ΟΔΟΣ 22.10.2014 | 761 |
κρέμα καραμελέ
...Για την ΟΔΟ, η διαρκής επίκληση της σημασίας, μόνο της καλοπροαίρετης κριτικής αποτελεί ψευδοδίλημμα. Ταπεινό πρόσχημα επαρχιωτισμού και εσωστρέφειας, αφορμή συναλλαγής των τοπικών ΜΜΕ με την εκάστοτε «εξουσία» και τεκμήριο ανησυχητικής οπισθοδρόμησης. Δείγμα και δήγμα αντιδημοκρατικής προληπτικής φίμωσης.
Μόνο όταν για κάποιο λόγο εκδηλωθούν επιδημίες ίσως αρχίσουν να προβληματίζονται κάποιοι, αν δεν αποδώσουν το κακό, σε θέλημα Θεού, ή δολιοφθορά. Και καθόλου στο ότι ακόμη και σήμερα, λήμματα οικοδομών της Καστοριάς δεν οδηγούνται στο δίκτυο αποχέτευσης της ΔΕΥΑΚ, αλλά απ’ ευθείας στην λίμνη, που ήδη από χρόνια δηλητηριάζεται από τα φυτοφάρμακα της αγνής ελληνικής υπαίθρου...
Διαβάστε επίσης:
"ΓΟΔΕΦΡΕΙΔΟΥ ΒΙΛΛΕΑΡΔΟΥΙΝΟΥ":
To μήνυμα στον τοίχο
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ:
Το πρόβλημα της λίμνης Καστοριάς
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΛΙΒΙΕΡΑΤΟΥ:
«Χάρτινες εικόνες του Αγίου Όρους»
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΚΟΛΟΜΠΙΑ:
Οι χάρτινες εικόνες
ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
Άγνωστες ηρωίδες του Σαράντα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:
Ο «Πατροπαύλος» μας!
ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ:
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΡΑΠΤΟΥ:
Όψεις του νέου πολιτικού θεάτρου
-Η δημιουργία του «Μακεδονικού»
-Η Αριστερά ως μπουφές
-Κορομηλιά: μια νεολιθική θέση σε ένα τοπίο που αλλάζει δραστικά
-Είστε έτοιμοι για το «δωρεάν ασύρματο wifi internet»;
...κι άλλα.
ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 22.10.2014 | 761
Ειλικρινά απορώ τόσες ημέρες γιατί δεν γράφτηκε κάποιο σχόλιο για αυτό το φύλλο της "ΟΔΟΥ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρόταση του κυρίου Δαουτόπουλου μού έκανε μεγάλη εντύπωση και πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να περάσει ένα τρίμηνο, για να αναρτηθεί στο blog και να την συζητήσουμε.
Χρειάζεται άμεση εξέταση.
Μήπως η "ΟΔΟΣ" γνωρίζει εάν έχει κοινοποιηθεί και σε αρμοδίους και εάν υπάρχει κάποια απάντηση;
Η δημοσίευση στην ΟΔΟ ισοδυναμεί με κοινοποίηση στους αρμοδίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις απόλυτο δίκαιο Athena. Αυτό το φύλλο της "ΟΔΟΥ" ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μόνο για την πρόταση Δαουτόπουλου και την υπόλοιπη, όπως πάντα, ενδιαφέρουσα αρθρογραφία. Αλλά κυρίως για το οπισθόφυλλο, τον "Πατροπαύλο μας"!
Στην έδρα του Μητροπολίτη Καστοριάς, δημοσιεύθηκαν διθύραμβοι για άλλον Μητροπολίτη!!
Δεν γνωρίζω αν προβληματίζονται αυτοί που πρέπει να προβληματιστούν.
Γι' αυτό και το ψάρι στο εξώφυλλο (ΙΧΘΥΣ=Χριστός)?
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι Αθηνά που συμφωνείς με την πρότασή μου. Πιστεύω πως και άλλοι συμφωνούν αλλά δυστυχώς, όπως πάντα, αφήνουμε κάποιους άλλους να εκδηλωθούν. Η πρότασή μου χρειάζεται βελτίωση. Για παράδειγμα παρέλειψα να συμπεριλάβω εκπρόσωπο της Περιφέρειας όπως επίσης και να τονίσω ότι στη συνάντηση δεν θα γίνουν χαιρετισμοί με εξαίρεση αυτή του κ. Δημάρχου που θα είναι ο οικοδεσπότης. Αυτά τα γνωστά που έχω ακούσει δεκάδες φορές σε συνέδρια και συναντήσεις ότι "θα μελετήσουμε τα πρακτικά ..." πρέπει να σταματήσουν. Εδώ θέλουμε διάλογο, προβληματισμό και ιδέες. Θα απορείς γιατί περιμένω προτάσεις και από τους απλούς πολίτες. Το 1992 όταν η Μεγάλη Βρετανία αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα λειψυδρίας ορίστηκε επιτροπή ειδικών για να συμβουλέψει τις Δημοτικές Αρχές αλλά ταυτόχρονα ζητήθηκε και η συμβολή των απλών πολιτών. Η καλύτερη ιδέα ήρθε μετά από ένα 24 ωρο από μια απλή νοικοκυρά. Πρότεινε όλοι οι δημότες να βάλουν από ένα συμπαγές τούβλο στα καζανάκια τους για το δραστικό περιορισμό της χρήσης του νερού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Δαουτόπουλε,
ΑπάντησηΔιαγραφήσας ευχαριστώ από καρδιάς για την απάντησή σας και μάλιστα με αναλυτικό σχόλιο!
Πιστεύω ότι συμφωνούν και άλλοι αναγνώστες πως αξίζει τον κόπο να συμμετέχετε και στον διάλογο στο blog, όταν και όπως κρίνετε.
Για μένα αποτελεί τιμή ότι ασχοληθήκατε και εύχομαι πραγματικά να εισακουσθείτε!
@3
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το ένα
Ανώνυμε, αν και δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ και πάλι με τα εκκλησιαστικά, θα δώσω την προσωπική μου απάντηση, επειδή με προκάλεσες και έχω την ευχέρεια λόγω της ημέρας.
Ε λοιπόν, δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ ιδιαίτερα με το άρθρο που αναφέρεις. Δεν με αφορά για πολλούς λόγους. Όχι μόνο γιατί είναι ανώνυμο. Κυρίως γιατί δεν ξέρω ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί. Γιατί είναι σίγουρο ότι γράφτηκε σκοπίμως, καλώς ή κακώς.
Την ανωνυμία μπορώ να την κατανοήσω. Εκείνο που αρνούμαι είναι η διχογνωμία και μάλιστα στα ίδια πρόσωπα. Άνθρωποι που θέλουν να είναι σοβαροί είναι εντελώς ανήθικο να θέτουν ως όρο την επωνυμία και οι ίδιοι να απαξιώνουν τον λόγο τον επώνυμο. Παράδειγμα: Από πολίτες (ευυπόληπτους, αν μη τι άλλο) εστάλη στην Ιερά Σύνοδο επιστολή επικυρωμένη από Συμβολαιογράφο της πόλης μας και κανείς από αυτούς τους ανθρώπους δεν πήρε ποτέ από την Ιεραρχία μια ευθεία, έγγραφη και έντιμη απάντηση, όπως επιβάλλεται και από το Πρωτόκολλο. Αντιμετωπίστηκαν χειρότερα από … (δεν βρίσκω λέξη που να εκφράζει την προσβολή). Για ποια επωνυμία μιλάνε ύστερα;
Ούτε ότι είναι διθύραμβος με πειράζει. Όπως λέμε τα στραβά, σωστό είναι να λέμε και τα ίσια. Κακά τα ψέματα. Εμένα μου φθάνει ότι για τον Σιατίστης άκουσα πολύ καλά λόγια από φίλη μου Εκπαιδευτικό στην Εύβοια (μικρός που είναι ο κόσμος!) και ότι τον άκουσα η ίδια και το θυμάμαι σ’ έναν Γάμο να λέει στο ζευγάρι: να μάθετε να φταίτε και οι δύο… Άξιος! Όποιος έχει πρόβλημα μαζί του, ας το λύσει ο ίδιος ενώπιος ενωπίω, χωρίς προϋποθέσεις ή υπεκφυγές.
Γενικά όμως, με προβληματίζει σε βαθμό θλίψης όταν κληρικοί και λαϊκοί δείχνουν περισσό ενδιαφέρον για θέματα εκτός των ορίων τους, χωρίς να έχουν νοικοκυρέψει πρώτα τα του οίκου τους (ή νομίζουν ότι τα νοικοκυρεύουν με φοβίες, κουτσομπολιά, λεκτική και μη λεκτική επίθεση, έμμεσο ή άμεσο εκβιασμό κλπ)
Με το δύο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα λοιπόν που είναι η μέρα του ΟΧΙ, ας πω κι εγώ το δικό μου ΟΧΙ και ας το πάρει το ποτάμι.
ΟΧΙ σε μια Εκκλησία που δεν οικονομεί απλώς, αλλά επιτρέπει κατά συρροήν :
Να συζούν επί χρόνια αστεφάνωτα ζευγάρια και κατόπιν να προσέρχονται και στο Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας
Να κηδεύονται χωρίς κώλυμα οι αυτόχειρες
Να έχουν να λένε οι νέοι ότι πάνε σε γαμοβάφτιση, σαν να επινοήθηκε όγδοο Μυστήριο.
Να διασύρονται χειροτονημένοι εν ενεργεία Ιερείς στη μία Μητρόπολη και να τιμώνται στην άλλη.
Να παραμένει ο λαός του Θεού στο σκοτάδι της άγνοιας με την παραπληροφόρηση, ώστε να τον χειραγωγεί κατόπιν κάθε αρριβίστας (δωδεκαθεϊστές, αβάπτιστοι, γιαχωβάδες, ουνίτες, νεοεποχίτες και σατανιστές τρίβουν τα χέρια τους και άρχισαν ήδη να μας πλευρίζουν με ύφος υπεροχής πια. Μέχρι στη Σουηδία ανακάλυψε οργάνωση, για να γραφτεί μια ψυχή εδώ πέρα κι εσείς τον χαβά σας!)
Με το τρία !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά και άλλα με έκαναν να απέχω πλέον. Όπως όμως και να το δούμε, δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Όσοι ικανοποιούνται με αυτήν την κατάσταση, ας συνεχίσουν έτσι. Δεν είμαι και η πιο ευσεβής, αλλά από μικρή έμαθα ότι στην Εκκλησία πάμε κυρίως για να μεταλάβουμε Σώμα και Αίμα Χριστού και όχι για τα γλυκίσματα, όσο καλός ζαχαροπλάστης και αν είναι ο παπάς.
Δεν μεροληπτώ ούτε κατά διάνοιαν. Έχω κρατημένα και για τους άλλους τους έξυπνους που έφυγαν, δήθεν για να εξομαλυνθεί η κατάσταση και να ηρεμήσουν τα πνεύματα. Μπορεί και να μη με πιστεύει κανείς, αλλά Ένας Θεός το ξέρει πόσο θέλω να δω μπροστά μου τον π. Αμβρόσιο, να του τα πω κατάματα. Να συγκρατηθώ και να μην του τραβήξω τ’ αυτί σαν τις παλιές δασκάλες, αρχιμανδρίτης είναι, αλλά τις φωνές θα του τις βάλω, που να μου συχωρεθούν τ’ αποθαμένα!
Μου θυμίζει κάποιους πατεράδες που τα κιότεψαν στα δύσκολα και εγκατέλειψαν σπιτικό και παιδιά χύμα στο κύμα (η γκρινιάρα γυναίκα ή η κακιά πεθερά δεν αποτελεί πρόσχημα για τους Χριστιανούς. Περισσότερα από τον Απόστολο Παύλο). Ή μήπως τα έδωσε για υιοθεσία; Γιατί απ’ όσο ξέρω, η σχέση μεταξύ Πνευματικού και πνευματικών τέκνων δεν κανονίζεται έτσι όπως έγινε στην επαρχία μας. Επειδή όμως αναγνωρίζω την ανεπάρκειά μου, περιμένω διαφώτιση.
Κάποιοι κ.κ. διαδίδουν ότι «δεν είναι τίποτα! Αλλάξτε Πνευματικό. Αυτά είναι γραμμένα στα βιβλία…». Ως γνωστό στραβόξυλο, παρακαλώ αυτούς τους κ.κ. όταν τα λένε αυτά να έχουν ανά χείρας όχι ακριβές φωτοαντίγραφο αλλά το ίδιο το βιβλίο. Ελάτε τώρα … μεταξύ μας … ξέρουν πού θα βρουν τους ανθρώπους που η ψυχή τους έμεινε γη άνυδρος. Αρκεί να το θέλουν αληθινά.
Γι’ αυτό σου λέω, Ανώνυμε. Καλύτερα τα λόγια του Γεωπόνου, που προθυμοποιήθηκε με τις εξειδικευμένες γνώσεις του να συμβάλει ανιδιοτελώς στη σωτηρία της λίμνης!
Γιατί άραγε,απαγορεύετε η γαμμοβάπτιση σε όλες τις Εκκλησίες εκτός από τον Άγιο Νικάνορα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να μου απαντήσει κάποιος;
@Γ. Δαουτόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σέβη μου, κύριε Καθηγητά!
@Athena
Να και η Ελληνίδα νοικοκυρά με το συμπαγές τούβλο!
(μακάρι να την ακούσουν όσοι ανοικοκύρευτοι)
@ΟΔΟΣ
Παναγιώτη, κάνε κάτι! Σοβαρά έχω πρόβλημα. Βγαίνουν και σε άλλα σάιτς κάπτσα, αλλά αυτά εδώ δεν μπορώ να τα διακρίνω. Κανα δυο φορές με πέταξε έξω γιατί δεν τα δεχόταν. Είναι αναγκαία; Δεν αποκλείεται να την έπαθαν κι άλλοι.
Στις ρυθμίσεις του blog της ΟΔΟΥ είναι απενεργοποιημένη η «εμφάνιση επαλήθευση» λέξης ή αριθμού για τα σχόλια. Παρ’ όλα αυτά, το τελευταίο χρονικό διάστημα (σε μη συνδεδεμένους χρήστες), αυτόματα εμφανίζεται η επαλήθευση στους σχολιασμούς, προφανώς από αλλαγή τακτικής της Google. H ΟΔΟΣ προσπαθεί να επαναφέρει το σύστημα στις αρχικές του ρυθμίσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Καλύτερα τα λόγια του Γεωπόνου, που προθυμοποιήθηκε με τις εξειδικευμένες γνώσεις του να συμβάλει ανιδιοτελώς στη σωτηρία της λίμνης!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ και συγχαίρω κι εγώ με την σειρά μου τον κ. Δαουτόπουλο, κι εύχομαι η πρότασή του να εισακουστεί.
Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με τους διθυράμβους για τον Σιατίστης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας θυμίζω αυτό:
http://odos-kastoria.blogspot.gr/2012/01/blog-post_8165.html
και αυτά:
http://odos-kastoria.blogspot.gr/2014/05/blog-post_1.html
και αυτό:
http://odos-kastoria.blogspot.gr/2007/09/blog-post_03.html
Διαφώνα κι εσύ να δούμε τι θα καταλάβεις.............
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σημαντικό και το άρθρο της κ. Σόνιας Παπασταύρου για τις δύο άγνωστες ηρωίδες του '40.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Περί του πρακτέου" τονίζει ο κ. Γεώργιος Δαουτόπουλος στην πρότασή του και επικροτώ δηλώνοντας συναίνεση και ευχόμενος αποτελεσματικότητα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως διάβασα σε αυτό το φύλλο έναν άρτιο κείμενο που υπογράφει κάποιος "Γοδεφρείδος Βιλλεαρδουίνος", ο οποίος τάραξε και τα νερά εδώ μέσα. Και, δεν το κρύβω, μου άρεσαν οι τοποθετήσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό πού μας ήρθες αγαπητέ Ζωφρουά;
Καστοριανός είμαι φίλε ανώνυμε. Με την πλήρη σημασία του όρου "Καστοριανός".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπληρωματικά σε ευχαριστώ για τα εγκωμιαστικά λόγια σου! Δηλαδή και "Ταραξίας" έγινα; Με τιμά αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυγενέστατοι (ιπ)πότες, δεν θέλω να σας χαλάσω τη μανέστρα, αλλά τα ίδια και τα ίδια ξαναδιάβασα στο άρθρο του άρτι αφιχθέντος Γ.Β.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλό αναμάσημα για όσα γκρινιάζουμε τόσα χρόνια.
Σωστή η διαβεβαίωση στο δεύτερο σχόλιο. Αυτό ισχύει δεοντολογικά. Μη κοιτάτε που βρίσκουν προφάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι έγκυρη η πρόταση και μόνο που δημοσιεύθηκε στον Τύπο. Πόσο μάλλον που είναι και σοβαρή και υπεύθυνη.
Τώρα θα δούμε των αρμοδίων τη σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Λογικά, όλων των σχετικών Φορέων και από τον Δήμο όλων των συνδυασμών, όχι μόνο του Δημάρχου και των συν αυτώ.
Από το να γκρινιάζεις εδώ και τόσα χρόνια, δεν αρθρογραφείς και εσύ, μπας και την χαμπαριάσουν οι διαχειριστές της αποικίας; Γιατί πολλά λόγια, αλλά πολύ λίγη δράση μωρέ αδερφέ. Και που ξέρεις; Μπορεί να σε τιμήσει και σένα η ΟΔΟΣ. Αρκεί να μην ψωνιστείς. Καληνύχτα και καλή τύχη...
ΑπάντησηΔιαγραφή