2. Nf3 d6
-Κύριε Αγγελή, πολλά έργα υπογράφετε, αλλά από την υπογραφή μέχρι την υλοποίηση τους, δεν είναι ένα τσιγάρο δρόμος, αλλά μαραθώνιος. Μήπως να αρχίσουμε να τρέχουμε με χρονόμετρο;
Δύο χρόνια σας έμειναν, κι αν.
Μας επιτρέπετε και μία συμβουλή (με το συμπάθειο), όχι μόνο τον Άγιο Μηνά, αλλά και την Κουμπελίδικη! Κι αυτή μικρούλα είναι.
“Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι”.
-Πρόεδρος ενός ιστορικού σωματείου ο κ. Ιωάννης Κορεντσίδης, σε συνέντευξη του, φωτογραφίστηκε (όπως και τόσοι άλλοι τοπικοί άρχοντες) όχι με μία, ούτε με δύο, αλλά με τέσσερις σημαίες· δεξιά του η βυζαντινή και η ελληνική, αριστερά του η ευρωπαϊκή και του σωματείου. Ως νέος, περιμένουμε από αυτόν μία διαφορετική αντίληψη στην κοινωνική εικόνα του, αλλά ως φαίνεται, παρασύρθηκε (;) από το φαινόμενο της πόλης μας. Στην είσοδο, στην έξοδο, στα κτήρια, στα γραφεία παντού σημαίες, που με τον συμβολισμό τους ικανοποιούν το συναίσθημα (αυτό το συναίσθημα μας έφερε εδώ που μας έφερε), αλλά δεν παράγουν πολιτικό λόγο, που θα έχει ως αποτέλεσμα οικονομικά οφέλη -και για τους γουνοποιούς.
Η σεμνότητα, όπως γνωρίζετε κύριε πρόεδρε, είναι μεγάλο προτέρημα για ένα νέο άνθρωπο.
Τοπικό μπλο(γ)κάκι, τον έχει ήδη χρίσει ως υποψήφιο για τη δημαρχία της Καστοριάς, δεν γνωρίζουμε αν ο ίδιος το ξέρει, φτάνει που το ξέρουν «αυτοί».
-Εξυπακούεται ότι το παρακάτω κείμενο δεν αφορά τους τοπικούς δημοσιογράφους:
«Ο δημοσιογράφος με τον πολιτικό και τον οικονομικό παράγοντα δεν μπορεί να είναι “κολλητοί”. Όσες φορές ο κανόνας παραβιάζεται, χάνουν οι πολίτες, καθώς γίνονται θεατές ενός στημένου παιχνιδιού». Λέων Καραπαναγιώτης.
Στη μνήμη της Μαλτέζας δολοφονημένης δημοσιογράφου, Δάφνης Καρουάνα Γκαλίζια.
-Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, έκανε το φθινοπωρινό ταξιδάκι του στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Με το μπλε κοστούμι του και το ανοικτό λευκό πουκάμισο, τραπεζοκόμο μας θύμιζε, με τόσα που τους σερβίρισε (μαχητικά αεροσκάφη, Σούδα, φιλοφρονήσεις και διθυράμβους) έπαιξε το ρόλο του σωστά.
-Αγαπητοί συμπολίτες μας, αν ψάχνετε για κάποιο εξάρτημα για το αμάξι σας, περάστε από το αμαξοστάσιο του Δήμου μας, όλο και κάτι θα πάρετε.
Αν πάλι ανησυχείτε, για την εξαφάνιση των υδάτων της λίμνης μας, οι επιστήμονες αποφάνθηκαν, δεν υπάρχει πρόβλημα, θα βρέξει!
[…] Εν μέσω λογισμών και παραλογισμών / άρχισε κι η βροχή να λιώνει τα μεσάνυχτα […]
Κική Δημουλά
-Με τη γούνα ασχολούνται τον τελευταίο καιρό και οι δύο βουλευτίνες μας, οι κυρίες Ολυμπία Τελιγιορίδου (ΣυΡιζΑ) και Μαρία Αντωνίου (Ν.Δ.). Πληροφορηθήκαμε ότι επισκέφτηκαν (όχι μαζί -κακώς!) το λιμάνι του Πειραιά για να συζητήσουν το «ενδεχόμενο» της στέγασης της («ελληνικής») γούνας σε κάποιον από τους τρεις τερματικούς σταθμούς του λιμανιού.
“Φέξε μου και γλίστρησα”.
-Η κυρία Αντωνίου όμως έχει και ένα όραμα: «να ξαναφέρει την Καστοριά στο ύψος της». Μην της το χαλάμε! Δεν είναι κακό ο άνθρωπος να οραματίζεται και να το εκμυστηρεύεται, μόνο που θα πρέπει να έχει το “γνώθι σαυτόν”· και εν προκειμένω ότι και αυτή έβαλε το χεράκι της για τα κακά κι ανάποδα της πόλης μας, παρέα με «αυτούς που δεν φορούν παντελόνια». Μας ενημέρωσε δε, ότι δεν ανακατεύεται στα εσωτερικά του κόμματός της, σχετικά με τα ονόματα που διαρρέουν για τα γαλάζια ψηφοδέλτια. Κι εμείς με τη σειρά μας, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι, «σας πιστεύουμε».
-Πέρασε και άλλη μία επέτειος του μακεδονικού αγώνα. Ομιλίες, καταθέσεις στεφάνων, ο θάνατος του παλληκαριού, αφιερώματα, διηγήσεις μαχών και οι νίκες εναντίον των Σλάβων και το μεγάλο ελληνικό μας φρόνημα πάνω από όλα. Και του χρόνου πάλι, να 'μαστε καλά!
Μέχρι τότε όμως, μεσολαβούν τα καρναβάλια μας με τις ορχήστρες από τη γείτονα χώρα, και δώστου μουσικές και τραγούδια σλάβικα, και δώστου και χορούς για να φτάσουμε στα καλοκαιρινά πανηγύρια και να αποθεώσουμε ό,τι σλάβικο ακούμε.
Αλλά, πάνω από όλα, το ελληνικό μας φρόνημα, μη ξεχνιόμαστε.
Καληνύχτα Ελλάδα
Όπου και να ‘σαι
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 26 Οκτωβρίου 2017, αρ. φύλλου 907
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.