9.5.13
Πληθυντικός αριθμός
Ο έρωτας
όνομα ουσιαστικόν
πολύ ουσιαστικόν,
ενικού αριθμού,
γένους ούτε θηλυκού ούτε αρσενικού,
γένους ανυπεράσπιστου.
Πληθυντικός αριθμός
οι ανυπεράσπιστοι έρωτες.
Ο φόβος,
όνομα ουσιαστικόν,
στην αρχή ενικός αριθμός
και μετά πληθυντικός:
οι φόβοι.
Οι φόβοι
για όλα από δω και πέρα.
Η μνήμη,
κύριο όνομα των θλίψεων,
ενικού αριθμού,
μόνον ενικού αριθμού
και άκλιτη.
Η μνήμη, η μνήμη, η μνήμη.
Η νύχτα,
όνομα ουσιαστικόν, γένους θηλυκού,
ενικός αριθμός.
Πληθυντικός αριθμός
οι νύχτες.
Οι νύχτες από δω και πέρα.
ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2024
(393)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (14)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
►
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
▼
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
-
▼
Μαΐου 2013
(50)
- ΟΔΟΣ: Άλλη μία πορεία διαμαρτυρίας
- ΜΑΝΙΟΥ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Διατριβή των αρχαίων από τους Νε...
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΟΔΟΣ: Οκτώ και πλέον χρόνια
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Γράμμα σε εκδρομείς...
- ΜΕΤ: Carmen
- Τιμητικός τόμος για τον Χρυσόστομο Τζημάκα
- Κάποτε στην Καστοριά
- Στον δήμο Καστοριάς
- ΜΕΡΟΠΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΓΓΕΛ: Ένα τραγικό συμβάν
- ΑΝΔΡΕΑ ΒΙΤΟΥΛΑ: Σὲ ποιὰ πράγματα ἀντηχοῦν οἱ λέξεις;
- ΟΔΟΣ: Το αλλόκοτο παράδοξο μιας πόλης
- ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΥ: “Ανθεί η οικονομία της γούνα...
- Bιβλίο τεκμηρίωσης της ιστορικής αλήθειας για την ...
- ΠΕΡΔΙΚΚΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Οικονομική ανάπτυξη
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Ημέρα μνήμης
- Κάποτε στην Καστοριά
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΟΔΟΣ: Μια Κεφαλονίτισσα μέσα απ’ το Αργοστόλι
- ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΠΑΓΓΟΥ: Ζητείται ελπίδα
- ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ: Aνεμίζοντας αόρατα λάβαρα σε χαμένες...
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Θύματα του ηλιοβασιλέματος
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Κάποτε… τώρα…
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: «Ληστρικά παραγγέλματα κ.λπ.»
- ΟΔΟΣ: Λάθη με ονοματεπώνυμα, διεύθυνση και τηλέφωνα.
- Είπαν:
- Είπαν:
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Αγροτικό Εφάπαξ
- Κάποτε στην Καστοριά
- JEAN GENET: Ο καταδικασμένος σε θάνατο
- ΟΔΟΣ: Νational γεωγραφία
- ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ: Τα άγρια μωρά
- Πληθυντικός αριθμός
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΟΔΟΣ: Το ασυνήθιστο φαινόμενο μιας πόλης
- ΟΔΟΣ: Σε μια εποχή κατάρρευσης
- Περί "Μαθιουδάκη"
- ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΛΕΓΚΑΝΟΥ: Αλήθεια κ. Δήμαρχε;
- ΝΙΚΟΥ ΤΣΕΜΑΝΗ: Περιπτωσιολογίας αποθέωση
- ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ: Μπέλλα
- ΟΔΟΣ: Στον τρίτο χρόνο
- Crucifixus | Σταύρωσις
- ΟΔΟΣ: Οι κυβερνήσεις φεύγουνε μα το γεφύρι μένει
- Η λίμνη
- ΝΑΝΣΥ ΧΑΤΖΗ: Μας έκανε περήφανους με μόνο όπλο του...
- Jesus Christ Superstar
- Μία σημαντική εξέλιξη με ελπίδες
- Είπαν:
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Αγροτικές κινητοποιήσεις
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
►
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Μια ανάρτηση σε ανύποπτο χρόνο…
ΑπάντησηΔιαγραφή(http://www.antifono.gr/portal/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%82/%CE%86%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/4362-%CE%9A%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC-%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%A0%CE%A1%CE%95%CE%A3%CE%92%CE%A5%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%9F%CE%99-%CE%91%CE%99%CE%A9%CE%9D%CE%95%CE%A3.html?joscclean=1#josc17320) …
κι ένα σχόλιο!
ANTIΦΩΝΟ, Σάββατο, 28 Απρίλιος 2012
Κικής Δημουλά
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙ ΑΙΩΝΕΣ
Ιδού η μικροτάτη Παρασκευή
πάλι σε βαφή Μεγάλης βουτηγμένη.
Μέτωπο αιμάτινο σου πλέκουν τ' ακανθώδη έθιμα και επί τον ιματισμόν σου έβαλαν κλήρο
η νηστεία ο Μπαχ τα βαρελότα και η μέθοδος
να φτάνει με καρφιά στα άκρα του ο πόνος.
Τι κι αν εσχίσθη το καταπέτασμα των χαμομηλιών τι κι αν χρωμάτων στρατιαί εξεπλήττοντο σταύρωσον σταύρωσον αλαλάζουν
τα κρεοπωλεία οι ψησταριές κι οι φούρνοι.
Δε μ' άκουσες.
Άφησες ανύμφευτη την κόμη της Μαγδαληνής
και σπατάλησες το σπάνιο Νυμφίο άρωμά σου
για να κάνεις τεστ αληθείας
στην αγάπη, στον πλησίον.
Σου φώναζα να τους αφήσεις όπως είναι
όπως τους παραλάβαμε
από την υπαρξιακή παράδοση
όπως περιγράφτηκαν από στόμα σε στόμα
από πικρό ποτήριον σε πικρότερο.
Δε γλίτωσε σταυρώθηκε
όποιος διανοήθηκε να τους επαληθεύσει.
Προσκυνώ το οικείον προσφιλές μου σφάλμα σου.
Εν συντριβή περιστρέφω τη σούβλα
αδημονώντας σε αμνέ μας.
Σχόλιο(1) Η Κική Δημουλά δεν είναι μια ποιήτρια που με συγκινεί ιδιαίτερα. ΄Ομως η επίθεση που δέχεται τελευταία είναι τουλάχιστον αήθης. Αλήθεια, βγήκε κανένας "πνευματικός άνθρωπος", καμιά "Εταιρία συγγραφέων", κανένας θιασώτης της "άμεσης δημοκρατίας" να την υπερασπιστεί; Α.Κ.
Δεν ξέρω πόση σημασία έχει τελικά αν αφορμή για αυτήν τη δημοσίευση είναι ο σάλος που ξέσπασε υπέρ και κατά της ποιήτριας με αφορμή αυτό :
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.efsyn.gr/?p=47572
Όλοι όσοι αγαπήσαμε την Κική Δημουλά μέσα από τα ποιήματά της δεν επηρεαζόμαστε ούτε από μια αποσπασματικά δοσμένη και αποπροσανατολιστικά διατυπωμένη -πόσω μάλλον ανεπαρκώς σχολιασμένη- φράση.
Αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος τρέφει την ψευδαίσθηση ότι είναι καταξιωμένος "πνευματικός άνθρωπος" μπορεί να δηλώνει οτιδήποτε γραπτώς, δημοσίως και επωνύμως βεβαίως, βεβαίως, χωρίς κόστος (ή ανταμοιβή). Εδώ στο κάτω κάτω επρόκειτο για μια κουβέντα μεταξύ φίλων.
Έπεα πτερόεντα.
Δεν θα το ράψουμε κιόλας, όπως έγραψε και άλλος συμπαθής.
Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, θέλω να διευκρινίσω ότι, όταν λέω "τρέφουν ψευδαισθήσεις..." δεν εννοώ ασφαλώς την Κική Δημουλά και άλλους αυθεντικούς καλλιτέχνες ή επιστήμονες, αλλά αυτούς που ο κόσμος τούς λέει "ψώνια" (δυστυχώς πίσω από την πλάτη τους, γιατί μπροστά τους κάνουν τεμενάδες)
ΑπάντησηΔιαγραφή«Αμέριστη συμπαράσταση της Εταιρείας Συγγραφέων στην Κική Δημουλά»
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΜΠΤΗ, 09 ΜΑΪΟΥ 2013 10:21
Αθήνα, 9/5/2013
Εδώ και δύο μέρες η κορυφαία ποιήτρια και μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων Κική Δημουλά υφίσταται μια αήθη και πέρα από κάθε δημοσιογραφική δεοντολογία επίθεση που πυροδοτήθηκε από παραποίηση των λεγόμενών της σε ανοιχτή εκδήλωση στη συνοικία όπου διαμένει δεκαετίες τώρα, την Κυψέλη.
Δυστυχώς, μερίδα της κοινωνίας μας, με ισχυρή ωστόσο παρουσία στα Μέσα, έχει αναγάγει τη δημόσια διαπόμπευση σε μέσο άσκησης πολιτικής και κοινωνικής τρομοκρατίας· χωρίς έλεγχο, χωρίς σεβασμό στα πρόσωπα, την ιστορία τους, την προσφορά τους. Όσο μάλιστα πιο δημοφιλή και αγαπητά είναι αυτά τα πρόσωπα, όπως στην περίπτωση της ποιήτριας, τόσο ευκολότερα βρίσκουν έδαφος ακατέργαστες φαντασιώσεις αποκαθήλωσης, ταπείνωσης, διωγμού τους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας Συγγραφέων εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του στην Κική Δημουλά και καλεί όλους όσους, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, παρεμβαίνουν στη δημόσια σφαίρα να μην επιτρέψουν τον εκφυλισμό της σε αρένα κακοφωνίας και μνησικακίας.
Όσο και να λυσσομανούν οι αντιδραστικοί, δεν δικαιώνεται η δημοσιογράφος επειδή το έγραψε επώνυμα. Ας ηρεμήσουν τα πνεύματα, το πρόβλημα δεν είναι η ανωνυμία, το ζήτημα είναι το ήθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς διαβάσουμε όμως τί είπε η ίδια η ποιήτρια :
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.tanea.gr/news/greece/article/5016105/ti-akribws-eipe-h-kikh-dhmoyla-gia-thn-kypselh-kai-toys-metanastes/
Υστερόγραφο για το πρώτο σχόλιο :
Κύριε Κοσματόπουλε ;
Κι εσείς "Ανώνυμος" ;
(δεν είναι απαραίτητο να δημοσιευθεί) :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε προηγούμενο σχόλιο υπέβαλα ερώτημα ονομαστικά, γιατί στην πηγή εμφανίζεται το ίδιο σχόλιο με το όνομα του κ. ΑΚ, που καταφερόταν εναντίον των Ανωνύμων στην "ΟΔΟ". Δεν θα τρελαθούμε κιόλας με αυτήν την αντιφατική συμπεριφορά. Εάν το θεωρήσει ο ίδιος προσβολή, ζητώ συγγνώμη και αποσύρομαι.
Ο A. Kosmatopoulos που σχολιάζει στο "Αντίφωνο" (με τα ίδια λόγια) είναι ο Α.Κ. που σχολιάζει ΑΝΩΝΥΜΩΣ (σε αυτήν την περίπτωση) στην ΟΔΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκτακτα !
(Φεύγω. Πάω να βοσκήσω κουτόχορτο.
Έτσι κι αλλιώς δεν ανήκω στους "πνευματικούς ανθρώπους" της Καστοριάς)
κι έσυ 5@ έχεις μπόλικο (ΗΘΟΣ) καθώς φαίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου τρέχει από τα μπα ΤΖΑ κια!
(άκου, άνθρωπος που λέγεται "ΤΖΑ"...)
Δεν μας έφτανε ο ΑΛ (λίαν συμπαθής ιδιαίτερα μετά των παθών του τον τάραχον που προκάλεσαν οι "ήλθαν ντυμένοι φίλοι") μας προέκυψε και ο Α.Κ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι τίποτε άλλο δηλαδή, αλλά μην και είναι κανένας απ' αυτούς που πάνε να μας ακυρώσουν και όποτε βολεύει γράφουν κι αυτοί ανώνυμα.
Πώς την είδαμε δηλαδή; Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω το γυρίζω;
Ειλικρινά ζητώ συγγνώμη αν δεν έχω την κοσμιότητα να ερωτώ όπως έκανε αυτός στη νούμερο 1 σήμερα ανάρτηση (αν είναι ο ίδιος).
Γνώμη μου είναι πως μια κυρία, όπως η εν λόγω ποιήτρια, γνωρίζει πάρα πολύ καλά να υπερασπιστεί η ίδια τον εαυτό της και να λύσει τα θέματα που την αφορούν και δεν χρειάζεται δεκανίκια, αυτόκλητους σωτήρες.
Ακριβέ μου Ανώνυμε 9,
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να γελάσουμε το βρήκα,
γιατί άμα ακούσεις το αληθινό μου όνομα, μπορεί και να τρομάξεις... άκου που σε λέω, έχει συμβεί στο παρελθόν κατεπανάληψην.
Τζαααααααα !
(έκπληξη)
H ανάρτηση δεν έγινε από τον Α.Κ. άρα ΠΡΟΦΑΝΩΣ έγινε από άλλον. Στο "αντίφωνο" δεν ανάρτησε ανώνυμα το σχόλιό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ηλίθιο βέβαια όταν του δείχνουν το δάσος (=θέμα πρωτοφανούς διαπόμπευσης της Κικής Δημουλά) αυτός κοιτά το δάχτυλο (=αρχικά Α.Κ.).
"ὁ ἐρεθισμὸς τῆς κακολογίας κάμνει ἀνθρώπους
ΑπάντησηΔιαγραφήμανιακοὺς καὶ ἐξωφρενικούς"
Θεόφραστος
Προς @5,6,7,8
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ω ΕΛΛΑΣ ΗΡΩΩΝ ΧΩΡΑ !
ΤΙ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ !!!"
Γ. Σουρής
ΕΣΥ 14 ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΑΪΔΟΥΡΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΑΛΟΓΟ.
ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΑΦΟΥ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ.
το πουλάκι τσίου
Για τον 12
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ όχι και ηλίθιοι... Εδώ κοτζάμ επιστήμων διέρρηξε τα ιμάτια του (και κάποιες διαπροσωπικές σχέσεις εν αγνοία του) εξαιτίας κυρίως της ανωνυμίας των σχολιαστών... και όχι χάριν της ελευθερίας του λόγου !
μπααα @9...
ΑπάντησηΔιαγραφήμάλλον είναι από μεγάλο ΤΖΑκι.
Εσύ; αΤΖΑμής;
Για τον Ανώνυμο 12, 13, 14 (το ίδιο άτομο;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το σχόλιο του "Λεωνίδα" :
[στην πηγή εμφανίζεται το ίδιο σχόλιο με το όνομα του κ. ΑΚ, που καταφερόταν εναντίον των Ανωνύμων στην "ΟΔΟ"](προφανώς εννοεί το δημοσίευμα της εφημερίδας "Σχόλια στο διαδίκτυο")
Δεν έβγαλα το ίδιο συμπέρασμα με εσένα.
Είσαι εσύ φωστήρας κι εγώ ηλίθιος;
Γιααα ξαναδιάβασέ το λέξη-λέξη... ή μήπως δεν σε συμφέρει;
Προς (παπάκια) 12 και 14
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σένα και τον φίλο σου
http://www.youtube.com/watch?v=Pk2iH29p9v4
(...) Σύμφωνα με την εντελώς πρόσφατη νομολογία των δικαστηρίων (του 2009 και 2010), στα παραδοσιακά μέσα υπάρχει η υποχρέωση γενικού προληπτικού ελέγχου του περιεχομένου και φυσικά ευθύνη ακόμα και για ανώνυμα δημοσιεύματα, λόγω της σχέσης εξάρτησης που υπάρχει ανάμεσα στην ιδιοκτησία και τον ανώνυμο συντάκτη: αφού ως εφημερίδα επιλέγεις να καλύψεις την ανωνυμία του συντάκτη που εσύ έχεις επιλέξει, έχεις και την ευθύνη, σύμφωνα με το νόμο περί τύπου. Όσον αφορά τις επιστολές αναγνωστών και πάλι, έχεις την ευθύνη αφού δημοσιεύεται μόνο ό,τι περνάει από το φίλτρο σου. Για τα τηλεφωνήματα τηλεθεατών-ακροατών, έχεις την ευθύνη αφού παίρνεις το ρίσκο, ενώ ξέρεις ότι αν ξεφύγει κάτι μετά δεν μπορείς να το πάρεις εύκολα πίσω - όπως με αφαίρεση διαδικτυακής ανάρτησης.
ΑπάντησηΔιαγραφή(http://elawyer.blogspot.gr/2010/12/h.html
H ευθύνη για τα "σχόλια" χρηστών σε διαδικτυακούς τόπους)
https://sarantakos.wordpress.com/2013/05/10/kultur/#more-8844
ΑπάντησηΔιαγραφή(...) Δεν με έχει εκνευρίσει αυτή καθόλου. Με έχει εκνευρίσει αυτό που λέγεται σύγχρονη κουλτούρα που είναι μια αρλούμπα, μια μπούρδα, η αμορφωσιά έχει κατακλύσει αυτή τη χώρα, καταλάβετέ το, τα παιδιά μας δεν έχουν ακούσει ούτε ένα ποίημα του Παλαμά, και ακούνε της Κικής Δημουλά και του κάθε ανύπαρκτου! Βλέπουνε τις μπούρδες του Παπακαλιάτη στην τηλεόραση και δεν ξέρουν τι-πο-τε! Του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη… του Λασκαράτου, που είναι πατριώτης σου [ο Κουρής συγκατανεύει] αυτό το βαθύ πνεύμα, δεν το ξέρει κανείς… ξέρει την Κική Δημουλά!
(ο Μιχαλολιάκος της "Χρυσής Αυγής")
*Δυστυχώς το κλίμα παρεμφερές στο παρόν μπλογκ από τα τάγματα εφόδου των ΕΞΑΙΡΕΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ.
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ φαίνεται ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ!
15@ Μεγάλη ιδέα για την αφεντιά σου μάλλον έχεις και για τους άλλους της συνομοταξίας σου "των χορδωτών"... Που θες και να σου απαντήσει κάποιος -σιγά τα μούτρα!- του οποίου απλώς η άποψη αναρτήθηκε στο μπλογκ (και βέβαια όχι από τον ίδιο!!!).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός που το ανέβασε.
Έλα βρε ΜουΤΖΑχεντιν! Με κοψοχόλιασες ώσπου να σε γνωρίσω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣώσε ΤΩΡΑ την Κικίτσα Δημουλά Τασούλη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώστης φως από το άπλετό σου! (ή άπλυτο;)
[Μεταξύ μας τώρα... Την καλείς να σου μιλήσει στο μπλογκ παρ-ΟΔ-ια της ΟΔΟΥ;]
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λένε Ρίζο και άμα θέλω στη σβουρίζω!
http://www.youtube.com/watch?v=7AdRBmhiuVE
Ένα παράπονο μόνο. Ούτε θυμός ούτε αγανάκτηση ούτε οργή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί επιμένουν μερικοί - μερικές να εξαπατούν (έστω και ασύνειδα); Δεν εννοώ όσους και όσες επιλέγουν να γράφουν επώνυμα, όταν επιτρέπεται από τα όρια της προσωπικής τους ζωής, και ανώνυμα, για να αποτρέψουν προβλήματα (ακόμη και μια ανυπόφορη γκρίνια) από ανθρώπους του περιβάλλοντός τους (κυρίως εργασιακού αλλά και οικογενειακού). Δικαίωμά τους είναι, δεν παρανομούν στο διαδίκτυο λόγω ανωνυμίας ούτε κατακρίνουν την επωνυμία των άλλων.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι καταλαβαίνουν αυτό ακριβώς που θέλω να πω και δεν με παρεξηγούν, γιατί έχουν παρόμοια βιώματα.
Το παράπονό μου όμως αφορά στην επιμονή κάποιων να επιβάλουν και στους άλλους το δικό τους "σωστό", έχοντας σηκώσει οι ίδιοι την παντιέρα της επωνυμίας και τελικά αποκαλύπτεται ότι κρυφίως δεν άφησαν ευκαιρίες ανεκμετάλλευτες για τα συμφέροντά τους. Ρεαλιστικά αν το δει ο καθένας, θα παραδεχθεί ότι άλλο το "πρέπει", "νομίζω", "μ' αρέσει" των επιχειρημάτων τους κατά των Ανωνύμων και άλλο το "ισχύει", "υπάρχει", "είναι".
Η Ψυχολογία προτείνει "σταθερές αξίες". Όποιος θέλει ισορροπημένη επικοινωνία και όχι επιτακτικά την δική του προβολή, ας το ψάξει.
Ευχαριστώ.
Αν παρ' ελπίδα εισπράξω κι εγώ το σχόλιο "πρόσεξε μη σου φύγει κανένας πόντος από το καλσόν", προειδοποιώ τον παρορμητικό φίλο ότι δεν ανησυχώ... θα του ζητήσω ένα από τα δικά του.
"Λεωνίδα" ... Ξέρεις από βρεμένη σανίδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήTZA...
ΑπάντησηΔιαγραφήTα ΤΖΑβαράκια (σιτεμένα!)
http://www.youtube.com/watch?v=YXWoUtxy0UU
15@.. Ντεεεεε βρε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδες τελικά πως όποιος ...έχει τη μύγα (ή την αλογόμυγα) "μυγιάζεται";
Μίλησε στην ψυχούλα σου ο μακαρίτης ο Σουρής, εεε;
Εμέσματα!Και μυγοχέσματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιμόζα... Μη τρίβεσαι στη γκλίτσα!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο λίαν συμπαθής ΑΛ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ "Τασούλι", πονηρούλι! Πως τα λες βρε άτιμο...
Του Κυριάκου το γαϊδούρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου Κυριάκου το γαϊδούρι
το `χαν όλοι τους για γούρι,
σαν γυρνούσε στο παζάρι
το `χαν για κρυφό καμάρι.
Με κουδούνια στολισμένο,
λαχανίδα φορτωμένο,
μες στις γειτονιές γυρνούσε,
ταλαράκια οικονομούσε.
Το είχε σαν μικρό παιδάκι
και γι’ αυτό το `χει μεράκι.
Του το σφάξαν ένα βράδυ
για μοσχάρι στο σκοτάδι.
του το σφάξαν ένα βράδυ
με την πείνα την μεγάλη.
Τώρα μοναχός στους δρόμους
τα καλάθια του στους ώμους
διαρκώς παντού κοιτάζει,
το γαΐδούρι του φωνάζει.
http://www.youtube.com/watch?v=l-QZIxAxLfw
Του παπά μας το γαϊδούρι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=cITqL-NyVFE
"Η ουρά, κι η ουρά, κι η ουρά του ήταν ρούντα,
η ουρά του ήταν ρούντα, κάνει για το φέσι φούντα"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κυρ Μέντιος με την γκρίζα την ουρά
τα περνούσε μοναχός του μια χαρά
Δεν εφόραγε σαμάρι
και βοσκούσε με καμάρι
σε λιβάδια δροσερά
Αλλά ήτανε γραφτό να ερωτευτεί
κι έχει στο μαγγανοπήγαδο ζεχτεί
Ντε κυρ Μέντιο Ντε Ντε Ντε
Αχ κυρ Μέντιο κουτεντέ
Την κεφάλα σκύβεις χάμω
τι τον ήθελες τον Γάμο
Αχ κυρ Μέντιο κουτεντέ
Ντε κυρ Μέντιο Ντε Ντε Ντε
Ο κυρ Μέντιος χρόνια τώρα στη σειρά
δεν συνήθιζε καπίστρι να φορά
είχε όλα τα αγαθά του
και τα γαϊδουράγκαθά του
τα ξινά και πονηρά
Αλλά ήτανε γραφτό να ερωτευτεί
κι έχει στο μαγγανοπήγαδο ζεχτεί
Ντε κυρ Μέντιο Ντε Ντε Ντε
Αχ κυρ Μέντιο κουτεντέ
Την κεφάλα σκύβεις χάμω
τι τον ήθελες τον Γάμο
Αχ κυρ Μέντιο κουτεντέ
Ντε κυρ Μέντιο Ντε Ντε Ντε
Ντε Ντε Ντε
Ντε Ντε Ντε
Στίχοι: Κώστας Βάρναλης
Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια
κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό
Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι
ούλοι δούλοι αφεντικό και μ’ αφήναν νηστικό
και μ’ αφήναν νηστικό
Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι
και με κάμα και βροχή ώσπου μου `βγαινε η ψυχή
Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι
κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά
του χωριού την εκκλησιά
Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα `ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
θα `ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
να σκοτώνονται οι λαοί για τ’ αφέντη το φαΐ
για τ’ αφέντη το φαί
Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...
Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει
άλλος ήλιος έχει βγει σ’ άλλη θάλασσα άλλη γη
Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...
"H ανάρτηση δεν έγινε από τον Α.Κ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως ηλιθιωδώς συνεχίζετε να ακονίζετε το ΓΝΩΣΤΟ φασισμό σας!
Ανώνυμε που απευθύνεσαι σε εμένα για τα δύο μου σχόλια, γιατί χρησιμοποιείς αυτούς τους στίχους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχολίασα όσο πιο κόσμια μπορούσα. Θέλησες να με βρίσεις; Αν χάνεις τον αυτοέλεγχό σου, δεν σου φταίω εγώ. Γιατί ασχολείσαι μαζί μου; Ασχολήθηκα εγώ με εσένα; Ή μήπως ναι... και κρύβεσαι τώρα;
Ερωτώ.
Ένα από τα ωραιότερα ποιήματα της Κικής Δημουλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε, κ. Μπαϊρακτάρη!
"Αμα σε δαγκώσει η οχιά, άντε μετά να αποδείξεις εσύ ότι δεν άξιζες το δηλητήριο. Αυτό φαίνεται να έπαθε και η κυρία Κική Δημουλά από την κυρία Αννα Δαμιανίδη"
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2392.html
Με τι ασχολείστε... Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εσείς το χαβά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤασούλης ο ηλεκτρολόγος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας έφτανε ο ΑΛ (λίαν συμπαθής ιδιαίτερα μετά των παθών του τον τάραχον που προκάλεσαν οι "ήλθαν ντυμένοι φίλοι")
Α, ρε Τασούλη, εκδηλώθηκες κι εσύ...
Μήπως είσαι ο ΑΛ ΜΠΑΝΤΥ;
Πολύ καλό το βίντεο, μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να μην αντιμετωπίζονται κατ' αυτόν τον τρόπο και οι λογοτέχνες και όλοι βέβαια οι συνάνθρωποι (διάβασα το ρεπορτάζ και αηδίασα), αλλά είναι κι αυτό αναπόφευκτο να το ζούμε κάποτε όλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω την εντύπωση ότι δόθηκε υπερβολική σημασία σε μια αρχάρια δημοσιογράφο, η οποία τελικά θα βγει κερδισμένη, γιατί έκανε πολύ θόρυβο γύρω από το όνομά της, χωρίς να πει κάτι ουσιώδες.
Δεν έχει ανάγκη υπεράσπισης η Κική Δημουλά. Την υπεραπίζονται ήδη τα ποιήματά της.