[...] Η επιστολή διακινήθηκε πριν πολύ καιρό από τον μητροπολίτη Καστοριάς σε επιλεγμένο κύκλο προνομιούχων. Αποκρύφθηκε όμως για τουλάχιστον για ένα και πλέον μήνα από τους πολίτες της Καστοριάς, πιστούς και λιγότερο πιστούς. Άραγε υπάρχουν και άλλα μυστικά, που πρέπει να μάθουμε; Η μυστικότητα ίσως και να μην ήταν απαραίτητα κακή, εάν η συμφωνία κάτω από το τραπέζι αφορούσε χωράφια του παππού τους. Ή κρατικά μυστικά. Και όχι τους πολίτες της Καστοριάς και την δημοτική περιουσία.
Η επανάληψη της ιστορίας
Κομόπολη
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθεόφοβος! Επιμένει......
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλαζονεία της τοπικής πολιτικής εξουσίας σε συνδυασμό με τις ασκήσεις οσφυοκαμψίας στον (εκάστοτε) Μητροπολίτη τους με απώτερο στόχο την συμπερίληψή τους στο κάδρο του συλλογικού συνειδητού μιας μεγάλης μερίδας θρησκόληπτων συμπολιτών μας δίπλα στην κεφαλή της τοπικής εκκλησίας γεννά αυτές τις φεουδαρχικές συμπεριφορές.
ΔιαγραφήΗ τοπική κοινωνία έδωσε την απάντησή της διαδικτυακά στο εν λόγω αίτημα αλλά από την στιγμή που επιμένουν ας ξεκινήσει άμεσα ανοιχτή διαβούλευση στον Δήμο και όποιος θέλει να αναλάβει το πολιτικό κόστος να βγει μπροστά. Τέρμα τα σκιώδη σούξου μούξου πίσω από κλειστές πόρτες για δημόσια περιουσία. Όπως το ξεπούλημα του λατομείου θα πρωτοστατεί στην μαύρη ιστορία αυτής της δημοτικής αρχής, μέσα σε όλα τα άλλα, έτσι και σε αυτό το ζήτημα ας βγουν να το πιστωθούν αφού συμφωνούν κιόλας.
Τι υποστηρίζει ο Μητροπολίτης είναι πλέον αδιάφορο μετά από αυτό που έκανε, τα φώτα τώρα είναι στραμμένα στους τοπικούς αυτοδιοικητικούς.
Η επιμονή του Σεβασμιότατου, το μειώνει ακόμη περισσότερο, καθώς δεν αφουγκράζεται τις αγωνίες του λαού και του ποιμνίου του, παρά, προφανώς, μόνο το παγκάρι που του συμβούλεψαν οι ημέτεροί του, πρώην ημέτεροι του Μακαριστού, και τον παρέσυραν. Μία μελανή στιγμή, που θα τον ακολουθεί από εδώ και στο εξής. Κρίμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους, βγήκε και ένας δεύτερος μετά την κυρία Κοτσοπούλου, να υπερασπιστεί το Δέσποτα. Ο κύριος Αλεξίου. Κάτι είναι κι αυτό, στους 50.000 που έχει ο Νομός. Δε συμφωνείτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κ. Κοτσοπούλου στην προσπάθειά της να υπερασπιστεί το παράλογο μας λέει ότι όλοι κρίνονται αλλά δεν μας λέει από ποιόν, γιατί εγώ ήξερα και το «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε» αλλά και το ότι το είπε κάποιος που όχι μόνο δεν ζήτησε δημόσια γη αλλά έδινε τον δεύτερο χιτώνα του, ποιος μας κρίνει δηλαδή που διαφωνούμε με τον παραλογισμό, οι ζητούντες τζάμπα δημόσια γη, μισθωτοί δημοσίου; Αν δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε εμείς που βάζουμε ψωμί στο τραπέζι τους ενώ δεν έχουμε να βάλουμε στο δικό μας ποιος έχει; Ξέρουμε ότι βγάζουν σπυράκια με λέξεις όπως «δημοκρατία» και ο φιλελευθερισμός πολλών δημοσιολογούντων σταματά στις υποταγές του payroll αλλά όσο πληρώνονται από την τσέπη όλων μας και όχι μόνο του ποιμνίου τους θα κρίνουμε ότι αφορά συνολικά την κοινωνία. Επίσης κάποιος να της πει ότι άλλο λαός και άλλο ποίμνιο όπως άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας. Αυτοί που κόβουν βασιλόπιτες με τον Γιάνη έχουν το θράσος να μας κουνάνε και το δάχτυλο για κριτική. Κάποιος να της δώσει μια Καινή Διαθήκη να την διαβάσει γιατί από το πορτοφόλι της δεν παίζει να την πάρει, μόνο χορηγίες παρακαλώ στην εν δυνάμει κάτοχο Πούλιτζερ...
ΔιαγραφήΞεχνάτε τη Δημαρχαρα μας και την επικεφαλής της Αντιπολίτευσης του Δήμου που θέλουν σαν τρελοί το ναό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝηστικός και σ' αυτό.. θα θέλει να "αλλάξει" και ενορία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τόποι και οι κοινωνίες επιβιώνουν των επιλογών των αρχόντων τους όσο εσφαλμένες και να ειναι · κ αυτός ο τόπος έχει δει πολλέ τέτοιες· είμαστε ακόμη εδώ ··
ΑπάντησηΔιαγραφή