ΟΔΟΣ 2.10.2014 | 758 |
Iδού η Ρόδος
...Η έναρξη των διαδικασιών υπαγωγής της Καστοριάς στα προγράμματα της Europa Nostra αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική καμπή για την πόλη και τους ανθρώπους της. Γεγονός είναι ότι η προσπάθεια προετοιμασίας της υποψηφιότητας της Καστοριάς που συντονίστηκε από την π. δημοτική αρχή του κ. Εμ. Χατζησυμεωνίδη, που στέφθηκε με επιτυχία πριν τις εκλογές, αποτελεί σημαντικό εφόδιο για την νέα δημοτική αρχή...
Διαβάστε επίσης:
Α.Δ.
Για να πονέσεις έναν τόπο και τους ανθρώπους του πρέπει πρώτα να τον αγαπήσεις
ΑΓΛΑΪΑΣ ΜΠΑΣΔΟΥ ΣΑΜΑΡΑ:
Το κουφάδι
ΟΔΟΣ:
ΚΩΝ/ΝΟΥ ΔΟΥΦΛΙΑ:
Τέχνη μέσω οθόνης
Πώς είναι να είσαι γέρος
Δώσε κλώτσο να γυρίσει...
Πώς φύτρωσε μια Αρχιτεκτονική στα Ιωάννινα
...και άλλα.
ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 2.10.2014 | 758
«Ο Δήμαρχος, ως εκφραστής των τοπικών συμφερόντων»
ΚΟΣΜΑ ΡΕΚΑΡΗ:
Οι Έλληνες της Μελβούρνης και Πύργος της Ομογένειας
ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ:
Ήτοι περί του ορθώς λέγειν τε και γράφειν
Λόγος & Αντίλογος
Νίκος Πρώϊος για τον Πάσχο Μανδραβέλη
ΟΔΟΣ:
Macbeth στην Καστοριά
ΚΩΝ/ΝΟΥ ΔΟΥΦΛΙΑ:
Στην Παναγιά Μαυριώτισσα το 1659
Δημοτικό σχολείο Μαυροχωρίου:
Μετεωρολόγοι του παλιού καιρού
Τέχνη μέσω οθόνης
Καστοριά | Europa Nostra
Πώς είναι να είσαι γέρος
Δώσε κλώτσο να γυρίσει...
Πώς φύτρωσε μια Αρχιτεκτονική στα Ιωάννινα
...και άλλα.
ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 2.10.2014 | 758
Θερμότατα συγχαρητήρια στην Α.Δ. για το 'Για να πονέσεις έναν τόπο..." που περιγράφει έξοχα επίσκεψή της στο Γηροκομείο της πόλης μας, το οποίο πάσχει εδώ και χρόνια-ντροπή στους υπευθυνους για το χάλι του! Συγχαρητήρια, επίσης, στην ΟΔΟ για το εξαιρετικό αφιέρωμά της στην τρίτη ηλικία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήμουν δήμαρχος, το πρώτο που θα έκανα στην Καστοριά είναι ... μια βόλτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε μη γελάτε! Μόνο με μια βόλτα μπορεί κανείς να ανοίξει τα μάτια του και να δει τα χάλια.
΄Οσο αυτοί που διοικούν ενημερώνονται από το ίντερνετ ή ανταλλάζουν επισκέψεις όλο τσιριμόνιες και κοπλιμέντα και τάχαμου ενδιαφέρον (η φωτογράφηση απαραίτητη), τότε χαμπάρι 'κ έχουν!
Και το Γεροκομείο μόνο να το δει κανείς καταλαβαίνει. Όσοι ξέρουν, έχουν πολύ θλιβερά πράγματα να πούνε.
Κρίμα!
@Αναγνώστη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να ήταν μόνο το Γηροκομείο ... Σε λίγο δε θα μείνει τίποτε όρθιο ...
[………..]
(τον κύριο που μιλάει δεν τον ξέρω και ούτε έχω και καμιά κάψα να τον μάθω, αλλά η κατάσταση που διαπιστώνει είναι οικτρή - αυτό για να μη νομίσει κανείς ότι κάνω και διαφήμιση)
Αλλά ειλικρινά αναρωτιέμαι. Πού είναι εκείνος ο Σύλλογος για τα αδέσποτα; Τι λέει γι' αυτό;
Ευχαριστώ Ανώνυμε για την ενημέρωση, αλλά όπως έγραψα και προηγουμένως το θέμα δεν είναι κυρίως ποιος μιλάει αλλά αυτό που λέει και για το οποίο δεν γράφεις τίποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους "Ενεργούς πολίτες" δεν τους ξέρω παρά μόνο ό,τι διάβασα παλιά, αυτά που αναφέρεις. Κατά τη γνώμη μου είναι θράσος να έχουν τέτοιο αόριστο άρα παραπλανητικό όνομα σαν να είμαστε οι άλλοι κοιμισμένοι. Άσε που συνέχεια τους μπερδεύω με τους ΕΝ.ΔΗΜΩ, ήμαρτον κύριε Καρανικολόπουλε!
Άκρη θα βγει ή θα μείνουνε στην πρόκληση εντυπώσεων;
@Γιωρίκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά τα γράφεις, Γιωρίκα.
Γι' αυτό το λόγο, οι προηγούμενοι έχασαν!
Γι' αυτό το λόγο, οι σημερινοί δε ξέρουν τι τους γίνεται!
Τέτοιους "Ενεργούς Πολίτες" αλλά και ΕνΔημο Πολίτες έχουμε, γι' αυτό στον κατήφορο συνεχώς η Καστοριά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ Κωστίκα Κωστίκα !!! Έναν αδελφό γυρεύω να με καταλάβει ... όχι τους πολλούς με τα λόγια αλλά κι ένας να είναι "επί το έργον".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι ας μη γίνω ποτέ δήμαρχος!
Ο Ενεργός Πολίτης έχει και ακσόν! [.......]
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόεδρος του Γηροκομείο είναι ακόμη ο Σεβασμιώτατος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πιο άσχημα πράγματα στην Καστοριά, δεν είναι πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια Α.Δ., συγχαρητήρια!
Συμφωνώ με τους προηγούμενους σχολιαστές περί του άρθρου της κυρίας Α.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την ίδια βέβαια συμφωνώ, ακόμη και στην ανωνυμία.
Πρόκειται για ένα δυνατό κείμενο κι ας μην υπάρχουν δυστυχώς πολλοί με ανοιχτά αυτιά στις θέσεις τις υψηλές.
Είναι όμως όντως σημαντικό το ότι υψώθηκε μία φωνή με σθένος για ένα θέμα που όλοι οι αρμόδιοι μέχρι στιγμής κλείνουν τα μάτια και αντί να αναλάβει ο καθείς τις ευθύνες που του αναλογούν, "πετάει το μπαλάκι" ο ένας στον άλλον.
Και τα χρόνια περνούν και η Καστοριά υποδέχεται τους χιλιάδες επισκέπτες με ερείπια (βλ. Αρχοντικά, Μαθιουδάκη κ.λπ.). Σε λίγο βλέπω να μας προτιμούν μόνο τουρίστες από την Αγγλία, που γοητεύονται από τα στοιχιωμένα σπίτια και ψάχνουν φαντάσματα !
Στην πρότασή της να επισκεπτόμαστε το Γηροκομείο συμφωνώ μόνο εν μέρει, γιατί πιστεύω ότι κάνει πράγματι καλό σε όλους να συναναστρεφόμαστε με γεροντάκια (δώστε όποιον άλλον τίτλο τιμής θέλετε, το ίδιο είναι). Η ευεργεσία είναι αμφίδρομη. Κι εκείνοι νιώθουν ότι δεν τους βλέπουμε σαν στιμένες λεμονόκουπες (γιατί το ότι στίφτηκαν για να δώσουν είναι αναμφισβήτητο), αλλά και εμείς αποκτούμε ορθή συναίσθηση της θέσης μας ...
Δεν συμφωνώ όμως στην ανάληψη ευθυνών αποκλειστικά από τους απλούς πολίτες (όσο ενεργοί και αν διατείνονται ότι είναι).
Διότι, αγαπητή "ΟΔΟΣ", πίσω από το Γηροκομείο κρύβεται ένα τεράστιο κληροδότημα ανθρώπων με ονοματεπώνυμο και κυρίως όραμα προσφοράς στον συνάνθρωπο. Οι σημερινοί διαχειριστές δεν έχουν ονοματεπώνυμο ;
Τί να το κάνουμε αν έχουν ελεγχθεί από τις Υπηρεσίες και τα χαρτιά τους είναι εντάξει (θεωρητικά;)
Την εικόνα με τα ανασφαλή γεροντάκια, τα σπασμένα τζάμια, τη χορταριασμένη αυλή, την ελλιπή καθαριότητα, θέρμανση και περίθαλψη επιβάλλεται να αλλάξουν, αν θέλουν να είναι καλοδιαχειριστές και συνεπείς στον λόγο τους ενώπιον Θεού και ανθρώπων.
Επώνυμος: "Διότι, αγαπητή "ΟΔΟΣ", πίσω από το Γηροκομείο κρύβεται ένα τεράστιο κληροδότημα ανθρώπων με ονοματεπώνυμο και κυρίως όραμα προσφοράς στον συνάνθρωπο. Οι σημερινοί διαχειριστές δεν έχουν ονοματεπώνυμο;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουν ονοματεπώνυμο. Όλοι τους ξέρουμε.
Το σοβαρότερο όμως όλων είναι ότι δεν έχουν κανένα απολύτως "όραμα προσφοράς στον συνάνθρωπό μας".
Η προσφορά τους εξαρτάται και εξαντλείται στα Δελτία Τύπου, τα πλούσια φωτογραφικά ρεπορτάζ, με τα οποία μας βομβαρδίζουν καθημερινά, και τη δημοσιότητα που ξεπέρασε ακόμη και το star system.
Πάντως, η συμβολή της κυρίας Α.Δ., με το άρθρο της στην ΟΔΟ, δίνει τόνο αισιοδοξίας σε αυτήν την έρημη (άρα απάνθρωπη;) πόλη: Υπάρχουν ακόμη πολίτες τελικά που είναι ελεύθεροι και δεν προσκυνούν.
Δυο λόγια μόνο θέλω να πω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον, μην αμφιβάλει η κυρία ΑΔ και νομίσει ότι το άρθρο της δεν θα βρει απήχηση και η ίδια συναίνεση. Είναι σίγουρο ότι τάραξε λιμνάζοντα ύδατα.
Δεύτερον, από ό,τι έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις, δεν είναι και τίποτε δύσκολο να δώσει ένας το σύνθημα με μέρα και ώρα και να μαζευτεούν όσοι θέλουν να κάνουν εθελοντικά μερικές εργασίες για τον ευτρεπισμό του χώρου.
Κοίτα @13 κι εδώ πέρα δεν έχουμε καλό ιστορικό με τις κληρονομιές.... Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η λοβιτούρα μένει.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Είμαστε πολλοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά σιωπηλοί!
@16
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε γελάσανε! Έννοια σου και μιλάμε.
Κανένας -όσο λαοπρόβλητος και αν είναι, πόσο μάλλον θεοπρόβλητος- δεν μπορεί να αδικεί εσαεί.
Ο λαός δεν είναι γαϊδούρι να τον δέσουν.
Γι' αυτό και τώρα τον γυρεύουν ...
(αλλά δεν το ομολογούν από υπερηφάνεια, γι' αυτό και στις εκδηλώσεις τους σπανιότατα πια πάει κόσμος)
Για λόγους εντιμότητος θέλω να διορθώσω ένα λάθος μου στο προηγούμενο σχόλιο. Η λέξη θεοπρόβλητος πρέπει να μπει σε εισαγωγικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αληθινά Θεοπρόβλητος δεν αδικεί.
Θες να δεις αν μια κοινωνία είναι "στα καλά της"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήγαινε δες πως διαχειρίζεται τα σκουπίδια της
[κυριολεκτικά για τα σκουπίδια μιλώ] αλλά και για τους άστεγους-πένητες-ανασφάλιστους, γέροντες, εξαρτημένα άτομα και άλλα "ναυαγίων ναυάγια" ...
έρρωσθε
Αλέξανδρος Αδαμαντίου Παπαδιαμάντης
Φαίνεται, πως η κοινωνία μας (της Καστοριάς εννοώ), δε πάει καθόλου καλά. Και σ' αυτό φταίνε οι βουλευτές, οι δήμαρχοι, οι δεσπότες και οι κάθε είδους "δεσπότες"... Και όλοι εμείς, που από τον καναπέ, το επιβεβαιώνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπολικο Δηλητηριο, καθολου Ουσια, πληρη παραπληροφορηση εκ μερους των σχολιαστων που προηγηθηκαν στις 5/10/2014. Θα εκθεσω αναλυτικα την σκεψη μου, μολις βρω λιγο χρονο.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκεπτόμενε ανθρωπάκο, μη μας βασανίζεις άλλο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένουμε, σκεπτόμενε ανθρωπάκο, να γράψεις γλυκόλογα, ουσιώδη, και έγκυρες πληροφορίες.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Σκεπτόμενος ανθρωπάκος
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα τώρα! Μόνο δηλητήριο βλέπεις; Και την ουσία των πραγμάτων δεν την βλέπουν τόσοι άνθρωποι; Να μας φυλάξει ο Θεός από την έπαρση ότι έχουμε το μονοπώλιο της σκέψης!
Όμως για την πληροφόρηση έχεις κάποιο δίκιο. Για την ακρίβεια όχι παραπληροφόρηση αλλά περιπληροφόρηση.
Γύρω-γύρω τα λένε και απ' έξω-απ' έξω σαν ατζαμήδες.
Έπρεπε να γράψουν για ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ Ή ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ "ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ" (πώς αλλιώς θα κρατήσουν τους μπράβους τους; με το αζημίωτο φυσικά).
ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΥΣΤΕΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ;
Εγραψα για δηλητηριο, διοτι απο τις εκφρασεις που γραφονται καταλαβαινεις οτι υπαρχει εμπαθεια εναντιον της εκκλησιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψα για ουσια, διοτι μονο αρνητικοτητα κ μιζερια κ κακια προσλαμβαμει ο αναγνωστης των σχολιων που σχολιασα, χωρις φυσικα παραθεση στοιχειων. Ρε παιδια, γραψτε καμμια λυση, πεστε κατι αισιοδοξο κ ομορφο να γλυκαθει κ ο αλλος που διαβαζει!
Εγραψα για παραπληροφορηση, διοτι οι αποδιοπομπαιοι τραγοι συμφερουν παντα την προπαγανδα. Μεχρι στιγμης ΚΑΝΕΙΣ δεν θιγει τους δυνατους. Η πολη μας εχει τους πιο πλουσιους γουναραδες της υφηλιου. Ποσο δυσκολο ειναι να φτιαχτει ενας συλλογος ανεγερσης γηροκομειου κ να αναλογισθουμε ολοι, να γραφτουμε ολοι, να τρεξουμε κ να πιεσουμε κ να κερδισουμε την πολη μας;.. Εαν ξερει καποιος πώς θα μπορουσαμε να το κανουμε, ας αναψει η συζητηση, ας οργανωθουμε, ας ριξουμε προτασεις κ ας παραγουμε εργο. Τί λετε;
@ντομινο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ξερεις ονοματα, γραψτα να τα μαθουμε κ εμεις κ μετα τραβα στα δικαστηρια. Λογια καφενειου, δεν προσφερουν τιποτα.
Και φυσικά υπάρχει εμπάθεια εναντίον της εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλίμονο!!! Μετά τις οφ-σορ, τα βατοπέδια, τις πολιτικές σχέσεις, τον ρατσιστικό λόγο, τα αναθέματα σε πολιτικούς... ων ουκ έστι αριθμός, τι περιμένεις, να μην υπάρχει εμπάθεια;
Η ιστορία επαναλαμβάνεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω αυτή τη φορά να μην παραιτηθεί πάλι ο πρόεδρος του Γηροκομείου!!!!
Η θρησκεία θεωρείται από το λαό αληθινή,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό τους σοφούς ψεύτικη
και από τους ηγεμόνες χρήσιμη.
Σενέκας, 4 μ.Χ-65 μ. Χ., Ρωμαίος φιλόσοφος.
@Σκεπτομενος ανθρωπακος
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκαιο. Πρέπει να αναλάβουν οι πολίτες τις ευθύνες του τόπου!
@Σκεπτομενος ανθρωπακος (συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφή....Αφού δεν τις αναλαμβάνουν οι "άρχοντες" και οι "δεσπότες".
Της νύχτας τη δουλειά τη βλέπει η μέρα και γελά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝύχτα τα διάβασες των άλλων τα σχόλια, σκεπτόμενε ανθρωπάκο και μας βγαίνεις τόσο απόλυτος ; Πώς δεν κάνουμε πρότάσεις ; Αυτό που πρότεινα γιατί το φασκελοκουκούλωσες ;
@ Τασουλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως νυχτα το διαβασα το σχολιο σου! Χεχε.. Ανακαλω για εσενα :-)
@ ανωνυμοι
α.Δεν ειπα να αναλαβουν οι πολιτες τις ευθυνες του τοπου, αλλα ας κανουμε κατι κ εμεις, φιλε καναπεδατε!
β.Οποιος δεν θελει να πιστευει στο Θεο (Σενεκας) ασκει πολεμικη, οποτε η συζητηση μαζι του εγκειται στο ερωτημα της υπαρξης ή μη του Θεου. Φιλε, μπορω να το συζητησω μαζι σου, αλλα το σχολιο σου ειναι ασχετο ως προς το εν λογω αρθρο.
γ.Καταδικαζοντας απεριφραστα την εκκλησια μηπως αραγε καταδικαζεις κ την Εκκλησια;
δ.Το γηροκομειο δεν ειναι εκκλησιαστικο, ο δεσποτης ειναι επι τιμη προεδρος κ απλα η εκκλησια πληρωνει πολλα απο τα εξοδα του γηροκομειου. Οι νομοι ειναι νομοι φιλε. Δεν κανει αυτος κουμαντο. Δηλωνει ευθιξια κ πιεση για αλλαγες η προηγουμενη παραιτηση του κ δεν εχω λογο να το αμφισβητω.
- Απο τη μια λενε πολλοι οτι η Εκκλησια πρεπει να ιδιωτευει κ απο την αλλη οτι πρεπει να ασκει δημοσια κοινωνικη προνοια! Εγω ξερω οτι μεσα στην κριση, ΜΟΝΟ η Εκκλησια ετρεξε να βοηθησει. Ας μην την αδικουμε παντου κ παντα. Σφαλματα κανει, αλλα η ισοπεδωση ειναι ακατανοητη. Ετσι νομιζω.
" συλλογος ανεγερσης γηροκομειου " ;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που προτείνει ο σχολιαστής είναι αντίφαση (για να μη πω αυτοαναίρεση). Από τη μια εξαίρει τη "δημοσια κοινωνικη προνοια" της Εκκλησίας. Η Εκκλησία όμως δεν είναι Σύλλογος. Καλούμαστε να διαλέξουμε ή το ένα ή το άλλο. Για να μη θυμίζουμε εκείνες τις αλήστου μνήμης Οργανώσεις.
Αφήστε που η "ανεγερση γηροκομειου" (παρά η βελτίωση του υπάρχοντος) θυμίζει εκείνη την καταπληκτική ιδέα του μητροπολίτη με τη "δωρεά ανωνύμου".... (μάλλον μόνο για δωρεές είναι ευπρόσδεκτοι οι Ανώνυμοι, για κριτική απαράδεκτοι...). Είχε γράψει και η ΟΔΟΣ σχετικά και σωστά.
@ Σκεπτόμενος ανθρωπάκος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό όλο το σχόλιό μου απομόνωσες μόνο ότι δεν έγραψα ονόματα και το κακοχαρακτήρισες. Ή μήπως όχι; Γιατί πολλές φορές τα καφενεία είναι καλύτερα από τα γηροκομεία.
Αν διατηρείς ακόμη τον σκεπτικισμό σου, έπρεπε να κατανοήσεις γιατί δεν γράφω ονόματα. Τα αυτονόητα θα συζητάμε;
Αυτές είναι δουλειές του Ελεγκτικού Συνεδρίου ή όποιας άλλης Αρμόδιας Αρχής κατά περίπτωσιν.
Σκεπτόμενε, από πότε σε προσέλαβε συνήγορο ο Δέσποτας ;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα τσαλίμια και οι παγαποντιές δεν έχουν πια πέραση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Εξηγούμαι.
Αφού υπάρχουν εκλεγμένοι άρχοντες με αδρές αμοιβές, αδού διορίζονται υπάλληλοι για τις ανάγκες του Δήμου, για ποιον λόγο σημαίνετε συναγερμό;
Δε λέω, είναι και κάποιοι και κάποιες που προτιμούν τον ελεύθερο χρόνο τους να τον περνούν απασχολούμενοι σε κοινωνική εργασία παρά να χαρτοπαίζουν ή να κάνουν άλλα θου Κύριε.
Όχι όμως οι υπεύθυνοι να αφήνουν τον τόπο να ρημάζει περιμένοντας να νιώσουν υποχρέωση τα κορόιδα. Περιμένετε και θα δείτε πάλι φέτος τα Χριστούγεννα πόσες φωτογραφίες επισήμων θα δούμε στο Γηροκομείο. Ήδη κυκλοφορεί στο YouTube φιλμάκι όπου μια γιαγιά τραγουδάει "για ξύπνα, ξύπνα και μη βαριά κοιμάσαι..."
Αφιερωμένο!!!
@ανωνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΘες να πεις οτι επειδη η εκκλησια ασκει δημοσια κοινωνικη προνοια, θα την ασκει κατ' αποκλειστικοτητα; Αστειευεσαι, για να μην πω παραλογιζεσαι. Τελος, αφου του δεσποτη του ειπαμε ΟΧΙ στο τζαμπα γηροκομειο, μετα του φορτωνουμε κ ευθυνες επειδη δεν εχουμε γηροκομειο! Cool!
@ντομινο
Τα καφενεια μπορει να ειναι καλυτερα απο τα γηροκομεια!!! Με καλυψες!!!!!!
@κολλητηρι
Δηλαδη εσενα σε προσελαβε καποιος ως κατηγορο; Ή μηπως θα πρεπει να σε ρωτω πριν σχηματισω προσωπικη αποψη;
Κάτι σχετικό με το θέμα:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://odos-kastoria.blogspot.gr/2010/07/blog-post_7135.html
Τα αμπελοχώραφα ούτε οργώθηκαν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιρήνη ημίν, αδελφοί ! Τι λόγια είναι αυτά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε συνήγοροι ούτε κατήγοροι, ούτε θύματα ούτε θύτες μπορούν να κρατήσουν έναν ευπρεπή διάλογο και μάλιστα δημόσιο.
"Πρόκειται για απόφαση ανάμειξης κοσμικής και πνευματικής εξουσίας, με σύμμαχο την δειλία, ή ακόμη χειρότερα την (πραγματική) συμφωνία των μελών του δημοτικού συμβουλίου. Τώρα εξηγείται γιατί έξω από δημόσια καταστήματα (όπως η νομαρχία και τα δημαρχεία) κυματίζει εκτός από την ελληνική και την ευρωπαϊκή σημαία, και η σημαία της… Εκκλησίας. Σε μερικές περιπτώσεις το κράτος αυτό μοιάζει με θεοκρατικό. Τόσες εικόνες και τόσες σημαίες αναρτημένες, αποδεικνύουν ότι ή είναι Τεχεράνη εδώ, ή ότι επικαλούνται τα ιερά σύμβολα για να ξεγελούν τους πολίτες ότι βρίσκονται δήθεν υπό την σκέπη των θείων, ώστε να κάνουν ανενόχλητοι την δουλειά τους, οι χρυσοθήρες της πολιτικής ζωής."
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη η αλήθεια, αποτυπωμένη σε μία πληρέστατη παράγραφο. Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς!
@ Γοδεφρείδο Βιλλεαρδουίνο
ΑπάντησηΔιαγραφήCher Geoffroi,
Όπως εσύ κατέγραψες την πορεία σας στο De la Conquête de Constantinople, έτσι και η Οδός, και όλοι εμείς εδώ οι σχολιαστές, καταγράφουμε το σήμερα. Και, για να ευλογήσουμε και τα γένια μας, θα είμαστε, όπως και εσύ, η μόνη αυθεντική πηγή για τον ιστορικό του μέλλοντος.
Vive la Grèce
Vive la Castoria!
Αλέξιε ........ Τί πίνεις, αδερφέ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ρέγουλο όμως .
@Αλέξιος (καμία σχέση)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμορφιές και ειρωνεία ή απλά ατυχές πόστ;
@ Γοδεφρείδο Βιλλεαρδουίνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι δεν το έγραψα ειρωνικά το σχόλιο. Απλώς προσπάθησα (κι από ό,τι φαίνεται ατυχώς) να το κάνω πιο χαριτωμένο. Συμφωνώ με την κριτική της εφημερίδας και μαζί σου: "Όλη η αλήθεια, αποτυπωμένη σε μία πληρέστατη παράγραφο. Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς!". Γι' αυτό έγραψα ότι η Οδός και οι σχολιαστές της, είμαστε η μόνη αυθεντική πηγή που έχει την δυνατότητα ανάλυσης/ερμηνείας της πολιτικοκοινωνικής κατάστασης που βιώνουμε στην Καστοριά.
@Τασούλη τον ηλεκτρολόγο
Αυτήν την στιγμή καφεδάκι.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν βρίσκω διαφωνία στους δύο παραπάνω σχολιαστές και όμως αυτοί δείχνουν να μαλώνουν;
Και συμφωνώ και με τους δύο ξέχασα να πω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχεια των σχολίων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.Δ.: Για να πονέσεις έναν τόπο και τους ανθρώπους του, πρέπει πρώτα να τον αγαπήσεις:
http://odos-kastoria.blogspot.gr/2015/01/blog-post_30.html
ΟΔΟΣ: Πέντε-δέκα λέξεις:
http://odos-kastoria.blogspot.gr/2015/02/blog-post_11.html#more
.