Σε εποχή που ο καταναλωτής πληρώνει πανάκριβα την υδροδότησή του (έστω και μέσω σωλήνων αμιάντου), με τα πάγια τέλη και τα άλλα να εξακοντίζουν στα ύψη τους λογαριασμούς, η υπηρεσία δεν διέθεσε ούτε ένα από τα στελέχη της, αλλά δεν μερίμνησε ούτε έστω για ένα απλό ηχογραφημένο τηλεφωνικό ενημερωτικό μήνυμα που να κατατοπίζει τους δημότες. Αν συνέβαιναν όλα αυτά έτσι, οπουδήποτε αλλού, με τρόπο που μπορεί να εκθέτει σε σοβαρούς κινδύνους υγείας τους πολίτες δεν μπορεί, όλο και κάποιος θα λογοδοτούσε. Εδώ όμως είναι Βαλκάνια (κυριολεκτικά αλλά ιδίως μεταφορικά). «Εύγε».
Επιλογή σχετικών αναρτήσεων:
- ΟΔΟΣ: Δει δε χρημάτων
- ΟΔΟΣ: Συμφωνία να μη γίνει κανένας διαχειριστικός έλεγχος;
- ΟΔΟΣ: Καταγγελίες κάτω από την μέση
- ΟΔΟΣ: Ο νεωτεριστικός λόγος και η προοδευτική σκέψη του κ. Ζ. Παύλου
- Επανήλθε η ΔΕΥΑΚ με νέα ανακοίνωση υπό την νέα της ηγεσία:
- ΟΔΟΣ: «Δυσεξήγητα»
- ΟΔΟΣ: Στο μέλλον
- ΔΕΥΑΚ: Προστασία του καταναλωτή;
- Λόγος & Αντίλογος [Αγανακτισμένος]
- Λόγος & αντίλογος [Α.Ντίνας]
- ΟΔΟΣ: Η διαρκής απόλαυση μιας καταγγελίας
- ΟΔΟΣ: Ένα «μαγιάτικο» σχεδόν καλοκαιρινό βράδυ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.