Μόλις κυκλοφόρησε το περιοδικό «Ελληνικό Πανόραμα» (αρ. τ. 80, Μάρτιος-Απρίλιος 2011) με ειδικό αφιέρωμα στα καστοριανά καρναβάλια, στο οποίο φιλοξενεί το κείμενο της κ. Μ. Σωτηροπούλου Μάγγελ που πρωτοδημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ, καθώς και φωτογραφίες από το αρχείο της εφημερίδας. Μεταξύ άλλων υπάρχουν και δύο κείμενα του δημάρχου Καστοριάς κ. Ε. Χατζησυμεωνίδη και της αντιδημάρχου κ. Ε. Γεωργοσοπούλου Μισκία:
Ε. Χατζησυμεωνίδης:
Ευχάριστη, πολύ εύθυμη και μοναδική εικόνα δημιουργούν στην όμορφη πόλη της Καστοριάς οι εορταστικές εκδηλώσεις του Καστοριανού Καρναβαλιού.
Ο Δήμος Καστοριάς στηρίζει το Καστοριανό Καρναβάλι το οποίο είναι πηγαίο, αυθόρμητο καθώς και το πιο παραδοσιακό.
Πρόκειται για ένα δωδεκαήμερο εκδηλώσεων που συμβολίζει την αναγέννηση της ζωής με αποκορύφωση το τριήμερο του καρναβαλιού, στο διάστημα του οποίου η πόλη αποκτά ένα ξεχωριστό χρώμα και μία πανηγυρική ατμόσφαιρα.
Η πόλη, τα στενά σοκάκια και κυρίως η περιοχή «Τσαρσί» πλημμυρίζει από κόσμο και «μπουλούκια» καρναβαλιστών και παντού ηχεί η παραδοσιακή μουσική. Οι επισκέπτες συμμετέχουν και αυτοί και επιδίδονται σ’ ένα ξέσπασμα χαράς κεφιού και γλεντιού.
Η αποκορύφωση των εορταστικών εκδηλώσεων γίνεται την τρίτη ημέρα του Καρναβαλιού με την μεγάλη παρέλαση.
Ο Δήμος κάνει όλη την απαιτούμενη προσπάθεια για την ανάδειξη, την προβολή και τη συνέχισή του καθώς έχει ήδη προγραμματιστεί η συμμετοχή του στο δίκτυο ευρωπαϊκών πόλεων με παραδοσιακό καρναβάλι.
Καλούμε όλους να μας επισκεφθούν προκειμένου να μας γνωρίσουν και να αποκτήσουν μια μοναδική και ανεπανάληπτη εμπειρία από το Καστοριανό Καρναβάλι.
Ε. Γεωργοσοπούλου Μισκία:
Ο πολιτισμός είναι από τους πιο σοβαρούς παράγοντες ουσιαστικής ανάπτυξης και αναβάθμισης, ιδιαίτερα δε των μικρών κοινωνιών. Η πόλη μας, η Καστοριά, υπάρχει και αναπνέει στο χρόνο μέσα σ’ ένα αξιοζήλευτο περιβάλλον που απαστράπτει από μοναδικούς πολιτιστικούς θησαυρούς.
Το Καρναβάλι, πολιτιστικό γεγονός, γιορτή, που συνδέει με τον καλύτερο τρόπο το παρόν με το παρελθόν, αποτελεί και αυτό μαζί με τόσα άλλα, στοιχείο που διαμορφώνει και καθορίζει την πολιτιστική εξέλιξη του ανθρώπου.
Γιορτάζεται στην πόλη μας μέσα στο πρώτο δεκαήμερο (6,7,8) του Γενάρη με ομαδική κοινωνική συμμετοχή και δεν αποτελεί απλά και μόνο μια μορφή διασκέδασης, γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπίζεται με μια σοβαρότητα που αναλογεί σε ένα τέτοιο πολιτιστικό γεγονός.
Έχοντας λοιπόν λόγο ευθύνης και αγωνίας για την φθορά των αξιών και των εθίμων, τα οποία συνεχώς αλλοτριώνονται, από αυτή τη θέση με συντονισμένες πλέον προσπάθειες θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για την συντήρηση, διατήρηση και ενίσχυση της παράδοσης και του εθίμου.
Το Καρναβάλι της Καστοριάς δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με ευκολία και ερασιτεχνισμό αλλά με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Γι’ αυτό με κάθε τρόπο θα πρέπει να αναδείξουμε τα στοιχεία εκείνα που θα του προσδώσουν κύρος και θα το φέρουν κοντά στην ιστορική του συνέχεια.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2025
(21)
- ► Ιανουαρίου 2025 (21)
-
►
2024
(504)
- ► Δεκεμβρίου 2024 (36)
- ► Νοεμβρίου 2024 (28)
- ► Οκτωβρίου 2024 (31)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (30)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
►
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
►
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
►
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
▼
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
-
▼
Απριλίου 2011
(63)
- ΟΔΟΣ: Στην Αίγυπτο
- ΑΘΗΝΑΣ ΔΟΥΜΑ: Αρχαίοι χώροι στην Ορεστίδα
- Τα πρώτα 11 χρόνια [II-twin]
- Πολιτιστικός Περιβαλλοντικός Σύλλογος «Σπασμένο Ρόδι»
- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΟΥΔΑ: Τα ερείπια εντός μας
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Στον πατέρα μου. Έ...
- ΟΔΟΣ: Fur Excellence Athens
- ΟΔΟΣ: Λιάντσης Κοντόπουλος μηνύουν blog
- Ανοικτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό, της Ομοσπον...
- Β.Π. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Την επαύριον της Παγκοσμίου ημέρα...
- ΔΩΡΑ ΤΕΛΛΙΔΟΥ- ΤΖΗΚΑΛΑΓΙΑ: Το διαδίκτυο στη διδασκ...
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΙΑΟΥ: Οι σύγχρονοι ήρωες
- ΠΑΣΧΑΛΗ ΜΗΤΛΙΑΓΚΑ: Η ιστορία, ως οδηγός, στην ανθρ...
- ΟΔΟΣ: Χαρακτηριστικό της καστοριανής νοοτροπίας
- ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΠΑΓΓΟΥ: Λίζα
- ΟΔΟΣ: Η ΕΤ3
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΟΔΟΣ: Διακοπές
- ΠΕΡΔΙΚΚΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Το δικαίωμα στο νερό και την ...
- ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟΥ: Συνεισφορά ενός Καστοριανο...
- Πλεονάσματα & υποχρεώσεις των δήμων
- Stabat Mater
- ΟΔΟΣ: Ζώνη αεροπορικού αποκλεισμού
- ΟΔΟΣ: Ζητήματα [οικολογικών] ευαισθησιών Ι
- ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ: Σημαία σε τιμή ευκαιρίας
- Τιμητική ημερίδα για τον δήμαρχο Καστοριάς Σαράντη...
- Ανοιχτή επιστολή των Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίο...
- ΟΔΟΣ: Ψυχρά
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΗΛΙΑ ΠΑΠΑΜΟΣΧΟΥ: Ο μαύρος ήλιος
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Στη γυναίκα
- ΝΑΝΣΥ ΧΑΤΖΗ: Η γυναίκα στη λογοτεχνία
- Περιοδικό «Ελληνικό Πανόραμα»
- ΣΤΑΘΗ ΠΕΛΑΓΙΔΗ: Ο Φιλεκπαιδευτικός Σύλλογος Καστορίας
- ΟΔΟΣ: Εμπεδωμένη νοοτροπία
- Σιωπή Πετσάλνικου και εξηγήσεις διά του... Πεταλωτή
- Κ. ΚΑΝΑΒΟΥΡΗ: Η πισίνα και τα παιδάκια
- ΠΑΝΟΥ ΧΑΤΖΗ: Συζητώντας για την πυρηνική ενέργεια
- ΟΔΟΣ: φύλακες φυλάκων II
- Tsunami
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Υπάρχει φιλότιμο, κύριοι;
- ΟΔΟΣ: Προκλήσεις
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΒΑΣΙΛΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: Δεν φεύγω –Δεν φεύγω
- DEBTOCRACY
- Όταν η δημοκρατία υποτάχθηκε στο χρέος
- ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ: Αδυσώπητες μοναξιές
- ERICH FRIED: Τι είναι
- Kurz und Schön opener
- ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ: Ιθαγένεια και υπηκοότης
- Κάποτε στην Καστοριά
- Our Planet | Ο Πλανήτης μας
- ΕΥΤΕΡΠΗΣ ΓΙΟΥΛΤΣΗ: Τα «μυστικά» της συλλογής Γκολο...
- Χρήστος Γιανναράς | Έχει νόημα να είσαι Έλληνας;
- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΥΨΗΛΑΝΤΗ: Μάχου υπέρ πίστεως και πατρίδος
- ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ: Παιδιά μου! Εις τον τόπον το...
- ΟΔΟΣ: Φύλακες φυλάκων
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΝΟΥ: Adrian
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Από βαρυσήμαντες δηλώσεις και παχιά λόγια έχουμε χορτάσει εμείς οι διψασμένοι του πολιτισμού, ουσία όμως δεν έχουμε δει πουθενά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο ένας ούτε η άλλη έχουν καταλάβει τι θα πει πολιτισμός στην Καστοριά, τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα μέχρι στιγμής πεπραγμένα.
Όταν λένε πολιτισμό εννοούν εκδηλώσεις φολκλορικού ενδιαφέροντος, σουβλάκι και φτηνό κρασί σε πλαστικό ποτήρι μιας χρήσης γιατί οι ορίζοντες πολιτισμού-περιβάλλοντος φτάνουν μόνο ως εκεί. Επίσης κατέχουν καλά το κομμάτι που έχει σχέση με την απλή και εύπεπτη αυτοπροβολή και έχουν διαμορφώσει έτσι μια λαϊκίζουσα "πολιτιστική" σκηνή, η πεμπτουσία της οποίας θεωρείται η παρουσίαση βιβλίων κατά προτίμηση φίλων και φιλενάδων για να εξυπηρετείται και το πελατιακό σύστημα.
Αυτούς ψηφίσατε για να σας αξιοποιήσουν τον πολιτισμό σας, γιατί είναι το μόνο καλό χαρτί έχετε αλλά ούτε εσείς το έχετε μάλλον καταλάβει γιατί αυτό δείχνετε με την ψήφο σας.
Η κατάσταση είναι καταστροφική και δεν υπάρχει κανένα πλάνο διάσωσης, γιατί εκεί θα φτάσουμε.
Δεν υπάρχει ούτε μισό σημάδι που να δείχνει πως ο Δήμος Καστοριάς έχει πάρει στα σοβαρά τον πολιτισμό, εκτός αν μιλάμε για παρουσιάσεις βιβλίων και καρναβάλια.
Στο ίδιο αφιέρωμα του περιοδικού "Ελληνικό Πανόραμα" είδαμε και φωτογραφίες του Λ.Παπάζογλου με την υποσημείωση "Αρχείο εφημ. ΟΔΟΣ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή τις ίδιες φωτογραφίες έχουμε δει και στο λεύκωμα του Γ.Γκολομπία (σε συνεργασία με το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσ/νίκης), μου γεννήθηκε η απορία. Τελικά σε ποιον ανήκουν οι φωτογραφίες αυτές ?
Ψεύδονταν ο μακαρίτης όταν υποστήριζε πως κατέχει τις γυάλινες πλάκες των φωτογραφιών ?
Και αν ψεύδονταν, πως τόλμησε να τις βάλει στο λεύκωμα ?
Μήπως κανείς δεν έχει πλέον τα πνευματικά δικαιώματα των φωτογραφιών επειδή ίσως δεν υφίστανται και μπορεί ο καθένας να επικαλείται πως είναι προσωπικό του αρχείο ?
Νομίζω πως άμεσα ο εκδότης της εφημερίδας θα μας λύσει τις απορίες.
Γ.Π.
Φυσικά ο αείμνηστος Γεώργιος Γκολομπίας ήταν κάτοχος όλων των αρνητικών του Λεωνίδα Παπάζογλου, η δε αναφορά ότι (οι συγκεκριμένες φωτογραφίες) προέρχονται από το αρχείο της εφημερίδας δεν οφείλεται στην ΟΔΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, το ύφος και οι χαρακτηρισμοί του σχολίου με τα στοιχεία Γ.Π. που αναρτήθηκε, προδίδει άλλου είδους κίνητρα, χάριν των οποίων ο ανώνυμος επιστολογράφος επιδεικνύει ακόμη και ασέβεια στην μνήμη ενός ανθρώπου που δεν υπάρχει πια.