21.12.23

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ

 
ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς
ΟΔΟΣ 21.12.2023 | 1204


Εν χορδαίς και οργάνω


Mερικές φορές αρκούν και οι ενδείξεις, για τις υποθέσεις και τους στοχασμούς. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο όταν ο τιμονιέρης δεν αλλάζει και απλά συνεχίζει στην ίδια θέση, μια δεύτερη θητεία. Και είναι αυτό που συμβαίνει και ισχύει στον Δήμο Καστοριάς. 

Διαβάστε επίσης:

ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ
- Ιστορία χωρίς λόγια
Συγκλονισμένος, κατέβηκε στον κήπο, μάζεψε ό,τι βρήκε ανθισμένο ακόμη –παραμονές Χριστουγέννων.

ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
- Χριστούγεννα στους πιο πρόσφατους απελευθερωτικούς αγώνες του Γένους μας
Ομαδικό το κατόρθωμα που συνέβη το χειμώνα του 1907 στο Λέχοβο...

ΙΩΑΝΝΗ ΣΚΟΡΔΑ:
- Αγαπητή ΟΔΟΣ
Oι περισσότεροι εξ αυτών έχουν φτάσει στο σημείο να συμπεριφέρονται –μέσω των ΜΜΕ που κατέχουν– σαν εκπρόσωποι Τύπου του εκάστοτε δημάρχου, νομάρχη / αντιπεριφερειάρχη και βουλευτή.

Λόγος & Αντίλογος
ΝΙΚΟΥ ΠΡΩΪΟΥ:
- Πώς θα διασωθεί το ένδοξο κύρος της Ελλάδος μας;
Η απάντηση είναι απλή και επιβεβλημένη, γρήγορη και με καμιά καθυστέρηση.

ΟΔΟΣ:
- «Σταράτες» αναλύσεις
Ο υπουργός κ. Άδωνις Γεωργιάδης για να δικαιολογήσει την έκτακτη ρύθμιση για την διαμονή και απασχόληση μεταναστών, καταφέρθηκε σε βάρος της Δυτικής Μακεδονίας.

Είπαν:
- Συντονιστής στην τελετή.
- Άδωνις Γεωργιάδης

- Τελετές ορκωμοσίας

- Το Πολύπτυχο της Γάνδης

...κι άλλα.

Πέμπτη 21.12.2023 | 1204

30 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/12/23

    Βγήκε κι ένας μεγαλόσχημος, και ως Καίσαρας παρεμβαίνει στα του Καίσαρος, δηλώνοντας, όπως και η Λεπέν, "ναι ρε είμαι συντηρητικός". Νεο-Ορθοδοξία αλά Πούτιν, λίγο πριν την Αγάπη των Χριστουγέννων. Ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/12/23

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/12/23

      Τους καλούς τρόπους μάλλον [....] ο Παναγιώτατος.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/12/23

      Και ποιος το ρώτησε;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος22/12/23

    Μιας και μιλάει ο ίδιος και η Σύνοδος για "φυσική ανάγκη" των παιδιών για πατέρα και μητέρα, να σημειώσουμε πως στη συντριπτική πλειοψηφία τους στη Φύση, οι οικογένειες είναι μονογονεικές: τα παιδιά τα μεγαλώνει μόνη της η μητέρα. Η έννοια του πατέρα απαντάται σπάνια και σε βιολογικά είδη που έχουν μικρή εξελικτική συγγένεια με τους ανθρώπους. Επομένως αν είναι να έχουμε οδηγό τη βιολογία, οι πατεράδες πρέπει να πάψουν να υφίστανται ως θεσμός, Σεβασμιώτατε και Παναγιώτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/12/23

      Δηλαδή (και ασχέτως άποψης για το θέμα, που έχω), το επιχείρημα είναι ότι οι αμοιβάδες και οι κατσαρίδες δεν έχουν πατέρα, άρα κι εμείς να γίνουμε σαν αυτά τα είδη; Σύριζα είσαι και θέλεις να γίνουμε αμοιβάδες;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/12/23

      Μόνο που δεν είναι οι αμοιβάδες και οι κατσαρίδες μόνο, αλλά τα περισσότερα βιολογικά είδη, συμπεριλαβμανομένων των primates στα οποία ανήκουμε.
      Για "φυσική ανάγκη" μίλησε η Σύνοδος, επομένως τα παράπονα στον Αρχιεπίσκοπο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/12/23

      Δεν είμαστε φύση οι άνθρωποι; εσύ είπες ότι στη φύση (εξαιρώντας ανθρώπους) οι οικογένειες είναι μονογονεϊκές (που βέβαια δεν ξέρω αν έχουν την ίδια ακριβώς αντίληψη κοινωνικότητας όλα τα είδη). Και άντε και είναι έτσι, δηλαδή άμα είναι έτσι γιατί να έχουμε δύο ομόφυλους και ένας αρκεί να κάνει την μητέρα. Εσένα ρωτάω που σχολίασες, άμα δω τον αρχιεπίσκοπο, να τον ρωτήσω κι αυτόν (ή αν τύχει και δει το σχόλιο και θέλει να απαντήσει εδώ, καλώς να ορίσει).

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/12/23

      Νομίζω υπάρχει πρόβλημα κατανόησης κειμένου. Τη θέση της φυσικής ανάγκης των παιδιών δεν την διατύπωσα εγώ, τη διατύπωσε η Σύνοδος. Δεν είπα πουθενά ποια είναι η άποψή μου για το θέμα της τεκνοθεσίας από ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Είπα πως ήδη ο θεσμός της οικογένειας, όπως υπάρχει αυτή τη στιγμή, είναι αφύσικος από τη στιγμή που συμπεριλαμβάνει τον πατέρα. Επομένως αν η Σύνοδος θέλει να βασίσει την επιχειρηματολογία της στο θέμα της "φυσικής ανάγκης των παιδιών" ας μας πει ποια είναι η θέση της για το θεσμό του πατέρα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/12/23

      Nομίζω ότι σωστά κατάλαβα. Φυσική η κοινωνική δομή της οικογένειας (πλην των βιολογικών σχέσεων) σαφώς δεν είναι, κοινωνική κατασκευή είναι , με ιστορική εξέλιξη, διαφορά από κοινωνία σε κοινωνία κοκ. Αλλά αυτό δεν καθιστά αφύσικο τον πατέρα με την έννοια του περιττού, απλά διαφορετική την κοινωνική θέση του σε κάθε κοινωνία.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/12/23

      Συμφωνούμε λοιπόν και οι δυο πως στη σημερινή της μορφή η ανθρώπινη οικογένεια είναι μια κοινωνική κατασκευή ή κοινωνική σύμβαση, και όχι κάτι που υπακούει στις φυσικές ανάγκες των παιδιών που λέει η Σύνοδος. Αν υπήρχαν φυσικά εμπόδια, αν π.χ. η τεκνοθεσία των ομοφυλοφίλων ζευγαριών παραβίαζε τον πρώτο νόμο της θερμοδυναμικής, τότε η αλλαγή θα ήταν αδύνατη. Ως κοινωνική κατασκευή όμως μπορεί να εξελιχθεί ή να αλλάξει.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος22/12/23

      Δεν ισχυρίστηκα κάτι άλλο ως προς τα πρώτα για κοινωνική κατασκευή και σύμβαση. Η ένστασή μου στο σχόλιό σου αφορούσε τη σύγκριση με αμοιβάδες και άλλα είδη Σύριζα. Έχεις δίκαιο ότι η ανθρώπινη οικογένεια είναι όντως μια κοινωνική κατασκευή / σύμβαση, και όχι κάτι που υπακούει στη "φυσική ανάγκη" που λέει η Σύνοδος, αλλά βροντοφωνάζει και ο μεγαλόσχημος "Καίσαρας-Ρε" στη θέση του Καίσαρα.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος22/12/23

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος22/12/23

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος22/12/23

      Γράφουν και μιλάνε οι Μητροπολίτες και οι της Ιεράς Συνόδου, χωρίς να σκέφτονται. Γι' αυτό και τα νεφελώματα που υποστηρίζουν.... Ως στρουθία.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος22/12/23

      Μη μας τρως το χρόνο άδικα, Ανώνυμε!
      Εσύ δηλαδή σκέφτεσαι πιο πολύ που κατηγορείς τους άλλους;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος22/12/23

    Για κοιτάτε ρε κάτι χασομέρηδες που έχουν και ώρα να αμπελοφιλοσοφούν για βρούβες όταν όλοι οι άλλοι πήζουμε στη δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΟΔΟΣ παρακαλεί τους σχολιαστές να αποφεύγουν τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/12/23

      Τώρα που είναι η προσβολή αγαπητή ΟΔΟΣ στην έκφραση "τους καλούς τρόπους μάλλον [....] κάποιος κύριος" δεν το βλέπω. Εκτός αν υπάρχουν ιερές αγελάδες που δεν μπορούμε να αναφέρουμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/12/23

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/12/23

      Σήμερα έμαθα ότι η λέξη [....] είναι ύβρις!!!!! ενώ το ρέ είναι κόσμιο, όταν φυσικά το λέν οι γόνοι των χρυσών αγελάδων της πόλης.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος26/12/23

    Η προσφώνηση "ρε" αρμόζει κατά την γνώμη μου σε οπαδούς που καθυβρίζουν τον διαιτητή σε ποδοσφαιρικό αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος26/12/23

    Υποθέτω ότι έτσι μιλούσε και στον αποδημήσαντα φιλόλογο κύριο Πέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/12/23

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/12/23

      Ίσως αυτό να ήταν το επίπεδο επικοινωνίας [....] Το λεξιλόγιο του κυρίου μου θυμίζει μερικές καταστάσεις στο εξατάξιο Γυμνάσιο της πόλης στο μάθημα της Λογικής.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/12/23

      Μονο που ο εν λόγω πρεσβύτερος συνόδευε την προσφώνηση "ρε" με το επίθετο "βλάκα" και την παρότρυνση "κάτσε κάτω".

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος26/12/23

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/12/23

    Ο κ. Κουτσούμπας δεν χαρακτήρισε ακόμα φυντάνι τον μητροπολίτη της εκλογικής του περιφέρειας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/12/23

    Πολλά καταπιεσμένα παιδιά χάνουν το μέτρο στις εκφράσεις τους όταν ο μπαμπάς δεν είναι παρών να τα ελέγξει και νομίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο τον εκδικούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος27/12/23

    Ναι ρε! Τζίζες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ