12.11.15

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ


ΟΔΟΣ 12.11.2015 | 811

Μέλι γάλα | Η συνενοχή ως συνωμοσία της σιωπής


Είναι αλλόκοτος και ταυτόχρονα εντυπωσιακός ο σεβάσμιος φόβος με τον οποίο περιβάλλονται ορισμένες τέως πολιτικές προσωπικότητες, ακόμη και για τις αμφιλεγόμενες πράξεις τους. Στην Καστοριά, στην οποία -όπως σε κάθε γνήσια τριτοκοσμική κατάσταση συμβαίνει- αν και ανεπίσημα και off the record σε ιδιωτικές συζητήσεις όσοι μετέχουν στο σπορ της κοινωνικής «ανάλυσης», αναφέρονται άφοβα στους πρωταγωνιστές της ιστορίας, ωστόσο δημοσίως ελάχιστα έως καθόλου ήταν αυτά που έγιναν γνωστά. Στόματα βουβά. Ωραίος κόσμος, αγγελικά πλασμένος.

Διαβάστε επίσης:

ΘΑΝΑΣΗ ΜΠΑΤΣΟΠΟΥΛΟΥ:
Σε μια ευνομούμενη χώρα
Ήταν λέει δικηγόρος στο επάγγελμα και ο σύζυγός της υπουργός και πολιτειακός παράγοντας του ΠαΣοΚ.

ΜΗΛΤΙΑΔΗ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ:
Κέλετρον-Κέλετρα
Η λέξη «Κέλετρα» μαρτυρείται σ' επιγραφή του Γ΄ αι. π.Χ. από την Λάρισα

Λόγος & Αντίλογος
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΗΧΙΩΝ
Περί του ελληνικού λαού
Μπορεί για ορισμένα άτομα μιας κοινωνίας να επιτρέπεται ο χαρακτηρισμός ως «βγέλυγμα», πλην όμως είναι ανάρμοστο να αποδίδεται ένας τέτοιος υβριστικός χαρακτηρισμός σ’ έναν ολόκληρο λαό και μάλιστα στον ελληνικό.

Λόγος & Αντίλογος
Νίκος Πρώϊος:
Το ξεχασμένο χρέος των θρησκευτικών ηγετών
Στέκεσθε μακριά από αυτές τις θλιβερές εικόνες κάθε ηλικίας συνανθρώπων σας (των μεταναστών) με κάθε είδος ανθρώπινης προσφοράς, αλλά από ψηλά το «αμήν, αμήν» πάει σύννεφο.

ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
Με αφορμή την 11η Νοεμβρίου:
-Για τη μη απελευθέρωση του Μοναστηρίου στη διάρκεια των Βαλκανικών πολέμων
Το προπύργιο αυτό του ελληνισμού, δεν πρόλαβε ο προελαύνων νικηφόρα ελληνικός στρατός, το 1912, να το ελευθερώσει.
-Ο Φύλαξ Άγγελος της Καστορίας
Του αρχιμανδρίτη Γερμανού Χρηστίδη

ΝΙΚΟΥ ΔΟΪΚΟΥ:
Η προεκλογική συγκέντρωση (ποίημα)

Ν.Δ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ:
Για τις «Μελωδίες από τη Βόρεια Εύβοια» του Μάρκου Φ. Δραγούμη
Ας κλείσω αυτή την περιδιάβαση μ’ ένα τετράστιχο τραγούδι από τα Γιάλτρα: Κορίτσια (ν)απ’ την Καστοριά και απ’ τη Μακεδονία.

ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ:
Μαύρο μαργαριτάρι της Παλμύρας
Έξι χρόνια πίσω πηγαίνοντας, προτού ακόμα αρχίσει το μακέλεμα στα μέρη της μυθικής βασίλισσας, της -αυτοανακηρυγμένης- Αυγούστας του Βασιλείου της Ερήμου...

ΟΔΟΣ:
Η Απόφαση για το Μαθιουδάκη ΙΙ
...τα μνημεία, ως μαρτυρίες του ανθρώπινου βίου, που αφενός αποτελούν αναγκαίο παράγοντα για τη διαμόρφωση και τη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και των συλλογικών ταυτοτήτων, καθώς και για τη διασφάλιση, χάριν των επερχόμενων γενεών...

Λόγος & Αντίλογος
Δημότης:
Αγαπητή Οδός, σας γράφω σε εσάς επειδή δεν ξέρω πού θα έπρεπε να απευθυνθώ

Βιβλίο:
-Στον Γράμμο (Σοφία Κλειούση)
-Εστιάζοντας στο ελάχιστο (Ηλίας Παπαμόσχος)

ΟΔΟΣ:
Ανάγκη νηφαλιότητας και ρεαλισμού
Αίσθηση προκαλούν οι δηλώσεις των εκπροσώπων της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Καστοριάς, όπως αυτές διοχετεύονται στον τύπο. 

...και άλλα.

ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 12.11.2015 | 811

Λόγω απεργίας των ΕΛΤΑ αρκετοί συνδρομητές της ΟΔΟΥ
θα παραλάβουν το σημερινό φύλλο με καθυστέρηση
(σε κάποιους τομείς η εφημερίδα διενεμήθη κανονικά).

10 σχόλια:

  1. Θλίψη11/11/15

    Παρακολούθησα μετά από πολλά χρόνια την Παρέλαση της Απελευθέρωσης της Καστοριάς, για την 11η Νοεμβρίου. Αυτό δεν ήταν Καστοριά! Ούτε τα ελευθέρια της πόλης. Ούτε η Ιστορία της.
    Αυτό που είδα ήταν μία Μακεδονική σαλάτα!
    Μία ΝΕΑ Μακεδονική σαλάτα!
    Κάθε καρυδιάς καρύδι!
    Και λίγα λέγω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/11/15

    αν δεν είχε απορριματοφόρα στη παρέλαση τότε δεν ήταν παρέλαση...
    https://www.youtube.com/watch?v=kPIMHYGuUFc
    "Μακεδονία ξακουστή κλπ κλπ και διαβάινουν τα ...σκουπιδιάρικά . Υπερηφάνως βέβαια!
    {ο Δήμαρχος Αμπελοκηπων -Μενεμένης έλκει μαθαίνω την καταγωγήν εκ Καστοοριάς. Περηφανοι κια πάλι!!]

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/11/15

    @1

    Σιγά να μην ήταν Ρώσικη !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θλίψη12/11/15

    @3 Ανώνυμος
    Ίσως έχεις δίκαιο: Μπορεί να ήταν και Ρωσική.
    Πόποβις, Συμφερούπολη, Βουλγάρικες [.....] Αγία Ρωσία... και τα λοιπά και τα λοιπά...
    Μακεδονική και Ρώσικη σαλάτα ανακατωμένες με [.......]. και ολίγον [.......] Τι άλλο θα δούμε του χρόνου;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεσ' στην τρελή χαρά12/11/15

    @Θλίψη
    Τι στο καλό έγραψες και τά'φαγε η μαρμάγκα και δε βγαίνει νόημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14/11/15

    Je suis français

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αναγνώστης16/11/15

    Τελικά ναι, πήραμε την ΟΔΟ σήμερα και δεν γίνεται να μην συγχαρούμε για το πρωτοσέλιδο, για τον ευρηματικό τίτλο, για το άρθρο του κ. Μπατσόπουλου. Νηφάλια αλλά αντικειμενικά και γενναία, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η φάρμα των ζώων16/11/15

    @Αναγνώστης
    Δε διάβασα ακόμα την Οδό αλλά αυτό που συνέβη πρόσφατα στον τόπο μας είναι από τ' ανήκουστα. Να υπάρχει απόφαση δικαστηρίου και να μη έχει ξεσηκωθεί το σύμπαν όταν ο"παράγοντας" έχει διατελέσει και υπουργός δικαιοσύνης(!). Ωραίο παράδειγμα φοβικών δίνουμε. Τότε γιατί να σχολιάζουμε κατονομάζοντας άλλους άρχοντες κι αρχόντισσες για τις αποφάσεις που έχουν πάρει και για τις κινήσεις τους σε πολιτικό επίπεδο; Γιατί η υπόθεση δεν αφορά στενό οικογενειακό κύκλο ή ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα αλλά διεκδίκηση διορισμού στο Δημόσιο.
    Τελικά... τον παραμεθύσαμε τον ήλιο, σίγουρα ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κολλητήρι17/11/15

    Πολυτεχνείο σήμερα. Από τις εξελίξεις αποδεικνύεται ποιοι και πώς εξαργύρωσαν την "τρέλα" εκείνων των νέων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βαγγέλης17/11/15

    @Αναγνώστης
    Καλά τα έγραψε η Οδός, έχω μόνο κάποιες επιφυλάξεις για την ερμηνεία που δίνει στη στάση που κρατάει η τοπική κοινωνία και μάλιστα τα μέσα, με την έννοια ότι ένας σοβαρός λόγος κατά τη γνώμη μου είναι ότι όταν γνωρίζεις ανθρώπους από κοντά -ή νομίζεις τουλάχιστον ότι τους γνωρίζεις- δεν μπορείς να βάλεις στο νου σου, πολύ περισσότερο να ξεστομίσεις λόγο που μοιάζει κατηγορία, γιατί δεν είναι κατά περίπτωση μόνο πολλά τα λεφτά αλλά πολλά και τα χρόνια και η σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ