22.5.14

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ


ΟΔΟΣ 22.5.2014 | 741

Οι 3 κάλπες της Κυριακής


"...δεδομένου ότι οι πληθυσμιακοί συσχετισμοί και οι υπόγειες συμμαχίες, οι οσμώσεις που παρατηρούνται με βάση το κριτήριο της «καταγωγής» αποδυναμώνουν τους υποψήφιους από την πόλη. Αποδεικνύουν την αδήριτη ανάγκη της διοικητικής επανόρθωσης της Καστοριάς, η οποία κατακερματισμένη με υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους μοιρασμένους σε πολλά ψηφοδέλτια, όχι μόνο διασπάται αλλά και εξουδετερώνεται. Ταυτόχρονα δημότες της Καστοριάς, που θα μπορούσαν να θεωρηθούν αξιόλογοι πολίτες με ενδιαφέρον να προσφέρουν, προτιμούν να αποφύγουν το traffic και την εμπορία ψήφων και σταυρών σε μια διαιρεμένη Καστοριά, που αποτελείται από τιμάρια φιλόδοξων ικανών και ανικάνων".

Διαβάστε επίσης:

Αποτελέσματα και εκλογικοί πίνακες, στατιστικά στοιχεία των σταυρών προτίμησης, δηλώσεις υποψηφίων, συγκριτικά... κ.ά.

ΛΟΓΟΣ & ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ

Βασίλειος Τσεμάνης:
Περί του μουσείου Μακεδονικού Αγώνα

Αναγνώστης
Περί δήμου

Πολιτικό μνημόσυνο για δύο Καστοριανούς

ΠΑΝΟΥ Θ. ΠΟΥΓΓΟΥΡΑ:
Σήμερα 6 Μαΐου 2014  Οδησσός μιά παρένθετη μητέρα 

ΟΔΟΣ:
Συνέχεια της επιτυχίας

Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ:
Γιατί πρέπει να εκλεγεί εκ νέου ο νυν κ. Δήμαρχος
(Ο τίτλος στο τέλος του επιδέχεται και ερωτηματικό)

ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 22.5.2014 | 741

* * * 

Σχετικά (για τα σχόλια):

43 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/5/14

    "Συνέχεια επιτυχίας"

    Πού τη βρήκατε την επιτυχία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/5/14

    Τι σημαίνει η φωτό; Κινδυνεύει να μας βγει το μάτι με τις τρεις κάλπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/5/14

    @2 Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα!
    Αν και μας βγήκαν τα μάτια, μετά το αποτέλεσμα της περασμένης Κυριακής, με το θράσος κάποιας παρέας που λύσσαξε να αλλάξει το κλίμα.
    Αλλά ο κύβος ερρίφθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/5/14

    Άκου τρίτε Ανώνυμε, πειράζει που θέλω και το όνομα και τα μάτια μου στη θέση τους ;
    Τα άλλα που λες δεν τα καταλαβαίνω έτσι μεσοβέζικα που τα γράφεις.
    Να ριφθεί ένας κύβος δεν είναι τίποτα.
    Άμα αρχίσουμε τις πέτρες, να δεις τι έχει να γίνει.........

    #2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνης21/5/14

    Μην ανησυχείτε και το πήραν το μήνυμα λίγο-πολύ όλοι οι υποψήφιοι. Δεν μπορεί να είναι τόσο αφελείς.
    Μας κούρασαν με τα "είπα-ξείπα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υγιής δύναμη21/5/14

    @3
    Δεν ξέρω ποια παρέα εννοείς αλλά ο Χ"συμεωνίδης το είπε ξεκάθαρα: Καλεί όλες τις υγιείς δυνάμεις.
    Όπως εύστοχο ήταν εκείνο που είπε για κομματικούς εναγκαλισμούς.
    Α, το σωστό να λέγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/5/14

    "Υγιείς δυνάμεις";
    Τι μου θυμίζει η λέξη;;;
    Τι μου θυμίζει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος22/5/14

    Ωραία ατάκα του κ. Αγγελή:
    Γιατί τόσο πανικός στην λέξη «εντιμότητα»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος22/5/14

    Και πάλη Χ''συμεωνίδης στην Καστοριά, σας αρέσει δεν σας αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιγά, να μην πώ και τ' όνομά μου !22/5/14

    @Χρόνης
    Κανείς δεν υποτιμά τη νοημοσύνη τους. Απλά δεν τα λένε κι οι ίδιοι όλα ξεκάθαρα, γιατί δεν τους συμφέρει. Ο Παρχαρίδης π.χ. γιατί πήρε τόσες ψήφους; Τόσο μεγάλο σόι έχει; Πιο πολύ πιστεύω γιατί δεν προκάλεσε με κάποια συμπεριφορά του. Είναι κι άλλα κριτήρια, που τα έχει ο λαός, αλλά οι μεγάλοι τα κρύβουν.
    Όσον αφορά στην εκλογή του ενός ή του άλλου, προσωπικά προτιμώ αυτόν που δεν έχει άμεση σχέση με την κυβέρνηση που επέτρεψε να συνεχιστεί το κακό.
    Με την προϋπόθεση όμως ότι θα πάρει μέτρα για το καλό της κοινωνίας π.χ. ας μειώσει κάθε μήνα την ταρίφα στο νερό κι ας μη ξαναδώ καβαλάρηδες στη Μαυρώτισσα!
    @7
    Και πού να ξέρουμε εμείς τι σου θυμίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/5/14

    @Σιγά, να μην πώ και τ' όνομά μου !
    Μήπως τ' όνομα σου τελειώνει σε -ίδης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/5/14

    "9ο Ανώνυμο":
    Όχι δε μας αρέσει! Και άφησε το εκδικητικό υφάκι σου, για τον κύκλο σου. Εστέ;

    "Σιγά, να μην πώ και τ' όνομά μου"
    Άντε ντε! Γιατί πήρε τόσους ψήφους; Αυτός κι όλη η παρέα τους! Άντε ντε;
    (Ο κόσμος τόχει βούκινο και εσείς κρυφό καμάρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σιγά, να μην πώ και τ' όνομά μου !22/5/14

    @11
    Όχι, το όνομά μου δεν τελειώνει σε -ίδης.
    Πώς λες να με λένε, ρε φίλε; Θουκυδίδη;
    @12
    Δεν ξέρω τι βούκινο έχει ο κόσμος, αλλά το τόνισα ότι μιλώ προσωπικά, μα δεν το πρόσεξες ή επίτηδες τα διαστρέφεις.
    Προσωπικά λοιπόν, παρ' όλη την εκτίμηση που έχω και για τον άλλον υποψήφιο, στην παρούσα συγκυρία δεν με εκπροσωπεί ο συνδυασμός του.
    Δημοκρατία έχουμε, ελευθερία λόγου ...

    Υγ. Το καμάρι, όταν είναι τίμιο, δεν μένει κρυφό. Καλό είναι να εκδηλώνεται διακριτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης22/5/14

    Επειδή βλέπω ότι αρχίζει να παίρνει μπρος ξανά ο διάλογος για τα πολιτικά της Καστοριάς, δίνω το "παρών" και ας βάλουμε τα πράγματα κάτω, να τα συζητήσουμε, όπως κάναμε και στο παρελθόν σε αυτό εδώ το μπλογκ για άλλα θέματα του Δήμου.
    Εξάλλου η ΟΔΟΣ είναι πάντοτε ανοιχτή σε όλες τις απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος22/5/14

    Ρε σεις, φωνάξτε να έρθει κανένας από την παράταξη του Αγγελή, γιατί πολύ τον Χατζησυμεωνίδη υποστηρίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μιμόζα η αισχυντηλή22/5/14

    Ό,τι προλάβουμε, Λευτέρη, ως τις 22.30, που θα έχει στην τηλεόραση το μεγάλο ντέρμπυ για το Κύπελο της Περιφέρειας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιωρίκας22/5/14

    @15

    Ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα.
    Ας έλθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος22/5/14

    Μιμόζα............
    κι εσύ ποδοσφαιρόφιλη, πουλάκι μου;
    Ποιες ομάδες παίζουν απόψε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος22/5/14

    Και εγώ δηλώνω "παρών"!
    (υποστηρίζω Αγγελή, μόνο και μόνο για να φύγουν αυτοί που μας κάθισαν στο σβέρκο, να ελευθερωθούμε επιτέλους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σοφολογιώτατος22/5/14

    Τίνι τρόπω σάς κάθισαν στο σβέρκο, δέκατε έβδομε σχολιαστά;
    Γίνε σαφέστερος και μη λαϊκίζεις γενικολογώντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος22/5/14

    Από εκεί που ήταν στα Γρεβενά...
    ...έγινε Έφορος
    και μετά...
    Αντιδήμαρχος με τον Παπουλίδη
    και μετά...
    Σύμβουλος με τον Λιάντση
    και μετά...
    Δήμαρχος
    15 χρόνια και βάλε...
    Όχι μόνο μας κάθισε στο σβέρκο, αλλά έφερε και τη "παρέα" του και μας κάθισαν όλοι μαζί.
    Και η Καστοριά κατάντησε μία πόλη-θλιμμένη, εντελώς θλιμμένη και κατεστραμμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μιμόζα η αισχυντηλή22/5/14

    @18

    Καρυπίδης-Δακής

    (στο ΠΡΟ-ΠΟ σημειώνω 1)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος22/5/14

    Α μπρε πάτε να ακούσετε τι ωραία τα λέει τώρα ο Πολυγιάννης στον Παραρά κι αφήστε το ιντερνέτ για αργότερα.
    Τους τάπωσε για τις κατηγορίες για κακοδιαχείριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Athena22/5/14

    Μη χειρότερα, εικοστέ πρώτε Ανώνυμε!
    Και ο συνδιεκδικητής του είναι από το Τοιχιό, ήταν κτηνίατρος, βγήκε βουλευτής, δεν ξαναβγήκε βουλευτής και έχει δημοσιεύσει αξιόλογα ποιήματα.
    Τα βιογραφικά τους θα συγκρίνουμε τώρα;
    Δήμαρχο θέλουμε,
    όχι συμπέθερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης22/5/14

    Να εξηγούμαστε, για να μην παρεξηγούμαστε.
    Όταν λέω "διάλογος για τον Δήμο", σε καμία περίπτωση δεν έχω κατά νου να γίνουμε εδώ μέσα φερέφωνα της μίας ή της άλλης παράταξης.
    Επειδή όμως σε αυτό το μπλογκ έγινε στο παρελθόν πολύς λόγος και ασκήθηκε (δριμύτατη μερικές φορές) κριτική από τους σχολιαστές, με αφορμή δημοσιεύματα της εφημερίδας, αναρωτιέμαι τώρα τι άποψη έχουν οι αναγνώστες, οι οποίοι βέβαια είναι (είμαστε) ταυτόχρονα δημότες και ψηφοφόροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας22/5/14

    @21
    Όχι, φίλε, ότι για την κατάντια της Καστοριάς φταίει αποκλειστικά ο Δήμαρχος !
    Οσιομάρτυρα θα τον κάνουμε τώρα;
    Όσο για την έκφραση "παρέα", λίγο έστω σεβασμό ας δείξουμε. Εκλεγμένοι με την εμπιστοσύνη του λαού είναι.
    Και στο κάτω-κάτω άλλοι λένε ότι στην Ελλάδα την Ιστορία τη γράφουν οι παρέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος22/5/14

    Θέλω να σας παρακολουθήσω στο κόνσεπτ και δε μπορώ.
    Είναι κακό να είναι κανείς από τα Γρεβενά;
    Να έχει ζήσει χρόνια σε μια πόλη και να είναι δραστήριος στα κοινά;
    Μια πόλη θλιμένη, σίγουρα είναι κακό. Αλλά ποτέ δε φταίει μόνο ένας. Και μάλιστα μόνο απ' τη μια πλευρά.
    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος22/5/14

    α) Αν δε φταίει ο δήμαρχος για την κατάντια της Καστοριάς, ποιος φταίει; Ο περιπτεράς στη γωνία;
    β) Σεβασμό να δείξουμε επειδή εκλέχτηκαν; Και ο Χίτλερ εκλεγμένος από το λαό ήταν και ο Κασιδιάρης και κυρίως ο Τσοχατζόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος22/5/14

    @Τασούλης ο ηλεκτρολόγος
    Σωστά γράφεις. Ήταν υπερβολικά, "δραστήριος" στα κοινά.
    Φυσικά δε φταίει μόνο ένας για την κατάντια της Καστοριάς. Φταίνε και οι κ.κ. Παρχαρίδης, Θεοδοσόπουλος, Πετκανάς, Υφαντίδης Πολυγιάννης, Κενανίδης, Τσαϊρίδης... ων ου έστι αριθμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λ. Π.22/5/14

    Ναι 21, βάλε μας λόγια τώρα και για τον περιπτερά, να τον θεωρήσουμε κι αυτόν ύποπτο δια πάσαν νόσον...
    Άσχετες οι συγκρίσεις σου.
    Υπάρχουν και πάρα πολλές άλλες περιπτώσεις ανθρώπων που εκδιώχθηκαν, αλλά τελικά δικαιώθηκαν.
    Ας μιλήσουμε συγκεκριμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ετεροδημότης22/5/14

    Να επιτρέψετε να συμμετάσχω στον διάλογο, αν και δεν ψηφίζω στην Καστοριά. Δεν ήλθα στην πόλη (σας;) "για να φάω κι εγώ ένα κομμάτι ψωμί", όπως αλησμόνητα μου είπε τότε κάποιος, αλλά γιατί την αγάπησα κι όποιος θέλει το πιστεύει.
    Ζω μαζί σας και θέλω η κοινή μας ζωή να έχει πρόοδο και χαρά. Για αυτό, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, περιμένω από τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο σεβασμό όχι μόνο στις προσδοκίες αλλά και στα ταλέντα των δημοτών και όχι εξυπηρέτηση μικροσυμφερόντων.

    (πληρώνω ανελλιπώς τα δημοτικά τέλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος22/5/14

    Ων ουκ έστι αριθμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος22/5/14

    Κύριε ΛΠ μου, λυπάμαι, αλλά από όλους αυτούς, ξέρω μόνο τον Πετκανά (έχει ωραίο f/b) και για τον Τσαϊρίδη διάβασα στην εφημερίδα. Γιατί να τα μπλέκουμε όμως τα πράματα;
    Αντικειμενικά, άμα κάποιος φταίει σοβαρά, θα το αποδείξει η Δικαιοσύνη. Δεν θα κάνουμε κουτσομπολιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος22/5/14

    Ωχ λάθος! Να το επιδιορθώσω! Όχι στον ΛΠ, στον αποπάνω ήθελα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα πάντα ρει22/5/14

    Όταν θέλει κάποιος να παρουσιάσει το ποτήρι μισοάδειο αντί μισογεμάτο ...
    Διαμαρτύρονται για τα έργα που δεν έγιναν. Τα έργα που έγιναν είναι αόρατα στα μάτια τους;
    Φωνάζουν (και ως ένα βαθμό καλά κάνουν) για το Κολυμβητήριο , αλλά το Ωδείο δεν το βλέπουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος23/5/14

    Το Ωδείο δεν το έκτισε ο Δήμος, αλλά ιδιώτης. Αυτό που έκτισε ο Δήμος είναι η αλαζονεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος23/5/14

    Το Ωδείο το έκτισαν μαστόροι.

    Ο Δήμος μερίμνησε για την έναρξη και τη συνέχεια της λειτουργίας του.

    Να τα λέμε αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους ...30/5/14

    Αγαπητή "ΟΔΟΣ",
    στο εν λόγω φύλλο της Εφημερίδας σας και στο άρθρο σας "Συνέχεια της επιτυχίας" διαβάζω [... Τα παιδιά της ομάδας, την Παρασκευή 9 Μαΐου, έφθασαν στη Θεσσαλονίκη με την θεατρολόγο-σκηνοθέτιδα Αργυρώ Αποστολίδου, για να παρουσιάσουν στην πολύ ιδιαίτερη θεατρική σκηνή της πανεπιστημιακής σχολής την ίδια παράσταση...]
    Φυσικά και χαίρομαι για την πρόοδο των συμπατριωτών μου και ιδιαίτερα των νέων.
    Επειδή όμως στον κοινό μας προβληματισμό (και μεταξύ των σχολιαστών) έχει ξανατεθεί το θέμα περί της χρήσης τίτλων, τους οποίους δικαιούνται να δηλώνουν μόνον όσοι έχουν πιστοποιημένα την ιδιότητα, με όλον τον σεβασμό θέλω να σας ρωτήσω :
    Είναι η κ. Αποστολίδου θεατρολόγος (όλοι γνωρίζουμε ότι επιτέλους λειτουργούν και στην Ελλάδα Πανεπιστημιακές Σχολές Θεατρικών Σπουδών)
    ή
    η Εφημερίδα σας το γράφει αυτό τιμής ένεκεν για την φιλότιμη ομολογουμένως δουλειά της ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κ.Χ.30/5/14

    Στο ερώτημα του αρ. 38 σχολίου θα υπάρξει απάντηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος31/5/14

    @Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους
    Γιατί τα πράγματα με τ' όνομά τους, πρέπει να έχουν πτυχίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος31/5/14

    "Γιατί τα πράγματα με τ' όνομά τους, πρέπει να έχουν πτυχίο;"
    Οχι ! Στη χωρα που "ότι δηλώνεις -καταφέρνεις και - είσαι" δεν χρειάζεται να υπαρχει ουτε πτυχίο ούτε αναλογη παιδεία, μήτε ανάλογη θητεία.
    Ο Ζαγοράκης Ευρωβουλευτης, ο Καραγκιόζης Φούρναρης , ο γνωστός μουσικολογος αντιδήμαρχος πολιτισμού κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος1/6/14

    http://www.skai.gr/news/greece/article/259108/den-einai-anekdoto-maimou-giatros-egine-mehri-kai-dieuthudis-nosokomeiou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος1/6/14

    Εδώ και δυό χρόνια βούϊζαν τα "κίτρινα φύλλα" με τις αποκαλύψεις για τον γλεντζέ γιατρό του ΔΗΜΟΣΙΟΥ που καβαλούσε Φερράρι κι αερόπλανα και συσσώρρευε -άγνωστο πως- χρήμα στο νησί της Σκύρου με μισθό 1.700 ευρω!!! (μαζί με τις εφημερίες...).
    Δεν ανακάλυψαν δα και την Αμερική στο Υπουργείο. Απλώς ο εισαγγελέας της περιοχής ήταν ίσως κανα δυό χρόνια σε λήθαργο. Το πουλάκι εν τω μεταξυ πέταξε (είχε κι αεροπλάνο είπαμε!)
    Κάποια συμπεράσματα...
    ΠΡΩΤΟΝ: το ΣΔΟΕ κοιμάται!
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Η κάθε μικρή- τοπικη κοινωνία ροχαλιζει ( ή κάνει πως ...)
    ΤΡΙΤΟΝ: Η ΔΡΑΣΤΙΚΗ απαντηση στην μαϊμουδοποίηση του ενεργού ιατρικού σώματος λέγετα συνεχιζόμενη δια βίου ιατρικη εκπαίδευση -CME μοριοδότηση και πιστοποίηση -συμβασεις ασφαλιστικών φορέων (ιδιωτικών η δημόσιων ) μόνο με τους "επιτυχόντες-επαρκείς. Αδειοδότηση λειιτουργίας απο τους Ιατρικους Συλλογους που θα πρέπει επιτελους να γίνουν σοβαροί και έγκυροι. Έλεγχος δια ροπάλου όλων των πτυχίων που έρχονται απο "σκοτεινές χώρες"...

    Aristogeton

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ