Πήρα στα χέρια μου τη συλλογή Καλοκαίρι και Καστοριά. Αξιόλογη η προσπάθεια. Έχω μία απορία: Γιατί κάποιοι συμμετείχαν με περισσότερα του ενός κείμενα; Κατόπιν τούτου οι ηχηρές απουσίες φαντάζουν ύποπτες, οι παραλείψεις σκόπιμες. Όλα αυτά, με το χέρι στην καρδιά.
Σχετικά: ΟΔΟΣ [Ι] | ΟΔΟΣ [ΙI] | ΟΔΟΣ [III]
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2025
(15)
- ► Ιανουαρίου 2025 (15)
-
►
2024
(506)
- ► Δεκεμβρίου 2024 (36)
- ► Νοεμβρίου 2024 (28)
- ► Οκτωβρίου 2024 (31)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (32)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
▼
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
-
▼
Ιουλίου 2016
(55)
- Ἄδωνις
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ:
- ΟΔΟΣ: Πού εν τέλει βρίσκονται οι εικόνες;
- Δημήτριος Διαμαντόπουλος
- ΧΡΗΣΤΟΥ ΤΟΣΚΟΥ: Τι έγιναν; Πού πήγα όλα αυτά;
- ΟΔΟΣ [ΙΙΙ]
- Ηλίας Παπαμόσχος:
- ΟΔΟΣ [ΙΙ]
- Συλλογή υπογραφών υποστήριξης στον κ. Αν.Πηχιών
- Επιστράφηκε στην Βέροια κλεμμένη εικόνα του αγίου ...
- Λουκάς Σαμαράς, συνέντευξη, Νέα Υόρκη, 1979
- ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΣΕΜΑΝΗ: Πρόσφυγες 2016
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- ΟΔΟΣ [I]
- ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ: Μα ...πού πήγε "ο φούρναρης της Κώ";
- Ερώτηση στην Βουλή:
- ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΠΑΓΓΟΥ: Τι να έκανε κι αυτή; πήγε με τον...
- Επίσημη εορτή πλέον και για το Άργος Ορεστικό η 11...
- ΠΑΝΟΥ Θ. ΠΟΥΓΓΟΥΡΑ: Στην Ιουλιέτα στην Βερόνα
- Transport & Environment
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Η αρκούδα στις καρυδιές ...
- ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ: Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
- ΟΔΟΣ: Φιλοζωϊκά
- La Liberté guidant le peuple
- Εικόνες ντροπής
- Ερώτηση Μ.Αντωνίου
- Ψήφισμα
- Ερώτηση
- «Επισκέψεις μαθητών στα πλαίσια διδακτικών προγραμ...
- Σύσταση για αποτροπή επισκέψεων μαθητών σε εκτροφε...
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- Λόγος & Αντίλογος
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Σχολική βία
- ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ: Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
- Λόγος & Αντίλογος
- Είπαν:
- Επιστολή Μαρίας Αντωνίου στον δήμαρχο Καστοριάς γι...
- Υπεγράφη η περιβαλλοντική αδειοδότηση του υδατοδρο...
- ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ: Το Αναγνωστικό
- Λόγος & Αντίλογος
- Ερώτηση για το Μαθιουδάκη
- Είπαν:
- Επιστολή δημάρχου Καστοριάς για επανεξέταση της π...
- Greece's Brain Drain Crisis
- ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ: Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Αγροτικές κινητοποιήσεις
- ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ: Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
- Το βαρύ προνόμιο της Δύσης
- Λόγος & Αντίλογος
- Αγία Σοφία, λήξη Ραμαζανιού.
- Απ' ευθείας από το Λονδίνο
- Οι αναμεταδόσεις από την Νέα Υόρκη
- ΟΔΟΣ: Mε την αρχή της Άνοιξης
- Επανεξέταση Αρχιτεκτονικού Τμήματος του Πανεπιστημ...
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
►
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
►
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Εχ, βρε Ηλία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πούμε "ατυχής συγκυρία"....Προσπάθεια στο γόνατο, απειρία εκδοτική, οργανωτική κλπ κλπ κλπ ...
Η συγχώρεση ανήκει στις μεγάλες καρδιές...
Ας σκεφτούμε όμως πως ο σκοπός είναι άγιος:
Τα παιδιά τα παιδιά τα παιδιά [!!!]και οι ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ [!!!]
Οι ..."πλαγιοκοπήσεις" [επ' ωφελεία!] αναπότρεπτες παντού και πάντα...
Ιδίως στους περίκλειστους κόσμους...
Άνω σχώμεν τας καρδίας ημών.
Δεν μας εχει συνηθισει η ΟΔΟΣ σε δημοσιευσεις χωρις την πηγη. Απο που προερχεται η δηλωση του κ. Παπαμοσχου;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 2 Ανώνυμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δήλωση αναρτήθηκε δημόσια στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.
Όχι, αγαπητοί μου! Δεν θα ξαναρχίσουμε γαϊτανάκι σαν διάλογο με αφορμή δημοσίευση σε προσωπικό λογαριασμό μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εξηγώ γιατί. Οι σελίδες αυτές φτιάχτηκαν από τους "δημιουργούς" τους με καθαρά προσωπικά κριτήρια. Ας σχολιάσουν λοιπόν οι επίλεκτοι "φίλοι" τους εκεί.
Ούτε θεωρώ απαραίτητο και λίαν σημαντικό να αναδημοσιεύονται στα άλλα μέσα ό,τι γράφουν κάθε φορά διάσημοι και άσημοι αστέρες του διαδικτύου ή άλλων χώρων.
Η ΟΔΟΣ βέβαια -απ' όσο θυμάμαι- δεν έχει ξαναακολουθήσει αυτήν την τακτική, μάλλον γιατί τώρα ενεπλάκη σε μια παρεξήγηση το έπραξε. Τα άλλα τοπικά μέσα όμως βγάζουν σαν παράρτημα τα status της κάθε πικραμένης, πότε με χαιρετίσματα στον Δήμαρχο και πότε με εμβατήρια για το πραξικόπημα-παρωδία στην φίλη γείτονα χώρα. Γι' αυτό διαμαρτύρομαι.
Και ο εν λόγω κύριος ας γράφει ό,τι θέλει. Άποψή του.
Δεν θα την κάνουμε και της γούνας μας μανίκι!
Κατόπιν τούτου οι ηχηρές απουσίες φαντάζουν ύποπτες, οι παραλείψεις σκόπιμες. Με το χέρι στην καρδιά, κ. Τσίγκα, ο σκοπός (ποιος άρα γε;), δεν αγιάζει τα μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Επώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ εν λόγω κύριος, όπως τον αποκαλείς, τον γνωστό στο πανελλήνιο, πλέον, Καστοριανό συγγραφέα, είναι ταυτισμένος με την ΟΔΟ. Γέννημα θρέμμα της, θα έλεγα.
Τι θα έπρεπε να γίνει; Να προβληθεί από την [......]; Και μάλιστα για ένα θέμα που απασχολεί έντονα την κοινή γνώμη και την ΟΔΟ τις τελευταίες ημέρες;
@Χριστίνα,
ΑπάντησηΔιαγραφή#Ο εν λόγω κύριος#
________________
Κατά την περίοδο της δικτατορίας των Απριλιανών βλακών απέφευγαν να αναφέρουν το όνομα του Αντώνη Σαμαράκη σε έγγραφα και προφορικές δηλώσεις. Έλεγαν/ή έγραφαν λοιπόν:
"ο περί ου" [ο λόγος]"
O Σαμαράκης έλεγε αργότερα χαριτολογώντας:
"Eγώ είμαι ο π ε ρ ί ο ύ"!
ΥΓ. Δεν είναι καθόλου ασύνηθες κατά τη διαδρομή -της πάντοτε νικηφόρου ελληνικής βλακείας- να συμβαίνει κάτι σαν το παραπάνω που παρατήρησες μόλις.
α υ τ ό χ θ ω ν
Αν θελήσουμε να σταθούμε στην ουσία της δήλωσης του καταξιωμένου συγγραφέα, μπράβο του που, ενώ συμμετέχει ο ίδιος, δεν διστάζει να μιλήσει όπως μιλάει για τις απουσίες και παραλείψεις της προσπάθειας. Και πάντως οι διπλές και τριπλές και τετραπλές συμμετοχές είναι αδικαιολόγητες και ανεξήγητες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ αυτόχθων
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο, δεν είχα σκοπό να επανέλθω, αλλά τώρα τίθεται επί προσωπικού.
Εμμέσως πλην σαφώς αναφέρεσαι σε εμένα ταυτίζοντάς με με τη "νικηφόρο ελληνική βλακεία" και μάλιστα της εποχής της πρόσφατης δικτατορίας;
Με φορμή μια έκφραση συνηθισμένη και στις μέρες μας;
Έτερον εκάτερον, ελπίζω να γίνεται κατανοητό.
Παραδείγματος χάριν, υπάρχει και ένας άλλος τρισμέγιστος, ο Μάνος Χατζηδάκης, ο οποίος δήλωνε ότι τον ενοχλούσε αφάνταστα η οικειότητα με την οποία αναφέρονταν ή απευθύνονταν σε αυτόν και ιδιαίτερα η έκφραση "τα τραγούδια του Μάνου"!
Κι εγώ το έχω αυτό πάντοτε υπόψιν, αλλά δεν εγκάλεσα κανέναν για λαϊκισμό, κάθε φορά που αναφέρουν κάποιον με το μικρό του όνομα. Έξοχο σχετικό παράδειγμα αποτελεί ο κ. Τσίγκας, όσοι διαβάζουν τακτικά τα σχόλια καταλαβαίνουν, που τον έχουν ταράξει Νώντα και Νώντα κι εκείνος τα δέχεται.
Προς τι λοιπόν η υπερβολική ευθιξία και οι επιδόσεις στο κυνήγι μαγισσών;
Ξεκαθαρίζω επίσης ότι το σχόλιο της Χριστίνας δεν το απάντησα, κυρίως γιατί δεν το κατάλαβα. Ομολογώ. Ήμαρτον!
Να περιμένω την ανακοίνωση της ποινής μου;
Δεν είναι καθόλου αδικαιολόγητες, ούτε ανεξήγητες. Φαίνεται ότι ήταν σκόπιμες. Το όλο εγχείρημα προκαλεί πολλές υποψίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίκαιο έχει ο κ. Η. Παπαμόσχος. Όχι μόνο, είναι απαξίωση η απουσία πρόσκλησης, σε καταξιωμένους Καστοριανούς συγγραφείς (βλέπε πχ Δ. Μάνο), και προσβλητική συνάμα. Αλλά επίσης προσβλητική και για τον ίδιο τον κ. Η. Παπαμόσχο, που υποτιμήθηκε με την έκδοση του βιβλίου.
Το ίδιο το βιβλίο, εν τέλει, κάνει διακρίσεις των ίδιων των συμμετεχόντων! Και απορώ, πώς δεν αντέδρασαν ακόμη και οι υπόλοιποι συγγραφείς;
Και δίκιο να έχει ο κ. Παπαμόσχος, δεν το έχει απόλυτο. Με το ίδιο σκεπτικό, κάποιος άλλος θα θεωρούσε ότι οι ηχηρές παρουσίες φαντάζουν ύποπτες, οι επαναλήψεις σκόπιμες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά αυτό δεν είναι σκεπτικό, είναι καχυποψία! Ενώ ο κ. Παπαμόσχος μιλάει με το χέρι στην καρδιά!
Ας κάνουμε πέρα όλοι οι άκαρδοι......
Έχει κυκλοφορήσει ποτέ, φίλε Ανώνυμε 11, συλλογικό τομίδιο, με αυτόν τον τρόπο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως μόνο στην Τανγκανίκα!
Οπότε, άσε τους εξυπνακισμούς.
Οι διακρίσεις των συγγραφέων που συμμετέχουν στο ίδιο το βιβλίο, είναι α-πα-ρά-δε-κτες και προ-σβλη-τι-κές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στον Ηλία, που έχει το θάρρος να τα πει! Γι' αυτό δεν ήταν στη παρουσίαση του βιβλίου;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Επώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αναμενόμενο να δημοσιεύει η ΟΔΟΣ τις δηλώσεις του Ηλία Παπαμόσχου (ακόμη κι από το facebook), καθότι ο ίδιος ο συγγραφέας είναι συνεργάτης της εφημερίδας. Επιπλέον, στο θέμα εμπλέκεται και η ίδια η εφημερίδα. Γιατί δεν έγινα κατανοητή;
Μπράβο Ηλία......
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε Χριστίνα, πού διαφωνείς με τον επώνυμο; Κι αυτός τα ίδια λέει. Μόνο που διαμαρτύρεται για το γενικότερο φαινόμενο της αναδημοσίευσης από προσωπικές σελίδες. Δεν έχει δικαίωμα ούτε να σκέφτεται και να κρίνει; Πού είδες να τα βάζει με την Οδό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αυτό πάλι πώς εξηγείται; Να ρωτά ή έστω να αναρωτιέται ο κ. Παπαμόσχος πώς εξηγούνται τα διπλά ή και πολλαπλά κείμενα κάποιων συγγραφέων μες στο βιβλίο και να μην έρχεται καμία απάντηση από πουθενά;Παράξενη ή ένοχη σιωπή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανόν να εξηγείται με βάση το οτι το πολυ το Κύριε Ελέησον το βαριέται και ο παπάς. Φτάνει το ανακινειτε. Κούρασε. Ο Παπαμοσχος αναρωτιέται στο φέισμπουκ του. Και γω αναρωτιέμαι στο δικο μου για διαφορα. Δεν περιμένω επίσημες απαντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία έχει τι λές, όχι πού επιλέγεις να το δημοσιεύσεις. Όσον καιρό ήμουν στο facebook η σελίδα μου ήταν δημόσια. Οπότε τα περί εκλεκτών είναι ανυπόστατα. Επίσης, είμαι γέννημα θρέμμα των γονιών μου (ως ύπαρξη), και ως συγγραφέας, των προηγηθέντων, επειδή τους αγάπησα, και, κατόπιν, του εαυτού μου. Θα είχε αξία να γνωρίζω σε ποιον απαντάω. Επώνυμα και με το χέρι στην καρδιά,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗλίας Λ. Παπαμόσχος