1.12.21

Camp


ΟΔΟΣ_εφημερίδα_της_Καστοριάς


[...] Όταν κάποια στιγμή έλθει ίσως η εποχή που θα μπορούν τα πράγματα να λέγονται με το όνομά τους, γι’ αυτούς που πέρασαν και ό,τι έκαναν ή καλύτερα για τα χρόνια που πέρασαν και οδήγησαν την Καστοριά στο 2021, που όλοι πλέον αναγνωρίζουν την ζοφερή της κατάσταση, θα μπορούσαν να γραφτούν και πολλά με το πλήρες ονοματεπώνυμό τους.

Οι εκλεγμένοι του camp

ΟΔΟΣ 23.9.2021 | 1096


5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/12/21

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/12/21

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/12/21

    Λοιπόν που 'στέ, σας έχω καλά μου πάλι κάτι νέα λιοντάρια. Δώστε βάση στην πενιά κι τ' αμολάω καθότι το αφεντικό μου (ο Γιάννης ντέ...) είναι πολύ ξηγημένο και τζιμάνι αγόρι και κάνει στα σπαθάτα τις δουλειές.
    Δελτίο τύπου από το μπλογκ του [….] εε με συγχωρείτε του 20σάρικου ήθελα να πω. Σε μία καινοτόμο παρέμβαση προκειμένου η Καστοριά (ναι μαντάμ αυτή...) να μετατραπεί (πώς αλήθεια;) σε έναν αναγνωσμένο τουριστικό και πολιτιστικό προορισμό με στρατηγική διακριτή ταυτότητα (brandinf strategy) καλά εεε έμεινα Παυλόπουλος!!!
    Προχωρά ο Δήμος Καστοριάς μετά από την ένταξη της πράξης" εφαρμογή στρατηγικής επωνυμίας για την Καστοριά", στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Δυτική Μακεδονία 2014-2020" με προϋπολογισμό 100.000 ευρώ.
    Καλά δεν ξέρω για σας κυρία Καστοριάδη μου αλλά εγώ συγκινήθηκα. Να η τρίχα κάγκελο με το συμπάθιο...!! Το μπουγιουρντί (τουρκιστί έγγραφο) συνεχίζει και μιλάει για συγκεκριμένες δράσεις και ενέργειες για την προβολή και προώθηση της φυσιογνωμίας και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής και μπλα μπλα μπλα...
    Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί τέλη του '23. Η πράξη προβλέπει την εκπόνηση μιάς μελέτης (άλλα της αμ πώς έτσι ξεροσφύρι κυρία Καστοριάδη μου...) και η οποία μπλα μπλα μπλα.
    Η πράξη συγκαταλέγεται στις δράσεις της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) Καστοριάς. Δηλαδή ο Δήμος έλυσε όλα τα προβλήματα και καταπιάνεται με την προσέλκυση Λαπώνων, Αλγερινών Καναδών και ετέρων τινών τουριστών…!!
    Μάλιστα έμαθα ο Σάκης χτίζει στο πατρικό μονάδα για τους έξτρα τουρίστες που θα έρθουν.
    Εν κατακλείδι (για τους αλβανούς μπουκαδόρους είπα κατακλείδι όχι αντικλείδι...) κυρία Καστοριάδη μου, από ‘δω το έχει από ‘κει το έχει ο δήμος πάλι θα μοιράσει μποναμάδες… ααα και να μην το ξεχάσω, τα συλλυπητήρια μου στους 9 χιλιάδες που ψήφισαν Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/21

      Όπως βλέπετε o πωλητής χαλιών, πρώην αντιδήμαρχος τουρισμού του Μπουτάρη, έκανε ανάλογες προτάσεις. branding strategy δηλ. Καστοριά η κούνια της γούνας όπως χαλιά Περσίας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/12/21

      Όπως λέμε και δύο αυγά Τουρκίας.....

      Διαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ