21.10.17

Η προσβολή του κυρίου δημάρχου


Ανέστης Αγγελής

Ανέστης Αγγελής:
« [...] Δεν υπάρχει καμία απόφαση και τίποτα δεν γίνεται κρυφά. Να μην ανησυχούν οι δημότες, εμείς κάνουμε την δουλειά μας. Υπάρχει ένα αίτημα από την Εκκλησία για την παραχώρηση χώρου. Μέσα από τις κοινωνικές εκφράσεις κυρίαρχο και σοβαρό λόγο παίζει και η Εκκλησία η οποία ζητά τον χώρο, για να τιμήσει την μνήμη του πολιούχου. Από ‘κει κει πέρα, αυτό δεν είναι κακό. Όχι μόνο δεν είναι κακό, αλλά και επιβάλλεται και είναι χρέος της πόλης. Δεν μπορεί να γιορτάζουμε κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου τον πολιούχο και να δημιουργούμε θέματα εκ του μη όντος».


Με τις δηλώσεις του αυτές ο δήμαρχος Καστοριάς σε ραδιοφωνική συνέντευξή του, προσβάλλει κατ' ουσία την παράδοση 115 ετών της πόλης και των Καστοριανών να τιμάται η απελευθέρωση της Καστοριάς το 1912 και η μνήμη του πολιούχου Αγίου Μηνά στην ομώνυμη πλέον εκκλησία. 

Αναφέρεται σε "χρέος" που δεν προκύπτει από πουθενά. Και αναφέρεται με τρόπο σαν να υπήρχε "χρέος" που αθέτησαν οι... Καστοριανοί από το 1912, όπως και όλες οι προηγούμενες δημοτικές αρχές!!

Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι ορισμένοι δεν καταδέχονται την εκκλησία του Αγίου Μηνά, τους μοιάζει ανεπαρκής, ή μικρή να χωρέσει το κλέος.




Επιλογή σχετικών αναρτήσεων:

188 σχόλια:

  1. Όχι άλλη στάχτη στα μάτια21/10/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/10/17

    12.20 η ώρα και ακόμη δεν βλέπουμε κανένα σχόλιο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σχολιάζονται όχι οι δηλώσεις του Δημάρχου αλλά το θέμα συνολικά. Δεν είναι προσωπικό του κυρίου Αγγελή, είναι της πόλης ολόκληρης και γι' αυτό όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται το σκέφτονται απ' όλες τις πλευρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καθυστέρηση εμφάνισης των σχολίων οφείλεται στην ΟΔΟ, η οποία ήλπιζε σε ανασκευή των δηλώσεων του κ. δημάρχου.

      Διαγραφή
  3. Δημότης21/10/17

    Ας μην ανησυχούν ο δήμαρχος και οι δημοτικοί σύμβουλοι. Οι δημότες δεν ανησυχούν. Αλλά ούτε και κοιμούνται όρθιοι. Σκέφτονται. Έχουν άποψη και τη λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναγνώστης21/10/17

    Και ΠΟΙΟΣ είναι Εκκλησία, Δήμαρχε ; Μόνο ο Δεσπότης και η συνοδεία του ;
    Εμείς οι απλοί πολίτες τι ρόλο παίζουμε ; Κομπάρσοι ;
    Τι έχετε πάθει τέλος πάντων οι Άρχοντες μας και κλείνετε μάτια και αυτιά στην “έμπονη παράκληση” (ευλόγησον παπαΛεωνίδα που μας το έμαθες αυτό) των δημοτών που είναι ταυτόχρονα και πιστοί στον Χριστό και την Εκκλησία του ; Δε λέει κανείς ότι είμαστε το σύνολο, αλλά είμαστε μια μερίδα σεβαστή. Το μουσουλμανικό τέμενος τρέξατε να το φτιάξετε. Το Μοναστήρι των Αγίων Αναργύρων δεν σας ενδιαφέρει ; Τριάντα χρόνια δουλειάς και προσφοράς μπορούν να σβηστούν τόσο αλαφρόμυαλα ; Ευτυχώς δεν συνέβη επί της Δημαρχίας σας η αποπομπή των πατέρων.
    Και για να μη το αναλύουμε πες εσύ και λέω γω κι άκρη δεν βγαίνει, άμα είμαστε Εκκλησία, ας κάνουμε την πανήγυρη τη 1 Νοεμβρίου και ας καλέσει η Μητρόπολη και τον Αρχιμανδρίτη Αμβρόσιο.
    Άμα είμαστε Εκκλησία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/17

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Για ποιον χτυπάει η καμπάνα;3/11/17

      Έγινε και φέτος η Πανήγυρη των Αγίων Αναργύρων. Τους Αγίους τους αγαπάμε και τους τιμάμε. Όσοι νομίζουν όμως ότι τους τιμούν έχοντας σκανδαλίσει το πλήθος των Χριστιανών που ανέβαινε στο Μοναστήρι αιώνες... είναι [......] !!!!!! Κραυγαλέες απουσίες σημειώθηκαν και φέτος. Υπομονή. Αυτή η πίστη που διακηρύχθηκε από τον Μητροπολίτη είναι που δίνει και την ελπίδα ότι θα έλθει η ώρα που τα μεγάλα λόγια θα γίνουν και γενναίες πράξεις.
      Για την αγάπη που τόσο πολύ επικαλούνται[......] Αλλιώς βγαίνουν κοινοί [......].

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/11/17

      Δεν καταλαβαίνω. Ποια πίστη και ποια ελπίδα και ποια αγάπη;
      Ένα κι ένα κάνουν δύο.
      Τον Αμβρόσιο που ήταν ηγούμενος εδώ και χρόνια τον κάλεσε;
      Τον Συμεών που είναι τώρα στην Αρχιεπισκοπή;
      Γιατί; Ποιος τους είπε ότι η Καστοριά συμφωνεί να [.......] σαν [.......] στον κόσμο που τους γνωρίζει εκεί που είναι τώρα;
      Ντίπ [.......] τέλος πάντων;;;;;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/11/17

      Κύριε Διευθυντά επανήλθα να δω αν δημοσιεύθηκε το σχόλιο μου και με έκπληξη είδα τις αγκύλες σαν να περιείχε ύβρεις και προσβολές.
      Επιτρέψτε λοιπόν να διατυπώσω αλλιώς το σκεπτικό μου.
      Μια ιερά πανήγυρις δεν είναι εκδήλωση σε στενό οικογενειακό κύκλο. Αφορά όλον τον κόσμο και λογικά τους ανθρώπους που είχαν έστω και στο παρελθόν σχέση με τον Ναό και το εκκλησίασμα.
      Οφείλουν λοιπόν οι διοργανωτές να μη λησμονήσουν και να καλέσουν πρόσωπα που εξακολουθούν να έχουν σχέση με τους παραμένοντες στον τόπο.
      Η Μητρόπολη καλεί κατά καιρούς πάρα πολλούς και έχει τη χαρά όλων μας. Θα κρυβόμαστε τώρα πίσω από το δάχτυλο μας;
      Οι προεκτάσεις μιας πρόσκλησης φτάνουν και στην πολιτεία ολόκληρη, η οποία άλλοτε φαίνεται να τιμά και άλλοτε να ξεχνά σαν αχάριστη.
      Όλα μαθαίνονται και όλοι μας κρινόμαστε. Ισχύει η κοσμιότητα στη συμπεριφορά; Ο πολιτισμός;
      Για να μη μιλήσουμε για Χριστιανική αγάπη.
      Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν προσωπικά, η πόλη μου δεν αντέχω να εκτίθεται με ανάρμοστες συμπεριφορές.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος3/11/17

      Πραγματικά, πολλές αγκύλες παρατηρούμε στους σχολιασμούς κ. Μπαϊρακτάρη, και για το λόγο αυτό, ίσως παρεξηγούνται οι καλές προθέσεις των σχολιαστών. Οι οποίοι σχολιαστές-αναγνώστες της «Οδού», όπως έγραψε κι ένας άλλος φίλος, έχουν υψηλό δείκτη νοημοσύνης και καλλιέργειας μακράν πέρα του μέσου όρου. Μήπως θα ‘πρεπε να είστε λιγότερο επιφυλακτικός στην ερμηνεία των σχολίων;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος3/11/17

      Κάποτε όταν γιόρταζε το Μοναστήρι, βούλιαζε από κόσμο.
      Σήμερα:
      http://imkastorias.gr/media/k2/galleries/2722/agioi_anargyroi001.jpg

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος3/11/17

      Και τι νόμιζες φίλε Ανώνυμε; Μόνο εσύ την είδες αυτή τη φωτογραφία; Viral έγινε.
      Άειντε, άειντε....

      Διαγραφή
    8. Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες. Ή μήπως όχι;3/11/17

      Θες να τ' ακούσεις κι εσύ τώρα;
      Μνήμη χρυσόψαρου έχουμε;
      https://www.youtube.com/watch?v=ty20rg-9_HU

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος21/10/17

    Ωχ! Πάλι με τους παπάδες μπλέξατε;
    Μπαρούτι μυρίζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ πού είδατε εσείς να υπάρχουν δύο ναοί για τον ίδιο Άγιο σε μια πόλη; Αφού η Καστοριά έχει Άγιο Μηνά!
    Να πω όμως μια ιδέα και φώτιση να έχουν αυτοί που θα αποφασίσουν και να μη παρεξηγηθούν από εγωισμό που δεν τη σκέφτηκαν πρώτοι. Έτσι κι αλλιώς όταν συμφωνούν πολλοί βγαίνει καλύτερο αποτέλεσμα.
    Ναι, να δοθεί και στη Μητρόπολη ένα τεμάχιο για να χτίσει ένα Παρεκκλήσι (για να μη φάνε και πολλά οι εργολάβοι) και να είναι προς τιμήν των Καστοριέων Αγίων.
    Πώς σας φαίνεται; Σωστή μοιρασιά. Και η Εκκλησία δεν παραγκωνίζεται αλλά και η πόλη φανερώνει σε εντόπιους και επισκέπτες ότι εδώ έζησαν Άγιοι άνθρωποι, όπως ο Αγ. Ιάκωβος ο εκ Καστορίας, ο Αγ.Νεκτάριος ο εν Μελισσοτόπω και η Σοφία η ασκήτισσα της Κλεισούρας (αυτούς ξέρω, εσείς συμπληρώστε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/17

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος21/10/17

    Προσωπικά δεν το πήρα σαν προσβολή από τη μεριά του Δημάρχου. Εσκεμμένη φυσικά. Εν αγνοία του ίσως. Τα έχει αυτά ο προφορικός λόγος. Κατόπιν ωρίμου σκέψεως όμως, όπως λέμε, πιστεύω ότι θα καταλάβει και ο ίδιος και άλλοι ότι μια τέτοια απόφαση δεν στέκει. Για να κρατηθούν οι απαραίτητες ισορροποίες δεν είναι ανάγκη να θυσιάζεται και η λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/10/17

    Αγαπητή "Οδός"
    εσείς βέβαια σαν εφημερίδα επιλέξατε να παρουσιάσετε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη του κυρίου Δημάρχου. Εμείς όμως ακούσαμε και άλλα σχετικά με το "οικόπεδο-φιλέτο" όπως το ανέφερε συμφωνώντας με τον δημοσιογράφο. Ως ιδέες είναι πολύ καλές -ανέφερε π.χ. για Δημόσια Βιβλιοθήκη- μακάρι να τις δούμε και στην πράξη και να μη κολλήσουν μόνο στο αν θα δώσουν κάτι στη Μητρόπολη ή όχι. Εκκλησιαστική περιουσία δεν υπάρχει; Ας βρουν κάποιο άλλο οικόπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/17

      Ξέρεις, μας έχουν αναφέρει-τάξει, ΚΑΙ Πνευματικό Κέντρο, ΚΑΙ Κλειστό Κολυμβητήριο, ΚΑΙ Αρχιτεκτονική ΚΑΙ.... ΚΑΙ.... ΚΑΙ....
      Χαράμισαν του κόσμου τα χρήματα για το Εκκλησιαστικό Μουσείο, και Ανέστης και Μητροπολίτης εδώ και 10 χρόνια αγρόν αγοράζουν!!!
      Πόσο σανό θα φάμε ακόμη;

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος21/10/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος21/10/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/17

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος21/10/17

    Τεχεράνη η Καστοριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πού τα πουλάν αυτά;;;21/10/17

    "η Εκκλησία η οποία ζητά τον χώρο, για να τιμήσει την μνήμη του πολιούχου" ;
    (Το ερωτηματικό δικό μου)
    Σοβαρολογεί τώρα κανείς; Έτσι τιμά η Εκκλησία τον πολιούχο; Μόνο με τα κτίσματα; Τόσα χρόνια τί κάνουμε δηλαδή;
    ΕΛΕΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος21/10/17

    "Θα είναι σα να κτίζεις και δε θα κτίζεις"
    Πς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος21/10/17

    Όχι μόνο προσβολή, αλλά ντροπή, οι δηλώσεις του Δημάρχου, προς όλους τους παλιούς Δημάρχους της Καστοριάς, προς όλους τους παλιούς Μητροπολίτες Καστοριάς, και προς όλους τους παλιούς και νέους Καστοριανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος21/10/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος21/10/17

    Η καημένη η Ιερά Μητρόπολη Καστοριάς, είναι φτωχή. Δεν έχει εκκλησιαστική περιουσία. Ούτε χρυσά άμφια. Ούτε χρυσές μίτρες. Πρέπει να πάρει την περιουσία του λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Να φανταστώ ότι είσαι στέλεχος της οικονομικής υπηρεσίας της Μητρόπολης και γνωρίζεις; Για πες και καμμιά λεπτομέρεια να μάθουμε και κάτι συγκεκριμμένο.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος21/10/17

    Τη δόξα πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Δηλαδή τώρα εδώ, σχολίασες για να βγάλεις λεφτά;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/17

      Ξέρεις: Άλλοι έχουν 1.000.000 ευρώ για τα.... γεράματά τους.
      Και άλλοι κυκλοφορούν με χρυσές [.......]

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/11/17

      Και ο Ιουδας ηταν διπλα στο Χριστο. Οποτε δεν πρεπει να Πον πιστευεις. Σωστα;........

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος21/10/17

    Λέει ο Δήμαρχος: "Να μην ανησυχούν οι δημότες, εμείς κάνουμε την δουλειά μας".
    Πράγματι τη δουλειά σας κάνετε.
    Γι' αυτό ανησυχούμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θαύμα!21/10/17

    Δεν έχουν τον… Θεό τους στη Μυτιλήνη: Στις εκκλησίες τα χρήματα των σεισμοπαθών!

    http://tinealarissa.gr/index.php/2017/10/16/den-echoun-ton-theo-tous-sti-mytilini-stis-ekklisies-ta-chrimata-ton-sismopathon/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστούμε!21/10/17

    Έπρεπε, η μάνα μου να φτάσει 90 χρονών, για να καταλάβει ότι δεν έκανε το χρέος της, απέναντι στην πόλη και στον Άγιο Μηνά.
    Έπρεπε, να περάσει ένας αιώνας, για να καταλάβουν οι Ομογενείς σε Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ και Μελβούρνη, ότι δεν έκαναν το χρέος τους απέναντι στην πόλη και στον Άγιο Μηνά.
    Έπρεπε, να περάσουν 115 από την Απελευθέρωση της πόλης, για να καταλάβουν όλοι οι Καστοριανοί Σύλλογοι, όλα τα Καστοριανά Σωματεία, όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, όλοι οι Δήμαρχοι, όλοι οι Νομάρχες, όλοι οι Μητροπολίτες, ΟΛΟΙ , ΟΛΟΙ, ΟΛΟΙ, εκτός του κ. Αγγελή και του Σεβασμιότατου, ότι δεν έκαναν το χρέος τους απέναντι στην πόλη και στον Άγιο Μηνά.
    Ευχαριστούμε κύριε Δήμαρχε και Σεβασμιότατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Μπορείς να μου πεις, για ποιόν λόγο έχτισαν οι πρόγονοί μας ΤΟΣΕΣ πολλές εκκλησίες στην Καστοριά και μάλιστα ίδιων αγίων; Εάν σκεφθείς την απάντηση, πες την και στον εαυτό σου για την περίπτωση του Αγίου Μηνά!

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος21/10/17

    εχει παρερμηνευτει η εννοια του χρεους...χρεος οικονομικο ηθελε να πει ...ο ναος αυτος εχει ως αποκλειστικο σκοπο να προσελκυσει εκδηλωσεις πχ γαμους..τον οβολο των επισκεπτων και γενικα να μετατραπει σε εναν προσοδοφορο ναο....κατι καλυτερο απο τον αγ.νικανορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όχι άλλη στάχτη στα μάτια21/10/17

    Από φιλότιμο ο Δήμαρχος πάει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Ας αφήσει επιτέλους να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι και ο πρώτος (μεταξύ ίσων) πολίτης είναι τόσο εύπιστος σε ό,τι του πλασάρουν.
    ΑΦΟΥ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΟΥΧΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΑΝΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΚΑΛΛΗ ΝΕΟΑΝΕΓΕΡΘΕΝΤΑ ΝΑΟ ;;;;;; Ας έδιναν το όνομα του Αγίου Μηνά, να χαρούν όλοι οι Καστοριανοί, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
    Είχαν μια χρυσή ευκαιρία στα χέρια τους τότε και την έχασαν.
    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι άλλο σκοπό έχει το [.....]. Προφανέστατα την προβολή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος21/10/17

    "Δεν μπορεί να γιορτάζουμε κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου τον πολιούχο και να δημιουργούμε θέματα εκ του μη όντος"

    Ομολογώ ότι αυτή η ασάφεια με ξεπερνάει!
    Ποιος, πότε,πού και γιατί δημιούργησε θέματα στον εορτασμό του Πολιούχου;;;;;
    Και γιατί εκ του μη όντος;
    Και ο Άγιος Μηνάς είναι ων και η εκκλησιά του ούσα!!!
    Εκτός αν κάποιοι είναι απ-όντες, οπότε να το δούμε αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος21/10/17

    115 χρόνια οι Καστοριανοί δεν έκαναν το χρέος τους. Γιατί να έχουν δίκαιο, ένας από το Τοιχιό, και ένας από την Καρδίτσα; Και να μην έχουν δίκαιο οι Καστοριανοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Γιατί μας απελευθέρωσαν ένας Αθηναίος (Παύλος Μελάς) και τα κρητικά παλικάρια του. Μάθε επίσης ότι η Καστοριά απελευθερώθηκε πριν 105 και όχι πριν 115 χρόνια!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος21/10/17

    Η ΚΑΣΤΟΡΙΑ
    ΔΕΝ έχει Πνευματικό Κέντρο.
    ΔΕΝ έχει Κολυμβητήριο.
    ΔΕΝ έχει κτίριο της Δημόσιας Βιβλιοθήκης.
    ΔΕΝ έχει διδακτήριο του Μουσικού Σχολείου.
    Και θα υποκύψει κανείς χωρίς αιδώ
    στις πιέσεις αυτών που έχουν τα γένεια και τα χτένια;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κικιρίκου!21/10/17

    Για τη Μ.

    Στη συνέντευξη υπάρχει και άλλο σημείο συγκλονιστικό. Εκεί όπου ο δημοσιογράφος (με απόγνωση στη φωνή, θα έλεγα) υπενθυμίζει στο Δήμαρχο ότι “τα παιδιά μας φεύγουν”.
    Αυτό το θέμα δεν συμφωνείτε ότι είναι καθοριστικό για τις όποιες αποφάσεις;
    Όχι μόνο να μιλάμε συνέχεια για τα αίτια όπως π.χ. η οικονομική κρίση, αλλά και να συνειδητοποιούμε πώς πρέπει να φερόμαστε για να πάμε μπροστά.
    Μάλιστα, κύριοι! Ένα στα τρία σπίτια σήμερα και στον τόπο μας έχει τουλάχιστον ένα παιδί μακριά και η θλίψη είναι ανυπόφορη. Επειδή δεν ισχύει ότι έφυγαν και καλοπερνάνε και είναι κάθε μέρα σε πάρτυ. Στερούνται την οικογενειακή θαλπωρή, κρίνονται διαρκώς από τους ξένους, αγωνίζονται να προσαρμοστούν σε καταστάσεις άγνωστες.
    Και μη φανταστείτε άντρακλες θεόρατους…. Μιλάμε και για κάποιες κοπελίτσες που τις βλέπαμε και λέγαμε “άμα τη φυσήξεις, θα πέσει”!
    Κι όμως αυτά τα νεαρότατα άτομα έκαναν αυτό που λέμε την καρδιά τους πέτρα και έχουν φτάσει μέχρι τη Σουηδία και την Αμερική.
    Η κυριότερη παρηγοριά τους είναι να ξέρουν ότι οι γονείς τους και οι άλλοι συμπατριώτες τους είναι καλά. Και πώς να είναι καλά, όταν βιώνουν τα απίστευτα;;;
    Όταν ως Εκκλησία νοείται (και από επίσημα χείλη) ένας μικρός αριθμός ρασοφόρων που πότε κάνει χαρτιά για πάρκινγκ, πότε για δεύτερο Γηροκομείο και πότε για δεύτερο Ναό του Πολιούχου;
    Για σκεφτείτε : Εκεί που είναι πολλά από αυτά τα παιδιά τώρα, δεν υπάρχει ούτε ένας ελληνορθόδοξος ναός, ούτε για να κάνουν Ανάσταση.
    Όποιος κόπτεται τόσο κατάκαρδα για την εκκλησιαστική ζωή του λαού, ας ανοίξει τα μάτια του και ας ξελαμπικάρει το μυαλό του!!!

    Και αν δεν πιστεύετε εμένα, ρωτήστε και τον κυρ Θανάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος21/10/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος22/10/17

    Νιωθω ντροπη Δημαρχε και Σεβασμιωτατε. ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΞΗΓΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Για να μη σας παρεξηγουμε.ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Σκέφτονται να γίνει στον χώρο αυτό μία εκκλησία. Σε βοήθησα;

      Διαγραφή
  29. Εκεί που μας χρωστούσαν...22/10/17

    Όχι μόνο να τα λένε στα κηρύγματα, αλλά να τα εφαρμόζουν πρώτα οι ίδιοι ως ποιμένες κι εμείς πρόβατα λογικά να ακολουθούμε το ζωντανό τους παράδειγμα.

    Όλη αυτή η ιστορία θυμίζει τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό (γκουγκλάρετε όσοι δεν τον ακούσατε ποτέ), ο οποίος έλεγε “Χριστιανοί μου, καλύτερα να χτίσετε ένα σχολείο παρά μια εκκλησιά”.

    Αφού λοιπόν λένε ότι αγαπούν τους Αγίους, ας κάνει η Μητρόπολη Καστοριάς μια γενναία δωρεά και ας χτιστεί το κτίριο του Μουσικού Σχολείου.
    Και ο Δήμος ύστερα δεν θα δείξει αχαριστία. Ας το ονομάσει : Μουσικό Σχολείο Καστοριάς “Ρωμανός ο Μελωδός” και θα είναι γνωστή η ευεργεσία πάντοτε νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.
    Γιατί φτάσαμε στο ΑΜΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος22/10/17

    Καμία πρόοδος σε αυτήν την πόλη; Καμία αλλαγή κακής νοοτροπίας;
    Βαρεθήκαμε πια να βλέπουμε ανθρώπους να πετυχαίνουν τον σκοπό τους με τις κλάψες και το δήθεν κυνηγητό από άλλους.
    Αυτό το σύνδρομο της δίωξης πρέπει να σταματήσει επιτέλους!
    Μπλα μπλα μπλα δύο δεκαετίες τώρα! Με κυνηγούν με κυνηγούν κάθε βραδιά της γειτονιάς σου τα παιδιά, είναι σαν να ακούμε από τη μητρόπολη, για να περάσουν το δικό τους μέσα από τον οίκτο των άλλων.

    Είναι καλύτεροι Χριστιανοί αυτοί που θα σκύψουν το κεφάλι σε μια τέτοια υπέρμετρη απαίτηση; Όλοι οι άλλοι είμαστε για τ' ανάθεμα;
    Και για να έχουμε καλό ρώτημα. Γιατί δεν βγήκε ποτέ να μιλήσει σχετικά ο ίδιος o μητροπολίτης;
    Τώρα θα με πείτε κι όποτε βγήκε κάτι [.......] θύμιζε, αλλά τέλος πάντων.
    Ψυχή βαθιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολλά σχόλια ανωνύμων διαγράφει η ΟΔΟΣ για να μην περιέχουν αξιόποινες φράσεις. Στην συνέχεια μερικά από αυτά τα επαναφέρει κατάλληλα διατυπωμένα ώστε να μην είναι αξιόποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/17

      Αγαπητή "ΟΔΟΣ", επιτρέψτε και μια συμπλήρωση για αυτούς που σπεύδουν κάθε φορά να συκοφαντήσουν τους αναγνώστες-σχολιαστές και κατ' επέκτασιν την Εφημερίδα.
      Η διευκρίνισή σας οδηγεί ασφαλώς στο συμπέρασμα ότι κατόπιν ελέγχου τα δημοσιευμένα σχόλια είναι μέσα στα όρια της ελευθερίας του Τύπου και του βασικού ανθρώπινου δικαιώματος έκφρασης της γνώμης.
      Το ότι κάποια δεν είναι αρεστά σε ορισμένους δεν σημαίνει ότι εμπεριέχουν διάθεση προσβολής της προσωπικότητας κανενός.
      Δημόσιος διάλογος γίνεται, δημοσίως ας εκφρασθούν και οι θεωρητικά θιγόμενοι. Hic et nunc.

      Διαγραφή
    2. Κ. Δ.22/10/17

      Διαμαρτύρομαι! Εσείς βέβαια καλά κάνετε απευθυνόμενοι σε όσους δεν σας ξέρουν και προς αποφυγήν παρερμηνειών εξηγείτε ότι τηρείτε τα νόμιμα. Μη βιαστεί όμως κανείς να σπείρει ανάρμοστες υπόνοιες για τα υπόλοιπα σχόλια.
      Ένα μόνο σας λέω και βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Ο σχολιασμός σε αυτό το σάιτ είναι άκρως επιεικής και ευγενικός. Όποιος ακούσει τί συζητιέται στις συντροφιές στα καφενεία της πόλης και των πέριξ θα φρίξει. Γιατί όπως λέει και μια παροιμία ντόπια "τα στόματα του κόσμου δεν είναι τσουβάλια να τα δέσεις".

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/10/17

      Για να είμαι ειλικρινής, εμένα από όλο αυτό το δημοσίευμα δεν μ' άρεσε το κόκκινο πλαίσιο στη φωτογραφία, η οποία είναι μισή. Μπορεί να έχετε άλλη άποψη περί Αισθητικής, αλλά εμένα μου φαίνεται ακαλαίσθητο. Το συγκεκριμένο εννοείται και όχι τα άλλα, γιατί ομολογουμένως η "Οδός" φημίζεται για την καλαισθησία της.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/10/17

      Αξιόποινα σχόλια;;;;;;;
      Οι ποινές είναι για σωφρονισμό και όχι για εξόντωση. Όποιος θέλει να σωφρονίσει, διαλέγεται.
      Εκτός αν θέλουν να μας εξοντώσουν και δεν το λένε ρητά και κατηγορηματικά.

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος22/10/17

    Ο Άγιος Μηνάς ας βάλει το χέρι Του, ώστε να μη πραγματοποιηθούν τα σχέδιά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/10/17

      Λέγεται ότι όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός χαμογελάει.
      Σκεπτόμενοι όμως με το μυαλό που μας προίκισε και νιώθοντας με την καρδιά καθαρή, μπορούμε να κάνουμε διάκριση ανάμεσα στα ιδιοτελή σχέδια και στα κοινωνικά οράματα.
      Γι' αυτό ας μείνουμε στην ευχή "Ο Αη Μηνάς να βάλει το χέρι Του!"

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος23/10/17

    Διάβασα ότι αύριο έχει κανονίσει ο Δήμος συνάντηση με τους Συλλόγους της πόλης.
    Μακάρι να συνεννοηθούν, για το καλό της πόλης. Με αφορμή όμως αυτήν τη συνάντηση επιτρέψτε να πω και μια παράκληση.
    Ας κάνουν ό,τι μπορούν στο Δημοτικό Συμβούλιο, για να διακρίνουν το σημαντικό έργο που επιτελούν οι Σύλλογοι της Καστοριάς σε αντίθεση με “συλλόγους-σφραγίδα” {που το πολύ-πολύ διοργανώνουν καμιά μουσικοχορευτική μόνο εκδήλωση} ή άλλους φορείς που έχουν ιδίους πόρους.
    Δεν θέλω να αναφερθώ διεξοδικά σε κάποιων το έργο, για να μη φανεί ότι μεροληπτώ.
    Λόγω επικαιρότητος όμως θα φέρω ως παράδειγμα το αξιόλογο αφιέρωμα στην Ιφιγένεια Διδασκάλου που έκανε ο Προοδευτικός.
    Επειδή συνήθως βλέπουμε στις φωτογραφίες λαμπερές εμφανίσεις, δεν συνειδητοποιούμε τον αγώνα που δίνουν οι συμπολίτες μας, για να κρατηθούν ενεργοί στα πολιτιστικά δρώμενα της Καστοριάς και να διαδώσουν ευρύτερα την όμορφη εικόνα της πόλης.
    Οι χώροι, οι στολές, τα μαθήματα, οι εκδηλώσεις απαιτούν έξοδα. Όταν μάλιστα σκοπός τους είναι και η στήριξη αδύναμων συνανθρώπων μας, τότε μόνο από αξιοπρέπεια δεν φανερώνουν και τη δική τους οικονομική δυσπραγία.
    Ένιωσα τεράστια έκπληξη όταν απευθύνθηκα για κάποια μαθήματα που με ενδιέφεραν {και παλαιότερα γίνονταν} και έμαθα ότι υπάρχουν Σύλλογοι που δεν κάνουν πια μαθήματα τον Χειμώνα, γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τη θέρμανση!
    Μήπως γι' αυτό πάνε τόσο καλά τα χορευτικά; Γιατί ζεσταίνονται χορεύοντας;
    Πέρα από τα αστεία όμως, ας δείξει έμπρακτα ο Δήμος την εκτίμησή του καλύπτοντας βασικά έξοδα συντήρησης συγκεκριμένων χώρων όπου παράγεται πραγματικά έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος24/10/17

    Ανέστη, τι εννοείς χρέος;
    Σε ΠΟΙΟΝ έχεις χρέος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/10/17

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος24/10/17

    Όλα τα πήραν από την Καστοριά. Μόνο ο Άγιος Μηνάς έμεινε. Τώρα θέλουν να τον πάρουν κι Αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γεώργιος Αλεξίου [facebook]24/10/17

    Η Καστοριά είναι η μία και μοναδική πόλη της Ελλάδος, ίσως και ολόκληρου του κόσμου, που δεν έχει ναό του συμπολιούχου της Αγίου Μηνά ( Ρεκόρ Γκίνες !). Η υπάρχουσα θεωρούμενη και λεγόμενη εκκλησία του Αγίου Μηνά έχει εγκαινιαστεί στο τίμιο όνομα τής Παναγίας μας και είναι μέχρι σήμερα αφιερωμένη στη χάρη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Αλεξίου, γιατί επί τόσα χρόνια δεν αναφέρατε οτιδήποτε τέτοιο σε σχέση με τον άγιο Μηνά;

      Εσείς δεν ήσασταν αυτός που γράφατε ότι:

      «Ο ναός το 1912 αφιερώθηκε και στον άγιο Μηνά, απ’ ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπό του [sic], επειδή με τη βοήθειά του, κατά την ημέρα της εορτής του (11-11-1912) απελευθερώθηκε αναίμακτα η Καστοριά απ' τους Τούρκους. Η επιλογή του συγκεκριμένου ναού για την προαναφερόμενη συναφιέρωση έγινε διότι στον εσωνάρθηκά του υπήρχε και υπάρχει μεγάλη τοιχογραφημένη εικόνα του αναφερόμενου στρατιωτικού αγίου, η οποία σήμερα είναι κατάφορτη από πολύτιμα τάματα - αφιερώματα των πιστών τής Καστοριάς».

      Τι συνέβη και ξαφνικά αλλάξατε σαν τον κ. δήμαρχο και εσείς; Αντιληφθήκατε ποτέ, κανένα τέτοιο αίτημα από τους Καστοριανούς; Τελικά χρειάστηκε να περάσουν 105 χρόνια για να δούμε το φως το αληθινό; Από εσάς τους τρεις;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/10/17

      Ρεκόρ Γκίνες ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ έχει η Καστοριά! Σε όλους τους τομείς!
      Πλην της Ναοδομίας, φυσικά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/11/17

      Εάν ήταν στο χέρι των Καστοριανών, θα είχαν γκρεμίσει τα εκκλησάκια για να τα κάνουν αλάνες. Όπως παλαιότερα καταπάτησαν τις αυλές των βυζαντινών εκκλησιών της πόλης. Και φυσικά, από πότε γνωρίζετε το τί λέμε ΟΛΟΙ οι Καστοριανοί; Είσαστε εκπρόσωπός μας; Ανέκαθεν στην Καστοριά, άλλοι συμπαθούν και άλλοι όχι τον Θεό. Όλοι έχουν δικαίωμα λόγου, απόψεως και διαχειρήσεως της δημόσιας περιουσίας. Όταν παραχωρείται δημόσια έκταση σε ιδιώτες (για ακόμα ένα γήπεδο πχ), δεν υπάρχει πρόβλημα. Εάν παραχωρηθεί στην εκκλησία (που είναι και δημόσιο!!!!), γιατί υπάρχει πρόβλημα;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/11/17

      Τ' ακούσαμε κι αυτό!!!!!!: "Οι Καστοριανοί γκρεμίζουν εκκλησίες για να κάνουν αλάνες και καταπατούν τις αυλές των εκκλησιών"!!!!
      Τι άλλο θα ακούσουμε;;;;
      Αναρωτιέμαι τι κάνουν οι Καρδιτσιώτες;;;;;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος8/11/17

      Σοκαριστηκες; κοιτα γυρω σου...........

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος8/11/17

      Το τερμάτισες με την Ορθόδοξη κακία σου.
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος8/11/17

      Ανιστορητε, μη στρουθοκαμηλιζεις..........

      Διαγραφή
  37. Ναι, εγώ τα έγραφα και τα ίδια υποστηρίζω και τώρα ! Για συναφιέρωση πρόκειται ("...αφιερώθηκε ΚΑΙ στον άγιο Μηνά..."). Πού βλέπεις την αντίφαση; Δεν μας επιτρέπεται να "καταργήσουμε" την Παντάνασσα Παναγία από επώνυμο άγιο ενός ναού της και στη θέση της να ορίσουμε κάποιον άλλον άγιο, όποιος και εάν είναι αυτός. Όλοι καταλαβαίνουμε, ότι εάν συμβεί αυτό θα είναι ανευλάβεια, παραλογισμός και ασέβεια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι Πολιούχος της Καστοριάς ήταν ανέκαθεν και θα είναι εσαεί η Θεοτόκος. Ο άγιος Μηνάς είναι συμπολιούχος της απ' το έτος 1912. Λανθασμένως αναφέρεται από μερικούς, ότι ο άγιος Μηνάς είναι ο Πολιούχος της Καστοριάς. Ποιός άνθρωπος, πότε και με ποιο δικαίωμα "αντικατέστησε" σχετικώς την Παναγία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αν δεν βρίσκετε καμία αντίφαση σε αυτά που ισχυρίζεστε, η ΟΔΟΣ δεν έχει να προσθέσει κάτι άλλο.
    Το μόνο που θα παρακαλούσε είναι να προσέχετε τα λόγια σας: Οι Καστοριανοί εδώ 105 χρόνια δεν είναι ανευλαβείς, παράλογοι και ασεβείς, όπως υπαινίσσεστε.

    * * *

    Περίπου πρωτάκουστα διαβάζονται τα απαντητικά σχόλια.
    Δεν γίνεται διαγωνισμός θεολογικών γνώσεων.
    Οι Καστοριανοί από το 1912 και όλες οι αρχές και ειδικά οι πολιτικές και εκκλησιαστικές, στην συγκεκριμένη εκκλησία εορτάζουν την μνήμη του.
    Από πότε ο εορτασμός της μνήμης επί 105 μάλιστα χρόνια χαρακτηρίζεται ανευλαβής ασεβής κ.ο.κ. αν δεν γίνεται σε ομώνυμο ναό, αλλά υπό την προστασία της Παναγίας;
    Τι θεωρίες είναι αυτές;
    Και γιατί σιωπούσατε τόσα χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Και εσύ, αγαπητή ΟΔΟΣ, τί είσαι; ελεγκτής;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  39. Ελένη25/10/17

    Γ. Τ. Αλεξίου: "Λανθασμένως αναφέρεται από μερικούς, ότι ο άγιος Μηνάς είναι ο Πολιούχος της Καστοριάς".

    Κύριε, εδώ και έναν αιώνα, ΠΟΛΙΟΥΧΟ το αναφέρουμε ΟΛΟΙ. Θα αλλάξετε την Ιστορία εσείς σήμερα;
    Κι όλα αυτά για ένα οικόπεδο-φιλέτο;

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ:
    Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΟΥΧΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΗΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2015
    Ώρα 8.00 μ.μ. : Προεόρτια Ιερά Αγρυπνία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Καστοριάς, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καστορίας κ. Σεραφείμ. Κατά τη διάρκεια της Ιεράς Ακολουθίας θα ψαλούν τα Εγκώμια προς τον Πολιούχο Άγιο Μηνά.
    http://www.imkastorias.gr/index.php/enimerosi/anakoinoseis/item/1865-o-eortasmos-tou-poliouxou-agiou-mina-programma

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ:
    Το πρόγραμμα των εορταστικών εκδηλώσεων του Πολιούχου μας Αγίου Μηνά 2016
    ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    8.00 Αρχιερατικός Εσπερινός στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό και παράκληση στον Πολιούχο Άγιο Μηνά
    ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    7.00 Προεόρτια Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου - Πολιούχου Αγίου Μηνά, ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καστορίας κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ.
    ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    20.00 Προεόρτιος Ιερά Αγρυπνία στον Μητροπολιτικό Ναό Καστοριάς επί τη απελευθερώσει της πόλεως. Θα ψαλλούν τα Εγκώμια προς τον Πολιούχο Άγιο Μηνά τον θαυματουργό.
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    10.20 Λιτάνευση των Τιμίων Λειψάνων και της Ιεράς Εικόνος του πολιούχου της Καστοριάς Αγίου Μηνά του Θαυματουργού προς τον Μητροπολιτικό Ναό.
    http://www.imkastorias.gr/index.php/enimerosi/anakoinoseis/item/2323-to-programma-ton-eortastikon-ekdiloseon-tou-polioyxou-mas-agiou-mina

    ROMFEA: Η Καστοριά τίμησε τον Πολιούχο της Άγιο Μηνά
    Με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα εορτάστηκε ο Πολιούχος και Ελευθερωτής της Καστοριάς Άγιος Μηνάς ο θαυματουργός και η 104η επέτειος από τα Ελευθέρια της πόλεως, σήμερα 11 Νοεμβρίου 2016.
    http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/11412-i-kastoria-timise-ton-poliouxo-tis-agio-mina-foto

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ:
    Ο Εσπερινός του Πολιούχου της Καστοριάς Αγίου Μηνά
    Με εκκλησιαστική λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια τελέσθηκε ο Εσπερινός του Πολιούχου και Ελευθερωτού της Καστοριάς Αγίου Μηνά του θαυματουργού.
    http://www.imkastorias.gr/index.php/enimerosi/arxeio-ekdiloseon/item/2331-o-esperinos-tou-polioyxou-tis-kastorias-agiou-mina-foto-vinteo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή κ. Ελένη, είναι ορθή η παρατήρησή σου. Θα έπρεπε στα γραφόμενά μου να είμαι πιο σαφής και διευκρινιστικός. Θα έπρεπε να τα διατυπώσω ως εξής: "Λανθασμένως αναφέρεται από μερικούς, ότι ο άγιος Μηνάς είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Πολιούχος της Καστοριάς".
      Αγαπητή κ. Ελένη, η Καστοριά έως το έτος 1912 είχε Πολιούχο της την Παναγία. Μετά την απελευθέρωσή της αναγνώρισε κι έναν δεύτερο Πολιούχο της, τον Άγιο Μηνά. Επομένως από το έτος εκείνο κι έως σήμερα έχει δύο Πολιούχους, την Παναγία και τον Άγιο Μηνά. Πολύ σωστά λοιπόν η Ιερά Μητρόπολή μας ανακοινώνει ότι θα γίνουν εκδηλώσεις για τον Πολιούχο μας Άγιο Μηνά, διότι είναι κι αυτός Πολιούχος μας, και πιο συγκεκριμένα Συμπολιούχος μας.
      ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Είχα κάνει αρκετές συζητήσεις περί του αναφερόμενου θέματος με τον αείμνηστο Βασίλη Παπαντίνα που με τιμούσε με τη φιλία του και μάλιστα προλόγισε κι ένα βιβλίο μου, και αυτή ήταν η έγκυρη γνώμη του, ότι δηλαδή η Καστοριά έχει πρώτον Πολιούχο της την Παναγία και Συμπολιούχο τον Άγιο Μηνά. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Θα έχετε Πολιούχο, αλλά θα είναι σαν να μην έχετε.25/10/17

      Αφού, λοιπόν, διαβάσαμε ότι δεν είναι Πολιούχος της Καστοριάς ο Άγιος Μηνάς, καταλαβαίνει κανείς τι άλλο θα μας πουν, για να πάρουν το οικόπεδο-φιλέτο.

      Διαγραφή
    3. Ελένη25/10/17

      Είπα ξείπα, λοιπόν, Κύριε Αλεξιού;
      Αυτό λέγεται κυβίστηση!

      Διαγραφή
    4. «Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε» ...

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος25/10/17

    Κύριε Αλεξίου, αφού, όπως λέτε, δεν είναι Πολιούχος ο Άγιος Μηνάς, τότε γιατί επιμένετε να χτιστεί εκκλησία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλάζω διατύπωση στα γραφόμενά μου και γίνομαι πιο σαφής :"Λανθασμένως αναφέρεται από μερικούς, ότι ο άγιος Μηνάς είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Πολιούχος της Καστοριάς, είναι ο δεύτερος Πολιούχος της, ο Συμπολιούχος της". Υποστηρίζω λοιπόν την άποψη, ότι πρέπει να κτίσουμε έναν λαμπρό ναό επ’ ονόματι του δεύτερου Πολιούχου μας Αγίου Μηνά. Δεν έχω το δικαίωμα να το υποστηρίζω αυτό; Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/10/17

      Οι εκκλησίες τελικά φαίνεται η λύση για την περιπόθητη "Ανάπτυξη"...
      Ας το σκεφθούμε λοιπόν:
      Ένας καστοριανός ανά μια εκκλησία! [Και προστάτης και πολιούχος ο καθείς εξ ημών].
      "Σώσον Κύριε τον λαόν Σου".
      και "Άλαλα τα χείλη των ασεβών" ας μένουν...]

      α υ τ ό χ θ ω ν

      Διαγραφή
    3. Αυτός που αλλάζει τόσο εύκολα απόψεις, φίλτατε κ. Αλεξίου, μπορεί να τις ξαναλλάξει.
      Άρα οι απόψεις δεν είναι αξιόπιστες.

      Διαγραφή
    4. «Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε» ...

      Διαγραφή
    5. Βασιλικη29/10/17

      Οταν εννοειτε (λαμπρος ναος);;;; Απο αυτους που ξεχειλιζουν χρυσο μαρμαρο κ χλιδη;;..........ελεος...
      Και δεν θεωρω ως απαντηση ....το ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε......εκει που δεν μπορειτε να αναπτυξετε λογο... Κ οπου βολευει γραφετε κατεβατα........

      Διαγραφή
  41. Ελένη26/10/17

    Άρα κάνει κάνει λάθος ο Σεβασμιώτατος, λάθος ο Άγιος Σιατίστης, λάθος η Εκκλησία της Ελλάδος, λάθος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης...
    Είναι μερικοί από τους «μερικούς» του κ. Αλεξίου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ασεβείς, ανευλαβείς και παράλογοι πιστοί Καστοριανοί26/10/17

      Επιτέλους, μετά από 105 χρόνια, είδαμε το φως το αληθινό!!!
      Ευχαριστούμε όλους όσους μας βοήθησαν για να λυτρωθούμε από την αμαρτία μας.
      Ευχαριστούμε και τους εργολάβους, τους χρηματοδότες και τους τραπεζίτες, που θα αναλάβουν το λαμπρό αυτό έργο!

      Διαγραφή
    2. Το λάθος είναι αυτών που δεν "γινώσκουν α αναγινώσκουν"...

      Διαγραφή
  42. Nikos Anastasiadis [facebook]26/10/17

    Θέλουν το φιλέτο...
    Τρέχουν μην τους το πάρει κανένας άλλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος27/10/17

    γιατί το θέλουν;να παντρέψουν τα παιδιά τους;Ν α χτίσουν εκκλησία το θέλουν.
    Αδιάφοροι Καστοριανοί.
    Μόνο λόγια είστε. Τι κάνατε τόσα χρόνια για την πόλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Soto Demir [facebook]27/10/17

    Η ελευθερία δεν στεγάζεται...δεν είναι ανάλογη κλέους υπέρ μεγέθους ναού...είναι παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος27/10/17

    Μακαρι να χτιστει Αγιος Μηνας στο φιλετο της πολης! Παντα στα ωραιοτερα μερη εχτιζαν οι προγονοι μας! Και φυσικα ειχαν δικιο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/17

      Προφανώς άλλο εννοείτε με το "οι πρόνονοί μας", άλλο με το "φιλέτο" και άλλο με τα "ωραιότερα"....

      Διαγραφή
  46. Panos Toutountzis [facebook]27/10/17

    Αν μπορούσε να κατασκευασθεί ένα Κολυμβητήριο με το όνομα Άγιος Μηνάς και με τις ευχές της Μητρόπολης, τι καλύτερον για το μέλλον και την νεολαία αυτού του Τόπου!!! (λέω εγώ τώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/17

      Φτηνά θα τη βγάλουν με στέρνα αντί κολυμβητήριο... Είπαμε, το μουσικό σχολείο να χτίσουν.
      Πάντως χαίρομαι που οι συνδημότες άρχισαν να γράφουν επώνυμα και επί της ουσίας.

      Διαγραφή
  47. Ανώνυμος29/10/17

    Διαλύθηκε το Μοναστήρι, τώρα φεύγει και ο Άγιος Μηνάς από την πόλη!!!
    Τι άλλο θα δούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/17

      Διαλύθηκε το Μοναστήρι; Από μόνο του;
      Έννοια σου και βάλανε κάμποσοι το χεράκι τους. Και τι κατάλαβαν;
      Καλύτερα είναι τώρα; Που μαζεύονται οι άνθρωποι σε 3-4 Μοναστήρια εκτός της τοπικής εκκλησίας;
      Οι πρωτεργάτες αυτής της διάλυσης, αφού δεν είχαν μυαλό να προνοήσουν, ας βρουν φώτιση να μετανοήσουν!
      ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/11/17

      Αλλα λογια ν' αγαπιομαστε....... ο καθενας με τον πονο του!

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος29/10/17

    Σςςςςςςς!!!! Μη λες τέτοια τώρα...και άρχισουν πάλι να γράφουν οι αναγνώστες από τους Αγιανάργυρους και ξαναγίνει το έλα να δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθης ύποπτος29/10/17

      Γιατί, αδερφέ;;; Προτιμάς να σχολιάσουμε την άλλη ανάρτηση για το ολοκαύτωμα ή αντί να περιμένουμε να συνέλθει ο δέσποτας, να καλέσουμε καναν ραββίνο να κάνει πάλι μνημόσυνο;

      Διαγραφή
    2. Εύη29/10/17

      Εγώ λέω να δούμε μήπως είχε η Καστοριά κάνα Χαμάμ να το κάνουμε spa...

      Διαγραφή
  49. Ασυνήθιστος τύπος29/10/17

    Και για να αποδείξουμε περίτρανα ότι δεν έχουμε καμία προκατάληψη να "πολεμάμε" τον Δήμαρχο, ας δούμε και τις πρόσφατες δηλώσεις σε κανάλι, όπου μιλάει για τα έργα, την Αντιπεριφέρεια και το ΕΣΠΑ.
    Ειλικρινά, Μπράβο Δήμαρχε! Εκείνο το "εδώ και τώρα!" που βροντοφώναξες...
    Μόνο να το θυμάσαι ότι κι εμείς οι δημότες αυτό περιμένουμε από τον Δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/17

      Εμένα μ' άρεσε εκείνο που είπε για την εικονική πραγματικότητα. Συμφωνώ.

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος29/10/17

    Για τον Ανώνυμο που μιλάει με κεφαλαία για εγωισμό

    Κοίτα να δεις αδελφέ! Για να μη μένουμε κι εμείς σαν τους πολιτικούς στα λόγια, όταν λέμε να μετανοήσουν όσοι οδήγησαν στη διάλυση του Μοναστηριού (και φυσικά δε μιλάμε για ντουβάρια αλλά για ψυχές) εννοούμε αναψηλάφηση της υπόθεσης. Ούτε τυμπανοκρουσίες ούτε κόσμος στους δρόμους ούτε κείμενα-σεντόνια ένθεν και ένθεν. Απλά τα πράγματα. Να αναλάβει την ευθύνη ο επιχώριος να συζητηθεί το θέμα εκεί που πρέπει και να αρθεί το επιτίμιο του παπαΓεράσιμου και όποιος αγαπάει ας επιστρέψει στην Καστοριά, η οποία αναμφίβολα αγαπάει.
    Για να μη χάνουμε τον καιρό μας και φτάσει να ξεσηκωθούν τα παιδιά μας μετά από σαράντα χρόνια, όπως έγινε με τις εικόνες και τα κειμήλια.
    Αίσχος και ντροπή μας όσο αφήνουμε το κακό να χρονίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος29/10/17

    Α-ΝΑ-ΨΗ-ΛΑ-ΦΗ-ΣΗ ΤΗΣ Υ-ΠΟ-ΘΕ-ΣΗΣ;;;;;;;
    Ο Χριστός κι η Παναγία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος30/10/17

    ΝΤΡΟΠΗ σε αυτούς που θέλουν να διώξουν τον Άγιο Μηνά από τη πόλη!
    Ό,τι και να κάνουν, εμείς, στον Άγιο Μηνά θα πηγαίνουμε!
    Αυτοί στα φιλέτα, και εμείς, στον Άγιο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος30/10/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αλληλούια!31/10/17

    Ο Χριστός φορούσε χιτώνα πάνω σε γαϊδουράκι... Ενώ οι Νεο-Ορθόδοξοι σήμερα, θέλουν μεγαλεία, χρυσό, και Μερσεντές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/11/17

      Και παγκάρι!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/11/17

      Εξαιρετικο χιουμορ! Χαχαχαχαχα, αχαχαχαχαχα, αχαχαχα.......

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμος1/11/17

    Άει στην ευχή νυχτιάτικα! Τι τόθελα και διάβασα ένα σχετικό κείμενο σε άλλο σάιτ!!! Εμετικό. Και πρώτα-πρώτα γιατί δεν γράφει με κανονικό όνομα, αλλά αμέσως θα κατέκρινε την ανωνυμία των σχολιαστών;
    Κι επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, τόσο χαμηλά έπεσαν μεγαλόσχημοι άνθρωποι, που αντί να απαντήσουν αυτοπροσώπως και επισήμως δίνουν πάλι αποκλειστικότητα και προφανώς στην ίδια κυρία;;;;;
    Τελείωσε, παιδιά, το τερματίσατε! Μυαλό δε βάζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/11/17

      Μόνο οίκτο προκαλούν τέτοιες ενέργειες. Μόνο οίκτο. Ούτε θυμό, γιατί ξέρουμε κι εμείς να σκεπτόμαστε νηφάλια, ούτε απογοήτευση, γιατί στο κάτω κάτω της γραφής δεν υπήρξαμε και ποτέ γοητευμένοι.
      Οίκτος, για τη γελοιοποίηση να μην έχουν το σθένος να απαντήσουν οι ίδιοι και να επηρεάζουν μια γυναίκα δίνοντας της ένα κείμενο με διεστραμμένες απόψεις. Πριν από λίγα χρόνια έκαναν το ίδιο με τον κυρ Γιάννη.
      Οίκτος, για την εμμονή να θεωρούν και να προβάλλουν [.....] μόνο τη φατρία τους.
      Οίκτος, για την έλλειψη αυτοκριτικής και για τη χρήση ψευδοεπιχειρημάτων εναντίον των άλλων.
      Οίκτος, για τον ολέθριο πανικό που τους έπιασε μπροστά στις αποκαλύψεις επώνυμων και ανώνυμων πολιτών.
      Οίκτος, γιατί νομίζουν ότι είναι εδώ μαζί μας, και όμως με αυτά που διαπράττουν έχουν ξεφύγει ήδη αλλού.
      Καλή μετάνοια!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/11/17

      Τι ζούμε, και, πού ζούμε!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/11/17

      Μέρα που είναι σήμερα, ένα έχω να πω. Αυτή η "δημοσιογραφάρα" που κόπτεται για τα δικαιώματα της Εκκλησίας και θέλει να μας πείσει {άλλα αντί άλλων} ότι η Εκκλησία έχει μπει για άλλη μια φορά στο στόχαστρο, αν έχει ίχνος συνείδησης, ας αφιερώσει έστω και τις μισές αράδες στη μνήμη του αδικοσκοτωμένου Κοσμά, που θα γιόρταζε σήμερα και αντ' αυτού έκλεισε το σπίτι του. Ας μη μεροληπτεί και ας βγάλει στο φως και το δίκιο των αθώων θυμάτων. Γιατί ο Κοσμάς δεν μπήκε στο στόχαστρο σαν σχήμα λόγου. Πραγματικά εκτελέστηκε και δέχθηκε και χαριστική βολή. Μόνος και ανυπεράσπιστος. Όχι περιστοιχιζόμενος και βοηθούμενος...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/11/17

      O tempora o mores!

      Διαγραφή
    5. Πολίτης1/11/17

      Έτσι είναι. Μεγάλη υποκρισία!
      Δεν έχεις το δικαίωμα να ζητάς επιείκεια και ελαφρυντικά για άνθρωπο που αφαίρεσε ανθρώπινη ζωή, πατώντας μάλιστα τους όρκους στην Πατρίδα, ενώ από την άλλη παραμένεις αμείλικτος και επιθετικός απέναντι σε συμπολίτες που ασκούν το νόμιμο ανθρώπινο δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου.
      Για σκέψου το κι εσύ ψύχραιμα!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/11/17

      Εκτος απο κλαψες κ αποφθεγματα κουφιας ζωης, δεν βλεπω καποιο σχολιο ουσιαστικο............

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος1/11/17

      Άνοιξε καλύτερα τα ματάκια σου τα εύμορφα, απαιτητικέ αναγνώστη, και διάβασε παραπάνω!!!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος2/11/17

      Τα ξαναδιαβασα τα σχολια. Μπορω μονο να προσαυξησω την απογοητευση μου. Πληρη ΑΠΟΥΣΙΑ επιχειρηματων! Μονο ο Αλεξιου εγραψε κατι αξιολογο. "Ευμορφα ματακια": καπως σαν ξεπεσμενη λογοτεχνια.......

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος2/11/17

      Πάντα η κυβίστηση θεωρείται "κάτι αξιόλογο".

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος2/11/17

      Απο ποτε κ απο ποιον η κυβιστηση θεωρειται κατι αξιολογο;!!!! Αμπελοφιλοσοφιες της πλακας........

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος2/11/17

      Από τον «Ανώνυμο» πιο πάνω, που βρήκε «αξιόλογη» την κυβίστηση του κ. Αλεξίου……

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος3/11/17

      Αυτος ο ανωνυμος καθοριζει το συμπερασμα "παντα"; εισαι φιλοσοφος!

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος1/11/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος1/11/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μαμωνάς2/11/17

    Προφανώς πρόκειται περί της απόδειξης των «ψεκασμών»:
    Από τη μια, αναφέρει ότι η τοπική Εκκλησία, μπήκε στο στόχαστρο και πρέπει να χτιστεί περίλαμπρος ναός, κι απ’ την άλλη, λέει «ΟΧΙ» στη Μητρόπολη!!!!
    Η ίδια δηλαδή, υπογράφει διάφορα υπαγορευμένα κείμενα με «ΝΑΙ», και πριν αλέκτωρ λαλήσει, η ίδια, πάλι, υπογράφει, άλλα υπαγορευμένα κείμενα, με «ΟΧΙ»!!!
    Νέο-Ορθόδοξα πράγματα, ή, καλύτερα, Νέο-Ορθοδοξο-Καστοριανά. Γεμάτα, Αξιοπρέπεια, Πίστη και Πατριωτισμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/11/17

      Πού ειπε οχι; μπορεις να παραπεμψεις στο αρθρο που αναφερεσαι;

      Διαγραφή
    2. Μαμωνάς2/11/17

      Στην εφημερίδα που υπογράφει, τα «άλλα υπαγορευμένα» κείμενα.
      Ό,τι νάναι! !! Και έτσι και γιουβέτσι!!!
      Θα ‘ναι καλό να προσέχει ο […….] τις κυρίες που βάζει να τον υποστηρίξουν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/11/17

      Και ποιός ειναι ο τιτλος του αρθρου;

      Διαγραφή
    4. Εδώ παπάς, εκεί παπάς. Πούναι ο παπάς;;;;;7/11/17

      @Μαμωνάς
      Όταν πρωτοδιάβασα το σχόλιο σου δεν είχα καταλάβει πού αναφερόσουν. Σήμερα διάβασα το άρθρο και παίρνω βαθιές ανάσες για να μη εκραγώ!!! Για πόσο ηλίθιους μας έχουν;;;;;;;;;
      Το χειρότερο όλων είναι ότι δεν προσπαθεί να υπερασπιστεί τον εαυτό της αλλά να διαβάλει άλλους!
      Καρφώνει τους τρεις άνδρες ότι είχαν προσυνεννοηθεί (η έκφραση της "απογυμνώνονται" απαράδεκτη!) και ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΝΔΡΑ που ο κόσμος τόχει βούκινο κι αυτή κρυφό καμάρι της έδωσε το πρώτο κείμενο.
      Ο Τύπος είναι για αποκαλύψεις και όχι για συγκάλυψη.
      Στην Καστοριά όμως ακόμη "παίζουμε τον παπά"!!!!

      Διαγραφή
    5. Μαμωνάς7/11/17

      Τρικυμία εν κρανίω (μάλλον εν πορτοφολίω).

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος7/11/17

      Οποιος συμφωνει μαζι μας, ασκει δημοκρατικη κριτικη (ακομα και εαν προσβαλλει)..... οποιος ομως διαφωνει μαζι μας και μιλησει, τοτε ειναι απαραδεκτος και οι λεξεις του καρφωνουν!!!!!!! Εδω ο φιλοσοφος, εκει ο φιλοσοφος. Πού ειναι ο φιλοσοφος;.... οεο!

      Διαγραφή
  59. Ανώνυμος2/11/17

    Ναι, σήμερα, κι άλλη εφημερίδα [……..] τοποθετήθηκε ΚΑΤΑ της σύμπραξης Δήμου και Μητρόπολης, και των επιδιώξεων τους για μεταφορά του Αγίου Μηνά!
    Σύνολο μέχρι στιγμής, 3 εφημερίδες της Καστοριάς, που θαρραλέα τοποθετήθηκαν κι είπαν ΟΧΙ.
    Για την «Οδό» που ανέδειξε το θέμα, δε χρειάζονται λόγια. Αλλά για την [……] που πρώτη φορά τοποθετείται έτσι «ευθαρσώς», και δείχνει το θάρρος της γνώμης της, χωρίς να υπολογίζει μεγαλόσχημους, δε το περιμέναμε! Μπράβο!
    Και μάλιστα με αυτό το παχύ, μαύρο ΟΧΙ, που έχει αποδέκτη Αγγελή και Σεραφείμ.
    Σε τσουνάμι, τελικά, εξελίσσεται η υπόθεση, που πλέον έχει χαρακτηριστικά [……..] και [………]
    Φυσικά, κανένα από τα Ηλεκτρονικά Μέσα, μπλογκς, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις όπως [………] κλπ κλπ δε τόλμησε να πάρει Δημόσια θέση. Αυτά είναι και με τον Αστυφύλαξ και με το Χωροφύλαξ… Και πάνω από όλα, αυτά, ενδιαφέρονται πρωτίστως για τα Ραγκουτσάρια με τη Μενεγάκη… Και τάχουν καλά με τα παγκάρια οποιασδήποτε μορφής και σχήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/17

      Και ποτε οι εφημεριδες της Καστοριας υποστηριζαν την Εκκλησια; Ποτε! Και γιατι δεν την υποστηριξαν; Διοτι ποτε δεν τους εδωσε χρηματα! Εαν τους εδινε, θα την ειχαν στα οπα οπα, οπως ακριβως κανουν κ με οποιους πολιτικους ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ τον "ελευθερο". Βαρεθηκαμε ποια τον κιτρινο Τυπο. Τυπος κ ΜΜΕ μας τυφλωνανε τοσα χρονια κ εγιναν οι πλατες των πολιτικων κ των τραπεζων. Τζαμπα μαγκες ειναι οι εφημεριδες της Καστοριας. Εαν τολμησουν, ας θιξουν κανα χορηγο τους!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/11/17

      Ε, όχι και δε την υποστηρίζουν! Εδώ υπάρχει εφημερίδα που σε κάθε, μα κάθε φύλλο της, έχει σαλόνι το δεσπότη!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/11/17

      Οι Εφημερίδες κύριε Ανώνυμε δεν είναι ούτε για να υποστηρίζουν ούτε για να κατηγορούν αποκλειστικά και ατεκμηρίωτα. Είναι για να βγάζουν στο φως στοιχεία και τα συμπεράσματα είναι κυρίως των αναγνωστών και όλων των άμεσα ενδιαφερομένων κατά θέμα, οι οποίοι έπειτα προβαίνουν και στις ανάλογες κινήσεις, είτε σωστές είτε λανθασμένες. Το λειτούργημα του Τύπου είναι η ενημέρωση και όχι η προπαγάνδα. Γι' αυτό περισσότερες είναι οι ειδήσεις και λιγότερα τα αναγκαία σχόλια.
      Δεν μπορούμε κι εμείς να πιστέψουμε ότι συνολικά οι εφημερίδες παραπλανούν τον κόσμο επειδή πληρώνονται. Ναι, ειδικά στις μικρές κοινωνίες είναι γνωστό ποιοι δέχονται έτοιμα κείμενα [αυτοεκτίθενται λόγω γνωστικού ελλείμματος] ή πληρώνονται άλλα έξοδα τους... αλλά είναι κρίμα να περνάει η άποψη ότι όλοι το ίδιο κάνουν.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/11/17

      Οταν μια εφημεριδα ανακοινωνει θεματα δημοσιου ενδιαφεροντος, δεν υποστηριζει... ενημερωνει. Ενω οι αλλες εφημεριδες "τα χωνουν" αδικως, χωρις να ενημερωνουν περι εκκλησιας. Καταλαβαινεις την διαφορα φανταζομαι......

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος3/11/17

      Έλεος φίλε!!
      Όλα σχεδόν τα μπλογκς της Καστοριάς αναρτούν συνεχώς το τι κάνει ο Σεβασμιώτατος, πού υπάρχουν αγρυπνίες πού οι εσπερινοί....! Σα να βρισκόμαστε σε θεοκρατικό καθεστώς. Σα να είναι παραρτήματα της Ρομφέας.
      Μιλάς μετά για ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ από τα ΜΜΕ της Καστοριάς;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος3/11/17

      Για τον Ανώνυμο πιο πάνω, που αναφέρεται στον τοπικό Τύπο και γενικά στα ΜΜΕ της Καστοριάς -και τις γλαύκες που κομίζει:

      ΟΔΟΣ: «Τι άραγε συμβαίνει στην Καστοριά»;
      http://www.odos-kastoria.gr/2016/09/blog-post_11.html

      ΟΔΟΣ: Ανέν[κ]δοτο.
      http://www.odos-kastoria.gr/2017/04/blog-post_75.html

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος6/11/17

      Θα εξηγήσει κανείς και σε μένα που δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να κυκλοφορούν εφημερίδες και να μοιράζονται τζάμπα; Ποιος τους πληρώνει τα έξοδα; Και γιατί; Ειλικρινά το λέω. Τι συμβαίνει;

      Διαγραφή
    8. Ηλίου φαεινότερον6/11/17

      Σίγουρα, πάντως, ο Άγιος Παΐσιος, που δημοσιεύεται ως... πήλινος Κινέζος (!!!!) στη "δωρεάν" εφημερίδα, δεν τη χρηματοδοτεί.

      http://www.protagon.gr/apopseis/moufanet/sygklonistiko-stratiwtis-tou-pilinou-stratou-kat-eikona-tou-pa%CE%90siou-44341250493

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος7/11/17

      Ενα κατεβατο εφημεριδες εδω και παρα πολλα χρονια κυκλοφορουν δωρεαν....... hellooooooooo!.......

      Διαγραφή
  60. ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ2/11/17

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΗΝΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ. ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΙΧΙΟ ΠΡΟΣ ΜΑΥΡΟΧΩΡΙ, ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΧΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΚΑΤΣΑΒΡΑΧΑ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;
    Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΑΓΙΟ;
    ΕΜΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΗ ΜΗΝΑ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/17

      Ε, και;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/11/17

      Τι και; Τουλαχιστον να μη λενε οτι δεν υπαρχει ναος του Αγιου Μηνα, γιατι λενε ψεματα. Οταν λεμε Δημος δε βαζουμε εμεις τα ορια συμφωνα με τα γουστα μας. Ειναι δεδομενα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/11/17

      Για την πολη γινεται ο λογος. Ο Δημος σε 50 χρονια μπορει να φθανει μεχρι την Κοζανη......

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/11/17

      Από που ξεφύτρωσες τώρα εσύ; Γιατί όχι ότι ξέρουμε κι όλες τις εκκλησίες της Καστοριάς αλλά σίγουρα είναι του Αγίου Μηνά; Γιατί αν ισχύει θα έπρεπε να τη δούμε και στο πρόγραμμα του επίσημου εορτασμού με καναν εσπερινό της γιορτής με το δεσπότη. Και πρόσεχε φουκαρά μου τι λες, μη σε πάρει χαμπάρι ο πρόεδρος του μουσείου μακεδονικού αγώνα και μας βλέπω όλους ντυμένους με την τιμημένη στολή του Μακεδονομάχου να γιορτάζουμε δίπλα σε Μεταμόρφωση, Φωτεινή και Πολυκάρπη. Κι αυτά Καστοριά είναι.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος7/11/17

      Πςςςςςςςς.... αυτο ειναι χιουμορ!

      Διαγραφή
  61. Ελένη3/11/17

    Μόλις τα διάβασα: Συγχαρητήρια για τα άρθρα των κυρίων Πηχιών και Τσεμάνη. Όπως και συγχαρητήρια για τη τοποθέτηση του κ. Τζηκαλάγια στο προηγούμενο φύλλο. Είθε ο Άγιος Μηνάς να βάλει το χέρι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος3/11/17

    Δεν υπάρχει σωτηρία! Τέλος!
    Η κατάσταση στη Καστοριά είναι εμετική!
    Σα τα ραγκουτσάρια Ανέστη-Μενεγάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/17

      Μια και το ανέφερες. Δεν πάμε καλά!
      Σοβαρά κάλεσε ο Δήμος τους δημότες για μια τηλεοπτική εκπομπή να πάνε σήμερα στο Ντολτσό μεταμφιεσμένοι;;;
      Δηλαδή, άμα θέλανε να γυρίσουνε ντοκυμαντέρ για τη Μεγάλη Εβδομάδα στην Καστοριά, θα βγάζαμε τους επιτάφιους και θα ψάλαμε το η Ζωή εν τάφω;
      Έτσι μ' είπε σήμερα ένας αγαπημένος άνθρωπος και όσο κι αν δε χωράει σύγκριση, το παράδειγμα είναι για το λάθος τάιμινγκ.
      Και για τη δουλοπρέπεια προς τα κανάλια, λέω γω τώρα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/11/17

      Πληρώνουμε για να [........].
      Πόσο άλλο θα πέσουμε;

      Διαγραφή
  63. Ανώνυμος3/11/17

    Αυτή τη φωτογραφία δημοσίευσε (όμως στα σοβαρά!!) εφημερίδα της Καστοριάς, η οποία σε κάθε φύλλο της έχει πάντα ένα θέμα με το Μητροπολίτη:
    http://www.protagon.gr/apopseis/moufanet/sygklonistiko-stratiwtis-tou-pilinou-stratou-kat-eikona-tou-pa%CE%90siou-44341250493

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πάλιν και πολλάκις… γκαπ! γκουπ!3/11/17

    Αναπολώντας αυτές τις ημέρες το όχι και μακρινό παρελθόν, όποιος σκέφτεται ψύχραιμα (σύμφωνα και με την πρόσφατη προτροπή) συνειδητοποιεί “πόσο παραμύθι φάγαμε”.
    Ερήμωσε ένα Καστρομονάστηρο, όπου πάρα πολλοί άνθρωποι έβρισκαν παρηγοριά και κουράγιο. Έφυγαν μακριά μας άνθρωποι που τους νιώθαμε αδελφούς.
    Και όλα αυτά για ανομολόγητα αίτια όσων χρησιμοποίησαν όλα τα μέσα, για να επικρατήσουν μόνοι στην υπεροχή τους.
    Σαθρά τελικά αποδείχθηκαν τα στοιχεία του κατηγορητηρίου. Γιατί σήμερα, άνθρωποι που κατέθεσαν στις έρευνες δεν “τα γυρίζουν τώρα” αυτοαναιρούμενοι, αλλά δηλώνουν ρητά και κατηγορηματικά ότι απάντησαν στο ερώτημα “τι γνωρίζετε για την υπόθεση;”, αναφερόμενοι βεβαίως σε μεμονωμένες δυσάρεστες εμπειρίες τους. Δεν προσήλθαν ως μάρτυρες κατηγορίας, ασχέτως αν στη συνέχεια έτσι διαδόθηκε.
    Όσο για τα ντοκουμέντα που κατατέθηκαν εκ των έσω, “σηκώνει πολύ νερό” κατά πόσον ήταν νόμιμη όλη η διαδικασία. Η αμφισβήτηση αυτή (και όχι απλή αμφιβολία) είναι βάσιμη.
    Μέσα στην τύρβη του κόσμου, άρχοντες και αρχόμενοι πέσαμε θύματα αυτής της πλάνης, ότι ο σκοπός (ο οποίος “αγίασε τα μέσα”) ήταν η κάθαρση.
    Αμ δε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Εγω νομιζω, οτι ο πουρες γινεται καλυτερος χωρις γαλα. Παρακαλω να μην λογοκριθει το σχολιο μου, εφοσον ο καθενας εδω γραφει τον πονο του!

      Διαγραφή
  65. Εμείς οι ελεεινοί και τρισάθλιοι3/11/17

    ΑΝΑΨΗΛΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σ.Ε.3/11/17

    Ίσως χρειαζόταν να δημιουργηθεί το θέμα αυτό για να δούμε τη σπάνια σύμπνοια του καστοριανού λαού που μόνο κάποιος τυφλός δε θα 'βλεπε. Άρα ο λαός έχει άποψη και τη δείχνει με θάρρος και επιχειρήματα. Σημαντικά τα σχόλια, σημαντικά επίσης και τα άρθρα που γράφτηκαν. Κι είναι άξιον απορίας πώς ξεφεύγει από κάποιους κάτι πολύ σημαντικό: ο μεγάλος, οισχυρότατος συμβολισμός του "μικρού" ναού του Αγίου Μηνά, τον οποίο δεν θα ήταν δυνατόν να έχει οποιοσδήποτε νέος ναός, όσο μεγαλοπρεπής και αν θα ήταν. Γιατί τον ναό-μνημείο τον μεγαλώνει η άμεση σχέση του με την κορυφαία στιγμή της Απελευθέρωσης της Καστοριάς μετά από 527 χρόνων σκλαβιάς,τον μεγαλώνει η λαμπρή του ιστορία, τον μεγαλώνει η αγάπη κι η ευγνωμοσύνη που έχουμε όλοι στον Άγιο και στο σπίτι του-μεγάλη η χάρη του!Μεγαλώνει τόσο, λοιπόν, ο ναός που χωράει μέσα του ολόκληρη την Καστοριά και θα τη χωράει πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επώνυμος5/11/17

      Λαμπρή η σκέψη σας, κυρία! Και για τη σύμπνοια του καστοριανού λαού και για τη μεγαλοσύνη του ναού.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/17

      Να γκρεμιστουν ολοι οι μεγαλοι ναοι! Ειναι ντροπη μας η Αγια-Σοφια στην Πολη!

      Διαγραφή
  67. Ανώνυμος3/11/17

    Σωστά: "O ναός που χωράει μέσα του ολόκληρη την Καστοριά και θα τη χωράει πάντα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Να δω εαν εσεις που καιγεστε για τον Αϊ Μηνα, θα πατησετε στην πανηγυρι!!!!!!

      Διαγραφή
  68. ΚΡΙΝΟ ΤΟΥ ΑΓΡΟΥ5/11/17

    ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ!!!
    ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ.
    Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΛΕΤΕ ΚΑΛΕΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΥΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥΣ;;;;;
    ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΤΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ!!!!!!!!!
    ΜΑΛΙΣΤΑ. ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ.
    ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟΝ ΟΤΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΧΑΡΟΥΜΕ.
    ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ Ο ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ.
    ΣΤΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ.
    ΕΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ.
    ΑΣ ΚΟΠΙΑΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΡΘΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος5/11/17

    Όχι ρε φίλε!!!!! Αυτό είναι τρίπλα από τις λίγες!!!! Κι άμα φέρει μαζί του και τον Αβρόσιο τι θα κάνουμε ρε φίλε;;;;;
    Θα καθόμαστε να τους βλέπουμε σαν να μη τρέχει κάστανο;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Remember! Remember!5/11/17

      Μη ψαρωνεις ρε! Θα οργανωσουμε απαγωγη. Ανασα δε θα παρουν. Ξερω γω κατι παλικαρια ετοιμα για ολα. Τα υπολοιπα μεταξυ μας μη ψυλιαστουνε και τιποτα και μας χαλασουνε στρωμενη δουλεια.
      Πλακιτσες αυτοι; Πλακιτσες κι εμεις!

      Διαγραφή
  70. Ανώνυμος5/11/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/17

      Απορώ και με τον Δήμαρχο του Άργους.
      Έχει ανάμεσα στους δημότες του κι άλλους πολλούς Αρχιμανδρίτες, που σπούδασαν Ορθόδοξη Θεολογία στο Παρίσι;
      Και του επιτρέπει η συνείδησή του να μη νοιάζεται πού και πώς είναι τώρα ο πατήρ […….];
      Ή ακούει μόνο από το ένα αυτί “έμπιστο” [………];;;
      Γεια σου, Δήμαρχε! Κι εγώ σ' εκτιμώ!
      Αλλά έχω μια απορία, βρε αδερφέ.
      Να μην την πώ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/11/17

      Ορθοδοξη Θεολογια στο Παρισι!!!!!..... κατι τετοιες σχολες βγαζουν τα προσκυνημενα θεολογακια του οικουμενισμου......

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/11/17

      Εσύ τι προτείνεις "απελευθερωμένε";;;;
      Αποτείχιση;

      Διαγραφή
  71. Ανώνυμος6/11/17

    Τι σχεση εχουν ολα αυτα που γραφετε με τον Αγιο Μηνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος6/11/17

    Ποιος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, θα τολμήσει να βγάλει τη θαυματουργή Εικόνα του Αγίου Μηνά από το Ναό Του; Και να τη μεταφέρει στα ΛΥΒ;
    Ποιος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΕΟ !6/11/17

      ΚΑΤΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ.....
      ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ. ΜΑΣΟΝΟΙ, ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.....
      ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΨΑΧΝΟΥΝ.

      Διαγραφή
  73. Η κοινή γνώμη6/11/17

    Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι ο δημοτικός σύμβουλος που έθεσε το θέμα εκτός ημερησίας διατάξεως "την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια" και δεν βγήκε στη συνέχεια να πάρει θέση καθαρή και ξάστερη στον δημόσιο διάλογο.
    Κι εσείς όμως οι σχολιαστές κολλάτε μόνο σε λίγα πρόσωπα και τα κατονομάζετε. Μόνο στην ανακοίνωση των ΕΝΔΗΜΩ και στο άρθρο του κυρίου Αναστάση Πηχιών στην ΟΔΟ διαβάσαμε το όνομα του κυρίου Νικολάου Βασιλειάδη.
    Αλήθεια, ως υποψήφιος Δήμαρχος Καστοριάς, έχει πολύ ενδιαφέρον η γνώμη του. Περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος6/11/17

    Πήρε φωτιά το Facebook. Μέρα με τη μέρα πληθαίνουν οι φωνές διαμαρτυρίας. Και μη πει καμιά κακίστρα πάλι για καναπέ, γιατί δεν χρειάζεται οχλαγωγία. Μετράει και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το όνομά μας και ό,τι μπορέσαμε να κάνουμε κι εμείς σ' αυτήν την πόλη. Όποιος έχει τα αυτιά του ανοιχτά, ας ακούσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Και οποιος πηρε τη μυγα, να την φερει πισωωωωωωω!........

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/17

      Εναν πυροσβεστηρα στο φεϊς παρακαλω.

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος7/11/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος7/11/17

    Γιάννης πίνει Γιάννης κερνάει.
    Καλά που έφυγε ο […….], και είδε άσπρη μέρα εκεί που πήγε με τον π. Αμβρόσιο.
    Την ευχή σου πάτερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολλητήρι7/11/17

      Καλά, τι κερνάει και τι πίνει ο Γιάννης το ξέρουμε.
      Εσύ τι πίνεις και τα λες αυτά;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/17

      Αποκαλεις εναν ιερεα με το επωνυμο του, απο την πολλη σου ευλαβεια να φανταστω........

      Διαγραφή
  77. Ανώνυμος7/11/17

    Για να μη στενέψει ο χώρος που γίνεται η Ανάσταση, έβαλε βέτο!!!!
    ΟΛΟ ΕΜΠΟΔΙΑ!!!
    ΕΛΕΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Κικιρίκου!7/11/17

    Κλασική συνταγή! Πάνω που ο διάλογος κυλούσε μια χαρά και μέσα στο θέμα, έστω με μικρές αποκλίσεις, αλλά σε σχέση με το συγκεκριμένο... τσουπ! πλακώσαν οι εγκάθετοι ή "αυθορμήτως αγανακτισμένοι"κι αρχίσαν τις δήθεν ριπές κατά του Μητροπολίτη, ώστε να ξεφύγει ο διάλογος και να απομακρυνθούμε από το κυρίως θέμα ή να χρησιμοποιηθούν σχόλια σαν στοιχεία δήθεν προσωπικής επίθεσης.
    Στο διά ταύτα, παρακαλώ τον κ. Διευθυντή να κρατήσει τη διαδικασία και τέτοια σχόλια άσχετα από τούδε και εις το εξής να τα στέλνει από εκεί που ήρθανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/17

      Δεν έχεις κι άδικο... Ορίστε ένα σχετικότατο όμως!
      http://www.kastorianiestia.gr/2017/11/agie.mina.kane.to.thayma.sou.html

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/11/17

      @Κικιρίκου!
      Στο διά ταύτα είμαστε (και είναι το ίδιο θέμα):
      Από τη μια, θέλουν να πάρουν το φιλέτο, κι απ’ την άλλη, εμποδίζουν το χτίσιμο της περίφραξης για την ασφάλεια των μικρών παιδιών!!!! Τι άλλο να περιμένουμε, λοιπόν;

      Διαγραφή
    3. Κικιρίκου!8/11/17

      Εντάξει, φίλε, μάλλον συμφωνούμε σε γενικές γραμμές. Τώρα για τις λεπτομέρειες (όπως ίσως θεωρείς κάποια σχόλια-ντουφεκιές στον αέρα που προσωπικά δεν εγκρίνω) δε θα χαλάσουμε και τις καρδιές μας.
      Μια και μίλησα όμως για αποκλίσεις, πιστεύοντας ότι το ζήτημα έχει και άλλες παραμέτρους, που καλά κάνουν κάποιοι και τις επισημαίνουν, αλλά το κακό είναι ότι δεν ολοκληρώνεται η συζήτηση, ας γράψει κάποιος και για εκείνο που αναφέρθηκε προηγουμένως.
      Πώς εξηγείται δηλαδή η έκδοση και η διανομή μιας εφημερίδας δωρεάν. Όποιος το κάνει αυτό δεν φορολογείται; Δεν αιτιολογεί πού βρήκε τα χρήματα; Καλοί οι δωρητές, αλλά δεν δικαιούνται να παραμένουν ανώνυμοι ακόμη και ως προς τον Νόμο.
      Όποιος έχει κάτι εγκυρο και σοβαρό να πει, ας λύσει την απορία.

      Διαγραφή
  79. Κάλλιο αργά παρά ποτέ7/11/17

    Δείγμα συμβολής στον δημόσιο διάλογο.
    https://dimotiki-kinisi.blogspot.gr/2017/10/blog-post_24.html
    Μία διαφωνία έχω, αγαπητοί ΕΝ.ΔΗΜΟ.
    Το αοικόπεδο-φιλέτο δεν αποκαλύφθηκε τώρα με το δημόσιο διάλογο στα ΜΜΕ, όπως γράφετε.
    Από χρόνια είχε γράψει η ΟΔΟΣ.
    Δεν πειράζει. Ώρα να κάνετε μελέτη!
    Εμείς από εσάς περιμένουμε να είστε σε εγρήγορση μέσα στο Δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος7/11/17

    Εγρήγορση; Οι ΕΝΔΗΜΟ; Lol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος13/11/17

    "Προσωπικά δεν το πήρα σαν προσβολή από τη μεριά του Δημάρχου. Εσκεμμένη φυσικά. Εν αγνοία του ίσως. Τα έχει αυτά ο προφορικός λόγος. Κατόπιν ωρίμου σκέψεως όμως, όπως λέμε, πιστεύω ότι θα καταλάβει και ο ίδιος και άλλοι ότι μια τέτοια απόφαση δεν στέκει. Για να κρατηθούν οι απαραίτητες ισορροποίες δεν είναι ανάγκη να θυσιάζεται και η λογική."
    γράφτηκε στις 21/10/2017 στην ΟΔΟ.
    Σήμερα και μετά τις δηλώσεις του Δημάρχου στις 11/11/2017 επαληθεύεται η καλή προσδοκία ότι τελικά τηρούνται οι νόμοι και οι παραδόσεις.
    Συγχαρητήρια στον κύριο Ανέστη Αγγελή, αλλά και ευχή να συνεχίσει σθεναρά και να μην υποχωρήσει σε τυχόν παράλογες πιέσεις από όπου και αν προέρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ