27.10.16

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ


Τοπικά-ΜΜΕ-Καστοριάς
ΟΔΟΣ 27.10.2016 | 857


Ανέν[κ]δοτο.


Η OΔΟΣ δεν συνυπέγραψε κείμενο που συντάχθηκε και υπογράφεται για να καταγγείλει απροσδιόριστα ανώνυμα κέντρα εξουσίας στην Καστοριά, που υποτίθεται επιχειρούν να περιστείλουν την ελευθεροτυπία και να επιβάλλουν προληπτική λογοκρισία. Διότι η καταγγελία-διαμαρτυρία βρίθει αοριστιών και γενικεύσεων, που την καθιστά διάτρητη. Αν δεν έχει το θάρρος ο κόσμος της ενημέρωσης να καταγγείλει κάτι τόσο σοβαρό με στοιχεία, τότε υπάρχει πρόβλημα. Και η γενίκευση έχει αύρα που θυμίζει προσπάθεια συνεννόησης, δηλαδή συναλλαγής.

Διαβάστε ακόμη:

ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ:
Ο εφιάλτης
Στο πλαίσιο των παιδικών μου χρόνων εγκαταστάθηκε, με όλη τη φρίκη που είχα ζήσει τότε και που η παρουσία του ευθυτενούς Γερμανού στην είσοδο της οικίας έφερε στην επιφάνεια.

ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ:
Μεθεόρτιοι σχολιασμοί
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος εορτάσθηκε με διάφορες εκδηλώσεις ο Μακεδονικός Αγώνας, με επίκεντρο πάντοτε τον θάνατο του εθνομάρτυρα Παύλου Μελά.

Λόγος & Αντίλογος
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΥ:
Το διαλεκτικό άλμα, στο σχόλιο που φιλοξένησε η ΟΔΟΣ, γίνεται εκ προθέσεως για να μειωθεί η προσωπικότητα του Μεταξά, πράγμα πολύ συνηθισμένο.

ΟΔΟΣ:
Καταγγελίες κάτω από την μέση
Εντυπωσιακή και πολιτικά πρωτοφανής, για τα δημοτικά δεδομένα της Καστοριάς, η στάση του προέδρου της ΔΕΥΑ Καστοριάς κ. Ζαχαρία Παύλου.

ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
Σταγόνες ανθρωπιάς μες στον απάνθρωπο πόλεμο
Στην εθνική μας συνείδηση, όλα τα παιδιά της Μητέρας Ελλάδας αποτελούν μια αναπόσπαστη ενότητα: είναι ισότιμα μέλη του εθνικού σώματος, ανεξαρτήτως θρησκείας.

Marilena Nik:
Ακολουθώντας τον αγέρα...
«Σύντροφοι με αυτά τα όπλα, που δοξάστηκαν στα βουνά της Πίνδου, με αυτά να διώξουμε και τους κατακτητές της πατρίδας μας», ΟΧΙ, άλλη μια φορά...

Λόγος & Αντίλογος
Λάζαρος Γ. Νικηφορίδης:
Είπαν... και ακροβολισμοί
"Αν δεν μπορούν να πληρώσουν, ας πάνε στην Βουλγαρία". Όταν η Αριστερά "δογματίζει" με τέτοιες και παρόμοιες δηλώσεις, ενεργεί με "πλέρια δημοκρατία"...

Το Σκάκι
Έτσι απλά να σας πούμε ότι, υπάρχουν και αυτοί οι δημοσιογράφοι:

ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ:
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
ήτοι περί του ορθώς λέγειν τε και γράφειν

-Είπαν: Θεόδωρος Καρυπίδης

-Τοποθετήσεις των κκ Ευαγγέλου Διαμαντόπουλου και Αθανασίου Καρανικολόπουλου για τοπικά ΜΜΕ.

-«Το πέρασμα του Αρμένιου»

-Η επόμενη αναμετάδοση απ’ ευθείας από την Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης στο ΤΕΙ Καστοριάς.

...κι άλλα.

ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 27.10.2016 | 857

6 σχόλια:

  1. Κολλητήρι27/10/16

    Στην τελευταία σελίδα, αγαπητή Οδέ, επίτηδες αντί για ΑΡΜΑτολίκι γράφετε ΑΜΑΡΤωλίκι;
    Ε ρε κάτι συνειρμοί που έχουν να γίνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ σε θέλω, κάβουρα!28/10/16

    Ευτυχώς όχι όλοι αλλά δυστυχώς κάποιοι σχηματίζουν άποψη με απίστευτη ευκολία αφήνοντας κιόλας αρνητικές υπόνοιες για πρόσωπα που δεν υπέγραψαν.
    Αν μη τι άλλο, δείγμα σεμνότητας αποτελεί για την ΟΔΟ το ότι δεν υπεραμύνθηκε της έως τώρα συνέπειάς της απαντώντας στα πικρόχολα σχόλια σε τοπικό μπλογκ, όπου κατονόμαζαν τον Εκδότη της.
    Πού ήταν όμως όλοι αυτοί οι μαχόμενοι, όταν η ΟΔΟΣ διεκδικούσε το αυτονόητο, την ισότιμη αποστολή δελτίων Τύπου κλπ από Δημόσιες Υπηρεσίες; Όταν όχι μόνο πρόβαλε αλλά συμμετείχε σε κινητοποιήσεις για θέματα από το στρατόπεδο Μαθιουδάκη έως τη συνέχιση των προβολών της ΜΕΤ;
    Κυρίως όμως, πώς χειρίστηκαν τη συγκέντρωση υπερπολλαπλάσιων υπογραφών υποστήριξης στον κ. Πηχιών για τα κειμήλια της Καστοριάς;
    Γιατί όπως λέει και ένα λαϊκό κορίτσι :
    Στην αυλή του Πινόκιου δε μιλάνε για ψέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/10/16

    Ο κόσμος το'χει βούκινο και αυτοί (κάποιοι που υπέγραψαν) κρυφό καμάρι. 'Η αλλιώς: τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/10/16

    Εδώ σε θέλω, κάβουρα! #στην αυλή του Πινόκιου#

    Πινόκιο μπρε λέγεται . Όχι Πινόκιος!
    Δεν κλίνεται.[την άλλη φορά θα φωνάξω τον κ. Νικηφορίδη]

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/11/16

    @ Εδώ σε θέλω, κάβουρα!
    Άστα ρε φίλε τα γατόνια της δήθεν ενημέρωσης! Γιατί να διαβάσει κανείς αυτά που γράφουν όταν τα κριτήρια τους μπάζουν απο παντού; Ότι νάναι το βγάζουν για είδηση και άλλα σημαντικά τα θάβουν. Καταγγέλλουν "απροσδιόριστα ανώνυμα κέντρα εξουσίας στην Καστοριά, που υποτίθεται επιχειρούν να περιστείλουν την ελευθεροτυπία και να επιβάλλουν προληπτική λογοκρισία" και από την άλλη δεν ξέρουν οι περισσότεροι και προωθούν αμάσητες ειδήσεις κατασκευασμένες από άλλους. Αυτός είναι ο ρόλος του Τύπου; Έτσι σέβονται τους αναγνώστες;
    Δύο σημερινά παραδείγματα, ένα φαιδρό και ένα τραγικό:
    Έγινε σήμερα πανήγυρι στο Μοναστήρι (αυτό "το περί ου" που λέγαμε και παλιά). Το κείμενο καλό κι άγιο (αφού μιλάει για τους Αγίους). Οι φωτογραφίες όμως... να ωχριά η γκαιμπελική προπαγάνδα! Όπως λέμε "μια φωτογραφία χίλιες λέξεις", εδώ με κάθε φωτογραφία τέσσερις λέξεις μόνο φωνάζουν σε όλη την Ελλάδα: "ούτε γάτα ούτε ζημια"... Πάλι δυστυχώς χρησιμοποιήθηκε ένας χώρος ιερός, για να επιβληθούν συγκεκριμένα μηνύματα και να βγουν εύκολα συμπεράσματα, άλλα αντ' άλλων.
    Δείχνουμε π.χ. τις καινούριες κατασκευές (η ζωή συνεχίζεται), βάζουμε κι έναν παπά ξεμπράτσωτο να καθαρίζει πατάτες (αδελφότητα υπάρχει), τη [……..] και τον άντρα της (ο λαός στηρίζει την Αλλαγή, όπως έλεγε και το ΠΑΣΟΚ) και τον [……..] (ελλείψει άλλων, αλλ' αυτό μόνο εδώ το ξέρουμε) και... πολλοί θα δουν λίγοι θα καταλάβουν!
    Αμ δε!!!
    Εκτίθεσθε, κυρίες και κύριοι, εκτίθεσθε άσχημα.
    Δεύτερον και πικρότατον. Τί θα πει "έφυγε" ο παλιός μας καθηγητής; Απεβίωσε ειρηνικά; Έπεσε θύμα τροχαίου; Ποια κέντρα εξουσίας σας επέβαλαν να μη γράψετε ούτε για την κηδεία του;
    Είναι αυτό ενημέρωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος1/11/16

    #Ανωνυμος5
    Ναι μωρε αυτους περιμεναμε να μας ενημερωσουν. Ολη η Καστορια και τα περιχωρα ξερουν για τα [……….…]. Κανεις απο μας δε φιμωνεται. Μη κοιτας που δε τα βγαζουμε στη φορα. Οποιος εχει τα γενεια εχει και τα χτενια. Ας τα βγαλουν οι αρμοδιοι. Αμα ξερει ο καθενας δηλαδη για ποιο θεμα ειναι αρμοδιος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ