ΟΔΟΣ 17.10.2019 | 1005 |
Κυκλοφόρησαν τελευταία φωτογραφίες εκ μέρους του Δήμου Καστοριάς για εργασίες κηπουρικής σε υπαίθριο περιφραγμένο χώρο που ανήκει στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, χωρίς να είναι εξακριβωμένο αν η φροντίδα και ευθύνη του ανήκει στον Δήμο Καστοριάς. Ή αν αυτό γίνεται καταχρηστικά σε εποχές που οι δημοτικές ανάγκες είναι τεράστιες. Όμοιες σκηνές διαδραματίζονται και σε άλλους κοινόχρηστους και ειδικά αυτούς που περιβάλλουν το δημαρχείο Καστοριάς.
Κίνδυνος να μετατραπούν οι θάμνοι σε τείχη που θα περικλείσουν την «απαγορευμένη πόλη» για όσους εκφράζουν προβληματισμούς ή και τις αντιρρήσεις τους, δεν υπάρχει όσο η απειρία είναι μια καλή δικαιολογία.
Αναγνώστες σχολιάζουν με ανησυχία (και έκπληξη) το πογκρόμ που εξαπολύθηκε στις αναρτήσεις ψευδώνυμου «Athanasios Sakis Zootiadis» στην σελίδα της εφημερίδας σε κοινωνικό δίκτυο, κάθε φορά που αναρτάται οτιδήποτε δεν είναι εγκωμιαστικό προς τον δήμαρχο Καστοριάς κ. Ιωάννη Κορεντσίδη.
Η ΟΔΟΣ προσπαθεί να προστατεύσει την ελευθερία έκφρασης, ανταλλαγής και συγκρούσεως των απόψεων σε ένα στοιχειώδες επίπεδο, αλλά γεγονός είναι ότι ο φανατισμένος «Zooriadis», επανέρχεται διαρκώς χειρότερος. Νομίζει ίσως ότι βοηθά τον νέο δήμαρχο, αλλά στην πράξη συμβαίνει το αντίθετο.
Τα λυσσαλέα σχόλια του ψευδώνυμου που δείχνει να κάνει πράξη, με τον δικό του τρόπο το «Ώρα για δουλειά» του κ. Ι. Κορεντσίδη, στρέφονται σε βάρος ανεξαιρέτως κάθε σχολιαστή που ζητεί να πληροφορηθεί για τα αμφιλεγόμενα της νέας εξουσίας του Δήμου Καστοριάς και μπορούν να αφορούν ακόμη και τα πιο λεπτά στοιχεία της προσωπικότητας των άλλων.
Τα σχόλια ταιριάζουν σε προφίλ εκβιαστή που θέλει να δείχνει ότι ανήκει σε συγκεκριμένο κύκλο του «Ώρα για δουλειά», που βολεύεται από την επιβολή κλίματος ανησυχίας και φόβου για το τι θα γράψει ο ανεξέλεγκτος (;) με τις νεοναζιστικές ιδέες.
Ώστε να σταματήσουν να γράφουν και να υποβάλλουν ερωτήματα στην δημοτική αρχή του κ. Ιωάννη Κορεντσίδη. Προφανώς κάποιοι έχουν συμφέρον.
Κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει αν ενεργεί αυτόβουλα ή όχι. Καλό όμως είναι να τον σταματήσουν όσοι (και αν) κρύβονται πίσω απ’ αυτόν. Και όσοι τον ενθαρρύνουν.
Η ΟΔΟΣ ζητεί απ’ οποιονδήποτε γνωρίζει έστω... από... σύμπτωση την πραγματική ταυτότητα του δειλού εκβιαστή, να παράσχει τις σχετικές πληροφορίες, για την αποκάλυψή του και την προστασία της ελευθεροτυπίας, που ήδη δοκιμάζεται από την αδικαιολόγητη στάση της δημοτικής αρχής να μην απαντά στους δημότες και πολίτες που ρωτούν για τις πρακτικές που ακολουθούνται. Ή μάλλον να απαντά ο κ. Ι. Κορεντσίδης, μόνο σε επιλεγμένους του δημοσιογράφους.
Και όλα αυτά ξεκίνησαν με δεύτερη αφορμή την πράξη εκδίκησης και την διακοπή των αναμεταδόσεων των παραστάσεων όπερας από την ΜΕΤ (στην Νέα Υόρκη). Για λόγους δήθεν οικονομίας που επικαλέσθηκε η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Καστοριάς.
Για ένα κόστος μόνο 150 ευρώ (!) την παράσταση, στρέφεται κατά των δεκάδων δημοτών που απολάμβαναν επί αρκετά χρόνια θέαμα για το οποίο κατέβαλαν ακριβό εισιτήριο.
Κοινωφελής Επιχείρηση Κορεντσίδη-Φιλίπππου σε ρόλο... κερδοσκοπικής επιχείρησης, μεροληπτικά, την στιγμή που κατασπαταλώνται δεκάδες χιλιάδες ευρώ για τις άλλες.
Τόσο για τον/την Ρασπούτιν που ενδημεί, όσο και για όλα αυτά τα πρωτοφανή, κυκλοφόρησε –ποιητική αδεία και με δόση υπερβολής– το «Αγγελή θα λέμε και θα κλαίμε».
Κι όμως υπάρχει ακόμη καιρός.
Φωτογραφία: Ούτε 311 χρόνια μετά την πρώτη πρεμιέρα στην Βενετία το 1709, δεν θα γνωρίσουν οι Καστοριανοί την "Αγριππίνα" του Χέντελ –που θεωρείται μια από τις πιο σκανδαλώδεις γυναίκες στην Ιστορία, η οποία θα παρουσιαστεί στις 29 Φεβρουαρίου 2020, με την Joyce DiDonato (φωτογραφία) να ερμηνεύει τον ομώνυμο ρόλο της όπερας.
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 17 Οκτωβρίου 2019, αρ. φύλλου 1005
Σχετικά:
- ΟΔΟΣ: Φράουλες
- ΟΔΟΣ: Αίφνης 6 χρόνια μετά
- ΟΔΟΣ: Χυδαιότητες
- ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Η πόλις θα σε ακολουθεί
- «Οι λάτρεις της όπερας πρέπει να τιμωρηθούν»
- ΟΔΟΣ: Ώρα για δουλειά
- Να ντρέπεσαι να ζεις σ' αυτήν την πόλη, κύριε Κορεντσίδη.
- Λόγος & Αντίλογος [Σάσα Τζημάκα-Νάτσινα]
Αγγελή λέμε και κλαίμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καραβάκι Ολυμπία έχει 38400€ εξοδα και 12500€ έσοδα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της Μακεδνος. Η όπερα προφανώς δε μπορεί να δικαιολογεί μέσω εξόδων τιμολογίων, μισθοδοσίες ημετέρων.... Γι αυτό διεκόπη.... Ενω το ακίνητο αγκυροβολιμενο καραβάκι.... Συνεχίζει να είναι παραγωγικό.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας Εισαγγελέας ρε παιδιά, ένας Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μόνον παραγωγικό,αλλά και ευλογημένο αφού το χρησιμοποιεί για τις θρησκευτικές φιέστες και ο Άγιος Καστορίας ( δέσποτα ευλογείτε...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρρωσθε οι ναυσιπλοούντες
Δημήτριος Αγιασοφίτης