9.1.14

Πέμπτη 9.1.2014



116 σχόλια:

  1. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος8/1/14

    Αμάν! Τι μας περιμένει αύριο; Φωτογραφία δεν με ζητήσατε να στείλω κι αρχίζω να ανησυχώ.
    Δεν σας άρεσε η ιδέα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιμόζα η αισχυντηλή8/1/14

    Τι να σχολιάσουμε σε αυτήν την ανάρτηση; Ας δούμε ποιοι (και κυρίως γιατί) προτάθηκαν από τους αναγνώστες και τα λέμε με το καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/1/14

    Γελοιότητες που επαναλαμβάνονται συνεχώς στην Καστοριά και μεταφέρουν στο πανελλήνιο την εικόνα ότι είμαστε μία χαμηλού επιπέδου, για να μη πω βάρβαρη, κοινωνία.
    http://www.youtube.com/watch?v=kMwkuseVoUU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης9/1/14

    Λαϊκίστικο το σχόλιό σου, Ανώνυμε 4 ;;;
    Ερωτώ.
    Γιατί να χρεωθεί ολόκληρη η τοπική κοινωνία αλλωνών τα ρεζίλια;
    Όποιος έχει μυαλό το καταλαβαίνει.
    Ο τόπος μας έχει άξιους ανθρώπους, που δουλεύουν όλοι μαζί για την πρόοδο κι ας μη βγαίνουν στα κανάλια, δεν πάνε χαμένοι.
    Σε παρακαλώ... κι αν εκλέχτηκαν ως (προσωρινοί) εκπρόσωποί μας, δεν σημαίνει ότι ταυτιζόμαστε απόλυτα με τις επιλογές τους.
    Αυτοί τη ζωή τους κι εμείς τη ζωή μας.

    (Αμάν πια! Τα είπα και ξέσκασα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/1/14

    @4
    Εκλέγουμε ό,τι μας εκφράζει. Άρα, αυτοί εκπροσωπούν εμάς τους πολίτες και τον τόπο. Αυτοί δυστυχώς είμαστε! Αυτήν είναι η μοίρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος9/1/14

    Μόλις μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι πρώτο πρόσωπο της χρονιάς, αρνητικό, βγήκε η κα Αντωνίου!!! Εύγε στους αναγνώστες της "Οδού"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΖ9/1/14

    @7
    Ποδαρικό καλό. Η ελπίδα επανέρχεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/1/14

    Α ρε 007 πού πάει το εύγε ;
    Στην επιλογή της βουλευτίνας σαν νούμερο 1 ή στο αρνητικό ;
    Μαρτύρα και για τους άλλους. Τους Ανώνυμους οι αναγνώστες τούς θυμήθηκαν ή μόνο τα παιδιά στη χτεσινή παρέλαση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο κόσμος τόχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι!9/1/14

    Απολαύστε κι εσείς το δημοσίευμα της "Καθημερινής".
    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_08/01/2014_534954
    Βρε μας πήρανε χαμπάρι ... κι εμείς.... άλλα λόγια λέτε βρε παιδιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος9/1/14

    Φέτος, μου άρεσαν πάρα πολύ τα "Πρόσωπα 2013"! Αν και δεν συγκαταλέχθηκαν οι σχολιαστές του blog (ελπίδα ματαιοδοξίας που μας πρόσφερε ο "Τασούλης ο ηλεκτρολόγος"), δηλαδή όλοι εμείς που σχολιάζουμε ανώνυμα ή επώνυμα, και πιάνεται το χεράκι μας κ. Μπαϊρακτάρη στο πληκτρολόγιο.... Παρόλα αυτά, νομίζω, ότι εκφράζει κατά πολύ το 2013. Πάντως 4 από τα πρόσωπα που ψήφισα εγώ, έπεσα διάνα! Συγχαρητήρια σε ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος9/1/14

    Ρε παιδια, ποια ειναι τα προσωπα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερίνα9/1/14

    Τώρα δεν έχω την εφημερίδα μπροστά μου, τα πρόσωπα είναι: η Μαρία Αντωνίου ως αρνητικό (αυτό μας έλλειπε, να ήταν ως θετικό!). Επίσης στη λίστα είναι οι “Άστεγοι της Καστριάς» αυτοί στην πλατεία Δαβάκη, το Σπασμένο Ρόδι για τις ενέργειες που έκανε για το κτίριο του Μαθιουδάκη, η Έφη Καραγιαννίδου της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών … και ο νοών νοήτω, η Χρυσούλα Πατρώνου ως πολίτης περισσότερο (γειά σου Χρυσούλα!), όλοι οιδήμαρχοι (οι υποψήφιοι) 5-6 ονόματα δεν τους θυμάμαι τώρα όλους, όλοι αρνητικοί (αυτό μας έλλειπε κι εδώ, να ήταν θετικοί!!!!) «να φύγετε να πάτε αλλού», ένα όνομα δε το θυμάμαι τώρα της κίνησης για ένα πρόγραμμα ευρωπαϊκό Europa …? για ταρχοντικά της πόλης…… τα άλλα δε τα θυμάμαι. Ο Διαμαντόπουλος δυστυχώς δεν είναι στη λίστα! Οπότε η καημένη η Μαρία νιώθει μοναξιά στη κορυφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος9/1/14

    κ. Παναγιώτη ποιά είναι τα πρόσωπα της χρονιάς;σας είναι εύκολο να μας τα γράψετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1. Μαρία Αντωνίου (-)
    Το δίσεκτο έτος 2013

    2. Σπασμένο Ρόδι (+)
    Η ιστορία γράφεται μόνο με τόλμη

    3. Ε.Γεωργοσοπούλου-Μισκία (+)
    Οι φιλοδοξίες δεν σταματούν

    4. Οι (μέχρι σήμερα) υποψήφιοι δήμαρχοι (-)
    Ισχύς μου η αγάπη του λαού

    5. Έφη Καραγιαννίδου (-)
    Ταμειακή διαχείριση κοινών υποθέσεων

    6. Οι άστεγοι (-)
    Κατορθώματα αδιαφορίας

    7. Χρυσούλα Πατρώνου-Παπατέρπου (+)
    Προπαντός ενεργός πολίτης

    8. Εταιρεία προστασίας ατόμων με αυτισμό (+)
    Όαση στην γενικευμένη ανυποληψία

    9. Κωνσταντίνος Κοντόπουλος (+)
    Πολιτική αποστρατεία

    10. Βασίλειος Τσεμάνης (+)
    Έχουσιν γνώση οι φύλακες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος9/1/14

    Δίσεκτο δεν ήταν το 2013 που αναφέρετε στο Νο 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Tο 2013 αν και δεν ήταν, για την Καστοριά αποδείχθηκε έτος δίσεκτο..."
    ξεκινάει το σχόλιο της ΟΔΟΥ στην έντυπη μορφή της εφημερίδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος9/1/14

    Αλήθεια ποιοί θα είναι υποψιφηοι Δήμαρχοι στην Καστοριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος9/1/14

    Γιατί Ανώνυμε 11 (εσύ κάτω απ' το τούμπανο),
    "ελπίδα ματαιοδοξίας" και όχι "αισιοδοξίας" ;
    Μία θέση στη δεκάδα ζήτησα για να υπάρξει και ποικιλία.
    Δε βλέπεις που - εκτός από τα 4, 5, 6 και 10 - είναι πάλι τα ίδια πρόσωπα; Εννοείται ότι δεν έχω τίποτε εναντίον τους.
    Μόνο αυτό για την ώρα, όσο με αφορά. Θέλω πρώτα να διαβάσω και την αιτιολόγηση στην εφημερίδα και μετά να εκφέρω γνώμη.
    Συγγνώμη προκαταβολικά αν έκανα λάθος και είναι κι άλλοι για πρώτη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καίτη Π.9/1/14

    Τις τέσσερις από τις δέκα θέσεις κατέλαβαν και εδώ πολιτικοί. Πολλοί... Προσωπικά θα προτιμούσα μία (κι όποιος προλάβαινε), αλλά σέβομαι και τις ψήφους των άλλων αναγνωστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος9/1/14

    @11
    Εμένα πάλι φέτος τα "Πρόσωπα" με άρεσαν λιγότερο από ποτέ. Όχι και θετικό πρόσημο στην Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, που εξασφάλισε μεν την Όπερα, αλλά κόντεψε να μας βγάλει το λάδι με τις μαγνητοσκοπημένες!
    Ύστερα περιμενα περισσότερο πλουραλισμό και όχι τόσους πολιτικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος9/1/14

    Μόνο η γκρίνια θα μείνει. Έξι συν / τέσσερα μείον !
    Άρα ;; Προοδεύουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος9/1/14

    @22
    Οι μαγνητοσκοπημένες έπεσαν στο 2014. Τα πρόσωπα είναι του 2013. Άρα, του χρόνου έχουμε ελπίδες να βγει με αρνητικό πρόσημο. Αλλά αν σκεφτείς πόσοι έβαλαν την υπογραφή τους στη "συγκέντρωση υπογραφών" για την όπερα και πόσοι έμειναν ικανοποιημένοι από το "συγνώμη" της (εδώ που τα λέμε δεν είναι και λίγο για ένα δημόσιο πρόσωπο), μάλλον δικαιολογείται το θετικό πρόσημο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος9/1/14

    Του χρόνου σίγουρα θα είναι αρνητικό πρόσωπο ο Βαγγελάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος9/1/14

    Μετά την εμφάνιση του παπα Σούρα δεν βγήκε ούτε ένας παπάς φέτος στα πρόσωπα; Αχ ζημιάρη Διαμαντόπουλε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή...κανέλα!10/1/14

    Ομολογουμένως καλό ότι συμπεριλαμβάνονται και Σύλλογοι και μεμονωμένοι ενεργοί πολίτες.
    Αλλά, βρε παιδιά .... τόσοι πολιτικοί;
    Καλλιτέχνες, Γιατροί, Νομικοί, Δάσκαλοι ... δεν βρέθηκε κανένας/καμία που να προσφέρει επίσης κάτι ωφέλιμο σε αυτήν την πόλη ;
    Τελικά είναι πολύ αποτελεσματικά τα μίντια, που κάνουν κάποιους αναγνωρίσιμους και πιο εύκολα αποδεκτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος10/1/14

    @ Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή...κανέλα!
    Δεν είναι και «τόσοι πολιτικοί» στα πρόσωπα της χρονιά που παραπονιέσαι. Οι3 στους 10 είναι ουσιαστικά οι πολιτικοί, και μάλιστα ο ένας επειδή αποχωρεί! Η αναλογία είναι καλή, αν λάβει κανείς υπόψη του αυτό που ισχυρίζεται, ότι δηλ. τα μίντια τους κάνουν αναγνωρίσιμους.
    Επίσης δεν είναι δα και το ποσοστό για τα επαγγέλματα που αναφέρεις τόσο αποκαρδιωτικό! Από τα 4 επαγγέλματα («Καλλιτέχνες, Γιατροί, Νομικοί, Δάσκαλοι...» ) τα 3 έχουν διακριθεί. (Σπασμένο Ρόδι, Χ. Πατρώνου στο πρώτο, Β. Τσεμάνης στο δεύτερο, ένας από τους υποψήφιους δημάρχους στο τρίτο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή...κανέλα!10/1/14

    Έλα τώρα @27... Μόνο ο Κοντόπουλος "αποστρατεύτηκε" ;
    Εξ άλλου αυτός έχει ξαναβγεί.
    Γιατί 3 στους 10; Και οι άλλοι σαν υποψήφιοι Δήμαρχοι ψηφίστηκαν και όχι για την δραστηριότητά τους σε άλλον τομέα. Και η κ. Πατρώνου προπαντός ως ενεργός πολίτης.
    Πολύ απλά, η διαφωνία μας έγκειται στο ότι προσωπικά προτιμώ να συνεχιστεί αυτό που ξεκίνησε η "ΟΔΟΣ", αλλά για να έχει περισσότερο ενδιαφέρον -για να μην πω "επιτυχία"- θεωρώ ότι καλό είναι να προτείνει η Εφημερίδα τομείς π.χ. Πολιτική, Τέχνη, Παιδεία, Εκκλησία, Αθλητισμός, Κοινωνική Δράση, Καστοριανοί στο εξωτερικό κλπ. και οι Αναγνώστες να ψηφίζουμε, ώστε να φανερώνεται πληρέστερα το "πρόσωπο της ίδιας της πόλης" και όχι μονομερώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος10/1/14

    Σιγά, ρε παιδιά, πόσους πολιτικούς, γιατρούς, καλλιτέχνες, δικηγόρους, δασκάλους… έχουμε, οι οποίοι έχουν διακριθεί στο 2013???? Μια χούφτα άνθρωποι προσφέρουν στο τόπο!!! Μια χούφτα!!! Όλοι οι άλλοι, λουφάζουν και κοιτούν την πάρτη τους…
    Γι’ αυτό πάει κατά διαόλου ο τόπος, δυο-τρεις προσφέρουν, όλοι οι άλλοι περιφέρονται σαν χωριάτικα σκεπάρνια στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και στις σουβλακογιορτές παριστάνοντας τους παράγοντες. Για κλάματα είναι η κοινωνία μας, η οποία εκφράζεται και αντιπροσωπεύεται από τον Παπασούρα και τον Δημαρχοσούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος10/1/14

    "...θεωρώ ότι καλό είναι να προτείνει η Εφημερίδα τομείς π.χ. Πολιτική, Τέχνη, Παιδεία, Εκκλησία, Αθλητισμός, Κοινωνική Δράση, Καστοριανοί στο εξωτερικό κλπ. και οι Αναγνώστες να ψηφίζουμε,..."
    Ενδιαφέρουσα η πρότασή σου. Θα πρέπει να τη λάβει σοβαρά υπόψη η «ΟΔΟΣ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή...κανέλα!

    Η εφημερίδα τόσα χρόνια έχει διαμορφώσει μία «προσωπική» θεώρηση και χρησιμοποιεί δικούς της κωδικούς τους οποίους επεξεργάζονται οι αναγνώστες και βγάζουν τα δικά τους συμπεράσματα, για την πόλη και τη κοινωνία της.
    Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο διαμορφώνεται μαζί με τους φίλους και αναγνώστες της, μία «παράλληλη», μία «άλλη» Καστοριά, η οποία σε κάποιους δε γίνεται κατανοητή.
    Πόσο κατανοητή μπορεί να είναι π.χ. η κα Πατρώνου (ως δημότης κυρίως, αλλά και ως συγγραφέας), στους υπόλοιπους συνδημότες μας;
    Είναι δυνατόν να αναγνωριστεί η κα Πατρώνου ή η οποιαδήποτε Πατρώνου στη Καστοριά των ψηφοφόρων του κ. Χατζησυμεωνίδη και της κας Αντωνίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος10/1/14

    Αλήθεια βρε 29 τώρα που μίλησες για Δημαρχοσούρα...
    Γιατί τη μέρα της παρέλασης ο Δήμαρχος μας ντύθηκε "Μπλεκ" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης10/1/14

    Λυπάμαι που το λέω, αλλά οφείλω να είμαι ειλικρινής. Έχω την αίσθηση ότι στα φετινά "ΠΡΟΣΩΠΑ" δεν καθρεφτίζεται η Καστοριά, αλλά οι εμμονές ανθρώπων που θέλουν να προβάλουν μια εικόνα της πόλης διαφορετική από αυτήν που βιώνουμε καθημερινά.
    Συγγνώμη, μπορεί και να ζω σε άλλη πόλη.

    ΥΓ. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, δεν είναι ότι δεν εισακούστηκε η πρόταση του Τασούλη, που με έφερε ως υποψήφιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος10/1/14

    Για κάντο μας πιο λιανά Λευτέρη!
    Για να δικαιολογήσεις και το "ξεφτέρης"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος10/1/14

    Λευτέρ (το λέω με ακσόν), το σκεπτικό του ΠΖ δε σε καλύπτει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης10/1/14

    @34
    Συγγνώμη, αλλά πρέπει να αποχωρήσω. Επείγομαι να κανονίσω για το μεσημέρι (εμείς σήμερα έχουμε φακές. Εσείς τί έχετε;)
    Μάλλον όμως εννοώ τα ίδια με αυτά που λέει ο ΠΖ (με άλλα λόγια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος10/1/14

    1 Μανώλης Χατζησυμεωνίδης
    2 Χρήστος Γκοσλιόπουλος
    3 Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου
    4 Δημήτριος Σαββόπουλος
    5 Βαγγέλης Διαμαντόπουλος
    6 Κώστας Λιάντσης
    7 Φιλώτας Ταλίδης
    8. Πασχάλης Χαρούμενος
    9. Απόστολος Κιοσσές
    10. Χρήτος Παρχαρίδης
    Λευτέρη τώρα ικανοποιήθηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Επώνυμος10/1/14

    Αγαπητή "ΟΔΟΣ"
    Έχω κι εγώ την ίδια γνώμη με κάποιους από τους σχολιαστές που πρότειναν να αναδεικνύονται τα "Πρόσωπα της χρονιάς" κατά τομέα δραστηριότητας. Μπορούν μάλιστα να διακρίνονται δύο, ένα θετικό και ένα αρνητικό.
    Συμπληρωματικά σκέφθηκα και κάποιους άλλους τομείς :
    "Επιχειρηματικότητα" (γιατί δεν είναι όλοι διανοούμενοι στον τόπο μας), "Ελπίδες" (για τα νέα παιδιά που έκαναν μια καλή αρχή), "Συνεργάτες της "ΟΔΟΥ" (για να επιβραβεύουμε εκείνους που μοιράζονται μαζί μας το έργο τους) και "Υστεροφημία" (για εκείνους που συνέβη να αφήσουν τον μάταιο αυτόν κόσμο τη χρονιά που πέρασε).
    Άλλους τομείς δεν αναφέρω, γιατί αναφέρθηκαν ήδη. Συμφωνώ και μάλιστα με αυτόν που δίνει μία θέση και στους συμπατριώτες μας σε άλλη πόλη της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φεύγω Μετανάστης!10/1/14

    Αυτά δεν είναι τα "Πρόσωπα" της Καστοριάς.
    Είναι η αφρόκρεμα!
    Η ελίτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μιμόζα η αισχυντηλή10/1/14

    Πώς τα λες παπάκι είκοσι εννιά... πώς τα λες !
    Συμφωνώ. Είναι στο χέρι μας όμως να ανακαλύψουμε και αυτούς τους λίγους. Αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος10/1/14

    @ προτάσεις
    Πολιτική, Τέχνη, Παιδεία, Εκκλησία, Αθλητισμός, Κοινωνική Δράση, Καστοριανοί στο εξωτερικό, Επιχειρηματικότητα, Ελπίδες, Συνεργάτες της "ΟΔΟΥ", Υστεροφημία….
    Εσείς βραβεία Grammy ή Oscar πάτε να καθιερώσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος10/1/14

    Α μπρε βάλτε κι ένα "Παλαίμαχοι".
    Οι πάπποι και οι μπάμπες δεν είμαστε ΙΧ, να μας στείλετε για απόσυρση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος10/1/14

    @41
    ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΤΑ ΜΟΥΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κατερίνα10/1/14

    Έτσι κάθε χρόνο, με την πρότασή σας, αν είχαμε τομείς δραστηριοτήτων, θα έπρεπε να διακρίνεται ένας επιχειρηματίας π.χ. ή ένας αθλητής, ή ένας ιερέας... σώνει και καλά, κι ας μην έχουν διακριθεί.
    Επιπλέον οι άστεγοι δεν θα διακρίνονταν ποτέ. Ούτε η κα Πατρώνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος10/1/14

    @43
    Εννοείς «Τα Χρυσά Βατόμουρα»:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AC_%CE%92%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος10/1/14

    Προτείνω να καθιερωθεί και βραβείο "Ρεντίκολο", για τους πολιτικούς που εμφανίζονται στα καρναβάλια του Άργους και της Καστοριάς.
    Όταν είναι η πρώτη τους εμφάνιση να φέρουν τον τίτλο: «Ρεντίκολο: Σούπερμαν-Κατγούμαν». Αν το επαναλάβουν «Ρεντίκολο: Παπασούρας-Ευλογημένη».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μαίρη10/1/14

    Καλέ σεις φυρί φυρί το πάτε ... Μάλιστα!
    Αν έχετε στο μυαλό σας και καλλιστεία να ετοιμαστώ και νάρθω να βγω Miss με το σπαθί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θανάσης10/1/14

    Βιάζεσαι Κατερινιώ. Η κυρία Πατρώνου θα διακρινόταν και στην "Τέχνη" και στην "Κοινωνική Δράση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος10/1/14

    Το 1ο βραβείο που λέγαμε πριν:
    http://3.bp.blogspot.com/-fE8Fboq3AZs/Us__60gK9UI/AAAAAAABJGc/p3Pr6NQVd90/s1600/IMG_4728+copy.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Θανάσης10/1/14

    Βρε ποιος είναι αυτός ο κουστουμαρισμένος που γκιλνιέται μες το δρόμο με τα καρναβάλια; Αλήθεια δεν τον αναγνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μας ψεκάζουν!10/1/14

    Α π α ρ ά δ ε κ τ η φωτογραφία.
    Ο δήμαρχος χειρότερος από τον Παπα-Σούρα.
    Πόσο άλλο θα αυτοεξευτελιστούν οι πολιτικοί μας; Πόσο άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος10/1/14

    Μνημείο Ντροπής η φωτογραφία!
    Μνημείο Ντροπής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος10/1/14

    Με το χέρι στην καρδιά τώρα. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι ο Δήμαρχος. Και καμαρώνει μάλιστα που "απαθανατίζεται" έτσι.
    Λυπάμαι και ντρέπομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος10/1/14

    @ Κατερίνα

    Γιατί δεν σ' αρέσει η ιδέα; Δεν μπορεί, όλο και κάτι θα βρισκόταν που θα μας έκανε να ψηφίσουμε υπέρ ή κατά.
    Να δώσω ένα παράδειγμα: στον χώρο της Εκκλησίας τόσα χρόνια ασχοληθήκαμε (ίσως και υπέρ το δέον) με τον Μητροπολίτη. Υπάρχουν όμως και άλλοι που πραγματικά προάγουν την εκκλησιαστική ζωή, όπως πληροφορήθηκα πρόσφατα για κάποιον ιερέα που κρατά την Σχολή Αγιογραφίας. Όχι για δόξες ή διαφήμιση, αλλά δεν θα άξιζε ως δείγμα εκτίμησης του έργου του και ευρύτερη ενημέρωση των συμπολιτών να κερδίσει μία φορά κι αυτός μια θέση στα "Πρόσωπα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος10/1/14

    Ανώνυμε 54
    Για να καταλάβεις τι κόλλημα έχουμε φάει και δεν ανοίγουμε τα μάτια μας, θα σε πω ένα άλλο παράδειγμα. Πέρσι χειροτονήθηκε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο ο Ζήσης (τώρα Αγαθάγγελος) ο Σίσκος, που η Καστοριά είχε αιώνες να δει γέννημα-θρέμμα της Αρχιμανδρίτη στο Πατριαρχείο. Θυμήθηκε κανείς να τον προτείνει;
    (ούτε εγώ. ήμαρτον)
    Και μη μ' αρχίσετε τώρα τίποτε άσχετα ότι δήθεν τάχα "οι Μοναχοί πρέπει να απαρνούνται τον κόσμο κλπ. κλπ.", γιατί δεν παύουν να έχουν κι αυτοί κατά σάρκα συγγενείς, παιδικούς φίλους, παλιούς συμφοιτητέςκλπ. κλπ. και εκεί που είναι με τόσους ανθρώπους ζει και συνεργάζεται.
    Τώρα μας έπιασε ο φαρισαϊσμός να αφήσουμε τους Μοναχούς στη γυάλα;
    Τι το ωραιότερο από το να μείνει τυπωμένο σε μια έγκριτη εφημερίδα ότι η πατρίδα του δεν τον ξεχνάει και ότι τον συνοδεύουν οι ευχές μας να φανεί αντάξιος των προσδοκιών και της παράδοσης της Καστοριάς;
    Αλλά εμείς περί άλλα τυρβάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος10/1/14

    @@ 54 + 55

    ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΓΑΒΡΗΛ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΥΡΩΤΙΣΑ. ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος10/1/14

    Βρίσκω τις προτάσεις για τις θεματικές πολύ σημαντικές, γιατί όπως τα αφιερώματα κάθε καλοκαίρι, έτσι και τα "πρόσωπα" αποτελούν ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ εκδόσεις της "Οδού" και είναι κρίμα να χάσουν την ευρηματικότητα και το ενδιαφέρον τους.
    Γι' αυτό πρέπει κι εμείς οι αναγνώστες να είμαστε πιο προσεκτικοί και ο εκδότης να ελέγχει όσο μπορεί μήπως γίνεται και μια μορφή διαφήμισης με τις πολλές ψήφους. Ο τρόπος που προαναφέρθηκε με τους διάφορους τομείς βοηθάει σε κάποια οριοθέτηση. Και το αποτέλεσμα πιστεύω πως θα είναι αντάξιο μιας τέτοιας πόλης.
    Αν π.χ. υπήρχε η "υστεροφημία", τα δύο πρώτα ονόματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι Περδίκκας Παπακώστας και Γιώργος Χουρμουζιάδης.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος11/1/14

    Μην τρελαινεστε! Στην περιοχη μας υπαρχουν πολλοι καλοι παπαδες. Ο παπας του χωριου μου αλλα και αλλοι δυο που γνωριζω ειναι αξιοι επαινου. Παντως με εχει εντυπωσιασει και ο Μητροπολιτης. Τον γνωρισα απο κοντα, του μιλησα και εμεινα εμβροντητος. Με συγκινησε ως χαρακτηρας. Και θα υπαρχουν και αλλοι ιερεις καλοι. Παντως δε συμφωνω να ψηφιζουμε για ιερεις γιατι δεν τους γνωριζουμε και θα αδικησουμε καποιους των χωριων. Αν κανω λαθος ανακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος11/1/14

    1. Σημα κατατεθέν καλό ή κακό; Για τον παπα-Γαβριήλ λέω. Γιατί ναι μεν συνδέθηκε με τη Μαυριώτισσα, πώς όμως; Θετικά ή αρνητικά; Ή ούτε κρύο ούτε ζέστη;
    2. Και ο αποχωρήσας ηγούμενος χειροτονήθηκε στο Πατριαρχείο, αλλά είδαμε τη συνέχεια. Όχι πως ήταν κακός ιερέας, κάθε άλλο. Αλλά σε κάθε περίπτωση μηδένα προ του τέλους μακάριζε και τα στερνά τιμούν τα πρώτα και μακάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος11/1/14

    Απάντηση στο 59 σχόλιο

    1. Εννοείται καλό, εφόσον δεν έχει ακουστεί κάτι τόσο αρνητικό και ολοι οι Καστοριανοί τον αγαπούν. Πρόσφατα τον τίμησε και ο Μητροπολίτης. Εξαιρετικό βρίσκω και το άρθρο της Βιβής Ιατρού στη "Φωνή της Καστοριάς".
    2. Ο π. Αγαθάγγελος όχι μόνο χειροτονήθηκε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά παραμένει εκεί και εργάζεται στην Βιβλιοθήκη, συν το ότι είναι και εφημέριος.
    Ο αποχωρήσας Ηγούμενος (φοβάσαι να πεις το όνομά του; ο πατέρας Αμβρόσιος είναι) μόνο χειροτονήθηκε και μετά ήλθε στην Καστοριά. Δεν πιστεύω ότι έχουν νόημα τέτοιες συγκρίσεις.
    Βεβαίως "τα στερνά τιμούν τα πρώτα" (αυτό λέγεται στους γεροντότερους ως υπενθύμιση να τηρήσουν τις όποιες αρχές και αξίες πρέσβευαν στο παρελθόν).
    Οι νέοι έχουν ανάγκη ενθάρρυνσης και τόνωσης, όχι κατά το "αχ, σκεπαρνοσκοτωμένε γιε μ' "
    (δεν ξέρω αν έχεις υπόψιν την αλληγορική ιστορία)
    Συνεπώς, για να είμαστε μετριοπαθείς, δεν χρειάζεται ούτε υπερφίαλος ενθουσιασμός ούτε φοβίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος11/1/14

    Νο 60: Τώρα μάλιστα! Πάτησες πάνω στην πίτα! Καλέ μου άνθρωπε, εσύ πού ζεις και επικαλείσαι ως επιχείρημα ότι τον βράβευσε ο δεσπότης; Δεν πήρες ακόμη χαμπάρι τη βιομηχανία βραβεύσεων του δεσπότη μας; Αν όχι, παρακολούθησε τα βραβεία που μοιράζει κάθε χρόνο στον εσπερινό των Τριών Ιεραρχών σε εκπ/κούς και μετά τα λέμε. Που ενώ στην αρχή είχε τα κότσια να βραβεύσει πραγματικά ξεχωριστούς εκπ/κούς σαν τον Γ. Πατρώνο και τον Ε. Πελαγίδη, στη συνέχεια δεν άντεξε άλλο το κόστος της επιλογής και παίρνει σβάρνα τους προσφάτως συνταξιοδοτηθέντες. Οπότε τα βραβεία χάνουν την αξία τους αυτομάτως τόσοι πολλοί που βραβεύονται. Οπότε τι να μας πει το ότι τον τίμησε ο δεσπότης; Αν ερευνήσουμε πόσους έχει τιμήσει ο δεσπότης, θα βρούμε αρκετές δεκάδες. Χωρίς να σταθούμε στο ποιους-μήπως σε κάποιους ημετέρους του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος11/1/14

    @61 Απο ολα αυτα που διαβασες, μονο αυτο σου εμεινε? Ξυδι!.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος11/1/14

    Νισάφι με μερικούς σχολιαστές.
    Μην αρχίσουμε πάλι τα εκκλησιαστικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος11/1/14

    Γιατί βρε, ανώνυμε,''έμμεσα'' πάλη με τον Δεσπότη τ'άχεις βάλει;
    Το να τιμά η Εκκλησία τα παιδιά της, είναι βιομηχανία βραβεύσεων;
    Ζηλεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος11/1/14

    Όχι, δεν ζηλεύω καθόλου. Απλώς να σας θυμίσω ότι όσο πιο πολλά βραβεία δίνουν διάφοροι σε διάφορους τόσο πιο χάλια πάνε τα πράματα σε συλλογικό επίπεδο. Θυμάστε όταν έγινε ο Φ. Πετσάλνικος Πρόεδρος της Βουλής; Κάθε σύλλογος τοπικός, που... σεβόταν τον εαυτό του, διοργάνωνε εκδήλωση όπου τον τιμούσε με πλακέτες. Είχε γεμίσει τότε ο Φίλιππος πλακέτες, με τις οποίες οι σύλλογοι αποσκοπούσαν σε κάποια οικονομική ενίσχυση. Καποιοι σύλλογοι τα κατάφεραν-με μια πλακέτα κέρδισαν 10.000 ευρώ. Μια χαρά! Αλλά τα πληρώνουμε τώρα όλοι! Γι' αυτό να το θυμάστε: όσο πιο πολλές οι πλακέτες τόσο πιο χάλια τα πράγματα για όλους μας! Και κάτι ακόμα: ποιος πιστεύει ότι αυτοί που παίρνουν τις πλακέτες τις αξίζουν κιόλας; Ανεξαρτήτως του ποιος τις δίνει-είτε είναι δεσπότης είτε είναι δήμαρχος είτε είναι οιοσδήποτε πρόεδρος οιουδήποτε συλλόγου. Έγινα σαφής ο άνθρωπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γούντυ ο τρυποκάρυδος11/1/14

    Πάντως όσον αφορά την "βράβευση" των Εκπαιδευτικών, θέλω να σταθώ λίγο στο θέμα, γιατί πλησιάζει η Εορτή (και όχι η αργία) των Τριών Ιεραρχών.
    Έχει σχολιαστεί ποικιλοτρόπως αυτή η ενέργεια του Μητροπολίτη. Κανείς μας δεν είναι καρδιογνώστης, ώστε να ξέρει σίγουρα για ποιον λόγο το κάνει.
    Ο καθένας αποφασίζει κατά συνείδησιν εάν το δέχεται (και μάλιστα όταν πρόκειται για τον εαυτόν του) ή όχι.
    Ένα "υπέρ" είναι ότι τιμώνται (και δεν αξιολογούνται) άνθρωποι που όλο και κάτι πρόσφεραν.
    Δεν έχω ακούσει να τιμώνται δάσκαλοι ούτε καν από τις Ενώσεις τους (αν κάνω λάθος διαψεύστε με).
    Μπορεί βέβαια να τους τιμά το Σχολείο από το οποίο αποχωρούν. Μπορεί όμως και όχι (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες...).
    Για μένα το πιο σημαντικό είναι ότι αυτό συμβαίνει μέσα σε έναν Ιερό Ναό, μετά από τον Εσπερινό και - για όσους πιστεύουν - είναι η Χάρη του Θεού που φωτίζει και σκέπει.

    Εάν έχει κάποια σημασία η γνώμη μου, προτείνω να γίνεται η δωρεά ενός συμβολικού αναμνηστικού σε όλους και όλες, ώστε να είναι μεγαλύτερη η χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος11/1/14

    Πολύ σωστή η πρότασή σου, Γούντυ, και μπράβο! Αυτό που απομένει είναι να τη διαβάσει η Μητρόπολη και να τη λάβει σοβαρά υπόψη της. Και θα ήταν πολύ υπέρ της να την εφαρμόσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος12/1/14

    Προς συγκεκριμένους σχολιαστές:
    Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά που σχολιάζετε, αλλά μήπως τα γράφετε σε λάθος blog; Μήπως έπρεπε να τα γράφετε σε εκκλησιαστικά site, κι όχι σε δημοκρατικά και φιλελεύθερα blogs;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος12/1/14

    Διάβασα νωρίτερα στο Fouit που γράφει σήμερα να δούμε τα σχόλια στην "ΟΔΟΣ" και μπήκα.
    Πραγματικά ενδιαφέροντα όλα που γράφετε. Για σένα όμως Ανώνυμε που δράφεις ότι να τα γράφουμε στα εκκλησιαστικά σου λέω αλήθεια έγραψα δυο τρία και έφαγα μπλοκάρισμα αδερφέ ενώ δεν ήταν ούτε βρισιές ούτε γκρίκλις που λένε γι' αυτό δεν τα ανεβάζουν. Να μη κολάζομε μέρα πούναι αλλά νομίζω ότι πολλοί απ' αυτούς συνενοούντε πρώτα με τους δεσποτάδες τι τους αρέσει ή τους συνφέρει και μετά τα ανεβάζουν. Είναι αυτά φιλελεύθερα και δημοκρατικά; Άσε καλύτερα... μια χαρά είναι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος12/1/14

    Η δημοκρατια και οι υπερασπιστες της ελευθεριας, δεν αναγνωριζουν το δικαιωμα υπαρξης εκκλησιαστικων αποψεων; Πας καλα ρε "φιλελευθερε" και "δημοκρατικε" τυπε @68;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος12/1/14

    δεν μου λες, αγαπητέ ευαίσθητε, μπορούν να είναι εκκλησιαστικές απόψεις οι ύβρεις, οι κατάρες και οι αφορισμοί?
    και του Λυκούργου η επιστολή, εκκλησιαστικές απόψεις ήταν??
    ωραίες απόψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος12/1/14

    Εγώ να σου απαντήσω, αγαπητέ ψύχραιμε, εσύ θα με πιστέψεις;
    1)Ποιος είπε ύβρεις;
    Μήπως εννοείς αυτές που προτείνει ο Καλαβρύτων ξεσκονίζοντας όλο το λεξικό Τεγόπουλος-Φυτράκης;
    2)Μπορείς να μου λύσεις την απορία που έχω τόσα χρόνια : γιατί στο Ευχέλαιο διαβάζουν "... από κατάρας ιερέως" ; Μέχρι τώρα και γω ήξερα το"ευλογείτε και μη καταράσθε"
    3)αφορισμοί;;; όπως λέμε "αποσχηματισμοί";;;
    4)άσε με, να χαρείς τα μάτια σου μ' αυτήν την επιστολή.
    Όποιος την έλαβε, το διαχειρίστηκε ανάλογα με τα προσωπικά του κριτήρια.
    Αυτό δεν είναι ελευθερία ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ο Ανώνυμος 6812/1/14


    Σ’ όλους όσους αντέδρασαν στο σχόλιό μου:
    Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ το blog της ΟΔΟΥ ότι είναι φιλελεύθερο και δημοκρατικό. Γι’ αυτό μου «ξενίζει» να διαβάζω ΤΟΣΟ ΣΥΧΝΑ για ιερείς και μοναχούς εδώ μέσα. Καλοδεχούμενες βέβαια οι σχετικές απόψεις, αλλά βρε παιδιά, το blog αυτό ούτε την «Χρυσή Αυγή» προβάλλει, ούτε τις λειτουργίες και τις συνεντεύξεις της Μητρόπολης δημοσιεύει, όπως κάνουν τα περισσότερα καστοριανά site. Ούτε φυσικά τους ΑΝΕΛ προβάλλει, την Αντωνίου ή τον πάτερ Αθανάσιο, ούτε διαβάσαμε ότι μας ψεκάζουν, ή τίτλους τύπου «Απίστευτο» ή «Θα πάθετε σοκ», ή για τις «προφητείες» του Παΐσιου... Γι’ αυτό το βρίσκω λίγο οξύμωρο, να διαβάζουμε τόσο συχνά, μα τόσο συχνά, τέτοια θέματα που συνήθως φιλοξενούν τα πιο πάνω site που ανέφερα. Ακόμη κι εδώ, σ’ αυτήν την ανάρτηση που αφορά τα 10 πρόσωπα της χρονιάς, αίφνης ξεκίνησαν τα εκκλησιαστικά!! Μέχρι και πρόταση-προτροπή για να βγάζουμε τον καλύτερο ιερέα της χρονιάς διαβάσαμε!!! Κάτι σαν την Καμπούλ ένα πράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το λουλουδάκι του μπαξέ12/1/14

    Και του χρόνου, κύριε Μπαϊρακτάρη, υγεία να έχουμε, να ξαναβγεί φύλλο της "ΟΔΟΥ" με τα "Πρόσωπα" !
    Είμαι κι εγώ της γνώμης ότι πρέπει να είναι μεγαλύτερου εύρους, ώστε να δίνει μια πιο αντιπροσωπευτική εικόνα της Καστοριάς προς τα έξω.
    Οδεύουμε προς βελτίωσιν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Φίλε "Ανώνυμε 68"
    Τα άλλα blogs συχνά δεν αναρτούν σχόλια αν δε τους "συμφέρουν", ή αν δεν «εγκριθούν». Γι' αυτό δράττονται της ευκαιρίας, πολλοί φίλοι της Οδού, κι όχι μόνο, να εκφραστούν μέσα από το φιλόξενο σάιτ. Ο λόγος τους, στα εκκλησιαστικά που αναφέρεσαι, είναι ιδιαίτερα νηφάλιος και κόσμιος, ταιριάζει δε απόλυτα με τις αρχές που διέπει την λειτουργία του site. Έτσι τα περί Καμπούλ, είναι μάλλον υπερβολικά. Άνθρωποι-Πρόσωπα και οι ιερείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Athena12/1/14

    Από ό,τι βλέπω, ο σχολιασμός φέτος δεν στρέφεται υπέρ ή κατά των "Προσώπων" (ενεργειών τους για την ακρίβεια), αλλά των ψηφισάντων ή των σχολιαστών!
    Γι' αυτό, κύριε Εκδότα και Διευθυντά, εγώ θα τα βάλω μαζί σας!
    Βεβαίως πολύ ωραία τα γράφετε στο εισαγωγικό σημείωμα της εφημερίδας στη σελίδα 2. Σχημάτισα λοιπόν την εντύπωση ότι η Καστοριά "εξέρχεται βαρύτατα τραυματισμένη...". Στη συνέχεια όμως διάβασα όχι για έναν αλλά για έξι κούκους !
    Κάπως αντιφατικό...
    Για τα επιμέρους καλά να είμαστε θα γράψουμε σε κάθε ανάρτηση ξεχωριστά.
    Θέλω όμως κι εγώ να ζητήσω να λάβετε σοβαρά υπόψιν ότι μπορείτε να φέρετε μια ανανέωση σε αυτό που έγινε πλέον δημοσιογραφικός θεσμός στην Καστοριά.
    Δεν δικαιούμαι να κρίνω τις επιλογές των αναγνωστών.
    Αν θέλετε, απαντήστε μου πότε ζήτησε συγγνώμη η Αντιδήμαρχος, γιατί δεν θυμάμαι να διάβασα κάτι σχετικό.
    (Μπορεί να κάνω κι εγώ λάθος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. [….] Ωστόσο κατά το π. Σάββατο 16 Νοεμβρίου, η αντιδήμαρχος Καστοριάς είχε την ευθιξία και την πολιτική τόλμη, εκ μέρους του Δήμου Καστοριάς, να ζητήσει προφορικά, αλλά και με ένα ποτήρι κρασί, συγνώμη από τους θεατές για το γεγονός της ματαίωσης (αναβολής). Η παράσταση άφησε πολύ ικανοποιημένους τους θεατές (εκτιμάται περίπου 150 άτομα) και ιδιαίτερα όσους…
    ΟΔΟΣ, 21.11.2013 | 716
    Διευρύνεται ο πυρήνας των φίλων

    [….] Επιπλέον έδωσαν την ευκαιρία και στην ίδια, την αντιδήμαρχο να πραγματοποιήσει ένα ακόμη βήμα πολιτικής ωριμότητας, ζητώντας στην συνέχεια συγνώμη από τους πολίτες της Καστοριάς, για την ματαίωση και αναβολή. (Εκτιμάται ότι η ενέργειά της αυτή, οδήγησε τους φίλους των αναμεταδόσεων της ΜΕΤ, να την επιλέξουν θετικά ως ένα από τα πρόσωπα της χρονιάς).
    ΟΔΟΣ, 9.1.2014 | 722
    Πρόσωπα 2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος12/1/14

    Άλλο Πελτσάνικος [είναι πολιτικός,υπάρχει συμφέρον] και άλλο οι εκπαιδειυτικοί.
    Έχει άλλη αξία η προσωπική βράβευση και άλλο η συλλογική [ δεν αποσκοπή στο συμφέρον] παρά μόνο στην τιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Κι-κι-ρί-κου-ου-ου !!!12/1/14

    Εσένα ωρέ 68... γενικό δερβέναγα σε βάλαμε;
    Κοίτα να είσαι εσύ εντάξει κι άσε τους άλλους να κάνουν τις προτάσεις τους. Πέρασες κι απ' την Καμπούλ και ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κ.Χ.12/1/14

    Συμφωνώ με τον ΠΖ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Γιωρίκας12/1/14

    Δε ξέρω πώς θα σας φανεί, αλλά νομίζω ότι εκτός από τις ταμπέλες χρειάζονται και τα ονόματα. Εννοώ ότι δε λέει κάτι η ονομασία ενός Συλλόγου, αν δεν μάθουμε και ποιοι είναι οι πολίτες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν.
    Παραδείγματος χάριν, εμένα πέρσι μ' άρεσε η κίνηση της κ. Ελένης Τσαδήλα με την ανοιχτή επιστολή. Είναι σε κάποιο σύλλογο;
    Κακό είναι να γράφονται και πέντε έξι ονόματα, άντε και παραπάνω; Πρόσωπα ψηφίζουμε, να μη ξεφεύγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Κωστίκας12/1/14

    @Γιωρίκα.
    Η κα Ελένη Τσαδήλα είναι Πρόεδρος στο «Σπασμένο Ρόδι». Άρα έμμεσα εξελέγη πρώτο (θετικό) πρόσωπο της χρονιάς με τη κίνηση για τη διάσωση του Μαθιουδάκη. Η εφημερίδα, αν την ερμηνεύω σωστά, φαίνεται κράτησε λεπτές ισορροπίες (γι’ αυτό και η διάκριση στον Σύλλογο, και όχι στην Πρόεδρο), καθότι η κίνηση για τη διάσωση ξεκίνησε από 3 συλλόγους, έναν ιδιώτη και ένα πολιτικό, με συντονισμό το «Σπασμένο Ρόδι». Στο τέλος, κάποιοι δυστυχώς υποχώρησαν (προφανώς υπό την πίεση των τοπικών πολιτικών που λύσσαξαν για τη κατεδάφιση), κι έμεινε μόνο το «Σπασμένο Ρόδι», το οποίο, με τις ενέργειες της κας Ε. Τσαδήλα, προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, για τη σωτηρία του κτιρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Γιωρίκας12/1/14

    Α μπρε Κωστίκα, ευχαριστώ! Να ζητήσω κι εγώ μια συγγνώμη (αν και δεν έχω ποτήρι κρασί) από την κυρία Ελένη Τσαδήλα, που μου έμεινε περισσότερο η δράση και η παρρησία της και όχι η θέση της.
    Ζήτησα ονόματα για τον λόγο που εξήγησα και παραπάνω, να μη φαίνεται και τόσο "απρόσωπο" και να μαθαίνουμε σιγά σιγά. Στον Αυτισμό ας πούμε, ξέρω κάποια πρόσωπα, είχαν βγει και παλαιότερα "Προσωπα" ο Γιώργος Πάνος και η Ξανθίππη Μπαλή.
    Στο Σπασμένο Ρόδι όμως δεν θυμάμαι. Εντάξει, μπορεί και να το έχουν αρχή τους για τη συλλογικότητα, αλλά κι εγώ για λόγους πρακτικούς το ζήτησα.
    Όλα καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος12/1/14

    Κωστίκα και Γιωρίκα, ακούστε και λίγο ποντιακό στη παρέλαση. Για πρώτη φορά:
    http://www.youtube.com/watch?v=tVI7RZQ-Mdo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Γιωρίκας12/1/14

    Ανώνυμε 84

    Ο Θεός να δίει σε τ’ εφτά ευλογίας και τ’ έναν να εφτάει εκατόν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος12/1/14

    @84
    Πήραν το κάστρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος12/1/14

    Τι λες τώρα @86 ; Άιντε να καταλαβαίνουμε κι οι υπόλοιποι...

    Ευχαριστημένος Ανώνυμε 68 ; Καλύτερα έτσι ;

    (πάντως εγώ έχασα τη μπάλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος12/1/14

    Κύριε 78: σε ποια συλλογική βράβευση αναφέρεστε; Γιατί δεν τέθηκε πουθενά θέμα τέτοιας βράβευσης-μας απασχόλησε καμιά βράβευση συλλόγου στα σχόλια και δεν το κατάλαβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος13/1/14

    2. Διευκρίνιση: Οι εκπαιδευτικοί δε βραβεύονται συλλογικά, αλλά ατομικά, αν σ' αυτό αναφέρεστε. Και δεν βραβεύονται όλοι, αλλά κάποιοι, χωρίς να ανακοινώνονται ποτέ τα κριτήρια επιλογής των βραβευόμενων, άρα όλα είναι νεφελώδη και ασαφή και γεννούν απορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος13/1/14

    Άλλα αντ' άλλα είστε.Ούτε ξέρετε τί θέλετε και τι γράφετε
    Να περνάει η ώρα που λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος13/1/14

    @90...

    Έτσι νομίζεις ; Σαν αυτό ;
    http://www.youtube.com/watch?v=bOSzD2maAxA
    Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά. Μακάρι να είναι αλλιώς αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος13/1/14

    @89
    Πας να διευκρινίσεις με κάτι για το οποίο δεν έχεις σαφή εικόνα. Τόσα χρόνια έγιναν γνωστά πλέον τα κριτήρια. Αρχικά όντως γινόταν βράβευση, τα τελευταία χρόνια όμως απονέμεται κάτι (εικόνα του Αγίου Μηνά νομίζω, δεν ξέρω και σίγουρα, δεν είμαι μέσα στα πράγματα οφείλω να ομολογήσω). Απ' ό,τι έχω ακούσει τιμούνται οι εκπαιδευτικοί που βγήκαν στη σύνταξη, μετά από κλήρωση περιορισμένου αριθμού και όχι όλοι.
    Αφού πρόκειται για εκδήλωση "σε στενό οικογενειακό κύκλο" εμένα λόγος δεν μου πέφτει για να κρίνω. Ένα πράγμα όμως σκέφτομαι με αγάπη (από αυτήν την πολλή, που κουράζει...)
    Ούτε ψύλλος στον κόρφο τους φέτος που βγήκαν στη σύνταξη (μαζί με άλλους που δεν ξέρω ποιοι είναι) και δύο εκπαιδευτικοί "σημεία αντιλεγόμενα": ένας Δήμαρχος και μία κυρία γνωστή για τα "κοινωνικά φρονήματα" της...
    Αυτοί θα κερδίσουν το λόττο ή θα έχουμε τζακ ποτ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ούτε ψύλλος...13/1/14

    Βρε 92, το ζόρι δεν είναι αν βραβευτούν ή όχι αυτοί οι δυο. Πες ότι δείχνει ανωτερότητα η Μητρόπολη και τους δίνει το παράσημο. Το ζορι είναι άμα αυτοί μιλήσουν κατά την απονομή, όπως έχουν το δικαίωμα. Και καλά ο Δήμαρχος έχει πείρα και δεν τον φοβάμαι, η κυρία όμως... δεν παίρνω κι όρκο...
    Δίλημμα η απόφαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Άγνωστος Χ13/1/14

    Από την αρχή θέλω να πω ότι συμφωνώ με αυτό που παρουσιάζει σαν σκεπτικό ο ΠΖ. Επιπλέον σήμερα θυμήθηκα την παροιμία "στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα". Γιατί ναι μεν οι αναγνώστες της "ΟΔΟΥ" με τις όποιες ιδιορρυθμίες μας δεν εκφράζουμε την Καστοριά στο σύνολο της, είμαστε κι εμείς όμως ενεργοί πολίτες και θα έπρεπε να βλέπουμε και το πλάτος και όχι μόνο το βάθος.
    Εκτός από τους γνωστούς και μη εξαιρετέους, όχι απλώς υπάρχουν και άλλοι (τους οποίους είναι αλήθεια ότι θέλοντας και μη τους προσπερνάμε), αλλά αυτοί οι άλλοι έκαναν επίσης τη διαφορά, κι αν όχι ανώτερη, έστω ισότιμη η πράξη τους.
    Χωρίς διάθεση κατάκρισης των αναγνωστών ή των "Προσώπων" (εξ άλλου ούτε εγώ τους ψήφισα), θέλω να υπενθυμίσω τιμής ένεκεν τους Αστυνομικούς που συνέλαβαν τους δραπέτες.
    Αυτά εν ολίγοις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Χρόνης13/1/14

    Αγαπητέ κύριε Μπαϊρακτάρη,
    κατ' αρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω για το βήμα που δίνει η εφημερίδα σας και στο διαδίκτυο, να εκφραστούν οι διάφορες γνώμες και να βγάλουν οι αναγνώστες τα συμπεράσματά τους.
    Το συγκεκριμένο θέμα έχει μεγάλο κοινωνικό ενδιαφέρον, αφού μέσα από τις κινήσεις και τους λόγους των συμπολιτών (είτε "ΠΡΟΣΩΠΑ" είτε σχολιαστές) μπορούμε να αναζητήσουμε και να προσεγγίσουμε τουλάχιστον το σημερινό "πρόσωπο της πόλης".
    Γι' αυτό κρατώ κάθε χρόνο ιδιαιτέρως αυτό το φύλλο της "Οδού", γιατί έχω την αίσθηση ότι ούτως ή άλλως αποτελεί ιστορικό ντοκουμέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ελενη Κ.13/1/14

    Ξέρετε ποιοι θα ήθελα να είναι μέσα στα "Πρόσωπα 2013" για την Καστοριά;
    Οι δάσκαλοι που ξεκίνησαν τα μαθήματα στο Μπαϊρακτάριο Ωδείο. Μάλιστα!
    Τώρα εσείς βέβαια μπορεί και να με κράξετε, αλλά για σκεφτείτε κι εμάς που έχουμε παιδιά που τόσα χρόνια ζητούσαν να πάνε μουσική κι εμας δε μας περίσσευαν να πληρώσουμε.
    Και μη με πείτε ότι τον έπεινο για το Ωδείο τον δικαιούται μόνο η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού (πάλι; νισάφι βρε παιδιά) ή ο κ. Χριστόδουλος Πετσάλνικος. Όχι κύριοι. Βαρεθήκαμε τόσα χρόνια άλλοι να δίνουν την ψυχή τους και άλλοι να προβάλλονται. Αυτοί που δουλεύουν για να πάει μπροστά ο τόπος, αυτοί να πάρουν και τη χαρά.
    Τώρα βέβαια τι σαν τα λέω; Στα υπόψιν γι' αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος13/1/14

    Δε ξέρω πόσες προτάσεις για πρόσωπα της χρονιάς δέχθηκε η ΟΔΟΣ. Αν αναλογιστώ το (εκ των υστέρων?) ενδιαφέρον των σχολιαστών, φαίνεται να βομβαρδίστηκαν τα γραφεία της εφημερίδας με mails, sms, τηλέφωνα κ.λπ. Άθλος η ολοκλήρωση της δεκάδας, άθλος και η αιτιολόγηση, κυρίως αυτή, έναντι όλων των άλλων προτάσεων….
    Όμως αντί να τοποθετηθούμε στη 10άδα, γράφουμε ποιος θα έπρεπε να ψηφιστεί, σύμφωνα με τα προσωπικά μας κριτήρια. Ακόμη και προσωπικά μας γούστα, καθότι κάθε ένας ψηφίζει το μακρύ του και το κοντό του. Όλοι θεωρούμε ότι με τη δική μας πρόταση αντιπροσωπεύεται καλύτερα η Καστοριά (ποια Καστοριά αλήθεια?).
    Αργά όμως. Το πουλάκι πέταξε. Ω γέγονε, γέγονε. Τα «Πρόσωπα 2013» είναι πλέον μέρος της Ιστορίας, ότι και να λέμε εμείς εδώ. Μη μας βγαίνει το ελληνικό μας και γκρινιάζουμε με το παραμικρό. Ας μη καθόμασταν με σταυρωμένα χέρια τόσο καιρό αναπαυμένοι στον καναπέ μας. Τι «Δασκάλους», «Ιερείς» και «Αστυνόμους», «Πετσάλνικους», «Παπα-Γαβρίληδες» «Αγαθάγγελους» και «Miss Piggy» τσαμπουνάτε τώρα? Μάταια όλα τα εκ των υστέρων. Τυχεροί οι 10. Ή για να ακριβολογώ οι 6.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Βασίλειος13/1/14

    Μόλις διάβασα το σχόλιο 97 και διερωτώμαι. Μιλάει η σύνεση ή η παρόρμηση;
    Αρχικά θα συμφωνούσα, αλλά με μια δεύτερη ανάγνωση διαφωνώ.
    Και γιατί "Όμως αντί να τοποθετηθούμε στη 10άδα...";
    Στη συγκεκριμένη ανάρτηση σχολιάζουμε γενικά την διαδικασία και όχι τους "τυχερούς" (;), κάτι που θα κάνουμε σε καθένα δημοσίευμα ξεχωριστά.
    Γι' αυτό δεν πιστεύω ότι τα σχόλια είναι εκτός θέματος.
    Άλλο είναι εάν σε κάποιες των περιπτώσεων είναι ενοχλητικά (για "τυχερούς" και "άτυχους";).
    Αυτό που φαίνεται "εκ των υστέρων" στον σχολιαστή, στην πραγματικότητα είναι "εκ των προτέρων", αφού οι περισσότεροι [δεν λέω όλοι] προτείνουν αλλαγές για επόμενη σχετική διαδικασία.
    Άρα, τουλάχιστον "άκομψη" η έκφραση " κάθε ένας ψηφίζει το μακρύ του και το κοντό του" συν το "όλοι..." που ακολουθεί.
    Ας μην παρεμβαίνουμε τόσο έντονα λοιπόν (σαν για να ελέγξουμε εμείς την συζήτηση) στο γενικότερο θέμα, όσο στα επιμέρους ζητήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Το λουλουδάκι του μπαξέ13/1/14

    (ποια Καστοριά αλήθεια?) αναρωτιέται αυτός (αυτή) που έγραψε το σχόλιο 97...
    Εύχομαι να βρει απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Είμαστε πολλοί, αλλά είμαστε σκόρπιοι14/1/14

    Γενική Συνέλευση θυμίζει ο σχολιασμός εδώ. Με θέμα: Τα Πρόσωπα της Χρονιάς. Πρόεδρος ο Διευθυντής της Εφημερίδας. Δεν ξέρω ακόμη εάν έχουμε απαρτία, ώστε στο τέλος να γραφεί και το "ο Σύλλογος των επωνύμων και ανωνύμων, αφού έλαβε υπόψιν α), β), γ)...αποφασίζει"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος14/1/14

    Έλα να περνάμε στις δευτερολογίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Help!15/1/14

    Πολύ χάρηκα το αρνητικό πρόσημο στους υποψήφιους δημάρχους! Μπράβο σε αυτούς που τους ψήφισαν αρνητικά! Όλη η Καστοριά είναι απογοητευμένη με τις υποψηφιότητες για το αξίωμα του δημάρχου.Όλοι αναρωτιώμαστε: είναι δυνατόν να ζητούν ΑΥΤΟΙ την ψήφο μας; Πού ζούμε [........];
    Ένας Μπουτάρης δεν υπάρχει εδώ [........];

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος16/1/14

    @102
    Ακόμα δεν το διάβασα. Μόνο που δεν είδα στη φωτογραφία και τον κ. Αγγελή. Έχουμε ακόμη δρόμο μπροστά μας ως τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Athena16/1/14

    Θυμάστε τί έλεγε ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής ;
    "Έξω πάμε καλά"
    Αυτό φαίνεται να ισχύει και για την Καστοριά. Μέσα έχουμε τα προβλήματά μας.
    Έξω όμως...
    http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=5003&catid=6
    Και ο ένας από τους εικονιζόμενους και ο δημοσιογράφος που έκανε το ρεπορτάζ είναι "δικά μας παιδιά".

    ΥΓ1.Αυτά για όσους δεν θέλουν να αποκλείσουν και τους ιερωμένους από τα "Πρόσωπα" και δεν έχουν εμμονή μόνο στους τοπικούς υψηλόβαθμους.
    ΥΓ2. Μην ανησυχείς, Επώνυμε, και ο Δημοσιογράφος έχει σπουδάσει σχετικά.
    Amicalement. À votre santé !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος16/1/14

    @103
    Αν κατάλαβα καλά δημοσιεύθηκαν οι φωτογραφίες των υποψηφίων δημάρχων στην εφημερίδα μόνο αυτών που δήλωσαν επίσημα ότι κατεβαίνουν στις εκλογές. Ο κ. Αγγελής δεν το δήλωσε ακόμη (άρα έχει πιθανότητες αυτός να εκλεγεί;).


    @104
    Με τον π.Συμεών πηγαίναμε καλά και μέσα. Αλλά ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, όπως ο τίτλος για τα πρόσωπα. Χρειάζεται (με το συμπάθειο) επανάσταση. Και γι’ αυτήν, έχουμε μόνο το παπαΣούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας16/1/14

    Athena χάρηκα αληθινά που είδα τον πατέρα Συμεών. Δεν χρησιμοποιώ βέβαια την έκφραση, γιατί κανένα παιδί δεν είναι δικό μας, πόσο μάλλον ένας ιερέας. Ωστόσο, όσοι γνωρίσαμε και τον ίδιο και τον Γιωργή από τότε που ήταν παιδιά κοντά μας, αν και -απ' ό,τι μπορεί να δει ο κόσμος- ωρίμασαν, εμείς διατηρούμε το δικαίωμα να είναι στην καρδιά μας παντοτινά παιδιά.
    Να είναι ευλογημένο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Μια φωνή απ' το υπερπέραν16/1/14

    Ρε θα μας τρελάνου-ου-ου-ουν ;;;;;;
    Πήγα κι εγώ να διαβάσω εκεί που μας έστειλ η Αθηνά και κοιτάτε κι εσείς τι βρήκα !!!
    http://www.youtube.com/watch?v=woWkSJv7M38
    Ποιος ζήτησε λουκούμια για να γλυκαθεί ;;;
    Οι πατέρες να ξαναβρεθούν όλοι μαζί για να μας φύγει η πίκραααα.
    Μπου-ου-ου-ου- χου-χου....
    (κλαυθμός και οδυρμός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος17/1/14

    @ Μια φωνή απ' το υπερπέραν


    Σιγά και μη μάς τρελάνουν ! Άρχισαν πάλι να μη δημοσιεύουν τα σχόλιά μας... Κι εμείς θα καθίσουμε με σταυρωμένα χέρια ; (μόνο; γιατί καλό είναι και να τα σταυρώνουμε την ώρα που πρέπει όμως)
    Υπάρχει και η "ΟΔΟΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος25/1/14

    Γούντι μου αγαπημένε, Τασούλη, μου λείψατε αγάπες μου, Ξεφτέρη μου πού εξαφανίστηκες;
    Δώσε σημεία ζωής , ανησυχώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος26/1/14

    Α βρε 109, έκανα ένα διάλειμα από την "ΟΔΟ", γιατί δεν προλάβαινα. Είχα να αλλάξω κάτι φώτα.
    Μη σκιάζεσαι τα σκότη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Γούντυ ο τρυποκάρυδος26/1/14

    Φίλε (φίλη), είτε είναι ειλικρινές το ενδιαφέρον σου είτε μου κάνεις πλάκα, σε ευχαριστώ και μόνο που με θυμήθηκες.
    Η αλήθεια είναι ότι τελευταία αποστασιοποιήθηκα κάπως από το Δίκτυο, γιατί με έπιασαν τα υπαρξιακά μου.
    Είναι του καιρού φαίνεται. Μακάρι να γυρίσουν τα πράγματα και να ξαναβρώ τα παλιά μου κέφια. Μάλλον χρειάζομαι βοήθεια. Βλέπεις κανείς δεν μπορεί να τα καταφέρει μόνος του. Στο διάλογο συγκεκριμένα, βλέπουμε ότι συχνά δυστυχώς κάποιοι παρεκτρέπονται και αντί για επιχειρήματα (έστω και αντίθετα), σχολιάζουν με ειρωνίες ή βρισιές χωρίς να δείχνουν με κάποιο τρόπο ότι κάνουν χιούμορ. Έτσι προσωπικά μπερδεύτηκα πολύ.
    Αυτό δεν το αντέχω.
    Ελπίζω να αλλάξω πρώτα μέσα μου, αφού σίγουρα δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Το λουλουδάκι του μπαξέ26/1/14

    Κι εγώ έχω καιρό να γράψω, αλλά μάλλον εσύ 109 δεν θυμάσαι το λουλουδάκι.
    Με πείραξε η παγωνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης26/1/14

    @109
    Εδώ που φτάσαμε, γνωστέ άγνωστε 109, δεν ξέρω πια τί να πιστέψω. Πολλή αγάπη, βρε παιδί μου... σοροπιαστή !
    Άσε, μη νομίζεις πως σε κοροϊδεύω. Ίσα-ίσα,
    το βρίσκω πολύ αντρίκιο εκ μέρους σου.
    Γι' αυτό κι εγώ δεν σου χαλώ το χατήρι και ... εμφανίζομαι!
    (μη χάσει η Βενετιά βελόνι δηλαδή...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος27/1/14

    Τασούλη, Λευτέρη σας ευχαριστώ που μου απαντήσατε. Το ενδιαφέρον μου είναι από καρδιάς.
    Λουλουδάκι, εύχομαι η παγωνιά να πείραξε τ'άγκαθάκια σου και όχι το άνθος σου.
    Γούντυ μου, γλυκιά και ευαίσθητη καρδιά, πού πάντα τα καταφέρνεις και με τον εαυτόν σου και με τους άλλους.
    Σ'έυχαριστώ που μου άνοιξες την καρδιά σου και μου είπες τί σου συμβαίνει.
    Και οι πιό μεγάλες ψυχές έχουν τις στιγμές της κάμψεως του ηθικού τους, της πνευματικής τους αντιστάσεως.
    Η αλήθεια είναι πώς δεν πρέπει να κλείνουμε τα μάτια στο πρόβλημα ή στην πραγματικότητα, να μήν παρατηρούμε την πραγματικότητα όποια κι άν είναι, με τους παραμορφωτικούς ή τούς μεγενθυτικούς φακούς της ηττοπάτειας. Να μην υπερτονίζουμε τις δυσκολίες.
    Απελπιστικές καταστάσεις υπάρχουν μόνο για τον άνθρωπο που δεν έμαθε να ελπίζει και να στηρίζει την ελπίδα του στον Θεό.
    Για τον άνθρωπο της πίστεως, πού έχει ρίξει την άγκυρα της ελπίδας του στον ουρανό, τίποτα δεν είναι δύσκολο.
    Χαμογελάει και στην Θλίψη, με ένα ουράνιο χαμόγελο΄.
    Εύχομαι η ψυχή σου να ζωογονειθεί από την αύρα του Ουρανού και τις ελπιδοφόρες ακτίνες του Ηλίου της Δ.
    ''Την Καλήν Παρακαταθήκην φύλαξον''
    Σε κούρασα, συγγνώμη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Μιμόζα η αισχυντηλή27/1/14

    Λοιπόν, τίποτε δεν πέφτει στο κενό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Κι-κι-ρί-κου-ου-ου !!!28/1/14

    Πολύ καλό το ότι συμμετέχει στον διάλογο και ένας πάτερ. Γιατί δεν μου το βγάζετε από το μυαλό. Το 109 σχόλιο πάτερ το έγραψε. Κι αφού γράφει τόσο διακριτικά, εμένα τουλάχιστον με πείθει. Γι' αυτό κάνω και μια ευχή για χάρη του. Δε σας τη λέω όμως, για να πιάσει.
    Καλημέρα σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ