Με όφελος τα 36 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, για το ελληνικό Δημόσιο, ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την εκμετάλλευση των τακτικών αεροπορικών γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας, των λεγόμενων, δηλαδή, άγονων γραμμών από την 1η Οκτωβρίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Το συνολικό αντιστάθμισμα που θα καταβληθεί ανέρχεται σε περίπου 9 εκατομμύρια ετησίως, έναντι 45 εκατομμυρίων ετησίως που καταβάλλονταν μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, από τις συνολικά 28 άγονες γραμμές που προκηρύχθηκαν στον διαγωνισμό της ΥΠΑ οι 8 γραμμές θα εκτελούνται χωρίς επιδότηση.
Στην αεροπορική εταιρεία Astra airlines οι γραμμές Αθήνα-Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.377.270,66 ευρώ και Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 2.121.603,14 ευρώ.
-Στην αεροπορική εταιρεία Olympic air οι γραμμές Αθήνα-Λέρος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Σκύρος έναντι μεγίστου 1.894.712 ευρώ και Ρόδος-Καστελόριζο έναντι 3.676.796 ευρώ.
-Στην αεροπορική εταιρεία Sky express οι γραμμές Αθήνα-Σύρος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.580.000 ευρώ, Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.180.000 ευρώ.
Για 10 γραμμές, για τις οποίες δεν υπεβλήθησαν προσφορές ή δεν προέκυψε ανάθεση από τη διαγωνιστική διαδικασία, διενεργήθηκε διαδικασία διαπραγμάτευσης για την εκμετάλλευσή τους από αύριο Σάββατο 1η Οκτωβρίου έως και το τέλος Μαρτίου 2017 ως ακολούθως:
-Στην αεροπορική εταιρεία Olympic air οι γραμμές Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος έναντι αντισταθμίσματος 606.884 ευρώ, Ρόδος-Κως-Κάλυμνος-Λέρος-Αστυπάλαια έναντι 508.930 ευρώ, Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα έναντι 84.787 ευρώ και Θεσσαλονίκη-Σκύρος έναντι 169.585 ευρώ.
-Στην αεροπορική εταιρεία Sky express οι γραμμές Αθήνα-Μήλος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Νάξος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Σητεία έναντι 82.953 ευρώ, Άκτιο-Σητεία έναντι 320.738 ευρώ, Αλεξανδρούπολη-Σητεία έναντι 320.782 ευρώ και Κέρκυρα-Άκτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος έναντι 376.527 ευρώ.
Για τη γραμμή Αθήνα-Κοζάνη-Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31 Αυγούστου 2018 σύμβαση της εταιρείας Astra airlines με αλλαγή της επιδότησης στα 660.000 ευρώ ετησίως.
[Σχετικό σχόλιο της ΟΔΟΥ στο οπισθόφυλλο]
* * *
Κίνηση του αερολιμένα Καστοριάς «Αριστοτέλης»
Απρίλιος 2016 πτήσεις: 50 αφίξεις: 315 αναχωρήσεις: 275
Μάϊος 2016 πτήσεις: 52 αφίξεις: 209 αναχωρήσεις: 335
Ιούνιος 2016 πτήσεις: 52 αφίξεις: 287 αναχωρήσεις: 283
Ιούλιος 2016 πτήσεις: 54 αφίξεις: 403 αναχωρήσεις: 404
Αύγουστος 2016 πτήσεις: 52αφίξεις: 278 αναχωρήσεις: 374
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 6 Οκτωβρίου 2016, αρ. φύλλου 854
Επιλογή σχετικών αναρτήσεων:
- ΟΔΟΣ: Το πεπρωμένο της περιοχής II
- Είπαν: [Ο. Τελιγιορίδου]
- Telegraph: Αξιωματούχος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου για το αεροδρόμιο της Καστοριάς
- Μελέτη βιωσιμότητας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας – Αλβανίας και σύνδεση αεροδρομίου Καστοριάς
- Αναβάθμιση περιφερειακών αεροδρομίων
- ΟΔΟΣ: «Ούτε γάτα ούτε ζημιά»
- ΟΔΟΣ: O από μηχανής θεός
- ΟΔΟΣ: Πετάει, πετάει;
- ΟΔΟΣ: Θαύματα
- ΟΔΟΣ: Πρώτα η Κοζάνη
- Χ.Τ.: ATH-KSO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.