12.10.13

Λόγος & αντίλογος




ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

Προς τους κ. κ. Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καστορίας Σεραφείμ και Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη Αμβρόσιο

Σεβαστοί Πατέρες, ευλογείτε !

Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στα Εκκλησιαστικά της Καστοριάς, λάβαμε την απόφαση να απευθυνθούμε σε εσάς με την παρούσα ανοικτή επιστολή, η οποία γράφτηκε από Συντακτική Ομάδα αποτελούμενη από πνευματικά σας τέκνα.
Απευθύνουμε έκκληση στα αισθήματά σας να μεριμνήσετε, ώστε να επανέλθει η ειρήνη του Χριστού στην τοπική μας Εκκλησία.
Γνωρίζουμε ότι η θλιβερή κατάσταση την οποίαν βιώνουμε είναι κυρίως αποτέλεσμα της πρόσφατης Απόφασης του Συνοδικού Δικαστηρίου, η οποία ασφαλώς αφορά όλους και όλες. Δεν κρίνουμε την Απόφαση. Το Συνοδικό Δικαστήριο είχε τα δικά του δεδομένα, ο λαός του Θεού στην Καστοριά έχει και άλλα δεδομένα.
Το θέμα δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στην υπόθεση του Μοναχού Γερασίμου. Παράλληλα, ελήφθησαν από εσάς και άλλες αποφάσεις, που αφορούν στην εκκλησιαστική ζωή, στην οποίαν και εμείς οι λαϊκοί έχουμε συμμετοχή, εφόσον συμπροσευχόμαστε και συλλειτουργούμε. Άρα, έχουμε και λόγο.
Προκειμένου να ειρηνεύσουμε και να υπάρξει εποικοδομητική συνέχεια στην κοινή μας πορεία

Παρακαλούμε

Σεβασμιώτατε, να μην αλλάξετε τον Ηγούμενο και την Αδελφότητα στην Ιερά Μονή Αγίων Αναργύρων, αλλά να ρυθμίσετε την οργάνωσή της σε αγαστή συνεργασία με τον πατέρα Αμβρόσιο.
Πανοσιολογιώτατε, να παραμείνετε στη Μονή της Μετανοίας σας υπό τις ευλογίες του Επισκόπου Καστορίας.
Είμαστε συνοπτικοί, γιατί φρονούμε ότι η δεν ωφελεί η ολιγωρία και προσπαθούμε να γίνουμε «Ἐξαγοραζόμενοι τόν καιρόν, ὅτι αἱ ἡμέραι πονηραί εἰσιν».
Δεν είμαστε «Αγανακτισμένοι» ούτε «Ανώνυμοι», δεν ανήκουμε σε κίνημα που διεκδικεί τα δίκαιά του. Είμαστε ψύχραιμοι και επώνυμοι. Τα ονόματά μας τα ακούτε και τα λέτε όταν μεταλαμβάνουμε των Αχράντων Μυστηρίων.
Και αν σας πει ο λογισμός ότι είναι «παιδιαρίσματα να μπαίνουν και να αποσύρονται υπογραφές», η παράκλησή μας είναι να εύχεσθε πάντοτε να κρατούμε την χάρη των παιδιών, σύμφωνα και με τον λόγο του Κυρίου : «ἐὰν μὴ στραφῆτε καὶ γένησθε ὡς τὰ παιδία, οὐ μὴ εἰσέλθητε εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. ὅστις οὖν ταπεινώσει ἑαυτὸν ὡς τὸ παιδίον τοῦτο, οὗτός ἐστιν ὁ μείζων ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν. καὶ ὃς ἐὰν δέξηται παιδίον τοιοῦτον ἓν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου, ἐμὲ δέχεται».
Παρακαλούμε να κάνετε αυτή την χάρη στα πνευματικά σας τέκνα
ως γνήσιοι πνευματικοί Πατέρες.


Καστοριά, 8.7.2013

Αβραάμ, Άγγελος, Αθανάσιος, Αλέξανδρος, Αλέξιος, Αλκιβιάδης, Ανδρέας, Αναστάσιος, Αντώνιος, Απόστολος, Αργύριος, Αριστείδης, Αχιλλέας, Βασίλειος, Γαβριήλ, Γεράσιμος, Γεώργιος, Γρηγόριος, Δαμιανός, Δημήτριος, Διονύσιος, Ευάγγελος, Ευθύμιος, Ελευθέριος, Εμμανουήλ, Ευστάθιος, Ευστράτιος, Ζαχαρίας, Ζήνων, Ζήσης, Ηλίας, Ηρακλής, Θεμιστοκλής, Θεόδωρος, Θεοφάνης, Θεόφιλος, Θεοχάρης, Θωμάς, Ιάκωβος, Ιωάννης, Κωνσταντίνος, Κοσμάς, Κυριάκος, Κύριλλος, Λάζαρος, Λεωνίδας, Λουκάς, Μάριος, Μάρκος, Μηνάς, Μιλτιάδης, Μιχαήλ, Ναούμ, Νικόλαος, Ορέστης, Παναγιώτης, Παντελεήμων, Παντελής, Πασχάλης, Παύλος, Περικλής, Πέτρος, Πολυχρόνης, Ραφαήλ, Σάββας, Σιδέρης, Σπυρίδων, Σταύρος, Στέργιος, Στέφανος, Σωκράτης, Σωτήριος, Τρύφων, Φίλιππος, Φώτιος, Χαράλαμπος, Χαραλάμπης, Χαρίλαος, Χαρίσιος, Χρήστος, Χριστοφόρος, Χρυσοβαλάντης, Χρυσόστομος. Αθανάσιος, Αλέξανδρος, Ανδρέας, Αναστάσιος, Αντώνιος, Απόστολος, Αργύριος, Βασίλειος, Γεώργιος, Γρηγόριος, Δαμιανός, Δημήτριος, Διονύσιος, Ευάγγελος, Ευθύμιος, Ελευθέριος, Εμμανουήλ, Ευστάθιος, Ευστράτιος, Ζήσης, Ηλίας, Θεόδωρος, Θεοφάνης, Θεόφιλος, Θεοχάρης, Θωμάς, Ιάκωβος, Ιωάννης, Κωνσταντίνος, Κοσμάς, Λάζαρος, Λεωνίδας, Λουκάς, Μάριος, Μάρκος, Μηνάς, Μιχαήλ, Ναούμ, Νικόλαος, Παναγιώτης, Παντελής, Παρασκευάς, Πασχάλης, Παύλος, Πέτρος, Πολυχρόνης, Σάββας, Σπυρίδων, Σταύρος, Στέργιος, Στέφανος, Σωτήριος, Τρύφων, Φίλιππος, Φώτιος, Χαράλαμπος, Χαρίλαος, Χρήστος, Χρυσόστομος. Αθανάσιος, Αλέξανδρος, Ανδρέας, Αναστάσιος, Αντώνιος, Απόστολος, Αργύριος, Βασίλειος, Γεώργιος, Δαμιανός, Δημήτριος, Ευάγγελος, Ευθύμιος, Ελευθέριος, Εμμανουήλ, Ζήσης, Ηλίας, Θεόδωρος, Θεοφάνης, Θεόφιλος, Θωμάς, Ιωάννης, Κωνσταντίνος, Κοσμάς, Λάζαρος, Λεωνίδας, Μηνάς, Μιχαήλ, Ναούμ, Νικόλαος, Παναγιώτης, Παντελής, Παύλος, Πέτρος, Σπυρίδων, Σταύρος, Στέργιος, Στέφανος, Σωτήριος, Τρύφων, Φίλιππος, Φώτιος, Χαράλαμπος, Χαρίλαος, Χρήστος.
Αγγελική, Αγλαΐα, Αγνή, Αθανασία, Αθηνά, Αικατερίνη, Αλίκη, Αμαλία, Αναστασία, Ανδρομάχη, Ανθούλα, Άννα, Αντιγόνη, Αντωνία, Αρετή, Αργυρώ, Ασπασία, Αφροδίτη, Βαρβάρα, Βασιλική, Βικτωρία, Γαρυφαλλιά, Γεωργία, Γλυκερία, Δέσποινα, Δήμητρα, Ειρήνη, Ελένη, Ελισάβετ, Ελπίδα, Εύα, Ευαγγελία, Ευανθία, Ευγενία, Ευδοκία, Ευθαλία, Ευθυμία, Ευτέρπη, Ζαχαρούλα, Ζωή, Ησαΐα, Θεανώ, Θέκλα, Θεσσαλία, Θεοδότα, Θωμαή, Ιωάννα, Ιφιγένεια, Καλλιόπη, Καλλιρρόη, Κλεοπάτρα, Κυριακή, Κωνσταντίνα, Λεμονιά, Λουκία, Μαγδαληνή, Μαργαρίτα, Μάρθα, Μαρία, Μαριάνθη, Μαρίνα, Μαρκέλλα, Μελπομένη, Ναούμα, Ναταλία, Νεκταρία, Νίκη, Νικολέττα, Ξανθίππη, Όλγα, Ολυμπία, Ουρανία, Παναγιώτα, Παρασκευή, Παρθένα, Περσεφόνη, Πηνελόπη, Πολυξένη, Ραφαηλία, Σεβαστή, Σόνια, Σουλτάνα, Σουμέλα, Σοφία, Τριανταφυλλιά, Φιλαρέτη, Φωτεινή, Χαρά, Χαρίκλεια, Χριστίνα, Χρυσάνθη, Χρυσούλα, Αγγελική, Αγλαΐα, Αγνή, Αθανασία, Αθηνά, Αικατερίνη, Αμαλία, Αναστασία, Ανδρομάχη, Ανθούλα, Άννα, Αντωνία, Αρετή, Αργυρώ, Ασπασία, Αφροδίτη, Βαρβάρα, Βασιλική, Βικτωρία, Γεωργία, Γλυκερία, Δέσποινα, Δήμητρα, Ειρήνη, Ελένη, Ελισάβετ, Ελπίδα, Ευαγγελία, Ευανθία, Ευγενία, Ευδοκία, Ευθυμία, Ευτέρπη, Ζαχαρούλα, Ζωή, Ησαΐα, Θεανώ, Θεοδότα, Θωμαή, Ιωάννα, Καλλιόπη, Καλλιρρόη, Κλεοπάτρα, Κυριακή, Κωνσταντίνα, Λουκία, Μαγδαληνή, Μάρθα, Μαρία, Μαριάνθη, Μαρίνα, Μελπομένη, Ναούμα, Νίκη, Νικολέττα, Ξανθίππη, Όλγα, Ολυμπία, Ουρανία, Παναγιώτα, Παρθένα, Πολυξένη, Σεβαστή, Σουλτάνα, Σουμέλα, Σοφία, Τριανταφυλλιά, Φιλαρέτη, Φωτεινή, Χαρά, Χαρίκλεια, Χριστίνα, Χρυσάνθη, Χρυσούλα, Αγγελική, Αγνή, Αθανασία, Αικατερίνη, Αναστασία, Άννα, Αντωνία, Αργυρώ, Ασπασία, Βασιλική, Γεωργία, Δέσποινα, Δήμητρα, Ειρήνη, Ελένη, Ευαγγελία, Ευτέρπη, Ζωή, Θεανώ, Θεοδότα, Θωμαή, Ιωάννα, Καλλιόπη, Κυριακή, Κωνσταντίνα, Μαγδαληνή, Μάρθα, Μαρία, Μαριάνθη, Μαρίνα, Ναούμα, Νίκη, Νικολέττα, Ξανθίππη, Όλγα, Ολυμπία, Ουρανία, Παναγιώτα, Παρθένα, Πολυξένη, Σουλτάνα, Σουμέλα, Σοφία, Τριανταφυλλιά, Φιλαρέτη, Φωτεινή, Χαρά, Χαρίκλεια, Χριστίνα, Χρυσάνθη, Χρυσούλα.


Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 11 Ιουλίου 2013, αρ. φύλλου 700
Επιλογή σχετικών κειμένων:

39 σχόλια:

  1. Αναγνώστης12/10/13

    Κι όμως ... δεν ήταν φάρσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καστοριανός της Ομογένειας12/10/13

    Πόσο με θλίβει η υποψία ότι για να δώσουν σημασία οι έχοντες εξουσία στους άλλους και να τους κάνουν μια χάρη, θα πρέπει αυτοί οι άλλοι να είναι επιφανείς και κατέχοντες εξίσου υψηλές θέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΖΑ !12/10/13

    Να ζήσουμε να θυμόμαστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/10/13

    Πώπω,σαν να διαβάζω ονόματα κεκοιμημένων.
    Η εν ζωή άνθρωποι , γράφουν και τα επίθετά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας12/10/13

    Αγαπητέ, αντί να νομίζεις ότι διαβάζεις ονόματα κεκοιμημένων, σκέψου πώς διαβάζονται τα ονόματα των ζώντων στην Αρτοκλασία ή την Παράκληση.

    (τί στην ευχή... γέμισε ο τόπος φωστήρες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/10/13

    Είναι αληθινά τα ονόματα ή γράφτηκαν στην τύχη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγα λόγια και σταράτα12/10/13

    Αληθινά ως βαπτιστικά ανθρώπων οι οποίοι σε ανύποπτο χρόνο εξέφρασαν αυτήν την "θέση". Είμαι μεταξύ αυτών. Υπήρχε μάλιστα η δυνατότητα να προστεθούν και άλλα, όπως π.χ. στα γυναικεία το όνομα "Κυράτσω", αλλά δεν προλάβαμε να ενημερώσουμε. Όσο και να φαίνεται (ή θέλουν να το προσπεράσουν σαν) "της πλάκας", άνθρωποι με διάκριση μπορούν να διαβλέψουν τη σοβαρότητα και να δείξουν τουλάχιστον σεβασμό σε μια συλλογική κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Athena12/10/13

    Αυτό το κείμενο είναι εν γνώσει μου και το προσυπόγραψα.
    Συμφωνώ με το περιεχόμενο.
    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/10/13

    Καλά! περιμένετε να σας υπολογίσουν κι εσάς όσο υπολόγισαν στη Θεσσαλονίκη 350 εργαζόμενους στο "ΦΩΚΑΣ". Είναι πολλά τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/10/13

    Τόσο αληθινά που καίνε !!!

    Αστυνόμος Σαΐνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος12/10/13

    Τα ονοματα ειναι copy paste!!!!!
    Παρατηρηστε οτι ειναι με αλφαβητικη σειρα κ μετα παλι απο την αρχη νε την ιδια(!!!!!!) σειρα κλπ κλπ!!!!... ρε !!!!!.... τραβατε σε καμμια στανη να αρμεξετε γαλατακι!!... γιατι οπαδους δεν μπορειτε!!!... ρεεεεε!!!!!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπεεε-ε-ε-ε !!!13/10/13

    Ανοιχτομάτη Ανώνυμε που ξέρεις και αγγλικά και ηλεκτρονικά !
    Από ό,τι φαίνεται εσύ ξέρεις καλύτερα πώς γίνονται οι οπαδοί. Εμάς δεν μάς ενδιαφέρει.
    Τώρα ή αφηρημένος πιάστηκες ή δεν σε "συμφέρει" να διαβάσεις σωστά. Ευτυχώς που άλλοι είναι πιο προσεκτικοί.
    Καλή Κυριακή !

    Επειδή είμαστε και κοσμοπολίτες, το γάλα το πίνουμε και milkshake !
    http://www.sintagespareas.gr/sintages/drosero-milk-shake.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος13/10/13

    Σιγά ρε φίλε 11. Κι εγώ το διάβασα και είδα ότι κάποια ονόματα είναι ... ανεπανάληπτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος13/10/13

    Μην το ξεχασω.. εκανα λαθος.... δεν ειναι απλα copy paste..... αλλα copy paste backspace paste backspace paste backspace...... Sorry, το διορθωσα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος13/10/13

    Αντί να ασχολείστε μόνο με τα ονόματα, για το κείμενο δεν έχει να πει κανείς τίποτε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος13/10/13

    Απ' όσο καταλαβαίνουμε, είναι τα ονόματα όσων υποστήριξαν τη Μονή στον πρώτο γύρο και, με πρωτοβουλία κάποιου που δεν ρώτησε, μπήκαν κι εδώ, αν και πολλοί από αυτούς είχαν διαχωρίσει τη θέση τους. Τώρα, σχετικά με το γιατί δεν διαμαρτυρήθηκαν, τι να σου κάνουν κι αυτοί; Μία Σουλτάνα υπάρχει; Μία Χρυσούλα; Μία Σοφία; Άντε να βρεις άκρη χωρίς τα επώνυμα, αγαπητοί ανώνυμοι σχολιαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος13/10/13

    Με πόνο ψυχής
    http://www.youtube.com/watch?v=71jwqypVIjQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επώνυμος13/10/13

    Προς τον δέκατο έκτο σχολιαστή

    Αγαπητέ, -ή,
    δεν έγιναν έτσι όπως τα γράφεις και μπορώ να το διαβεβαιώσω, αφού παρουσία μου έγινε η επίδοση της "Ανοικτής Επιστολής" στα Γραφεία της Εφημερίδας "ΟΔΟΣ" και ο Εκδότης δέχθηκε να την αποστείλει με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο λόγω πίεσης χρόνου στους δύο παραλήπτες.
    Δεν πρόκειται βέβαια για έγγραφο επίσημου φορέα, με αριθμό πρωτοκόλλου, σφραγίδα κ.τ.τ., εάν αυτό είναι που γεννά δισταγμούς σε κάποιους να πιστέψουν στην καλή προαίρεση των άλλων.
    Εκφράζει όντως την παράκληση αμέτρητων ανθρώπων στην τοπική μας Εκκλησία, για τους προσωπικούς λόγους του καθενός και της καθεμιάς.
    Δεν έχω περισσότερα να σου ειπώ, γιατί ποτέ δεν είδα την Εκκλησία σαν ρινγκ, όπου οι θεατές παρακολουθούν την πάλη σε γύρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος13/10/13

    #16
    Είναι πολλά αυτά που δεν καταλαβαίνω σ' αυτήν την ιστορία, αλλά θέλω (με όση ειλικρίνεια πιστεύεις ότι διαθέτει κάποιος) να σε ρωτήσω τι σημαίνει "αν και πολλοί από αυτούς είχαν διαχωρίσει τη θέση τους".
    Εγκρίνεται στην Εκκλησία τέτοια στάση εκ μέρους των λαϊκών ή αυτό αποτελεί ένα είδος αίρεσης ;
    Σε παρακαλώ να με διαφωτίσεις, αν έχεις τις σχετικές γνώσεις, γιατί συνειδητά η ερώτησή μου δεν είναι εκ του πονηρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μιμόζα η αισχυντηλή13/10/13

    Από ό,τι βλέπω στα σχόλια, αρκετοί πιστεύουν τη "συνωμοσιολογία". Γιατί να απασχολεί τόσο μα τόσο πια ο τρόπος που συντάχθηκε η επιστολή και όχι το περιεχόμενο ή (ακόμη πιο σοβαρό) η αντιμετώπισή της ;
    Θυμάμαι πόσο είχα εκτιμήσει πέρσι τις κινήσεις στις οποίες προέβη η κυρία Χρυσούλα Πατρώνου-Παπατέρπου σχετικά με ένα πρόβλημα που απασχολούσε τόσο την ίδια όσο και τη γειτονιά της ολόκληρη. Κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να διεκδικεί τα δίκαιά του, είτε προσωπικά είτε συλλογικά. Προς τί η αστυνόμευση;
    Καλέστε τον Αστυνόμο Σαΐνη για εξακρίβωση στοιχείων.
    Όσον αφορά στο κείμενο της επιστολής, αφού δεν βρήκε ανταπόκριση, ό,τι και να πούμε εμείς τώρα είναι "κατόπιν εορτής".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος13/10/13

    Και ο μοναχός Γεράσιμος χωρίς το επίθετο δεν έστειλε τις επιστολές συγγνώμης ; Αααααααα, για δαύτο δεν πήραν στα σοβαρά και την επιστολή σας κύριοι και κυρίες! Αφήστε που δεν είχατε και αριθμό πρωτοκόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΔΩ ΑΘΗΝΑΙ !13/10/13

    "Το θέμα δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στην υπόθεση του Μοναχού Γερασίμου. Παράλληλα, ελήφθησαν από εσάς και άλλες αποφάσεις, που αφορούν στην εκκλησιαστική ζωή, στην οποίαν και εμείς οι λαϊκοί έχουμε συμμετοχή, εφόσον συμπροσευχόμαστε και συλλειτουργούμε. Άρα, έχουμε και λόγο."

    ΝΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΤΕ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ.
    Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για ευνόητους λόγους ...13/10/13

    Η αλήθεια είναι ότι αυτήν την επιστολή δεν την διάβασα σε άλλη εφημερίδα, όπως έγινε με εκείνη των "Ορθόδοξων Χριστιανών Καστοριάς". Αυτό δεν πιστεύω ότι πειράζει και ούτε είναι ανάγκη να είμαστε καχύποπτοι, αφού γνωρίζει ο Διευθυντής πρόσωπα και πράγματα, τα οποία προφανώς δεν είναι όλα ανακοινώσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος13/10/13

    Ρε @14! Επίδειξη ότι έχεις το ECDL μάς κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευλόγησον ! ...13/10/13

    Γιατί προβληματίζεστε ;
    Γράφει ο Χοσέ Ορτέγκα υ Γκάσετ στο βιβλίο του "Η εξέγερση των Μαζών" ότι το πρόβλημα μιας κοινωνίας δεν είναι εάν θρησκεύουν οι πολίτες της (αφού ό,τι και να γίνει πάντα ένα ποσοστό θα θρησκεύει), αλλά το ΠΩΣ θρησκεύουν.

    [ Πού είσαι, Ευάγγελε, να με βάλεις Γραμματέα στο Γραφείο σου !!! ]

    Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν ποιο είναι το συμπέρασμα ; Έχουμε να κάνουμε με υγιή ή νοσηρή κατάσταση ;
    Ερωτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος13/10/13

    @16
    Η προβοκάτσια πάει σύννεφο !
    Το δικό σου το ζόρι ποιο είναι κι ασχολείσαι με τους άλλους;
    Φέρνεις πρώτα το ανακάτωμα κάνοντας τον έξυπνο και μετά "αγαπητοί ανώνυμοι σχολιαστές" ! Ε ρε και νάξερες πόσοι από αυτούς τους ανώνυμους είναι στο κείμενο επώνυμοι... και πού να δεις στην ίδια τη ζωή όνομα που τόχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ψώνιοοο !13/10/13

    " με πρωτοβουλία κάποιου που δεν ρώτησε"
    Εσύ τώρα αυτό το είδες στο φλυτζάνι ή καμιά συμπεθέρα τσατίστηκε γιατί τ' άκουσε στο κομμωτήριο ενώ αυτή δεν τη ρώτησαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Π.Τ.13/10/13

    Είθισται στις Επιστολές να υπάρχει απάντηση, αν όχι συνοπτική γραπτή, έστω προφορική. Στην ανωτέρω δηλώνεται η σχέση με τους δύο παραλήπτες (πνευματικά τέκνα). Άρα υπήρχε η δυνατότητα επικοινωνίας και σε προσωπικό επίπεδο.
    Το θέμα βεβαίως έχει και αντίκτυπο κοινωνικό, εφόσον οι πιστοί είναι ταυτόχρονα και πολίτες. Προφανώς επελέγη αυτός ο τρόπος, της δημοσίευσης στον Τύπο εννοώ, για να υπάρξει περισσότερη διαφάνεια και ενημέρωση.
    Για αυτόν τον λόγο περίμενα να απαντηθεί έστω τυπικά, πολλώ δε μάλλον ουσιαστικά, τιμής ένεκεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το λουλουδάκι του μπαξέ13/10/13

    Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος. Υπομονή.
    Έχει ο καιρός γυρίσματα.
    Καλό σας βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος14/10/13

    Αξιότιμε κύριε Ψώνιο,
    Το ενδεχόμενο να είμαι ένας από τους τουλάχιστον 325 υπογράψαντες (;) την επιστολή σού πέρασε καθόλου από το μυαλό άραγε; Μάλλον όχι απ' ό,τι φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ψώνιοοο !15/10/13

    Ανώνυμε που απευθύνεσαι σε εμένα (βασικά το ψευδώνυμο μου για κράξιμο ήτανε γιατί πολύύύ τον έξυπνο μου φάνηκε κι εμένα ότι πήγες να κάνεις) τι σημασία έχει αν πέρασε από το δικό μου το μυαλό ποιος είσαι και τι έκανες.
    Σημασία έχει ότι πέταξες τα καρφάκια σου ενώ για το αίτημα των ανθρώπων "μούγκα στη στρούγκα" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μνήσθητί μου...28/10/13

    Καλός ο λόγος των λαϊκών αλλά μάλλον πολύ ήπιος για την περίσταση.
    Προτιμώ το φωτεινό παράδειγμα της κ. Λιάνας Κανέλη. Απολαύστε κείμενο από την πρώτη ως την τελευταία λέξη!
    Κυρίως την τελευταία ... κι όποιος αντέξει!
    http://www.agioritikovima.gr/arxeio/25284-liana-kanelli-g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευλόγησον ! ...26/12/13


    Οι Kαστοριανοί "τα έψαλλαν" στο Δεσπότη τους..
    http://www.imkastorias.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=870:oi-kastorianoi-ta-epsalan-sto-despoti&Itemid=24


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος26/12/13

    Χριστού γέννα είναι...
    πάνω απ' όλα, αναγέννηση μέσα στην Εκκλησία.
    Νηστεία, προσευχή, εξομολόγηση, συγχώρεση, Θεία Κοινωνία.

    Αν θέλω να είμαι ειλικρινής (πρωτίστως με την συνείδησή μου) φοβάμαι ότι δεν έκανα Χριστούγεννα φέτος.

    (μην αρχίσετε να πυροβολείτε όλοι μαζί... τουλάχιστον ένα-ένα τα βόλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος26/12/13

    Κριμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας27/12/13

    Όντως κρίμα, Ανώνυμε 35. Μήπως γνωρίζεις όμως και σε τίνος τον λαιμό, ώστε να μας διαφωτίσεις ;
    (και το "όχι" δεκτό και σεβαστό).
    Κατά τα άλλα, Ευχές για τις Άγιες Μέρες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος27/12/13

    Ανωνυμε της ενοριας, ανακαλω! Με τρομοκρατησες και με αποστομωσες! Τρεμω μπροστα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας27/12/13

    Για τ' όνομα του Θεού, Ευλογημένε ! Ελπίζω να μη σοβαρολογείς τώρα, αλλά να αστειεύεσαι. Δεν έχω κανέναν σκοπό να προκαλώ τον βρυγμό των οδόντων. Για το άλλο θα συμφωνήσω, είναι που κάποιες φορές μαγειρεύω νόστιμα και αποστομώνω κυριολεκτικά ...!
    Έλα τώρα, μη χαλάσουμε τις καρδιές μας γιορτιάτικα οι Χριστιανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος30/12/13

    Μπε-ε-ε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.