Βαραβάν ή Χριστόν;
■ Στις 4/9/2020 έγινε συνεδρίαση δια περιφοράς της κοινωφελούς επιχείρησης του δήμου Kαστοριάς "Ορεστειάς", παρά τις διαμαρτυρίες δύο μελών της, της κ. Σαββουλίδου και του κ. Μαλέα με την αιτιολογία ότι για ασήμαντα θέματα έγινε συνεδρίαση δια ζώσης, ενώ για ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως είναι του προϋπολογισμού, δια περιφοράς. Έτσι όμως αποφάσισε η πρόεδρος κ. Φιλίππου μία μέρα πριν τη συνεδρίαση. Το θέμα της: «Εισηγητική έκθεση - 1ης Αναμόρφωσης Προϋπολογισμού Έτους 2020 - Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Καστοριάς «Ορεστειάς».
■ Κατά των αποφάσεων της εισηγητικής αυτής έκθεσης μειοψήφισε η κ. Κυριακή Σαββουλίδου η οποία αιτιολόγησε τους λόγους της. Οι λόγοι της αρνητικής μου ψήφου είναι οι εξής:
α) μην έχοντας ψηφίσει τον αρχικό προϋπολογισμό της επιχείρησης, θεωρώντας τον ανακριβή και αναληθή μετά τις ενημερώσεις που είχαμε από δύο ορκωτούς ελεγκτές, δεν μπορώ να ψηφίσω και καμία τροποποίηση αυτού καθώς καμία τροποποίηση του αρχικού δεν μπορεί να είναι ορθή.
β) στην παρούσα τροποποίηση εξαιρώ το θέμα που περιέχει την επιχορήγηση από τον Δήμο προς την επιχείρηση, ύψους 250.000,00 €, αν και την θεωρώ μικρή σε σχέση πάντα με τις οφειλές που έχουν δημιουργηθεί προς τους εργαζόμενους των παιδικών σταθμών, γεγονός που επισήμανα και στο δημοτικό συμβούλιο ζητώντας την αύξηση της επιχορήγησης αυτής. Γεγονός που δεν έγινε δεκτό. Αν είχαμε λοιπόν τη δυνατότητα να ψηφίσουμε ανά κωδικό την τροποποίηση του προϋπολογισμού σίγουρα θα ψήφιζα θετικά στην παρούσα τροποποίηση για να επιχορηγηθεί η επιχείρηση έστω και με αυτό το ποσό.
γ) άλλος ένας λόγος που ψηφίζω αρνητικά στην παρούσα τροποποίηση είναι ότι ενώ μειώνει τα έσοδα από τα εισιτήρια του σπηλαίου κατά 93.637,08 €, λογικό καθώς ήταν κλειστό αρκετούς μήνες, παράλληλα αυξάνει τα έσοδα από είδη δώρων, τα οποία πωλούνται από το σπήλαιο κατά 3.000,00 € και φροντίζει και για την αναπλήρωση αυτών των εμπορευμάτων με αύξηση εξόδων κατά 3.000,00€ επίσης. Άρα ένα κλειστό σπήλαιο, που δεν έχει πωλήσεις εισιτηρίων, έχει αύξηση στις πωλήσεις ειδών δώρων και μάλιστα ευελπιστούμε σε μια καλή χειμερινή σεζόν με επίσης αυξημένες πωλήσεις;
■ Δεν τα διαβάσαμε σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Δεν τα διαβάσαμε σε τοπικά μπλογκάκια. Η κ. Σαββουλίδου ορθά στη συνεδρίαση αιτιολόγησε τα "όχι" της. Στην συνέχεια αυτά αναρτήθηκαν στη Διαύγεια.
■ Δεν αναρτήθηκαν σε πλατφόρμες για να συλλεχθούν επιδοκιμασίες με "καρδούλες" και "like", όπως κάνουν κάποιοι άλλοι. Ναι, ευτυχώς, υπάρχουν και κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι που συνεχίζουν να λειτουργούν με σοβαρότητα.
■ Από την άλλη, προκαλεί ερωτηματικά που δεν διαβάσαμε την αιτιολογία των "ναι", το σκεπτικό δηλαδή των μελών της κοινωφελούς επιχείρησης του δήμου που ψήφισαν την αναμόρφωση του προϋπολογισμού.
■ Μέσα δε από την αιτιολογία της κ. Σαββουλίδου, καταλαβαίνουμε ότι "κάτι" γίνεται, "κάτι" συμβαίνει στα οικονομικά της δημοτικής επιχείρησης "Ορεστειάς". Ένα από αυτά, αρχές Σεπτεμβρίου παραμένουν ακόμα απλήρωτοι οι υπάλληλοι των παιδικών σταθμών. Η πρόεδρός της όπως και ο δήμαρχος δεν έχουν ανακοινώσει κάτι γι αυτό. Ούτε για το πόρισμα από τον έλεγχο των δύο ορκωτών ελεγκτών για τα οικονομικά της δημοτικής επιχείρησης.
■ Όλα βαίνουν καλώς; Συμμαζεύουν (έτσι ισχυρίζονται) τα οικονομικά του δήμου; Το "πώς" το διαβάσαμε. Στη Διαύγεια.
* * *
Όλες –μα όλες– οι εκδηλώσεις, είτε πολιτιστικές, είτε αθλητικές, είτε κοινωνικές, που πραγματοποιούνται στην έρμη Καστοριά –διαβάζουμε συνεχώς στα δελτία τύπου– «στέφονται με απόλυτη επιτυχία». Έτσι και η «πρώτη φάση του 1ου τουρνουά beach (sic) tennis που διοργάνωσε ο όμιλος αντισφαίρισης Καστοριάς “Κέλετρον” στην πόλη μας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!». Εξ άλλου φαίνεται· η «απόλυτη επιτυχία» ξεχειλίζει στις φωτογραφίες.
* * *
■ «Ο κορωνοϊός ήρθε για να μείνει» ["εδώ"] και με 17 νεκρούς στην Καστοριά δεν θα ξεχαστεί. Αυτοί οι νεκροί και ονόματα και πρόσωπα είχαν.
■ Ένα τρισάγιο δεν έχει σκεφτεί να κάνει κανείς, να τους μνημονεύσει, όπως έγινε πρόσφατα τρισάγιο για τους 9 νεκρούς από νάρκη στο Γάβρο, το...1949; Πότε θα τους τιμήσουμε, το 2049;
Νάρκη είναι και ο κορωνοϊός.
■ Δημοσιοποίησε επιστολή ο μητροπολίτης Καστοριάς με την οποία θέλει να μας γνωστοποιήσει την αγωνία του διότι «σβήνει η Καστοριά» ["εδώ"]. Λες και δεν το ξέραμε αυτό. Χρόνια φωνάζουν κάποιοι και αγωνιούν. "Φωνή βοώντος εν τη ερήμω".
■ Την ευθύνη όμως αυτή δεν την έχουν οι πολίτες της Καστοριάς, σεβασμιώτατε, αλλά αυτοί που την κυβερνούν. Ακόμη και συγκυβερνούν «χέρι-χέρι». Ξέρετε εσείς ["εδώ" & "εδώ"]
■ Αυτοί που εκλέχτηκαν για να «σηκώσουν τα μανίκια» και να δουλέψουν σκληρά για να την σώσουν. Αυτοί που στέλνουν (άκου τώρα) επιστολή προς όλους τους φορείς (σε ποιους φορείς;) για να σώσουν την Καστοριά! Δηλαδή, άλλοι να την σώσουν διότι αυτοί δεν μπορούν, έτσι; ["εδώ"]
■ «Επιστολή δημάρχου προς τους φορείς», αναφέρει ο μητροπολίτης, αλλά επιστολή δεν διαβάσαμε πουθενά. Όπως ακόμη δεν διαβάσαμε το υπόμνημα που έστειλε ο δήμαρχος στην Βουλή στα πλαίσια της συζήτησης για την σωτηρία της λίμνης, όπου όλοι παρέστησαν, πλην του δημάρχου Καστοριάς!! Αντ’ αυτών βλέπουμε φωτογραφίες στο φόρουμ στη Θεσσαλονίκη, φωτογραφίες στον αγιασμό των λυκείων, φωτογραφίες, εδώ, φωτογραφίες εκεί.
* * *
Άλλη μία –θρησκευτική αυτήν την φορά– εκδήλωση (19.9.2020) που «στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία»· αυτή του εορτασμού της μνήμης των θυμάτων της μικρασιατικής καταστροφής. Στην φωτογραφία μεταξύ άλλων και η υποδοχή της τιμίας κάρας της οσίας Σοφίας της Κλεισούρας, βεβαίως. Που για την ακρίβεια, ήρθε στη Ελλάδα κατά την ανταλλαγή των πληθυσμών και όχι κατ’ κυριολεξία «ξεριζώθηκε κατά τη μικρασιατική καταστροφή», όπως αναγράφει η Μητρόπολη Καστοριάς.
* * *
■ Ξαφνικά, δημότες στους Μανιάκους, με την συμπαράσταση ενός συλλόγου φίλων περιβάλλοντος του χωριού, ύψωσαν ένα σταυρό στο Μαύρο Βουνό απέναντι από την πόλη της Καστοριάς, (αυτή είναι η επιτυχημένη ονομασία του βουνού, Μαύρο, όπως η μαύρη μοίρα της Καστοριάς). ["εδώ"]
■ Και όπως ήταν φυσικό, μερίδα του κόσμου διαμαρτυρήθηκε. Διαμαρτυρήθηκε όχι για το σύμβολο της θρησκείας φυσικά (η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων εξ άλλου είναι χριστιανοί), αλλά για την παράτυπη προφανώς πράξη της τοποθέτησης και κυρίως για την επιβολή ενός θρησκευτικού συμβόλου που δεν αρμόζει στις σημερινές κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες.
■ Οι πολίτες που αντέδρασαν, αμέσως βαφτίστηκαν άθεοι, μαρξιστές, Εβραίοι, όργανα του Σόρος και του Σατανά (του Πάπα;), Ιαχωβάδες, Τεντιπόηδες και πάει λέγοντας. Κάτι σαν τις διαμαρτυρίες της γνωστής κυρίας Λουκά. Το θέμα των χαρακτηρισμών αλά Λουκά, πουλάει στην Καστοριά.
Πέτρος Τόσκος, πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καστοριάς ["εδώ"]
■ Ο πρόεδρος λοιπόν του συλλόγου των Μανιάκων, έκρινε σωστό να απαντήσει στις διαμαρτυρίες των πολιτών, διότι δεν μπορεί, αυτός «είναι χριστιανός αλλά δεν στρέφει και το άλλο μάγουλο». Έλαβε δε πολλές "καρδούλες και like" γι’ αυτό. Ο δημόσιος λόγος του προέδρου, εν περιλήψει, συνοψίζεται ως «έτσι θέλω, έτσι κάνω», σαν κάτι «σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε».
■ Έτσι, όπως συνηθίζει να αποστομώνει η κυρία Λουκά υποστηρίζοντας τα πιστεύω της, έτσι μας αποστόμωσε και ο πρόεδρος: «Καλά θα κάνουν μερικοί, συμπολίτες μας, που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, να μην ασχολούνται με την πίστη και τις παραδόσεις άλλων συμπολιτών που προσπαθούν να εκφράσουν την πίστη τους έμπρακτα, τα πολιτικά τους πιστεύω ας τα εκφράσουν με άλλον τρόπο και όχι προσβάλλοντας ένα ολόκληρο χωριό με πολιτικάντικους και κατινίστικους λόγους. Ας γράψουν κανένα ποίημα κοιτώντας το φεγγάρι ή των ορίζοντα στα χαμένα. Αυτοί πού δεν πιστέψουν στον Άρχοντα ΧΡΙΣΤΟ δικαίωμά τους, ας μην ασχολούνται με τους άλλους».
* * *
Ο πρόεδρος του συλλόγου των Μανιάκων, έκρινε σωστό να απαντήσει στις διαμαρτυρίες των πολιτών, διότι δεν μπορεί, αυτός «είναι χριστιανός αλλά δεν στρέφει και το άλλο μάγουλο». Έλαβε δε πολλές "καρδούλες και like" γι’ αυτό. Ο δημόσιος λόγος του προέδρου, εν περιλήψει, συνοψίζεται ως «έτσι θέλω, έτσι κάνω», σαν κάτι «σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε».
* * *
■ Μία δε χριστιανή συμπολίτισσά του, σχολίασε ως εξής: «Όσοι δεν θέλετε να τον βλέπετε (τον σταυρό εννοεί) να φύγετε από εδώ». Όπερ και μεταφράζεται «Όσοι είστε Εβραίοι, να φύγετε από εδώ». Μνήμες.
■ Μετά την φωτογράφηση με τις εικόνες στο χέρι των νεοεκλεγέντων αρχόντων της νέας δημοτικής αρχής με την ευλογία του δεσπότη, μετά την ανάρτηση του πανό της Παναγίας «σώπασε κυρα Δέσποινα και μην πολυδακρύζεις» σε δημοτικό κτήριο, ύψωσαν και ένα σταυρό στο βουνό το Μαύρο.
■ Και μόλις έκλεισε ένας χρόνος συγκυβέρνησης «χέρι-χέρι».
■ Νέα ήθη που προσκομίζουν οι φέροντες και περιφέροντες την πίστη τους, που θέλουν να την επιβάλουν στους τρίτους.
■ Πού; Στους Καστοριανούς, που σεμνά και ταπεινά ασπάζονται τον χριστιανισμό, ανάμεσα στις πολλές βυζαντινές εκκλησίες που μεγάλωσαν με αυτές και πόνεσαν, χωρίς να επιβάλλουν τίποτε σε κανένα (σεβόμενοι και τους άθεους συμπολίτες τους και τους αλλόθρησκους), χωρίς κομπασμούς και τυμπανοκρουσίες, χωρίς γελοιότητες, χωρίς μεγαλεπήβολους σταυρούς ή μεγαλεπή- βολους ναούς που θέλουν κάποιοι να χτίσουν.
■ Show κατάντησε η πίστη μας στην Καστοριά.
Καληνύχτα Ελλάδα - Όπου και να ‘σαι
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 24 Σεπτεμβρίου 2020, αρ. φύλλου 1047. Η συντάκτρια της στήλης επιθυμεί να διατηρεί την ανωνυμία της. Η δεύτερη φωτογραφία είναι από το flickr του Γιώργου Σπύρου.
Σχετικά:
Τόσο άσχετοι είναι στη Μητρόπολη; Δε ξέρουν να διαχωρίζουν τη Μικρασιαστική Καταστροφή από τους Ποντίους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ [....] από το Μανιάκοι έχει ωραία μαγουλάκια κόκκινα κόκκινα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡακέτες είναι, όχι τένις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αντί ο δήμαρχος να τραβήξει το αυτί του προέδρου, ανεβάζει, με δικά μας χρήματα, ΚΑΙ νερό στο ΜΑΥΡΟ ΒΟΥΝΟ, επειδή του το ζήτησε ο πρόεδρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύρ' είν' η νύκτα στα βουνά,
στους βράχους πέφτει χιόνι.
Μες στ' άγρια, στα σκοτεινά,
στες τραχιές πέτρες, στα στενά,
ο κλέφτης ξεσπαθώνει.
Ο ανώνυμος ας συνεχίζει να διαβάζει ποίηση και να αφήσει τους αλλους να δημιουργούν μήπως έκανε καμία δωρεά και δεν το ξέρουμε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήχρησιμοποιούν τα λεφτά μας για να δείξουν την μούρη τους και να μας επιβάλουν την ταλιμπανική ιδεολογία τους.
ΔιαγραφήΚαι μας το παίζουν ανιδιοτελείς. Τι σύμπτωση που πάντα τους βρίσκουμε στις εκλογικές λίστες.
Για ποιά λεφτά σου μιλάς πλήρωσες ποτέ σου κάτι και δεν το ξέρουμε ;
ΔιαγραφήΞέρεις πολλούς συλλόγους που ζουν με το ψωροταλιρα της συνδρομής των μελών τους; Στέγη πληρωμένη από τον δήμο, υλικά πληρωμένα από τον δήμο, εργάτες πληρωμένοι από τον δήμο, και φωτογραφία του προεδρου (τον βρισκουμε στις εκλογικες λιστες) με τον δήμαρχο και αυτή πληρωμένη από τον δήμο. Και μην ξεχνάμε και τα ευρωπαϊκά κονδύλια που παίρνουν μερικοί εκλεκτοί. Αν τώρα o δικός σου σύλλογος δεν ανήκει σε αυτούς σε ζητώ συγγνώμη άλλα πες μου το όνομα του να τον εξαιρώ σε επόμενα μηνύματα.
ΔιαγραφήΤα παλιοσίδερα της φωτογραφίας τα έστησαν υπάλληλοι του Δήμου και φωταγωγουνται με δημοτικό ρεύμα που πληρώνουμε εμείς. Τα έργα της ΔΕΥΑΚ για τον εν λόγω σύλλογο επίσης.
Εκτός από την περιβαλλοντική μελέτη μπορείς να μας δείξεις τον λογαριασμό της ΔΕΗ για τη φωταγώγηση;
Διαγραφή.Τα λεφτά του δήμου δεν είναι του δημάρχου αν και τα διαχειρίζεται σαν να ήταν δικά του.
Αφού έχεις τόσα πολλά δώσε έστω και το ψωροταλιρο όπως το αποκαλείς διότι ούτε δωρεάν στέγη υπάρχει ούτε εργάτες του δήμου βοήθησαν σε κάτι.
ΔιαγραφήΓια περιβαλλοντική μελέτη, για άδεια κατασκευής και για το ρεύμα δεν έχεις να πεις τίποτα. Φυσικά ούτε για το πολιτικό μάρκετινγκ του προέδρου. Ας αφήσουμε τα ρουσφέτια για άλλη συζήτηση.
ΔιαγραφήΌταν θα ανέβεις θέλω να μετρήσεις τις κατασκευές που υπάρχουν και αν έχουν άδεια έστω και μια και πως παίρνουν ρεύμα όπως το θέτεις.Όσο για την πολιτική θέση του προέδρου δεν με ενδιαφέρει. Για τα ρουσφετια ΝΑΙ γιατί χρειάζομαι δουλειά !!!!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΠαραιτήθηκε η κ.Ε.Χρηστάκη από δημοτική σύμβουλος της αντιπολίτευσης (παράταξη κ.Σπύρου) και την διαδέχθηκε ο κ.Σάκης Αθανασίου πρόεδρος των φίλων περιβάλλοντος Μανιάκων, αυτός που "ύψωσε" τον σταυρό. Θαύμα - Θαύμα! Ή συγκοινωνούντα διαπλεκόμενα δοχεία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέκνον μου και το χριστεπώνυμον πλήθος ψηφίζει και η αντιπολίτευσις εις τον δήμο προσβλέπει εις την πριμοδότησιν αυτής.....μα τι ευλογημένε εγώ θα στα λέω που είμαι ένας ταπεινός,
ΔιαγραφήΠρωτοσύγκελος Αλφόνσο
Ωραία, δεν πιστεύω να είναι αντίθετος με το στήσιμο αγάλματος της Madonna στην Ψαλίδα. Αύριο θα ζητήσω από το δημαρχείο να στείλει τον γερανό και ένα φορτηγό τσιμέντο για να κάνουμε το μνημείο.
ΔιαγραφήΑκριβώς αυτόν εννοούσα στην απάντηση του προηγούμενου μηνύματος όταν αναφέρθηκα στους ανιδιοτελείς υποψήφιους της εκλογικής λίστας.
ΔιαγραφήΠροσέξτε! Παραιτήθηκε και ο Σαμαράς! Κάτι πολύ σημαντικό υποδηλώνει αυτό! Ο Σαμαράς είναι σοβαρός άνθρωπος
ΔιαγραφήΓιά το αισχος των κεραιών δεν βλέπω να παίρνετε θέση φαίνεται δεν σας ενοχλούν μάλλον σας αρέσει το θέαμα τους
ΔιαγραφήΌταν θα στήσουν κεραίες παράνομα συζητάμε. Πέταξε ομως πρώτα στα σκουπίδια το iPhone για να σε πάρουμε στα σοβαρά.
ΔιαγραφήΠοτέ μου δεν είχα iphone και κατά δεύτερο την κεραία μπροστά μάλλον δεν την βλέπεις ας αφήσουμε τις πίσω που συνεχώς περνουν υψος το έχεις προσέξει; Αλλά δεν σε ενδιαφέρει γιατί δεν μένεις στην περιοχή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιος σου είπε ότι είμαι υπέρ των κεραιών; Αντίθετα εσύ φαίνεται να είσαι υπέρ του σταυρού. Γιαυτό ανέφερες τώρα κεραίες.
ΔιαγραφήΑφού όπως αναφέρεις είμαι υπέρ του σταυρού λέω να στησω εναν Ιησού στην ψαλίδα και κοντά σαυτόν κεραίες πως σου φαίνεται η ιδέα μου ;
ΔιαγραφήΧρόνια ειχα να άκουσω μία πρόταση τόσο έξυπνη. Δεν χρειάζονται οι κεραίες. Εμείς οι χριστιανοί δεν χρειαζόμαστε κεραίες για να επικοινωνήσουμε με τον ύψιστο. Αυτές τις χρειάζονται οι αμαρτωλοί ειδωλολάτρες.
ΔιαγραφήΒλέπουμε συνεπώς τα διχαστικά αποτελέσματα μιάς απερίσκεπτης ενέργειας κάποιου δημοτικού αξιωματούχου στηνκοινωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολίτες να αντιδικούν λεκτικώς (αδιάφορο ποιός έχει δίκιο) τέτοιες δύσκολες στιγμές που περνάει ο τόπος μας. Αυτά κάνουν η έλλειψη σοβαρότητας παιδείας και κουλτούρας...
Η απερίσκεπτη ενέργεια (σε τέτοιες δύσκολες στιγμές) ανήκει σε ενα γενικό σχέδιο αυθαιρεσίας και προσυλιτισμού. Αν εσείς νομίζετε ότι οι διαμαρτηρίες είναι λόγω έλειψης σοβαρότητας παιδείας και κουλτούρας δεν καταλάβατε περί τίνος πρόκειται.
ΔιαγραφήΚαληνύχτα Καστοριά
Μία παρανομία δεν αναιρεί τις προηγούμενες. Αντίθετα, πολλαπλασιάζει το πρόβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαράξενη λογική έχετε. Μία και έχτισε ένας [....] παράνομα, ας γεμίσουμε το βουνό με περισσότερα παράνομα. Και ας φωτίσουμε και τον ουρανό όπως στην ντισκοτέκ να ξυπνήσουν και τα ζώα. Μπράβο σας. Το παίζετε και σύλλογος περιβάλλοντος. Δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει περιβάλλον.
Δεν σε ενδιαφέρει η πολιτική θέση του προέδρου, αλλά χρησιμοποιεί τον σύλλογο για αυτοπροβολή. Δεν θα μας έπεφτε λόγος αν τα παλιοσίδερα τα πετούσε στην αυλή του και όχι στο βουνό μας.
Του ρουσφέτι φίλε δεν είναι για σένα [....]
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ [....] έχει γνώσεις και κουλτούρα. Στην Ιταλία σπούδασε αφού. Έτσι δεν έγραφε στο βιογραφικό του προεκλογικά; Αχ Καστοριανή αρχόντισσα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΟΔΟΣ αναγκάζεται συχνά να μην αναρτά σχόλια τα οποία περιέχουν ανάρμοστες εκφράσεις και στοιχεία φαιδρότητας και παρακαλεί τους σχολιαστές να αποφεύγουν τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό πότε οι σπουδές στο πανεπιστήμιο του Βατικανού είναι ύβρις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει διαφορά μεταξύ ενός προσβλητικού χαρακτηρισμού και της ειρωνείας η του σαρκασμού.
ΑπάντησηΔιαγραφή