23.5.14

Σοβαρή ρήξη



Σοβαρή ρήξη στον συνδυασμό «Δύναμη Ανάπτυξης Όλοι Μαζί Μπορούμε» του κ. Νικολάου Βασιλειάδη, μετά την απόφαση του επικεφαλής να υποστηρίξει την υποψηφιότητα του κ. Εμμανουήλ Χατζησυμεωνίδη:


Αγαπητοί συμπολίτες,

Μετά τις συζητήσεις που έγιναν στα γραφεία του πρώην υποψηφίου Δημάρχου κ. Νίκου Βασιλειάδη και τα όσα θρυλούνται περί στήριξης του ψηφοδελτίου του κ. Μανώλη Χατζησυμεωνίδη, οι παρακάτω υπογράφοντες υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι στο ψηφοδέλτιο του κ. Βασιλειάδη δηλώνουμε ότι:


Με κανένα τρόπο και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες δεν εκχωρούμε και δεν εξουσιοδοτούμε σε κανέναν το δικαίωμα, και το εννοούμε αυτά, να διαχειρίζεται, να καταπατά και να χρησιμοποιεί τις ψήφους των συμπολιτών και συνδημοτών μας, οι οποίοι μας ψήφισαν την πρώτη Κυριακή των αυτοδιοικητικών εκλογών.

Μεγάλο μέρος της προεκλογικής εκστρατείας επικεντρώθηκε - πέρα από την προβολή του προγράμματός μας για τον Δήμο Καστοριάς - στη διαχείριση των πεπραγμένων της νυν δημοτικής αρχής του κ. Χατζησυμενωνίδη.

Αυτά για τα οποία αγωνιστήκαμε ισχύουν και σήμερα στο ακέραιο.

Επειδή πιστεύουμε ότι η κάθε ψήφος των συμπολιτών μας είναι ιερή καθώς και το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμά του στην προσωπική επιλογή, αντίληψη και ευθύνη, δηλώνουμε ότι διαφωνούμε κάθετα και ριζικά με την επιλογή του πρώην υποψηφίου κ. Βασιλειάδη, καθώς και μέρους των συνυποψηφίων μας να στηρίξουν την υποψηφιότητα του κ. Χατζησυμεωνίδη. 

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το δικαίωμα της επιλογής είναι:

Α. Δημοκρατικά κατοχυρωμένο
Β. Αδιαπραγμάτευτο
Γ. Ακηδεμόνευτο
Δ. Ιερή υποχρέωση του πολίτη.

Οι πολίτες είναι ελεύθεροι και έχουν υποχρέωση να επιλέγουν κατά βούληση. Το ελάχιστο που όφειλε να πράξει ο κ. Βασιλειάδης ήταν να ευχαριστήσει και να αφήσει τους ψηφοφόρους τους ψηφοδελτίου του να ψηφίσουν κατά συνείδηση. Είναι ηθικό χρέος προς τους υποψηφίους δημοτικούς του συμβούλους να προστατέψει την προσωπική τους αξιοπρέπεια.

Με εκτίμηση
Οι υπογράφουσες, οι υπογράφοντες

Μαρία Μουρατίδου
Σουλτάνα Ζορπίδου
Ελεονώρα Κοντού
Δάφνη Νεδέλκου
Παύλος Κελεπούρης
Ελένη Γεωργίου
Θωμάς Παρίσης
Χαράλαμπος Ζυπίδης


To κείμενο εδώ



Σχετικά:

100 σχόλια:

  1. Βασίλειος23/5/14

    Οκτώ είναι τα ονόματα ή δεν το διάβασα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/5/14

    Και γιατί διαμαρτύρονται τώρα;
    Δεν μπορεί να μας βάλει και με το ζόρι να ψηφίσουμε όποιον θέλει.
    Τι θέλανε; να μην εκδηλωθεί υπέρ κανενός;
    Παράξενα πράγματα.........
    Μέχρι χτες τον είχαν αρχηγό και τώρα που δε βγήκαν, άρχισαν τα ζόρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/5/14

    Άιντε βρε μάθετε πρώτα Ορθογραφία ....
    εκχωρούμαι ... εννοούμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος23/5/14

    @2
    Είναι εκπληκτικό που υποστηρίζεις μία ανέντιμη για να μη πω ανήθικη πολιτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/5/14

    @2 Λάθος κάνεις. Η πρώτη που υπογράφει (Μουρατίδου Μαρία) εξελέγη. Αλλά δεν έχει σημασία αν εξελέγη ή όχι. Σημασία έχει η προτροπή και η σύσταση του επικεφαλής να ψηφίσουν, εκεί που "έφτυνε" πριν λίγες ημέρες. Αυτά τα πράγματα δε γίνονται σε πολιτισμένους πολιτικά ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος23/5/14

    Για σιγά, κυρίες και κύριοι!
    @4 Καμία ανέντιμη και ανήθικη πολιτική δεν υποστηρίζω.
    @5 Δικαίωμα του επικεφαλής η προτροπή, δικαίωμα των υποψηφίων και των δημοτών η άρνηση.
    Η προσωπική μου γνώμη: Εσωτερικό τους πρόβλημα. Δεν ωφελούν οι κινήσεις εντυπωσιασμού.Έχουν μυαλό οι ψηφοφόροι να αποφασίζουν και δεν περιμένουν κανέναν "επικεφαλής" να τους πάρει από το χεράκι να τους πάει στην κάλπη!
    Εκτός του ότι συνηθίζεται στην πολιτική μια τέτοια κίνηση -μην εθελοτυφλούμε τώρα- βρίσκω πολύ πιο έντιμο να γίνει με διαφάνεια, αφού υπήρξε ανοιχτή πρόσκληση από έναν συνδυασμό.
    Θα προτιμούσατε να συνταχθεί με αυτόν που έχει το χρίσμα του κυβερνητικού κόμματος;
    Ερωτώ.

    @2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιστορία μου-αμαρτία μου!23/5/14

    Ας με συγχωρέσουν οι υπογράφοντες και οι υπογράφουσες που δεν συμβαίνει να τους ξέρω (εκτός από την κ. Σ. Ζορπίδου).
    Ειλικρινά όμως με ενδιαφέρει και, αν γνωρίζει κάποιος, ας απαντήσει, για να μου λύσει την απορία. Η κ. Μ. Μουρατίδου είναι το ίδιο πρόσωπο με την κυρία που καταφερόταν εναντίον του "Λυκούργου" στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/5/14

    Ο κ. Βασιλειάδης μπορεί να ψηφίζει ό,τι θέλει. Κρίθηκε και κρίνεται από τον λαό. Δεν είχε όμως το δικαίωμα να συστήνει στους υποψήφιους του συνδυασμού, να ψηφίσουν αυτό που αυτός θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος23/5/14

    Προς τί ο σάλος, βρε παιδιά ;
    Το λέτε και μόνοι σας : θρυλούνται
    Άρα, πολύ κακό για το τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος23/5/14

    @5
    Άμα θες να μιλήσουμε αυτήν τη γλώσσα, τότε κι εγώ να σε πω ότι δεν είδα να "έφτυνε". Όμως τον "άδειασαν" οι μέχρι τώρα συνεργάτες του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος23/5/14

    Το πρωί στα ραδιόφωνα, ο κ. Βασιλειάδης ΔΕΝ είπε ότι υποστηρίζει τον κ. Χατζησυμεωνίδη!!!!!!!!!!!!
    Δηλαδή δημοσίως λέει ότι δεν τον υποστηρίζει και στην ομάδα του λέει να τον υποστηρίξει????!!!!!!
    Αυτό τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/5/14

    Ποια ομάδα βρε Ανώνυμε; Έτσι είναι οι ομάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δέστε τις ζώνες σας ιθαγενείς23/5/14

    Η Καστοριά εισέρχεται σε νέα πολιτικά ήθη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος23/5/14

    @1
    Υπέγραψαν 8 αρχικά, θα ακολουθήσουν κι άλλοι-ες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιούριααααααα !!!23/5/14

    Κάτι μ' αρρωσταίνει σ' αυτήν την πολιτεία ...

    (στίχος του Διονύση Σαββόπουλου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προβληματισμένος πολίτης23/5/14

    Ευχαριστούμε την ΟΔΟ για την άμεση ενημέρωση. Γιατί, ναι, είναι απαραίτητο οι ψηφοφόροι να γνωρίζουν και αυτά πριν είναι αργά, δηλ. μετά την απομάκρυνση από την κάλπη. Άντε, καλό βόλι σε όλους! Και μακάρι η Καστοριά να αποκτήσει τους άρχοντες που της αξίζουν κάποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/5/14

    Από την στιγμή που ο κύριος Βασιλειάδης πέρνει θέση υπέρ κάποιου υποψηφίου (καλά κάνει δικαίωμα του) σώστα έπραξαν οι παραπάνω κυρίες κ κύριοι και διαχωρίζουν τη θέση τους.Οσο για το ποιος αδειάζει ποιον είναι ξεκάθαρο.Όταν κάνεις έντονη κριτική στον αντίπαλο σου προεκλογικά πως γίνεται μετεκλογικά να συνασπίζεσαι μαζί του?Ειναι πολλά τα […….] Άρηη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΙΘΑΓΕΝΗΣ23/5/14

    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΣΥΜΕΩΝΙΔΗ???
    ΚΑΡΑΠΑΤΣΑΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    ΑΛΒΑΝΟΥ ΤΖΟΕΝ
    ΒΛΑΧΑΒΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ
    ΧΑΤΖΗ ΝΑΝΣΥ
    ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
    ΖΥΜΠΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
    ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
    ΚΩΣΤΙΔΗΣ ΜΗΝΑΣ
    …ΚΛΠ…..ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος23/5/14

    Τι συνέβη και ξαφνικά διαγράφεται 180 μοιρών στροφή;
    Θα δώσει κανείς εξηγήσεις στον λαό (που, προφανώς για μερικούς, τρώει χόρτο);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λίγα λόγια και σταράτα23/5/14

    Άλλη καμιά δε γέννησε, μόνο η Μαριώ το Γιάννη!

    Μήπως παραπήραν αέρα τα μυαλά κάποιων από τις ψήφους που πήραν και δεν σκέφτονται και πόσες ψήφους ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ;
    Τόσοι και τόσες άξιοι συμπολίτες μας μείναν απ' έξω και θα ασχοληθούμε τώρα με την ασυνεννοησία;
    Δεν ήξεραν ότι η πολιτική τα έχει αυτά; Τόση περηφάνεια που νομίζουν ότι αυτοί θα κάνουν ξαφνικά τον κόσμο όμορφο, αγγελικά πλασμένο;
    Όποιος και να βγει, αναρωτιέμαι τι δημοτικό συμβούλιο θα προκύψει και πώς θα συνεδριάζουν για τα προβλήματα της πόλης, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.

    Αυτό δε μετράει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι ας πεθάνω23/5/14

    Αμήν! Να δούμε επιτέλους την Τζοέν (του τέως Καπαχτσή, του τέως Λιάντση, του τέως Τσαμίση, του τέως Χατζησυμεωνίδη) νυν αντιδήμαρχο Πολιτισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ολέ, ολέ ολέ!23/5/14

    Ξεκίνησε πρόωρα το Μουντιάλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μη τρελαίνεθε !23/5/14

    Τι σαπουνόφουσκα είναι πάλι αυτή;
    Για κάφρους μας έχουν και τρέχουν να μας "ενημερώσουν" για να μας σώσουν;
    Ο κ. Βασιλειάδης -αρεστός ή όχι για Δήμαρχος- έχει και μία αξιοπρεπή διαδρομή στη ζωή της Καστοριάς και δεν ακούμε διαβάλματα.
    Τελεία και παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελαίνομαι έτσι!!!23/5/14

      Σαπουνόπερα είναι αγαπητέ. Αν θεωρείς τα πεπραγμένα ως διαβάλματα τότε σου αξίζουν κωλοτούμπες τύπου Βασιλειάδη. Στο αυταρχικό "τελεία και παύλα", ειρωνικά θα σου απαντήσω : "Υγεία, Καύλα και Επανάσταση"!!!

      Διαγραφή
  25. Είμαι κι εγώ "κυρίαρχος λαός"23/5/14

    Πάτε καλά; Παρόμοιες διαβουλεύσεις δεν αποκλείεται να έγιναν και στους άλλους συνδυασμούς, στους ΕΝΔΗΜΩ, στου Κουμπάνη, αλλά δεν βγήκαν οι "διαμαρτυρόμενοι" να πολεμήσουν τους "ορθόδοξους" !
    Άμα δεν έχουν από τώρα αυτοσυγκράτηση, πώς θα συμπεριφερθούν μετά ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος23/5/14

    Αυτός που έχεις αξιοπρεπή διαδρομή κάνει και αξιοπρεπή πολιτική... αγαπητέ "Μη τρελαίνεσθε!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος23/5/14

    @5
    Δεν διαφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, δεν είναι δείγμα πολιτισμένων πολιτικά ανθρώπων να κάνουν δική τους παντιέρα ένα κείμενο που μπάζει από πολλές μεριές (θρυλούνται;......), φάσκει και αντιφάσκει (από τη μια η ψήφος είναι ιερή και από την άλλη δεν εκχωρούν (!) σε κανένα το δικαίωμα (δικαίωμα;) να την χρησιμοποιήσει (!).
    Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είχαν πλήρη επίγνωση των λόγων τους. Μάλλον εν θερμώ τα έγραψαν αυτά.
    Και στο κάτω-κάτω της γραφής, ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν να μας βάλουν μυαλό, σαν να είμαστε εντελώς (μα εντελώς;) ανόητοι;
    Όντως, έχουμε σοβαρότερα ζητήματα να ασχοληθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος23/5/14

    Τι δίνει ο ένας; Τι παίρνει ο άλλος; Έτσι γίνεται η διαβούλευση.
    Εμείς δεν γνωρίζουμε τίποτα. Ο κ. Βασιλειάδης ΔΗΛΩΣΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ότι ΔΕΝ (επαναλαμβάνω ΔΕΝ) συνεργάζεται με τον Κ.Χατζησυμεωνίδη και ΔΕΝ (επαναλαμβάνω ΔΕΝ) προτρέπει τους συνυποψηφίους του να ψηφίσουν τον κ. Χατζησυμεωνίδη.
    Κάποιος από τους δύο λένε ΨΕΜΑΤΑ
    Μήπως αυτοί που υπογράφουν ξέρουν κάτι περισσότερο από εμάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μη τρελαίνεθε !23/5/14

    Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα, Ανώνυμε. Κανείς δεν κρίνεται μόνο από μία κίνηση, ακόμη κι αν είναι στραβή.
    Μήπως όμως την Αντιδημαρχία Πολιτισμού την λιγουρευόταν κι άλλη;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος23/5/14

    Κι όμως........ θυμάμαι πολύ καλά, ότι η κ. Ζορπίδου συμμετείχε στον διάλογο στην ΟΔΟ.
    Τώρα που το θέμα την αφορά άμεσα, γιατί σωπαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σοφία23/5/14

    Πάλι διακοπή νερού σήμερα στο ΛΥΒ!
    Είδες ο Πετκανάς πόσο καλά τα καταφέρνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος23/5/14

    @ Κι ας πεθάνω
    Ξέχασες φίλε να αναφέρεις ότι η κ. Τζοέν υπηρέτησε εκτός από τους τέως Καπαχτσή, τέως Λιάντση, τέως Τσαμίση, τέως Χατζησυμεωνίδη ΚΑΙ τον τέως Παπουλίδη.
    1/4 του αιώνα.
    Αυτή είναι η Καστοριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Επώνυμος23/5/14

    Με καλή προαίρεση και χωρίς δόλο θέλω να υποβάλω ένα ερώτημα, το οποίο προκύπτει από αυτό το κείμενο.
    Αφού, όπως γράφετε, η κυρία Μουρατίδου εξελέγη (προσωπικά δεν το γνωρίζω), πώς θα συμμετέχει στο Δημοτικό Συμβούλιο; Εκ μέρους του συνδυασμού του κυρίου Βασιλειάδη, με τον οποίον δεν φαίνεται να έχει σύμπνοια; Θα ανεξαρτητοποιηθεί με το "καλημέρα σας!";
    Συγγνώμη, εάν θίγεται ο πολιτικός πολιτισμός σας, αλλά ως πολίτης έχω κι εγώ την αίσθηση και την γνώμη ότι δεν είναι σωστό να απορρίπτει κανείς (και μάλιστα αμέσως, με την πρώτη αφορμή) τα πρόσωπα που τους πρόσφεραν στέγη, ώστε να καταλάβουν μια έδρα.
    Όποιος ήθελε την "ανεξαρτησία" του, ας κατέβαινε μόνος του υποψήφιος και όχι να καρπώνεται τις ψήφους που προορίζονταν για άλλους του συνδυασμούς, έχοντας πιάσει το εκλογικό μέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ντίνα Αγράμπελη [facebook]23/5/14

    Τρελαίνομαι με το πλήθος των σχολίων και με το περιεχόμενό τους...Λάικ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος23/5/14

    H κα Τζοέν που υπηρέτησε εκτός των τέως Καπαχτσή, τέως Λιάντση, τέως Τσαμίση, τέως Χατζησυμεωνίδη ΚΑΙ τον τέως Παπουλίδη, βγήκε πριν λίγο στα ραδιόφωνα και διέψευσε την καταγγελία αυτών που υπογράφουν.
    Η κα Ελεονώρα πάντως τους τα είπε χύμα και ΑΝΤΡΙΚΙΑ.
    Μίλησε ακόμη και για προπηλακισμό υποψήφιου επειδή δεν συμφωνούσε με την υποστήριξη Χατζησυμεωνίδη!!!!
    Μπράβο στο θάρρος της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος23/5/14

    Ντίνα.......
    ως γνωστόν,
    στην ΟΔΟ
    ούτε μπρίκια κολλάμε
    ούτε τζιτζίκια ταριχεύουμε
    :-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης23/5/14

    Προς τον ενθουσιασμένο σχολιαστή (35)

    Αφού τις ξέρεις τόσο καλά, που τις παινεύεις ξεσαλωμένα, γιατί δεν τις λες -αντί για τον μονόλογο στα ραδιόφωνα- να κοπιάσουν και στον διάλογο στον Τύπο ;;

    Τώρα είναι που παραδέχομαι τον κ. Καρανικολόπουλο που επέδειξε και τόλμη και συγκρότηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας23/5/14

    Κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο στην ενορία μου γινόταν τέτοια φαγωμάρα από αυτούς που προσέβλεπαν σε μια έδρα σε Δημοτικό Συμβούλιο!
    Αφέλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κώστας23/5/14

    Έστειλα την επιστολή στο fouit και στο oladeka, και την έκαναν.... γαργάρα!!!!!
    Αντί να την αναρτήσουν, έβαλαν κείμενα υπέρ του Χατζησυμεωνίδη και διαφημίσεις τους!
    ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος23/5/14

    Συγχαρητήρια στις κυρίες Ελεονώρα Κόντου και Σουλτάνα Ζορπίδου που τα κατήγγειλαν και ραδιοφωνικά σήμερα το πρωί.
    Ένα "μπράβο" περισσότερο στην κυρία Ε. Κόντου, που τάψαλλε και στον άλλον αλλά και στον άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος23/5/14

    Ρίχνει πολύ χρήμα στις διαφημίσεις ο Μανώλης. Έτσι έκανε και ο Λιάντσης στις προηγούμενες εκλογές. Και έχασε!
    Αυτό παθαίνουν όσοι [........] χρησιμοποιούν τακτικές [...........]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος23/5/14

    Η κ. Ζορπίδου μάλλον έκανε γαργάρες. Μόνο η κ. Κόντου τα είπε όπως ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος23/5/14

    Απάντηση από τον κ. Βασιλειάδη και τους άλλους του συνδυασμού δεν βγήκε ακόμη;
    Θα είχε πολύ ενδιαφέρον, γιατί μέχρι στιγμής διαβάζουμε τους ισχυρισμούς μιας μειοψηφίας, όσο σεβαστή και αν είναι κι αυτή.
    Οι περισσότεροι τι λένε άραγε;

    ΥΓ. Όσοι παρακολουθείτε ραδιόφωνο, παρέμβετε εκεί.
    Στο μπλογκ, για να γίνει διάλογος επί ίσοις όροις, πρέπει να τα πουν οι ίδιες και όχι να μας μεταφέρουν τα λόγια τους άλλοι. Δεν μπορούμε να στηριχθούμε σε έμμεσες πληροφορίες.
    Η κλήση μας είναι σε αναμονή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος23/5/14

    Γαργάρες κάνετε ολοι οσοι κράζετε ανώνυμα. Όταν μιλάμε για τα κοινά και κριτικάρουμε ανθρώπους με ονοματεπώνυμο, λέμε και το όνομα μας κύριοι και κυρίες φωτεινοί παντογνώστες. Αυτοί είστε. Θρασύδειλοι χειριστές του πληκτρολογίου. Επειδή όμως εγω κράζω ανώνυμους, θα πέσω στο επίπεδο σας για να παίζουμε με τους ίδιους όρους και θα παραμείνω ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος23/5/14

    Δε κριτικάρουμε ανθρώπους με ονοματεπώνυμο, αγαπητέ Ανώνυμε. Κριτικάρουμε υποψήφιους πολιτικούς, εν ενεργεία πολιτικούς και δημόσια πρόσωπα. Κι αυτοί, πρέπει να κρίνονται σε μία Δημοκρατία, από όλους. Κι από τους Ανώνυμους. Και οφείλουν να δέχονται την κριτική μας.
    Εκτός των άλλων, ανώνυμα τους ψηφίζουμε, πίσω από το παραβάν, όχι επώνυμα. Γιατί να μην τους κρίνουμε και ανώνυμα, αφού τους ψηφίζουμε ανώνυμα;;
    Γι’ αυτό, καλά θα κάνει, οποιαδήποτε Τζοέν, οποιοσδήποτε Νίκος, Μανώλης ή Ανέστης να δεχθεί την ανώνυμη κριτική μου. Τη σφοδρή ανώνυμη κριτική μου, γιατί παράγινε το κακό στην Καστοριά με τις κλίκες, τις ίντριγκες, τους εκβιασμούς, και κυρίως τις λαμογιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/14

      Να διευκρινήσω οτι δεν υπερασπίζομαι κανέναν και συμμερίζομαι τις απόψεις σου αλλά, η σφοδρή ανώνυμη κριτική σου οσο παραμένει ανώνυμη δεν είναι κριτική και δε λογιέται. Στο φόβο της επώνυμης κριτικής είναι ολα τα λεφτά. Με ονοματεπώνυμα φτιάχνονται οι δημοκρατικές ομάδες. Τα ανώνυμα σχόλια τους εξυπηρετούν, τα επώνυμα σχόλια αλλάζουν τον τόπο. Αλλα αυτή είναι η Τουρκομπαρόκ πραγματικότητα. Κανείς δε θέλει να εκτεθεί και ολοι θέλουν να φύγουν οι κλίκες και οι λαμογιές, ε αυτο δε γίνεται. Συνέχισε να διαμαρτύρεσαι ανώνυμα για να σε κυβερνούν οι ίδιοι!!!

      Διαγραφή
  46. Γελάς, Ελλάς, αποφράς23/5/14

    Ξεσηκωμένε, τρελαμένε, επαναστάτη!!!!!!
    Άει βάλε το κεφάλι σου κάτω από τη βρύση την ανοιχτή,
    να ξελαμπικάρεις... που σε πιάσαν οι ζζζζέστες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είμαι το νούμερο 1023/5/14

    Γεια σου ρε Ανώνυμε 25 με τα ωραία σου !

    Εσύ 47 εξυπνάκια ξέρεις να μας πεις
    ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ;

    (δεχόμεθα και μεταφυσικές απαντήσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σοφολογιώτατος23/5/14

    Να θυμηθούμε ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι καταδίκαζαν την ουδετερότητα και επέβαλαν ποινή σε όποιον δεν εκφραζόταν υπέρ ενός μεταξύ δύο ηγετών.
    Σοφόν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος23/5/14

    Φωτιές άναψε η επιστολή!!!
    Γι' αυτό και κανένα άλλο blog της Καστοριάς δεν την ανάρτησε.
    Υπακούοντας τις εντολές του Μεγάλου.
    Ψηφίστε τον λοιπόν τον Μεγάλο, για να μας καθίσει κι' άλλο στο σβέρκο, με ελεγχόμενους δημοσιογράφους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος23/5/14

    @Είμαι το νούμερο 10
    Ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο;
    Απάντηση: Η Διαπλοκή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μούγκα στη στρούγκα23/5/14

    Το "πολιτικό" γραφείο του κ. Βασιλειάδη, τι περιμένει και δεν εκδίδει Δελτίο Τύπου με την απάντησή του;
    Διαψεύδει ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κατερίνα23/5/14

    Γιατί αφρίζουν στη λέξη "εντιμότητα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. "Η εντιμότητα στην πολιτική είναι συνέπεια της δύναμης, η υποκρισία αποτέλεσμα της αδυναμίας"
    Λένιν Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πολλοί είναι εκείνοι που απέκτησαν δόξα και πλούτη και τώρα με λύπη αναπολούν τους καιρούς, όταν δεν είχαν τίποτα εκτός της εντιμότητας, αυτής της αρετής των νέων, και της ελπίδας, αυτού του θησαυρού των φτωχών
    Μιουρζέ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος23/5/14

    Σπρέυ για να απομακρύνετε τα σαλιγκάρια.
    Βάλτε.
    2κ.σ. αλάτι
    1λίτρο νερό.
    Ανακατώνετε και ψεκάζετε το χώμα που πατάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πρώην υποψήφιος (μη επιλαχών)23/5/14

    Είναι βέβαιο ότι όλη αυτή η κατάσταση θα ωφελήσει τον κ. Αγγελή. Ήταν στρατηγικό λάθος, η συμφωνία Χατζησυμεωνίδη-Βασιλειάδη.
    Ο λαός διαισθάνεται άλλα πράγματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος23/5/14

    Ο Βασιλειάδης είναι πεντακάθαρος και ξεκάθαρος.Εκανε τις δηλώσεις του.Αν μια χουφτίτσα βλέπει όνειρα και μάγισσες για δικά της συμφέροντα αυτό τον αφήνει αδιάφορο.Η ομάδα του είναι συμπαγής και υπεύθυνη.Κανείς δεν μπορει να προσάψει τίποτα γιατί είναι αυτοδημιούργητος και ποτέ δεν έγλειιψε κανέναν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος23/5/14

    αντε τωρα θα παει ξαι η ειρήνη μαζι με τον ανεστη.....μεγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Νυν ψηφοφόρος23/5/14

    Πρώην υποψήφιε, είναι σίγουρο ότι τώρα θα τρίβουν τα χέρια τους με ικανοποίηση οι εντιμότατοι απέναντι.
    Έχουν κι αυτοί μπουμπούκια... αυγή χρυσή, ροδόπεπλη, ανθίζουν !

    Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος23/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος23/5/14

    Γράφτε όσο θέλετε... εξήντα τα σχόλια... βρε άμα δε σχολιάσει ο Νώντας, τα εξακόσα δεν τα φτάνετε που να χτυπιέστε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος23/5/14

    Η εξουσία δεν διαφθείρει τους ανθρώπους, οι άνθρωποι διαφθείρουν την εξουσία.
    Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι μπορούν να αντέξουν τις αντιξοότητες, αλλά αν θές να δωκιμάσεις τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου, δώσ΄τον εξουσία.

    Αβραάμ Λίνκολν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος23/5/14

    Άρχισε να ανησυχεί το Τοιχιό;
    Με δύο υποψηφίους, έναν για το Δήμο κι έναν για την Ευρωβουλη...
    δε θα μας μιλάν σε λίγο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος23/5/14

    @65
    εμένα δε με μιλάν από τώρα...
    ποιος ξέρει τι κρυβουν κι αυτοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος23/5/14

    Κοντή γιορτή.
    Ο κύβος ερρίφθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ovelix23/5/14

    @67

    Συμμαζέψου, Ιούλιε...
    Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμιοί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Athena23/5/14

    Αγαπητή "ΟΔΟΣ",
    γράφτηκαν ήδη πολλά και εύστοχα σαν κριτική για την παρούσα ανάρτηση. Θέλω όμως να εστιάσω σε κάτι το οποίο, αν και ζητήθηκε από προηγούμενους σχολιαστές, δεν ευοδώθηκε.

    Με τί έχουμε να κάνουμε λοιπόν εδώ; Με μια κίνηση καθαρά πολιτική;
    Προσωπικά, απογοητεύτηκα με αυτά τα πολιτικά ήθη.
    Έχουν συνειδητοποιήσει τί ακριβώς έκαναν (και κυρίως τις συνέπειες) οι οκτώ αξιότιμοι συμπολίτες μας, κύριοι και κυρίες ;
    Δεν ξέρω τί θα τους πούνε άλλοι.
    Εκείνο που θέλω όμως να τους πω είναι ότι, αν και το παρουσιάζουν σαν διαμαρτυρία, στην πραγματικότητα είναι ένα πυροτέχνημα.
    Και εξηγώ αμέσως γιατί το βλέπω έτσι.
    Αν ήταν μια υγιής αντίδραση, το κείμενό τους θα μαρτυρούσε έναν λόγο νηφάλιο, συγκροτημένο και δεν θα είχε αντιφάσεις και υπαινιγμούς.
    Κυρίως όμως, δεν βρίσκω ίχνος πολιτικής ετοιμότητας, όταν κάποιος πετάει μια μπόμπα και φεύγει.

    Αφού έστειλαν το κείμενο στην εφημερίδα και τους έγινε η τιμή να δημοσιευθεί και πολλοί άνθρωποι έδωσαν σημασία, προβληματίστηκαν, εκφράστηκαν... γιατί απαξίωσαν να εμφανιστούν στην "ΟΔΟ' οι συντάκτες της διαμαρτυρίας ;;

    Είναι προφανές ότι αυτάρεσκα προτιμούν τον μονόλογο.
    Εκτέθηκαν άσχημα. Ειλικρινά λυπάμαι για αυτήν την κατάντια και δεν πείθομαι με το σύνηθες "ο άλλος φταίει πιο πολύ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος24/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος24/5/14

    ενα ξερω πος τον βασιλειαδη τον εφαγε η Μαρια αντονιου εχοσε πολυ [............] απο πισο για τον αγγελη... τωρα θα τον στηριζε κιολας ο βασιλειαδης τον αγγελη?? μαλον [............] καλα και οι υπογεγραμενοι.. ξυπνιστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος24/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος24/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος24/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος24/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος24/5/14

    ο βασιλειαδης πηγε να παλεψει με την διαφθορα....
    αγελης = αντονιου!
    χατζισιμεονιδης = πολλα [............] [............] ...
    ο κοσμος= προβατακια....
    καστορια = ενα χοριουδακι της κοζανης ποια! μπεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος24/5/14

    Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα. Εντιμότητα.
    Γιατί φοβούνται τη λέξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος24/5/14

    καλό βόλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Stefanos Anastasiou [facebook]24/5/14

    Tα άτομα αυτά είναι γνωστά και μη εξαιρετέα.Συμφεροντολογικά κινούμενα άνευ ουσίας και αξίας.Στους μεγάλους συνδυασμούς πάντα υπάρχουν κάποιοι γραφικοί συμφεροντολόγοι και απλά τους αγνοούμε.Ο Βασιλειάδης είναι αγωνιστής και αξιοπρεπής.Η ομάδα του είμαστε μαζί του καρφωτοί.Ανακρίβειες και ψευδής υστερίες δεν μας αγγίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος24/5/14

    Σωστά τα λες Stefane Anastasiou. Όντως υπάρχουν πάντα κάποιοι γραφικοί συμφεροντολόγοι και είστε μαζί του καρφωτοί!
    Ανακρίβειες και ψευδής υστερίες δε μας αγγίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Επώνυμος24/5/14

    Αγαπητή «ΟΔΟΣ»

    Μια φράση που πολύ μου αρέσει από τα νεανικά μου χρόνια είναι το "μη επιδυέτω ο ήλιος επί τω παροργισμώ υμών". Επειδή βλέπω ότι δυστυχώς κάποιοι έχουν κατακυριευθεί από οργή εναντίον συγκεκριμένων υποψηφίων, επιτρέψτε μου να γράψω μερικές προσωπικές σκέψεις.
    Θα επικεντρωθώ στο θέμα σχετικά με την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και ειδικότερα με την κ. Ειρήνη Γεωργοσοπούλου-Μισκία.
    Όσοι με γνωρίζουν, μπορούν να διαπιστώσουν ότι δεν υπήρξα «τσιράκι» κανενός, παρά την κριτική που έχω ασκήσει, άλλοτε αυστηρή και άλλοτε επαινετική, ανάλογα με την περίσταση. Την ίδια αμεροληψία θα προσπαθήσω να τηρήσω και σε αυτό το σχόλιο.
    Τώρα λοιπόν, που δεν γνωρίζουμε ακόμη τα αποτελέσματα των εκλογών (και όχι «κατόπιν εορτής»), θέλω να εκφράσω την εκτίμησή μου για όσα έχει προσφέρει στον Τομέα του Πολιτισμού της Καστοριάς η κ. Ειρήνη Γεωργοσοπούλου-Μισκία (η ίδια δεν γνωρίζει ποιο πρόσωπο γράφει με αυτό το ψευδώνυμο και εύχομαι να μην το μάθει).
    Παρορμητικά κάποιοι μπορεί να αντιδράσουν άσχημα. Το αισθάνομαι όμως σαν συνειδησιακή ανάγκη να το δηλώσω αυτό.
    Όσα παράπονα και αν έχουμε, όσες προσδοκίες και αν τρέφουμε, δεν μπορεί κανείς να θυμηθεί τόσες δράσεις στον Τομέα Πολιτισμού του Δήμου Καστοριάς από κανέναν άλλον στο παρελθόν.
    Ασφαλώς τα ταλέντα είναι των συμπολιτών μας (συγγραφή, ζωγραφική, μουσική, αθλητισμός, εκπαίδευση κλπ), αλλά εάν δεν υπήρχε ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση, οι περισσότεροι θα έμεναν στη σκιά και το έργο τους θα γινόταν γνωστό σε έναν περιορισμένο κύκλο φίλων τους.
    Δεν χρειάζεται να αναφέρω τις «υπερπαραγωγές», για τις οποίες πλήρωσε το τίμημα ακούγοντας και τα εξ αμάξης. Δεν απέβησαν όμως άκαρπες εκδηλώσεις, όπως «Οι γυναίκες της Καστοριάς αφηγούνται» και οι συναυλίες των νεανικών συγκροτημάτων της πόλης μας για φιλανθρωπικό σκοπό.
    Ο Δήμος Καστοριάς μέσω της κ. Ειρήνης Γεωργοσοπούλου-Μισκία διοργάνωσε εκδηλώσεις που μας έφεραν όλους και όλες πιο κοντά.
    Οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε αυτό.
    Κι αν κάποιοι και κάποιες φρονούν ότι έχουν περισσότερα «χαρίσματα», ο χρόνος θα το δείξει στην πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος24/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος24/5/14

    @Επώνυμος
    Πόσα σε πλήρωσε ο [........]?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος24/5/14

    Καλά, Επώνυμε, προφανώς ζεις κάτω από την Αφρική, και νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε φυλή Ζουλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος25/5/14

    «Οι γυναίκες της Καστοριάς είναι [..........]»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος25/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ευθύμιος Νάτσης [facebook]25/5/14

    Ayto poy me enoxlei einai h proistoria poy dhmioyrghthike prin tis ekloges

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος25/5/14

    Αύριο θα πέσει η [.........] της Καστοριάς.
    Επιτέλους ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος25/5/14

    Να θυμηθώ σήμερα στις Ευρωεκλογές
    τον Κρίτωνα Αρσένη.
    Τουλάχιστον έκανε για την Καστοριά κάτι παραπάνω από τον κουμπάρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος25/5/14

    Γιατί η επιστολή αυτή των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων του κ. Βασιλειάδη ΘΑΦΤΗΚΕ απ' όλα τα άλλα Καστοριανά ΜΜΕ?
    Συγχαρητήρια Μπέτσκες μου, παίρνετε όλοι σας, Όλα Δέκα και Άλφα με τόνο. Θα σας Σβουρίξει σήμερα το βράδυ το κεφάλι με τα αποτελέσματα, και θα χάσετε όλοι σας τα φλουριά από τη λαθρανασκαφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος25/5/14

    Αυτές οι εκλογές θα αναδείξουν ποιοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι, έχουν ξεπεράσει τα όρια, όχι μόνο της αξιοπρέπειας, αλλά της [.........].
    Ντροπή στο σύστημα που στήθηκε από τον [..........]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος25/5/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Προβληματισμένος πολίτης25/5/14

    Αχ, Επώνυμε, Επώνυμε,
    Εσύ και βέβαια είχες το δικαίωμα να πεις τη γνώμη σου για όποιο πρόσωπο ήθελες. Και βέβαια μπορούσες να το κάνεις είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ ριζικά και κάθετα μαζί σου. Αλλά έπεσες στην περίπτωση: σε προεκλογική περίοδο κάποιοι απαγορεύουν δια ροπάλου τέτοια διαβήματα, γιατί τα θεωρούν προεκλογική υποστήριξη κάποιων και δεν μπορεί κανείς να τους αλλάξει γνώμη. Γι' αυτό, Επώνυμέ μου, μη δίνεις καμία σημασία σε όσους έσπευσαν να σου χρεώσουν συγκεκριμένο σκοπό-σε πιστεύω γιατί την έχω πάθει κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος26/5/14

    Αντίο κ. Σημαιοφορίδη!
    Αντίο κ. Χατζησυμεωνίδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος26/5/14

    Επώνυμε κρίμα συντριβή ο Μανώλης!!!
    Όμως χαίρομαι, όπως όλοι οι Καστοριανοί, γιατί απευλευθερωθήκαμε (στη κυριολεξία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Βαγγέλης27/5/14

    @94

    Είδες πού σε οδήγησε η χαιρεκακία ;
    Έβγαλες μόνο δυο πικρές κουβέντες και ξέχασες να πεις τη μία και καλή :
    "Καλως όρισες, κύριε Αγγελή!"
    ... ! ... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Athena27/5/14

    Επειδή το θέμα φυσικά και δεν έκλεισε, παρά (από ό,τι μπορώ να καταλάβω) αντιμετωπίστηκε όχι χλιαρά αλλά ψύχραιμα από τους σχολιαστές.
    Παραμένει ωστόσο δείγμα "πολιτικής κίνησης" της τελευταίας και κακιάς ώρας!
    Προσωπικά θέλω να παρακαλέσω τον κ. Βασίλη Αποστολίδη, ο οποίος δημοσίευσε την προσωπική του απάντηση, να την κοινοποιήσει και στην ΟΔΟ.
    Πιστεύω ότι υπάρχει σοβαρός λόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Γιωρίκας30/5/14

    Για κοιτάτε ρε κάτι άτομα που θέλανε να τα πάρουμε και στα σοβαρά... Εκτός τόπου και χρόνου!
    Έστειλαν καλά-καλά τη "Δήλωση" στην ΟΔΟ προεκλογικά, προκάλεσαν σύγχυση και μετά καμία υπευθυνότητα να είναι ξεκάθαροι απέναντι στους πολίτες. Στο κάτω κάτω και αναγνώστες της ΟΔΟΥ τους ψήφισαν και μετά από αυτή τους τη διακήρυξη δικαιούνται να γνωρίζουν.
    Αλλά βλέπετε η δήλωσή τους δεν ήταν του Ν. 105, για να είναι υπεύθυνη και γνωρίζοντας τις συνέπειες του Νόμου!
    Εκτός αν θεωρεί η ΣΖ ότι δεν είναι εκτεθειμένη επειδή έδωσε απάντηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο φουμπού.

    (Κι ύστερα περιμένετε να πάμε μπροστά............)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος30/5/14

    Γιωρίκα... για να απαντήσει στην ΟΔΟ η ΣΖ, πρέπει να της απευθύνει το λόγο ο Θρασύβουλος, καλή του ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος30/5/14

    Είστε μεγάλα κορόιδα που "χαλαλίσατε" εκατό σχόλια για ΟΦΑ (όπου φυσάει ο άνεμος). Τη δουλίτσα τους κάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ