Ιωάννης Κορεντσίδης
δήμαρχος Καστοριάς | συνέντευξη σε τοπικό ραδιόφωνο
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 29 Μαΐου 2025, αρ. φύλλου 1274
Επιλογή σχετικών αναρτήσεων:
- Είπαν: [Ι. Κορεντσίδης-2]
- Επιδρομή
- ΟΔΟΣ: «Συνεχίζουμε»
- Πλατεία Μακεδονομάχων (Βαν Φλητ)
- 33.945,00 € για την κοπή και κλάδεμα των δένδρων!
- ΟΔΟΣ: Σαν ολοκαύτωμα
- ΟΔΟΣ: «Ώρα για δουλειά»
- ΟΔΟΣ: Το Κόμο
- Ζήσης Τζηκαλάγιας: «Συνεχίζεται η καταστροφή του πρασίνου με την ανελέητη κοπή των δένδρων στην Καστοριά»
- ΟΔΟΣ: «Προσοχή στο γκαζόν!»
- ΟΔΟΣ: Kastoria Metropolitana
- Ομάδα πολιτών Platanus
- ΟΔΟΣ: Χωρίς πανσέληνο

Σοβαρά ; Πώς και δεν είδαμε πουθενά καμιά ανακοίνωση, να πάμε κι εμείς εθελοντές βρε παιδιά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε ποσότητα είδος και που; Αυτές τις απλές ερωτήσεις θα όφειλε να τις κάνει η κοιμώμενη αντιπολίτευση στον γιάνη……
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρρωσθε
Αγιασοφίτης Δημήτριος
Ο εμπαιγμός σ' όλο του το μεγαλείο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι'αυτό κόβει και όσα μπορεί. Μην μας περιέχει και κανένα για δείγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή