Η Καστοριά στην β' ταχύτητα
Έχει ιδιαίτερη σημασία να αναπτυχθεί χωρίς καθυστερήσεις, η σύνδεση με δίκτυα φυσικού αερίου με τις πόλεις από τις οποίες περνάει ο ΤΑΡ, να ενεργοποιηθεί το μνημόνιο που δίνει μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ως ανταποδοτικά οφέλη, από την επένδυση αυτή στις τοπικές κοινωνίες, και η Καστοριά που έχει προστεθεί σε μία επόμενη φάση στην ανάπτυξη αυτών των δικτύων, να τρέξει κι αυτή και να μπει σε σειρά, για να υπάρξει η ανάπτυξη του φυσικού αερίου στην ευρύτερη περιοχή από όπου θα περάσει ο ΤΑΡ.
Αυτό θα βοηθήσει την οικονομία και θα βοηθήσει και την τοπική ανάπτυξη. Γιατί η Ελλάδα γίνεται ενεργειακός κόμβος. Για το θέμα του φυσικού αερίου, τυχαίνει να έχω και μία προσωπική επαγγελματική εμπειρία πρωτόπιασα δουλειά ως νέος μηχανικός στον τομέα των αερίων καυσίμων.
Ξέρω ότι όταν υπογράφηκε από προηγούμενες κυβερνήσεις η συμφωνία για τον ΤΑΡ, δεν υπήρχε καν πρόβλεψη για σύνδεση με τις γειτονικές πόλεις. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Αυτή η κυβέρνηση κατάφερε αλλάζοντας την αρχική συμφωνία να κάνει πρόβλεψη, έτσι ώστε να αναπτυχθούν δίκτυα φυσικού αερίου στην περιοχή της Θράκης και της Μακεδονίας από όπου περνάει ο ΤΑΡ.
Ξέρω επίσης, ότι με ευθύνη και τοπικών και περιφερειακών αρχών, η Καστοριά δεν κινήθηκε έγκαιρα, για να μπει στην α’ κατηγορία. Είναι άδικο να λέμε ότι φταίει ο Τσίπρας ή ο ΣυΡιζΑ για τις καθυστερήσεις των άλλων.
Αυτό λοιπόν που τώρα πρέπει να γίνει είναι, αυτοί που άργησαν, και δυστυχώς η Καστοριά είναι από αυτούς που άργησαν, και μπήκανε στην β’ ταχύτητα, να επισπεύσουν.
Δημήτριος Παπαδημούλης
αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Καστοριά 2 Δεκεμβρίου 2017
Σχετικά:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.