[...] Και εδώ που τα λέμε, αν δεν είχε απομακρυνθεί η φάτνη από τον κόμβο του Hλυσίων στην Πλαζ Ετουάλ του Διοικητηρίου για να μπουν τα πασχαλιάτικα αυγά, και δεν είχαν μαραθεί στα χριστουγεννιάτικα δένδρα, τίποτε δεν θα είχε αλλάξει κατά τα άλλα στην πατρίδα της Μπουμπουλίνας, του Santa Claus του μπάρμπα Λάμπρου και του μπάρμπα Γιάννη.
Ροβανιέμι
ΟΔΟΣ 18.6.2026| 1325
Η φωτογραφία προέρχεται από ανάρτηση τοπικής ειδησεογραφικής ιστοσελίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.