Τηλεοπτικός Σταθμός της Βουλής των Ελλήνων 02/06/2013 22:00 - 00:20 Ριγκολέτο Όπερα του Τζουζέπε Βέρντι με τους Ρενάτο Μπρουσόν, Ρομπέρτο Αλάνια, Άντρεα Ροστ κ.ά. Διευθύνει ο Ρικάρντο Μούτι Διάρκεια: 130΄
Από τη Σκάλα του Μιλάνου
Προλογίζει ο Κώστας Κακαβελάκης, συνθέτης, ιστορικός μουσικολόγος.
Αυτή η παράσταση είναι πολύ παλιά, του 1994. Μπορεί αν είναι καλή, αλλά είναι "πασέ" Το κανάλι της Βουλής στις επιλογές του, θυμίζει ΕΙΡΤ, αν όχι ΥΕΝΕΔ!
Γεια στο στόμα σου, τέταρτε Ανώνυμε και με τα γαλλικά σου! Δίκαιο έχεις! Διότι, μπορεί ο νέος να είναι ωραίος, αλλά πώς να το κάνουμε; Ο ΠΑΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!
Το "πασέ" είναι "πασέ". Και η Κάλλας έγινε "πασέ". Και ο Παβαρότι και ο Κάραγιαν... Το μουσικό αυτί της υφηλίου εξελίσσεται. Η ανθρωπότητα εξελίσσεται.
...Αλλά και η άμεση δυσφήμιση στο κανάλι της Βουλής και τις επιλογές του είναι άκρως απαράδεκτη... Προφανώς, για κάποιους, μόνο η ΜΕΤ δεν είναι "πασέ"... όλοι οι άλλοι θεωρούνται... ξεπερασμένοι...
Και κατά τα άλλα πάνε να "αφυπνίσουνε" τον Καστοριανό για να ακούει όπερα...
Οι παραγωγές όπερας που προβάλλει η τηλεόραση της Βουλής είναι επιλεγμένες και υψηλού επιπέδου. ΔΩΡΕΑΝ - ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ...!!!
Ο Δαρβίνος μίλησε για τις μαϊμούδες... Όχι για το τραγουδιστικό στυλ στην Όπερα! (Που μου γίνατε όλοι ειδήμονες με δυο προβολές της ΜΕΤ στην Καστοριά...)
Σιγά βρε μουσικολόγε, πάνσοφε εσύ! Που έπαθες νευρικό κλονισμό, διότι κατάλαβες ότι εκτός από την σκάλα (που είσαι ανεβασμένος), υπάρχει και η Σκάλα! Ποιον μου θυμίζεις να δεις....
Στον γνωστό κύριο, που χαρακτηρίζει την Τηλεόραση της Βουλής ως "κανάλι του Πετσάλνικου", υπερασπίζοντας και υποστηρίζοντας ανοιχτά την δυσφήμιση του καναλιού, μια ερώτηση: ο όμιλος ΑΝΤ1 της προβολής της ΜΕΤ σας κολακεύει με το εισιτήριο των 15 ευρώ για την βιντεοπροβολή; Για να συνέλθουμε λίγο...
Το blog γνωστοποιεί ότι δέχεται troll σχόλια (προφανώς αυτοί που σχολίαζαν στην ανάρτηση του κ. Α. Πηχιών περί τουρκικής μουσικής, επανέρχονται) τα οποία αναγκάζεται και πάλι να διαγράψει, για να μην επαναληφθεί το απαράδεκτο φαινόμενο.
Ας μου επιτραπεί να εκφράσω και εγώ την άποψή μου. Δεν είμαι ειδική, αλλά η πρώτη παράσταση μου άρεσε περισσότερο, είχε βάθος και νοήματα, συγκίνηση και ποιότητα. Η Κάρμεν, ήταν μάλλον πιο "ελαφριά". Δεν κρίνω τις παραστάσεις που και οι δύο ήταν απολαυστικότατες. Κρίνω το θέμα τους.
Φίλε 23 μήπως έμπλεξες τις αναρτήσεις; Μήπως αυτό ήταν να το γράψεις στην πρώτη ανάρτηση, με τους Χριστιανούς, που όλο και περιμένουν μια τέτοια ευχή; Για απάντηση που αγωνιούν, λίγο δύσκολο το κόβω... Ας μην είμαστε όμως τσιγγούνηδες στις ευχές.
Τηλεοπτικός Σταθμός της Βουλής των Ελλήνων 09/06/2013 22:00 - 01:00 Μανόν Όπερα του Ζυλ Μασενέ με τους Άννα Νετρέμπκο, Ρομπέρτο Αλάνια, Άντριαν Έροντ, Άιν Άνγκερ Παραγωγή: 2007 Διάρκεια: 166΄ Από την Όπερα της Βιέννης
Προλογίζει ο Κώστας Κακαβελάκης, συνθέτης, ιστορικός μουσικολόγος.
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.
Τηλεοπτικός Σταθμός της Βουλής των Ελλήνων
ΑπάντησηΔιαγραφή02/06/2013 22:00 - 00:20
Ριγκολέτο
Όπερα του Τζουζέπε Βέρντι με τους Ρενάτο Μπρουσόν, Ρομπέρτο Αλάνια, Άντρεα Ροστ κ.ά.
Διευθύνει ο Ρικάρντο Μούτι
Διάρκεια: 130΄
Από τη Σκάλα του Μιλάνου
Προλογίζει ο Κώστας Κακαβελάκης, συνθέτης, ιστορικός μουσικολόγος.
Αυτή η παράσταση είναι πολύ παλιά, του 1994. Μπορεί αν είναι καλή, αλλά είναι "πασέ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κανάλι της Βουλής στις επιλογές του, θυμίζει ΕΙΡΤ, αν όχι ΥΕΝΕΔ!
Συγχαρητήρια στην Αντιδημαρχία Πολιτισμού!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πασέ";;;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μπορεί να είναι καλή, αλλά είναι "πασέ";;;
Να χαρώ εγώ απόψεις και αισθητικές!
Τι ακούν τα αυτάκια μου...
Να δω τι θα πεις, όταν κάποιος σου πει ότι η όπερα ή η Μαρία Κάλλας είναι "πασέ"...
Μάθαμε όλοι τώρα και την μόδα στην όπερα και χαρακτηρίζουμε παραγωγές... "πασέ"...
Γεια στο στόμα σου, τέταρτε Ανώνυμε και με τα γαλλικά σου! Δίκαιο έχεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι, μπορεί ο νέος να είναι ωραίος, αλλά πώς να το κάνουμε; Ο ΠΑΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!
Το "πασέ" είναι "πασέ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η Κάλλας έγινε "πασέ".
Και ο Παβαρότι και ο Κάραγιαν...
Το μουσικό αυτί της υφηλίου εξελίσσεται.
Η ανθρωπότητα εξελίσσεται.
ΥΓ
Προφανώς δεν σας γοητεύει ο Δαρβίνος.
@6
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα το αναγάγουμε τώρα σε υπαρξιακό πρόβλημα!
Ναι, χωρίζουμε τον χρόνο σε παρελθόν, παρόν και μέλλον. Υπάρχει όμως και ο Υπερχρόνος.
ΥΓ. Προφανώς δεν είσαι του Κλασικού.
...Αλλά και η άμεση δυσφήμιση στο κανάλι της Βουλής και τις επιλογές του είναι άκρως απαράδεκτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς, για κάποιους, μόνο η ΜΕΤ δεν είναι "πασέ"... όλοι οι άλλοι θεωρούνται... ξεπερασμένοι...
Και κατά τα άλλα πάνε να "αφυπνίσουνε" τον Καστοριανό για να ακούει όπερα...
Οι παραγωγές όπερας που προβάλλει η τηλεόραση της Βουλής είναι επιλεγμένες και υψηλού επιπέδου. ΔΩΡΕΑΝ - ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ...!!!
"Πολύ παλιά, του 1994".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνέκδοτο για πολύ γέλιο!
@ 8
ΑπάντησηΔιαγραφή"Άμεση δυσφήμιση";;
Για το κανάλι του... Πετσάλνικου;;
ΥΓ @ Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης:
Σίγουρα δεν είμαι του υπερβατικού.
Ο Δαρβίνος μίλησε για τις μαϊμούδες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι για το τραγουδιστικό στυλ στην Όπερα!
(Που μου γίνατε όλοι ειδήμονες με δυο προβολές της ΜΕΤ στην Καστοριά...)
http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=516105
ΑπάντησηΔιαγραφήH ίδια η ΟΠΕΡΑ αυτοπροσώπως σε ανάκλιντρο...
Για το σχόλιο 12
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάς καλά; Πού έχεις το μυαλό σου;
ΟΠΕΡΑ είπαμε να απολαύσουμε,
όχι να κάνουμε μπανιστήρι.
Η προχθεσινή παράσταση ήταν απολαυστικότατη. Μπράβο στην Ειρήνη και σ' όλους όσοι βοήθησαν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλησιάζουν εκλογές, γι’ αυτό και τελευταία στιγμή η Αντιδήμαρχος αποφάσισε να στραφεί σε ποιοτικότερες επιλογές. Η Τέχνη για την Πολιτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά βρε μουσικολόγε, πάνσοφε εσύ! Που έπαθες νευρικό κλονισμό, διότι κατάλαβες ότι εκτός από την σκάλα (που είσαι ανεβασμένος), υπάρχει και η Σκάλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον μου θυμίζεις να δεις....
Στον γνωστό κύριο, που χαρακτηρίζει την Τηλεόραση της Βουλής ως "κανάλι του Πετσάλνικου", υπερασπίζοντας και υποστηρίζοντας ανοιχτά την δυσφήμιση του καναλιού, μια ερώτηση: ο όμιλος ΑΝΤ1 της προβολής της ΜΕΤ σας κολακεύει με το εισιτήριο των 15 ευρώ για την βιντεοπροβολή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να συνέλθουμε λίγο...
Το blog γνωστοποιεί ότι δέχεται troll σχόλια (προφανώς αυτοί που σχολίαζαν στην ανάρτηση του κ. Α. Πηχιών περί τουρκικής μουσικής, επανέρχονται) τα οποία αναγκάζεται και πάλι να διαγράψει, για να μην επαναληφθεί το απαράδεκτο φαινόμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είστε και ο μόνος που ενοχλείται από τέτοιου είδους υπερβολές, κ. Μπαϊρακτάρη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την κατανόηση και την προνοητικότητα!
Άξιος, κύριε Μπαϊρακτάρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε πολύ!
Για το σχόλιο 6:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Το μουσικό αυτί της υφηλίου εξελίσσεται."
Κάποιος έχει το μουσικό αυτί της υφηλίου και εξελίσσεται. Το είπε και ο Δαρβίνος.
Ας μου επιτραπεί να εκφράσω και εγώ την άποψή μου. Δεν είμαι ειδική, αλλά η πρώτη παράσταση μου άρεσε περισσότερο, είχε βάθος και νοήματα, συγκίνηση και ποιότητα. Η Κάρμεν, ήταν μάλλον πιο "ελαφριά".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κρίνω τις παραστάσεις που και οι δύο ήταν απολαυστικότατες. Κρίνω το θέμα τους.
Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί, δε λέμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 23 μήπως έμπλεξες τις αναρτήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως αυτό ήταν να το γράψεις στην πρώτη ανάρτηση, με τους Χριστιανούς, που όλο και περιμένουν μια τέτοια ευχή;
Για απάντηση που αγωνιούν, λίγο δύσκολο το κόβω...
Ας μην είμαστε όμως τσιγγούνηδες στις ευχές.
Κι εκεί ψυχούλα έχουν!
Think about it!
Όχι δεν έμπλεξα τις αναρτήσεις, το έγραψα για το σχόλιο: "Το μουσικό αυτί της υφηλίου εξελίσσεται."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤηλεοπτικός Σταθμός της Βουλής των Ελλήνων
ΑπάντησηΔιαγραφή09/06/2013 22:00 - 01:00
Μανόν
Όπερα του Ζυλ Μασενέ με τους Άννα Νετρέμπκο, Ρομπέρτο Αλάνια, Άντριαν Έροντ, Άιν Άνγκερ
Παραγωγή: 2007
Διάρκεια: 166΄
Από την Όπερα της Βιέννης
Προλογίζει ο Κώστας Κακαβελάκης, συνθέτης, ιστορικός μουσικολόγος.
Τηλεοπτικός Σταθμός της Βουλής των Ελλήνων
ΑπάντησηΔιαγραφή09/06/2013 12:00 - 13:10
Ο Γιόνας Κάουφμαν ερμηνεύει Γερμανικές Άριες
Με την Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας του Μονάχου
Διευθύνει ο Μίκαελ Γκούτλερ
Προλογίζει ο Κώστας Κακαβελάκης, ιστορικός μουσικολόγος.