18.3.21

Λόγος & Αντίλογος

 

«Περί αερολιμένος»



Καιρός να προσγειωθούμε…

Κύριε Διευθυντά,

Διάβασα στην εφημερίδα σας την κατάταξη των αεροδρομίων της χώρας μας [σχετικά "εδώ"], ανάμεσα στα οποία και τα κρατικά αεροδρόμια Καστοριάς και Κοζάνης που είναι επιδοτούμενα. Δε γνωρίζω το ύψος της επιδότησης που καταβάλλει κάθε χρόνο το Ελληνικό Δημόσιο ή μάλλον οι Έλληνες φορολογούμενοι ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται αρκετές εκατοντάδες χιλιάδων που δεν έχουν πετάξει ποτέ στη ζωή τους.

Το τρελό βέβαια στην περίπτωση των δύο αεροδρομίων είναι ότι σήμερα χάρις στην κατασκευή και λειτουργία της Εγνατίας Οδού και του κάθετου άξονά της, η μεταξύ τους οδική απόσταση των 60 περίπου χιλιομέτρων μπορεί να διανυθεί σε λιγότερο από 35 λεπτά της ώρας. Αν βέβαια ανήκαμε σε μια χώρα στην οποία τα λεφτά ρέουν από τα μπατζάκια των κατοίκων της, δεν θα είχα αντίρρηση να συνεχιστεί η επιδότηση και μάλιστα να δίνονται και δωρεάν εισιτήρια μετά από κλήρωση μεταξύ των φορολογουμένων από τα χαμηλά κλιμάκια εισοδήματος. 

Πρέπει όμως κάποτε να σοβαρευτούμε, αν δεν θέλουμε να ξαναγυρίσουμε σε περιόδους πτωχεύσεων που φαίνεται δεν μας έχουν ακόμη συνετίσει. Ξεχάσαμε την εκχώρηση εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου στους πιστωτές; 

Και επειδή δεν μου αρέσουν τα λόγια και όσοι έχουν άποψη πρέπει να καταθέτουν και πρόταση, προτείνω να καταργηθεί το αεροδρόμιο της Κοζάνης και να διατηρηθεί μόνο αυτό της Καστοριάς με τους επιβάτες που προορίζονται για την Κοζάνη να μεταφέρονται οδικώς. 

Γνωρίζω πως η πρότασή μου θα προκαλέσει την αντίδραση των συμπολιτών μας από την Κοζάνη με τους οποίους οι σχέσεις μας παραδοσιακά δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές. Με δεδομένο ότι η Κοζάνη είναι έδρα της Περιφέρειας, έχει Πανεπιστήμιο, καλά εξοπλισμένα Νοσοκομεία και πληθώρα κρατικών υπηρεσιών, δεν θα έχει σοβαρό πρόβλημα να στερηθεί των υπηρεσιών του αεροδρομίου. 

Στο αεροδρόμιό της, όπως έχω διαβάσει, λειτουργεί με επιτυχία ιδιωτική Σχολή Πιλότων της Πολιτικής Αεροπορίας και συνεπώς καλόν είναι να αφιερωθεί σε αυτόν τον τομέα. Άλλωστε και η ίδια κατάσταση με την κίνηση των επιβατών δείχνει μεγαλύτερη προτίμηση για το αεροδρόμιο της Καστοριάς το οποίο παράλληλα έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει καλύτερα επιβάτες και από τις γειτονικές χώρες από ότι αυτό της Κοζάνης. 

Βαττυναίος


Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 17 Σεπτεμβρίου 2020, αρ. φύλλου 1046


Επιλογή σχετικών αναρτήσεων:

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/3/21

    στις χώρες που εμείς νομίζουμε ότι τα "λεφτά ρέουν από τα μπατζάκια των κατοίκων της" αυτά τα αεροδρόμια θα είχαν κλείσει πριν δεκαετίες και οι Ζήσηδες θα πήγαιναν στην πρωτεύουσα με το λεωφορείο της γραμμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/21

      Και δεν θα υπήρχαν Ζήσηδες ασφαλώς....

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος20/3/21

    Μην ανησυχείτε o Ζήσης θα καθαρίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ