3.6.26

Είπαν:

Το φόρουμ είναι κάτι πολύ μεγάλο, να 'ρθούνε βουλευτές από αυτές τις χώρες που συνήθως δεν την ξέρουν την Καστοριά. Το καταλαβαίνετε;
Μαρία Αντωνίου 
βουλευτής ΝΔ Καστοριάς 22.3.2025

Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 27 Μαρτίου 2025, αρ. φύλλου 1267.

Σχετικά: 

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/6/26

    Ακρίβυναν και τα γιαούρτια…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/6/26

      Ακόμη και εάν ακρίβυναν, εμείς της ΦΑΡΜΑΣ ΜΟΣΧΟΥ προτιμάμε.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος4/6/26

    Δεν βαριέσαι άμα είναι να το πετάξεις προτιμάς τα φθηνά…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/6/26

    Τί να καταλάβουμε ; Ότι από αυτές τις χώρες που συνήθως δεν την ξέρουν την Καστοριά, θα τη γνωρίσουν σαν νότια Μακεδονία ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/6/26

    όπως έλεγε ο ποιητής ....
    Κυρά Μαρία θα σας πω / αυτά δεν τ' αγοράζω
    Εσείς ξοδεύετε λεφτά / Και εγώ από μέσα βράζω
    Μη μου μιλάτε για σχολές / και άλλα παραμύθια
    Πως φέρατε έργα εδώ / σαν να ήτανε ρεβίθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ