4.1.15

ΟΔΟΣ: Πρόσωπα 2014


ΟΔΟΣ: Πρόσωπα 2014

Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι λίγο πριν το ξημέρωμα


Τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την Καστοριά, το 2014, παρά το γεγονός ότι στην… δωδεκάμηνη (ούτε λεπτό της ώρας παραπάνω) διάρκειά του, αν όχι καταιγισμός, πληθώρα πάντως αυτοδιοκητικών κυρίως πολιτικών εξελίξεων που ανέτρεψαν δεδομένα και προκάλεσαν νέα, χαρακτηρίζεται από μια πρωτοφανή ένδεια. 

40 σχόλια:

  1. Καστοριανός πολίτης5/1/15

    Μπράβο! Τη χρωστούσε η Καστοριά την αναγνώριση στην Ε. Τσαδήλα και το χρωστούσε και το μαύρισμα σε όσους ξεπαστρεύουν τα αδέσποτα με φόλες. Όσο για τους πολιτικούς μας, ας κάνουν την αυτοκριτική τους κι ας προβληματιστούν γιατί φιγουράρουν ανελλιπώς στα αρνητικά πρόσωπα κάθε χρόνο!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/1/15

    Ευχάριστη έκπληξη η γκραβούρα-δώρο στο σημερινό φύλλο κ. Μπαϊρακτάρη. Και όπως πάντα εκπληκτικό εξώφυλλο. Τα φετινά πρόσωπα, εύστοχα και αντιπροσωπευτικά για τα αρνητικά τους, μετά τα χθεσινά όργια με τους Σλάβους και προφητικά. Μήπως να συμάσουν τον αντιδήμαρχο; Πού την πάνε την Καστοριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ο προλαλήσας (1@) εννοεί ότι η Ελένη βρίσκεται ανάμεσα στα 10 ΠΡΟΣΩΠΑ του '14 -αφού ακόμα δεν λάβαμε την ΟΔΟ εδω στη Σαλονίκη- χαίρομαι ιδιαίτερα γιατι η Ελένη Τσαδήλα είναι στην καρδιά μας με όσα έχει κάνει και μας έβγαλε πάντοτε ασπροπρόσωπους. Ένα παιδί με τσαγανό, χαρακτήρα, ακεραιότητα, έρωτα για την τέχνη , πιστό στος φιλίες, αγωνίστρια.
    Ένα διαμαντάκι της Πόλεως Καστορίας.

    Τα 'χα πει βέβαια κι εδω λίγο νωρίτερα:

    http://xartokoptis.blogspot.gr/2014/08/blog-post_66.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος7/1/15

    Πατέρας Συμεών και Ελένη Τσαδήλα, ΤΑ πρόσωπα της χρονιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος7/1/15

    @4
    Ποιος ειν αυτός; Έχουμε τέτοιον στην Καστοριά;
    Την Ελένη τη ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ.Ε.8/1/15

    Πριν ακόμη ξεχαστούν οι ευχές που ειπώθηκαν με αφορμή τον ερχομό του, το 2015
    "μας θύμισε με τον πλέον δραματικό τρόπο ότι ο κόσμος αυτός έχει πολύ δρόμο ακόμα, μέχρι να μάθει να αποδέχεται την ελευθερία του λόγου".
    Γιατί όλος αυτός ο φανατισμός; Γιατί τόσο ακραίος; Τι μπορούμε να κάνουμε για να τον αντιμετωπίσουμε;
    Παναγιώτη, συλλυπητήρια για τους συναδέλφους σου που χάθηκαν έτσι απάνθρωπα και τόσο συγκλονιστικά! Ας έγραφαν για να τους εξουδετερώσουν-ο αντίλογος είναι ο μόνος τρόπος, όχι τα όπλα που σκοτώνουν.
    Θα ήθελα πολύ να βγούμε στους δρόμους της Καστοριάς, για να διαμαρτυρηθούμε όλοι. Αυτό που συνέβη μας αφορά όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος8/1/15

    Δεν ξέρω αν "έχετε", αλλά ΗΤΑΝ κάποιος με αυτό το όνομα στην Καστοριά. Καμία σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κολλητήρι8/1/15

    Αμ δε που θ' ασχοληθώ με την κακομοιριά όσων κλαφτήκαν στους τρανούς για ν' αποκτήσουν θέσεις.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος8/1/15

    Το πιο ΑΣΧΕΤΟ πρόσωπο στα φετινά ΠΡΟΣΩΠΑ είναι κατά τη γνώμη μου ο Συμεών. Αφού έριξε μαύρη πέτρα πίσω του από τότε που έφυγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κ.Χ.8/1/15

    Κύριε Μπαϊρακτάρη, με αφορμή και το σχόλιο του/της Σ.Ε. παρακαλώ να δώσετε το περιθώριο για σχολιασμό στην ανάρτηση με το σύνθημα JE SUIS CHARLIE. Πιστεύω ότι έχουν να γραφτούν σημαντικές απόψεις, όπως αυτό το σχόλιο αλλά και εκείνο του κ. Τσίγκα.
    Ευχαριστώ και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. H ανάρτηση (Je suis Charlie) σηματοδοτεί την σοβαρή αφορμή θλίψης, προβληματισμού, συμπαράστασης και ταύτισης. Έτσι για την ΟΔΟ, είναι προτιμότερος και ισχυρότερος ο συμβολισμός της σιγής.

    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2015/01/blog-post_88.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/1/15

    @ ODOS
    Κι εμείς στην ΟΔΟ πορευόμαστε και δεν έχουμε την ίδια γνώμη.
    Με τη Σιγή εκφράζονται τώρα πια τα θύματα της βίας των φονταμενταλιστών.
    Ας επιτραπεί σε εμάς να διαμαρτυρηθούμε στη μνήμη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος8/1/15

    #9
    Η φωτογραφία όμως σχετική. Για να θυμίζει τις δοξασμένες μέρες που ηχογραφούσε τα κηρύγματα και ό,τι άλλο ψυχωφέλιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βασίλειος8/1/15

    Πρώτα-πρώτα θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους τους ανθρώπους της ΟΔΟΥ, Εκδότη και Αναγνώστες.
    Συμφωνώ κι εγώ ότι θα έπρεπε να δοθεί ιδιαίτερος χώρος για σχολιασμό του φλέγοντος θέματος της δίωξης του Τύπου, ώστε να μην μπερδεύονται τα θέματα στην παρούσα ανάρτηση.
    Όσον αφορά στα "πρόσωπα", έχω μια σοβαρότατη ένσταση σε μια έκφραση που διατυπώνετε. Γράφετε, κύριε Μπαϊρακτάρη, "άκων" και αυτό έχει διαδοθεί εν μέρει χωρίς να είναι και πιστευτό.
    Όση καλή προαίρεση και αν διαθέτω, δεν πείθομαι, γιατί αυτό θα οδηγούσε ακόμη και σε επικίνδυνους συνειρμούς, όπως π.χ. ότι έχουμε να κάνουμε με ανώριμο πλάσμα, αφερέγγυο, χωρίς συνείδηση των πράξεών του. Ο ιερομόναχος Συμεών όμως είναι ενήλικας, με θεολογική κατάρτιση και με την υπογραφή του ζήτησε απολυτήριο από τον επιχώριο Μητροπολίτη.
    Αν στην πορεία άλλαξε γνώμη ή αν αυτό υποστηρίζεται εν αγνοία του είναι άλλο θέμα. Ο ίδιος βέβαια δημοσίως τηρεί σιγήν ιχθύος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/1/15

    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ. Ο ΑΝΕΣΤΗΣ!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερίνα8/1/15

    Και εγώ συμφωνώ ότι έπρεπε να είναι ενεργοποιημένα τα σχόλια στο JE SUIS CHARLIE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα δικά μας παιδιά8/1/15

    ΟΚ! Σ΄αυτό το ματς είχαμε ήττα. Νίκησε το φαν κλαμπ του γόνου Καστοριανής οικογένειας. Πού να βγούμε μπροστά εμείς από τη Λεύκη που δε σκεφτήκαμε να ψηφίσουμε τον πατέρα Αγαθάγγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΧ8/1/15

    "Θα ήθελα πολύ να βγούμε στους δρόμους της Καστοριάς, για να διαμαρτυρηθούμε όλοι. Αυτό που συνέβη μας αφορά όλους", γράφει ο φίλος-η, πιο πάνω. Μακάρι να μπορούσε η κοινωνία μας, η τοπική μας κοινωνία, να είχε τέτοιες ευαισθησίες που θα τις εκδήλωνε σε μία πλατεία της Καστοριάς. Τα τοπικά ΜΜΕ όμως αναλώνονται σε άλλα θέματα και... σχέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλέξανδρος Λαουμτζής8/1/15

    Παναγιώτη,

    Συμφωνώ και επαυξάνω φυσικά με όλες τις εκφράσεις αντίθεσης και καταδίκης του τρομακτικού μακελειού που συνέβη στo Παρίσι. Αν και κατά την γνώμη μου το πλήγμα δευτερευόντως πλήττει την ελευθεροτυπία. Ο προφανής στόχος είναι ο δυτικός πολιτισμός και τρόπος ζωής.

    Και με την έννοια αυτή δεν μπορώ να μη παρατηρήσω το γεγονός ότι στην Ελλάδα, που τις ώρες αυτές τόσο ειλικρινά εκφράζονται μηνύματα συμπαράστασης στον γαλλικό λαό και καταδίκες για όσους επιβουλεύονται την ελευθεροτυπία και την ελευθερία έκφρασης, δεν εκφράστηκαν ανάλογες διαμαρτυρίες, σε αντίστοιχες εγχώριες περιπτώσεις.

    Όχι μόνο φίμωσης του τύπου και της ελευθερίας έκφρασης, στο θέατρο ή την τέχνη, αλλά ούτε καν στην περίπτωση ιδιώτη, που όχι απλώς διασύρθηκε, αλλά και καταδικάστηκε από ελληνικό ποινικό δικαστήριο, για την «αφελή» ιδέα του, να περιγράψει πτυχές της αδιέξοδης πολιτισμικής πραγματικότητας, με το ψευδώνυμο «pastitsios».

    Και αυτό είναι ένα μόνο, από τα πολύ σοβαρά και σοβαρότερα, κατά την γνώμη μου, πλήγματα που παρατηρούνται στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, και μάλιστα αδιαμαρτύρητα ή έστω χωρίς ορατές ή οργανωμένες αντιστάσεις.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σοφολογιώτατος8/1/15

    Συμφωνώ με το σχόλιό σας, κύριε Λαουμτζή, αλλά πιστεύω ότι θα παραδεχθείτε μία διόρθωση. Δεν πρόκειται απλώς για ιδιώτη, αλλά για πολίτη. Η διαφορά είναι που οδήγησε να έχει στις ευρωπαϊκές γλώσσες η πρώτη λέξη ιδιαίτερη σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευλόγησον ! ...8/1/15

    @Τα δικά μας παιδιά

    Αμ αυτό ήταν το ζητούμενο! Να μάθει ο κόσμος ότι στο ντέρμπυ Αθήνα-Φανάρι σημειώσατε ένα. Κι ας συνεχίζει να έχει άριστες σχέσεις με τους συμπατριώτες του ο Καστοριανός που λειτουργεί στην Πόλη στο πλευρό του Οικουμενικού Πατριάρχη. Οι Νέες Χώρες "νιώθουν υπερηφάνεια" για την Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλέξανδρος Λαουμτζής8/1/15

    Σοφολογιώτατε,

    Ευχαριστώ για το σχόλιο. Θα μπορούσα να συμφωνήσω απόλυτα, δεδομένου ότι η επιλογή του όρου «ιδιώτης» στο σχόλιό μου ήταν κατ’ αρχήν αυθόρμητη.

    Ωστόσο, με μία δεύτερη σκέψη τολμώ να υποστηρίξω ότι ίσως να είναι και η πιο κατάλληλη, αφού ο "ιδιώτης" αναφέρεται στον πυρήνα της ατομικότητας –που αξίζει να είναι απαράβατος, ενώ ο όρος "πολίτης" εκφράζει μια σχέση κοινωνικής συμμετοχής που υπόκειται σε κανόνες.

    Ο άτυχος έλληνας συμπολίτης καταδικάστηκε για έναν κατ’ εξοχήν στοχασμό, που ανήκει στην ιδιωτική σφαίρα των μεταφυσικών φρονημάτων του (αλλά και της αίσθησης του χιούμορ), και όχι των κοινωνικών πεποιθήσεών του ως πολίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σοφολογιώτατος8/1/15

    Μάλλον χρειάζεται να συγκεράσουμε τις απόψεις μας, κύριε Λαουμτζή. Είναι ενδιαφέρουσα η θεώρησή σας, αν και προσωπικά αποφεύγω πλέον συνειδητά τον όρο "ιδιώτης", αφού με τον διασυρμό του παραβιάστηκαν πολιτικά του δικαιώματα από τον όχλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κυρίως. Υπήρξε μια συμπεριφορά αγοραία, για να μην πω αγελαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος9/1/15

    @Σοφολογιωτατε, Λαουμτζη
    Εαν βρισω τη μανα σας, μαλλον θα ταραχθειτε, θα αντιδρασετε κ η ΟΔΟΣ θα βαλει αγκυλη στη βρισια μου! Με πιο δικαιωμα, λοιπον, εφοσον καποιος θιγει το θρησκευτικο πιστευω εκατονταδων χιλιαδων Ελληνων, οι οποιοι τοποθετουν την εννοια του "ιερου" ιεραρχικα πανω απο τον φυσικο δεσμο των γονεων, θα μενει ατιμωρητος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος9/1/15

    @ Σοφολογιωτατε, Λαουμτζη
    Τα δικαστηρια δικαιωσαν τον π.Εφραιμ της Βατοπεδιου. Κ αυτος διασυρθηκε παγκοσμιως κ εκφρασεις οπως "αγοραια" κ "αγελαια" ειναι πολυ φτωχες για να εκφρασουν το μεγεθος του εξευτελισμου της προσωπικοτητος του. ΔΕΝ διαμαρτυρηθηκατε ομως κ ουτε θα το κανετε ποτε. Σωστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αλέξανδρος Λαουμτζής9/1/15

    @25 Ανώνυμο

    Εάν εξυβρίσετε οικείο για μένα πρόσωπο, σας βεβαιώ ότι δεν έχω το παραμικρό δικαίωμα απέναντί σας, ούτε να σας κάνω μήνυση. Το σχετικό δικαίωμα ανήκει μόνο στο θιγόμενο πρόσωπο. Αυτό και μόνο απαντάει στο δίλημμά σας, αν το αντιλαμβάνεστε, και πρέπει να το αναγάγετε στα δικά σας παραδείγματα, αλλά και στο θέμα του «pastitsios», και του «Charlie Hebdo».

    Να υποθέσω ότι δεν καταδικάζετε αυτό που συνέβη στο Παρίσι. Διότι αν στην μία περίπτωση, σύμφωνα με τις απόψεις, καλώς καταδικάστηκε ο αφελώς ρομαντικός και ασεβής κατά τις απόψεις σας Έλληνας για το «pastitsios», για την συνέπεια του λόγου, το ίδιο καλώς έπραξαν και οι Ισλαμιστές στο «Charlie Hebdo» και τιμώρησαν αυτοδικώντας τους ασεβείς και τους απίστους, παίρνοντας τον νόμο του Ισλάμ στα χέρια τους. Χωρίς να περιμένουν δικαστήρια και χρονοτριβές, αφού έβαλαν το «ιερό» τους «ιεραρχικά» πάνω από όλα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλέξανδρος Λαουμτζής9/1/15

    @26 Ανώνυμο

    Νομίζω ότι πρέπει να ξαναδιαβάσετε το σχόλιό μου. Δεν αναφέρομαι σε πράξεις ή παραλείψεις, παρά στις ελευθερίες και τα φρονήματα. Και προπαντός σε απλούς ιδιώτες. Αν με ρωτάτε, η αθώωση κάθε κατηγορουμένου, είναι από μόνο του ευχάριστο γεγονός, ωστόσο νομίζω δεν είστε καλά ενημερωμένος-η.

    Ο συγκεκριμένος που αναφέρετε, παραπέμπεται μαζί με άλλους να δικαστεί μέσα στο 2015, και δεν αθωώθηκε για τις κυριότερες κατηγορίες (για πράξεις-παραλείψεις με μετρήσιμη, προπαντός σε χρήμα, και συγκεκριμένη απαξία στην οργανωμένη πολιτεία, που απορρέουν από την ιδιότητά του και τις υλικές συναλλαγές. Και όχι για φρονήματα και μεταφυσικές αγωνίες).

    Όσοι (και θα συμφωνήσετε ότι είναι επίσης πολλές χιλιάδες αυτοί οι Έλληνες) θεωρούν ότι για παράδειγμα και μόνο, ο συγκεκριμένος με τις εκκοσμικευμένες πράξεις του, προσέβαλε την πίστη τους και τα ιερά τους και την αντίληψη που έχουν για την αγνότητα, τον μοναχισμό και το Άγιο Όρος, θα μπορούσαν να τον μηνύσουν γι’ αυτήν την προσβολή;
    Δεν διαμαρτυρηθήκατε όμως γι’ αυτό. Σωστά;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μιμόζα η αισχυντηλή9/1/15

    Αξιόλογη η απάντηση του κ. Λαουμτζή προς τον 26 Ανώνυμο.
    Και για να ενημερωθούν και οι από μακριά που δεν ξέρουν πρόσωπα και πράγματα, ο εν λόγω είναι εν ενεργεία δικηγόρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος9/1/15

    @ Λαουμτζή
    Ως γνήσιος δικηγόρος, διαστρέβλωσες τα λεγόμενά μου. Δεν έγραψα ότι θα μου κάνατε μήνυση εάν έβριζα την μητέρα σας αλλά ότι θα είχατε ταραχή και θα θέλατε να αντιδράσετε (φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεστε πως τα δικαστήρια δεν είναι ο μοναδικός τρόπος αντίδρασης). Σωστά;
    Η δημόσια υβριστική τοποθέτηση κάποιου, εναντίον του κάθε ιερού και οσίου (το οποίο ως νομικός ξέρετε ότι είναι κολάσιμη), δεν είναι θέμα ελευθερίας ή φρονήματος, αλλά ξεκάθαρη ΠΡΑΞΗ.
    Ό,τι δεν απαγορεύει ο νόμος, επιτρέπεται. Η ευέλικτη 'ηθική' σας, έγινε σαφής. Εν τούτοις περιορίζεστε στο νομικό δικαίωμα και παραβλέπετε το ηθικό. Επαναλαμβάνω ότι πουθενά δεν αναφέρθηκα σε δικαστική προσφυγή. Οι νόμοι πάντως δεν απαγορεύουν την ηθική και εύχομαι αν όχι νομικά, τουλάχιστον ηθικά θα έπρεπε να προστατεύσετε την μητέρα σας. Σωστά;
    Όταν υβρίζονται τα θεία, θέλετε να πείτε ότι πρέπει τα θεία αυτοπροσώπως να κάνουν μήνυση για να προασπίσουν τα δικαιώματά τους(sic!);
    Δυστυχώς για την λογική σας, καταδικάζω κάθε μορφή βίας, πόσο μάλλον της θανάσιμης. Η μοναδική μορφή προασπίσεως του 'ιερού' δεν είναι σε καμμία περίπτωση η βία. Ο νόμος όμως τιμώρησε τον νεαρό. Εάν αμφισβητείτε το αποτέλεσμα των δικαστηρίων, τότε εσείς ο ίδιος προσβάλλετε τον θεσμό που υπηρετείτε. Ο νεαρός δεν είναι κατά την γνώμη μου αφελής ρομαντικός αλλά όμως αρνούμαι να χαρακτηρίσω δημοσίως κάποιον, χωρίς να είναι παρών.
    Πρέπει να διαχωρίσετε την προσωπική αμαρτία από την αντιπροσωπευτική. Στο παραδικαστικό κύκλωμα δεν καταδικάστηκε όλος ο δικηγορικός κόσμος και η έννοια της δικαιοσύνης, αλλά μόνο οι επίορκοι νομικοί. Στο πρόσωπο λοιπόν του π.Εφραίμ δεν υποτιμάται όλη η αγιορείτικη παράδοση κλπ κλπ, αλλά μόνο το συγκεκριμένο πρόσωπο. Η συλλογική ευθύνη είναι προνόμιο των φασιστικών νοοτροπιών και όχι μίας ευνομούμενης και πνευματικά ώριμης πολιτείας.
    Όσον αφορά τις δικαστικές περιπέτειες του π.Εφραίμ, αθωώθηκε σε αρκετές και μέχρι να αποδειχθούν οι υπόλοιπες, παραμένει αθώος (βλπ τεκμήριο αθωότητος). Σωστά;
    Θεωρείτε, τέλος, ότι πρέπει να εξευτελίζονται οι κατηγορούμενοι, ακόμα και εάν αποδειχθούν ένοχοι;! Ο π.Εφραίμ δέχθηκε πολύμηνο καθολικό δημόσιο εμπαιγμό, πριν καν να ολοκληρωθεί η νομικά προβλεπόμενη διαδικασία. Επ΄ αυτού ήταν η παρατήρησή μου.
    Αναμένω λοιπόν τις θέσεις σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αλέξανδρος Λαουμτζής10/1/15

    @30
    Τα είπατε όλα. Δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω διευκρίνιση από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος10/1/15

    Ανώνυμο @30
    Ο φανατισμός δεν είναι καλός σύμβουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος11/1/15

    Ναι, άκων, κ. Βασίλειε! Γιατί η θέλησή του ήταν να είναι στην Μονή της καρδιάς του. Αλλά αι βουλαί άλλων των ανάγκασαν να φύγει. Μην παραποιείς τα πράγματα εκών και εν γνώσει σου για να διαστρέψεις την αλήθεια. Σε σένα δηλαδή δεν έχει συμβεί άλλα να θέλεις και άλλα να αναγκάζεσαι να κάνεις λόγω συνθηκών της ζωής σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος11/1/15

    Ανώνυμε 33 θες να μας πεις δηλαδή ότι ένας Μοναχός (όπως γνωρίσαμε τον πατέρα Συμεών) έλαβε με πλήρη επίγνωση μια τέτοια απόφαση βασιζόμενος όχι στους Κανόνες της Εκκλησίας αλλά σε αυτό που "έτυχε"; Σαν το τραγούδι του Μάλαμα ένα πράμα;
    https://www.youtube.com/watch?v=URpYNJeegyQ
    Δεν ξέρω για εκείνους, αλλά αφού με ρωτάς σου απαντώ.
    ΝΑΙ, μου έτυχε αμέτρητες φορές να υποφέρω και να έχει κλονιστεί και ο γάμος μου και η ψυχή μου. Κάνω το σταυρό μου όμως και το παλεύω.
    Είμαι θύμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βασίλειος11/1/15

    Στο ερώτημα που μου απευθύνει σε αυτόν τον δημόσιο διάλογο ο τριακοστός τρίτος σχολιαστής, προσωπικά απαντώ ότι μένω με σταθερότητα στην αρχική μου άποψη, ακριβώς γιατί δεν θέλω να υποτιμήσω ούτε τη νοημοσύνη ούτε την προσωπικότητα του εν λόγω Ιερομονάχου. Όποιος θέλει, ας ξαναδιαβάσει το σχόλιό μου και θα διαπιστώσει το σκεπτικό μου, το οποίο είχε ως αφορμή τη διατύπωση της ΟΔΟΥ και όχι ρητή δήλωση του.
    Εν τέλει όμως, αντίρρηση ή επιβεβαίωση μόνον ο ίδιος δικαιούται και κανείς αυτόκλητος συνήγορος ή ψυχαναλυτής του ιδίου ή των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος11/1/15

    ...η πληγή παραμένει ανοικτή.
    Η Καστοριά έχασε ένα Συμεών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος12/1/15

    @33

    Oh really?
    Μεγάλη πλάκα έχεις, το ξέρεις; Ποιος παίρνει στα σοβαρά αυτά που λέει κάποιος άγνωστος, όταν μιλάει για τρίτον; Γιατί να σε πιστέψουμε; Αλλά κι αν υποθέσουμε ότι αξίζει, για δες λίγο τα σημεία όπου μπάζει η βάρκα σου.
    1) Καρδιά δεν έχει κατ' αποκλειστικότητα ένας κι όλους εμάς δεν μας έπλασε ο Θεός για να χαθούμε. Δε ρωτάει όμως κανείς για τον δικό μας τον πόνο, όσων δεν συμφωνούν με αυτή την κίνηση εννοώ.
    2) "αι βουλαί άλλων των (sic) ανάγκασαν να φύγει" γράφεις. Πρώτα-πρώτα αυτό το "άλλων" δε σημαίνει σίγουρα εσωτερικές πιέσεις, γιατί πολλές φορές είναι ισχυρότερη η επιθυμία "άλλων" να δουν το δικό τους παιδί σε υψηλή θέση και όχι "απομονωμένο" σε μια μικρή επαρχία, με αποτέλεσμα να διαβρώνουν τη σχέση του με τους "άλλους". Άλλα αντ' άλλων δηλαδή!
    Όσο γι' αυτό το "βουλαί" που υπήρξε τόσο καθοριστικό... ποιος θέλει τελικά ένα άβουλο πλάσμα;
    3) Ηρέμησε και απ' ό,τι είναι ολοφάνερο δεν έγινε προσπάθεια ούτε για παραποίηση ούτε διαστροφή μάς χαρακτηρίζει. Γνώμες εκφράζονται, εικασίες έστω, γιατί πολλοί από εμάς βλέπεις έχουμε τη στοιχειώδη ταπεινοφροσύνη να μη μιλάμε σαν να είμαστε (ή να υπήρξαμε) στους εξ απορρήτων, όπως εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος12/1/15

    Σωστά γράφει η ΟΔΟΣ για τον πατέρα Συμεών: "Μία αναγνώριση που αποκαθιστά εν μέρει πικρές αλήθειες".
    Εν μέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος12/1/15

    @38

    Γιατί από τα τόσα "Πρόσωπα" κολλήσατε και ασχολείστε μόνο με τον παπά; Που είναι και μακριά από την Καστοριά τόσα χρόνια τώρα; Όλοι οι άλλοι ακόμα και με τα λάθη τους αξίζουν περισότερο να ασχοληθούμε γιατί είναι μαζί μας.
    Μάτια που δε βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται. Μήπως έχουν βαλθεί κάποιοι να τον δουν αμέτι μουχαμέτι δεσπότη και του συντάσσουν καλές συστάσεις για το βιογραφικό του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πού να σου εξηγώ τώρα ...12/1/15

    Δε συμφωνώ με το σχολιαστή 38. Ίσα-ίσα το πρόσωπο που είδα στη φωτογραφία και στο περιγραφικό κείμενο ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑ-ΓΝΩΡΙΖΩ έτσι. Προτιμώ τη γνωριμία που είχαμε στο παρελθόν.
    Όσο για την "αποκατάσταση"... παρακαλώ πολύ όσους επιδίδονται σε αυτόν τον "αγώνα", να αποκαταστήσουν πρώτα άμα έχουν κόρη ή αδελφή ανύπαντρη και μετά να κόπτονται για άνδρα που ξέρει να κουμαντάρει τη ζωή του.
    Τα αυγά και τα καλάθια τα χάσαμε. Μη χάσουμε και τα Πασχάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ