τους με χαρά τους, όπως γράφει και η Οδός.
    Αλλά ας μας τα πει και ο Δήμαρχος με τους Αντιδημάρχους και τους πολλούς Συμβούλους του που πληρώνονται από εμάς: Υπάρχουν [.............] ή δεν υπάρχουν; Τους χρηματοδοτουν; Ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος12/9/15

    Διάβασα την επιστολή στην ΟΔΟ "περί μήλων και άλλων..." και δεν είχα λόγο να αμφιβάλω για την ειλικρίνεια της.
    Σήμερα όμως διάβασα στο ίντερνετ και την παρακάτω ανακοίνωση του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Πολυκάρπης :

    "Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Πολυκάρπης θέλει να ευχαριστήσει θερμά όλα τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου που βοήθησαν ακούραστα για την υλοποίηση της Γιορτής Μήλου Πολυκάρπης 2015.

    Τον Μορφωτικό πολιτιστικό σύλλογο νέων Κουφαλίων «ο Αριστοτέλης»,

    τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αθύρων Πέλλας ,

    τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πενταβρύσου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος12/9/15

    Τριεθνής η Καστοριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος12/9/15

    Προς "Αλλού τα κακαρίσματα": τι κόλλημα κι αυτό, Θεέ μου, τι εμμονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος12/9/15

    Στον ύπνο πιάστηκε ο Χρυσούλης. Άξιος ο μισθός του για όλα τα προηγούμενα χρόνια αλλά καιρός να μπει νέο αίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Anonymous12/9/15

    Den katalabaino to 21 sxolio oute to 22

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άνετα12/9/15

    @23

    Γιατί κόλλημα κι εμμονή; Υπάρχει και ο μανικός έρως.
    Εξάλλου το είπε και ο Μητροπολίτης χθες στα παιδιά. “Ουκ έξεστί σοι αδιαφόρως ζην” Εμείς τον ακούμε τον Μητροπολίτη μας. Γι' αυτό συνεχίζουμε να ενδιαφερόμαστε.
    Μπορούμε να αδιαφορήσουμε για τον παπα Λεωνίδα π.χ.;
    Μη γένοιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χωρίς φόβο και πάθος12/9/15

    Με αφορμή το σχόλιο του Ανώνυμου που δημοσιεύεται τρίτο

    Στην επίσημη ιστοσελίδα τους http://dimotiki-kinisi.blogspot.gr/2015/09/p-margin-bottom-0.html διαβάζουμε :

    " Θέμα 15: Δαπάνες για τη φιλοξενία εκπροσώπων της Ελληνο-Γερμανικής συνέλευσης
    ...
    Η Ελληνο-Γερμανική συνέλευση (GrDe.Eu), έχει έναν ύποπτο ρόλο στην Ελληνική επικράτεια με πρόφαση την μεταφορά τεχνογνωσίας. Ενώ οι συνεργασίες είναι ακόμα ακαθόριστες και τα συμφέροντα που προκύπτουν εκατέρωθεν θολά, δεδομένου ότι η πλειονότητα των Γερμανικών δήμων αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα (μια παραδοξότητα και αντίφαση σε μια χώρα σαν τη Γερμανία που φέρεται ως οικονομική υπερδύναμη). Στον τελευταίο της απολογισμό η grde.eu αναφέρεται στην ένατη έκθεση προόδου στη Καστοριά (1) και την συνεργάτιδα πόλη Bodensee (Κωνσταντία) και οι τομείς όπου υπάρχει ενδιαφέρον συνεργασίας (κυρίως τουρισμός και μηλοπαραγωγή). Ως συνομιλητής και "τεχνοκράτης" από τη πλευρά της Γερμανίας φέρεται ο όμιλος Bodensee Standort marketing GmbH, δηλαδή μοιάζει σαν ο Δήμος του Bodensee να έχει δημιουργήσει μια ανώνυμη εταιρεία (GmbH) που διερευνά τις δυνατότητες να κάνει τουριστικό marketing στη περιοχή μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι το οικονομικό κέρδος μιας τέτοιας εταιρείας που στη χώρα της πιθανών να είναι μια δημόσια υπηρεσία, επιστρέφει στη Γερμανία και κατά βάση συμφέρει τους Γερμανικούς δήμους, ενώ από τη πλευρά της Ελλάδας οι δικοί μας δήμοι απαγορεύεται να δημιουργούν επιχειρήσεις με τη πρόφαση του αθέμιτου ανταγωνισμού!
    Οι συστημικές αυτές διαφορές μεταξύ των δυο χωρών, που οφείλονται εν μέρει και στα μνημονιακά μέτρα, δημιουργούν ένα ετεροβαρές συμφέρον προς τη πλευρά της Γερμανίας και ουσιαστικά αντιγράφει Γερμανικές πρακτικές στη δική μας γειτονιά, προς όφελος όμως τελικά κυρίως των Γερμανικών συμφερόντων.
    Επίσης, οι τομείς συνεργασίας περιορίζονται και πάλι στον Τουρισμό και τη μηλοπαραγωγή (ένα λάθος που έκανε η περιοχή με την μονόπλευρη ανάπτυξη της γούνας, επαναλαμβάνεται τώρα με την εμμονή στην υπερ-ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος ), ενώ δεν αξιοποιούνται κονδύλια που πρόκειται να έρθουν με το Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ) στις θεματικές δράσεις ενδιαφέροντος της grde.eu (όπως οι "πράσινες" τεχνολογίες και πρακτικές ή η ψηφιακή σύγκλιση) που θα έδιναν νέους τομείς ανάπτυξης στη περιοχή πέρα από τον τουρισμό.
    Οι παραπάνω επιφυλάξεις δεν με πείθουν ότι η Ελληνο-Γερμανική συνέλευση με τη μορφή και τις θεματικές δράσεις που αναπτύσσει είναι προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και γι αυτό καταψηφίζω την έγκριση αυτής της δαπάνης. "

    Σχόλιο : Έτσι αρνούνται όσοι διακρίνουν ότι οποιαδήποτε πρόταση συνεργασίας δεν είναι ασφαλώς ωφέλιμη.
    [ δεν πρόκειται βέβαια για την ίδια περίπτωση που αναφέρεται παραπάνω, αλλά τηρουμένων των αναλογιών μπορούσε να παρθεί μια τέτοια απόφαση και από αυτούς που κοιτάνε τους μηλοπαραγωγούς και αφήνουν τους "ιστορικούς")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος15/9/15

    Επειδή δεν επιτρέπονται άλλα σχόλια στην ανάρτηση για το "πρόσωπο", έχω να πω σε όσους επιμένουν να το κρατούν στις "δημοφιλείς αναρτήσεις" τα εξής :
    Δε σας έφτασαν τόσοι μήνες για να τα εμπεδώσετε τα σχόλια;
    Σαν να το κάνετε επίτηδες. Δε ξέρω για ποιο λόγο αλλά μας κουράσατε (για να μη πω μας γκαστρώσατε).
    Όρεξη τον είχαμε........ Μη ρίχντε το επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος15/9/15

    Μμμμμμμμμ........... Ωραίος διάλογος !!!!!!!!!! Δεν διάβασα και καμιά απάντηση στις ερωτήσεις !!!! π.χ. ποιες είναι αυτές οι κάποιες μετριότητες ;;;; Ο Οδαναγνώστης γιατί δεν απαντάει ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος15/9/15

    Τελικά Δήμαρχος ή Μητροπολίτης, απάντησαν; Ο πρώτος στην επιστολή του Αναγνώστη, και ο δεύτερος στον κ. Αναστάση Πηχιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος16/9/15

    Πώς να “καταλάμπεις” κι εσύ Ανώνυμε;
    Αφού το σχόλιο δεν δημοσιεύθηκε ολόκληρο (για τεχνικούς πιθανόν λόγους)
    Είχα στείλει την Ανακοίνωση και σχολίαζα προσωπικά.
    Πρώτα το ντοκουμέντο:

    Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Πολυκάρπης θέλει να ευχαριστήσει θερμά όλα τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου που βοήθησαν ακούραστα για την υλοποίηση της Γιορτής Μήλου Πολυκάρπης 2015.
    Τον Μορφωτικό πολιτιστικό σύλλογο νέων Κουφαλίων «ο Αριστοτέλης»,
    τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αθύρων Πέλλας ,
    τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πενταβρύσου,
    τον Λαογραφικό Πολιτιστικό Όμιλο Περδίκκα Ο Περδίκκας,
    τον Πολιτιστικό σύλλογο Εσωβάλτων Πέλλας «Ο Μεγας Αλέξανδρος»
    αλλά και όλους τους μουσικούς που μέσα από τους χορούς και τις μελωδίες τους μας ταξίδεψαν στη Θράκη στον Πόντο στην Ήπειρο και Μακεδονία.

    Ευχαριστούμε επίσης
    την Τοπική Κοινότητα Πολυκάρπης,
    τον Δήμο Καστοριάς,
    την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς,
    την Αναπτυξιακή Καστοριάς,
    Τον Κύριλλο Σαμαρά για τις υπέροχες Φωτογραφίες του,
    τον σεφ Διονύση Αλέρτα που μοιράστηκε μαζί μας τις γνώσεις του για την ζαχαροπλαστική και έκρινε τα γλυκά του διαγωνισμού,
    όλους όσους συμμετείχαν στο διαγωνισμό γλυκού με βασικό υλικό το μήλο,
    όλες τις γυναίκες της Πολυκάρπης που μας έφεραν τις υπέροχες πίτες τους και τις προσφέραμε στους επισκέπτες της εκδήλωσης,
    όλες τις εταιρίες που με τις χορηγίες τους στήριξαν την εκδήλωση
    και τέλος όλους εσάς που με την παρουσία σας στην Γιορτή Μήλου Πολυκάρπης μας δίνετε δύναμη να συνεχίσουμε.

    Τέλος με απόφαση του Δ.Σ. όλα τα έσοδα από την πώληση των γλυκών του διαγωνισμού που ανέρχεται στο ποσό των 300 ευρώ θα το προσφέρει στον Σύλλογο Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας Ν. Καστοριάς

    Και μετά το σχόλιο (στο περίπου δηλαδή, γιατί τώρα δεν το θυμάμαι ολόκληρο).
    Διάβασα στην ΟΔΟ την επιστολή και δεν αμφιβάλλω για την ειλικρίνεια αυτού/αυτής που την έγραψε. Με έβαλε σε σκέψεις όμως και η ανακοίνωση, κυρίως γιατί πρόσεξα ότι συμμετείχαν και πολλοί άλλοι σύλλογοι και στην ευχή να πάει δεν μπορεί τόσα χρόνια να μην είναι υποψιασμένοι.
    Μήπως λοιπόν ο φίλος/η φίλη από κεκτημένη ταχύτητα τα γράφει κάπως υπερβολικά. Γιατί εδώ δεν εχουμε να κάνουμε με κάποιους επίσημους μόνο αλλά και με πολλούς ανεπίσημους που δεν χρωστάνε κάθε φορά που γίνεται ένα γλέντι στο χωριό τους να αγχώνονται μη τους χρεώσουν προπαγάνδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βασίλειος22/9/15

    Εντύπωση (μπορώ να πω αλγεινή) μου προκάλεσε το γεγονός ότι άλλη τοπική ιστοσελίδα δημοσίευσε βίντεο με τη συμμετοχή χορευτικού συγκροτήματος από χωριό της Καστοριάς (σημειωτέον ότι πρόκειται για το χωριό του Δημάρχου) σε εκδήλωση γειτονικού νομού.
    Το δημοσίευμα γράφει επάνω-επάνω "δεν επιτρέπεται σχολιασμός".
    Κανονικά βέβαια θα έπρεπε να ρωτήσω τους ίδιους, αλλά ούτε τον χρόνο έχω ούτε άλλη αντοχή.
    Απλώς, θυμήθηκα τη φράση "Και πάλι και μόνο η ΟΔΟΣ!" του "Οδαναγνώστη", ο οποίος στη συγκεκριμένη περίπτωση δικαιώθηκε. Γιατί ακούγοντας τον παρουσιαστή της εκδήλωσης να λέει τα ονόματα των χορών, χρειαζόμουν διερμηνέα. Κι όμως, εκπαιδευτικός της Φυσικής Αγωγής μού είχε δείξει κάποτε βιβλίο από τη Σχολή που σπούδασε, με τις ελληνικές ονομασίες χορών της Μακεδονίας. Σήμερα δεν μπαίνει κανείς στον κόπο να ενημερώσει τους υπεύθυνους αυτών των Συλλόγων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος22/9/15

    Βασίλειε, πάλι καλά που δεν χρειαζόσουν διαβατήριο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σα δε ντρεπόμαστε λίγο.......22/9/15

    https://www.youtube.com/watch?v=MfvyQXHUmvk

    Φούσκωσαν τα πλεμόνια μας από "εθνική περηφάνεια";;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυς22/9/15

    Αγαπητέ Βασίλειε, αυτό το "δεν επιτρέπεται σχολιασμός" όχι μόνο μάτι βγάζει, αλλά μας βγάζει κι από τα ρούχα μας. Αλήθεια, γιατί γράφτηκε άραγε κάτι τέτοιο στη συγκεκριμένη ανάρτηση; Δεν ξέρω τι να υποθέσω επ' αυτού. Όσο για τον ανώνυμο που αναρωτιέται μήπως ο επιστολογράφος από κεκτημένη ταχύτητα τα γράφει κάπως υπερβολικά, θέλω να τον διαβεβαιώσω ότι υπάρχουν και άλλες πτυχές του ζητήματος ακόμη χειρότερες, τις οποίες ο επιστολογράφος δεν έθιξε καθόλου, που προβλημάτισαν ακόμα και τον πλέον ανυποψίαστο θεατή της εκδήλωσης. Μία από αυτές, η χειροτερη κατά την άποψη πολλών, είναι η συμμετοχή των παιδιών που τραγουδούν για μια Μακεδονία άλλη από αυτήν που διαδάσκονται στο σχολείο τους. Την άποψη των ίδιων των γονέων τους όμως πάνω σ' αυτόν τον διχασμό για τον οποίο ευθύνονται οι ίδιοι δεν μπορούμε να μαντέψουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ηλίου φαεινότερον23/9/15

    Τελικά υπάρχει έστω κι ένας που αμφιβάλλει ότι ο Δήμος Καστοριάς χρηματοδότησε τη γιορτή μήλου και ασφαλώς και τη γιορτή στο Τοιχιό ελάχιστες μέρες μετά; Γι' αυτό ο δήμαρχος σιωπά σαν το ψάρι. Τι να πει και πώς να το παραδεχτεί; Αυτό που μας προβληματίζει όλους εντονότατα είναι το σκεπτικό του ίδιου και των συμβούλων του που χρηματοδοτούν ενώ ξέρουν εδώ και χρόνια. Επίσης και το ότι και του χρόνου θα πράξουν το ίδιο. Φαίνεται ότι οι ψήφοι των κατοίκων στα χωριά αυτά μετράνε περισσότερο από τις δικές μας ψήφους. Ωραίους άρχοντες έχουμε, να τους χαιρόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. AISXOS!23/9/15

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος23/9/15

    Η κα Αμανατίδου Καίτη, η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Τοιχιού, μπορεί να μας εξηγήσει τι είναι οι χοροί, όπως ειπώθηκε στην εκδήλωση, που χόρεψαν τα μέλη του συλλόγου: «Σαρακίντσκο», «Μαλεσέφσκο», «Μίτρε Μπέλε», «Μολάεβο» και «Μπράνιο Κόνια». Και ποια Γλώσσα είναι αυτή; Ποιος πολιτισμός;
    Προφανώς δε θα χρειαζόμαστε μόνο διερμηνέα (αλήθεια τι λένε τα Σλαβοβουλγάρικα λόγια του β’ τραγουδιού κα Αμανατίδου;), αλλά σε λίγο θα χρειαζόμαστε και διαβατήριο.
    Ανατρίχιασα από το βίντεο. Η κυρία Αμανατίδου δεν ανατριχιάζει;
    Ο Σύλλογος επιχορηγείται από τους φόρους των ΕΛΛΗΝΩΝ; Ο Δήμαρχος Καστοριάς, ο κ. Ανέστης Αγγελής, τι έχει να πει;
    https://www.youtube.com/watch?v=MfvyQXHUmvk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος23/9/15

    Ποια τοπική ιστοσελίδα ανάρτησε το βίντεο και δεν επιτρέπει το σχολιασμό;
    Μήπως, ελέγχεται (συγγένεια) αυτή η ιστοσελίδα, από ένα πολιτικό της Καστοριάς; Σύμπτωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος23/9/15

    @39
    Έλα τώρα μεταξύ μας! Δεν ενημερωνόμαστε μόνο από την ΟΔΟ. Στο κάτω κάτω δε μπορώ να τους φάω το δίκιο. Έχουν καλή ιστοσελίδα. Σ' αυτή την περίπτωση όμως έκαναν όχι φάουλ αλλά πολύ άσχημη προσβολή των αναγνωστών, γιατί με το έτσι θέλω τους στερούν το δικαίωμα να εκφράσουν γνώμη.
    Απαράδεκτο αυτό! Εντελώς απαράδεκτο!!!!!!!!!

    Η πλάκα είναι ότι εγώ είμαι που έγραψα το έβδομο σχόλιο, για να μην υποτιμηθούν οι άλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος23/9/15

    @39

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΥΧΝΗ ΒΛΑΒΗ ΠΟΥ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Athena23/9/15

    @38

    "Ανατρίχιασα από το βίντεο. Η κυρία Αμανατίδου δεν ανατριχιάζει;
    Ο Σύλλογος επιχορηγείται από τους φόρους των ΕΛΛΗΝΩΝ; Ο Δήμαρχος Καστοριάς, ο κ. Ανέστης Αγγελής, τι έχει να πει; "
    γράφεις, αγαπητέ (-ή).
    Λόγω της σοβαρότητας όμως του θέματος, η ερώτηση είναι μία: Θα μείνουμε στις ανατριχίλες;
    Δηλαδή, είναι ανεπίτρεπτο να εκπροσωπείται ελληνικό χωριό σε πολιτιστική εκδήλωση σε γλωσσικό ιδίωμα που δεν αποτελεί στοιχείο της εθνικής ταυτότητας.
    Και ο αξιότιμος κύριος Δήμαρχος δεν έχει ευθύνη απλά και μόνο για τη χρηματοδότηση ή μη, αλλά κυρίως για τον έλεγχο συμπεριφορών που προωθούν ένα ανιστόρητο έως και παράνομο προφίλ του Δήμου του οποίου ηγείται.
    Αυτά τα λίγα για την ώρα, γιατί όλοι μας λίγο-πολύ απηυδίσαμε με την ανεπάρκεια των ιθυνόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είδα φως και μπήκα23/9/15

    Τι λες κι εσύ τώρα ρε 39;;;;;;;;; Μια ζωή τα ίδια και τα ίδια;
    όλοι πια ελέγχονται από τους συγγενείς τους; Δε μπορεί να κάνει κανείς τίποτα μόνος του; όχι δε πιστεύω τόσο στην επιρροή που μπορεί να ασκούν κάποιοι σε άλλους όσο φταίνε οι ίδιοι που πιάνονται μπόσικοι. Και μη μας πει κανείς ότι τόκαναν για να αποφύγουν το χαμό που θα προέκυπτε, γιατί τα μεταξωτά θέλουν κι επιδέξιους.
    όχι μόνο από τη μια να κάνουν τους καλούς και να μας φλομώνουν στις διαφημίσεις κι από την άλλη μούγκα στη στρούγκα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καστοριανος πολιτης23/9/15

    Αχ, Βασίλειε, Βασίλειε!... Μια χαρά ξέρουν οι υπεύθυνοι τις ελληνικές ονομασίες των χορών, αλλά επιλέγουν να τους πουν με τα ξένα τους ονόματα. Το γιατί το καταλαβαίνεις... Ίσως και να είναι απαλότερο από αυτό που νομίζουμε όλοι-ίσως να θεωρούν ότι κάνουν κάποιου είδους αντίσταση και τίποτε παραπάνω. Σημασία όμως εχει ότι το κάνουν και δημιουργούν εντυπώσεις που στρέφονται εναντίον της Ελλάδας, η οποία πολλούς από αυτούς τους ταΐζει και αυτοί της μπήγουν τα δόντια τους, οι αν μη τι άλλο αχάριστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απλά τα πράγματα ...23/9/15

    Διάβασα το καλοκαίρι μια πινακίδα σε ελληνικό εστιατόριο που έγραφε : ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ WI FI. ΜΙΛΑΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ !
    Να τι εννοώ. Αφού ο δήμαρχος μένει στο ίδιο χωριό με την πρόεδρο και τα μέλη του συλλόγου, ας τους πει από κοντά τα δέοντα.
    Ή μήπως δε μιλάνε μεταξύ τους;
    Απλά τα πράγματα. Μη τα κάνουμε περίπλοκα.
    Α και που είστε... Εύχομαι να μη αρχίσει με τη φράση "επιδή είναι κάποιοι γκρινιάρηδες που φωνάζουν, συμμαζευτείτε για λίγο και βλέπουμε..." αλλά με τη φράση "επειδή δεν είναι σωστό, να μη επαναληφθεί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καστοριανος πολιτης23/9/15

    Εκείνο όμως που προκαλεί μέγιστη εντύπωση είναι η απόλυτη σιωπή του δημάρχου στο πρωτοσέλιδο και την επιστολή του προηγούμενου φύλλου, του μητροπολίτη στην επιστολή του κ. Πηχεών (όλοι ξέραμε το τι συμβαίνει, αλλά μόνο αυτός ο σοβαρός κύριος που υπεραγαπά την Καστοριά τόλμησε να δημοσιεύσει σχετικά, απευθυνόμενος απευθείας στον δεσπότη, τον κατ' εξοχήν αρμόδιο), την απάθεια του φούιτ σε όσους αναρωτιούνται γιατί δεν επιτρέπεται ο σχολιασμός στα παράξενα που το Τοιχιό άρχισε και να εξάγει κι όχι μόνο να καταναλώνει μέσα στα όρια του χωριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος23/9/15

    Στον ύπνο πιάστηκε κι ο Ανέστης!

    #24

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κ.Χ.23/9/15

    Θέλοντας να συμμετάσχω στη συζήτηση, ας θέσω κι εγώ ένα ερώτημα. Παπά και δάσκαλο δεν έχουν αυτά τα χωριά;
    Μη νομίσετε ότι αστειεύομαι ιδίως οι νεώτεροι, γιατί για εμάς τους πιο ηλικιωμένους έχει μεγάλη σημασία ο ρόλος που έχουν αυτοί οι δύο λειτουργοί. Θλίβομαι ειλικρινά που συνήθως περιορίζονται σε σχολικές γιορτές και παρελάσεις, συνέδρια και λόγους πανηγυρικούς ή κηρύγματα, αλλά χάνουν την καθημερινότητα, η οποία έχει και την ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος23/9/15

    Πολύ σωστά το έθεσε ο-η "Απλά τα πράγματα". Που να πάρει η ευχή, ο δήμαρχος δεν είναι τέτοιος. Ας μιλήσει λοιπόν μαζί τους και ας τους δώσει να καταλάβουν. Στην Ελλάδα ζουν και κάποιοι από τους "αρχηγούς" όχι μόνο ταΐζονται από το ελληνικό δημόσιο, αλλά υπηρετούν και σε θέσεις "φυλάκων"! Απίστευτο δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπερήφανος που είμαι Γάλλος23/9/15

    Σ' αυτόν/τή που γράφει για την ωραία σελίδα:
    Ωραία ενημέρωση!!! Πώς είναι οι εξωγήινοι (πράσινοι). Κάθε πότε πρέπει να κάνουμε ντουζ (αν κάνουμε). Τι προφήτευε ο Παΐσιος (κι όχι μόνο). Ξεκινάει το πανηγύρι του Άργους (του Ορεστικού καλέ). Τι δηλώνει ο παντελώς άγνωστος Περιβολάρης (hi!). Πόσο μεγάλος είναι ο Φίλιππας και πόσο ωραία η Μαρία (και η Μαρία μεγάλη είναι) (α προπό: ο Φίλιππος δε βλέπεται). Αχ τι ωραία που είναι η γυρολιμνιά (ίπι ίπι ούμε!). Πλάστε κουλουράκια με τα δυο ποδαράκια (νέο ρεκόρ Γκίνες). Δημότης στραμπούλισε το πόδι του στη Γράμου (ψέματα, στη Μεγάλου Αλεξάνρου). Οι καλύτεροι δήμαρχοι του κόσμου, μεταξύ αυτών κι ένας Καστοριανός (μαντέψτε ποιος;). Η Τσόντου Βάρδα, ψηφίστηκε από το τριβάγκο, ο καλύτερος δρόμος της Ελλάδας (μετά την πλατεία του Άργους -του Ορεστικού καλε!)
    Και, το κερασάκι:
    Πόσο Γάλλοι, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Γάλλοι, είμαστε εμείς και χορεύουμε ωραίο καν-καν, γιατί το 'χουμε στο αίμα μας (ουάου!). Δείτε μας και θαυμάστε μας.
    Αλλά απαγορεύονται τα σχόλια, γιατί εμείς σεβόμαστε την Παράδοση και δεν αφήνουμε τους Έλληνες να μας κρίνουν τη Γαλλικότητα μας (να σκάσουν κι οι Αθηναίοι). Δημοκρατία, σεβασμός, ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ, για εμάς είναι ψηλά γράμματα (αχ κ. Εισαγγελέα μου, πού είσαι;).
    Η Καστοριά είναι Γαλλία. Είναι η κοιτίδα του πολιτισμού. Του Γαλλικού. Και εμείς περήφανοι Γάλλοι. Το αποδεικνύει εξ άλλου με το "ήχος και φως" του το site από όπου ενημερωνόμαστε εμείς οι Γάλλοι.
    Ενημερώνονται φυσικά και οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι και τα… αδέλφια μας, στο Βορρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος23/9/15

    Χαρά στο κουράγιο σου φίλε μου υπερήφανε Γάλλε να γράψεις ένα ολόκληρο κατεβατό !
    (ευτυχώς δεν το έγραψες στα γαλλικά και μπορέσαμε και το καταλάβαμε). Μη το πάρεις προσωπικά, αλλά μ' έκανες και γέλασα ... και είχα πολύ καιρό να γελάσω.
    Να ρωτήσω όμως και κάτι. Διαβάζω σε ανακοινώσεις πολιτιστικών συλλόγων ότι κάνουν και μαθήματα ζούμπα.
    Μήπως έχουνε ξεφύγει από το σκοπό τους ή εκεί απλώς είναι γυμναστική και δεν συνδέεται με καμιά υπόγεια προπαγάνδα, να ετοιμάζουν κάποιοι π.χ. επανάσταση τύπου λατινικής Αμερικής ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος23/9/15

    #50
    Ξέχασες τα σχεδόν καθημερινά δημοσιεύματα με τη σειρά φωτογραφιών του δεσπότη μας, από κάθε ραχούλα που πάτησε και με όσους εκλαμπρότατους τον επισκέφτηκαν και από τα δέματα που μοιράστηκαν στα θύματα της κρίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος23/9/15

    Γάλλε! Είσαι ωραίος ως Έλλην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φωφώ23/9/15

    Αχ κυρ πενήντα δύο μου, εμείς να δεις τι θύματα που είμαστε!!!!!!!! Αλλά ποιος να μας νιαστεί εμάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μιμόζα η αισχυντηλή23/9/15

    Εμπρός, Τασούλη!
    https://www.youtube.com/watch?v=221UWotqwdo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος23/9/15

    @ Υπερήφανος που είμαι Γάλλος
    Δεν είναι Γαλλικά. Βουλγάρικα είναι!!
    (Ας πούμε τα πράγματα με τ' όνομά τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος3/10/15

    Άρχισε και ο Πετρόπουλος νωρίς νωρίς πάλι με τα Ραγκουτσάρια. Θα μας πνίξουν στα "Ματσεντόνικα"!
    Τι Δημοτική Αρχή Θεέ μου!
    Σε λίγο θα θέλουμε διαβατήριο για να ερχόμαστε στον τόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ. Υπενθυμίζεται ότι η εφημερίδα δεν δημοσιεύει σχόλια που έχουν προσβλητικό χαρακτήρα.