17.9.07

ΟΔΟΣ: Διαχείριση

Οι αρνητικές τηλεοπτικές διαφημίσεις του ΠαΣοΚ, που εκφράζουν πιστά την σχολή αλλά και την αισθητική "Λαλιώτη" -για όσους την θυμούνται ήδη από την δεκαετία του 1980 ο οποίος ανακλήθηκε από την κομματική αποστρατεία του, αποτελούν από μόνες τους ένα κομμάτι της προεκλογικής αυτής περιόδου, ιδιαιτέρως αμφισβητήσιμο για την σκοπιμότητα και την επάρκειά του. Οι αμφιβολίες για την χρησιμότητα μιας προεκλογικής προσέγγισης που θα μπορούσε να επικριθεί ως αναχρονιστική θα απαντηθούν αυθεντικά το βράδυ της Κυριακής, μόλις αρχίσουν να καταμετρώνται τα ψηφοδέλτια.


Όμως ειδικά στην Καστοριά, αλγεινή εντύπωση προκάλεσε το τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ στο οποίο εμφανίζεται κάποιος να καλεί ειρωνικά, πρώτο-πρώτο τον "Αγάπιο", εννοώντας προφανώς τον κ. Αγάπιο Σημαιοφορίδη με τον τρόπο που ειδοποιούσε κάποτε ο μοναχός μιας παλιάς διαφήμισης τον "Ακάκιο" (να μην ξεχάσει τα "μακαρόνια να είναι..") να μην ξεχάσει με την σειρά του, τα ομόλογα να είναι "δομημένα". Κυρίαρχη είναι η αίσθηση στους πολίτες της Καστοριάς, ακόμη και στους νεοδημοκράτες, ότι μια από τις σοβαρές παραμέτρους που συνέβαλαν στην επίσπευση των εκλογών, αλλά και που θα επηρεάσουν ίσως τις επιδόσεις των κομμάτων, είναι και το ζήτημα της διαχείρισης της περιουσίας των ταμείων που έσκασε σαν βόμβα οδηγώντας σύντομα σε παραιτήσεις στελεχών, μεταξύ των οποίων -και από τους πρώτους- ο γιος του τ. βουλευτή Καστοριάς. Έτσι η ευθεία προσβολή της σχετικής διαφήμισης του κ. Λαλιώτη είναι διπλά βαρειά για τους πολίτες και ειδικά τους νεοδημοκράτες της Καστοριάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ