12.6.13

ΟΔΟΣ: Iyi çocuklar iyi dans | Τα καλά παιδιά καλά χορεύουν


ΟΔΟΣ 28.2.2013 | 681

Αγαπητή ΟΔΟΣ,

Δεν λέω, παραδέχομαι αγόγγυστα ότι (ίσως) είμαι και εγώ κάπως υπερβολικός. Μπορεί μάλιστα να ζούσα κατά κάποιο τρόπο στον δικό μου κόσμο. Σ’ ένα κόσμο που επειδή σε όλα τα υπόλοιπα έχει ατέλειες, τουλάχιστον μουσικά, είχε εξιδανικευθεί. Με αποτέλεσμα να είναι σπάνιος, αν όχι κάπως περιθωριακός για τις απόψεις των περισσοτέρων. Βλέπεις η μουσική, η καλή μουσική παιδεία, χάρη στην τεχνολογία, είναι ο μοναδικός τόσο φθηνός τρόπος που επιτρέπει στον καθένα να είναι μέτοχος υψηλής μουσικής παιδείας.

Γι’ αυτό επιμένω να υποστηρίζω ότι η μουσική παιδεία είναι το βαρόμετρο του πολιτισμού, και ότι η κλασσική μουσική παιδεία είναι προϋπόθεσή του. Όχι απαραίτητα η κλασσική ή η όπερα, αλλά κάθε μουσική που εξευγενίζει και μορφώνει, όπως ένα αριστούργημα της λογοτεχνίας ή ένας πίνακας ζωγραφικής.

Πίστευα ακόμη ότι ζω έστω σε ένα κόσμο, και πιο ειδικά μια πόλη σαν την Καστοριά και μια περιοχή σαν την ευρύτερη Δυτική Μακεδονία, στην οποία έζησαν κάποτε άνθρωποι σαν τον αείμνηστο Βασίλη Δόϊκο για παράδειγμα. Που πάσχιζε να κάνει την πόλη αυτή καλύτερη, όπως νόμιζε μέσα από την μουσική. Την οποία μουσική δίδασκε όπως ένας καλός δάσκαλος το αλφαβητάρι. Σε μια ευρύτερη περιοχή από την οποία έλκουν την καταγωγή τους ακόμη και μουσικοί γίγαντες ή ευεργέτες της. Και σίγουρα τα παραδείγματά του, αν και ασφαλώς ξεχωριστά, είναι μόνο ενδεικτικά. Διότι πολίτες με καλλιέργεια και επίπεδο υπήρχαν, κι’ ας αποτελούσαν την εξαίρεση.

Ωστόσο τα τελευταία πολλά χρόνια -θα είναι σίγουρα πάντως πιο πολλά από είκοσι- βλέπω ότι ο σπόρος τον οποίο άνθρωποι καλλιεργημένοι και σπάνιοι, άνθρωποι του πνεύματος και των καλών τεχνών προσπάθησαν να διαδώσουν, ξεραίνεται. Την θέση τους κατέλαβαν άλλοι, αριβίστες οι πιο πολλοί, χωρίς αίσθημα ευθύνης και πατριωτισμού, χωρίς πεποίθηση ότι με τον τρόπο τους υπηρετούν την κοινωνία.

Ώστε στο τέλος, πνευματικά και μουσικά, ο τόπος αυτός σταδιακά εκμαυλίστηκε. Διαλύθηκε κυριολεκτικά στον αέρα. Στην αρχή ήταν το κενό που άφησαν πίσω τους όσοι έφευγαν από την ζωή, ή απλά αποσύρονταν. Ύστερα ήλθε η λαίλαπα του μουσικού και πολιτιστικού εκφυλισμού που ορίζει ως πολιτισμό και μάλιστα ως παράδοση, ξένα, σλαβικής κυρίως επιρροής ή ακόμη χειρότερα προέλευσης και προπαγάνδας πρότυπα. Με αποτέλεσμα η Καστοριά τουλάχιστον να έχει πραγματοποιήσει όχι ένα άλμα στο παρελθόν, - διότι ποτέ δεν ήταν έτσι, αλλά μια βύθιση στο τέλμα του αυταρχισμού της πλαστής παράδοσης. Σε όλα τα επίπεδα, σε όλα τα μήκη και πλάτη, για να αποφύγω τον πειρασμό να αναφερθώ στα υπο-πολιτιστικά προϊόντα διαφόρων κατηγοριών που πνίγουν την Καστοριά. Σε μια πόλη, στην οποία στο παρελθόν όσο και να σέβονταν και αναβίωναν την παράδοση, παράλληλα ενθάρρυναν την μουσική παιδεία και σε ανώτερα ή και σύγχρονα – διεθνή είδη μουσικής.

Αγαπητή ΟΔΟΣ

Ωστόσο δεν μπορούσα να φανταστώ πως μπορεί να μοιάζει το χείριστο, σε σχέση με το χειρότερο. Ώσπου μερικές μέρες μόλις πριν, σε τηλεοπτικό σταθμό της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα την Κοζάνη, την πόλη από την οποία κατάγεται ο Κάραγιαν, άκουγα και έβλεπα, και δεν μπορούσα να πιστέψω ούτε στα μάτια, ούτε στα αυτιά μου. Στην αρχή ήθελα να ελπίζω ότι ήταν απάτη, μια μορφή παραίσθησης, ή απλές οπτασίες φανταστικών και ανύπαρκτων το θέαμα δέκα έως είκοσι, νεαρών κυρίως ατόμων, - αρκετά κάτω από τα 30 τους υπολόγιζα σχεδόν όλους- να χορεύουν αργά και ραχατλίδικα όπως ήθελαν, σκοπούς με ανατολίτικους ρυθμούς, ενώ η ορχήστρα τραγουδούσε αυτό το χάλι στην τουρκική γλώσσα.

Νέα παιδιά ήταν και τα μέλη της ορχήστρας όπως και ο τραγουδιστής, και αρχικά μέσα στον πανικό του θεάματος, ήθελα να πιστεύω ότι μπορεί να είναι κάτι λιγότερο κακό απ’ ό,τι φαίνονταν. Να ήταν ας πούμε μια εκδήλωση με μουσικές απ’ όλο τον κόσμο, και επομένως και τον ντουνιά. Και ότι η ορχήστρα ήταν προσκεκλημένη από την Τουρκία, στο πλαίσιο ενός φεστιβάλ τοπικής μουσικής, αλλά γελάστηκα.

Μπορεί βεβαίως-βεβαίως με το ύπουλο δεκανίκι της κοινής σε ένα βαθμό μουσικής παράδοσης να παρουσίαζαν πιο εύπεπτα την μουσική επέλαση, ωστόσο η τουρκική γλώσσα με τους υψιπετείς αχ βαχ κισμούς και αναστεναγμούς, σε συνδυασμό με το νωχελικό του χορευτικού θεάματος, δεν έκρυψαν για πολύ το γεγονός ότι το συγκρότημα και ο ερμηνευτής που τραγουδούσε στα τούρκικα, ήταν όλοι τους Έλληνες. Ωστόσο έδιναν την εντύπωση της ισλαμικής μυσταγωγίας στα υψίπεδα της κεντρικής Ασίας. Σαν να τους παρακολουθούσε από κάπου ο Αττίλας και ο Τσέγκις Χάν.

Κι’ όμως ήταν νεαροί Έλληνες Κοζανίτες, ίσως και Καστοριανοί, όπως και νεαρές Ελληνίδες που στα τόσα νιάτα τους, αντί να πειραματισθούν δημιουργικά, με φαντασία, τόλμη και προπαντός ευαισθησία στον πλούτο της μουσικής πανδαισίας, σχεδόν μικρά παιδιά δηλαδή, παρίσταναν τους ζεϊμπέκες και τις χειραφετημένες μουσουλμανίτσες. Όχι δεν έχω τίποτε απολύτως με τους μουσουλμάνους και τις μουσουλμάνες, ίσα-ίσα που τους παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τους αναγνωρίζω και τους μελετώ όσο μπορώ και όσο μου επιτρέπουν οι ίδιοι, ακόμη και μέσα στα τεμένη τους. Είμαι όμως απόλυτα βέβαιος, ότι οι εν λόγω λικνιζόμενες, δεν έχουν ούτε την βασική ιδέα για το Ισλάμ και τις υποχρεώσεις του.

Χόρευαν λοιπόν με αργές, νωχελικές κινήσεις και χειρονομίες, σαν να είναι στα ουρί του Παραδείσου, σαν να είναι προθάλαμος Δερβίσηδων ή τάγμα με Γενίτσαρους, σαν οι κυρίες της ομηγύρεως να αποζητούσαν την μπούρκα ως ένδυμα ψυχικής απελευθέρωσης από τα κακά δεινά του δυτικού κόσμου. Σαν στην γωνία να άχνιζε ήδη το πιλάφι.

Κι’ όμως τίποτε απ’ αυτά δεν ίσχυε. Διότι όλα γίνονταν κοντά. Μάλιστα πίσω τους στο πλατό του στούντιο δέσποζε σαν διακοσμητικό της εκπομπής, μια γιγαντοαφίσα της νυκτερινής Καστοριάς που έκανε αισθητικά το σύνολο, ακόμη πιο. Πιο απογοητευτικό, πιο αποκρουστικό θα έλεγα. Και στα δικά μου μάτια και αυτά πιο οδυνηρό.

«Καλά» δεν υπάρχουν αρχές σ’ αυτόν τον τόπο σκέφτηκα; «Που είναι το κράτος» φώναξα περίπου για μια και πρώτη φορά ακόμη και εγώ στην ζωή μου. Να σταματήσει αυτόν τον κατήφορο και τον ξεπεσμό της περιοχής και ιδιαιτέρως των (τόσο) νεαρών ανθρώπων που ξεπέφτουν από τα σλάβικα στα γύφτικα και τώρα στα τούρκικα και σε κάθε λογής και είδους υποτιθέμενη παράδοση; Δεν μπορεί να αντιδράσει και να παρέμβει η πνευματική ομάδα αυτού του τόπου; Οι καθηγητές και οι δάσκαλοι έστω; Ο «κλήρος» στο κάτω-κάτω, που μόνο αν είναι να έλθει ο Οικουμενικός Πατριάρχης ανεβοκατεβάζει καντήλια και μηρυκάζει κάτι για Τουρκίες και άλλα παρόμοια;

Είναι δυνατόν ύστερα από 1-2 μαρτυρικούς χειμώνες μετά απ’ αυτά τα αποκρουστικά τουρκικά σήριαλς στην τηλεόραση, να φθάσουν στο σημείο νέα παιδιά, χωρίς την παραμικρή εμπειρία, αναφορά ή συνειδητή επιλογή, να λικνίζονται σαν να είναι στα ανώγεια του Ικονίου – σαν να τους έλειπε μόνο ο ναργιλές. Αν έλειπε βεβαίως;

Που το πάει αυτός ο τόπος και πόσο πιο χαμηλά θα βρεθεί ακόμη, σκέφτηκα. Όχι τόσο απογοητευμένος, όσο απελπισμένος. Για ένα θέαμα και ένα τόπο, που οι κλειστοφοβική μερίδα της νεολαίας της, που παρεμπιπτόντως αποκλείεται να γνωρίζει οτιδήποτε από την Τουρκία και την Μέση Ανατολή, που τόσο εμπνέει τους γοφούς της, αποκλείεται να έχουν ταξιδέψει ως εκεί ήταν ολοφάνερα άβγαλτο το στήσιμό τους, υιοθετεί άκριτα τον μουσικό εκτουρκισμό μετά τον εκσλαβισμό, ως απάντησή της στις υπέροχες προκλήσεις του παρόντος και προπαντός του μέλλοντος.

Αγαπητή ΟΔΟΣ

Έστω και σ’ αυτούς τους χαλεπέστατους καιρούς, είναι προτιμότερο να έχει κανείς πλήρη συνείδηση της πραγματικότητας και των υποχρεώσεών του, από το νομίζει ότι βρίσκεται στο Χαλέπι. Ή σε κάθε τέως οθωμανικό περιβάλλον. Τόσο πολύ τους γυάλισε το άστρο της τουρκικής οικονομίας και κουλτούρας -την οποία επαναλαμβάνω δεν θα με ενοχλούσε αν πράγματι γνώριζαν και κατείχαν; Τόσο μεγάλη και ανθεκτική είναι τελικά η μουσική υπερηφάνεια της σημερινής νεολαίας της Καστοριάς και της Δυτικής Μακεδονίας, ώστε μόλις 100 χρόνια μετά την απελευθέρωση από τους Τούρκους, να ξεχειλίζει ο μουσικός έστω νόστος της οθωμανικής εποχής; Νόστος απειρίας, αμάθειας και στην ουσία του προπαντός ξενοφοβικός.

Αδυνατώντας να απαντήσω στα ερωτήματα αυτά, έκλεισα αμέσως την τηλεόραση. Ωστόσο νομίζω ότι οι περιστρεφόμενοι Δερβίσηδες και περιστρεφόμενες Δερβισοπούλες, έμειναν εκεί και συνέχισαν την πνευματική και αισθητική εισβολή. Χωρίς καν να αντιλαμβάνονται την σημασία αυτής της ατμόσφαιρας.



Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 28 Φεβρουαρίου 2013, αρ. φύλλου 681

400 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/6/13

    "Εμπάργκο" στα σχόλια από τους φιλοκουκουζέληδες προοδευτικούς εξ ανατολής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/6/13

    Αν δεν υπάρχουν σήμερα άνθρωποι σαν τον Βασίλη Δόικο, να περιμένουμε συχνά τέτοια φαινόμενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12/6/13

    1@ Αυτοί που λες δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα. Εσύ έχεις αλλιώτικες πληροφορίες ή μαντεύεις το μέλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/6/13

    Ακου "Βασίλη"...
    Μήπως χρειάζεσαι ...σκαμπίλι;
    (Δεν θυμάμαι να αναφέρονταν ποτέ ως "Βασίλης" ο αείμνηστος Δόϊκος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12/6/13

    Με τόσα Τούρκικα Σίριαλ που βλέπουμε, τι περιμένει κανείς να χορεύει. Το ζητάει το Οθωμανικό ο Έλληνας Ραγιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος13/6/13

    @4 Είσαι ΠΑΣέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/6/13

    αφιερωμένο στην παρέα των αντικρουομένων!

    http://www.youtube.com/watch?v=VWQWo0125kw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/6/13

    Η Lamia Bedioui με την ιδιαίτερη ανατολίτικων αποχρώσεων και εκφραστικότητας φωνή της, ζωντανεύει τη μουσική παράδοση των λαών της Μεσογείου.

    Η Lamia Bedioui και το συγκρότημά της παρουσιάζει τη μουσική παράσταση "Η Χρυσή Πορτοκαλέα", ένα ταξίδι γύρω από τη Μεσόγειο, τη Mare Nostrum των Ρωμαίων, την Έσω Θάλασσα των Ελλήνων. Η παράσταση κάνει πρεμιέρα στην Αθήνα και μετά θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι σε διάφορα τοπικά φεστιβάλ.

    Με τα παλιά όργανα του τόπου μας και της ευρύτερης λεκάνης της ανατολικής μεσογείου, τη λύρα, το κανονάκι, το ούτι, το λαούτο, τις φλογέρες, τα κρουστά αναζητούμε φωνές που χάθηκαν στο χρόνο κι όμως είναι πάντα εδώ.

    Τα τραγούδια αποδίδονται σε ελεύθερη διασκευή-τηρώντας κατά το δυνατό την ισορροπία ανάμεσα στο σεβασμό της παράδοσης και την προσωπική και συλλογική ανάγκη έκφρασής μας.

    Προέρχονται (κατά κύριο λόγο), από το χώρο του ευρωπαϊκού νότου (Ελλάδα, Ιταλία, Νότιος Γαλλία, Ισπανία) και των αραβικών λαών (Μαρόκο, Αλγερία , Τυνησία, Αίγυπτος, Συρία, Λίβανο), καθώς και της σεφαραδίτικης διασποράς και της αραβοανδαλουσιανής παράδοσης. Καλύπτουν μια χρονική περίοδο, από το μεσαίωνα μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα.

    Με αφορμή τα θέματα καί τις εικόνες των τραγουδιών, αφηγούμαστε -παράλληλα με τη μουσική- την ιστορία ενός κοριτσιού, μιας βασιλοπούλας, που ονειρεύτηκε έναν κήπο με χρυσά πορτοκάλια και αναγκάστηκε να κάνει το γύρο του κόσμου ώσπου να τα βρει και να λύσει το αίνιγμα των ερωτευμένων.
    Συντελεστές
    Lamia Bedioui - Τραγούδι και αφήγηση
    Λουκία Κωνσταντάτου - Κανονάκι και φωνητικά
    Δημήτρης Χιώτης - Κρητική λύρα, λαούτο, φωνητικά
    Γιώργος Βουρνάς - Ούτι, κιθάρα, φλογέρες, φωνητικά
    Γιάννης Ευσταθόπουλος - Κρουστά (bendir, darbuka, κύμβαλα, κρόταλα, κ.α.)
    Προπώληση εισιτηρίων
    Κρατήσεις – Προπώληση: +30210 9214248 – +306944 301678

    Πληροφορίες – εισιτήρια:
    - Από τη σελίδα της παράστασης στο viva.gr & από το http://www.eilissos.gr/ (online πωλήσεις)
    - 11876 (τηλεφωνικές πωλήσεις) και από τα Viva Points:
    - στο Mall & τα καταστήματα Παπασωτηρίου
    Πληροφορίες εκδήλωσης
    Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων «Φοίβος Ανωγειανάκης»
    Διογένους 1-3, Πλάκα, +302103250198, http://www.instruments-museum.gr
    Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013, στις 20:30

    Στον κήπο του Μουσείου
    Είσοδος 10 ευρώ
    - See more at: http://www.elculture.gr/music/lamia-bedioui-601748#sthash.T4yyQfQF.dpuf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος13/6/13

    Και ο ο Έλληνας Δερβίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος13/6/13

    Για το εξυπνακίστικο σχόλιο ν.4:

    Βλάσφημοι! Στην πυρά μετά τον λιθοβολισμό!


    Δόικος Βασίλης
    (Καστοριά, 1905 - 1994). Αξιόλογος μαέστρος χορωδιών της Δυτικής Μακεδονίας και καθηγητής μουσικής. Κυρίως φημίστηκε ως δ/ντής της Χορωδίας του Μουσικοφιλολογικού Συλλόγου "Αρμονία" Καστοριάς (που ιδρύθηκε το 1947). Το 1962 μάλιστα υπήρξε ιδρυτής-δ/ντής και της ομώνυμης αρκετά αξιόλογης εκκλ. χορωδίας του ίδιου Σωματείου. Προηγουμένως (1951) έδωσε επιτυχημένες εξετάσεις και διορίστηκε καθηγητής ωδικής στη Μέση Εκπαίδευση. Το 1972 ίδρυσε τη Χορωδία του Μορφωτικού Συλλόγου "Η Ορεστίς" Άργους Ορεστικού. Στα έργα του, εκτός από τα ελαφρά του τραγούδια με τα οποία μετείχε στους Τελικούς του Φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού της Θεσ/νίκης («Το τραγούδι της καμπάνας»-1965, «Η λίμνη»-1966, κ.λπ.), ανήκουν διάφορα χορωδιακά («Άσπρο τριαντάφυλλο», κ.λπ.) καθώς και πολλές εναρμονίσεις δημοτικών τραγουδιών της περιοχής Καστοριάς. Αναφέρουμε ενδεικτικά: "Ρουσούλαινα", "Καστοριανό τραγούδι", "Ασπρο τριαντάφυλλο", "45 Κυριακές", "Εβραιοπούλα", "Καπετάν-Λούκας", "Μάνα μου τα λουλούδια σου", κ.λπ. Στους μαθητές του και ο Αλκιβιάδης Παπαγεωργιάδης.

    Πηγές
    Τάκης Καλογερόπουλος, Λεξικό της Ελληνικής μουσικής, εκδόσεις Γιαλλελή, 2001


    Φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης 1966
    http://festival-tragoudiou.blogspot.gr/2009/11/1966.html
    ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
    20


    1. Τίτλος:Τσίφτισα

    Συνθέτης/Στιχ./Ενορχ.:Δίων Αρύβας-Αττικός
    Ερμηνευτές:Δίων Αρύβας-Αττικός και Δημήτρης Μπαξεβανάκης
    Διευθυντής Ορχήστρας:Τάκης Αθηναίος




    2. Τίτλος:Απανεμια

    Συνθέτης:Μαίρη Δαλάκου

    Στιχουργός:Σπύρος Καμπάνης
    Ερμηνευτές:Μαίρη Δαλάκου - Ηρώ Κουτούβαλη
    Ενορχηστρωτής/Δ.Ορχ.:Πάνος Τριανταφυλλίδης




    3. Τίτλος:Η λίμνη

    Συνθέτης:Βασίλης Δόϊκος

    Στιχουργός:Μαρία Γκόπη

    Ερμηνευτές:Αλέκα Κανελλίδου και Λόλα Τσακίρη
    Ενορχηστρωτής/Δ.Ορχ.:Κώστας Κλάβας
    ...
    ...


    Αυτοί είσαστε, κύριοι, και δεν θα αλλάξετε ποτέ... και μετά σας φταίνε τα τούρκικα σίριαλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/6/13

    Πόσο αλλιώτικες πληροφορίες και μαντικές ικανότητες ωσάν άλλη Πυθία, ενδέχεται να κατέχω δηλαδή «παντογνώστη γιατρέ ή ενορχηστρωτή»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια φωνή απ' το υπερπέραν13/6/13

    @7
    Τζάνεμ, κουζούμ, τζιβαέρι μ' και γιαβρούμ!
    Για να μερακλωθούμε έκανες αυτήν την "αφιέρωση";
    Γιατί ... σεκλετίστηκα!
    Ναι γεια... και τι παρέα είναι αυτή; όλοι ανώνυμοι μπρε;

    Καλύτερα να πάω να κάμω έναν χαλβά, γιατί αυτό μου το σχόλιο δεν είναι και ταμάμ, αλλά δεν θα μπαϊλντίσω κιόλας.

    Χαϊρ ολσούν! Γιαβάς-γιαβάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος14/6/13

    Δηλαδή πώς θυμάσαι αγενέστατε Νο 4 να φώναζαν το Βασίλη Δόϊκο;
    Κοίταξέ το, "Αλτσχάιμερ" λέγεται, ή "Ξερόλας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος14/6/13

    @7
    Το κομμάτι που αφιερώνεις, συνοδεύεται με ναργιλέ που εμπεριέχει μεγάλη ποσότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το λουλουδάκι του μπαξέ14/6/13

    Από τις ημέρες που πρωτοδιάβασα αυτήν την επιστολή (χωρίς να γνωρίζω καν τον συντάκτη) και έχοντας παρακολουθήσει την απροσδόκητη συνέχεια στα φύλλα της "Οδού" δεν έχω ακόμη κατανοήσει για ποιον λόγο το θέμα έγινε "Ομηρικό ζήτημα".
    Δεν έχω την αίσθηση ότι ο εν λόγω συντάκτης με τα συγκεκριμένα γραφόμενα προσβάλλει κάποιον ή κάτι. Περισσότερο το βλέπω σαν έναυσμα, για να ξεδιπλώσουν και άλλοι τις σκέψεις τους και να μοιραστούν γνώσεις και απόψεις.

    Άνθρωποι, άνθρωποι! Προς τί το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος15/6/13

    Καλώς τα λες Α.Λ. "μουσικός εκτουρκισμός μετά τον εκσλαβισμό".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος16/6/13

    16@ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ!
    Δεν έγραψε κανείς Α.Λ. αυτό το άρθρο.
    Ο κ. Α.Λ. απλώς υπερασπίστηκε τον γράψαντα με τα επόμενα δύο! Ας μην συγχέομεν πράγματα και καταστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος16/6/13

    Θα μου λύσει κάποιος την απορία;
    Αυτό το çocuklar πώς διαβάζετε;
    Είναι όπως φώναζαν οι γιαγιάδες τα μικρά παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος17/6/13

    Ναι η γιαγιά ΣΟΥ, σίγουρα, έτσι σε φώναζε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος17/6/13

    @20
    Έπεσες διάνα !

    (δεν είμαι ο ΙΖ ούτε η ΣΖ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος21/6/13

    Αχ βρε Οδέ, πέρυσι είχες τους Σλαβόφωνους, φέτος άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος23/6/13

    "...Χόρευαν λοιπόν με αργές, νωχελικές κινήσεις και χειρονομίες, σαν να είναι στα ουρί του Παραδείσου, σαν να είναι προθάλαμος Δερβίσηδων ή τάγμα με Γενίτσαρους, σαν οι κυρίες της ομηγύρεως να αποζητούσαν την μπούρκα ως ένδυμα ψυχικής απελευθέρωσης από τα κακά δεινά του δυτικού κόσμου. Σαν στην γωνία να άχνιζε ήδη το πιλάφι".
    Συγχαρητήρια Α.Λ.! Η παράγραφος αυτή είναι κα-τα-πλη-κτι-κή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος20/7/13

    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΚΟΡΥΦΗΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟΥΤΟ...
    ΕΔΏ ΚΑΡΑΒΊΑ ΧΆΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΦΙΛΕΣΤΑΤΟΙ ΛΌΓΙΟΙ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΈΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΝ ΝΑ ΑΝΑΛΎΣΟΥΝ ΑΥΤΉ ΤΗΝ "ΑΝΌΗΤΗ" ΘΈΣΗ ΔΎΣΗ Ή ΑΝΑΤΟΛΉ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΉ ...ΠΟΥ ΑΝΉΚΟΜΕΝ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΈ!
    Ε! ΛΟΙΠΌΝ ΠΑΊΔΕΣ ΠΟΥΘΕΝΆ ΔΕΝ ΑΝΉΚΟΜΕΝ .ΉΜΑΣΤΑΝ ΠΆΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΈΝΑ ΠΌΔΙ ΕΔΏ ΚΑΙ Τ ΆΛΛΟ ΕΚΕΊ. Η ΕΛΛΆΔΑ ΠΑΝΤΑ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΉΣ ΚΑΙ ΔΎΣΗΣ.
    ΑΠΟ ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΊΣΧΥΕ ΑΚΌΜΗ ΤΟ ΚΑΒΑΦΙΚΌ: ΤΗΝ ΓΛΏΣΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΩΣ ΤΗ ΒΑΚΤΡΙΑΝΉ ΤΗΝ ΠΉΓΑΜΕ ΩΣ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ!
    Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΈΝΝΗΣΕ ΤΟ ΜΗΤΡΌΠΟΥΛΟ, ΤΗΝ ΚΆΛΑΣ Ή ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ,ΤΟΝ ΞΎΝΤΑ,ΤΟΝ ΚΑΛΌΜΟΙΡΗ ΚΑΙ ΤΌΣΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ , ΓΈΝΝΗΣΕ ΠΑΛΙΌΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΝΕΝΤΕ ,ΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗ, ΆΝΔΡΩΣΕ ΚΑΙ ΔΊΔΑΞΕ ΤΟΝ ΚΑΝΤΕΜΙΡΗ ΚΙ Η ΙΔΙΑ ΧΏΡΑ ΈΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΉ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗ.
    ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΊ Ν ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗ ΜΕΛΙΡΙΤΗ ΦΩΝΉ ΤΟΥ ΑΗΔΟΝΊΔΗ ΝΑ ΔΕΝΕΙ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΗ CASTA DIVA ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΣΊΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΔΕΧΘΕΊΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ Μ ΕΝΑ ΚΡΙΚΟ ΝΑ ΤΑ ΕΝΩΝΕΙ: ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΕΜΑΛ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕ Θ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!
    ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ. ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ.
    ΓΕΝΝΗΜΈΝΟΣ ΑΠΌ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΙ ΑΠΟ ΔΥΣΗ . ΕΔΩ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΔΕΣΑΝ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΊΚΗ ΚΙ ΑΠΟ Τ ΑΝΑΚΆΤΕΜΑ ΞΕΠΕΤΆΓΟΝΤΑΙ ΚΑΛΒΟΙ ,ΣΟΛΩΜΟΙ, ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΙ,ΣΕΦΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΌΠΩΣ Η ΠΟΊΗΣΗ ,Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΑΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΚΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ. ΦΡΟΝΤΙΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΕ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ.ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΧΕΤΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΌΝΟΝ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΉΡΑΣ ΜΑΣ, Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΣΑΣ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ!
    ΑΥΤΟ ΝΑΝΑΙ ΤΟ ΜΈΛΗΜΑ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΆΝΕΤΕΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΈΣ ΑΝΑΠΩΛΌΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΣΙΧΤΙΡΊΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΑΝ ΔΕ ΚΙΝΗΘΕΊΤΕ ΔΕ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΊΓΟΥΡΑ ΜΈΛΛΟΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΊΤΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΆΖΕΤΕ. ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΕΥΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΡΑΜΕΝΗ ΓΟΎΝΑ ΣΑΣ , ΔΕ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΊΤΕ ΠΌΣΟ ΕΎΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΚΑΕΊ
    ΈΝΑΣ ΦΊΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καρντάσης20/7/13

    Ναι Μιχαλολιάκο, σ’ ακούσουμε και θ’ αντισταθούμε.
    Οι βάρβαροι είναι προ των πυλών όπως γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος20/7/13

    Γράφει ο φίλος (Ανώνυμος 25) πιο πάνω:
    «ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΧΕΤΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΌΝΟΝ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΉΡΑΣ ΜΑΣ, Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ».

    Αναχαιτίζουμε λοιπόν τους Βάρβαρους (sic), με τον πολιτισμό μας και το χαρακτήρα μας που είναι ελεύθερος! Χορεύοντας δηλαδή τούρκικους χορούς και τραγουδώντας τούρκικα. Ωραίος χαρακτήρας ο Έλληνας. Και κυρίως ελεύθερος! Εύγε! Και σ’ ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος20/7/13

    Ποιους θεωρείς βαρβάρους Νο 25;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος20/7/13

    Παιδιά πάω για ύπνο...
    ΝΥΣΤΑΞΑ.
    Κι "εγέρασα μωρέ παιδιά σαράντα χρόνους Κλέφτης" (και ψεύτης με τον εαυτό μου...).

    Πτωχευμένος Έλληνας

    * κι αυτός ο "Καρντάσης" ρε παιδί μου πολύ κουλτούρα του φοράει του πιθηκοειδούς Μιχαλολιάκου και πάει σώνει και καλά να την ταιριάξει στον καθένα που του αντιλέγει.
    Λέτε (λέω τώρα εγώ...) νάναι οπαδός του (!!!) και να θέλει να τον ανεβάσει στα μάτια μας τον χιτλερίσκο αρχηγό;
    Ακούει βρε Χατζηδάκι ο Mιχαλολιάκος;
    Διαβάζει Ελύτη; Ξέρει ποιός είναι ο Σαμαρας. Μπορεί να διανοηθεί να ακροασθεί έναν ομοφυλόφιλο σαν τον Μητρόπουλο; Που βρε τον ακουμπά ο Σεφέρης, ο Σικελιανός αυτόν το μπούφο. Που μου τον βρίζεις έτσι σκαιότατα τον προηγούμενό σου (που μια χαρά τα λέει ο άνθρωπος...).
    Σερσέμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος20/7/13

    Λοιπόν εδώ ..."καλοχορεύει" ένα τύπος που τον βλέπει ο Γιώργος Σεφέρης στο Πήλιο και τον απαθανατίζει!
    Αυτός είναι βάρβαρος κύριοι!



    Ο κ. Φιλοποίμην Α. Παχυμέρης χορεύει

    Νόθος πατέρας του Ι. Κωλέττη ή αντίδικος του Διονυσίου κόμητος Σολωμού,
    χορεύει στο φως της ασετυλίνης που αψηλώνει τ’ άστρα του βουνού,
    χορεύει ανάμεσα στις Αιγυπτιώτισσες προικοφόρες και στους πρωινούς αγωγιάτες,
    ενώ το δεξί παράλυτο χέρι του τρέμει ετοιμοθάνατο πάνω σε εικοσάχρονες πλάτες.
    Έξω από τον κύκλο του φωτός η νύχτα γεμάτη καστανιές και τριζόνια
    σκύβει και χύνεται στο πέλαγο που περιμένει να εξαντληθούν τα χρόνια·
    να τελειώσουν οι συζητήσεις μας για τη βασιλεία και τη δημοκρατία,
    η κομματιασμένη μας ζωή σε καρέκλες και σε τραπεζάκια, με τόσην απιστία.
    Όμως ο κ. Παχυμέρης, Φιλοποίμην του Αμβροσίου,
    χορεύει ένα μελίπηκτο ταγκό, ογδοντάρης συνταξιούχος του λαθρεμπορίου.
    Έμπορος φτερών στρουθοκαμήλου, χρηματοδότης του Αλ Καπόνε, τ’ ανίψια του (τριάντα) περιμένουν να πεθάνει.
    Όμως την ύστατη στιγμή, την ώριμη χολή, ποιός δε γυρεύει να τη γλυκάνει,
    κι ας παίζει αυτός ο μαύρος άνθρωπος, άλλοτε τρόφιμος κάποιου φρενοκομείου της Κερκύρας,
    ένα βιολί ναυαγισμένο στα χέρια του που υποδύεται την αδικία της μοίρας,
    χορεύει ο κ. Παχυμέρης· η κόρη που αγκαλιάζει είναι όμορφη· μόλις βγήκε από το ΓΑΛΛΙΚΟ παρθεναγωγείο· της έταξε, αν χορέψει μαζί του και στα σκοτεινά, να δώσει λεφτά για το κοινοτικό υδραγωγείο.
    Ο κ. Παχυμέρης, Φαβρίκιε, είναι άνθρωπος της πραγματικότητας και ξέρει να την αντιμετωπίσει.
    Λέει πως η ψυχή είναι «ασθένεια που κάποτε ο πολιτισμός θα την εξοβελίσει».
    Λατρεύει την «επιστήμη» και το κονφόρ· μισεί την τέχνη· θα ’δινε 100.000 ντάλλαρς για να μην υπάρχει.
    Σε τούτο βρίσκει σύμφωνο και τον τοπικό κομματάρχη
    που κάθε βράδυ συζητά με τον καθαρευουσιάνο δάσκαλο περί του αρχαίου ελληνικού κλέους
    και περί των δοξασιών της Δύσεως που διαφθείρουν τους νέους…

    ΜΠΗΚΑΤΕ ΤΩΡΑ;

    Κατσαντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος20/7/13

    Άσε μας ρε [.....] που από τα πολλά τούρκικα σήριαλ που βλέπεις σου βγήκε έξω το DNA σου!
    Χόρεψε το τσιφτετέλι σου καρντάση μου να ευτυχίσεις, καθώς επιστρέφεις στις ρίζες σου, σαν πραγματική Χούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος20/7/13

    Βάρβαροι είναι -αρχικώς- αυτοί που θα τους διώχνουμε ανά ΔΕΚΑ για να κρατήσουμε στην θέση τους έναν χαμογελαστό φιλήσυχο και εργατικό μετανάστη με τα πανέμορφα κι αγαπησιάρικά παιδιά του! Τα χαρακτηριστικά: Χοντρόσβερκοι με μαύρα μακώ μπλουζάκια μουγκανίζουν τη γλώσσα του μίσους...πολύ γερά παιδιά. Σαν σωματοφύλακες,σαν πορτιέρηδες, σαν παρκαδόροι, σαν παλαιστές Σούμο. Μπήκαν και στη Βουλή...("να καεί να καεί το μπ...η Βουλή")
    Βάρβαροι είναι επίσης όσοι γέμισαν όλα αυτά τα χρόνια τις λαϊκές πίστες με κρέατα, πατσοκοιλιές, κακογουστιά και χυδαιότητα, λουλούδια του νεκροταφείου και σπασμένα γύψινα πιάτα. Όσοι λένε "ξέρεις ποιός είμαι εγώ". Όσοι έχουν τριχωτά στήθια και κρεμάνε καδένες με σταυρούς σαν βούλγαροι μαφιόζοικαι παίρνουν σβάρνα τις παραλίες. Που χτίζουν στο γιαλό και στο βουνό (σκίζονται όμως για τη σημαία!). Που μιλάνε χρησιμοποιώντας περίπου ΠΕΝΗΝΤΑ ελληνικές λέξεις. (λιγότερες κι από τον πυροβολημένο πακιστανό στη Μανωλάδα), δεν έχουν διαβάσει ποτέ τους βιβλίο (άσε από Αρχαία γραμματεία!!!Πλην όμως είναι -ΟΙ- αρχαιολάτρες) και δυστυχώς εκφέρουν γνώμη επί παντός επιστητού και ψηφίζουν...
    Η καλλιτεχνική και μουσική του παιδεία στα τάρταρα. Πλην όμως είναι οι πιο σπουδαίοι Ευρωπαίοι. Τους "κουτόφραγκους" τους τη φέρνουν κάθε τρεις και λιγο στο λογαριασμό.
    Άρα μιλάμε για το 50% των κατοίκων αυτής της μικρής και πτωχευμένης χώρας...
    Και μη με τσιγκλίσεις γιατί θα θα θυμηθώ κι άλλα.

    Κατσαντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος20/7/13

    Από τους μουσικολόγους ξαναγυρίσαμε στους τουρκολόγους.
    Σταματημό δεν έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος20/7/13

    Κάθε Δυτικός = βάρβαρος.
    Κάθε Ανατολίτης (και δη Τούρκος) = πολιτισμένος.
    Μπράβο Κεμάλ, ωραία τα λέτε εκεί στην [.....]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος20/7/13

    Σταματημό δεν έχετε! Κάθε Δυτικός = βάρβαρος.
    Κάθε Ανατολίτης (και δη Τούρκος) = πολιτισμένος.
    Μπράβο Κεμάλ, ωραία τα λέτε εκεί στην [.....]
    Άσε μας ρε [.....] που από τα πολλά τούρκικα σήριαλ που βλέπεις σου βγήκε έξω το DNA σου!
    Χόρεψε το τσιφτετέλι σου καρντάση μου να ευτυχίσεις, καθώς επιστρέφεις στις ρίζες σου, σαν πραγματική Χούλια!

    NA ΥΠΟΘΕΣΩ ΠΩΣ ΚΟΛΛΗΣΕ Η ΒΕΛΟΝΑ ΑΠΛΩΣ...
    Ή Κάτι άλλο (πιο σοβαρό!) συμβαίνει!

    Κάτι καινούργιο υπάρχει
    ή
    μήπως επειδή νομίζετε πως ο εμετός σας συνεχίζει να κάνει ακόμα εντύπωση πιάσατε το ..."χορό της βλακείας" από κει που τον είχατε αφήσει;

    Βεληγκέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος20/7/13

    @Βεληγκέκα
    Βλέπω γουστάρεις τα οθωμανικά από την Αλβανία μέχρι την Κασπία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος20/7/13

    ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο [....] να σταματήσει τους σχολιασμούς.
    Κάνει μπάμ η ΧΡΥΣΗ πένα του!

    (Και μας κουράζεεεεεει... Νάξερε πώς μας κουράζεεεει!!!)

    Αλή Πασάς ο Τεπελενλής
    (φίλος της Δύσεως σκοτωμένος από του Τούρκους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος20/7/13

    "Βλέπω γουστάρεις τα οθωμανικά από την Αλβανία μέχρι την Κασπία...."

    Μπήκες ήδη στη "λίστα με τους βαρβάρους".
    Ετοίμαζε διαβατήριο!
    Κι άσε πια το τρομπόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος20/7/13

    @Αλή Πασά Τεπελενλή, Βεληγκέκα, Κατσαντώνη, Λωξάντρα...
    Αφιερωμένο με αγάπη. (Μη συγκινηθείς πολύ)
    http://www.youtube.com/watch?v=pJzUurSh3UY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος20/7/13

    Βρε τρομπονίστα! Βρε τρομπονίστα!
    Πόσες φορές θα στο πω;
    Δεν πας και σε καμιά άλλη παιδική χαρά να φυσήξεις;
    Αφού τα τσιφτετέλια δεν πάνε με τρομπόνι.
    Μας τρομάζεις τα κορίτσια...

    Αγιατολάχδενξέρωποιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος20/7/13

    http://www.youtube.com/watch?v=pLAHRgNVwbc
    (προς τρομπονίστα...)

    Κεμάλ (του Γκάτσου και του Χατζηδάκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος20/7/13

    Κεμάλ Αττατούρκ, του Αλή Ριζά Εφέντη και της Ζουμπεϊντέ Χανούμ, εννοείς.
    Έλληνας κι αυτός σαν κι εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος20/7/13

    Για τις ανυπόφορες σεξιστικές (ο στερημένος καρβέλια!) σάχλες με την Τουρκία -βιντεάκια κλπ...

    "Συναγωνιστή" (εκείνων ντε ..των πιθηκαρέων με τα μαυρα μακώ και τα μπράτσα!!!) μάλλον σε λάθος blog και ανάρτηση σχολιάζεις...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος20/7/13

    Αλλά δυστυχώς το τρομπόνι τρομπόνι!
    Κάτσε τώρα να φύγουμε οι λογικοί να μείνει εδώ το νούμερο να ξεδώσει...
    Έλα δώστου "εύελπι"!
    (και μη ξεχάσεις να ... ΕΓΕΡΘΗΤΩ!!!)

    Άγιος Κουκουζέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας20/7/13

    Ο Προφήτης Ηλίας (και Προστάτης των Γουνοποιών)
    βοήθειά μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος20/7/13

    Ηλία το νου σου "στα γουναράδικα" εσύ.
    Κι άσε εδώ "το τρομπόνι του ευέλπιδος" να λαλεί!

    "Ηλίας Ηλιού"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος20/7/13

    ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΊΣ ΟΡΈ ΚΑΤΣΑΝΤΏΝΗ ΚΙ ΑΛΉΘΕΙΑ ΛΕΣ!
    ΝΑ ΘΥΜΗΘΏ ΚΙ ΕΔΏ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ Ο ΈΡΠΩΝ ΦΑΣΙΣΜΌΣ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΑΤΌ!
    ΕΙΑΑΙ ΣΊΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΣ Ο ΘΥΡΩΡΌΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΊΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΊΕΣ, Ο ΚΑΛΟΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΌΣ, ΠΟΥ ΓΛΎΦΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ, ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΤΡΈΜΕΙ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΊ. ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΎΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΑΘΡΟΊΣΕΙΣ.
    Ο ΕΦΟΡΙΑΚΌΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΙΤΆΖΕΙ ΣΤΑ ΧΈΡΙΑ ΣΑΝ ΠΕΙΝΑΣΜΈΝΟ ΠΕΚΙΝΟΥΆ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΉΣΕΙ ΤΟ "ΜΠΑΞΙΣ".
    ΟΙ ΚΑΡΝΤΆΣΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΎΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΆΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΌΠΟ ,ΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΊΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ"ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΎΝΗ" ΚΑΙ ΜΠΛΈΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΤΕΛΕΊΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΎΣ, ΝΟΜΊΖΟΝΤΑΣ ΟΙ ΚΑΚΌΜΟΙΡΟΙ ΌΤΙ ΑΠΑΛΎΝΟΥΝ ΈΤΣΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΉ ΤΟΥΣ ΝΟΟΤΡΟΠΊΑ.
    ΞΗΠΝΆΤΕ ! ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΌ ΤΟ Α΄ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΊΟ! ΞΥΠΝΑΤΕ! ΤΟ ΘΗΡΊΟ ΕΊΝΑΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑΣΜΈΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΕΎΕΙ ΚΙ ΕΊΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΤΑΓΜΈΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΌΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΈΝΝΟΜΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΉΣ ΜΑΣ ΤΆΞΗΣ!
    Ο ΜΙΧΑΛΟΤΕΤΟΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΝΊΤΣΑΡΟΙ ΤΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΑΣΤΕΊΑ ΠΛΕΥΡΆ - Η ΟΡΑΤΉ!
    ΤΟ ΤΈΡΑΣ ΖΕΙ ΜΈΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΡΈΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΉΣΕΙΣ ΜΑΣ!
    ΌΣΟ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙΡΌΣ ΞΥΠΝΉΣΤΕ.
    ΕΊΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΊ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΉΚΑΤΕ ΠΆΝΩ Σ' ΑΥΤΉ ΤΗ ΛΊΜΝΗ ,Σ' ΑΥΤΌ ΤΟΝ ΠΑΝΈΜΟΡΦΟ ΤΌΠΟ. ΧΑΡΊΣΤΕ ΤΟΥ ΛΊΓΗ ΠΕΡΗΦΆΝΙΑ ,ΠΡΟΣΈΞΤΕ ΤΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΠΆΝΩ Σ ΑΥΤΌΝ ΖΕΊΤΕ .
    Ο ΦΙΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αναγνώστης21/7/13

    Εδώ έπρεπε να γραφεί ότι κάποιοι πεθαίνουν για σχόλια και θα τους χρειάζονταν λευκές σελίδες, γιατί δεν δίνουν σημασία στο κείμενο.
    Η απόδειξη ανωτέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος21/7/13

    Συμφωνώ απόλυτα. Κάποιοι εδώ μέσα ζουν για τα σχόλια, για να περάσουν την προπαγάνδα τους, να επιβάλλουν τις παράξενες απόψεις που έχουν για την Ελλάδα σε σχέση με τους Οθωμανούς. Τόσα χρόνια σκλαβιάς είναι αυτά, δεν αποβάλλονται εύκολα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος21/7/13

    ανώνυμε 49@
    καλά τώρα προφανώς πουλάς εξυπνάδα. Χαμπάρι δεν έχεις πάρει ότι ο άνθρωπος αυτός μάλλον έχει παρακολουθήσει στενότατα όλο το ιστορικό [.....] εδώ και τρεις μήνες.
    Εκτός βέβαια κι αν θεωρείς πως [......]
    Κατσαντώνης
    (ήρως της ελληνικής επαναστάσεως αρβανίτικης καταγωγής. Κι αυτός!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος21/7/13

    Ανώνυμε 51
    Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα !
    Εάν όντως απευθύνεσαι σε εμένα που έγραψα το σχόλιο "Εδώ έπρεπε να γραφεί ότι...", καλό είναι να γνωρίζεις ότι δεν πουλάω εξυπνάδα.
    Την δίνω ΔΩΡΕΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος21/7/13

    Ξαναγύρισαν οι τουρκολάτρεις-μουσικολόγοι του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς.
    Έλεος, τι μανία είναι αυτή; Ούτε το Τουρκικό Προξενείο να σας πλήρωνε! [....]
    Αφού το θέλετε τόσο πολύ, γιατί δε γυρίζετε πίσω [....];

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος21/7/13

    Για στείλε μας ρε 52@ κανά δυό τρία κιλά μυαλό από το δωρεάν.
    Έχουμε έλλειψη δω πέρα!

    "Κουτόφραγος με το κουτί δίχως φράγκα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/7/13

    Ωραία τα λέτε ρε παιδιά-τουρκόφιλα! Εμείς μπερδεύουμε την αγάπη μας για την Ελλάδα με την Εθνικοφροσύνη!! Ενώ εσείς αγαπάτε την Ελλάδα όπως την αγαπούσε ο Κεμάλ Αττατούρκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος21/7/13

    Α μαλιστα !ΈΞΥΠΝΕ...
    ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ Η ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΠΡΩΤΟΝ.Ή ΚΑΝΩ ΛΑΘΟς;
    κΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΔΕΝ ΈΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΟΚΆΡΕΙΣ-ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΤΗ ΦΤΗΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΜΑΝΙΕΣ ΣΟΥ!ΔΕ ΧΟΡΤΑΣΕΣ ΑΚΟΜΑ;

    ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ. ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ -ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ- ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΠΛΕΙΣΤΑΚΙΣ ΚΙ ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.
    [....]

    τρελλαντωνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος21/7/13

    @ Τρελλαντώνης
    Γι’ αυτό υποστηρίζεις τη Τουρκιά, και χορεύεις τσιφτετέλια και μιλάς τουρκικά!!! Γιατί είσαι ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ.
    Αφού δε γνωρίζεις πότε ξεκινάει η εβδομάδα!!!!

    ΥΓ. Υπάρχουν και τα σχολεία β' ευκαιρίας. Στα Ελληνικά σχολεία αναφέρομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΛΛΗΝΑΣ21/7/13

    ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΛΑΝΤΩΝΗ ΤΟΝ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟ
    Είσαι εκτός από άσχετος και αγενής.
    Όταν ο άλλος ξεκινάει τη συνομιλία μαζί σου με "Καλημέρα και καλή εβδομάδα" και εσύ πέφτεις να τον φας, δείχνει πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη να κλείσεις την τηλεόραση και να πάψεις να βλέπεις «Σουλεϊμάν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος21/7/13

    Για τους αμαθείς:
    -Η εβδομάδα ξεκινάει από την Κυριακή.
    Οι Τούρκοι τραγουδούν τούρκικα και χορεύουν τούρκικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος21/7/13

    Επαναλαμβάνω μετά από 3 μήνες:
    Πέρσι τέτοια εποχή είχαμε τους Σλαβόφωνους. Φέτος τους Τουρκόφωνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος21/7/13

    Ηρέμησε Τρελλαντώνη, ηρέμησε... Ποιος σε πείραξε εσένα να πάω να τον μαλώσω, αφού εσύ έχεις ξεφύγει και σου φταίει τώρα το κείμενο;;;
    Πιο πολύ βέβαια σου φταίω εγώ με τη φτήνια μου (κλαψ!κλαψ!) και τις μονομανίες μου (λυγμ!), που προβοκάρω και προπαγανδίζω (ουάάάου!) και δε χόρτασα ακόμα (σρρρλλλπ!).
    Ε, κάνε καλύτερες παρέες! Τί με θες εμένα;
    Δε με ξέρεις, δε σε ξέρω. Υποφέρεις κι υποφέρω.
    (που έλεγε κι ο Χατζηχρήστος στον "Ηλία του δεκάτου έκτου)

    Και οπωσδήποτε "Καλή Εβδομάδα" λέμε από την Κυριακή, την πρώτη της ημέρα και όχι την Δεύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος21/7/13

    Αν ενδιαφέρεστε, σας λέω ξεκάθαρα ότι δεν θέλω σε εμένα να στείλετε εξυπνάδα, απ' αυτή που σας περισσεύει. Χαρά θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος21/7/13

    Το εθνικόφρον τρομπόνι του ευέλπιδος να σιγήσει παρακαλώ...
    θα πάθει ζημιά εδώ μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος21/7/13

    Οι αργόσχολοι αρχίζουν τη βδομάδα τους με ΑΡΓΙΑ.
    Οι άνθρωποι που βγάζουν τίμια το ψωμί τους λένε "καλή βδομάδα" από τη Δευτέρα!
    Την Κυριακή την έχουν για ανταμοιβή και για ξεκούραστο τέλειωμα μια κουραστικής βδομάδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος21/7/13

    Προς αγράμματο.
    Ο Τρελλαντώνης ήταν ήρωας της Πηνελόπης Δέλτα.
    Είναι πραγματικό πρόσωπο.
    Είναι ο Ιδρυτής του Μουσείου Μπενάκη- ιδρύματος μείζονος σημασίας για την Εθνική Κληρονομιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος21/7/13

    Δεν άκουσα κανένα χριστιανό μέχρι σήμερα στην ζωή μου να λέει καλή βδομάδα από την Κυριακή!
    Ο Ε-ΠΟΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗ-ΝΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος21/7/13

    @Ο Ε-ΠΟΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗ-ΝΙΚΑ

    Ξέρεις, οι Έλληνες είναι Χριστιανοί.
    Και στους Χριστιανούς η εβδομάδα αρχίζει Κυριακή.

    Στους Μουσουλμάνους (που μάλλον κάνεις παρέα μόνο μ' αυτούς, γι' αυτό δεν άκουσες κανέναν Χριστιανό όπως λες) δε ξέρω πότε αρχίζει η εβδομάδα.
    Θα δω στο Κοράνι τι αναφέρει σχετικά.
    Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΤΟΥΡΚ-ΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος21/7/13

    ΤΡΟΜΠΟΝΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος21/7/13

    DON'T FEED THE TROLLS !!!
    Γκέγκε ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος21/7/13

    Είστε όλοι σας βαλτοί! Για να αποσπάσετε την προσοχή από τη συζήτηση για το Μοναστήρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος21/7/13

    Ρε ΄μπαγλαμάδες κάνατε κομπανία εδώ πέρα;
    "Καλή βδομάδα" λέμε οι έλληνες από τη ΔΕΥΤΕΡΑ!!!

    αει σιχτίρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος21/7/13

    Δεν είναι βαλτοί.
    Ψεκασμένοι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος21/7/13

    Δεν θα μας τρελάνετε κιόλας! Ο ένας εξαγριώνεται και προσάπτει εν αγνοία του "μονομανίες", ο άλλος προτείνει "επιμονή"...
    Καλύτερο τό'χω να θυμάμαι έναν λόγο που είχα ακούσει μία φορά από έναν σώφρονα άνθρωπο :
    - Κάνε ό,τι σού λέει η καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος21/7/13

    ρε τρομπόνι αφού έχεις και δίπλωμα.
    Έχεις και διεύθυνση της μπάντας!
    είσαι και χρυσαύγουλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος21/7/13

    Ρε ΄μπαγλαμάδες κάνατε κομπανία εδώ πέρα;
    "Καλή βδομάδα" λέμε οι έλληνες από τη ΔΕΥΤΕΡΑ!!!

    αει σιχτίρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος21/7/13

    εν αγνοία του "μονομανίες"

    ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ!
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟ ΛΕΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ελενη Κ.21/7/13

    Για τους συγκεκριμένους σχολιαστές, Ανώνυμε, μόνο υπόθεση μπορεί να είναι αυτό που έγραψες (παρορμητικά ίσως;)
    Θέλω όμως από αυτό το "βήμα της Καστοριάς" να καταγγείλω ότι αυτό που συμβαίνει με τα σχόλια τα σχετικά με το Μοναστήρι είναι εξωφρενικό!
    Προσωπικά και φίλοι έχουμε στείλει σχόλια (ούτε υβριστικά ούτε προσβλητικά, δεν είμαστε και ηλίθιοι) και τρία μπλογκς δεν τα δημοσιεύουν ή τα "εξαφανίζουν".
    Στον έναν μάλιστα διαμαρτυρήθηκα ως εξής :
    «Κύριε Π. θέλω να σας εκφράσω τη λύπη μου που το ιστολόγιό σας λογοκρίνει αδικαιολόγητα κάποια σχόλια. Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες είμαστε και εμείς και δικαιούμαστε σύμφωνα με τους Νόμους να έχουμε πρόσβαση στο Διαδίκτυο για κάθε νόμιμη χρήση.
    Συγκεκριμένα, σας έχει σταλεί κατ’ επανάληψιν σχόλιο εις απάντησιν του σχολιαστή με το ψευδώνυμο «Ο Σ….Σ» και δεν έχει αναρτηθεί με τη χρονική σειρά του.
    Δεν μπαίνουμε στη διαδικασία έρευνας των αιτίων, περιμένουμε την δημοσίευση, εφόσον ούτως ή άλλως πρόκειται για απάντηση στην πρόκληση που δεχθήκαμε με το λίαν σαρκαστικό σχόλιο. Η απορία μας μεγαλώνει βλέποντας ανηρτημένα σχόλια με βωμολοχίες.
    Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εις την Τουρκικήν21/7/13

    Στα τούρκικα πάντως η Κυριακή είναι Pazar (Παζάρι, άρα όχι αργία).
    Οι υπόλοιπες ημέρες είναι:
    Pazartesi (Δευτέρα)
    Salı
    Çarsamba
    Persembe
    Cuma
    Cumartesi (Σάββατο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Εις την Αραβικήν21/7/13

    Αφού λάβαμε και μαθήματα εις την τουρκικήν, ας δούμε και τις ημέρες εις την αραβικήν (προ Κεμάλ Αττατούρκ του Θεσσαλονικέως):

    al-Aḥad - الأحد
    al-Ithnayn - الاثنين
    ath-Thalaathaaʼ - الثلاثاء
    al-Arba‘aa’ - الأربعاء
    al-Khamīs - الخميس
    al-Jumu‘ah - الجمعة
    as-Sabt - السبت

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δέκα με τόνο21/7/13

    Πατέρα πατέρα, τώρα επιτέλους κατάλαβα τις κοινές μας ρίζες με τους αδελφούς μας Τούρκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος21/7/13

    Και άρα... 78@;
    Μάθε να τελειώνεις τις φράσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος21/7/13

    "Ελένη Κ."
    με όλο το θάρρος...
    πήγαινε στα ευρωπαϊκά δικαστήρια ή στη Χάγη. Εδώ δε θα βρεις το δίκιο σου. Είναι ιδιωτική η επιχείρηση μετά ...δημοσίων θεαμάτων. Ρίχνονται άνθρωποι στο στόμα των λεόντων. Κυκλοφορούν μάλιστα και τρομπόνια. Μη σε πάρει καμιά αδέσποτη!Φεύγα το καλό που σου θέλω...

    Κατσαντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος21/7/13

    Μπρε σαματά ογλάν! Δεν πήγες στο γάμο του [....] και βάλθηκες να "καλοχορέψεις" στο ίντερνετ; Το παραξήλωσες με τις μονομανίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος21/7/13

    Γειά σου Ελλάδα!
    http://www.youtube.com/watch?v=JR7noDO-OqM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος21/7/13

    83 @ είσαι της ΚΥΠ...
    ή απλώς [....]?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος21/7/13

    @84 Γειά σου Ελλάδα!

    Ξέχασες να βάλεις
    τους γνωστούς παραδοσιακούς στίχους:

    oğlan oğlan kalk gidelim
    sigaranı fenerini yak gidelim
    ne güzel oğlan babası çoban


    oğlanın elinde lambası var
    sevilecek öpülecek ablası var
    ne güzel oğlan yalancı çoban


    oğlanın elinde lüver belinde
    oğlan çıkmış pencereye fesi elinde
    ne güzel oğlan yanasın oğlan


    oğlana yaptırdım fildişi tarak
    tara kakülünü bir yana bırak
    ne güzel oğlan benm yandım aman


    oğlan oğlan boynuma dolan
    kolum sana yastık saçlarım yorgan
    ne güzel oğlan yanasın oğlan


    oğlan oğlan kalk gidelim
    tuna da boyunda koyun güdelim
    ne güzel oğlan yalabık çoban

    oğlanın evi sarı samandan
    ona yaklaşamicam tozdan dumandan
    ne güzel oğlan yalabık çoban

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος21/7/13

    Άλα τις ο τρομπονίστας...
    Δε μας τάλεγες αυτά βρε!

    http://www.youtube.com/watch?v=gLC1JgN1ADw

    "Αλί πασάς και τρισαλί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος21/7/13

    Έτσι όπως μπλέξατε τα νούμερα... δεν μπορεί άνθρωπος να βγάλει άκρη. Άντε γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. [...........]21/7/13

    "Ούτε το Τουρκικό Προξενείο να σας πλήρωνε!"

    Γνωρίζεις φυσικά αγαπητέ κ. Μπαϊρακτάρη ότι η συγκεκριμένη "νύξη" αφορά

    Τ Ρ Ε Ι Σ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ α ν θ ρ ώ π ο υ ς

    που τόλμησαν να πουν κάτι διαφορετικό από τον κ. Α.Λ. ...

    Επειδή θεωρώ,
    ότι αυτό το παραληρηματικό και άνευ προηγουμένου όργιο των σχολίων επί σχολίων καταντά πλέον -ιδιαίτερα στις μέρες μας- λίαν επικίνδυνο, καθώς συντηρείται, πριμοδοτείται και δυστυχώς φοβάμαι ότι και προωθείται-ΥΠΟΘΑΛΠΤΕΤΑΙ από την ΟΔΟ (διότι της ΟΔΟΥ είναι το blog που διευθύνεις...) στρέφεται πλέον κατά της προσωπικής μου ασφάλειας-σωματικής ακεραιότητας και την θέτει σε κίνδυνο.

    επειδή (1) δεοντολογικά (δημοσιογραφικά) συνεχίζεις να παρατυπείς καθώς κρατάς αδημοσίευτη την επιστολή "εξόδου"μου από το Πάσχα ενώ ήσουν υποχρεωμένος να το κάνεις.
    (2) επειδή επέτρεψες να εξευτελισθούν-εκποιηθούν πέντε χρόνια συνεργασίας μου με την ΟΔΟ καθώς θεωρώ ότι όφειλες να προστατεύεις από την ανοησία, τη συκοφαντία και συστηματική διαστρέβλωση δικών μου πνευματικών προϊόντων που έλαβες την τιμή να φιλοξενήσεις στις στήλες της εφημερίδας σου.
    (3) επειδή επέδειξες μεγάλη αχαριστία (δεν θέλω να σου θυμίσω τίποτε επ’ αυτού ψάξε μόνος σου!)
    Επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου και υπόσχομαι ότι συντόμως θα πράξω αναλόγως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Η ΟΔΟΣ καταχωρεί το σχόλιο που έλαβε και υπογράφεται. Το καταχωρεί ωστόσο ανώνυμα, πρωτίστως για να μην βλάψει τον συντάκτη του, που χάνοντας προφανώς την ψυχραιμία του επιδίδεται σε άδικες κρίσεις αλλά και δυστυχώς, απειλές.

    Συμπτωματικά, είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες που το blog δέχεται απειλές, σε στυλ εξωδίκου. Και η σύμπτωση δεν εξαντλείται μόνο σ' αυτό το σημείο. Καθώς υπάρχουν ενδείξεις ότι επιχειρήθηκε να στηθεί παγίδα στην ΟΔΟ.

    Ο εκδότης της εφημερίδας εκφράζει απορία για την εμμονή του συντάκτη του σχολίου. Και έκπληξη διότι το σχόλιο - εξώδικος - κατηγορητήριο, περιλαμβάνει αθέλητα προφανώς, μια απίστευτη ομολογία.

    Σε κάθε περίπτωση, η ΟΔΟΣ καθιστά σαφές ότι οι ισχυρισμοί του φίλου, επί 5 ετία, αποτελούν αυθαίρετα και αναληθή συμπεράσματα του. Που κάνουν την απογοήτευση ακόμη πιο έντονη.

    Αν είχαν αναρτηθεί όλα τα σχόλια "ανωνύμων" που έχουν περιέλθει στο blog και έχουν υβριστικό περιεχόμενο κατά συγκεκριμένου προσώπου, σχόλια τα οποία διατηρεί το ιστολόγιο έστω κι' αν δεν έχουν αναρτηθεί, τότε θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι το blog δεν προστάτεψε τις απόψεις και την ασφάλεια ενός ανεκτού επιπέδου.

    Όλα τα υπόλοιπα περί ακεραιότητας κλπ, μακάρι να μπορούσαν να προκαλέσουν μειδίαμα. Προκαλούν όμως θλίψη. Όπως θλίψη προκαλεί η προσπάθεια εκ νέου στοχοποίησης του Α.Λ. ο οποίος σταμάτησε ήδη από τότε κάθε επαναφορά όπως το δήλωσε. Και θλίψη για την απόπειρα μετατροπής της ύλης της εφημερίδας σε προτεκτοράτο κάθε πολύ ή λιγότερο καλού φίλου. Ακόμη και του ασπόνδου.

    Η ΟΔΟΣ δεν ανάρτησε το "έξοδος" θέλοντας να παράσχει χρόνο στον συντάκτη της να ξανασκεφτεί και να κάνει αργότερα πιο ψύχραιμες σταθμίσεις και κρίσεις. Προς το παρόν, δεν φαίνεται να δικαιώνεται η προσπάθεια. Είναι και αυτό δικαίωμά του θυμωμένου φίλου.

    Ωστόσο, αν χρειαστεί θα επαναπροσεγγίσει την σταθερή απόφαση του εκδότη της, να μην αντιδρά σε απειλές. Άλλο θυμός και άλλο φανατισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος22/7/13

    Διάβασα με κατάπληξη τις απειλές του "φίλου" σου.
    Που τα βρήκε αυτά που συμπεραίνει; Ποιες απειλές και τις φαντασίες; Τα σχόλια στα οποία αναφέρεται είναι σχόλια σε σχόλια ανωνύμων. Για ποιους τρεις γράφει; Που νομίζει ότι κινείται; Στα σοβιέτ; Παριστάνει το θύμα τώρα; Επί μήνες κάνει πλάτες στον αρσενικό νταγλαρά που εξαπολύει υπαινιγμούς και ύβρεις και τώρα πάει να την βγει και από πάνω;
    Καλά εκτός από δημόσιος κατήγορος, τώρα και αντιστασιακός ο "φιλος". Που όπως λέει η παροιμία, αν έχεις τέτοιος φίλους, τι να τους κάνεις τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος22/7/13

    Τώρα και Εισαγγελέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος22/7/13

    Δύο μηνύσεις σε μία εβδομάδα, αγαπητή ΟΔΟΣ, για τα σχόλια που εγκρίνεις.
    Ο τρίτος γιατί καθυστερεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος22/7/13

    Αχ κυρ Παναγιώτη τι τραβάς. Και δεν έπιασαν οι ζέστες ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος22/7/13

    http://www.haberozgurce.com/imagestore/mansetler/manset1152-bmykmpulfqk8lg1dt4g9.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος22/7/13

    https://www.youtube.com/watch?v=AeN61ctm_ms

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ελενη Κ22/7/13

    Όπως έκανα σε αυτό το ιστολόγιο διαμαρτυρία (πιο πάνω, για σχόλια για το μοναστήρι Α. Αναργύρων, σε άλλα blogs), κατόπιν των ενεργειών τους θέλω σήμερα στο ίδιο να αναιρέσω τυχόν υποψίες εναντίον συγκεκριμένων προσώπων […]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος22/7/13

    Πολλά καλάμια, πολλά καλάμια φύτρωσαν εδώ μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος22/7/13

    Κύριε Μπαϊρακτάρη, επιφυλάσσομαι και εγώ για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου και υπόσχομαι ότι συντόμως θα πράξω αναλόγως, αν συνεχίσετε να αναρτάτε σχόλια των είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς….
    Πόσα χάπια να πάρω ο έρμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος22/7/13

    Iyi çocuklar, iyi dava | Τα καλά παιδιά, καλά μηνύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ευλόγησον ! ...22/7/13

    Για το 98 σχόλιο

    Δεν ξέρω φυσικά τί εννοείς, αλλά το δικό μου προτιμώ να είναι κάλαμος γραμματέως ὀξυγράφου.
    (Ψαλμός 44)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Μιμόζα η αισχυντηλή22/7/13

    Καμία άλλη καλύτερη δουλειά δεν έχετε στη ζωή σας από το να κάνετε μηνύσεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος22/7/13

    Μιμόζα η αισχυντηλή είπε:
    "Καμία άλλη καλύτερη δουλειά δεν έχετε στη ζωή σας από το να κάνετε μηνύσεις;"

    Ναι, να σχολιάζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος22/7/13

    Και το τρομπόνι δουλειά είναι!
    (Μηνύσεις -σχόλια και τρομπόνι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος22/7/13

    ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
    https://www.youtube.com/watch?v=nfldqU8W1WU#at=19

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ23/7/13

    http://www.efsyn.gr/wp-content/uploads/2013/06/9skitso.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Τα Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του!23/7/13

    Δε χρειαζόταν το σκίτσο. Ηλίου φαεινότερο ότι οι δήθεν αγανακτισμένοι δημοκράτες (βέβαια) θέλουν να επιβληθούν δημιουργώντας ένα κλίμα αμφισβήτησης των ελληνικών ηθών και εθίμων, της ελληνικής μουσικής και παράδοσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος23/7/13

    Ουάου!!!
    ΤΡΟΜΑΞΑ ΚΑΛΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος23/7/13

    Εμ βέβαια τι χρειαζεται το σκιτσο αφου υπαρχουν οι φωτογραφίες των υπόπτων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Φανατικός αναγνώστης23/7/13

    Αναρωτιέμαι, αφού κάποιοι, φαίνεται ολοκάθαρα, δε "πάνε" την ΟΔΟ, γιατί συνεχίζουν να σχολιάζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος23/7/13

    ...για να ρωτάς!

    φανατικός σχολιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος24/7/13

    "τι χρειάζεται το σκίτσο αφού υπάρχουν οι φωτογραφίες των υπόπτων..."
    ...και τα ονόματα και οι διευθύνσεις!

    παλιός ΕΣΑτζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος24/7/13

    @Φανατικός αναγνώστης
    Γιατί η ΟΔΟΣ τους αμφισβητεί (και πως να συνεχίσουν);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος24/7/13

    Πέρασαν 3 ημέρες, και ακόμη δεν ακούσαμε για νέα μήνυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος24/7/13

    αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι...

    Κυναίγειρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Το γνωρίζουν οι «φίλοι» ότι υπάρχουν απαγορευμένα (!!) μουσικά όργανα στο Ισλάμ;
    Αυτά είναι τα όργανα που στοχεύουν στην διασκέδαση και στα τραγούδια, όπως το φλάουτο, το μαντολίνο κ.α.
    Επιτρέπονται το ντέφι στους γάμους και σε άλλες περιστάσεις (Ibn Qudamah, al-Mugni; & Ibn Humam, Fath al-Qadir, 6/36;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. “Ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα με έστειλε σαν καθοδηγητή και σαν έλεος για τους πιστούς και με διέταξε να απομακρύνω τα μουσικά όργανα, τα φλάουτα, τα έγχορδα, τους σταυρούς και ό,τι αφορά τις προ-Ισλαμικές εποχές της τζαχιλίγια (άγνοιας)” (Musnad, Ahmad; & Abu Dawud;).


    Ο Άνας (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είχε πει: “Σ’ αυτή την Ούμμα (Κοινότητα) θα υπάρξουν τιμωρίες από σεισμούς, βροχή από πέτρες και παραμόσρφωση.. Αυτά θα γίνουν όταν οι άνθρωποι πίνουν χαμρ (αλκοόλ), ακούν τραγουδίστριες και παίζουν μουσικά όργανα” (At-Tirmidhi, 2212).


    Ο σέιχ Αλμπάνι (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Και τα τέσσερα μαδάχιμπ (νομικές σχολές) του Ισλάμ συμφωνούν ότι όλα τα μουσικά όργανα είναι χαράμ (απαγορευμένα)” (al-Saheehah, 1/145).

    Το μόνο που επιτρέπεται είναι το ντεφ κατά τη διάρκεια των γάμων και αυτό μόνο ανάμεσα σε γυναίκες και κατά τη διάρκεια των Είντ (εορτών) ή κατά τη διάρκεια του τζιχάντ (Imam Nawawi, Sharh Muslim).

    Ο Ιμπν Χούμαμ (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Απαγορευμένα τραγούδια είναι όταν το θέμα αυτών των τραγουδιών αφορά απαγορευμένα πράγματα, όπως η ομορφιά ενός σημείου του σώματος κάποιου, την περιγραφή του αλκοόλ που προβάλλει την οινοποσία, την περιγραφή των ιδιαίτερων στιγμών μιας οικογένειας ή τα τραγούδια που κοροϊδεύουν τους άλλους. Παρ’ όλα αυτά, τραγούδια που είναι ελεύθερα από τέτοιες περιγραφές όπως π.χ. τραγούδια που αφορούν τη φύση, τα λουλούδια κ.α., τότε αυτά είναι επιτρεπτά. Αν όμως συνοδεύονται από μουσικά όργανα, τότε απαγορεύονται, ακόμα και αν είναι γεμάτα σοφία και καλές συμβουλές, όχι τόσο εξαιτίας αυτών που περιέχουν αλλά εξαιτίας της μουσικής που τα συνοδεύει” (Fath al-Qadir).


    Ο Ιμάμ Νάουαουι (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Απαγορεύεται να χρησιμοποιείς μουσικά όργανα -όπως αυτά με τα οποία είναι γνωστοί οι μεθύστακες όπως το μαντολίνο, το φλάουτο, τα κύμβαλα κ.α. ή να τα ακούς. Επιτρέπεται το ντέφι στους γάμους, στις περιτομές και σε άλλες περιστάσεις..” (Mughni al-muhtaj ila ma’rifa ma’ani alfaz al-Minhaj (y73), 4.429-30).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος25/7/13

    ΠΖ μη μπερδεύεις τον κόσμο!
    Καλό δρόμο είχαν πάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Μαίρη25/7/13

    Θα χορηγηθεί και Βεβαίωση μετά από αυτό το Σεμινάριο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος25/7/13

    ΠΖ δώκε μπρε μια βεβαίωση στη Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Μαίρη25/7/13

    Εσύ Ανώνυμε γιατί παίρνεις τον λόγο και απευθύνεσαι στον ΠΖ; Αν το κάνεις από ευγένεια ευχαριστώ. Εξάλου να ξέρεις ότι πρέπει να είναι πολύ προφέσορας κάποιος για να θέλω τη Βεβαίωση του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος26/7/13

    Ναι, είναι γνωστό ότι σύμφωνα με το Κοράνι, απαγορεύεται η μουσική ψυχαγωγία για τους Μουσουλμάνους.
    Η Μουσική που ψυχαγωγεί, είναι σατανική (σαν το το αλκοόλ για το σώμα) και μαλακώνει το μυαλό και μπορεί εύκολα να μετατρέψει έναν πιστό σε άπιστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος27/7/13

    Αυτά μόνο οι 3 αμίγκος δε τα βλέπουν, αλλά βλέπουν μόνο τον Σουλεϊμάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος27/7/13

    Και τη Χούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος27/7/13

    Ναι αλλά ποιοί βρε παιδί μου είναι αυτοί οι 3;
    και μάλιστα amigos ... Όχι arkadaş ;

    (Μη το χαλάς το πανηγυράκι του τρομπονίστα τώρα!)
    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΑΠΤΟΗΤΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος27/7/13

    "...σύμφωνα με το Κοράνι, απαγορεύεται η μουσική ψυχαγωγία για τους Μουσουλμάνους!"

    "μαλακώνει το μυαλό και μπορεί εύκολα να μετατρέψει έναν πιστό σε άπιστο".


    Άρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος27/7/13

    Είπαμε ότι μπορεί να είστε τουρκόφωνοι, αλλά ξέρετε και ξένες γλώσσες, όπως ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος27/7/13

    Η Παράδοση επιβάλλει την πλήρη υποταγή μας στους νεκρούς. Θα πρέπει να επιλέγουμε αυτά που συνυπάρχουν και ζουν μαζί με μας και τον καιρό μας, κι όχι αυτά που υπήρξαν κάποτε με τους δικούς μας.
    Μ. Χατζηδάκις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ανώνυμος27/7/13

    @129
    Ε και ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος27/7/13

    http://www.youtube.com/watch?v=-00CJ7s1A9E

    Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί αργά σαν σουρουπώνει,
    κι όταν θα πει το μπιρ Αλλάχ το στήθος μου ματώνει.

    Τέτοια στιγμή σε γνώρισα στα μακρινά τα ξένα,
    κι όταν ακούω μπιρ Αλλάχ ο νους μου πάει σε σένα.

    Στα βάθη της Ανατολής, στη μαύρη ερημιά μου,
    όταν ακούω μπιρ Αλλάχ ματώνει η καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Χαλάλι ή Χαράμι ;;;27/7/13

    Για το "σχόλιο" με την άποψη του Μάνου Χατζηδάκη

    Όσο και αν αγαπάμε τη Μουσική του Μάνου Χατζηδάκη, τόσο αποσπασματικά δοσμένες απόψεις του δεν υιοθετούνται ασυζητητί.
    Ήδη εκφράσεις όπως "επιβάλλει την πλήρη υποταγή" "Θα πρέπει" δεν είναι και ό,τι καλύτερο σαν αφετηρία συζήτησης.
    Εκτός εάν σκύβει κανείς το κεφάλι στο δόγμα της εκάστοτε αυθεντίας.
    Συμπεριφορά σχολιάζω όχι πρόσωπα, γιατί για το συγκεκριμένο… με εκφράζουν και αυτοί οι στίχοι :
    http://www.youtube.com/watch?v=B2rDbVnCDrE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος27/7/13

    Ο Χατζηδάκις ήταν Έλληνας! Όχι Λαζός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Χαλάλι ή Χαράμι ;;;27/7/13

    Για το "σχόλιο" με την άποψη του Μάνου Χατζηδάκη

    Όσο και αν αγαπάμε τη Μουσική του Μάνου Χατζηδάκη, τόσο αποσπασματικά δοσμένες απόψεις του δεν υιοθετούνται ασυζητητί.
    Ήδη εκφράσεις όπως "επιβάλλει την πλήρη υποταγή" "Θα πρέπει" δεν είναι και ό,τι καλύτερο σαν αφετηρία συζήτησης.
    Εκτός εάν σκύβει κανείς το κεφάλι στο δόγμα της εκάστοτε αυθεντίας.
    Συμπεριφορά σχολιάζω όχι πρόσωπα, γιατί για το συγκεκριμένο… με εκφράζουν και αυτοί οι στίχοι :
    http://www.youtube.com/watch?v=B2rDbVnCDrE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ανώνυμος27/7/13

    "Επιβάλλει την πλήρη υποταγή" σαν το Ισλάμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΑΝΤΙ-σουλεϊμάν27/7/13

    Καλά δε σας έφταναν τόσα χρόνια Σκλαβιάς?????????? Θέλετε κι' άλλο??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ανώνυμος27/7/13

    Παράδοση είναι ο εγωισμός των απελθόντων και η ενοχή, ο συμβιβασμός των επιζώντων. Η πνευματική και η ψυχική δουλεία, που αναστέλλει και απονεκρώνει τελικά τις φυσιολογικές μας λειτουργίες.
    Μ. Χατζηδάκις (συνέχεια από πιο πάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Πού πας παλληκάρι ωραίο σαν μύθος ;27/7/13

    Ηρέμησε αντι-Σουλεϊμάν, ηρέμησε !
    Στα χρόνια της σκλαβιάς άνθησαν των Ελλήνων οι Κοινότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. "Εκτός εάν σκύβει κανείς το κεφάλι στο δόγμα της εκάστοτε αυθεντίας"27/7/13

    @133
    Εδώ κάποιοι, τόσους μήνες, μέσα από την ΟΔΟ και στα σχόλια, παριστάνουν τους αυθέντες! Και επιμένουν να παριστάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ανώνυμος27/7/13

    Την ερχόμενη βδομάδα η θερμοκρασία θα σκαρφαλώσει στους 39...
    (Τι άλλο θα μας πεις φαντάζομαι!)

    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κανένας απo τους "3 amigos" δεν είναι τουρκόφωνος, τουρκολάτρης και πολύ περισσότερο θεατής του Σουλεϊμαν. Ούτε χορεύει χορούς της κοιλιάς ούτε δηλώνει θαυμαστής του Κεμάλ του Ερντογάν και της Χούλιας ή υπήρξε ποτέ συνδαιτημόνας του "προξένου"!

    "τρομπονίστα" σιώπα! ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ...

    "μπιρ Α- ΦΙΞ"

    * Και τι θέλεις άραγε να πεις για το τραγούδι του Γιάννη Παπαϊωάννου;

    Θέλεις τότε να μας πεις κάτι και για την αρχή της ταινίας του Ελία Καζάν "America America";
    http://www.youtube.com/watch?v=RkqKHapqda4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Μιμόζα η αισχυντηλή27/7/13

    Σας παρακαλώ μην αρχίζετε πάλι να διαπληκτίζεστε!
    Σαββατόβραδο !
    http://www.youtube.com/watch?v=Hgn3dmF5M5w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Η Ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα27/7/13

    @139
    Ναι, τα λέτε ακριβώς έτσι, όπως τα λέγανε πέρσι οι Σλαβόφωνοι!!
    Οποία σύμπτωσις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ανώνυμος27/7/13

    @139
    Αναντάμ μπαμπαντάμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Θανάσης27/7/13

    Αφού λέτε ότι όλη η κουβέντα κρατήθηκε από τρεις, τώρα αναρωτιέμαι: ο ένας απέχει, ο άλλος μάς άφησε το αντίο, ο τρίτος μοίρασε κουφέτα... ποιοι στην ευχή είναι αυτοί που επιμένουν ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Ανώνυμος27/7/13

    @142
    Απέχει ο ένας?????
    Ο άλλος μας άφησε το αντίο???
    Και ο τρίτος μοίρασε κουφέτα????
    Αυτό με τον Τοτό το ξέρεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Θανάσης27/7/13

    Ανώνυμε έχω και όνομα και δεν θα με βλέπεις εσύ σαν νούμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ανώνυμος27/7/13

    @142
    Ο πρώτος σίγουρα απέχει.
    Τους κατάλαβε από νωρίς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Μιμόζα η αισχυντηλή27/7/13

    Άνδρες... Ένας δεν έδωσε σημασία στον πόνο αυτού που έφτασε στο "μπιρ Αλλάχ" !
    Καληνύχτα σας και περαστική να είναι η αναλγησία, αφεντάδες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Η ΟΔΟΣ επαναλαμβάνει ότι δεν επιτρέπει να ταυτίζεται με σχολιαστές και "ομάδες". Κατά συνέπεια δεν παρέχει βήμα στον υβριστή σχολιαστή που συνεχώς στέλνει σχόλια υπερασπιζόμενος τους Τούρκους και κατηγορώντας τους Καστοριανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Ανώνυμος27/7/13

    @ 142
    Θανάση δε σε βλέπω σα νούμερο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ανώνυμος27/7/13

    Αυτός που βρίζει συνεχώς, προφανώς έχει υπερδοσολογία τεστοστερόνης. ‘Η μήπως έχει πρόβλημα με τις ορμόνες της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ανώνυμος27/7/13

    Μπορεί να μην έχει πρόβλημα τεστοστερόνης ούτε… ορμονικό. Αλλά σίγουρα έχει πρόβλημα ταυτότητας και προσανατολισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Ανώνυμος27/7/13

    Και εγώ αναρωτιόμουν τι γλώσσα να μιλούσε αυτός που άνοιξε την Κερκόπορτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Ανώνυμος28/7/13

    Ο Τοτός μεθ' υμών
    κι ο ...Τρομπόνης με θυμόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Ανώνυμος28/7/13

    Μιμόζα,
    Σήμερα σαββατόβραδο κι από αύριο "καλή βδομάδα"!
    (λέγουσιν τινές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Ανώνυμος28/7/13

    Ο "ΑΝΤΙ -Σουλεϊμάν" έχει πάρει διαζύγιο με τη σκέψη (τούχουν απομείνει όμως πολλές ερωμένες:
    Η σαχλαμάρα, η ανοησία, η μονολιθικότητα, η κουραστική επανάληψη της τρολιάς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ανώνυμος28/7/13

    "Ο Χατζηδάκις ήταν Έλληνας! Όχι Λαζός!"

    Εσύ; Χ ...ζός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ανώνυμος28/7/13

    "Μπορεί να μην έχει πρόβλημα τεστοστερόνης ούτε… ορμονικό. Αλλά σίγουρα έχει πρόβλημα ταυτότητας και προσανατολισμού".
    -Το προσανατολισμού είναι σίγουρο. Το ταυτότητας, δεν νομίζω, το γνωρίζει καλώς. Μπαμπαντάμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Λ.Π.28/7/13

    Πάντως σύμφωνα με τον τίτλο, όσοι δεν "χορεύουν καλά", δεν είναι "καλά παιδιά"...
    Γι' αυτό να μη ξεχνάμε και τα βήματα
    και όχι τα λικνίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ανώνυμος28/7/13

    Οι Λαζοί αγαπούν τους Έλληνες όπως και τους Καστοριανούς.
    Βέεεεεεεεβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Ανώνυμος28/7/13

    Αγαπητή ΟΔΟΣ
    ούντε που με νιάζει ποιος είναι ο αθεόφοβος που βρίζει τους Καστοριανούς. Καλά κάνετε και τον κόβετε τον βήχα, γιατί γέμισε ο κόσμος από τζάμπα μάγκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Ανώνυμος28/7/13

    Δεν μπορεί να είναι Έλληνας αυτός που υποστηρίζει τους Τούρκους, την μουσική και τα έθιμά τους.
    ΤΟΥΡΚΟΣ είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ανώνυμος28/7/13

    Oi Ellines me tous Ellines kai oi Tourkoi me tous Tourkous.
    Osoi den goustarete gyriste piso stin Anatoli sas.
    Ftanei pia, mas kourasate!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Ανώνυμος28/7/13

    Δε μπορεί. Δεν είναι σύμπτωση.
    Είναι οι ζέστες του καλοκαιριού και η κρίση.
    Δε μπορεί πέρυσι τέτοιο καιρό να έχουμε ζαλιστεί από τα σχόλια επί σχολίων για τους Σλαβόφωνους, και φέτος, να έχουμε ζαλιστεί από τα σχόλια των Τούρκων.
    Παιδιά, πάτε ρίξτε μια βουτιά να συνέλθετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Ανώνυμος28/7/13

    Άντε καληνύχτα νισάφι.
    Και καλή βδομάδα* (μια που μπήκε Κυριακή).

    (*) Αυτό το απευθύνω στους Χριστιανούς, όχι στους Μουσουλμάνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Ανώνυμος28/7/13

    Ρεκόρ κύριε Μπαϊρακτάρη! Πέρασαν 6 ημέρες και καμία απειλή για νέα μήνυση!
    Ενημερώστε μας σας παρακαλώ για την πορεία των μηνύσεων των κκ Ι.Ζ.& Ε.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ανώνυμος28/7/13

    "Πολλοί τῶν συμπατριωτῶν μας δέν άγαπούν, ὅσο πρέπει, τήν Καστοριά στήν ὁποία διαβιούν, μερικοί μάλιστα μπορεῖ καί νά τήν μισούν"
    Α. Πηχιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Ανώνυμος28/7/13

    "Και εγώ αναρωτιόμουν τι γλώσσα να μιλούσε αυτός που άνοιξε την Κερκόπορτα;"

    μα ...Kerkoportitika αγπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Ανώνυμος28/7/13

    "Και καλή βδομάδα* (μια που μπήκε Κυριακή).

    (*) Αυτό το απευθύνω στους Χριστιανούς, όχι στους Μουσουλμάνους".
    αν και το "νισάφι¨" που γράφεις δεν είναι λέξη χριστιανική- ορθόδοξη -ελληνική,
    Σου εύχομαι ενθέρμως καλή βδομάδα και καλές δουλειές στο στοκατζίδικο μουχλιασμένων ιδεών που δουλεύεις!

    "μπιρ-α-ΦΙΞ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Ανώνυμος28/7/13

    Ρε συ με το τρομπόνι...
    Τί είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ανώνυμος28/7/13

    Μισ-ό την Καστοριά! (κι άλλο μισ-ό τα "τρομπόνια" της)

    "αλλό-φιλος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Ανώνυμος28/7/13

    "τα σχόλια των Τούρκων"...

    χοντραίνει το παιχνίδι ή μου φαίνεται;

    "Elias Kazan-ντιπί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ανώνυμος28/7/13

    "Δεν μπορεί να είναι Έλληνας αυτός που υποστηρίζει τους Τούρκους, την μουσική και τα έθιμά τους.
    ΤΟΥΡΚΟΣ είναι!"

    Θες ν΄ακούσεις αυτό που είχε πει κάποτε ο Γ. Καραϊσκάκης;
    "ο ...τζος μας και με τουμπλέκια και με τρουμπέτες θέλει σε κυνηγήσει…».
    περισσότερα δε εδώ: http://sarantakos.wordpress.com/2010/03/23/1821/

    "ακροατής ΕΡΤ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Ανώνυμος28/7/13

    "έχουμε ζαλιστεί από τα σχόλια των Τούρκων".

    γράφουν εδώ ΤΟΥΡΚΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ;

    "αυτόπτης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Ανώνυμος28/7/13

    "Oi Ellines me tous Ellines kai oi Tourkoi me tous Tourkous.
    Osoi den goustarete gyriste piso stin Anatoli sas.
    Ftanei pia, mas kourasate!!!"

    Σήμερα είναι ΚΥΡΙΑΚΗ!
    Γρήγορα στην ...γκρικκλησία (greeklish-ia!)
    Χρυσό μου αυγοπαίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Ανώνυμος28/7/13

    "γέμισε ο κόσμος από τζάμπα μάγκες!"

    και καλοκαιρινές αλογόμυγες...

    "φονεύς μυγών"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Ανώνυμος28/7/13

    "Το ταυτότητας, δεν νομίζω, το γνωρίζει καλώς."

    Αν κοιτάξεις το DNA σου θα εκπλαγείς Χρυσαυγίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Ανώνυμος28/7/13

    " έχει υπερδοσολογία τεστοστερόνης"

    Ok doc!
    Μην τον πλησιάζεις πολύ όμως... Δεν ξέρεις καμιά φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Ανώνυμος28/7/13

    Καλά εδώ υποστηρίζουν την Τουρκία.
    Τώρα προσβάλλονται να τους λέμε Τούρκους;
    Γιατί κακό είναι να είσαι Τούρκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Ανώνυμος28/7/13

    "...αν και το "νισάφι¨" που γράφεις δεν είναι λέξη χριστιανική- ορθόδοξη -ελληνική..."

    Και ο Ιησούς Εβραίος ήταν!
    Τόσο σε χτύπησε η ζέστη στο κεφάλι [.....]?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Ανώνυμος28/7/13

    Σιγά να μην είναι Τούρκος!!!!
    Γιουσουφάκι είνα!
    Και μοιάζει κιόλας!
    Με έντονα προβλήματα ορμονών και όχι τεστοστερόνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Ανώνυμος28/7/13

    Μάχαιρα έδωκες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Ανώνυμος28/7/13

    "μα ...Kerkoportitika αγαπητέ!"
    Λάθος κάνεις: Τούρκικα μιλούσε αυτός που άνοιξε την Κερκόπορτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ28/7/13

    Υπομονή ρε παιδιά.
    Θα ξεκινήσουν νέα Τούρκικα σήριαλ το χειμώνα.
    Θα ευφρανθεί η ψυχή σας και θα αναπολήσετε τη πατρίδα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. ΤΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ) ΑΙΓΑΙΟ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ28/7/13

    Σταματήστε επιτέλους τα σχόλια. Έλληνες και Τούρκοι και Σλάβοι και καρντάσηδες και ό,τι άλλο νιώθετε. Καλοκαίρι είναι! Πάτε να ρίξετε μία βουτιά στη θάλασσα. Ρίξτε τους τόνους και φάτε τόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Ταγίπ Ερντογάν28/7/13

    Υπερήφανος να είσαι Τούρκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Ανώνυμος28/7/13

    Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι ΔΙΚΑ ΜΑΣ θάναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Α. Παπανδρέου28/7/13

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Ανώνυμος28/7/13

    Ας καλέσει κάποιος επιτέλους έναν Γιατρό!
    Έπεσαν πολλοί ασθενείς εδώ πέρα.
    Κρίμα είναι να υποφέρουν... και εμείς επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Ανώνυμος28/7/13

    Ορίστε πάρε μόνος σου!

    Νέα τηλέφωνα για προγραμματισμό ραντεβού ιατρικών επισκέψεων σε Μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ Από τη Δευτέρα 13/08/2012 για προγραμματισμό ραντεβού στις Μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ τα
    τηλεφωνα είναι:

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Ραντεβού δεν μπορεί να προγραμματιστεί χωρίς τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ).
    14554 BPO HELLAS-VODAFONE 0,98€/ κλήση (από σταθερό και κινητό Vodafone) 1,86€/ κλήση (από άλλα κινητά)

    14784 OTE A.E- E-VALUE A.E 1,07€/ κλήση (από σταθερό) 1,18€/ λεπτό (από κινητό) Δείτε εδώ ΑΡΘΡΟ για τα τηλέφωνα για Ραντεβού του ΕΟΠΥΥ με αστική Χρέωση

    14884 CALL CENTER HELLAS 0,99€/κλήση (από σταθερό) 1,18€/ λεπτό (από κινητό)

    14900 NEWSPHONE HELLAS 1,08€/ κλήση (από σταθερό) 1,18€/ λεπτό (από κινητό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Ανώνυμος28/7/13

    Άλλο δεν έχετε να κάνετε παρά να σχολιάζετε?
    Τι μανία είναι αυτή?
    Βρε καλοκαίρι είναι, και σεις αφήνετε τον γάμο για να πάτε για πουρνάρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Ανώνυμος28/7/13

    πράγματι 191@ πολλά πουρνάρια εδώ μέσα...
    (Μη πω και για τα στουρνάρια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Ανώνυμος28/7/13

    "Με έντονα προβλήματα ορμονών και όχι τεστοστερόνης."
    Πόση βλακεία κουβαλάς; Η τεστοστερόνη είναι ανδρική ορμόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Ανώνυμος28/7/13

    πληροφορίες προς τον χρυσαυγιτικό ουλαμό:

    η λέξη "νισάφι" είναι τουρκική !

    νισάφι / τουρκιστί insaf και αραβιστί إنصاف insāf

    άϊντε μη τα πάρω ΤΟΥΒΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Ανώνυμος29/7/13

    stournaria ke tromponia!
    ke kata ta alla ellines...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. Ανώνυμος29/7/13

    @194 (& 196)
    πληροφορίες προς τον τούρκικο ουλαμό:

    Κανείς δεν είπε ότι η λέξη "νισάφι" δεν είναι τουρκική.
    Όπως και η λέξη Ιησούς, εβραϊκή.

    Απλά δεν έμαθες καλά το μάθημα στο Τουρκικό προξενείο.

    άϊντε μη τα πάρω ΤΟΥΒΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. Ανώνυμος29/7/13

    @193 "Με έντονα προβλήματα ορμονών και όχι τεστοστερόνης. "Πόση βλακεία κουβαλάς; Η τεστοστερόνη είναι ανδρική ορμόνη.
    ---
    Τελικά το IQ σου είναι πολύ πεσμένο. Δεν καταλαβαίνεις τίποτε εσύ!
    Φυσικά οι άνδρες έχουν τεστοστερόνη. Εγώ μιλάω για τα γιουσουφάκια, αυτά που υποστηρίζουν κάθε τι Τούρκικο και Οθωμανικό.
    Αυτά τα γιουσουφάκια λοιπόν, που υποστηρίζουν τον Ερντογάν, έχουν ορμόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. Ανώνυμος29/7/13

    Δύο χέρια [.....]

    http://proxeneio-stop.org/wp-content/uploads/2013/01/%CE%93%CE%9A%CE%A1%CE%99%CE%96%CE%9F%CE%99-%CE%9B%CE%A5%CE%9A%CE%9F%CE%991.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. Ανώνυμος29/7/13

    Εξω το τουρκικό προξενείο από την Θράκη!
    http://proxeneio-stop.org/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. Όπα νινα νιναναη νιναναη ναη νιναναη γιαβρουμ νιναναη29/7/13

    Ντάχτιρντι ντάχτιρντι...
    Ντάχτιρντι ντάχτιρντι...
    Ντάχτιρντι ντάχτιρντι...
    Ένας "ελληνικός" χορός γεμάτο ορμόνες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  199. Ο Σουλεϊμάν της Τηλεόρασης29/7/13

    Φαντάσου και να μην είχαμε τόσα χρόνια Τούρκικης Σκλαβιάς τι θα υποστήριζαν κάποιοι εδώ μέσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  200. Ανώνυμος29/7/13

    "τα γιουσουφάκια λοιπόν, που υποστηρίζουν τον Ερντογάν, έχουν ορμόνες"

    "δεν έμαθες καλά το μάθημα στο Τουρκικό προξενείο"

    "Εξω το τουρκικό προξενείο από την Θράκη!"

    Τώρα είμαι σίγουρος ότι το παραπάνω κείμενο με τον Τουρκικό υπέρτιτλο τόγραψε ο Τουρκος προξενος αυτοπροσώπως (και εξακολουθεί να διατηρεί την ανωνυμία του!)




    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ