4.1.13
ΟΔΟΣ: Πρόσωπα 2012
"...Αν και οι αναγνώστες και φίλοι της εφημερίδας αποτελούν μια ειδική κατηγορία συμπολιτών με το δικό τους επίπεδο και ευαισθησίες, ωστόσο πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι εκφράζοντας τις απόψεις τους για τα πρόσωπα της χρονιάς που έφυγε, συγχρόνως φιλοτέχνησαν το πορτραίτο της πόλης και των ανθρώπων της. Με λίγες μόνο πινελιές..."
ΟΔΟΣ 3.1.2013 | 673
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2024
(449)
- ► Νοεμβρίου 2024 (9)
- ► Οκτωβρίου 2024 (31)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (30)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
►
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
▼
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
-
▼
Ιανουαρίου 2013
(52)
- ΟΔΟΣ: Πολυμελής αντιπροσωπεία
- ΟΔΟΣ: Yποκαθιστώντας
- ΝΙΚΟΥ ΧΕΙΛΑ: Φουχτελισμός, το ανώτατο στάδιο του ρ...
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Γιορτή 28ης Οκτωβρί...
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Εκείνο το "Όχι"
- Αποτελέσματα από τις δημοτικές εκλογές της Μελβού...
- ΟΔΟΣ: Άλλο Astoria και άλλο Kastoria
- Στρατόπεδο "Μαθιουδάκη"
- ΟΔΟΣ: "Άοπλο"
- Johann Sebastian Bach | Glenn Gould
- ΗΛΙΑ ΠΑΠΑΜΟΣΧΟΥ: Η καρέκλα του Γκλεν Γκουλντ
- Είπαν:
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Μαρία Αντωνίου: Γιατί ψήφισα την εξίσωση του πετρε...
- Περί συλλαλητηρίου
- ΟΔΟΣ: Δίπλα-δίπλα με τους υπευθύνους
- Είπαν:
- Ευρώπη: Το νέο πρόσωπο του ευρώ
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Η εκκένωση των νήσων
- Francesco Cavalli: Ιάσων | Il Giasone
- ΒΑΣΙΛΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: Οι Ολυμπιακοί του Λονδίνου
- ΟΔΟΣ: Η σκληρή Μέρκελ
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΗΧΙΩΝ: Το φρόνημα των Ελλήνων
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ο Γιώργος ο Αυστραλός
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Είπαν:
- ΟΔΟΣ: Σιωπή
- ΟΔΟΣ: δον Κιχώτης | don Quijote
- Είπαν:
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν [II]
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν [I]
- Κάποτε στην Καστοριά
- 4-6 Ιανουαρίου El Carnaval de Negros y Blancos
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Σονέτο ιστορικόν ου μη αλλά και σα...
- Το σκλαβοπάζαρο της γούνας στην Καστοριά
- ζωή | ρυθμός | foli
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- 3η ημέρα | παρέλαση
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Καστοριανό καρναβάλι
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Σε μια πορεία κοινή...
- Καρναβάλια 2012
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Δημόσια φιλια (ο τόνος όπου θέλετε)
- Κάποτε στην Καστοριά
- ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ: Πιτ και Πολ
- ΟΔΟΣ: Πρόσωπα 2012
- ΟΔΟΣ: Τρία
- ΟΔΟΣ: Ο «Πάππος»
- 2013
-
►
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Μπράβο στο κ. Διαμαντόπουλο που βγήκε ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ! Φαίνεται ότι κάτι αλλάζει στην Καστοριά και λίγοι το έχουν καταλάβει.
ΑπάντησηΔιαγραφή"σ τ ο κ. Διαμαντόπουλο..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 1 από τα πρόσωπα της χρονιάς της ΟΔΟΥ παίρνουν Oscar αλλά και ..."Χρυσά βατόμουρα".
Για δες το καλύτερα μήπως ο δικός σου έχει πάρει από το δεύτερο γιατί μέχρι στιγμής μεταφορά της επανάστασης αλά Γκεβάρα τον βλέπω πως κάνει (πχ. άρση εμπάργκο της Γάζας, Οικολογία versus Επενδύσεις σε Σταυρό/Στρατώνι".
Χώρια που το βιογραφικό του βρίθει ευσήμων-παρασήμων (πλην της λαμπρής δημοσιοϋπαλληλίας του δεν μπορώ να λησμονήσω το ότι ανήκει στο σύνδεσμο φιλάθλων ιστορικής βορειοελλαδίτικης ποδοσφαιρικής ομάδας).
Όφις
(από το ...Foreign Office)
Μηπως αντι για καλο βγαινει σε κακο ολη αυτη η ιστορια με τα ΠΡΟΣΩΠΑ; Γιατι μενει η αισθηση της απαξιωσης ή της καταξιωσης απο τους συμπολιτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαραδεκτο να μη συμπεριλαμβανεται η Ολυμπιονικης, που χαρη σε αυτην τιμηθηκε και η γενετειρα της!
Και τι θα πει δεν ψηφιστηκε; Ας εμπαινε εκτος συναγωνισμου. Η απομονωση και η εσωστρεφεια θα μας φανε.
Ανώνυμε 1
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά και μην αλάζει κάτι! Μια ζωή ανδροκρατία της κακιάς ώρας, δυο γυναίκες μόνο κι εκείνες για αρνητικό. Έλεος;
Αγαπητή ΟΔΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να δημοσιεύσετε τα ονόματα από τα ΠΡΟΣΩΠΑ και στο blog, για να καταλαβαίνουμε σε ποιους αναφέρονται οι υπόλοιποι σχολιαστές;
Μόνο τα ονόματα τώρα, για ίση μεταχείριση, για όσους σας διαβάζουν στο ίντερνετ.
Αν τα αφήσετε για αργότερα, θα χαθεί και η επικαιρότητα και η δυνατότητα να σχολιάσουμε και εμείς οι "μακρινοί συγγενείς".
Ποια είναι τελικά τα Πρόσωπα της Χρονιάς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟΝ Νο1
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΜΕ ΟΛΟ ΚΑΜΩΜΑΤΑ!
Ποιος περίμενε ότι η Αριστερά θα έβγαζε Βουλευτή στην Καστοριά. Και μάλιστα τι Βουλευτή! Μάλαμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα προχθές στο Καρναβάλι του Άργους έβαλε το ίδιο κουστούμι που φόρεσε στο πλοίο για την Γάζα: Σούπερμαν!
Είναι να μην καμαρώνεις για έναν τέτοιο Βουλευτή?
Είναι να μην τον βγάλεις Πρόσωπο της Χρονιάς?
Εδώ:
http://1.bp.blogspot.com/-9pXhHysH6AU/UOQJpVRYEQI/AAAAAAAAdq8/Y6AhpRfja3s/s640/%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD_%CE%B4%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82.jpg
@3ο σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν λίγο Χρυσαυγίτικα μου ακούγονται αυτά. Τι ρατσισμός είναι αυτός να θέλεις να μπει κάποιος εκτός συναγωνισμού; Κι ο Διαμαντίδης ίσως; Κι ο Χρήστου; Και ο…;
Οι άνθρωποι κρίνουν ανθρώπους, και πρέπει να σεβαστούμε το αποτέλεσμα, μακριά από ρατσισμούς! Τόσο πολλοί σας πείραξε που βγήκε πρόσωπο της Χρονιάς ένας Συναπιστής;
Συνέχεια:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξ άλλου η Γιαζιτζίδου βγήκε πέρυσι 2ο Πρόσωπο της Χρονιάς! Κάθε χρόνο να βγαίνει Πρόσωπο;;;
Δες εδώ:
http://odos-kastoria.blogspot.gr/2012/02/2011-2.html
Τι να κάνουμε, την κέρδισε φέτος ο Διαμαντόπουλος!
Πόσο διαφορετικά θα ήταν σήμερα ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ αν είχε θέσει υποψηφιότητα ο κ. Λιούζας; Ούτε Σούπερμαν θα είχαμε, ούτε γραφικότητες στην Χαλκιδική. Αλλά έναν άνθρωπο κοντά στα προβλήματα των Καστοριανών και όχι κοντά στα προβλήματα των ξένων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Οδός, όλοι-ες περιμένουμε την λίστα των Προσώπων, για να έχουμε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα "Χρυσά βατόμουρα" πήρε ο Διαμαντόπουλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο blog έχει παρακολουθηματικό, αρχειακό, έστω και επικουρικό χαρακτήρα, επομένως η ΟΔΟΣ εκφράζεται, αν όχι αποκλειστικά, κυρίως μέσα από την έντυπη εβδομαδιαία έκδοσή της. Κατά συνέπεια τα ονόματα των «Προσώπων της Χρονιάς», όπως και τα υπόλοιπα άρθρα, θα αναρτηθούν πολύ αργότερα στο blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μυαλό σας και μια λίρα ! Εδώ σάρωσαν τα κατηχητικά, οι ψαλτάδες, οι καντηλανάφτες, οι επίτροποι, οι παπάδες και οι παπαδιές και οι συγγενείς τους μέχρι τετάρτου βαθμού, άναψαν τα μέηλ, τα κινητά και τα ακίνητα (προπαντώς) κι έφτιαξαν ένα ίματζ του δικού τους, να το έχει για το επόμενο βιογραφικό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ ο λ υ έ λ ε ο ς !!!!!
Αν δεν είναι πρόσωπο (θετικό ή αρνητικό) του 2012 ο Διαμαντόπουλος, τότε ποιος είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Π ο λ υ έ λ α ι ο ς μόνο τον Λάζαρο δεν σήκωσε για να τον ψηφίσει!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις προ ολίγου πήρα την οδό με τα πρόσωπα και λίγα μπορώ να πω για να συμμετάσχω στη συζήτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρήκα τις φωτογραφίες πολύ ταιριαστές σημειολογικά. Τα ψαράκια στο μπλουζάκι του βουλευτή, το υφάκι της νυν και ο καταποντισμός του τέως. Χάρηκα που άνοιξε και το Μπαϊρακτάριο και απαθανατίζεται η αντιδήμαρχος με τη φίρμα του.
Προς τι η γκρίνια ; Εδώ πνέει νέος άνεμος !
Μην τα πάρω τώρα με το κόλλημα σας με το Διαμ....
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι για τάλλα εννιά δεν έχετε τίποτα να πείτε;
Σήμερα μιλάμε γενικά για την όλη φάση, κρατηθείτε και λίγο όταν θα βγαίνουν ένα ένα.
9 και 10
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάγαινε ρε σε καναν οριλα να σε κοιτάξει, που θα με πεις εμένα ένα και το αυτό με τους Χρυσαύγουλους! Και η Μισκία έχει ξαναβγεί, αλλά για αυτήν δε λες.
Μακριά από ρατσισμούς, εκτός αν είναι μαζί στην ίδια ασπίδα;;;
Σωστά γράφει η «Οδός» ότι εκλογή του κ. Διαμαντόπουλου δεν είναι μόνο έκπληξη του 2012, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς το συνειδητοποιήσει λοιπόν ο κ. βουλευτής, και ας στρωθεί στην δουλειά (όχι για την Χαλκιδική φυσικά, ούτε για την Γάζα, αλλά για την Καστοριά), και καλό είναι να βγάλει την στολή του «Σούπερμαν» που φόρεσε στο καρναβάλι του Ά. Ορεστικού, καβαλώντας το καλάμι με την συνάδελφό του κ. Αντωνίου (ως «Σούπεργούμαν» άρα γε;).
Εμένα πάντως μου άρεσαν τα «Πρόσωπα», εκτός ίσως από τον Μητροπολίτη, και οφείλω να συγχαρώ όλους όσους συνέβαλαν σε αυτό. Μπορεί να διαφωνώ με τον κ. Διαμαντόπουλο, αλλά δεν μπορώ να μην αποδεχθώ ότι όντως ήταν το πρόσωπο της χρονιάς, αν όχι η έκπληξη της δεκαετίας, όπως γράφει η εφημερίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντροφοι! Σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αλήθεια ότι πρώτα από όλα, και πάνω από όλα, στην Δημοκρατική μας Πολιτεία, βάζετε την Εκκλησία και τον τοπικό Μητροπολίτη; Γι’ αυτό και η πρώτη επίσημη επίσκεψη του κ. Διαμαντόπουλο, ως βουλευτή, στον Σεβασμιώτατο; Και όχι στον Περιφερειάρχη, στον Αντιπεριφερειάρχη, στον Δήμαρχο, στο ΠΑΣΟΚ, στην ΝΔ, στο (οξωαπεδώ) ΚΚΕ; Ουπς! (όπως θα έκανε και ο Αλέξης!)
Μήπως –λέγω- ο «Σούπερμαν» Ευάγγελός σας, πήγε να επισκεφτεί και το Αρχιραβίνο στο Ισραήλ; Μήπως πήγε στο Άγιον Όρος, και όχι στον «χρυσό» της Χαλκιδικής;
Σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ λέγω!
Ευλογείτε!
Έκπληξη...Ναι... όντως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημόσιος Υπάλληλος με συνδικαλιστικές περγαμηνές και προοδευτική αρματωσιά!
Τι άλλο πιο αυτονόητο από το να εκλεγεί πανηγυρικά σε καιρούς χαλεπούς ως αντίδραση στα "δυο μεγάλα κόμματα" του τραγικού εθνικού ναυαγίου;
"Αρχή άνδρα δείκνυσι" όμως...
(Κι όπως λέει κι ο λαός "Μεγάλη μπουκιά φάε...")
ένας χολερικός τύπος
Στο πορτραίτο δεν υπάρχουν μόνο πινελιές αλλά και μουτζούρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχαίο;
Δε νομίζω.
Είδαμε σήμερα στην άδεια Μητροπόλεως να χορεύει μόνη της η δημοτική αρχή. Μόνη και έρημη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πήγαν στην Ομόνοια, λέει, 3 κι ο κούκος κι εκεί.
Μάλιστα η κυρία Ε.Γ.Μ. μας καλεί αύριο πρωί πρωί να στηθούμε στον ΟΤΕ στην Γράμμου για να καμαρώσουμε σαν αρχοντοχωριάτες για το Mega.
Πολλά Tούρκικα σήριαλ πρέπει να βλέπει η κυρία.
Δηλαδή του χρόνου θα κάνουν τα Ραγκουτσάρια 5ήμερα; Αφού θα πέφτουν Δευτέρα με Τετάρτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι πίνουν εκεί στον Δήμο και δεν μας δίνουν;
Ή τους ψεκάζουν;
Τι εννοείς κ. σχολιαστά ότι "στο πορτραίτο δεν υπάρχουν μόνο πινελιές αλλά και μουτζούρες";
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πινελιές, όταν μάλιστα είναι μαϊστορες οι ζωγράφοι, προσφέρουν συγκίνηση, ευχαρίστηση... έχουν θετικά αποτελέσματα, ακόμη και με το μαύρο χρώμα ή ένα θλιβερό θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν όμως σκιαγραφείται μια προσωπικότητα με υστεροβουλία (αυτό που λέμε "στρατευμένη τέχνη"), τότε δεν έχουμε καλλι-τεχνικές πινελιές αλλά μουτζούρες. Αυτό ισχύει γενικά.
Ειδικά, στην περίπτωση π.χ. των πολιτικών, δεν θεωρώ τυχαίο ότι υπερψηφίστηκε ο εν ενεργεία βουλευτής (από τον οποίον δεν έχουμε δει και τίποτε, αλλά πολλοί περιμένουν και τα γνωστά ρουσφέτια) και καταβαραθρώθηκε ο τέως, από τον οποίον δεν έχουν να περιμένουν τίποτε πλέον (παρά τα όσα επωφελήθηκαν στο παρελθόν).
Να μου επιτρέψετε να μη συνεχίσω, γιατί δεν θέλω να κάνω ούτε τον (δημόσιο) κατήγορο του ενός ούτε τον συνήγορο του άλλου. Μεγάλα παιδιά είναι... Δεν ασχολούμαι περισσότερο από όσο τους αναλογεί. Πολύ δε περισσότερο δεν θέλω να ασχοληθώ με την περίπτωση του Μητροπολίτη, γιατί λίγο έλειψε να πεισθώ ότι η Καστοριά λιμοκτονεί και την έσωσε ο από μηχανής θεός.
Αν έχει καμιά σημασία, το μόνο από τα 10 αυτά πρόσωπα στο οποίο συναινώ είναι ο κ. Πηχιών, σαν αποτίμηση του έργου του, στην ώριμη του ηλικία.
Απάντηση στο 23 και 24 σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=740491
Τί λέτε τώρα ;
Αυτοί είναι οι άνθρωποι της κοινωνίας μας, αυτά είναι τα Πρόσωπα της χρονιάς! Σαν τις εκλογές ένα πράμα! Ψηφίζουμε τις μετριότητες των μετριοτήτων! Εξ άλλου μετριότητες μας κυβερνούν και στον τόπο μας. Από ρασοφόρους έως γραβατοφόρους. Αυτή είναι η Καστοριά και την ζούμε στο πετσί μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμος 30
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρουσα η προσέγγισή σου. Όμως παραμένεις αθεράπευτα κλασσικός. Εδώ μιλάμε για «μετακονστρουκτιβισμοποπαρτίστικες» πινελιές. Δεν είναι απλό το θέμα!
@ 33
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν ο 30 είναι αθεράπευτος ή θεραπευμένος, αλλά αυτή η λέξη δικέ μου είναι για να τη βάλει κανείς, όταν παίζει "κρεμάλα" !
μ-------------------------------ς
Μάλλον μας έφαγε η αδιαφορία λόγο κρίσης. Έχω την εντύπωση ότι άλλες χρονιές ήταν πιο πλήρης η αιτιολόγηση των ψήφων. Φέτος σαν να μη βρίσκαμε και κάτι τόσο σημαντικό. Τα ίδια και τα ίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφή@32
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ όχι και μετριότητα των μετριοτήτων ο Δήμαρχος;
Γιατί βρε; Βγήκε πρόσωπο κι ο δήμαρχος;
ΑπάντησηΔιαγραφή(έχω χάσει επισόδια;)
Εκεί που έχω κάποιες αμφιβολίες είναι οι δύο περιπτώσεις, για τη Φαύστα και το Βε τσέκαμε. Αν και το χειρίστηκε καλά, αρκετά κομψά, η Οδός, πιστεύω ότι στην πρώτη περίπτωση έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρο ότι αφορά περισσότερο τον κ. Κώστα Λάκη, για τον οποίον περίμενα να γραφτούν περισσότερα για τα γραπτά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά στο τελευταίο, συμφωνώ ότι όντως ξεχώρισε ο συγκεκριμένος σχολιασμός, αλλά μάλλον πρέπει να προσεχθεί και πώς διαμορφώνεται ο σχολιασμός γενικότερα στην οδό και σε άλλα κείμενα, με άλλο θέμα, όπου διαλέγονται επώνυμοι, ανώνυμοι, ψευδώνυμοι, ετερώνυμοι.
Καταρρέουν τα πάντα! Συμφωνώ με τον 35. Μας έφαγε η αδιαφορία λόγω κρίσης. Όλα είναι ρευστά! Κι αυτό σκιαγραφούν και τα Πρόσωπα της ΟΔΟΥ αν διαβάσει κανείς προσεχτικά τα σχόλια της εφημερίδας για κάθε ένα πρόσωπο του 2012.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι άλλο μήνυμα μπορεί να στέλνουν το Νο 1 Διαμαντόπουλος, το Νο 2 Γεωργοσοπούλου-Μισκία και το Νο3 Μητροπολίτης!
Τα Πρόσωπα είναι πετυχημένα, γιατί εκφράζουν την ιλιγγιώδη πορεία για την επόμενη εποχή, είναι οι τελευταίες αναλαμπές των άσχημων εποχών που ζούμε, είναι Πρόσωπα που ψηφίσαμε για να τα τοποθετήσουμε σε λίγο στις προσθήκες των μουσείων! Να μας θυμίζουν τι εποχές ζήσαμε.
Οδεύουμε ολοταχώς στην επόμενη εποχή. Δεν μένει παρά να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Με το «χιούμορ» των Καστοριανών, όπως τόσο επιτυχημένα γράφει η εφημερίδα για τον κ. Πετσάλνικο, που παρεμπιπτόντως –ο αμετανόητος!- ήταν σήμερα στον Σταυρό! (ως τι άραγε; ως φίλος-σύντροφος του κ. Παπακωνσταντίνου; ή του κ. Τσοχατζόπουλου;)
Κ. Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρολογείτε; Δεν πιστεύω ότι δεν ξέρετε πως ο τίτλος παραμένει. Τι είναι ο άνθρωπος ; Εγκληματίας; Κατάδικος;
Ο τέως βασιλιάς αλωνίζει ανενόχλητος σχεδόν σαράντα χρόνια...
Στα άλλα συμφωνώ.
Δεν υπάρχει πρωτόκολλο αγαπητέ μου για τους τέως πολιτικούς. Διορισμένος του Πετσάλνικου είσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι' αυτό, ούτε ο Παπουλίδης εμφανίζεται, ούτε ο Αγγελής, ούτε η Μπουζάλη, ούτε ο Καπαχτσής, ούτε ο Τσαμίσης, ούτε ο Οικονομίδης, ούτε ο Σημαιοφορίδης. Ο ΠΑΤΑΚΟΣ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ!
Οι τίτλοι των Ευγενών μόνο στην Εσπερία υπάρχουν. Όχι στους σοσιαλιστές του Ανδρέα με τα ζιβάγκο.
Αλλά και ο Τσαουσέσκου τόσα χρόνια στο σβέρκο τους κάθισε. Ώσπου μία μέρα...
Πολιτικό ατόπημα και πολιτική μειονεξία χαρακτηρίζει οποιονδήποτε πολιτικό ΕΠΙΜΕΝΕΙ σαν να ειναι ο ΤΣΑΒΕΣ ή ο ΚΑΣΤΡΟ ή ο ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ!
Για τον κύριο Νο 40 Ανώνυμο:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο τ. Βασιλιάς αλωνίζει ανενόχλητος σχεδόν σαράντα χρόνια";;
-Για την επιχειρηματολογία σας κύριε σας συγχαίρω. Δικαιώνετε εξ άλλου το βαθύ ΠΑΣΟΚ.
Για τους/τις 41 και 42
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας και χρόνια πολλά !!!
Απάντηση στην ερώτηση του 31
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Δεσποτάδες δίνουν τώρα συνέντευξη και σε πολιτικές εφημερίδες; Στην Αυγή;
Ε, το μόνο που μας απομένει είναι να δούμε και δηλώσεις του δικού μας στην Правда ή έστω στον Ριζοσπάστη!
ΣΑς ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΌΧΙ ΠΟΛΎ ΑΡΓΌΤΕΡΑ Η ΛΊΣΤΑ Κ. ΜΠΑΙΡΑΚΤΆΡΗ,ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον/την Κ.Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλά μας τα λέτε, αλλά έχω μόνο μία διαφωνία. Όσον αφορά σε αυτό που κοντεύει να καταντήσει εμμονή, δηλαδή την άρνηση της παρουσίας του τέως Προέδρου της Βουλής σε δημόσιες εκδηλώσεις και μάλιστα σε συνάξεις εκκλησιαστικές. Εάν άλλοι δεν συμμετέχουν είναι προσωπικό τους θέμα. Δεν ωφελούν πάντοτε οι συγκρίσεις.
Για την Μύησις γιατί δεν γράφτε τίποτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα κάτι δε μ' άρεσε αλλά δεν το έχω ξεκαθαρίσει ακόμη μέσα μου. Εσείς είστε κατευχαριστημένοι;
Έ όχι βρε Καστοριανοί να ψηφίσετε και τον δεσπότη για το φιλανθρωπικό του έργο! Από την τσέπη του τάβαλε τα λεφτά;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω κι εγώ έλεος
Κανείς δεν θυμήθηκε να ψηφίσει την κυρία Μισκία για αυτά που κανει με το σύλλογο Μαζί σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους, τέλειωσε η παρέλαση των καρναβαλιών. Άντε του χρόνου να καθιερώσουμε τον Τύρναβο στην Καστοριά! Εκεί το πάνε οι υπέρμαχοι της... Παράδοσης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης να καλέσουμε την Ανίτα Πάνια. Θα βρει πολλούς "καλεσμένους" της στην παρέλαση της Μητροπόλεως! Πάρα πολλλούς!
Απάντηση στον φίλο πιο πάνω: Εδώ οι Καστοριανοί έχουν δήμαρχο τον Χατζησυμεωνίδη, τον Μητροπολίτη δεν θα ψήφιζαν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κάνει με τον σύλλογο "Μαζί σου";
ΑπάντησηΔιαγραφή(Αφοπλιστικό ερώτημα;)
Δεν είδες πόσες "Τράπεζες" γράφει η οδός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλές τράπεζες, μα πάρα πολλές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΧ : βοηθάει παιδάκια με ασθένεια
ΑπάντησηΔιαγραφή@54
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είχα και τα γυαλιά μου και μη σας πω τώρα τι διάβασα εκεί που λέει αίματος, με το συμπάθειο, αλλά αλήθεια μπερδεύτηκα, συγνώμη κιόλας...
Πώς τα βοηθάει δηλαδή τα παιδάκια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως ο Μητροπολίτης βοηθάει με τις Τράπεζες;
Πού ζείς; Δεν έχεις δει ποτέ στον Τύπο τόσες φωτογραφίες, τόσες εκδηλώσεις γίνονται, βιβλία, συναυλίες από νεανικά συγκροτήματα! Τόσα λεφτά μαζέβουν!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κ. Μπαϊρακτάρη τα σχόλια αυτά υπερβαίνουν τα εσκαμμένα (τα παραθέτω για να καταλάβετε τι εννοώ).
ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΥΔΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΗΘΗ!
(και για μιά ακόμα φορά δείχνουν ανθρώπους ανάλγητους πρόθυμους στο "ξεκατίνιασμα". Στο ξέσκισμα της αληθινής ζωής και του πόνου του καθενός)
Δεν είμαι φίλος της κ. Μισκία ούτε τους παπαδαριού αλλά από το χιούμορ μέχρι την σαχλαμάρα είναι μεγάλη η απόσταση!
Κωστής Παλαμάς
ΧΧ είπε...
Τι κάνει με τον σύλλογο "Μαζί σου";
(Αφοπλιστικό ερώτημα;)
8/1/13
Ανώνυμος είπε...
Δεν είδες πόσες "Τράπεζες" γράφει η οδός;
8/1/13
Ανώνυμος είπε...
Πολλές τράπεζες, μα πάρα πολλές!
8/1/13
Ανώνυμος είπε...
ΧΧ : βοηθάει παιδάκια με ασθένεια
8/1/13
Ανώνυμος είπε...
@54
Δεν είχα και τα γυαλιά μου και μη σας πω τώρα τι διάβασα εκεί που λέει αίματος, με το συμπάθειο, αλλά αλήθεια μπερδεύτηκα, συγνώμη κιόλας...
8/1/13
ΧΧ είπε...
Πώς τα βοηθάει δηλαδή τα παιδάκια;
Όπως ο Μητροπολίτης βοηθάει με τις Τράπεζες;
8/1/13
Εντάξει, μην είστε και υπερβολικοί! Ο δικός σας τουλάχιστον δεν κάνει και τέτοια πράγματα. Για δείτε τι έγινε αλλού (κι ας βγήκε και "διάψευση")
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=162193&artTitle=apochorise_mitropolitis_apo_ton_agiasmo_ton_ydaton_
Αγαπητέ Κωστή Παλαμά,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ζούμε στην εποχή σου. Ευτυχώς. Πλέον ο λόγος, έστω και με κακόπιστη πρόθεση και κριτική, είναι αποδεκτός. Σήμερα, εν αντιθέσει με την εποχή σου, ΟΥΔΕΙΣ είναι υπεράνω κριτικής. Επιπλέον, στους μνημονιακούς καιρούς που ζούμε, όλοι ανεξαιρέτως οι Έλληνες είναι δύσπιστοι και κακόπιστοι με τα ΔΗΜΟΣΙΑ πρόσωπα, που μας έπνιξαν με τις καλές προθέσεις και τα παχιά λόγια, περί «εσκαμμένων».
Ομοτράπεζος
ΧΧ
Υ.Γ. Και εσύ αγαπητέ Κωνσταντίνε, πράττεις δύο σφάλματα που θα μπορούσε κανείς να πει ότι υπερβαίνεις τα εσκαμμένα και ξεκατινιάζεις. 1ον το ονοματεπώνυμό σου, και 2ον το «παπαδαριό».
Καλέ μου άνθρωπε, με το 59 σχόλιο, μήπως ήπιες κανα ποτηράκι παραπάνω αυτές τις ημέρες; Πώς το έβγαλες άρον-άρον το πόρισμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πάρω στα σοβαρά αυτά που έγραψες, θα πρέπει -εγώ που δεν τα βρίσκω μεμπτά αυτά τα σχόλια- να αισθάνομαι ΧΥΔΑΙΑ, ΚΑΚΟΗΘΗΣ, ΑΝΑΛΓΗΤΗ, ΚΑΤΙΝΑΑΑΑ.
Κι αυτό με τον Κωστή Παλαμά πού κολλάει;
Μη σου κακοφανεί κι αυτό, αλλά μάλλον χρειάζεται να ηρεμήσεις. Καληνύχτα !
@ ΧΧ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ποιο μπουλούκι ξέφυγες εσύ βρε και κοντεύεις να με τρελάνεις απόψε μ' αυτά που λες ;
Προς τον 62
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις τι θα πει ηλίθιε,
"παιδιά με νεοπλασματική νόσο" και την οδύνη που μπορεί να κρύβει για τον κάθε γονιό κ α ι
γ ι α τ η ν Μ ι σ κ ί α αυτό;.
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΤΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΕΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΑ;
Σ΄αυτό και μόνον στέκομαι. Και στάσου μακρυά moy γιατί ζέχνεις όχι από ποτό αλλά από ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ και ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑ! ΠΛΥΣΟΥ
Κωστής Παλαμάς
Κύριε Μπαϊρακτάρη αν δεν το αναρτήσεις θα επιστρέψω και θα το κάνω επωνύμως!
Ηχήστε οι σάλπιγγες !
ΑπάντησηΔιαγραφήΆγγελος Σικελιανός
Άντε αρχίσαν τ' άργανα, ενώ τέλειωσε το 12ήμερο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον υποδυόμενο τον Κωστή Παλαμά
ΑπάντησηΔιαγραφή(δεν ξέρω και πώς να σε προσφωνήσω, τρομάρα μου/σου !)
Εν πρώτοις, σε ευχαριστώ που με αποκαλείς ηλίθιο, τιμή μου και καμάρι μου, άνθρωποι σαν κι εμένα να έχουν εμπνεύσει έναν Ντοστογιέφσκυ.
Στο ερώτημά σου απαντώ ΝΑΙ. Καθώς και τι σημαίνει για μια μάνα "να μεγαλώνει ένα παιδί από μια σταλιά, να το φθάνει 30 χρονώ και να της δίνουν ύστερα από τέσσερα χρόνια μια σακούλα κόκκαλα", όπως άκουσα τη μάνα μου να λέει για τον γιο της.
Δεν το κάναμε βούκινο όμως. Βρήκαμε άλλον δρόμο να πορευτούμε.
Ικανοποιήθηκες τώρα;
Ηρέμησε Παλαμά! Ηρέμησε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κ. Μισκία είναι Αντιδήμαρχος. Δε θα μπει στο ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ, για οποιονδήποτε λόγο επικαλείσαι!
Ακόμη και ως Πρόεδρος φιλανθρωπικού σωματείου, που κανείς δεν αμφισβητεί το φιλανθρωπικό του σκοπό. Άλλο ο σκοπός, και άλλο το μέσο. Ο ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ αγαπητέ κ. Παλαμά.
Όποιος δεν γουστάρει κριτική, να μην ντύνεται καρναβάλι και να δίνει συνεντεύξεις στον Τραλαλά, να αφήσει τις Αλεξιάδες και τα τυρκουάζ, να αφήσει τα κοινά, και να πάει στον οίκο της.
Κατάλαβες Παλαμά, με τα παλαμάκια για την εξουσία;
Φτάνει πια η παρεούλα του Χατζησυμεωνίδη, που αρχίσατε να πανικοβάλλεστε γιατί θα χάσετε τις εκλογές.
Απάντηση: ΟΧΙ. Και δεν μ' ενδιαφέρει αυτό!!!! Εσύ έβαλες το θέμα στο διάλογο, ύπουλα. Εγώ κρίνω το ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ και όχι ένα σωματείο, ούτε συναισθήματα μητέρων και παιδιών.
Δεν τόκανες βέβαια βούκινο, την κακία όμως και την αναισθησία σου μπορείς να την φορτώνεις σε όσους άλλους υποφέρουν και πονούν ανετότατα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ΑΘΛΙΑ λογοπαίγνια για "Τράπεζες" .."τράπεζες αίματος"... ένας Μίσκιν ποτέ δεν θα τα ξεστόμιζε...
Καμιά σχέση λοιπόν δεν έχεις εσύ κι οι ομοτράπεζοί σου με κείνον λοιπόν. Μην γελιέσαι!
Κωστής Παλαμάς
"Αρκεί να γίνεται πράξη, να εκδηλώνεται και να διαδίδεται", καταλήγει με νόημα:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://odos-kastoria.blogspot.gr/2011/01/2010-9.html
ΧΧ (από το Χάχας?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμιά η δική μου αν θέλεις να ξέρεις σχέση με μαφίες της τοπικής κοινωνίας, φατρίες, Καστοριανά καρναβάλια και μη. Προπαγάνδες, Παπαδες ,κόμματα και πολύ περισσότερο παλαμάκια σε οποιαδήποτε κατεύθυνση. Αν θέλετε να τα βάλετε με την αντιδήμαρχό σας τη Μισκία ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο "ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ" ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ_ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ_ΣΗΜΑΙΝΕΙ! Ε????
Χάσατε τα όρια εκεί πέρα. Ξεπεράσατε και τους καλικαντζάρους σε ανοησία.
Κώστης Παλαμάς
Επειδή ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και επειδή θέλω να κοιμηθώ σαν αρνάκι, ελπίζω, ΧΧ, η απάντησή σου με το "ύπουλα" να μην απευθύνεται σε εμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα !
Δεν μας φταίει ο Σύλλογος Μαζί σου. Η Πρόεδρος της κρίνεται! Και κρίνεται όπως κρίνεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι ένας Πρόεδρος προσθέτει ή αφαιρεί, και σε συμβολισμό, σε έναν Σύλλογο.
Δηλαδή αν βάλετε τον Κασιδιάρη Πρόεδρο του ΜΑΖΙ ΣΟΥ, τι θα έλεγες; Αυτόν θα τον κρίναμε, αλλά την αγαπημένη σου Μισκία δεν δικαιούμαστε να την κρίνουμε;
Προφανώς Κωστή ζεις ακόμη στο Μεσολόγγι (της Βορείου Κορέας εννοώ).
Χάχας
(τουλάχιστον αυτό δεν είναι προσβλητικό για έναν ποιητή)
ΥΓ.
Όσον αφορά την πρότασή σου: «…σχέση με μαφίες της τοπικής κοινωνίας, φατρίες, Καστοριανά καρναβάλια και μη. Προπαγάνδες, Παπαδες ,κόμματα και πολύ περισσότερο παλαμάκια σε οποιαδήποτε κατεύθυνση», ξέρεις ποιον εκφράζει απόλυτα στην Καστοριά; Μην μου πεις δεν ξέρεις. Ε; Κωστάκη;
Καλό ξημέρωμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κασιδιάρης Χαχα οργανώνει τράπεζες αίματος για Έλληνες αυστηρά. Δεν είναι κατάλληλος για Πρόεδρος παρόμοιου σωματείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ξαναλέω δεν είμαι φίλος της Μισκία!
Και δεν είμαι σίγουρα κάποιος παρενδυσίας καστοριανός -μα καμία σχέση!- όποτε το αν απόψεις σαν τις δικές μου για την αθλιότητα των μικροκοινωνιών που σκουλικιάζουν ζωντανές (!!!) τυχαίνει να συμπίπτουν με κάποιου εκεί στα μέρη σας έχει να κάνει μονάχα με το νόμο των πιθανοτήτων.
Συνεχίστε το λυπηρό βιολί σας..
Κωστής Παλαμάς (ο προλαλήσας στο 75)
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πινελιές και μουτζούρες"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λαλήσας
"Προφανώς Κωστή ζεις ακόμη στο Μεσολόγγι (της Βορείου Κορέας εννοώ)".
ΑπάντησηΔιαγραφή"ξέρεις ποιον εκφράζει απόλυτα στην Καστοριά; Μην μου πεις δεν ξέρεις. Ε; Κωστάκη;"
"Κρεμάλα" θα παίξουμε τώρα σχηματίζοντας λέξεις και υπονοούμενα;
Μίλα καθαρά χριστιανέ μου!Τι αλαμπουρνέζικα είναι αυτά?
Σαμαλάπ Σητσώκ (έρχομαι για επενδύσεις στην Ελλάδα από Αραβία -φόρεσα ανάποδα τ' όνομά μου μη με περνάτε για παλιομοδίτη οι νεωτεριστές και λάβροι)
@60 ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δεσπότης του Ακτίστου φωτώς;[ όπωςς λένε]
Θα ήταν εκνευρισμένος.Μάλλον θα είχε μέρες να δεί το άκτιστο φώς.[ όπως λένε]
Ντροπή του να γυρίσει την πλάτη στόν Σταυρό τέτοια μέρα.
Έτσι είναι οι πνευματικοί πατέρες που γράφουν για το άκτιστο φώς;
ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ.........
ΣαμαλάπΣητσώκ Τί να σηναίνει άραγε;
ΑπάντησηΔιαγραφή"φόρεσα ανάποδα τ' όνομά μου"
ΑπάντησηΔιαγραφήο Κωστής Παλαμάς ανάποδα...
Για την "Μύησις" βρε παιδιά δεν θα τοποθετηθούμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒελζεβούλα εσένα ο αγιασμός δέν σε έπιασε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ''Μύησις'';;;τί ήταν αυτές οι μπανάνες πού κρατούσαν;δεν μου άρεσαν καθόλου.Περίμενα κάτι καλύτερο να παρουσιάσουν, σαν ''Μύησις''.
Το ερώτημά μου αναφερόταν στα Πρόσωπα της χρονιάς, όχι στην παρέλαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα δύο δε μου άρεσαν. Δίσκος ήταν αυτός που βγάλανε; Ο Μουσικοφιλολογικός Σύλλογος Αρμονία έχει βγάλει καλύτερο δίσκο με τα Καστοριανά τραγούδια της Χορωδίας του. Που χρόνια τον ακούμε και το χαιρόμαστε.
Όσο για τις… μπανάνες, φαίνεται συγχέουν την παράδοση της Καστοριάς με αυτήν του Τυρνάβου. Πρέπει κάποιος να τους το πει. Μας κούρασαν με τα [....] τους.
Αυτό ετοιμάζομαι να κάνω και εγώ, να τους τα πώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγγνώμη που δέν κατάλαβα ότι ρωτάς για τον δίσκο.
Αλλού πατάει ο Σύλλογος , Αρμονία.
Συμφωνώ άλλο Αρμονία και άλλο Μύησις. Δεν συγκρίνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξενόφερτο έθιμο, ως προς την τοπική μας παράδοση, που θέλει να φέρει η Μύησις στην Καστοριά, δεν είναι μόνο το μπουρανί του Τυρνάβου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι και της Ιαπωνίας:
http://www.youtube.com/watch?v=mJXxol8AOks
Της Ινδίας:
http://www.youtube.com/watch?v=9AeQNPCc15M
Της Ταϊλάνδης:
http://www.youtube.com/watch?v=GNFMVUJbcL0
Της Αιγύπτου
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/5a/Osiris_statuette_cropped.jpg
Της Ινδονησίας
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Madurai_Meenakshi_temple_linga_retouched.jpg
Του Μπουτάν
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Phallus_-Thunderbolt_on_side_of_house_to_Scare_of_Evil.jpg
Της Νορβηγίας
http://en.wikipedia.org/wiki/Freyr
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hammars_%28I%29.JPG
Της Πορτογαλίας
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Sao_Goncalo_Pastries_@_Amarante.jpg
Και λοιπά και λοιπά.
Η καλύτερη επιλογή ο κ. Α. Πηχιών.
ΑπάντησηΔιαγραφή@87
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασες να αναφέρεις φίλε και το Βεφκάνι στην FYROM:
http://www.youtube.com/watch?v=vsGwqd5QM8o
Ίδιες απορίες έχω κι εγώ φίλε «Ανώνυμε Πρώτε του 6/1/13» για το Μητροπολίτη. Παραλίγο να πεισθώ κι εγώ ότι η Καστοριά λιμοκτονεί και την έσωσε ο από μηχανής θεός. Αυτή κι αν είναι έκπληξη της χρονιάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΟΥΠΕΡ-ΒΑΓΓΕΛΗΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας έλεγα πως είναι ΘΕΟΣ κι έσείς δε με πιστέψατε (κακό του κεφαλιού σας!
Άλλος ένας Βαγγέλης (αείμνηστος πια- ο Γιαννόπουλος) είχε ορίσει ως πολιτιστικά κέντρα τα ...σκυλάδικα που επιχορηγούσε μέσω της Εργατικής εστίας το Υπουργείο Εργασίας που επόπτευε.
Ο δικός μας Βαγγέλης χαρακτήρισε έτσι την Βίλα "Αμαλία":
«Σάλο» προκάλεσε εντός της Ολομέλειας της Βουλής η δήλωση του βουλευτή Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ευ. Διαμαντόπουλου αναφορικά με τις επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ. στις βίλες Αμαλία και Κάλλας, τις οποίες χαρακτήρισε «πραγματικά πολιτιστικά κέντρα» και «δομές αλληλεγγύης».
«Πρόκειται για πραγματικά πολιτιστικά κέντρα και δομές αλληλεγγύης στις οποίες γίνονται και μαθήματα», είπε χαρακτηριστικά εγκαλώντας τον υπουργό Δημόσιας Τάξης κ. Ν. Δένδια για «φασίζουσα νοοτροπία». Όπως είπε μάλιστα οι χώροι αυτοί «θα γίνουν εφαλτήρια που θα σας πάρουν όλους και θα σας σηκώσουν».
Οι αναφορές αυτές προκάλεσαν αντιδράσεις. Όπως σχολίασε ο βουλευτής της ΝΔ κ. Άδ. Γεωργιάδης «ο κ. Διαμαντόπουλος μας είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι θα μας πάρει και θα μας σηκώσει όταν γίνει κυβέρνηση, μέσα από τους χώρους κοινωνικής αλληλεγγύης». Και πρόσθεσε: «Αυτό δείχνει τι πραγματικά μας περιμένει…».
Πάντως σε δηλώσεις του στο περιστύλιο της Βουλής, ο κ. Δένδιας ερωτηθείς σχετικά αναφέρθηκε στη δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι «δεν πρόκειται να σχολιάσω δηλώσεις η σοβαρότητα των οποίων είναι πρόδηλη».
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=492212
Όφις
Ο ένας βουλευτής μιλά για τα πολιτιστικά κέντρα, και ο τέως μας βουλευτής (στο west channel) χορεύοντας πολιτιστικά μπροστά από φαλλούς της παρέας της Μύησις, δήλωσε ότι «πρέπει να βασιστούμε στην παράδοση και στην ιστορία μας».
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς εξηγήσει κανείς τι εννοεί ο κύριος βουλευτής, ότι το Μπουρανί Τυρνάβου, είναι Καστοριανή Παράδοση και τοπική Ιστορία;
Ανέβηκε με τα πόδια πάνω στο Γραφείο το οποίο υπηρετεί, το Γραφείο που αντιπροσωπεύει τον υπέρτατο Πολιτικό Φορέα της πόλης, λες και βρίσκεται στην κουζίνα του σπιτιού του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η εικόνα αυτή είναι αποδεκτή από τους Ευρωπαίου Πολίτες που παρακολουθούν Τούρκικα σήριαλ, τότε προτείνω και στον Πρωθυπουργό της χώρας να χορέψει κι αυτός και να ξεχαρμανιάσει
(συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=cz-VK_5IMZU
Στον Ανώνυμο που έγραψε:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο Κασιδιάρης Χαχα οργανώνει τράπεζες αίματος για Έλληνες αυστηρά. Δεν είναι κατάλληλος για Πρόεδρος παρόμοιου σωματείου. Στο ξαναλέω δεν είμαι φίλος της Μισκία!"
Δεν κατάλαβα καλά κύριε ή κυρία μου;
Γιατί δεν είναι κατάλληλος για Πρόεδρος παρόμοιου σωματείου ο κ. Κασιδιάρης, ενώ είναι η κ. Μισκία;
Η κ. Μισκία οργανώνει τράπεζες αίματος για τα παιδιά της Ουγκάντα ή της Σομαλίας;
Είναι ανάρμοστο να υπερασπίζεστε με αυτές τις θέσεις την κυρία Μασκία (προφανώς είστε ψηφοφόρος της και βρήκατε μία θεσούλα στον Δήμο) και να κατηγορείτε βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ως ακατάλληλους για φιλανθρωπικά σωματεία.
Εγώ προχθές είδα rave χορούς και καράτε, με κάτι κορτσόπλα ξανθά ξανθά, και Αμερικανιές στυλ ΑΝΤ1, σε σικάτο (εννοείται, γιατί έχουμε και ένα επίπεδο άλφα) ξενοδοχείο!!
Δεν είδα ούτε άκουσα τίποτε για τα παιδιά της Ουγκάντας, από την κυρία Μισκία.
Προφανώς το κάνει από λόγους σεμνότητας και διακριτικότητας, την οποία εξ άλλου χαρακτηρίζει.
για τον 95...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις άραγε υπόψη σου τι είναι ο Σύλλογος "Μαζί σου" και οι ανάλογοι του ανά την Ελλάδα;
Αν λέω... αν ... υπάρχει έστω κι ένα γονιός ή παιδί, που βοηθήθηκε απο τη δράση του εν λογω Συλλογου,και σε διάβαζε εσένα και τους ομοτράπεζους"... Τι άραγε να έβγαζε ως συμπέρασμα;
Όσο για τις "θεσουλες στο Δήμο " και τις ψηφοφορικές μου πεποιθήσεις τόχεις πλησιάσει το θέμα σε απόσταση ετων φωτός! (Θελω να πω ότι ανοηταίνεις οικτρότατα.
Αγαπητή Οδός,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι εν μέρει ηθική αυτουργός για το καβάλημα του καλαμιού του βουλευτή μας...
Μετά την δυσφήμιση του τόπου μας από τον προηγούμενο βουλευτή, η παράδοση πλέον συνεχίζεται πιο αναρχικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε μας χέζεις ρε Νταλάρα.
ΔιαγραφήΔεν το ήξερα ότι, εγώ, ο Δημοκράτης, που πιστεύω μόνο στην Δημοκρατία και την υπηρετώ, ότι είμαι ουσιαστικά αναρχικός!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αναρχία φίλε τι είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία άμεση Δημοκρατία!!!!
Για τον κ. Διαμαντόπουλο διαβάστε και εδώ το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://fouit.gr/2013/01/%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84/
Ο άνθρωπος έχει χιούμορ και εσείς αρνείστε να το παραδεχτείτε. Μπράβο του και πάλι μπράβο του ! Χρωστούσα αυτό το σχόλιο, γιατί όπως λέει και η παροιμία :
ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ
Το καλό να λέγεται...
Πετάει η Ομάδα ! Συγχαρητήρια κύριε Παναγιώτη !
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε όμως και συναδέλφους που ξέρουν να αναγνωρίζουν τη δουλειά τη σωστή.
http://fouit.gr/2013/01/%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B1-2012-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83/
Βρε Λευτέρη-Ξεφτέρη, επειδή εγώ δε σκαμπάζω από αλληγορίες, πες μου τι θέλει να πει o ποιητής με τη φωτογραφία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντροφε Ανώνυμε ! Απλά τα πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδε ο βουλευτής τη φωτογραφία και τα δημοσιεύματα που τον παρομοιάζουν με Δον Κιχότη και αντί να τρέχει τους σχολιαστές για ψύλλου πήδημα, όπως έκανε ό άλλος ο σερ τους συμπατριώτες μας, ο Ευάγγελος απάντησε με χιούμορ. Γουστάρωωωωωωωωωωωω !
ΖΗΤΩ Η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!
(Κοίτα μη μου βγεις γρουσούζης και μου κόψεις την αγωνιστικότητα... θα σε πάρω μαζί μου στο επόμενο ταξίδι στη γάζα !)
Ωωωω! Vangelis Hidalgo/ no passaran...
ΑπάντησηΔιαγραφή(Δηλαδή "ο Βαγγέλης ο ιδαλγός δεν θα περάσει προς τους ανεμόμυλους")
Τέλειο!!!
Βαγγέλη θα επιτεθώ πρώτος στις πινακίδες. Εσύ τράβα για τον ανεμόμυλο!Θα τους πάρουμε τα σώβρακα!
karditsa
Βρε Λευτέρη-Ξεφτέρη (και φίλε Ανώνυμε), κάντο μου πιο λιανά. Δε σκαμπάζω σου είπα. -Τι σχέση έχει ο ολλανδικός ανεμόμυλος, το απαγορευτικό με το Δον Κιχώτη και ο Διαμαντόπουλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήπήξατε στη βλακεία .
ΑπάντησηΔιαγραφήτι εφημερίδα είστε?
έλεος
"ανώνυμου 106" είσι μπούφους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα ιξηγώ παραπάν'. Δεν βλέπ'ς;
Κι ιδώ τα λέει κι ου κυρ-Παπαναγιώτ'ς:
http://odos-kastoria.blogspot.gr/2013/01/don-quijote.html
karditsa
(άντι έμπλιξάμι μι ντιπ αγράμματ' μι φαίνιτι. Ιιιιι. Χαααα!)
Μην ιξάπτισι 108!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδω είνι του μπλόγκι. Η ιφιμιρίδα είνι αλλού! Πληρώντ'ς κι τ'ν παίρν'τς.
ΠΛΗΡΟΥΣΙΣ ΙΣΥ ΚΑΜΙΑ ΦΟΥΡΑ;
karditsa
*αν μας προυσέξ'ς καλά θα μάθ'ς πουλλά που δε γράφ' η ιφημιρίδα...
Αλλά κι να μη μας προυσέξ'ς πάλι καλά θα κάμ'ς!
Δυστυχώς ή εγώ είμαι πολύ βλάξ ή εσείς δεν έχετε απάντηση. Πού το είδατε ότι ο κ. Διαμαντόπουλος έχει χιούμορ και του δίνετε και συγχαρητήρια; Τι σχέση έχει ο ολλανδικός ανεμόμυλος και το απαγορευτικό σήμα. Ξέρω το πρωτοσέλιδο της «Οδού» που τον χαρακτήρισε Δον Κιχώτη, αλλά τι συμβολίζει η φωτογραφία, που τόσο σας μάγεψε; Αναλύστε μου επιτέλους για να καταλάβω γιατί του λέτε «μπράβο»!
ΑπάντησηΔιαγραφή@108
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος ξέλεος, αυτοί είμαστε φίλε!
Δεν σώζουμε σε αυτό το blog τα υπαρξιακά σας, και ούτε παρέχουμε πληροφόρηση για το τι νούμερο παπούτσι φοράει η [……] και πόσες φορές [……] ο δήμαρχος.
*Το ελληνικό ερωτηματικό είναι αυτό «;»,
όχι το αγγλικό που χρησιμοποιείς.
Α μαρή καρντίτσα που μι θες κι εξυπνάδις ... Ιδώ απ τ φόρα σ μάς τον έκανις τον κυρ Παναγιώτ παπά !!! (σχόλιου 109). Άμα ίνι έτσ... κι εγώ ίμι η Παπαρήγα ! Ιένα ίνι του κόμμμα !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύνιλθι γιατί θα σι βάλου να χορέψ τν Καραγκούνα !
τρίκαλο
Γεια σου ρε 112 σπαθάτε !
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για σένα 111 νερόβραστε, άν θες αναλύσεις... να πας σε μικροβιολόγο !
...μι παραπιμπτικό του ΕΟΠΥΥ μάλιστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήkarditsa
(για τουν έρμου τουν 110 που θέλ' κι ανάλυσ'.Ιιιι! Χααα!)
Ωχού μου! Βρεεε, του 110 ίμι ιγώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουν παρακάτ' να πάτι στουν γιατρό!
karditsa