28.7.21

ΟΔΟΣ: Στάσεις

 
ΟΔΟΣ: εφημερίδα της Καστοριάς
ΟΔΟΣ 26.11.2020 | 1056


«Η ευσεβιστική αλλοφροσύνη μετέτρεψε τα λογικά πρόβατα σε απρόβλεπτα ερίφια που θέλησαν να υποκαταστήσουν τους ποιμένες. Ενώ ο ίδιος ο Θεός μας διδάσκει να υπακούμε ακόμα και στην κοσμική εξουσία» τόνισε όχι η...  ΟΔΟΣ, αλλά ο Αλεξανδρουπόλεως μητροπολίτης. 



Η ΣΤΑΣΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ στελεχών της Εκκλησίας της Ελλάδος, στο μέτρο που εμμέσως καλούν τους πιστούς σε οργανωμένη ή ασύντακτη ανυπακοή έναντι των νόμων —του Κράτους ευρύτερα— στην πράξη σκεπάζουν την σύνεση άλλων κληρικών. Όπως και του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου που ήδη νοσεί από τον κορωνοϊό. Παρά την προσεκτική στάση του στην υπόθεση της πανδημίας, συμμετείχε ως ομοτράπεζος άλλων επισκόπων της Ιεράς Συνόδου. 

Στο φύλλο1053 της ΟΔΟΥ της 5.11.2020 και στο κύριο άρθρο “ΚΝΤΜ” ["εδώ"] αναφερόταν χαρακτηριστικά ότι όλο αυτό το σκηνικό εμφανίζει στοιχεία πολιτικού πραξικοπήματος. Με μια δόση υπερβολής θα μπορούσε κάποιος στο μέλλον—αφού περάσει όλη αυτή η ιστορία της πανδημίας— να μελετήσει τυχόν αναλογίες με τις απαρχές της Ισλαμικής Επανάστασης την περίοδο πριν το 1980, στην Περσία (Ιράν). Όμως ίσως τα πράγματα να είναι πιο απλά και εν τέλει το κόμμα των Ψεκασμένων να έχει παντού πλοκάμια.

Όπως ήταν αναμενόμενο —γιατί το ίδιο συμβαίνει κάθε φορά που δημοσιεύεται κριτικό άρθρο για κάθε εκπρόσωπο και φορέα εξουσίας (για τους 2-3 γνωστούς εννοείται και όχι την κριτική που ασκείται σε όλους στην Καστοριά) στην εφημερίδα έφθασαν και υβριστικά σχόλια. Τα πιο ανώδυνα που επαναλαμβάνονται διαρκώς και σε μόνιμη βάση, θέλουν την κριτική της ΟΔΟΥ στις δημόσιες πράξεις, ως άρνηση των... θείων, βλασφημία, εμμονή κ.ο.κ. 

Αν ασκηθεί κριτική στον κ. Ιωάννη Κορεντσίδη, δήμαρχο ή τον μητροπολίτη Καστοριάς κ. Σεραφείμ, τα πράγματα γενικά δεν είναι εύκολα. Αυτός που διαπράττει... κριτική, την έχει άσχημα. Όσοι πάλι κάνουν τεμενάδες, παίρνουν ένα πιάτο πιλάφι. 

Στην περίπτωση της κριτικής, εν αγνοία τους —φυσικά—  ξεφυτρώνουν υβριστές, ανώνυμοι εντελώς, Σωματοφύλακες, Ζορό, Αρχάγγελοι, που σε περιλαμβάνουν από δέκα γενεές και γένη. Όλα αυτά στο διαδίκτυο και φυσικά ανώνυμα. Γι’ αυτό και στο κύριο άρθρο του προηγούμενου φύλλου γινόταν αναφορά στο Μεσαίωνα της Καστοριάς. Τέτοια ατμόσφαιρα —μετά την Χούντα— δεν υπήρξε ποτέ.

* * *


ΟΔΟΣ: εφημερίδα της Καστοριάς
ΟΔΟΣ 26.11.2020 | 1056


Βρήκαν τις αφορμές οι τοπικοί ανώτεροι κληρικοί, να εκφράσουν την αγανάκτησή τους δημοσίως και την θεωρητική αντίστασή τους στα κυβερνητικά μέτρα. Αντί να διαβάσουν πιο προσεκτικά μήπως και ανακαλύψουν κάποια προφητεία στα γραπτά των νέων οσίων και των σεβάσμιων γερόντων και γεροντισσών, των Παλαιοημερολογιτών Ρωσόπληκτων για το εμβόλιο, για την πανδημία, αντιπαρατέθηκαν με την δημοκρατική αρχή της χώρας. Στην Καστοριά, ο μητροπολίτης κ. Σεραφείμ καταφέρθηκε ονομαστικά εναντίον της Νέας Δημοκρατίας μέσα από τον Άγιο Μηνά. Από την εποχή του ΠαΣοΚ. είχε να ακουστεί τόσο ευθύς πολιτικός λόγος.


* * *


ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΚΟΗ, ως συλλογική αντίδραση στους έκτακτους περιορισμούς του lockdown για την αντιμετώπιση της πανδημίας, τις τελευταίες εβδομάδες υποστήριξαν επίσημα ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ, καθώς και το "Μέρα 25", το κόμμα του κ. Γιάν(νη). Αυτή την φορά αντιδρώντας στις αποφάσεις της πολιτείας για την απαγόρευση των διαδηλώσεων στην επέτειο της 17 Νοεμβρίου (του Πολυτεχνείου). 

Και γενικά το ίδιο κάνει, σε τοπικό ή πανελλήνιο επίπεδο, καθείς και κάθε μια που αισθάνεται ότι μέσα από την αναστολή των ελευθεριών για την κυκλοφορία των πολιτών, τις δημόσιες συναθροίσεις κ.ο.κ. αισθάνονται ότι χάνουν το αφήγημά τους. Διακυβεύουν την προνομιακή θέση τους έναντι της πελατείας τους και του παγκαριού τους. 

Βέβαια η "Μέρα 25" του κ. Γιάννη Βαρουφάκη, είναι ακόμη στα σπάργανα, στην αναζήτησή τους. Αλλά το ΚΚΕ και γενικά εκεί στο σπίτι του Λαού στον Περισσό, έχουν σίγουρα μια πιο παγιωμένη και ξεκάθαρη αντίληψη για την ιστορική, περίπου θεϊκή αποστολή που έχουν να επιτελέσουν. Για την ανατροπή του αστικού κράτους και την εγκαθίδρυση της δικτατορίας του προλεταριάτου. Έτσι το ΚΚΕ έχει μυθοποιηθεί και κανείς δεν τολμά εύκολα να το αγγίξει κριτικά. Είναι υπεράνω. Οι συγκρίσεις και οι ομοιότητες, με άλλους φορείς, είναι αναπόφευκτες. 

Γνωστά αυτά τα πράγματα και μάλλον δοκιμασμένα. Για αυτό στο Κόμμα (ένα είναι το Κόμμα) με τις κατεξοχήν άψογα οργανωμένες διαδηλώσεις των στρατευμένων διαδηλωτών, που εθελοντικά και αφιλοκερδώς συσπειρώνονται κάθε φορά μαζικά και μαχητικά, προφανώς δεν άντεξαν να περιμένουν άλλο. Δεν υπομένουν άλλο χωρίς τους χιλιάδες πρόθυμους οπαδούς του που συσπειρώνονται γύρω τους. Και μέσω αυτών ενσαρκώνουν επί Γης την κοσμοϊστορική τους αποστολή οι ηγήτορές τους: Ο γενικός του γραμματέας, το πολιτικό συμβούλιο και η νομενκλατούρα. Όλοι αυτοί, δεν άντεξαν άλλο τα... δεσμά για την προστασία της δημόσιας υγείας. 

Και αυτή η επιπολαιότητα πράγματι ξάφνιασε αρκετούς, αφού το ΚΚΕ είχε συνηθίσει αρκετά διαφορετικά τους Έλληνες. Κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει την στάση που θα κρατήσει το κόμμα αυτό εν όψει της επετείου για τον φόνο του Αλέξη Γρηγορόπουλου, αλλά Κυριακή κοντή γιορτή. 

Σημασία έχει ότι το δογματικό ΚΚΕ πέταξε το γάντι και το πήραν κυρίως στα άλλα κόμματα του ευρύτερου χώρου. Για παράδειγμα στον ΣυΡιζΑ, όπου στελέχη του και εδώ στην Καστοριά έχουν καθημερινά στο στόμα τους την λέξη... Χούντα (για την κυβέρνηση) —που αναμένεται να φορεθεί.

Επέτειο του Πολυτεχνείου αυτοί λοιπόν, Άγιο Δημήτρη στην Θεσσαλονίκη και επέτειο για την Απελευθέρωση της Καστοριάς και την εορτή του πολιούχου Αγίου Μηνά. Έτσι βρήκαν φαίνεται τις αντίστοιχες αφορμές οι τοπικοί ανώτεροι κληρικοί, να εκφράσουν την αγανάκτησή τους δημοσίως, και την θεωρητική αντίστασή τους στα κυβερνητικά μέτρα. 

Πνιγμένοι από το δίκιο τους, αντί να διαβάσουν πιο προσεκτικά μήπως και ανακαλύψουν κάποια προφητεία στα γραπτά των νέων οσίων και των σεβάσμιων γερόντων και γεροντισσών, των Παλαιοημερολογιτών Ρωσόπληκτων για το εμβόλιο, για την πανδημία, αντιπαρατέθηκαν με την δημοκρατική αρχή της χώρας. 


* * *


Αν ασκηθεί κριτική στον κ. Ιωάννη Κορεντσίδη, δήμαρχο ή τον μητροπολίτη Καστοριάς κ. Σεραφείμ, τα πράγματα γενικά δεν είναι εύκολα. Αυτός που διαπράττει... κριτική, την έχει άσχημα. Όσοι πάλι κάνουν τεμενάδες, παίρνουν ένα πιάτο πιλάφι. 




ΟΔΟΣ: εφημερίδα της Καστοριάς
ΟΔΟΣ 26.11.2020 | 1056


Στην περίπτωση της κριτικής, εν αγνοία τους —φυσικά—  ξεφυτρώνουν υβριστές, ανώνυμοι εντελώς, Σωματοφύλακες, Ζορό, Αρχάγγελοι, που σε περιλαμβάνουν από δέκα γενεές και γένη. Όλα αυτά στο διαδίκτυο και φυσικά ανώνυμα. Γι’ αυτό και στο κύριο άρθρο του προηγούμενου φύλλου γινόταν αναφορά στο Μεσαίωνα της Καστοριάς. Τέτοια ατμόσφαιρα —μετά την Χούντα— δεν υπήρξε ποτέ.


* * *


ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ, ο μητροπολίτης κ. Σεραφείμ, από τον οποίο ο κόσμος επιζητεί πνευματική καθοδήγηση, σωφροσύνη και καταλλαγή, πολύ πρόσφατα καταφέρθηκε ονομαστικά εναντίον της Νέας Δημοκρατίας μέσα από τον Άγιο Μηνά της Καστοριάς, με μύδρο για το κλείσιμο των Ιερών Ναών.

Από την εποχή που το ΠαΣοΚ υποτίθεται θα έβαζε χέρι στην εκκλησιαστική περιουσία και αργότερα που καταργούσε την αναγραφή του θρησκεύματος από τις αστυνομικές ταυτότητες, είχε να ακουστεί τόσο ευθύς πολιτικός λόγος.

Τις ίδιες ημέρες ο Κουτσούμπας, Βαρουφάκης και παράλληλα οι επικεφαλής των Ψεκασμένων (όπως ανάλογα έπρατταν το 2011-2012 με την οικονομική κρίση), κατήγγειλαν την κυβέρνηση για απόπειρα φίμωσης και καταπίεσης της δημοκρατίας, της ελευθερίας, της προσωπικής τους αυτοδιάθεσης. Και μάλιστα σε παγκόσμια συνεννόηση της αόρατης δύναμης που θέλει να μας κλείσει μέσα στα σπίτια μας. 

Στην Καστοριά πάντως, κανείς δεν αντέδρασε ή δεν τοποθετήθηκε κριτικά ή θετικά, στο κίνημα διαμαρτυρίας για το κλείσιμο των Εκκλησιών και στην φωνή του κ. Σεραφείμ.

Η συνέχεια είναι ούτε λίγο ούτε πολύ γνωστή. Μετά τον σώφρονα και μειλίχιο Αναστάσιο της Αλβανίας, νόσησε ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών, απεβίωσε —κοιμήθηκε— ο ομόδοξος αδελφός πατριάρχης της Σερβίας Ειρηναίος ["εδώ"], που προσβλήθηκε πιθανόν από τον κορονωϊό  στην εξόδιο ακολουθία του μητροπολίτη Μαυροβουνίου Αμφιλοχίου Ράντοβιτς λίγες ημέρες πριν, που απεβίωσε κι αυτός από κορωνοϊό ["εδώ"].  Και των δύο οι κηδείες εξελίχθηκαν σε δημόσιο έγκλημα. 

Στην Ελλάδα νόσησαν ή και «κοιμήθηκαν» και άλλοι ανώτεροι και κατώτεροι κληρικοί, όχι μόνο στην βόρειο Ελλάδα, όπως ο μητροπολίτης Λαγκαδά που απεβίωσε ή ο μητροπολίτης Κίτρους, αλλά και νοτιότερα, όπως ο πληθωρικός τέως Αιγιαλαίας κ.ο.κ. ["εδώ", "εδώ", "εδώ" και "εδώ"]

Ενθάδε, η σιωπή, σιωπή. Φίμωτρο στην κριτική σε μια πόλη και περιοχή που τους πειράζει η χειρουργική μάσκα. Κανείς δεν δείχνει διάθεση αντιλόγου, δεύτερης σκέψης, περίσκεψης, πόσο μάλλον έμπρακτης συγνώμης. 

Και γιατί άλλωστε να το κάνουν, αφού οι ίδιοι παρά την ηλικία τους, για την περίπτωση που τυχόν νοσήσουν, έχουν εξασφαλισμένη εκ των προτέρων την νοσηλεία τους με τιμές και προνόμια πριγκηπικά. Και θεωρητικά κανείς δεν θα διανοηθεί να αποσωληνώσει κάποιον από αυτούς για να προτιμήσει να σώσει ένα νεότερο άνθρωπο, εάν υποτεθεί ότι η κατάσταση στην χώρα οδηγηθεί σε εκείνο το σημείο.


* * *




Βρήκαν τις αφορμές οι τοπικοί ανώτεροι κληρικοί, να εκφράσουν την αγανάκτησή τους δημοσίως και την θεωρητική αντίστασή τους στα κυβερνητικά μέτρα. Αντί να διαβάσουν πιο προσεκτικά μήπως και ανακαλύψουν κάποια προφητεία στα γραπτά των νέων οσίων και των σεβάσμιων γερόντων και γεροντισσών, των Παλαιοημερολογιτών Ρωσόπληκτων για το εμβόλιο, για την πανδημία, αντιπαρατέθηκαν με την δημοκρατική αρχή της χώρας. Στην Καστοριά, ο μητροπολίτης κ. Σεραφείμ καταφέρθηκε ονομαστικά εναντίον της Νέας Δημοκρατίας μέσα από τον Άγιο Μηνά. Από την εποχή του ΠαΣοΚ. είχε να ακουστεί τόσο ευθύς πολιτικός λόγος.


* * *

ΟΜΩΣ  είτε όλοι αυτοί οι αντιστασιακοί ζήλεψαν τον Παπαφλέσσα είτε τον Άρη Βελουχιώτη, υπάρχουν όργανα του κράτους επιφορτισμένα με την ευθύνη να αναζητούν και να ελέγχουν τις παραβάσεις. Ειδικά όταν αυτές μπορούν να γίνουν αφορμή και αιτία για την διασπορά της πανδημίας και την μετάδοσή της σε ανυποψίαστους πολίτες, που οι ίδιοι δεν είναι πρόθυμοι να αυτοκτονήσουν για να μη πληγεί η απήχηση του παγκαρίου ή του Περισσού στην ελληνική κοινωνία. 

Πρόκειται για τους Εισαγγελείς και τις Αστυνομίες —και κατ' επέκταση την ίδια την κυβέρνηση και τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα του αστικού χώρου που καταπίνουν αμάσητη την μπουκιά. Απαιτώντας τον έλεγχο των τυχόν ποινικών ευθυνών κάθε πληβείου πολίτη, αλλά όχι των αγίων ακτιβιστών και καθαγιασμένων. Στην δογματική Εκκλησία ή τα πολιτικά κόμματα. 

Στην περίπτωση των Αθηνών κανείς δεν κινήθηκε αυτεπάγγελτα ενώ στην Θεσσαλονίκη για το δημόσιο θέαμα-έγκλημα του 3ημέρου των εορτασμών του Αγίου Δημητρίου, δεν κινήθηκε ούτε τρίχα. Για την Καστοριά ουδείς λόγος, καθώς εδώ έχει ανατραπεί η πολιτική τάξη από καιρό και όπου καλά κρατεί ο Μεσαίωνας.

Όμως ευτυχώς κριτική δεν ασκεί μόνο η ΟΔΟΣ, καθώς ακόμη πιο σκληρή κριτική προς τους ιεράρχες και τους κληρικούς της Εκκλησίας της Ελλάδος, εμμέσως δηλαδή και για τους ενθάδε, αλλά και προς τους ζηλωτές πιστούς για τη στάση που έχουν επιδείξει στο θέμα της πανδημίας του κορωνοϊού, άσκησε ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος. 

Αφού σε άρθρο του κάνει λόγο για διχασμό των πιστών με ευθύνη των ποιμένων τους, οι οποίοι με τα «εγκληματικά τους κηρύγματα άρδευαν αλλοφροσύνη από την εωσφορική τους έπαρση, που τελικά σκότωσε συνανθρώπους τους». 

* * *

«Εγκληματικά τους κηρύγματα 
άρδευαν αλλοφροσύνη 
από την εωσφορική τους έπαρση, 
που τελικά σκότωσε συνανθρώπους τους»


* * *

ΣΚΛΗΡΑ αλλά απολύτως αληθινά και ακριβή λόγια που ευτυχώς τα γράφει κληρικός. Διότι είναι η αλήθεια όπως ο ίδιος την αντιλαμβάνεται μέσα από τους κόλπους της ίδιας Εκκλησίας και τα ενδότερά της. 

Στο ίδιο άρθρο έκανε ευθέως λόγο για κληρικούς και πιστούς που νόμισαν ότι συγκυβερνούν το κράτος, και που νόμισαν ότι είναι υπεράνθρωποι έναντι της πανδημίας. Στην ουσία δηλαδή έγραψε ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως, ότι επιχειρείται πολιτικό πραξικόπημα. Στάση. 

Υποστήριξε με την δημόσια παρέμβασή του, —σε αντίθεση με τον Καστοριάς κ. Σεραφείμ— ότι «πολύ καλά έκανε η κυβέρνηση και έκλεισε» τους Ιερούς Ναούς ["εδώ"]. 

«Πιστέψαμε ότι συγκυβερνούμε το κράτος μας, οι θρησκευόμενοι χριστιανοί, ακόμα και πολλοί κληρικοί μας, όπως αποδείχτηκε ότι πολύ καλύτερα το κυβερνούν οι πολιτικοί, επειδή εμείς δεν μπορούμε να κατευθύνουμε τελικά ούτε το ποίμνιό μας». 

«Η ευσεβιστική αλλοφροσύνη μετέτρεψε τα λογικά πρόβατα σε απρόβλεπτα ερίφια που θέλησαν να υποκαταστήσουν τους ποιμένες. Ενώ ο ίδιος ο Θεός μας διδάσκει να υπακούμε ακόμα και στην κοσμική εξουσία» τόνισε όχι η... ΟΔΟΣ, αλλά ο Αλεξανδρουπόλεως μητροπολίτης. 

Κάλεσε δε όλους, να σοβαρευτούν. Και όσους «κρυμμένοι τώρα στα λαγούμια τους, ετοιμάζονται να δικαιολογήσουν τα εγκληματικά τους κηρύγματα» είπε αναφερόμενος ιδίως στους ανώτερους κληρικούς που «άρδευαν αλλοφροσύνη από την εωσφορική τους έπαρση, που τελικά σκότωσε συνανθρώπους τους», να ηρεμήσουν. 

«Αλλοφροσύνη» – όπως Ιράν ένα πράγμα. Παραμονές Χριστουγέννων 2020, είναι πάντα ζητούμενο η σωφροσύνη και σύνεση.




Φωτογραφία: Προσκυνητής στον κλειστό, λόγω covid, I. Ναό της Αναστάσεως, στην Ιερουσαλήμ.



Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 26 Νοεμβρίου 2020, αρ. φύλλου 1056.

Επιλογή σχετικών αναρτήσεων:


27 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/7/21

    Πάντως τέτοια μεστά νοημάτων και ουσίας λόγια κάνουν εμένα τον άθεο ή καλύτερα αγνωστικιστή να αποτίουν φόρο τιμής και σεβασμό και να διαβάζω με προσοχή τα λόγια του Αγίου Αλεξανδρουπόλεως. Κρίμα τέτοιες μορφές να βρίσκονται εκτός Καστορίας....

    Έρρωσθε οι άπιστοι

    Δημήτριος Αγιασοφίτης

    Υ.Γ ίσως και να συνεχισθεί, εξαρτάται από τις τυχόν αντιδράσεις της κυρίας Ρίτας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/7/21

    Πάνε τόσοι Ιερείς και Ιεράρχες άδικα... κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/7/21

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/7/21

    Εντελώς άσχετο αλλά ο Δήμος Καστοριάς ποιες κλιματιζόμενες αίθουσες έχει διαθέσει στους πολίτες για τον καύσωνα που διανύουμε; Άραγε έχει μεριμνήσει κανείς για αυτό ή δεν τους αγγίζει τι γίνεται έξω από τα κλιματιζόμενα γραφεία τους;
    Στο γνωστό μπλογκ του εικοσάρικου υπάρχει ανάρτηση επί του θέματος αλλά γενικά για την Δ. Μακεδονία, αναφέρει το Άργος αλλά όχι την Καστοριά!

    Για να πούμε βέβαια και του στραβού το δίκιο δουλεύει το σιντριβάνι, πάλι καλά δηλαδή γιατί με τα δέντρα νάνους στο πάρκο Ολυμπιακής Φλόγας η σκιά που προμηθεύουν είναι επιεικώς απαράδεκτη. Φανταστείτε τώρα τα ίδια δέντρα σε ολόκληρη την νότια παραλία με βάση την μακέτα της ανάπλασης, τραγικό απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/7/21

      Σε ολική ανακατασκευή της παιδικής χαράς και στους Αμπελόκηπους προχωράει ο Δήμος Άργους Ορεστικού

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/7/21

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/7/21

      Πουλάς το κτήμα στο χωριό και βγάζεις σε 4 χρόνια όσα θα έβγαζες σε 15....αυτό είναι επιχειρηματικό μυαλο

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/7/21

      Τα άτομα είναι πολιτικά ανίκανα να χωρίσουν δυο γαιδάρων άχυρα....βλάκα καστοριανέ ψηφοφόρε φτύσε τα μούτρα σου...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος31/7/21

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/8/21

      Προσπαθείς να πουλήσεις...το νταμάρι...και καταλήγεις μέσα. Αυτό και αν είναι επιχειρηματικό Μυαλό... ούτε καν να στήσουν το διαγωνισμό μπόρεσαν... Πραγματικά
      Είναι για γέλια και για κλάματα.
      Τόσο [....] που δεν έφτασε το μυαλό τους... σχετικό αυτό... στα αυτονόητα... Δουλειές κάνεις με γεμάτο στομάχι [....] που νόμισες ότι επειδή σου λείπει [....] έχεις και μυαλό.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/7/21

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/7/21

    Είδαμε πόθεν έσχες. Μαϊμού πουκάμισα, μαϊμού πουλόβερ, μαϊμού παντελόνια. Εκτός αν φοροδιαφευγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/7/21

      Βάση Πόθεν Έσχες, δεν είχε πετύχει πολλά [....]

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος29/7/21

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/7/21

    Άλλοι με γεμάτες τσέπες το παίζουν φτωχοί.... Κι άλλοι με άδειες τσέπες το παίζουν πλούσιοι.... Πόθεν Αίσχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος29/7/21

    Λάλησε ο Σιατίστης:
    "Ο δικός μας λοιμωξιολόγος είναι ο Άγιος Παντελεήμονας".
    "Το δικό μας φάρμακο είναι το σώμα και το αίμα του Χριστού"
    Καιεμείς οι μ..άκες σκοτωνόμαστε για να μπούμε στην Ιατρική Αθηνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/7/21

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος30/7/21

    24.000€ για επικεφαλής του άχρηστου γραφείου.... Τουλάχιστον δεν χώρισε στα χαρτιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος30/7/21

    Ευτυχώς τον ψηφίσατε κι εξασφάλισε μισθό [....]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/7/21

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/8/21

      Για την κουλουμπιτσα ... είναι
      Πόσοι έχουν μετανιώσει που τον ψήφισαν...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/8/21

      Εγώ μόλις είδα το Πόθεν Έσχες το μετάνιωσα.... Φούμαρα μας πουλούσαν...

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος30/7/21

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τραγωδία στο Μάτι και δεξιό παρακράτος: νέα στοιχεία για πιθανή επιχείρηση προβοκάτσιας
    http://failedevolution.blogspot.com/2021/07/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ