10.4.14

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ


Πέμπτη 10.4.2014 | 735


ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ


«...Σε μια πόλη, στην οποία αν μπορεί ο καθένας, χωρίς την παραμικρή αυτογνωσία να επιδιώκει να γίνει δήμαρχος, και να επιβληθεί στους άλλους, τότε πολύ περισσότερο αισθάνονται δικαιούχοι θριάμβων και βραβείων οι τωρινοί, που είναι στο κάτω-κάτω και πάλι υποψήφιοι...»

Διαβάστε επίσης:

Λόγος & Αντίλογος:

-Χρυσούλα Πατρώνου-Παπατέρπου
(αδιαφορία του δήμου)

-Αναστάσιος Κοβάτσης
(αντικατάσταση στέγης Αγ. Γεωργίου)

-Αναγνώστης
(περί Europa Nostra)

-Κίνηση για την κατάργηση του εμπορίου γούνας

ΚΟΣΜΑ ΡΕΚΑΡΗ:
Τα ελληνικά χρώματα λάμπρυναν την Μελβούρνη 

ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΠΑΓΓΟΥ:
Η τίγρης και ο λαγός

ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
Από την επίσκεψη της συγγραφέα Σοφίας Γραμμόζη στο σχολείο μας

ΒΑΣΙΛΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ:
-Αν δεν υπήρξε η βασιλεία του Όθωνα
-Αν δεν δολοφονούνταν ο βασιλιάς Γεώργιος το 1913

ΕΛ. ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ:
Τζίνα Μπαχάουερ (β' μέρος)

ΟΔΟΣ:
Το περασμένο Σάββατο

Η ιστορία μιας απλής ιδέας

...και άλλα.

ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 10.4.2014 | 735

65 σχόλια:

  1. Ευθύμιος Νάτσης [facebook]10/4/14

    Θα προτιμούσατε αντί υποψήφιους να είχαμε διορισμένους; Μήπως αναφέρεστε σε κατάλυση της Δημοκρατίας που θέλεις υποψήφιους και εκλογές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/4/14

    Έχουν αυτογνωσία οι διοικούντες την πόλη σήμερα? Ή ζουν κάπου αλλού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]10/4/14

    Αν δεν υπήρξε η βασιλεία του Όθονα (υπήρξε;)-Αν δεν δολοφονούνταν ο βασιλιάς... (δολοφονούνταν; Πόσοι Γεώργιοι δολοφονούνταν;) - Της συγγραφέα; Απο συγγραφικό κάστ, πάντως, καλά πάμε... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, συγγνώμη για το "λέρωμα" της δημοσίευσης, αλλά τους συγκεκριμένους τους έχουμε υποστεί κι εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Athena10/4/14

    Κύριε Ιωαννίδη,
    χαίρομαι ειλικρινά που συμμετέχετε στον διάλογο στην "ΟΔΟ".
    Από τις τρεις παρατηρήσεις όμως που κάνετε, μόνο στην πρώτη έχετε δίκαιο (και συζητήσιμο). Οι άλλες δύο είναι ορθά γραμμένες. Καλύτερα να απευθυνθείτε στον δραστήριο Σύνδεσμο Φιλολόγων Καστοριάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασίλειος10/4/14

    Κύριε Νάτση, ρωτάτε αλλά δίνετε την εντύπωση ότι έχετε βγάλει και το συμπέρασμα σχετικά με σκοπιμότητα εκ μέρους του κ. Μπαϊρακτάρη. Μπορείτε να γίνετε λίγο πιο σαφής; Γιατί τουλάχιστον εγώ δεν καταλαβαίνω πώς το αντιλαμβάνεσθε και τί εννοείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επώνυμος10/4/14

    @ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

    Έλα τώρα βρε Δημήτρη...
    Δεν θυμάσαι το Συντακτικό από το Γυμνάσιο; αν+παρελθοντικός χρόνος = υποθετικός λόγος του μη πραγματικού !

    (σήμερα "αν" αντί για το "ει" που μάθαμε εμείς οι "παλαιάς κοπής")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/4/14

    Τι εννοείς κ. Ιωαννίδη γράφοντας "τους συγκεκριμένους τους έχουμε υποστεί κι εμείς...";;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/4/14

    «...Σε μια πόλη, στην οποία αν μπορεί ο καθένας, χωρίς την παραμικρή αυτογνωσία να επιδιώκει να γίνει δήμαρχος, και να επιβληθεί στους άλλους, τότε πολύ περισσότερο αισθάνονται δικαιούχοι θριάμβων και βραβείων οι τωρινοί, που είναι στο κάτω-κάτω και πάλι υποψήφιοι...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Leo Ekinjow [facebook]10/4/14

    η συγγραφέα/ της συγγραφέα.....καλόοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφολογιώτατος10/4/14

    Ναι, Λεωνίδα, είναι καλό, γιατί είναι σωστό.
    Ούτε "συγγραφέως" (είχες γεννηθεί όταν καθιερώθηκε η Δημοτική) ούτε το ανατριχιαστικό και ανύπαρκτο "της συγγραφέας".
    Άνοιξε και τη Γραμματική του Μανόλη Τριανταφυλλίδη, αν δεν πιστεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γούντυ ο τρυποκάρυδος10/4/14

    Ωραία η συνεργασία μεταξύ των τοπικών Εφημερίδων!
    Μόνο, κοιτάξτε, Δημήτρη και Λωνίδα, να αντέξετε τον βαθμό που θα σας βάλει στον Έλεγχο ο "Γλωσσαμύντωρ" της "Καστοριανής Εστίας".
    Περιμένω εναγωνίως και τη γνώμη του Στέργιου του Ιατρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος10/4/14

    Της συγγραφέως είναι το σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/4/14

    Γι' αυτό τα Ελληνόπουλα δε μαθαίνουν γράμματα.
    Γιατί κάποιοι όλα τ' αλλάζουν!
    Άκου της συγγραφέα;!
    Μιλάμε για πολύ μόρφωση! Κουλτούρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν πηγαίναμε μαζί Σχολείο...10/4/14

    Σε έγκυρη πηγή
    http://community.sff.gr/links/goto/304-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-on-line/
    διαβάζουμε
    "θηλ. χωρίς διάκρ. γένους".
    Άρα, η γενική και του αρσενικού και του θηλυκού είναι η ίδια : του / της συγγραφέα.

    ΥΓ. Κάποιος πρέπει να ζητήσει μια "συγγνώμη" από την κυρία Σόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος10/4/14

    συγγραφεύς
    συγγραφέως
    συγγραφεί
    συγγραφέα
    συγγραφεύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θέλω να μιλήσω απλά...10/4/14

    Ανώνυμε με το υπ' αριθμ 13 σχόλιο,
    πες "αλεύρι" ...
    Φιλόλογος σε γυρεύει !

    Το "πολύ" που γράφεις είναι σφάλμα.
    Το σωστό είναι "πολλή", γιατί είναι θηλυκό επίθετο και όχι ποσοτικό επίρρημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος10/4/14

    @15 ;;;;;;;;
    "συγγραφει" με οξεία ;
    Κάτω βάση κι εσύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος10/4/14

    @17 καθηγήτρια:
    Κάτω βάση κι εσύ!
    Γιατί το "συγγραφεύ" με οξεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος10/4/14

    Στους δύο προηγούμενους έξυπνους:
    -Helllloooooooo!
    Δεν έχω πολυτονικό πληκτρολόγιο για να τα γράψω με περισπωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος10/4/14

    @Όταν πηγαίναμε μαζί Σχολείο

    Το link που παραθέτεις ανοίγει στην αρχική σελίδα της "Πύλης". Δηλαδή εκεί που ξεκινάει το κείμενο: Τα Hλεκτρονικά Λεξικά παρέχουν όλες τις πολύτιμες για τον εκπαιδευτικό και τον μαθητή πληροφορίες...κλπ

    Προφανώς χρειάζεται (ή θεωρείς ότι όλοι έχουμε) προφίλ εκεί.
    Γιατί να έχουμε;

    Όπως, προφανώς, θεωρείς ότι έχετε (οι εκπαιδευτικοί) δίκαιο, επειδή επικαλείστε τον Τριανταφυλλίδη, ή κάποιοι άλλοι τον Μπαμπινιώτη, τον Τζάρτζανο κλπ.. Και αύριο τον Ομπάμα.

    Δηλαδή, η ελληνική γλώσσα, εξαρτάται από έναν κάποιον πολίτη ονόματι, Τριανταφυλλίδη, Τζάρτζανο, ή Παπανδρέου (κατάργησε το πολυτονικό) ή οποιονδήποτε μαλλιαρό.
    Εμ δεν είναι έτσι αγαπητέ-ή μου.
    Ουδείς μωρότερος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος10/4/14

    Σ υ γ γ ρ α ...Φ ε ύ
    είναι στη δοτική το σωστό!

    "Λεξοδίκης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος10/4/14

    Κάτω βάση, δύο φορές (μα γιατί επιμένεις;)

    ον. συγγραφεύς
    γεν. συγγραφέως
    δοτ. συγγραφεῖ
    αιτ. συγγραφέα
    > > > κλ. συγγραφεῦ

    ον. συγγραφεῖς
    γεν. συγγραφέων
    δοτ. συγγραφεῦσι / συγγραφεῦσιν
    αιτ. συγγραφέας
    κλ. συγγραφεῖς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αναγνώστης10/4/14

    21 σχόλια επί των τίτλων και μόνο της σημερινής ΟΔΟΥ, πριν ακόμη την πιάσουν οι αναγνώστες στα χέρια τους! Μεγάλη επιτυχία! Όμως: γέμισε το μπλογκ της εφημερίδας τζάμπα μάγκες. Που εκ του ασφαλούς και χωρίς να εκτίθενται γράφουν ό,τι θέλουν κι ό,τι τους έρθει. Λοιπόν, τζάμπα μέγκες, οι αληθινοί μάγκες είναι αυτοί που γράφουν στην έντυπη έκδοση και υπογράφουν. Αυτοί είναι που ρίχνουν τον εαυτό τους βορά στα πεινασμένα για ανθρώπινο κρέας λιοντάρια που ορμάν να χορτάσουν την πείνα τους λιντσάροντας όποιον τους φαίνεται για τα δόντια τους. Μόνο μια ερώτηση: καλά, αφού δεν υπογράφουν δεν ξεπέφτουν στα μάτια των άλλων που δεν τους γνωρίζουν. Στα δικά τους μάτια όμως; Πώς αντέχουν τους εαυτούς τους, αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Leo Ekinjow [facebook]10/4/14

    το "της συγγραφέως" τι έχει και σας ανατριχιάζει δεν κατάλαβα. Χίλιες φορές πιο δόκιμο από το εξωτικό 'της συγγραφέα' είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος10/4/14

    23@ Ελεγε τις προάλλες ένας φίλος...
    Πως το διαδίκτυο δεν έιναι ...εκκλησία. Ούτε στρατόπεδο τελικως ούτε στρούγκα είναι..
    Μάλιστα πιστεύω πως θα πρέπει να αρχίσουμε να ξεχωρίζουμε τους επιβατες του οχήματος -blog απο εκεινους της έντυπης ΟΔΟΥ .
    Ισως να κάνω λαθος αλλα εχω την αίσθηση ότι ποιοτικα και ποσοτικά οι δυό αυτες ομάδες διαφέρουν.
    Βέβαιον έιναι πως οι μπλογκάκηδες ψοφουν για φασαρία. Ετσι εξηγείται να ξιφουλκουν με διαγωνιες αναγνωσεις-παραναγνώσεις-αλλα και χωρίς αυτες μονάχα με το στραβοπάτημα ενός τίτλου επίσης έχουν θεματάκι ΄έτοιμο για τζερτζελέ...
    Η εφημερίδα απο την άλλη- και ο διαχειριστής του μπλογκ της- κάποτε μοιάζει να μην έχει αποφασίσει ποιό πράγμα του στεκεται σαν πιό σημαντικό...
    Κι έτσι σέρνεται μια κατάσταση κάπως άρρωστη και χολερική.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης10/4/14

    @Leo Ekinjow- σχόλιό του 2

    Γράφεις: το "της συγγραφέως" τι έχει και σας ανατριχιάζει δεν κατάλαβα.
    Κι εσύ βιαστικά διαβάζεις; Το "της συγγραφέας" γράφει ο "Σοφολογιώτατος" για ανατριχιαστικό. Το άλλο είναι απλώς λόγιο πλέον. Το πρόβλημα δεν είναι που το προτιμάτε, αλλά που πάτε να βγάλετε τη δασκάλα ότι έκανε λάθος. Δεν είναι κι αυτή αλάνθαστη, αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορούμε να της φάμε το δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος10/4/14

    @ 25
    Ποιο στραβοπάτημα είχε τελικά ο τίτλος ;
    Επειδή κάποιοι τον διάβασαν μαύρα μεσάνυχτα (κυριολεκτικά) και έσπευσαν να σχολιάσουν, φταίει (και πάλι όμως;;;) η ΟΔΟΣ ;

    "Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όταν πηγαίναμε μαζί Σχολείο...10/4/14

    Ζητώ συγγνώμη εάν άθελά μου ταλαιπώρησα τους ενδιαφερόμενους αναγνώστες με τον σύνδεσμο που επικόλλησα. Είχα την εντύπωση ότι θα οδηγούσε ακριβώς στο σημείο που είχα μπροστά μου. Δεν χρειάζεται να έχει κανείς προφίλ. Αρκεί η αναζήτηση στο λήμμα "συγγραφέας".

    Εσάς που γράψατε το εικοστό σχόλιο θέλω να σας πω τα εξής.
    Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια και φαίνεσθε αγνώμων στους ανθρώπους οι οποίοι κατά το μάλλον ή ήττον συνέβαλαν στο ΕΥ ΖΗΝ, μην αδικείτε τους πάλαι ποτέ δασκάλους σας.
    Απέσβετο λάλον ύδωρ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος10/4/14

    @ Ευθύμιος Νάτσης
    ....κατάλυση της Δημοκρατίας;;;;;;
    Φίλε μου, είσαι σίγουρος ότι πόσταρες στο σωστό blog;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος10/4/14

    Geia sto stoma sou @28! Afto perimena toses ores.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος10/4/14

    Ποια κατάλυση της Δημοκρατίας ;
    Στην "ΟΔΟ" μόνο κατάλυση οίνου και ελαίου βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]10/4/14

    Παιδιά του Γλωσσαμύντορα είμαστε, παιδί του Δρόμου (άντε, της Οδού)! 1.Μερικοί, όπως οι συγκεκριμένοι συνεργάτες σας, βαυκαλιζόμενοι πως είναι δημοκράτες και προοδευτικοί, ντρέπονται να χρησιμοποιήσουν οτιδήποτε θυμίζει καθαρεύουσα. Και ακροβατούν! Ο ίδιος ο Μπαμπινιώτης το προτείνει το "συγγραφέως"... Αν τους πειράζει πολύ, ας πούν "από τη συγγραφέα" 2. Οι δύο αυτοί δε ζήτησαν συνεργασία και σε μας -μπορεί και να μή το παραδεχτούν- κι έφαγαν πόρτα, γιατί είναι αυτοί που είναι... Για το κύριο άρθρο σας, την ευαρέσκειά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αναγνώστης11/4/14

    Πρώτον, συγχαίρομεν υμάς, Δημήτριε Ι. και Λεωνίδα Ε., που υπογράφετε, αυτό πραγματικά δεν είναι λίγο, στην εποχή της ανωνυμίας και ψευδωνυμίας. Δεύτερον, ο τύπος "συγγραφέως" είναι λόγιος, άρα μια δασκάλα ασφαλώς θα προτιμούσε τον πιο απλό τύπο. Τρίτον και κυριότερον, προς κ. Ιωαννίδην αυτό: τι θέλετε να μας πείτε; Πως κάποιους συνεργάτες της ΟΔΟΥ τους διώξατε εσείς και τους πήρε η ΟΔΟΣ; Ποιοι είστε εσείς, ποια εφημερίδα που είναι πιο απαιτητική και καλύτερη από την ΟΔΟ; Μπορείτε να μας πείτε σε ποια εφημερίδα αναφέρεστε, για να μπορέσει καθένας από μας να κρίνει πόσο στέκουν αυτά που λέτε ή ισχυρίζεστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]11/4/14

    Ανώνυμε, διέγραψα τη συνέχεια, πρίν διαβάσω το β' σχόλιό σου. Δεν είχε κανένα νόημα. Θα συστηθούμε κανονικά όταν βρεθούμε σε κανένα μήρινγκ. Απο κείνα που τραπεζώνουν τους συντάκτες οι πολιτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος12/4/14

    Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα, κύριε Ι. Και η διαγραφή του σχολίου πριν από την ανάγνωσή του είναι πράξη συμφέρουσα και βολική. Άντε, καλά κρασιά! Και σε άλλες επιθεσεις, ευχόμαστε. Εναντίον του ιδίου ή άλλου στόχου!
    ΥΓ: Μπορεί εσείς να διαγράφετε ό,τι δεν γουστάρετε, αλλά εδώ τα σχόλια μένουν και είναι στη διάθεση όλων των χρηστών του μπλογκ. Καλή Μεγάλη Βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]12/4/14

    Υποθέτω πως δεν μπλέξαμε κάπου, κάνοντας ένα σχολιασμό περί ανορθογραφίας, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Leo Ekinjow [facebook]13/4/14

    Μ΄αρέσει ρε Δημήτρη που κάθεσαι και μιλάς με ανώνυμους ανθρώπους που ντρέπονται να αναλάβουν την ευθύνη των απόψεων τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Athena13/4/14

    Καθόλου μπλέξιμο, κύριε Ιωαννίδη. Βέβαια ως ένα βαθμό δικαιολογημένα πάει ο νους σας και στο κακό, αφού στην Καστοριά έχουν γίνει σημεία και τέρατα που ξεκίνησαν από έναν απλό σχολιασμό (βλ. μηνύσεις πολιτικών κατά συμπολιτών μας).
    Συνηθίζεται όμως στην "ΟΔΟ" η ανταλλαγή απόψεων, συχνά ανεβαίνουν οι τόνοι και καταντάει σκληρή αντιπαράθεση. Τελικά όμως οι αναγνώστες συμμερίζονται την μία ή την άλλη γνώμη, χωρίς οι σχολιαστές να το μαθαίνουμε αυτό. Διάλογο κάνουμε, μήπως και βγάλουμε άκρη.
    Ειλικρινά χωρίς να ξέρω τί θα επακολουθούσε έγραψα ένα σχόλιο και σας πρότεινα να απευθυνθείτε σε πιο ειδικούς (προσωπικά αισθάνομαι "ανειδίκευτη εργάτις του λόγου").
    Δεν δέχεστε άλλη γνώμη; Γιατί επιμένετε περί ανορθογραφίας;
    Αυτά. Μάλλον το σωστό είναι να σας απαντήσει η ίδια η κυρία Παπασταύρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]14/4/14

    Τα περί καλών κρασιών και κανέλλας και στόχων είναι σχήμα ασύνδετο και παραπέμπει στη γενική θεωρία του χάους! Εγώ μόνο για το φιλολογικό χάος μίλησα: Δεν λέμε "αν δεν δολοφονούνταν" ούτε "αν δεν υπήρξε" Λέμε "αν δεν είχε δολοφονηθεί" και "αν δεν είχε υπάρξει...". Ούτε είναι δόκιμη η γενική "της συγγραφέα" Τί δεν καταλαβαίνετε; Το ότι δεν μας αρέσει να δολοφονείται η ελληνική, είναι επιλήψιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]14/4/14

    Τα περί καλών κρασιών και κανέλλας και στόχων είναι σχήμα ασύνδετο και παραπέμπει στη γενική θεωρία του χάους! Εγώ μόνο για το φιλολογικό χάος μίλησα: Δεν λέμε "αν δεν δολοφονούνταν" ούτε "αν δεν υπήρξε" Λέμε "αν δεν είχε δολοφονηθεί" και "αν δεν είχε υπάρξει...". Ούτε είναι δόκιμη η γενική "της συγγραφέα" Τί δεν καταλαβαίνετε; Το ότι δεν μας αρέσει να δολοφονείται η ελληνική, είναι επιλήψιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Την αλήθεια ολόκληρη !14/4/14

    Η ελευθερία δεν θέλει μόνο τόλμη, θέλει και αρετή.
    Αυτοί που θεωρούν επιλήψιμη την ανωνυμία...Στο Facebook "κάθονται και μιλούν" μόνο με σχολιαστές με ονοματεπώνυμο ή όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους;;;;;;
    Ποιον πάνε να ρίξουν στάχτη στα μάτια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φιλαλήθης14/4/14

    Πλάκα κάνεις Leo Ekinjow ;
    Όνομα είναι αυτό ;
    Κι εσύ στον ιντερνετικό πλανήτη Ανώνυμος ουσιαστικά παρουσιάζεσαι.
    Όλοι εμείς που δεν ζούμε στην πατρίδα σου, δεν ξέρουμε ούτε καν το πραγματικό σου ονοματεπώνυμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μνήσθητί μου...14/4/14

    Αυτό το παραμύθι με τη γκρίνια για τους "Ανώνυμους" είναι ώρα να λήξει. Κοροϊδεύουν τον εαυτό τους όσοι υπαινίσσονται ότι οι "Ανώνυμοι" είναι και ανεύθυνοι.
    Δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν όντως αυτοί που κρύβονται και κάνουν ακόμη και ανομίες. Για αυτούς υπάρχει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, για τις περιπτώσεις αληθούς παραβατικότητας.
    Έχουμε όμως και αμέτρητες περιπτώσεις "Ανωνύμων" (και φυσικά δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στην ΟΔΟ), οι οποίοι όχι απλώς εξέφεραν άποψη, αλλά προσκόμισαν γνώσεις που πολύ βοήθησαν στη συναγωγή συμπερασμάτων, στην πολύπλευρη ενημέρωση.
    Γενικά, ανέβασαν τον πήχυ με τα σχόλιά τους.
    Τότε όμως δεν βρέθηκε κανείς από τους "επώνυμους" να ρωτήσει το όνομά τους ή να πει έστω έναν καλό λόγο, να δείξει ένα στοιχειώδες ενδιαφέρον.
    Αν μάλιστα ήταν έξυπνοι, ανάμεσά τους θα έβρισκαν δυνατούς συνεργάτες, αλλά μάλλον δεν τους νιάζει η συνεργασία, τους φτάνει ο εαυτός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πήγαινε να δεις αν έρχομαι14/4/14

    Ελεύθεροι άνθρωποι ασκούν το νόμιμο δικαίωμά τους να αποστέλλουν σχόλια (και ανώνυμα). Όποιος μπορεί να φέρει αντεπιχειρήματα, ας το πράξει.
    Τυράννους δεν ανεχόμαστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λίγα λόγια και σταράτα14/4/14

    Πόσο υποκριτική είναι η στάση αυτών που ρίχνουν λάσπη σε ανώνυμες διαμαρτυρίες, αλλά κάνουν τεμενάδες σε "επώνυμους"... ακόμα κι όταν λένε ανοησίες !!!
    Καλό βρε παιδιά το όνομα. Πιο αξιοπρόσεκτος όμως ο λόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Παιδί της πιάτσας14/4/14

    Τάκη, καλά σου λέει ο Λεό...
    Τα καλά παιδιά (σαν εσάς) δεν μιλάνε με κακά παιδιά (σαν εμάς) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος14/4/14

    "Leo Ekinjow [facebook] είπε...
    Μ΄αρέσει ρε Δημήτρη που κάθεσαι και μιλάς με ανώνυμους ανθρώπους που ντρέπονται να αναλάβουν την ευθύνη των απόψεων τους..."

    Προφανώς, θα πρέπει να ψηφίζουμε και στις εκλογές επώνυμα. Για να αναλάβουμε την ευθύνη!!! Έτσι δεν είναι κύριε Εκιτζόγλου?
    Εσείς θα αναλάβετε την ευθύνη? τι ψηφίσατε στις εκλογές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος14/4/14

    Άντε καλά αυτό με την ορθογραφία να το καταπιούμε, να τη θυσιάσουμε την Ιφιγένεια.

    Το άλλο όμως με την πόρτα που έφαγαν... δεν χωνεύεται ούτε με σόδες τρεις παρακαλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος14/4/14

    Το ότι δεν μας αρέσει να δολοφονείται η ελληνική, είναι επιλήψιμο;
    γράφετε κύριε Ιωαννίδη.
    Μια προσωπική σκέψη
    (με την οποία δεν αποκλείεται να συμφωνούν και άλλοι) :

    Το ότι δεν μας αρέσει να προσβάλλεται η τιμή των φίλων μας είναι επιλήψιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο νοών νοήτω14/4/14

    Στις 10/4 η Athena έγραψε: "Από τις τρεις παρατηρήσεις όμως που κάνετε, μόνο στην πρώτη έχετε δίκαιο (και συζητήσιμο). Οι άλλες δύο είναι ορθά γραμμένες". Μιλούσαμε λοιπόν τόσες μέρες για ανορθογραφία της δασκάλας στη γενική του θηλυκού "συγγραφέας". Κι αφού χύθηκε αρκετή μελάνη, ειπώθηκαν αρκετές ειρωνείες ("Γι' αυτό τα Ελληνόπουλα δε μαθαίνουν γράμματα.
    Γιατί κάποιοι όλα τ' αλλάζουν!
    Άκου της συγγραφέα;!
    Μιλάμε για πολύ μόρφωση! Κουλτούρα!") κι αφού μίλησαν μεταξύ τους δημοσίως Λεωνίδας και Δημήτριος με απαξίωση για πρόσωπα, τώρα ο κ. Ιωαννίδης εφαρμόζει την μέθοδο "στρίβειν δια του αρραβώνος", νερώνει το κρασί του, εγκαταλείπει την μομφή της ανορθογραφίας και μιλάει, 4 μέρες μετά, για δόκιμη γενική. Τα σχόλια υπάρχουν κι είναι στη διάθεση όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αναγνώστης14/4/14

    Για τον ανώνυμο-48ο σχολιαστή: μέσα στην όλη εχθρική ατμόσφαιρα και τη σπίλωση, να και η συγκίνηση: κάποιος που δεν θέλει να προσβάλλεται η τιμή φίλου του και γράφει για να την υπερασπιστεί. Πράγματι μια πολύ καλή στιγμή-ίσως γι' αυτήν να άξιζε να συμβεί όλο αυτό. Γι' αυτήν και για τα δωρεάν μαθήματα ορθογραφίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το λουλουδάκι του μπαξέ15/4/14

    Για τον Αναγνώστη

    Συμφωνώ. Έχω κι εγώ την γνώμη ότι χρειάζεται μία "συγγνώμη", όχι για την αντιπαράθεση σχετικά με την Γραμματική, αλλά για την φράση "έφαγαν πόρτα, γιατί είναι αυτοί που είναι..."
    Στέκομαι σ' αυτό γιατί είμαστε εντός των ορίων όταν κρίνουμε αυτό που έκανε ή είπε κάποιος (με πάσα επιφύλαξη βέβαια για την αλήθεια).
    Όμως, υπερβαίνει τα εσκαμμένα όποιος κρίνει τον άλλον για αυτό που ΕΙΝΑΙ.
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση π.χ., η κυρία εκτός από συνεργάτιδα εφημερίδας, ΕΙΝΑΙ δασκάλα, συγγραφέας, σύζυγος, μητέρα, γιαγιά, μέλος δραστήριο Συλλόγου...
    άρα άκυρος ο ισχυρισμός όποιου κατηγορεί τον άλλον για αυτό που ΕΙΝΑΙ.
    Αν ήμασταν λίγο πιο προσεκτικοί... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]15/4/14

    Βρε σείς, καλλιεργείτε μια χαζή αντιπαράθεση, όπου κάποια πράγματα είναι ανεπίδεκτα αμφισβήτισης: Η φράση "Αν δεν υπήρξε η βασιλεία του Όθωνα" είναι λάθος. Μακάρι να είναι τυπογραφικό και ίσως ήθελε να γράψει "...αν δεν υπήρχε". Το άλλο "Αν δεν δολοφονούνταν ο Γεώργιος" είναι επίσης λάθος. Δολοφονούνται οι πολλοί. Δολοφονείται ο ένας. Ας έγραφε "δολοφονιόταν". Αδόκιμο κι αυτό, αλλά περισσότερο αποδεκτό. Όσο για το εξωτικό "της συγγραφέα", είναι κι αυτό ενδεικτικό της φοβίας που έχει η συντάκτρια του κειμένου για τις καταλήξεις της απλής καθαρεύουσας. Μή το συνεχίσετε, γιατί αφ' ενός είναι περί όνου σκιάς η κουβέντα, αφ' ετέρου μπορεί να οδηγήσει σε άλλους δρόμους με βαρύτερες εκφράσεις... Να είστε όλοι καλά και να διαφυλάττετε την ελληνική γλώσσα. Αλλιώς, υπάρχουν και τα γκρήκλις και σας περιμένουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος15/4/14

    Φίλοι μου αγαπημένοι, εσείς βεβαίως θα κάνετε ό,τι σας λέει η καρδιά σας, αλλά όσο μ' επιτρέπεται σας παρακαλώ μην προβήτε σε περετέρω σχολιασμό.
    Το νούμερο 52 σχόλιο αποτελεί την κορωνίδα του σχολιασμού !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αναγνώστης16/4/14

    "Να είστε όλοι καλά και να διαφυλάττετε την ελληνική γλώσσα" γράφει ο κ. Ιωαννίδης, αλλά λίγο πιο πάνω γράφει "αμφισβήτισης", ενώ είναι "αμφισβήτησης" εκ του ρ. αμφισβητώ. Κι εδώ δεν πρόκειται για δόκιμο ή αδόκιμο όρο, αλλά για καθαρή ανορθογραφία. Άρα, εδώ έχουμε την εφαρμογή της παροιμίας γι' αυτούς που σκάβουν τον λάκκο του άλλου και πέφτουν μέσα οι ίδιοι. Γιατί εδώ πρόκειται δυστυχώς για ολοφάνερο λάθος, δε γίνεται κάποιος ψυχαναλυτής και λέει πως ο κ. Ι. από φοβία δεν χρησιμοποιεί τη γενική "αμφισβητήσεως"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]16/4/14

    Μάλλον σε κατινισμό εξελίχτηκε η κουβέντα εδωμέσα! Τί συγγνώμες κι εσκαμμένα και άλλα περίεργα αναφέρετε, σαν να είστε οι εξομολογητές των πάντων; Και ποιοί είστε, τελικά; Στη συνωμοσία των ανώνυμων έπεσα; Ποιός ανέφερε κάποιο όνομα και αρχίσατε να αραδιάζετε βιογραφικά και τίτλους κυριών; Τί μας ενδιαφέρουν όλ' αυτά; Όσοι έφαγαν πόρτα ή να την καταπιούν ή να την ξεράσουν. Μήπως η τρίχα γίνεται τριχιά για να υπάρχει κουβέντα; Ετοιμαστείτε νηφάλια και ήρεμα να δεχθείτε την Ανάσταση κι αφήστε τις αντιπαραθέσεις. Πρώτη και τελευταία φορά ασχολήθηκα με τις ανορθογραφίες και τους δράστες τους με παρέμβαση. Δεν πάν' να κάνουν ό,τι θέλουν... Μήπως τους διαβάζουμε; Καλά θα κάνουν, πάντως, κάποια "ψώνια" (και δεν μιλάω ειδικά για την ΟΔΟ) να εγκαταλείψουν τη καριέρα τους. Θα μας υποχρεώσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. H ΟΔΟΣ ενημερώνει ότι στο προσεχές χρονικό διάστημα θα παρατηρηθούν καθυστερήσεις στις αναρτήσεις των σχολίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Επώνυμος16/4/14

    Διαβάζοντας το πρόσφατο σχόλιο του "Αναγνώστη", καταλαβαίνουμε πού είναι το δίκιο όσον αφορά ειδικά στο θέμα.
    Το σχόλιο του κ. Ιωαννίδη μάλλον γράφτηκε εν βρασμώ ψυχής...
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος16/4/14

    "Ετοιμαστείτε νηφάλια και ήρεμα να δεχθείτε την Ανάσταση"

    Αμ για να πιάσει η ευχή, χρειάζεται να πούμε κι ένα ΗΜΑΡΤΟΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φιλαναγνώστης16/4/14

    Ποια "ψώνια"; Ποια καριέρα (εκτός εισαγωγικών μάλιστα) λέει ο κ. Ι. να εγκαταλείψουν ("τη καριέρα", καταπώς το γράφει); Και για την ουσία τσιμουδιά. Εντάξει, λοιπόν, το θέμα έχει εξαντληθεί, φτάνει. Καταλαβαίνουμε πολύ καλά όλοι.Καλή Ανάσταση να 'χουμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή...κανέλα!16/4/14

    Για όνομα του Θεού πια με τις πάσης φύσεως συνωμοσιολογίες ! Πίσω από κάθε λάθος μας κρύβεται κι ένας εχθρός ; Τι φοβίες είναι αυτές ;
    Όχι, κύριε, δεν υπάρχει καμία σπείρα στην ΟΔΟ, που έβαλε σκοπό της ζωής της να ασχοληθεί ιδιαίτερα με εσάς και να σας εκτοπίσει. Μόνος σας εκτίθεσθε, μόνος θα αναλάβετε και την ευθύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Leo Ekinjow [facebook]4/5/14

    Η δημοσίευση ανωνύμων σχολίων συνιστά θεσμικό πλήγμα στην έννοια της Δημοκρατίας. Εκτρέφει την εντύπωση του ακαταλόγιστου στον κάθε κακεντρεχή και ηλίθιο πολίτη.
    16/4/14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ [facebook]4/5/14

    Όντως είναι "αμφισβήτησης". Αλλά τα λάθη βιασύνης διακρίνονται από τα λάθη άγνοιας! Μή πανηγυρίζετε, λοιπόν...
    16/4/14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ποιος είναι ο κακεντρεχής τελικά;4/5/14

    Για την πόρτα δεν μας είπατε τίποτε ακόμα. Για την πόρτα που έφαγαν συνεργάτες της ΟΔΟΥ και δεν είναι λάθος άγνοιας ούτε βιασύνης, αλλά κάτι άλλο πολύ χειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το λουλουδάκι του μπαξέ5/5/14

    Πόσο κατώτεροι των περιστάσεων θα βγείτε αυτήν τη φορά, κύριοι;
    Η υπομονή (η δική μου τουλάχιστον) εξαντλήθηκε.
    Αντί να συμμετέχετε στον διάλογο εποικοδομητικά, αντί να ευχηθείτε μέρες που είναι "Χριστός ανέστη!", εσείς σκαλίζετε τα ίδια και τα ίδια!
    Συμφωνώ με αυτόν (ή αυτήν) που έγραψε το εξηκοστό τέταρτο σχόλιο.
    Και θέλω ειλικρινά να ρωτήσω όποιον επιμένει αλόγιστα κατά του ανώνυμου σχολιασμού :

    Έχετε υπόψιν ποιος είναι ο Αρκάς ;
    Μήπως και αυτός πλήττει θεσμικά την έννοια της Δημοκρατίας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ