5/10/15

Λόγος & αντίλογος

Μια περιττή και ηθικά αμφίβολη για την εποχή μας πολυτέλεια… Η Γούνα!

Με τα πιο πάνω λόγια ο πολυπαρασημοφορεμένος συντονιστής της Ομάδας του Σύριζα, για τα δικαιώματα / προστασία των ζώων, ο κ. Δημητρακόπουλος ασχολείται με την εκτροφή των γουνοφόρων ζώων, μιας παραγωγικής επαγγελματικής τάξεως και την αναθεματίζει, την παρουσιάζει ως το μεγαλύτερο έγκλημα της ανθρωπότητος για την αναπόφευκτη βαρβαρότητα προς τα ζώα αυτά, και ότι η εκτροφή και η θανάτωση τους για προϊόντα πολυτελείας, όπως η Γούνα, δεν συνάδει με τον σεβασμό προς την αξία της ζωής, και δεν αρμόζει στις αξίες της Αριστεράς κ.λ.π.

Κύριε Δημητρακόπουλε επιτίθεσαι σ’ ένα κλάδο εργαζομένων για την πραγματική πρόοδο της χώρας. Οι σύντροφοι σου προ των εκλογών και στις περιοδείες των στην Κοζάνη, ανεγνώριζαν την μεγάλη οικονομική ωφέλεια αυτών των επαγγελματιών και τους έταξαν λαγούς με πετραχήλια και πολλές υποσχέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή τους.

Και τώρα που ήρθε η ώρα της εκπληρώσεως αυτών των άκριτων υποσχέσεων με εξυπνάδες και υπεκφυγές αναθέτει σε δικολάβους το έργο της αδυναμίας του να θολώσει τα μυαλά των οπαδών που τους κορόιδεψε και στρέφει το πρόβλημα ως είδος πολυτελείας και πρέπει να το αποκηρύξουμε, και εσύ με υποδείξεις, νέα μέτρα και αλλαγή προοπτικής, με σοφίσματα επιπόλαια και αποπροσανατολισμό της επαγγελματικής τάξεως για άλλες ενασχολήσεις.
Ατύχησες οικτρά και τα περιφρονητικά λόγια σου για την δήθεν ανύπαρκτη πολυτέλεια του είδους ακόμη πιο άστοχα.

Γιατί δεν πρέπει να καταργούμε, αλλά να βελτιώνουμε και να εκτελούμε κι άλλα έργα υποδομής παράλληλα για την ανάπτυξη της υποβαθμισμένης περιοχής μας, πράγμα που δεν μπορείτε να το ξαναυποσχεθείτε, και με μεγαλοστομίες, όπως τις διατυπώσατε για την εκτροφή και την θανάτωση, ότι είναι έξω από την Αριστερά. Ένα μόνο σου λέγω πως αγνοείς δύο περιόδους 1942-1945 και 1946-1949 τον ρόλο της για το θέμα της ζωής (Εμφύλιο και Συμμοριτοπόλεμο).

Αγαπητέ Δημητρακόπουλε, ο πλάστης της φύσεως διέσπειρε το ομοίωμα του σ’ όλο τον πλανήτη, από Νότο μέχρι Βορρά και για να το διατηρήσει στη ζωή του χάρισε όλα τα αγαθά, θαλάσσης, Ουρανού και Γης, τόσο για την διατροφική συντήρηση, όσο και την ένδυση του. Γύρω από το τελευταίο φρόντισε για τα Βόρεια και του έδωσε αυτά τα τριχωτά ζώα για την διάσωση του τον χειμώνα. Κι εδώ ο βασιλιάς της Γης για να μη εκλείψουν αυτά τα τριχωτά ζώα από τα παράνομα Σαφάρια – κυνήγια προχώρησε σε εκτροφεία, όπως οι απλοί κτηνοτρόφοι που μας χαρίζουν όλα τα φαγώσιμα, τις νόστιμες μπριζόλες, τα σουβλάκια κλπ, τα οποία σίγουρα λαχταράς κι εσύ. Έτσι λοιπόν προχώρησε σε εκτροφεία για να μη χαθούν τα είδη αυτά.

Και σε ρωτώ, πως θα κυκλοφορήσει η έγκυος γυναίκα στην Ρωσία, ο εργάτης να πάει στη δουλειά του, ο μαθητής, ο πρεσβύτερος και γενικά ο κάθε εργαζόμενος με 30 και 40 βαθμούς κάτω του μηδενός;
Εκεί πάνω ζούνε 500 εκατομμύρια και σ’ άλλες βόρειες περιοχές άλλα τόσα. Εκεί η τρίχα είναι πιο απαραίτητη κι από το ψωμί.

Κάποιοι με την άγνοια και την προοδευτικότητά τους φαίνεται θέλουν να πεθάνουν εκατομμύρια άνθρωποι αυτών των περιοχών από το κρύο. Να γίνουν «σφαγείς» ανθρωπίνων υπάρξεων.

Και πρέπει σύμφωνα με τις υποδείξεις σου να χάσουν την εργασία τους πρώτα οι εκτροφείς, οι εκδορείς, οι βυρσοδέψαι, οι βαφείς, οι γουνεργάτες, οι γουνοποιοί, οι μεσιτάδες, οι γουνέμποροι παγκοσμίως να λείψει μια πηγή πλούτου της χώρας, εδώ και 500 χρόνια της Καστοριάς και Σιατίστης.

Εσύ σαν προοδευτικός φαίνεται υπερασπίζεσαι το σχισμένο παντελόνι στους μηρούς και στις κνήμες, καθώς και τα σχισμένα μήλα του οπισθίου σώματος. Και προφανώς δεν αγοράζεις ούτε ένα καπέλο γούνινο για την γυναίκα σου. Την λαχτάρα κάθε θηλυκού είδους... γυναίκα...

Με την ανόητη λέξη στην αρχή «ότι η Γούνα είναι περιττή στην εποχή μας» φανερωθήκατε πόσο οπισθοδρομικοί είσαστε, δεν ζείτε στην εποχή μας. Γιατί οι γυναίκες έχουν αντίθετη γνώμη από σας, γουστάρουν τα λούσα και τα όποια καλά καμώματα.

Θα σας θυμίσω κάποιους άλλους οικονομολόγους, φαμφαρόνους πολιτικούς την περίοδο 1981-82 που έλεγαν «φταίει το κεφάλαιο για όλα». Δεν δημιουργείται κεφάλαιο χωρίς εργασία που την καταργείτε εσείς. Τότε πήραν τα λεφτά τους οι πατριώτες μας και τα έβγαλαν έξω (400 δισεκατομμύρια) και έτσι ήρθε η ώρα που χάθηκε η εργασία στην Ελλάδα. Από τέτοιες και άλλες ακόμη πιο απύθμενες σε ανοησία θεωρίες, κάποιοι φοβούνται την σκληρή εργασία, γιατί έχουν χέρια πουπουλένια και ζουν με συντρόφους συμφεροντολόγους, εκμεταλλευτές κάθε είδους προπαγάνδας.

Τους χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι τόσο του πλούτου και των πνευματικών ιδεών, πράσινοι, ζωόφιλοι, σοσιαλιστές, προοδευτικοί, δημοκράτες, σύντροφοι κλπ.
Υποπτευόμαστε τι μπορεί να κρύβεται πίσω από παρόμοια οικολογικά κινήματα και από πού συντηρούνται και τι επιδιώκουν…

Κάπου στη μέση του άρθρου σου αναφέρθηκες στην λειτουργία του επαγγέλματος και την εξαγωγική του δραστηριότητα την διεθνή του απήχηση, την προσέλευση των τουριστών, τις αγορές της Ευρώπης, και ακόμη αναφερθήκατε και στην σημερινή κάμψη ή καλλίτερα οικονομική κρίση παγκοσμίως.

Λοιπόν, αγαπητέ Δημητρακόπουλε δεν είναι μόνο η σημερινή κάμψη, είναι κυρίως που το κράτος την Γούνα την μετράει στα πολυτελή προϊόντα και την εμποδίζει να περπατήσει, δεν την παρέχει διευκολύνσεις διακινήσεων, όπως βίζες με τις χώρες της Ρωσίας επιτόκια κ.λ.π., υψηλή φορολογία, ενώ είναι μια γεωργοκτηνοτροφική επιχείρηση επιτόκια. Ενώ η Κίνα υποστηρίζει και ενισχύει την εξαγωγική αυτή τάξη. Έχει πολύ μεγάλη ευθύνη και το κράτος. Είναι μόνοι τους οι επιχειρηματίες και άξιοι, γιατί αντιμετωπίζουν συχνά αυτές τις διεθνείς κακές οικονομικές κρίσεις για πολλά χρόνια.

Αλλοίμονο, αν με την πρώτη κακοτυχία, συγκυρία, και αναποδιά δεν βοηθάμε τους πάσχοντες και με επιπόλαιες και αβασάνιστες υποδείξεις συνιστούμε την κατάργηση κάθε επαγγέλματος με τεράστια υποδομή, όπως μεγάλο μηχανολογικό εξοπλισμό, εγκαταστάσεις, κτίρια και ό,τι ακόμη λειτουργεί παράλληλα να το καταργούμε με τις εκάστοτε κρατικές αποτυχίες και τους μη ειδικούς, αλλά προσωρινούς οικονομικούς ψευτοπαράγοντες που φυτοζωούν στα κόμματα. Θέλει υποστήριξη ο κάθε παραδοσιακός κλάδος. Ήμασταν οι πρώτοι στον κόσμο στην βιοτεχνία της ένδυσης και υπόδησης τα ρούχα και τα παπούτσια ποιότητας γίνονταν ανάρπαστα μπροστά από 40 χρόνια.

Ο λόγος… απλός δεν στηρίχθηκε η μικροεπιχείρηση, γιατί κυκλοφόρησαν οι συνδικαλιστές, το φρούτο της εποχής και με τις γνωστές δράσεις τους δημιούργησαν εργασιακό χάος και καταστολή κάθε προόδου σ’ όλο το κράτος. Γνωστές οι πάντοιες δράσεις τους, από τους κυρίους αυτούς με τις ακραίες ενέργειές τους. Η άρνησή τους προς κάθε σωστό και αγωνιστικό επαγγελματικό έργο, εμπόδιο με τις γνωστές μεθόδους, που δεν είναι της ώρας.

Έτσι και σήμερα με την πρώτη ατυχία, πέρα για πέρα άστοχα να καταργήσουμε την πολυτέλεια. Άντε ρε μάνα μου. Γιατί δεν μας έδειξες τις εναλλακτικές λύσεις; Προτού μας υποδείξεις την κατάργηση του επαγγέλματος; Με τις γραφές και τις υποδείξεις δεν βάφονται τ’ αυγά, λέγει ο λαός μας. Έργα και σωστές υποδομές σε κάθε περίπτωση για μόνιμη εργασία και συνεχή αύξηση κι όχι κατάργηση επαγγελμάτων.

Παλαιότερα λεγόταν το κεφάλαιο φταίει το επαναλαμβάνω, γιατί διέλυσε το κομπόδεμα της χώρας. Τώρα ακούγεται και η κατάργηση της εργασίας. Με την υγεία μας.
Δυστυχώς αυτές είναι οι σημερινές φωνές. Αλλοίμονο στην όποια συνέχεια της χώρας μας…

Ν. Πρώϊος


Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 21 Μαΐου 2015, αρ. φύλλου 789


Σχετικά:

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/10/15

    Νίκο άστο!

    Κι οι φαλαινοθήρες έχουν "τα δίκια τους"...
    Κι οι δελφινοκτονοι της Δανίας και της Ιαπωνίας
    και φονείς της φώκιας και των μικρών της...
    κι οι τουφεκιστες των τρυγονιών στο πέρασμα της Ζάκυθος κλπ κλπ
    (Ποιά δίκια...)
    Αλλα οι καιροί έχουν αλλάξει το ίδιο κι οι ανάγκες κι ο άνθρωπος πρέπει να παψει να είναι φονεύς και να καταστεί σπορεύς του καλού και τρυγητής με μέτρο και σύνεση κι όχι συλλητής , ταχα παντοκρατορας -τρομάρα του!!!- και εξολοθρευτής...

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα πιτσιρίκι κάτω απ' το ραδίκι5/10/15

    Τι ωραία που τα λες, α υ τ ό χ θ ω ν !

    Μακάρι και να γίνει έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ !5/10/15

    Ναι, κάτι τέτοιοι μας έκαψαν τη γούνα... Κι εμείς όμως έχουμε ράμματα για τη γούνα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ. Υπενθυμίζεται ότι η εφημερίδα δεν δημοσιεύει σχόλια που έχουν προσβλητικό χαρακτήρα.