Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2025
(42)
- ► Φεβρουαρίου 2025 (9)
- ► Ιανουαρίου 2025 (33)
-
►
2024
(504)
- ► Δεκεμβρίου 2024 (36)
- ► Νοεμβρίου 2024 (28)
- ► Οκτωβρίου 2024 (31)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (30)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
►
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
▼
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
-
▼
Οκτωβρίου 2013
(45)
- H αλληλογραφία
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- ΟΔΟΣ: Περδίκκας Παπακώστας
- ΒΑΣΙΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Ποιος κυριάρχησε μετεμφυλιακά...
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Εκτός από την περί-δια-κατά-Κυβέρν...
- ΠΕΡΔΙΚΚΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Βιομηχανία στην Ελλάδα (2)
- ΧΡΗΣΤΟΥ ΧΑΤΣΙΟΥ: Στη μνήμη των αδερφών Εμμανουήλ
- ΜΠΕΣΣΗ ΜΙΧΑΗΛ: Οι βεβαιότητες του Αντώνη οι μύθοι ...
- ΟΔΟΣ: «Συνεδρίες» Ή η επινόηση ενός «κράτους»
- ΗΛΙΑ ΤΖΩΡΤΖΟΠΟΥΛΟΥ: ΕΡΤ: «Χορεύοντας με τους λύκους»
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- Shostakovich: Η Μύτη
- Συλλογή υπογραφών υποστήριξης στο κείμενο των 18
- H συνέντευξη
- Οι αναμεταδόσεις της ΜΕΤ στην Καστοριά
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Κρατική ραδιοτηλεόραση
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Μικρές ιστορίες του Τρίτου στην Κο...
- Λόγος & αντίλογος
- Λόγος και αντίλογος
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- Λόγος & αντίλογος
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ: Μερικά απλά μαθήματα ανά...
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Ήθελε να ‘ναι μαζί ...
- ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΠΑΓΓΟΥ: Σύρραξη βαλιτσών στους παλιούς κ...
- Bolshoi
- Λόγος & αντίλογος
- Και πάλι
- Λόγος & αντίλογος
- Covent Garden
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ
- ΟΔΟΣ: Φόβος & σιωπή
- Λόγος & αντίλογος
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Κι όμως τα ΄χασα...
- Είπαν:
- Ο χθεσινός Ευγένιος Ονιέγκιν
- ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ: Τά κακά κακῶς κείμενα
- Tchaikovsky: Ευγένιος Ονιέγκιν
- ΟΔΟΣ: Η δεύτερη παρουσίαση στην Καστοριά
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΔΟ
- Tchaikovsky: Ευγένιος Ονιέγκιν
- Λόγος & αντίλογος
- ΟΔΟΣ - ΜΕΤ
- ΟΔΟΣ: ...στους κόλπους της τοπικής επισκοπής
- Tchaikovsky: Ευγένιος Ονιέγκιν
- Και το όνομα αυτού...!
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
►
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Συγκλονιστική η τελική σκηνή ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στην αντιδήμαρχο και δεν με ενδιαφέρει το κίνητρό της: αν της αρέσει δηλαδή η όπερα ή όχι, αν προχώρησε στην οργάνωση για μικροπολιτικούς ή όχι λόγους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπληκτική η παράσταση από την Νέα Υόρκη. Ακόμη και αν η σκηνοθεσία είχε στοιχεία musical οι ερμηνείες, ο διευθυντής και ορισμένες σκηνές ήταν κορυφαίες. Η σκιερή πλευρά της ρωσικής κουλτούρας και των παθών, στο μεγαλείο τους. Μπράβο!
ΥΓ έχω όμως μια απορία: πως είναι δυνατό να μην παρακολουθούν τις αναμεταδόσεις, συμπολίτες που μοχθούν για τον πολιτισμό και την τέχνη;
@ Ανώνυμο 3
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα οι συμπολίτες που μοχθούν για τον πολιτισμό παρακολουθούν τις αναμεταδόσεις. Οι άλλοι, μοχθούν για άλλα πράγματα, δια μέσου της ενασχόλησης τους με τον πολιτισμό. Και ο νοών νοείτω!
Οφείλουμε να συγχαρούμε την κα Μισκία! Μόνο να εκφράσουμε το παράπονό μας για το ακριβό εισιτήριο. 18 ευρώ είναι πολλά! Πάλι καλά που υπάρχει η προσφορά ένα συν ένα της Οδού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον ανώνυμο 3:
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν συμφωνώ με την γενίκευσή σου. Για μερικούς/μερικές μπορεί να ισχύει ο υπαινιγμός. Για τους πολλούς/πολλές όμως, ελπίζω πώς όχι.
Κατά την γνώμη μου λίγο η αναποτελεσμαστική διαφήμιση, ίσως και η κακοκαιρία να ευθύνονται για την απουσία μερικών. Σε μέρικούς ίσως και λίγο η .. αντιζηλία ευθύνονται. Αυτό μάλιστα το τελευταίο δεν μπορώ ούτε να το δικαιολογήσω. Και δεν θα το υποψιαζόμουν, αφού κάθε σύγκριση είναι εκτός πραγματικότητας, αν δεν παρατηρούσα συστηματική και επιδεικτική απουσία μερικών αξιόλογων΄συμπολιτών.
Η δικαιολογία ότι μπορεί και να μη τους αρέσει η όπερα, δεν μου φαίνεται πειστική. Η τέχνη εκτός από ψυχαγωγία έχει και παιδαγωγική αξία. καλλιεργεί.
Συγχαρητήρια στη κα Ειρήνη Γεωργοσοπούλου - Μισκία, και σε όλους όσους βοήθησαν να επιτευχθεί η αναμετάδοση και στη Καστοριά. Επιτέλους μια σοβαρή πολιτιστική εκδήλωση στην πόλη μας. Συγχαρητήρια και σε σένα αγαπητή "Οδός".
ΑπάντησηΔιαγραφήφτάνει γλύφετε ρε, θα γλυστρήσετε στα σάλια σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίκιο έχεις, φιλαράκι. Γιατί σάμπως μόνο της Μισκίας επιτυχία είναι αυτό; Αλήθεια πως και δεν παραβρεθηκε στα εγκαίνια του Ωδείου; Αυτό είναι όντος πολιτισμός για την Καστοριά. Δε μπορούσα κι εγώ να πάω αλλά ρε παιδιά τι άδειασμα ήταν ετούτο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολούθησα την Κάρμεν και προχθές τον Ονιέγκιν, και δε μπορώ να πιστέψω την υψηλή ποιότητα της εκδήλωσης (και στη Καστοριά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στους συντελεστές.