του κ. Ευάγγελου Διαμαντόπουλου, βουλευτή Καστοριάς του ΣυΡιζΑ στην ανταπάντηση του μητροπολίτη Σιατίστης και Σισανίου Παύλου
Μετά και την χθεσινή ανταπάντηση του Μητροπολίτη Σιατίστης και Σισανίου αναφορικά με το θέμα του Πρωτοχρονιάτικου καρναβαλιού, οφείλω να επισημάνω τα ακόλουθα:
Προσωπικά, στο παρελθόν, όπως θα έκανε και κάθε δημοκρατικός πολίτης της χώρας, χαιρέτισα τον αντιφασιστικό λόγο του, θεωρώντας πως ως ιεράρχης ήρθει στο ύψος των περιστάσεων, στο συγκεκριμένο ζήτημα. Από την άλλη αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε άποψη που εκφράζει ο Μητροπολίτης είναι υπεράνω κριτικής. Κάθε ένας από εμάς που εκφράζει δημόσιο λόγο υπόκειται στην κρίση των υπολοίπων.
Είναι προφανές ότι η αναφορά μου στο Μεσαίωνα αφορούσε τη νοοτροπία που εκφράζει η ιστορική περίοδος αυτή η οποία, όπως είναι γνωστό σε όλους, αφορά την Καθολική και όχι την Ορθόδοξη Εκκλησία.
Αναφορικά με το ιερό Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας το οποίο αναπαραστάθηκε στο καρναβάλι, δεν έχω παρά να επισημάνω ότι το επίσης ιερό μυστήριο του γάμου σε πλείστες περιπτώσεις , ανά την επικράτεια, αναπαρίσταται σε καρναβαλικές και άλλες λαϊκές εκδηλώσεις, όπως και το μυστήριο της εξομολόγησης . Προφανώς σε καμία από τις παραπάνω περιστάσεις δεν υπάρχει διάθεση προσβολής του θρησκευτικού συναισθήματος και της χριστιανικής πίστης του λαού εκ μέρους των συμμετεχόντων, όπως δεν υπήρχε και από εμένα και από τους άλλους συμπολίτες μας που συμμετείχαν στο επίμαχο καρναβαλικό δρώμενο.
Όσον αφορά στο σχόλιο του Μητροπολίτη για τον "πολιτισμό μου" και στο κατά πόσον αυτός συνάδει με ένα κόμμα με προοπτική κυβερνητικής εξουσίας δεν έχω παρά να εκφράσω και πάλι την έντονη δυσαρέσκεια μου για την παρέμβαση αυτή στο πολιτικό γίγνεσθαι. Σαφώς και οι ιεράρχες και ιερωμένοι, είναι ισότιμοι πολίτες αυτής της χώρας και απόλυτα θεμιτές είναι οι ενδεχομένως διαφορετικές προσεγγίσεις τους σε ορισμένα ζητήματα, ωστόσο όταν κανείς εμμένει να ερωτά την ηγεσία του κόμματος μου αν αποδέχεται τον "πολιτισμό μου", προδήλως έχει υπερβεί τα εσκαμμένα.
Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα ενυπάρχει στον πυρήνα τόσο της χριστιανικής πίστης, όσο και των αξιών της αριστεράς. Με αυτή την πεποίθηση και την επίκληση θα ήθελα να κλείσει το θέμα αυτό, που έλαβε δυστυχώς διαστάσεις καταρχήν διαφορετικές και κατά δεύτερον μεγαλύτερες, από εκείνες που του αναλογούσαν. Προσωπικά δεν είμαι διατεθειμένος να επανέλθω στο ζήτημα του καρναβαλιού τη στιγμή που ένα μεγάλο τμήμα του λαού μας αντιμετωπίζει πρόβλημα επιβίωσης οξύ και παρατεταμένο όσο το "μνημονιακό άρμα" της κυβέρνησης Σαμαρά συνεχίζει να επελαύνει πάνω σε μισθούς, συντάξεις, εργασιακά δικαιώματα και κοινωνικά αγαθά.
- To πρώτο σχόλιο του μητροπολίτη Σισανίου-Σιατίστης
- Η απάντησητου κ. Ε. Διαμαντόπουλου
στον μητροπολίτη Σισανίου-Σιατίστης
- Το δεύτερο σχόλιο του μητροπολίτη Σισανίου-Σιατίστης
- Το σχόλιο του μητροπολίτη Δημητριάδος
- Το
σχόλιο του μητροπολίτη Καστοριάς
- Τοποθέτηση του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης
Γιατί δεν ανταλλάζετε διευθύνσεις ημέηλ βρε παιδιά, να τα λέτε με την ησυχία σας, αφού εμάς δεν ξέρω πόση σημασία μας δίνετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα μάλιστα! Μπήκε κι ο Άνθιμος στο χορό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑβάντι μαέστρο έναν καλαματιανό!
Βαγγέλη... ξέρεις να χορεύεις;
Στην έκτη σειρά διορθώστε : "ήρθη"
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Σε άλλες σειρές κάντε όποιες διορθώσεις φρονείτε.
Οι παπάδες πού το πάνε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας έφθανε το "υψώθει" ήλθε και το "ήρθει".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχολίαστο...
Απάντηση στην απάντηση και ράβε-ξήλωνε, δουλειά να μη σου λείπει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΩ της αβροφροσύνης και της ισοτιμίας !
"Προφανώς σε καμία από τις παραπάνω περιστάσεις δεν υπάρχει διάθεση προσβολής του θρησκευτικού συναισθήματος και της χριστιανικής πίστης του λαού εκ μέρους των συμμετεχόντων, όπως δεν υπήρχε και από εμένα και από τους άλλους συμπολίτες μας που συμμετείχαν στο επίμαχο καρναβαλικό δρώμενο."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραία που τα λέει !
Εμ μελάτα εμ γαλάτα.
"ήρθει" κι "έφυγει"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπα ξείπα Βαγγέλη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον "Βλάχικο Γάμο" τον ξέρω (αν και εκεί από μόνο του είναι ολοκληρωμένο δρώμενο και όχι μέρος άλλης εκδήλωσης).
ΑπάντησηΔιαγραφή" το μυστήριο της εξομολόγησης", όπως λέει, πού το κάνουν παρωδία;
Την Θεία Μετάληψη; Ήθελε να είναι ο πρώτος διδάξας;
Διαμαντόπουλος και Αντωνίου, μας κάνουν ρεζίλι τόσους μήνες στο πανελλήνιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άνθιμος ζει στον Μεσαίωνα! Ζητάει την παραίτηση του Διαμαντόπουλου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά από την Τεχεράνη (Θεσσαλονίκη)
Πέτρος
@12
ΑπάντησηΔιαγραφήΗσύχασε Πέτρο και δεν γίνεται Τεχεράνη η Φτωχομάνα.
Με τον Μπουτάρη Δήμαρχο θα γίνετε ... Αυστρία !
Εκεί δεν έχετε Μεσαίωνα αλλλά Διαφωτισμό.
(άλλη φάση...)
Αει βρε μην ασχολείστε. Θα τα βρούνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο σαματά κάνουν.
Αλί σε μας τους φουκαράδες.
Βρε να μη προλαβαίνω να δηλώσω συμμετοχή στο κρναβάλι της Καστοριάς.... Θα έκανα μια σάτιρα... θα ντυνόμουν βουλευτής και θα κρεμούσα μια ταμπέλα :
ΑπάντησηΔιαγραφήΡαντεβού στα τσιπουράδικα !
Αφηστε τον κοσμο να ξεσκασει και να γελασει το χειλακι του, 2000 χρονια με τον φοβο τον εχετε. Για τους παπαδες ολα ειναι αμαρτια: - Το γελιο - Το παιχνιδι - Το ξεφαντωμα - Το τραγουδι, ο χορος, το θεατρο και ολες οι καλες τεχνες - το καρναβαλι - τα παντελονια στις γυναικες - οι περιποιηση του σωματος και του προσωπου, το χτενισμα, το βαψιμο, το πλυσημο - ο ερωτας, η σεξουαλικη πραξη πριν το γαμο, η σεξουαλικη απολαυση μεσα στο γαμο, αλλά και και η αποχη απο την πραξη - η αθληση, οι ολυμπιακοι αγωνες - η αστρονομια, η ιατρικη, η φιλοφοφια, η μυθολογια, το διαβασμα αμαρτωλων βιβλιων, ολες οι επιστημες, , η αναζητηση της αληθειας, ο προβληματισμος, η αμφισβητηση, η κλασσικη παιδεια, οτιδηποτε ειναι ελληνικο ειναι αμαρτωλο, η ελευθερια, η δημοκρατια. Ολα ειναι αμαρτιες, ΕΛΕΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Από την άλλη αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε άποψη που εκφράζει ο Μητροπολίτης είναι υπεράνω κριτικής. Κάθε ένας από εμάς που εκφράζει δημόσιο λόγο υπόκειται στην κρίση των υπολοίπων."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα εδώ που τα λέμε σε αυτό... βουνό το δίκιο του!
(ασχέτως αν είναι και το μοναδικό στο οποίο συμφωνώ μαζί του από όλην αυτήν την απάντηση).
Pour toi, Nathalie !
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=NcjwwGcpYiM
Έγινε θέμα και στις ειδήσεις του Mega. (Για άλλη μία φορά μετά τα περσινά κατ-γουμαν και σούπερμαν... και πάει λέγοντας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓινόμαστε ρεζίλι, ΟΛΟΙ μας, σαν κοινωνία, γιατί είμαστε ακόμη "καθυστερημένοι" και το δείχνουμε και το βλέπουν.
Κάθε χρόνο όλη η Ελλάδα βλέπει παρόμοιες σκηνές από την Καστοριά, που δείχνει τους πάντες να αυτοεξευτελίζονται εις το όνομα των "ραγκουτσαριών". Το οποίο πλέον έχουν ταυτιστεί με τον αυτοεξευτλισμό, τα καμώματα, το χαμηλό επίπεδο, τα συμπλέγματα, τους νεοφερμένους φαλλούς, τα σκοπιανιά τραγούδια, τις επιδείξεις εξουσίας και νεοπλουτισμού...
ΟΛΟΙ μας γινόμαστε στο πανελλήνιο ρεζίλι, γιατί τα ίδια γίνονται κάθε χρόνο με τραλαλά και τραλαλό και τον Δακή τον Χατζησυμεωνίδη και την παρέα του να χορεύουν και να καμαρώνουν ακόμη χειρότερα από τον Διαμαντόπουλο.
Αυτοεξευτελιζόμαστε και θέλουμε να μας δουν σε όλη την Ελλάδα. Και την βρίσκουμε με αυτό!
Αναμάρτητή μου Ναταλία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα Σκόπια έκαναν κηδεία στα καρναβάλια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΊδια καμώματα. Να μας χαιρόμαστε!
http://www.youtube.com/watch?v=hy3mH0GmGsc
@Εμπρός εμπρός να μη μοιάσουμε το Πατρινό Καρναβάλι
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα λοιπόν στο βωμό του χρήματος και της αυτοπροβολής.
Ψευτοδείχνουμε ότι σκοπός μας είναι η σύσφιξη των σχέσεων μέσα από το γλέντι. Εμάς κάνουμε "χαροκοπιές" και μετά φαγωνόμαστε.
Με αυτά τα μυαλά, λίγα είναι τα ψωμιά μας.
Εκατό ξυλιές στον άλλον δεν πονάν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία σε μας...
Παλληκαριές εκ του ασφαλούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αντιδράσεις των Ιεραρχών και των πιστών λαϊκών είναι "χαδάκια" μπροστά στις αντιδράσεις που θα ξεσπούσαν, εάν βουλευτής είχε διανοηθεί να βγει με ταμπέλα π.χ. "Η Καστοριά λέει "όχι" στη Γούνα".
Για πλάκα, καλέ !
ΑπάντησηΔιαγραφή«Είναι λυπηρό, σε μία τόσο κρίσιμη περίοδο για τον τόπο, ένα μέλος του Κοινοβουλίου να συμπεριφέρεται με τόσο ανόητο τρόπο».
Αρχιεπισκοπος Ιερωνυμος
ναταλια ρομανοβνα είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή(...) "η φιλοφοφία";
Φ ι λ ο φ ο φ ί α έιναι το ...ν΄αγαπάς τη Φωφώ;
@ Λευτέρης Ξεφτέρης (σχόλιο 15)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧμμμμ... Βουλευτής... Ραντεβού στα τσιπουράδικα...
Πράγματι ο ύψιστος βαθμός της σάτιρας είναι ο αυτοσαρκασμός !
Θέλει κότσια όμως για να βγάλει γέλιο κάποιος σατιρίζοντας πρώτα τον ίδιο του τον εαυτό.
Κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τους παπάδες!
(Ιράν θρησκευτικά -Ουζμπεκιστάν πολιτικά)
Δυο μαύρα μαζί:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ υποστήριξη της Αριστεράς από τη μία.
Η υποστήριξη της Δεξιάς από την άλλη.
....κάνε μνεία στον Kazimir Severinovich Malevich κυριε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ καθώς και στο (ανύπαρκτο) μουσείο της Μονής Λαζαριστων που τον φιλοξενεί με τόσα άλλα της συλλογής Κωστάκη (μια κι έβαλες τον πίνακα..)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως αντεγραψε ο βουλευτής την εκδηλωση με το φερετρο και τις κλαιουσες χηρες απο την ΠΓΔΜ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρει ο Δήμος Άργους Ορεστικού σε σχετικό δελτίο τύπου: «Επειδή τα όρια της σάτιρας πρέπει να οριοθετούνται, ο Δήμος μας οφείλει όχι μόνο να διαχωρίσει τη θέση του αλλά και να καταδικάσει οποιαδήποτε προσπάθεια θελημένη ή μη με την οποία προσβάλλονται θεσμοί και ιερά σύμβολα, όπως η Εκκλησία και τα Ιερά Μυστήριά της. Είναι γνωστή η μακρόχρονη συνεργασία της τοπικής Εκκλησίας και του Δήμου, η οποία τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης έχει γίνει πιο στενή. Η συνεργασία αυτή θα συνεχιστεί και ο Δήμος θα συνεχίσει να συνδράμει κατά το μέτρο των δυνατοτήτων του στο κοινωνικό έργο που επιτελεί η τοπική Εκκλησία».
ΑπάντησηΔιαγραφή* * *
Η σάτυρα είτα μας αρέσει είτε όχι ΔΕΝ έχει όρια! ΔΕΝ θα βάλουμε εμείς ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ! Αν βγει η Χρυσή Αυγή ας το κάνει. Εσύ δήμαρχε δεν έχεις τέτοιο δικαίωμα. Δεν σε είδαμε για άλλες σάτυρες να βγάζεις ΔΤ. Τί συμβαίνει τώρα; Εκλογές γαρ; Η εκκλησία δεν έχει ανάγκη προστασίας. Επιβίωσε σε φοβερούς καιρούς και διωγμούς. Τώρα φοβάται έναν παπασούρα που καμιά πρόθεση να την πολεμήσει δεν είχε; Περαστικά.
Αναστάσιος Ντίνας
anastasiosntinas@yahoo.gr
Είπαμε φίλε Τάσο: Μεσαίωνας (και πολιτικός)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις την έκανε "ρόμπα" την Αντωνίου ο Ευαγγελάτος στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ. Μόνο οι δημοσιογράφοι της Καστοριάς την προβάλλουν τόσους μήνες χωρίς καμία κριτική! "Κύρια μου Αντωνίου μου, Κυρία μου Αντωνίου, πες τε μας κι άλλα ωραία όπως τα λέτε, πες τε μας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΩΝΙΟΥ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=plE1N9cM8XI&feature=c4-overview&list=UU9yHAKhKiOMHIcKqSB21RDA
Ο διαμαντόπουλος αν το είχε κάνει στην ορθόδοξη Ρωσία του Πούτιν την είχε γαμ.... απο πρώτο χέρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο είπε η Κάτ-γούμαν: "Γέλαγα πολιτικά με τον Διαμαντόπουλο"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη στιγμή, που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα πώς να βρίσκω. Και από τη στιγμή που ο άνεμος μου αντιστάθηκε, έμαθα να αρμενίζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά βρέ και καλά.
Τελειωμό δεν έχει ο Μεσαίωνας των ιερέων. Ένα μήνυμα γεμάτο "αγάπη" από τον Καλαβρύτων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα ο [.....], εύχεται στο τέλος και καλή χρονιά!
http://www.romfea.gr/epikairotita/21573-2014-01-07-10-42-43
Και ο Φθιώτιδος, γεμάτος "αγάπη":
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.romfea.gr/ektakta-nea-2/21535-2014-01-06-14-53-15
Τα παιδιά μες τα χωράφια
ΑπάντησηΔιαγραφήκοροϊδεύουν τον παπά
του φοράνε όλα τα άμφια
και τον παν στην αγορά.
Στίχοι ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
Μουσική ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
Τι μίσος από τους ιερείς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗμέρα των Θεοφανίων μάλιστα!
Γιατί δεν προσφεύγεις στα Δικαστήρια Βαγγέλη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να προσφύγει στα δικαστήρια; Αλληλοδιαφημίζονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έλεγε κι ο Γκαίμπελς :
"Αρκεί να μιλούν για σένα... κι ας σε βρίζουν"
ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΩΝΙΑ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://odos-kastoria.blogspot.gr/2013/12/blog-post_9978.html
Προσωπικά (όπως θα έλεγε και ο ίδιος ο παπα-Σούρας) ουδόλως ενοχλήθηκα από την ιερατική μεταμφίεση του βουλευτή του ΣΥΡΙζΑ και την προσπάθειά του να θάψει, έστω και με αυτόν τον τρόπο, το καταραμένο Μνημόνιο. Από την εποχή του Αριστοφάνη ως τα σημερινά καρναβάλια (δες και τη «βλάσφημη» λειτουργία στα Carmina Burana) η παρωδία της θρησκείας είναι σύνηθες φαινόμενο. Και καλά κάνει. Εξάλλου, όπως φαίνεται, ο εν λόγω βουλευτής γι αυτόν ακριβώς τον λόγο εκλέχτηκε: για να παρωδήσει και να εξορκίσει, με βάση τη λαϊκή παράδοση, τα κακώς κείμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με το επίσημο βιογραφικό του, ο βουλευτής «Είναι πρόεδρος του Εξωραϊστικού Συλλόγου Βοτανίου, αντιπρόεδρος της ΠΕΤ-ΟΤΕ Καστοριάς, μέλος της Διεθνούς Αμνηστίας, της Κινηματογραφικής Λέσχης Καστοριάς» (sic). Με αυτά τα προσόντα μπήκε στη λίστα των υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ και ο λαός αυτά τα προσόντα του εξετίμησε και τον εξέλεξε. Αρα πού το παράδοξο; Αν αφήσουμε κατά μέρος αυτό το «ΠΕΤ-ΟΤΕ» και τη Διεθνή Αμνηστία, ο πρόεδρος ενός εξωραϊστικού συλλόγου ή ένα μέλος μιας κινηματογραφικής λέσχης τι περισσότερο έπρεπε να κάνει; Τι περισσότερο έκαναν οι όσιοι παπαροκάδες; Και, εδώ που τα λέμε, τόσοι και τόσοι βουλευτές με πολυσέλιδα βιογραφικά έχουν κάνει κάτι παραπάνω;
Γιατρομανωλάκης Γιώργης
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=554566
@ 46
ΑπάντησηΔιαγραφήΌοοουουουου ! Επιστρατεύτηκε το βαρύ πυροβολικό της ιντελιγκέντσιας τώρα ;
Προσωπικά, στο παρελθόν, όπως θα έκανε και κάθε φιλόλογος της χώρας, χαιρέτισα τον επιστημονικό λόγο του, θεωρώντας πως ως Καθηγητής ήρθη στο ύψος των περιστάσεων, στο συγκεκριμένο ζήτημα. Από την άλλη αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε άποψη που εκφράζει ο Γιώργης Γιατρομανωλάκης είναι υπεράνω κριτικής. Κάθε ένας από εμάς που εκφράζει δημόσιο λόγο υπόκειται στην κρίση των υπολοίπων.
Σας θυμίζω κάτι άλλο ;
Είναι που δεν θέλω να έχω δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αφού παραδέχθηκα το του Ευαγγέλου για τον Σιατίστης ως λογικό, δεν μπορώ να το αρνηθώ για κανέναν άλλον.
ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ αυτό θυμίζει και μια άλλη ιστορία. Εκείνη με τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο και τον Αμβρόσιο Μεδιολάνων (όποιος θέλει ας το ψάξει).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία έχει ότι ο Ιεράρχης τότε βρήκε το σθένος να αρνηθεί σε έναν κοσμικό Άρχοντα ακόμη και την είσοδο στον Ναό.
Σήμερα, μετά από τη συγκεκριμένη συμπεριφορά, θα ξαναδεχθούν οι Ιεράρχες μας την πρωτοκαθεδρία του Βουλευτή στις εορταστικές και λατρευτικές εκδηλώσεις ;
Δεν χρειάζονται αναθέματα και αφορισμοί προς το θεαθήναι. Τα πράγματα είναι απλά. Ή κάνουν μεταξύ τους τις εξηγήσεις τους και ειρηνεύει η κατάσταση ή δεν μπορούν να συνεννοηθούν και διακριτικά τηρούν αποστάσεις, οπότε τουλάχιστον αποφεύγεται η υποκρισία εκ μέρους τους και ο σκανδαλισμός των πιστών.
Παρατηρώ ότι εκτοξεύονται πολλά βέλη εναντίον της Ιεραρχίας, ότι επεμβαίνουν στην πολιτική. Για την ε κ κ ο σ μ ί κ ε υ σ η που επιχειρούν να φέρουν στην Εκκλησία οι πολιτικοί δεν θα μιλήσει κανείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί, από τη μια ρίχνουν βορά στον σύγχρονο Ιππόδρομο όχι κακές συμπεριφορές αλλά σύμβολα ιερά και από την άλλη δεν προλαβαίνουν από ασπασμούς σε κάθε επίσημη συνάντηση.
Ο κύριος Διαμαντόπουλος την πρώτη επίσκεψη στον Μητροπολίτη δεν την έκανε;
Όλα δικά τους τα θέλουν. Οι πολιτικοί να έχουν λόγο π.χ. για την εκκλησιαστική περιουσία (να μη μιλήσουμε τώρα για τις εκλογές των Μητροπολιτών), αλλά η Εκκλησία να μην δικαιούται λόγο στα κοινά.
Αυτή η ασάφεια, η αντίφαση, μας ταλανίζει εδώ και πολλά χρόνια. Μακάρι να βρεθεί διέξοδος.
Αλήθεια, κύριε Μπαϊρακτάρη, τόσες ημέρες διαβάζουμε και σχολιάζουμε δηλώσεις μόνο του κ. Διαμαντόπουλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κ. Αντωνίου δεν εξέδωσε δελτίο τύπου - απάντηση σε όσα της καταμαρτυρούν Ιεράρχες ; Γιατί διαβάζουμε δριμύτατη κριτική και για την ίδια, όπως π.χ. από τον Καλαβρύτων.
Η κ.Μ. Αντωνίου, εκτός το πρώτο γνωστό δελτίο τύπου περί ορθοδοξίας, δεν εξέδωσε κανέναν άλλο ανακοινωθέν. Ούτε ειρηνικό, ούτε πολεμικό. Οι εξελίξεις και οι διαστάσεις του θέματος προφανώς την εξέθεσαν, και αυτή είναι η πιθανή εξήγηση που δεν εμφανίστηκε στο καρναβάλι της Καστοριάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκέστηκε σε αναφιλητά δηλώσεων η κυρία επιβεβαιώνοντας τον διονυσιακό και εκστασιακό χαρακτήρα των καρναβαλιών. Ήταν αυτή που μίλαγε για κωλοτούμπες (κοινώς κυβίστηση) και για παντελόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ιεράρχες ,ο Καλαβρύτων. ο Ιερώνυμος κ.λ.π.καταδικάζουν τον Διαμαντόπουλο για την σάτυρα, τι έχουν να πουν για το βίντεο με τον αλβανό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που βλέπω δημοσιευμένο το προηγούμενο σχόλιό μου, θέλω να συμπληρώσω το εξής :
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να μη θεωρηθεί το θέμα αποκλειστικά προσωπικό, αλλά αρχή γενικής ισχύος, το ίδιο ερώτημα τίθεται και για την Βουλευτή που συναινούσε έμπρακτα, αλλά και για κάθε Άρχοντα, ο οποίος προβαίνει σε ενέργειες ασυμβίβαστες με το Πνεύμα της Εκκλησίας.
Και γιατί σας φαίνεται παράξενο;
Το 1981 είχε σεισθεί ο κόσμος με το σκάνδαλο της Τεκτονικής Στοάς Ρ2 (οι μεγαλύτεροι στην ηλικία θα θυμούνται). Σε πολλά κράτη τότε βγήκαν νόμοι που θεωρούσαν την ιδιότητα κρατικού λειτουργού ασυμβίβαστη με την Μασονία. Σε αυτό αποφάσισαν εναντίον της ελευθερίας ;
Τελικά, η πρότασή μου αφορά στην αντιμετώπιση από την ίδια την Εκκλησία και όχι από τα Κόμματα.
Έτερον εκάτερον.
@53
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι, ποιο βίντεο;
Α γειά σου @Έλα, παππού μου... !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι' αυτό απορούμε τόσες μέρες που βγαίνουν δεσποτάδες και λένε τι να κάνει ο Τσίπρας (!)
Γιατί δε λένε τι να κάνει ο Σεραφείμ ;;;;;;
Σ' αυτό θα είχαν όλο το δίκιο με το μέρος τους γιατί δε θα μπαίναν σε ξένα χωράφια.
Ω! εδώ σοβαρεύουν τα πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ξεμπερδέματα !
Διαμαντόπουλε τα σκάτωσες,πού να το φανταζώσουν, ττττο τί θα ακολουθούσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι συμπέθεροι απο τα Τιρανα, πολύ γέλιο έχει αυτή η παράσταση
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδατε ο ΣΥΡΙΖΑ ; Ο Τατσόπουλος φεύγει, ο Διαμαντόπουλος μένει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα; Καλά τον είπε ο Βαγγέλης προβοκάτορα.
giannis konstantinou @gkonstantinou 6 Ιαν
ΑπάντησηΔιαγραφήη πόλη που έβγαλε γίγαντες της πολιτικής σαν τον Τζηκαλάγια και τον παρολίγο πρωθυπουργό ενοχλείται από το καρναβάλι του Διαμαντόπουλου.. οκ
Μεγάλη χάρη θα πρέπει να σου χρωστάνε αυτοί οι δύο και μόνο που τους είπες "γίγαντες" !
ΑπάντησηΔιαγραφή- Τί 'χες giannis ?
- Τί 'χα πάντα ...
Όλη αυτή η ιστορία έφερε στο νου μου μιαν άλλη παρόμοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν τον τρίτο αιώνα μ. Χ. στην Έφεσο ένας μίμος ονόματι Πορφύριος. Κι εκείνος, όπως και άλλοι μίμοι της εποχής του, συνήθιζε με διάφορα δρώμενα να σατιρίζει συμπεριφορές και συνήθειες των Χριστιανών, ακόμη και Μυστήρια της (νεοσύστατης τότε) Εκκλησίας.
Μια φορά λοιπόν προσπάθησε να βγάλει γέλιο μιμούμενος κι αυτός το Μυστήριο του Βαπτίσματος. Παραδίδεται ότι την ώρα που έκανε τη σάτιρα είδε γύρω του αγγέλους λυπημένους. Ποιος ξέρει; Μπορεί να μην ήταν και τίποτε το υπερφυσικό, παρά οι θεατές, οι οποίοι ως Χριστιανοί ένιωσαν τη θλίψη και του μίλησαν με τα μάτια.
Στη συνέχεια έζησε κάτι τραγικό, στο οποίο όμως βρήκε συμπαράσταση μόνο από τους Χριστιανούς τους οποίους προηγουμένως είχε προσβάλει. Γι’ αυτό άλλαξε γνώμη και ζωή, σε βαθμό που αναγνωρίστηκε Άγιος.
Η Ένωση Ελλήνων Ηθοποιών τον τιμά ως Άγιο Προστάτη (4 Νοεμβρίου).
Δεν είναι ο ίδιος με τον συνονόματό του που εορτάζουμε στις 15 Σεπτεμβρίου, αν και εκείνος ήταν μίμος, είχε παρόμοια πορεία, αλλά έζησε στην Κωνσταντινούπολη τον τέταρτο αιώνα μ. Χ.
Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει και το σχετικό βιβλίο του παπα Γιώργη Μεταλληνού ή συνοπτικά εδώ :
http://www.ecclesia.gr/greek/synaxaire/synaxari.asp?minas=11&id=65
Βαγγέλη, ένα έχω να σε πώ.
Να έχεις την ευχή του Αγίου Πορφυρίου του από μίμων !
http://www.anexigita.com/2013/08/blog-post_29.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όλους όσοι καταφέρθηκαν εναντίον του Δημητριάδος για την αναφορά του στο Ισλάμ-δείτε το και σκεφτείτε.
@Προβληματισμένο πολίτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε κατάλαβα το συλλογισμό σου; Υποστηρίζεις αυτά που... "αναπόλησε" ο ιεράρχης;