όπως έλεγε ο ποιητής .... Κυρά Μαρία θα σας πω / αυτά δεν τ' αγοράζω Εσείς ξοδεύετε λεφτά / Και εγώ από μέσα βράζω Μη μου μιλάτε για σχολές / και άλλα παραμύθια Πως φέρατε έργα εδώ / σαν να ήτανε ρεβίθια
Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.
Ακρίβυναν και τα γιαούρτια…..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και εάν ακρίβυναν, εμείς της ΦΑΡΜΑΣ ΜΟΣΧΟΥ προτιμάμε.
ΔιαγραφήΔεν βαριέσαι άμα είναι να το πετάξεις προτιμάς τα φθηνά…..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί να καταλάβουμε ; Ότι από αυτές τις χώρες που συνήθως δεν την ξέρουν την Καστοριά, θα τη γνωρίσουν σαν νότια Μακεδονία ;
ΑπάντησηΔιαγραφήόπως έλεγε ο ποιητής ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρά Μαρία θα σας πω / αυτά δεν τ' αγοράζω
Εσείς ξοδεύετε λεφτά / Και εγώ από μέσα βράζω
Μη μου μιλάτε για σχολές / και άλλα παραμύθια
Πως φέρατε έργα εδώ / σαν να ήτανε ρεβίθια