6.6.22

Λόγος & Αντίλογος




Οφειλόμενες απαντήσεις, διευκρινίσεις και επεξηγήσεις.



Αγαπητή ΟΔΟΣ,

Σε προσφωνώ με τον τίτλο που χρησιμοποιεί σταθερός αρθρογράφος σου, γιατί μου αρέσει ο τίτλος και κυρίως η θεματολογία. Θέλω να σε διαβεβαιώσω πως θα απέφευγα να απαντήσω εάν δεν εκτιμούσα την πέννα σου, τον χώρο που δίνεις στις διαφορετικές απόψεις και την ποιότητα γενικώς που αποπνέει εδώ και είκοσι και πλέον χρόνια το καλαίσθητο έντυπό σου. 

Επειδή όμως τον τελευταίο καιρό θεωρώ πως συστηματικά με αδικείς με αστήρικτα η μη ισχύοντα επιχειρήματα, οφείλω να απαντήσω. Προκαταβολικά σου δηλώνω πως δεν διανοούμαι πως εξυπηρετείς σκοπιμότητες. Θεωρώ πως προβαίνεις σε λάθος διαπιστώσεις υπερβαίνοντας τα όρια της αυστηρής αλλά καλοπροαίρετης κριτικής που οφείλει να κάνει ο τύπος στην «εξουσία», εν προκειμένω στον Βουλευτή της κυβερνητικής πλειοψηφίας. 

Ιδιαίτερα είμαι αναγκασμένος να δώσω διευκρινίσεις γιατί το πρόσφατο δημοσίευμά σου αγγίζει τον πυρήνα της ταυτότητός μου, που είναι μία αδιαμφισβήτητα καταξιωμένη επιστημονική σταδιοδρομία.


ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς
"Δέλτα, όπως πίστη" ΟΔΟΣ 22.7.2021 | 1089


Αγαπητή ΟΔΟΣ,

1) το 1978 αποφοίτησα από το Λύκειο πετυχαίνοντας ένα ρεκόρ που δεν καταρρίφθηκε έως τώρα στο Νομό μας. Με ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ εξετάσεις μπήκα στην ΣΣΑΣ Ιατρική και 6ος στην Ιατρική Ιωαννίνων. Με άριστη πορεία στα 31 μου ως ειδικός αποποιήθηκα πανεπιστημιακή καριέρα που μου προσφέρθηκε στα Γιάννενα και την Θεσσαλονίκη,

2) επέλεξα να ασκήσω την Ιατρική στον τόπο μου και πιστεύω πως τίμησα τον όρκο του Ιπποκράτη. Δεν επεδίωξα τον πλούτο υπηρετώντας τον συνάνθρωπο που με χρειαζόταν. Απίστευτο συναίσθημα η ηθική ικανοποίηση της αναγνώρισης της προσφοράς.

3) από τα νεανικά μου χρόνια ήθελα να βρεθώ σε θέση πολιτικής δυνατότητας προσφοράς στην ιδιαίτερη πατρίδα μας. Έτσι ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που συνέβαλλα τα μέγιστα, το 2022 να είναι η χρονιά που θα εκτελείται κοσμογονία έργων. Σήραγγα Κλεισούρας, Δίκτυα φυσικού αερίου, πύργος ελέγχου αεροδρομίου και φράγμα Νεστορίου. ΠΟΤΕ στην ιστορία της Καστοριάς δεν εκτελέστηκαν ΤΟΣΑ μεγάλα έργα ΜΑΖΙ.

4) δεν ξεχνώ την «ταμπακέρα». Από καρδιάς σου εκμυστηρεύομαι:

α) κοινωνώ περίπου μία φορά τον χρόνο ή στα δύο χρόνια. Μεγάλη Εβδομάδα στον Άϊ-Γιώργη ή σε κάποια Μονή του Αγίου Όρους. Είχα σκοπό να το πράξω από το Φθινόπωρο του 2020 μιας και τότε ματαιώθηκε η επίσκεψη στο Όρος. Δεν θα το ακύρωνα γιατί: α1) υπερασπίζομαι την ουσία της δήλωσής μου για την οποία με λοιδωρείτε και α2) ήθελα να σταθώ δίπλα στους αγνούς θεοσεβούμενους και όχι τους θρησκόληπτους που βάλλονται ανυπεράσπιστοι από δογματικούς άθεους μαρξιστές,

β) κοινώνησα την Μ. Πέμπτη εννοείται δημόσια μιας και παρευρίσκονταν αρκετές δεκάδες. Δεν κοινοποίησα φωτογραφία ή δήλωση για να μην δώσω βήμα στους στημένους «καλοθελητές». Η απάντησή μου στην οποία βασίζεις την άδικη κατ' εμέ κριτική σου, δόθηκε προσωπικά σε κακοπροαίρετο ανώνυμο σχολιαστή σου στην ιστοσελίδα σου, ο οποίος επίμονα και συστηματικά «με τρολάριζε» για το αν θα κοινωνήσω. Και ξέρεις αγαπητή ΟΔΟΣ ο Τζηκαλάγιας μιλά ανοικτά, στο φως και με φως, ενώ κάποιοι ανώνυμοι σχολιαστές σου είναι στο σκότος ως τυφλοπόντικες, γι’ αυτό φοβούνται ακόμη και την... σκιά τους και δεν τολμούν να φανερωθούν,

γ) επικαλέστηκα την Καθηγήτρια κ. Λινού, φυσικά και όχι γιατί η αριστεροσύνη αποτελεί «επαρκή λόγο και εγγύηση». Κάθε άλλο, θα μπορούσα να επικαλεστώ την Καθηγήτρια κ. Γιαμαρέλου η οποία και είναι ένα κλικ παραπάνω επιστημονικά στην διεθνή ακτινοβολία και αριστερή ΔΕΝ είναι και τις ίδιες απόψεις εξέφρασε για την Θεία Ευχαριστία. Ήθελα όμως να αποστομωθούν κάποιοι «σύντροφοι» από «πάρθεια βέλη».

Αξιαγάπητη ΟΔΟΣ

Ο Πνευμονολόγος και Βουλευτής Καστοριάς υιοθετεί πως:
 1) «Θέλει αρετήν και τόλμην η Ελευθερία»,
 2) ενίοτε είναι «κρείττον το σιγάν», όπως καταλήγεις ουσιαστικά στο αφιερωμένο σου σε εμένα άρθρο
 3) «μπορεί να διαφωνώ μαζί σου αλλά θα υπερασπιστώ με όλες μου τις δυνάμεις το δικαίωμά σου να λες αυτό που πιστεύεις». Εξάλλου τι... φιλελεύθερος είμαι (μου ασκείς επίμονη κριτική για τον έπαινό μου σε συγκεκριμένη πράξη του Δημάρχου, αλλά ξέρεις πως μπορώ και του «τραβάω τα αυτιά» όταν απαιτείται),

Και για επίλογο:
1) Απευθύνω έκκληση, ΣΠΕΥΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙΤΕ, λένε αβάσιμες ανοησίες οι αρνητές,
2) Μην κτυπάτε τον πυρήνα της ορθόδοξης πίστης και παράδοσης, γιατί είναι σεβαστό για άλλους να λειτουργεί ως λύτρωση και για άλλους ως ψυχοθεραπεία.

Ζήσης Τζηκαλάγιας
Βουλευτής ΝΔ Καστοριάς



Η επιστολή του βουλευτή κ. Ζήση Τζηκαλάγια, δημοσιεύθηκε στο υπ’ αρ. 1091 φύλλο της ΟΔΟΥ, της 5ης Αυγούστου 2021, "Τις Κυριακές των Αντιλλών το φως"· αφιερωμένο στην ποίηση του βραβευμένου με Νόμπελ ποιητή από την Αγία Λουκία (φωτογραφία) της Καραϊβικής, Ντέρεκ Γουόλκοτ (1930-2017).


* * *


ΙΣΩΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ στερεότυπο ή μονότονο να επαναλαμβάνεται το ότι η ΟΔΟΣ για μια ακόμη φορά φιλοξενεί πρόθυμα αλλά και με ικανοποίηση για τον διεξαγόμενο δημόσιο διάλογο, την απάντηση του κ. Ζήση Τζηκαλάγια, βουλευτή Καστοριάς με την Νέα Δημοκρατία. Η απάντησή του έχει αφορμή το σχόλιο της εφημερίδας στο φύλλο 1089 ("Ο φραστικός και ουσιαστικός κατήφορος της δημόσιας ζωής") της 22.7.2021 σχετικά με τον κορωνοϊό ("Δέλτα, όπως πίστη"). Έστω κι αν οι δίαυλοι επικοινωνίας ορισμένες φορές εξελίσσονται παράδοξα, ιδίως όταν αφορούν λυμένα θέματα ή αυτονόητα ζητήματα δημοκρατίας, οι διαβεβαιώσεις ωστόσο μερικές φορές χρειάζονται και επιτελούν την λειτουργία τους.

Ίσως άλλωστε στην Καστοριά του 2021, ιδιαίτερα στην ελευθεροτυπία και τον δημόσιο λόγο, κανένα δημοκρατικό αυτονόητο να μην είναι αληθινά κεκτημένο. Ώστε η επιβεβαίωση της εφημερίδας στην τήρηση της σχετικής υποχρέωσης ή η δεοντολογία στην πρακτική της εφημερίδας που καταχωρεί και αναδεικνύει τις απαντήσεις, να μην είναι περιττή. Πόσο μάλλον που η παροχή ελεύθερου βήματος στην απάντηση και προπαντός τον αντίλογο, είναι αξιακό ή και υπαρξιακό στοιχείο για την ΟΔΟ και προπαντός τους αναγνώστες της. Και πάντως όχι πράξη πειθαναγκασμού.

Όμως, η απαντητική επιστολή του κ. Ζήση Τζηκαλάγια που εκ περισσού περιλαμβάνει και την εκ μέρους του αναγνώριση, στο δικαίωμα των άλλων να κρίνουν τις πράξεις και παραλείψεις του ως δημόσιου προσώπου, επεκτείνονται σε επιπλέον ζητήματα που δεν σχετίζονται αντικειμενικά με κριτικά σχόλια της ΟΔΟΥ στην οποία απαντά. 



ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς
"Ο φραστικός και ουσιαστικός κατήφορος της δημόσιας ζωής"
ΟΔΟΣ 22.7.2021 | 1089



Για παράδειγμα η ΟΔΟΣ, ποτέ δεν σχολίασε την επιστημονική και ιατρική διαδρομή του. Ούτε και το γεγονός ότι παραμένει ζωντανό και ενεργό στέλεχος της καθημερινότητας της Καστοριάς χωρίς να αποξενωθεί από τον κοινωνικό ιστό της καταγωγής του. Οπότε και δεν ήταν σκόπιμο το κεφάλαιο της απάντησης, που παρουσιάζει τις σχετικές περγαμηνές και το βιογραφικό του.

Η απαντητική επιστολή του κ. Τζηκαλάγια περιλαμβάνει όμως και περίεργες ταυτίσεις. Δεν είναι τέτοιες οι αναφορές του κ. βουλευτή σε εσχάτως «συστηματική» σχολιαστικά επικριτική στάση της ΟΔΟΥ. Είναι όμως οι αιχμές της απάντησής του για «τυφλοπόντικες, που φοβούνται ακόμη και την... σκιά τους και δεν τολμούν να φανερωθούν». Οι αιχμές αυτές, αποτελούν υπαινιγμούς πως η ΟΔΟΣ εντάσσεται σε οργάνωση («σύστημα») προσωπικής του υπονόμευσης. Μη αποδεκτή κατηγορία που η έκδοση της ΟΔΟΥ απορρίπτει και επιστρέφει.

Ο σχολιαστής του διαδικτύου με το ψευδώνυμο "Θάνος Κρας" στο οποίο πιθανώς αναφέρεται ο βουλευτής στους υπαινιγμούς του, του γράφει προσωπικά στον λογαριασμό του στο Facebook και είναι ο βουλευτής που τού απαντά. Δεν γράφει στην ιστοσελίδα της ΟΔΟΥ, αλλά είναι οι δυο τους, που ανταλλάσσουν απόψεις.

Πολύ πιθανότερο είναι να γνωρίζει ο ίδιος ο απαντών βουλευτής τον άνθρωπο που κρύβει τα στοιχεία του με το πιο πάνω ψευδώνυμο και όχι η ΟΔΟΣ. Ας τον αναζητήσει αν τον ενδιαφέρει στο δικό του ευρύτερο περιβάλλον, εκτός κι’ αν πιστεύει ότι οι «τυφλοπόντικες» είναι προϊόν της ελευθεροτυπίας και όχι του πολιτικού περιθωρίου ή και υπόκοσμου. 

* * *


Το πολιτικό και κοινωνικό σύστημα που υπηρετείται κυρίως από τους εκλεγμένους, δηλαδή και από τον κ. Ζήση Τζηκαλάγια, γέννησαν τα ψεύτικα προφίλ. Συνεπώς μακριά αυτά από την ΟΔΟ, που θα περίμενε από τον βουλευτή ενός δυτικού τύπου κεντροδεξιού κόμματος, να παρέμβει δυναμικά να υποστηρίξει την ελευθεροτυπία, απέναντι στις επιθέσεις και την διαπλοκή που βασιλεύουν στο Δημαρχείο Καστοριάς.    




ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς | Ζήσης Τζηκαλάγιας
Ζ. Τζηκαλάγιας: «Κοινώνησα την Μ. Πέμπτη εννοείται δημόσια μιας και παρευρίσκονταν αρκετές δεκάδες. Δεν κοινοποίησα φωτογραφία ή δήλωση για να μην δώσω βήμα στους στημένους «καλοθελητές». Η απάντησή μου στην οποία βασίζεις την άδικη κατ' εμέ κριτική σου, δόθηκε προσωπικά σε κακοπροαίρετο ανώνυμο σχολιαστή σου στην ιστοσελίδα σου, ο οποίος επίμονα και συστηματικά «με τρολάριζε» για το αν θα κοινωνήσω. Και ξέρεις αγαπητή ΟΔΟΣ ο Τζηκαλάγιας μιλά ανοικτά, στο φως και με φως, ενώ κάποιοι ανώνυμοι σχολιαστές σου είναι στο σκότος ως τυφλοπόντικες, γι’ αυτό φοβούνται ακόμη και την... σκιά τους και δεν τολμούν να φανερωθούν»

* * *

Το πολιτικό και κοινωνικό σύστημα που υπηρετείται από τους απλούς πολίτες αλλά κυρίως από τους εκλεγμένους, δηλαδή και από τον κ. Ζήση Τζηκαλάγια, γέννησε τον "Θάνο Κράς". Συνεπώς μακριά αυτά από την ΟΔΟ, που θα περίμενε από τον βουλευτή ενός δυτικού τύπου κεντροδεξιού κόμματος, να παρέμβει δυναμικά να υποστηρίξει την ελευθεροτυπία, απέναντι στις επιθέσεις και την διαπλοκή που βασιλεύουν στο Δημαρχείο Καστοριάς.

Η εφημερίδα πάντως πιστεύει ότι ο βουλευτής Καστοριάς κ. Ζήσης Τζηκαλάγιας εμφορούμενος από δημοκρατικές αντιλήψεις, εμπειρία και παιδεία, σίγουρα προτιμά να επικρίνεται από το να φιμωθεί ο τύπος και ιδίως όσοι δεν κολακεύουν. 

Επίσης, πάντα κατά την άποψη της ΟΔΟΥ, οι αναφορές στην απάντηση του κ. βουλευτή σε «συστηματική» (δηλαδή τουλάχιστον επανειλημμένη) κριτική στάση της εφημερίδας, δεν αφήνει πολλά περιθώρια για διάθεση αυτοκριτικής του. Στο θεωρητικό έστω ενδεχόμενο, να είναι ο ίδιος που τους τελευταίους πολλούς μήνες, κατ’ επανάληψη (άρα και εν δυνάμει «συστηματικά»), σφάλλει ή αλλάζει, πάντοτε σε σύγκριση με το παρελθόν του και τις προσδοκίες που επιτρέπει σε όσους τον ψήφισαν το ίδιο «συστηματικά», ώστε να δίνει ο ίδιος αφορμή σχολιασμού ή και κριτικής, δεν φαίνεται προς το παρόν να απασχολεί τον κ. Ζήση Τζηκαλάγια.


* * *


Σε μια εποχή που οι αντιδραστικές αγκυλώσεις της ελληνικής κοινωνίας, ψεκασμένων, αρνητών, αντιευρωπαίων, μισαλλόδοξων κ.ο.κ. επιχειρούν να επανέλθουν στην δημόσια ζωή, θα περίμενε να επαίρεται και όχι να υπονομεύεται από τον κ. Τζηκαλάγια η πρακτική της εφημερίδας να αντιστέκεται στην κατάρρευση της Καστοριάς. Εκτός κι’ αν δεν είναι μόνο ο κ. Κορεντσίδης και οι «ώρα για δουλειές», που νομίζουν ότι ήταν θέλημα Θεού να έχουν ήδη επιτύχει.  


* * *

Και επί της κριτικής, δεν φαίνεται να τον απασχολεί ούτε καν το ενδεχόμενο πως ανεξάρτητα από την έκκλησή του για τους εμβολιασμούς, η διαρκής δημόσια προβολή της θρησκευτικής του συνείδησης, συνέπειας και πίστης, δεν συνάδει, ιδιαίτερα αυτή την εποχή με την πανδημία, με τον ανεξίθρησκο χαρακτήρα του πολιτεύματος του οποίου είναι εγγυητής. 

Ή ότι η αυτοπροβολή αυτή (που αρχικά δεν ήταν δημόσια) ενδέχεται να κλείνει το μάτι στην πλευρά των αδιάλλακτων «θρησκόληπτων» αρνητών και εχθρών που διαδηλώνουν κατά του Μητσοτάκη ή επιτίθενται σε μητροπολίτες ή ιερείς που τάσσονται υπέρ του εμβολιασμού. Και (να κλείνει το μάτι) σε όλους αυτούς που όπως και ο ίδιος, αντιπαρατίθενται σε «μαρξιστές» και «αθέους». Λες και το πρόβλημα της Καστοριάς είναι αυτό.

Αν όλοι, ακόμη και οι νηφάλιοι «θεοσεβούμενοι» αρχίσουν να προβάλλουν τα διαπιστευτήριά τους, μάλλον δεν θα προκύψει κάτι καλό μέσα απ’ αυτό. Μόλις πριν ελάχιστες ημέρες, προφανώς ενθαρρυμένος και εμπνευσμένος από αντίστοιχες θωπείες πολιτικών, ο επίσκοπος Σιατίστης κ. Αθανάσιος, ήδη έχει προκαλέσει αναστάτωση, και επιτέλους ακόμη και στην Καστοριά αντιδράσεις, δηλώνοντας διχαστικά και επιπόλαια ότι για «αυτούς», «λοιμωξιολόγος είναι ο Άγιος Παντελεήμονας» και «φάρμακο» το σώμα και το αίμα του Χριστού [σχετικά "εδώ"]. 

Πόσο μάλλον που η ευθύνη του δημοκρατικού βουλευτή περιλαμβάνει και το καθήκον αντιπροσώπευσης (όχι συμφωνίας) κάθε πολίτη. Δηλαδή να εκπροσωπεί αδιαίρετα και τους «μαρξιστές και δογματικούς άθεους» κ.ο.κ. ακόμη και τους θρησκόληπτους στους οποίους αναφέρεται επικαλούμενος ως φυσικό το δικαίωμα ή και την αποστολή του να είναι τιμητής των θεοσεβούμενων και συνήγορός τους (όχι δε και των θρησκόληπτων). Σε μια εποχή που και οι φανατικοί όλων των δογμάτων επικαλούνται την καθαρότητά τους και όσα επίσης και ο κ. Τζηκαλάγιας, για να επιτεθούν σε όλους τους υπόλοιπους.


* * *

Απρίλιος 2021. Μετάλλαξη "δ" στην Ινδία: Θεοσεβούμενοι κοινωνούν στον Γάγγη.


Δεν φαίνεται να  απασχολεί τον κ. Τζηκαλάγια ότι η διαρκής δημόσια προβολή της θρησκευτικής του συνείδησης, συνέπειας και πίστης, δεν συνάδει, ιδιαίτερα αυτή την εποχή με την πανδημία, με τον ανεξίθρησκο χαρακτήρα του πολιτεύματος του οποίου είναι εγγυητής. Ή ότι η αυτοπροβολή αυτή ενδέχεται να κλείνει το μάτι στην πλευρά των αδιάλλακτων «θρησκόληπτων» αρνητών και εχθρών που διαδηλώνουν κατά του Μητσοτάκη ή επιτίθενται σε μητροπολίτες ή ιερείς που τάσσονται υπέρ του εμβολιασμού.


* * *

Όλα αυτά επιπλέον και σε μια περιοχή όπως η πόλη της Καστοριάς, που η αποστολή των αιρετών θα έπρεπε να περιλαμβάνει την εγγύηση στα πολιτικά δικαιώματα και όχι στα πογκρόμ. Σαν κι αυτά που εκτελούνται στον Δήμο Καστοριάς, με τον κ. Ζήση Τζηκαλάγια να μη δείχνει για την ώρα πως αναθεωρεί την ευκολία με την οποία μοιράζει εύσημα φιλελευθερισμού, εκεί που δεν τα δικαιούνται.

Πάντως σε σχέση με τον χρονικά έσχατο δημόσιο λόγο τού έμπειρου βουλευτή, η ΟΔΟΣ παρατηρεί αναλογίες με τον δημόσιο λόγο, άλλων εκλεγμένων, όπως του δημάρχου Καστοριάς. Πρόκειται για τις ακραίες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς του και μάλιστα σε προσωπικό τόνο, που απευθύνει αφειδώς προς την βουλευτή του ΣυΡιζΑ κ. Ολυμπία Τελιγιορίδου. Αγοραίες εκφράσεις οι οποίες τουλάχιστον σε ό,τι αφορούν τον πολιτικό πολιτισμό του ίδιου, το παρελθόν και την παιδεία του, είναι ασυνήθιστες και τον αδικούν. Και που δεν είναι βέβαιο πως ικανοποιούν όλους τους συστηματικούς ψηφοφόρους του. 

Η ΟΔΟΣ όπως και κάθε forum έκφρασης και σκέψης ενδιαφέρεται για τα έργα που εξαγγέλλει για το 2022 ο κ. Ζήσης Τζηκαλάγιας, έστω κι’ αν οι ανάγκες θα υπαγόρευαν άλλες σταθμίσεις και προτεραιότητες· όμως σε μια εποχή που οι αντιδραστικές αγκυλώσεις της ελληνικής κοινωνίας, ψεκασμένων, αρνητών, αντιευρωπαίων, μισαλλόδοξων κ.ο.κ. επιχειρούν να επανέλθουν στην δημόσια ζωή, θα περίμενε να επαίρεται και όχι να υπονομεύεται η πρακτική της εφημερίδας να αντιστέκεται στην κατάρρευση της Καστοριάς. Εκτός κι’ αν δεν είναι μόνο ο κ. Ιωάννης Κορεντσίδης και οι «ώρα για δουλειές», που νομίζουν ότι ήταν θέλημα Θεού να έχουν ήδη επιτύχει.

ΟΔΟΣ

Δημοσιεύθηκαν στην ΟΔΟ στις 5 Αυγούστου 2021, αρ. φύλλου 1091.



5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6/6/22

    Ο Ζήσης θα ξαναείναι Βουλευτής Καστοριάς. Η Μαρία δε ξαναβγαίνει γιατί ο Γιάνης πλέον στηρίζει Βασίλη (Βόρεια Προάστια) μαζί με Νιονιο Κιμ Πέτρο Στέλιο επειδή είναι κουμπάρος του γουναραδικο Πέτρας και έδωσε εντολή ο Νονός (θείος Κώστας πρώην Νομά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/6/22

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7/6/22

    Η ταπεινοφροσύνη κύριε Ζήση είναι αρετή, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Αν δεν κάνω λάθος η τάξη του 1978 (αν και μερικοί την θεωρούσαν την χειρότερη στην ιστορία του Λυκείου) έχει βγάλει αρκετούς αξιόλογους επιστήμονες και καλούς επαγγελματίες, κάποιοι από αυτούς μάλιστα διδάσκουν σε πανεπιστήμια του εσωτερικού και του εξωτερικού. Αυτοί όμως δεν δημοσιεύουν τα βιογραφικά τους στις εφημερίδες σαν να είναι γύφτικα βρακιά αλλά εκεί που αρμόζει.
    Κανείς δεν αμφισβήτησε την πανεπιστημιακή σας καριέρα και τις γνώσεις σας. Την στιγμή που έχετε πάρει πτυχίο ιατρικής εξυπακούεται ότι έχετε τις ανάλογες γνώσεις, τουλάχιστον τις είχατε όταν πήρατε το πτυχίο. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα φταίτε εσείς αλλά το πανεπιστήμιο που σας έδωσε το πτυχίο χωρίς να έχετε τις ανάλογες γνώσεις.
    Το πρόβλημα κύριε Ζήση δεν είναι οι γνώσεις αλλά το γεγονός ότι βάζετε υπεράνω όλων την θρησκοληπτική σας ιδεολογία. Όταν κύριε Ζήση ο κορονοϊός μεταδίδεται σε μικρά σταγονίδια μέσω του αέρα, με ποια λογική (κοινή ή επιστημονική) υποστηρίζετε ότι δεν μεταδίδεται με τα σταγονίδια του σάλιου από το κουταλάκι της θείας κοινωνίας που γλείφουν εκατοντάδες πιστοί;
    Μιλάτε σοβαρά; Από έναν σοβαρό άνθρωπο, και ιδιαίτερα από έναν πολιτικό που συνάμα είναι και ιατρός, θα περίμενα περισσότερη ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/6/22

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/6/22

      Μέχρι και η θρησκόληπτη Λινού τα μασούσε όταν μιλούσε για την θεία κοινωνία. Ενώ ο Ζήσης [....] την χείρα του σεβασμιώτατου και τις [....]

      Διαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ