Οι εικόνες με τις αλλαγές των σκηνικών είναι από την παράσταση Rigoletto του G. Verdi που μεταδόθηκε live in HD στις 16.2.2013. Μουσική: "La donna è mobile" (Η γυναίκα είναι άστατη), από τον P. Beczala, υπό την διεύθυνση του M. Mariotti.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2024
(416)
- ► Οκτωβρίου 2024 (7)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (30)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
▼
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
-
▼
Οκτωβρίου 2016
(71)
- ΤΖΕΡΑΛΝΤ ΝΤΑΡΕΛ: Κουκουβάγιες και Αριστοκρατία
- ΤΕΙ Καστοριάς | Πρόγραμμα ΜΕΤ Live in HD 2016-2017
- ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ: Η οικονομία της Καστοριάς
- ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ: Ἡ ἀμφιπρόσωπη εἰκόνα τῆς Καστο...
- ΟΔΟΣ: Μεταπασχαλινοί, μεσοπεντηκοστιανοί -καθόλου ...
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- Ο πόλεμος
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Μιχάλης Παπαμαντζάρης ...
- ΟΔΟΣ: Μεγάλη ανάγκη για διαφάνεια
- Εν.Δημο.: «[……….] (*): Ο σκουπιδοτενεκές της ενημ...
- Εν.Δημο.: «Η κριτική από την “λάσπη” απέχει ελάχιστα»
- ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ ΤΖΙΦΡΑ: Η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδ...
- ΟΔΟΣ: «Τι άραγε συμβαίνει στην Καστοριά»;
- Ευάγγελος Διαμαντόπουλος: «Προφανώς και ο νομός Κα...
- Στην Καστοριά, 229 χρόνια μετά...
- Mozart | Karajan
- ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ: Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
- Διευκρίνιση της ΟΔΟΥ:
- ΜΕΤ | ΤΕΙ Καστοριάς 2016-2017
- Λόγος & Αντίλογος
- Αμαντέους
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- Là ci darem la mano | Εκεί που θα δώσουμε τα χέρια
- ΟΔΟΣ: Ανάγκη επανένωσης
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Εις την Προβατικήν κολυμβήθρα
- Λόγος & Αντίλογος
- ΟΔΟΣ: Υψηλή θεατρική τέχνη
- ΟΔΟΣ 1+1
- Mozart: Don Giovanni
- Επόμενη αναμετάδοση από την Νέα Υόρκη
- ΟΔΟΣ: Υπεράνω κάθε υποψίας
- Λόγος & Αντίλογος
- Λόγος & Αντίλογος
- Metropolitan Opera
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- Λόγος & Αντίλογος
- Λόγος & Αντίλογος
- Ποιο μέλλον για την Ελλάδα;
- Είπαν:
- ΤΑΡ: Οι κοινωνικές περιβαλλοντικές επενδύσεις του ...
- Λόγος & Αντίλογος
- Δειγματοληψία της ποιότητας του νερού της λίμνης
- ΟΔΟΣ: Το παζλ μιας κρίσης
- ΜΕΤ | ΤΕΙ Καστοριάς 8.10.2016 Liebestod | Finale
- Χαρακτηρισμός ως ιστορικού τόπου του οικισμού Κάτω...
- Λόγος & Αντίλογος
- Tomorrowland II
- Μέσος μηνιαίος καθαρός μισθός
- ΣΤΕΛΛΑΣ ΚΑΛΑΜΠΟΥΚΑ: Το κουβάρι
- ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ: Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
- "Πόθεν έσχες"
- Απόψε στις 19:00 στο ΤΕΙ Καστοριάς
- Απάντηση αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης στην επικεφαλ...
- Συνδυασμός της «Ελπίδας»
- Τριστάνος και Ιζόλδη: η υπόθεση
- Liebestod
- Έναρξη της κατασκευής του αγωγού ΤΑΡ
- Ευθύνες
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- Λήθη ή Δράση;
- Λόγος & Αντίλογος
- Πρεμιέρα
- ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Ωραία περάσαμε πάντως και ...
- ΝΙΚΟΥ ΔΟΪΚΟΥ:
- Ξεκινούν το Σάββατο οι απ’ ευθείας μεταδόσεις της ...
- Ενημέρωση
- Η "Ορεστειάς"
- Υπέρτατος ύμνος στον έρωτα
- Βιβλίο
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Από την Ορεστίδα στο Μ...
- Tomorrowland I
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
►
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
►
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.