25.6.26

Εν τη


ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς

[...] Ο νόμος 4622/2019 για το «Επιτελικό Κράτος» αποτέλεσε μια δήθεν μεγάλη διοικητική μεταρρύθμιση υπέρ του συντονισμού, της ταχύτητας και λογοδοσίας. Όμως η ιδέα της, ακόμη κι αν στην σύλληψή της δεν είναι κακή, αποδεικνύεται καταστροφική ειδικά για την Περιφέρεια, και στην περίπτωση της Καστοριάς. Για να πετύχει στην πράξη το επιτελικό κράτος, θα έπρεπε να λειτουργεί με όρους πραγματικής δημοκρατίας ο κοινοβουλευτισμός.

Εν τη Νέα Δημοκρατία

ΟΔΟΣ 7.5.2026| 1319

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ