29.3.17

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ


ΟΔΟΣ 30.3.2017 | 879

Επίσημη Πρώτη


Το ότι -εν όψει της θρυλούμενης αναθεώρησης του αυτοδιοικητικού χάρτη της χώρας και του συστήματος «Καλλικράτη»- έχει εκδηλωθεί τάση «απόσχισης» σε βάρος του Δήμου Καστοριάς και συγκεκριμένα από τα τοπικά συμβούλια των κοινοτήτων Κορησού, Λιθιάς, Βασιλειάδος και Μελισσοτόπου, είναι πλέον γεγονός. Που δεν είναι καθόλου ασήμαντο.

Διαβάστε επίσης:

ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΠΑΓΓΟΥ:
Αλεξι-ψεκάσμιον
Αρκετοί Έλληνες είναι σίγουροι ότι μας ψεκάζουν. Κι εγώ σκέφτομαι μήπως πρέπει να συμφωνήσω μαζί τους.

ΟΔΟΣ:
Δεοντολογίες και άλλα τινά
Για λόγους αρχής, η ΟΔΟΣ θα απέφευγε να σχολιάσει την μακροσκελέστατη επιστολή – «απάντηση» του κ. Δημ. Μάνου την περασμένη εβδομάδα, σε άλλη (!) εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα της Καστοριάς...

ΜΕΡΟΠΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΓΓΕΛ:
Τα καρφιά της Μνήμης ...στον Φίλιππο
Ωδή στην πόλη που χάθηκε είναι η έκθεση που φιλοξενεί το αρχοντικό Βέργουλα έως την Κυριακή 2 Απριλίου.

ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
Αχ, αυτοί οι πανηγυρικοί!...
Αποτελούν μια ολόκληρη περιπέτεια μέσα στα χρόνια όπου εκφωνούνται.  Και το σίγουρο είναι πως πάντα συζητιούνται.

ΘΑΝΑΣΗ ΜΠΑΤΣΟΠΟΥΛΟΥ:
Η ζωή μέσα από τα ερείπια
Αναντίρρητα η πρωτότυπη αυτή έκθεση με υλικά της κάποτε ζωής τους που έχουν καταλήξει τελικά σε ερείπια, στέλνει πολλαπλά τα δικά της μηνύματα...

Το Σκάκι
Γιατί αυτός ο πόλεμος και το μίσος ενάντια στη παλιά αίγλη της πόλης μας; Γιατί σιωπούμε όλοι μπροστά σε αυτούς που θέλουν να γράψουν «νέα ιστορία» για την πόλη μας;

ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ:
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
ήτοι περί του ορθώς γράφειν τε και λέγειν

ΟΔΟΣ:
Ιδομενεύς, ο βασιλιάς της Κρήτης, ή η Ιλιάς και ο Ιδάμανθης
Η πρώτη τ προσπάθεια του Μότσαρτ στην όπερα χρονολογείται από το 1767, σε ηλικία 11 ετών.

-Ημέρα μνήμης καστοριανών εβραίων:
Ο λόγος του Σολομών Παρέντε

-Η υποκρισία με την ΔΕΗ

-Κουπόνι "ΟΔΟΣ 1+1" για την όπερα του Σαββάτου

-Τοπικά Συμβούλια Δήμου Καστοριάς:
«Αίτημα για την δημιουργία νέου Δήμου Β.Α. Καστοριάς»

...κι άλλα.

ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 30.3.2017 | 879

4 σχόλια:

  1. Κάλλιον το προλαμβάνειν31/3/17

    Δεοντολογίες και άλλα τινά;
    Γιατί απορείτε, αγαπητοί συνΟΔΙΤΕΣ;
    Την κατά περίπτωσιν δεοντολογία την γνωρίζουν και την εφαρμόζουν μόνον οι κατέχοντες έκαστον άθλημα και όχι αυτοί που τρέφουν την ψευδαίσθηση ότι είναι κάτι το οποίο στην πραγματικότητα δεν είναι.
    Αν κοιτάξουμε γύρω μας ανεπηρέαστοι, θα διαπιστώσουμε πολλές τέτοιες συμπεριφορές. Θα έλθει όμως η ώρα που θα το συνειδητοποιήσουν πιστεύω και οι ίδιοι, γιατί μέχρι τότε τους έχει "πάρει χαμπάρι" η κοινωνία, την οποία με τον τρόπο τους υποτιμούν. Υπάρχει και κοινή γνώμη, την οποία αφελώς δεν εκτιμούν. Όταν τους γυρίζει μπούμεραγκ, ας μην κουράζουν με φληναφήματα-παράπονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ.Χ.31/3/17

    Ώστε έτσι; Επίσημη πρώτη; Ευτυχώς ενημερώσατε, γιατί δεν έτυχε να έχω ακούσει κάτι σχετικό. Πολύ καλό το άρθρο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επώνυμος31/3/17

    Αγαπητή ΟΔΟΣ
    μεστή και γλαφυρή η απάντησή σας στην "απάντηση" του κυρίου Δημήτρη Μάνου.
    Εκείνο όμως που με εξέπληξε είναι αυτό που γράφετε, ότι το ίδιο κείμενο το δημοσίευσε στην ΟΔΟ ο ίδιος με τον τίτλο "Καστοριανό Καρναβάλι..." (!)
    Η έκπληξή μου δεν οφείλεται στο ότι δεν το ήξερα (ποιος μπορεί να τα έχει διαβάσει όλα;), αλλά στο απίστευτο του πράγματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος1/4/17

    Τό ἄρθρο τοῦ κ. Δημητρίου Μάνου, τό ὁποῖο δημοσιεύθηκε στήν ἐφημερίδα ¨Φωνή τῆς Καστοριᾶς¨ τήν 23η/3/2017, στό ὁποῖο ἀναφέρεται καί ἀπαντᾶ στό σημερινό της φύλλο ἡ ¨ΟΔΟΣ¨, ἀποτελεῖ ἕνα συμπίλημα φιλοσοφικῶν θεωριῶν, θρησκειολογικῶν προτύπων τῆς ἀρχαιότητας, μυθολογικῶν ἀρχαιτύπων, ἀρχαϊκῶν δοξασιῶν, τελετῶν καί πανηγύρεων, καθῶς καί ἀνιστόριτων ἀπόψεων γιά τήν σύνθεση καί τόν βιοπορισμό τῆς καστοριανῆς κοινωνίας τοῦ ἀπώτερου παρελθόντος. Προβάλει ἰδεοληπτικῶς μιά νέα ὀνομασία γιά τά καστοριανά Καρναβάλια, καί δέν ἀναφέρεται καθόλου στόν λόγο γιά τόν ὁποῖο μετωνομάσθηκαν σέ Ραγκουτσάρια.
    Ἐμεῖς οἱ παλαιοι Καστοριανοί, πού μᾶς ψέγει, θά τό χαρακτηρίζαμε ἤ μέ τό λεγόμενο ¨ ἄρες, μάρες, κουκουνάρες ¨ ἤ μέ τό εὐπρεπέστερο ¨ ἄλλα λόγια νʹἀγαπιόμαστε ¨. A.Κ. Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ