9.10.13

Λόγος & αντίλογος

Είναι δηλώσεις αυτές 
αντιπροσώπων του Έθνους;

Aναφέρομαι (με καθυστέρηση) σε δηλώσεις ενώπιον της Βουλής α΄ του βουλευτού κ. Ν. Βούτση και β΄ της κ. Ρεπούση.

Ο πρώτος μεταξύ άλλων εξήγησε με τις φράσεις: γέμισε η Ελλάδα μπάτσους και μπράβους! (Δεν ανησυχεί για την αύξηση εγκληματιών και ληστών λαθρομεταναστών!). Εάν ήταν πράγματι σοβαρός και όχι κατ’ επίφασιν, και σεβόταν τον χώρο, στον οποίον λειτουργεί ο κοινοβουλευτισμός και η δημοκρατία με κανόνες και ευπρέπεια, δεν θα χρησιμοποιούσε τους όρους: μπάτσοι και μπράβοι. Ο αστυνομικός που εν υπηρεσία δρα και ριψοκίνδυνα υπερασπιζόμενος την ασφάλειά μας και την έννομη τάξη στην Ελληνική Επικράτεια, υπακούοντας σε νόμους και διατάξεις ανωτέρων, επ’ ουδενί επιτρέπεται να αποκαλείται μπάτσος (ξένη λέξη, απάδει η έννοιά της στο ελληνικό ήθος).

Στις διαδηλώσεις στην πλατεία Ταξίμ στην Κωνσταντινούπολη και σε άλλες πόλεις της Τουρκίας είδαμε επεισόδια πολύ σοβαρά με τραυματισμούς, κ.λ.π., νέους με φανατισμό και μεγάλη ένταση. Φώναξαν συνθήματα. Ούτε ένα σύνθημα εναντίον αστυνομικών, ως μπάτσων.  Και όμως όλοι είδαμε εκεί την σκληρότητα των αστυνομικών!

Δυστυχώς, το μάθημα ευπρέπειας μας έρχεται από την Τουρκία. Κατά τα άλλα, εδώ γεννήθηκε η δημοκρατία, εδώ ειπώθηκε και εφαρμόσθηκε το «μηδέν άγαν»!

Αλλά προφανώς ο εν λόγω βουλευτής και η παράταξή του επιλέγουν ως κύριο ρόλο τους και θέτουν την άρνηση και την πρόκληση. Τέτοιες και παρόμοιες δηλώσεις είναι φυσικό, όχι σε λίγους να προκαλούν σκεπτικισμό: Εφ’ όσον και μετά τον «εμφύλιο» παραμένουν αμετανόητοι και εμφανίζονται ως παραφυάδες της ανωμάλου εκείνης περιόδου, γιατί να μην ψηφίσω «Χρυσή Αυγή;». Ας μην κατηγορούν λοιπόν άλλους ως συμπαθούνας την «Χρυσή Αυγή». Θα παραξενεύεται ο κ. βουλευτής με την γραφή «εμφύλιο». Ας ξεφυλλίσει τον τόμο της εφημερίδας «Βήμα», που αναφέρεται στην περίοδο του ανταρτοπόλεμου. (Σημειωτέον, το «Βήμα» δεν ήταν ποτέ δεξιά). Σε κάθε σελίδα λοιπόν η εφημερίδα την περίοδο 1946-1949, σε πηχυαίους τίτλους χρησιμοποιεί τον όρο «οι συμμορίται», «οι κομμουνιστοσυμμορίται». Και σήμερα, σε άρθρα του στην ίδια εφημερίδα ο κ. Θεόδ. Πάγκαλος τους αποκαλεί συγκεκαλυμμένα κάπως, με παρεμφερείς φράσεις και χαρακτηρισμούς. Με την λήξη του πολέμου, στην εντεύθεν πλευρά, στην συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού, στο 90%, επεκράτησε μετριοπάθεια και σύνεση.

Χάριν της ενότητος, της ομονοίας και της ειρήνης, δέχθηκε κατά συγκατάβασιν, τον όρο «εμφύλιος». Έπρεπε να εκτιμηθεί και διηνεκώς να εκτιμάται αυτό τόσον από το Κ.Κ.Ε. όσο και από την Άλλη Αριστερά, που φαίνονται και παραμένουν αμετανόητοι! Μέχρι το περασμένο καλοκαίρι ανέβαινε η κ. Παπαρήγα στον Γράμμο και κατέθετε στεφάνι μονομερώς (!) υπέρ των μαχητών του λεγομένου Δ.Σ.Ε. Δεν ξέρουμε αν ο νέος Γραμματεύς – διάδοχός της (που δεν έζησε την εμφύλια σύρραξη) συνεχίσει την ίδια τακτική. Σ’ αυτό το κλίμα της άρνησης και των συνεχών προκλήσεων εντάσσονται και οι εμπρηστικές δηλώσεις τύπου διατυπώσεων Ν. Βούτση.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Λάζαρος Γ. Νικηφορίδης

Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 27 Ιουνίου 2013, αρ. φύλλου 698


7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/10/13

    "Δεν είμαι Χρυσαυγίτης αλλά από ανάγκη ψηφίζω Χ.Α.!"
    Τι έιναι αυτά που μας λετε κύριε;
    Ακόμα στον εμφύλιο ζείτε;
    Κι η Τουρκία -όπου ψευδώς αναφερεστε πως δεν κινήθηκε αντίδραση και ύβρεις κατα της αστυνομίας- αποτελει για σας παράδειγμα δημοκρατίας;

    "καπετάν Μάρκος Βαφειάδης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/10/13

    Πρέπει να απαλλαχτούμε από τους νεοελληνικούς μύθους. Κι εδώ, η συμβολή της κυρίας Ρεπούση είναι σημαντική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ.Χ.10/10/13

    Μήπως μπορεί κάποιος να διευκρινίσει κάτι που δεν κατάλαβα; Αν μπορεί ο ίδιος ο κ. Νικηφορίδης, ακόμη καλύτερα.
    Γράφει στην αρχή ότι αναφέρεται " (με καθυστέρηση) σε δηλώσεις ενώπιον της Βουλής α΄ του βουλευτού κ. Ν. Βούτση και β΄ της κ. Ρεπούση."
    Ποια ηταν η δήλωση της κ. Ρεπούση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασίλειος10/10/13

    Τέτοιες και παρόμοιες δηλώσεις είναι φυσικό, όχι σε λίγους να προκαλούν σκεπτικισμό: Εφ’ όσον και μετά τον «εμφύλιο» παραμένουν αμετανόητοι και εμφανίζονται ως παραφυάδες της ανωμάλου εκείνης περιόδου, γιατί να μην ψηφίσω «Χρυσή Αυγή;».

    Με όλον τον σεβασμό, κύριε καθηγητά, αλλά, όπως πολύ καλά και ο ίδιος γνωρίζετε ως "Γλωσσαμύντωρ", αυτό δεν είναι γέννημα σκεπτικισμού, αλλά σόφισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας10/10/13

    Γράφει ο κ. Νικηφορίδης :
    γιατί να μην ψηφίσω «Χρυσή Αυγή;».

    Την απάντηση την έδωσε ήδη ο Σεβασμιώτατος Σισανίου και Σιατίστης :
    Γιατί "είναι Μαύρη Νύχτα" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/10/13

    Είναι απόψεις αυτές παλιού Εκπαιδευτικού ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγνή10/10/13

    Ατυχής σύμπτωση να δημοσιεύονται αυτές τις ημέρες τόσο ακραίες θέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ