3.6.11

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν

Αξιότιμε κ. Μπαϊρακτάρη,

Mε αφορμή άλλη μία ανώνυμη επιστολή αναγνώστριας/ αναγνώστη (άραγε ποιος ο λόγος της ανωνυμίας;) στο φύλλο 588 της 21ης Απριλίου 2011, η οποία πραγματεύεται το «φλέγον» ερώτημα περί συμμετοχής του κλάδου της γουνοποιίας στο πολιτισμικό γίγνεσθαι της Καστοριάς και τη στάση του κλάδου απέναντι σε αυτά που του καταμαρτυρούν τα διάφορα blogs περί δολοφονίας ζώων, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι με την υπάρχουσα τακτική οδηγούν προς την καταστροφή ολόκληρο το Νομό.

Κάπου εκεί ενδιάμεσα η ανώνυμη / ο ανώνυμος επιρρίπτει σοβαρές ευθύνες και στο Δήμο Καστοριάς -ως εκ τούτου και η απαντητική επιστολή- πλέκοντας ένα γαϊτανάκι απαράμιλλης επικριτικής νουθέτησης και θεσμικής απαξίωσης, βασικών χαρακτηριστικών του ελληνικού λαϊκισμού. «Η εξοργισμένη / ο εξοργισμένος» ταυτίζεται με το οικουμενικό δίκαιο της πολιτισμικής αναβάθμισης του τόπου μας που προφανώς εκφράζει το ιδιωτικό «δίκιο», το οποίο σύμφωνα με έγκυρες πηγές είναι η προώθηση ιδιωτικών συμφερόντων πολιτισμικού χαρακτήρα μετατρέποντας το κείμενο της ανώνυμης επιστολής σε αγώνα «υπερβατικών διαστάσεων», «κραυγή πολιτισμικής κρίσης» (ας δει κανείς τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου culturalcrisis@gmail.com) και εν μέρει τρόπο έμμεσης πίεσης προς τους «εναγόμενους» αφού η ταυτότητά της / του παραμένει δημόσια άγνωστη.
Η ευκολία στη δυσφήμηση και η φειδώ στον έπαινο είναι φαινόμενα ευεξήγητα. Ευεξήγητο είναι εν πολλοίς και το κίνητρο των βολών κατά της Δημοτικής Αρχής από κάποια ανώνυμη / κάποιο ανώνυμο που ο ίδιος έχει πλήρη άγνοια των θεσμικών διαδικασιών και των πεπραγμένων του Δήμου.

Η ανώνυμη / ο ανώνυμος λοιπόν πρέπει να γνωρίζει τα εξής:
1. Ο Μεντρεσές ανήκει στο ΥΠΠΟ
2. Για να υπάρξει οποιαδήποτε παρέμβαση εκ μέρους του Δήμου πρέπει να περιέλθει στη δικαιοδοσία του
3. Ο Δήμαρχος Καστοριάς πρώτος απ’ όλους και η υπογράφουσα βρέθηκαν στις 28 Μαρτίου 2011 για το σκοπό αυτό στο ΥΠΠΟ. Στις 12 Απριλίου σε δεύτερη επίσκεψή του ο Δήμαρχος Καστοριάς υπέβαλε στη Γενική Γραμματέα του ΥΠΠΟ πλήρη φάκελο με στοιχεία για το Μεντρεσέ και υπόμνημα για την αξιοποίηση του συμπεριλαμβανομένων και άλλων μνημείων.
4. Αναφορικά με τη διακόσμηση του τουριστικού περιπτέρου του Δήμου στην Έκθεση Γούνας του ΣΕΓ στην Αθήνα είναι προϊόν παρατεταμένης εθελοντικής και άμισθης εργασίας επαγγελματία στο είδος, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εκθεσιακού χώρου και όχι πρόχειρου στησίματος.
5. Σε ό,τι δε αφορά την πολιτιστική εγρήγορση του Δήμου Καστοριάς, καταβάλει τεράστιες προσπάθειες να επιτευχθεί η καλλικρατική αναδόμηση που δεν έχει επιτρέψει μέχρι στιγμής τη σύσταση των πολιτιστικών-τουριστικών οργάνων του Δήμου Καστοριάς που είναι τα βασικά κέντρα λήψης αποφάσεων και πλήθος άλλων διαδικασιών άκαιρης αναφοράς στην παρούσα επιστολή.
Δυστυχώς όμως τα αίτια του φανατισμού και της υπερβολής του Έλληνα-και ο λόγος για την ανώνυμη/ ανώνυμο που εννοεί πάση θυσία να καταδικάσει αβασάνιστα οτιδήποτε και οποιονδήποτε- θα πρέπει να αναζητηθούν κυρίως στην ανυπαρξία κριτικής σκέψης, στην ουσιαστική παιδεία-πανεπιστημιακοί τίτλοι και περγαμηνές δεν συνεπάγονται και παιδεία-και σ’ ένα αίσθημα θυμού που ψάχνει διέξοδο και έχει ενδεχομένως ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Με εκτίμηση

Ειρήνη Γεωργοσοπούλου Μισκία
Αντιδήμαρχος Πολιτισμού
Τουρισμού Υγείας Πρόνοιας Κοινωνικής Αλληλεγγύης



ΥΓ. Αυτοί που δε διαθέτουν από την επαγγελματική τους ενασχόληση και την οικογενειακή θαλπωρή χρόνο να κατέβουν στο στίβο της ανάμιξης με τα κοινά και να υποβάλλονται συγχρόνως σε δημόσια κριτική, τουλάχιστον ας έχουν το θάρρος να εκφράζουν δημόσια, ενυπόγραφα την άποψή τους επί παντός επιστητού. Ο Δήμος Καστοριάς δε πρόκειται να απαντήσει ξανά σε ανώνυμους επιστολογράφους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ